Meiden met een lange cyclus - deel 12

Dikke vette word@Jippie!! :clap:

Wat kun jij dat altijd mooi verwoorden zeg, sluit me bij jouw woorden aan!! En dat van mij was ook naar niemand persoonlijk toe hoor!

Trouwens Jip, misschien komen wij van t weekend nog die kant op. Dan sleep ik je persoonlijk mee naar de drogist hoor!! Gaan we een test kopen. :mrgreen: :inlove:

(Ik snap je overigens heel goed hoor, maar het klinkt mij allemaal zo bekend in de oren!!) Nicht van hub zou ook nooit zonder IVF/ICSI zwanger kunnen raken en de maand dat ze overtijd was, zwanger!!) Weet het, dat gaat over iemand anders, maar het bewijst maar weer dat niks uitgesloten is!! Duim me suf lieverd! :thumbup:

@ de rest, vanaaf meer. Ik moet nog zooooooveel doen,alleen mn motivatie is 0!!

kuskus

Oke, goed gesproken! Beter verwoord dan ik deed!! Helemaal gelijk!

Ben ook de klust totaal kwijt nu hoor! Druk druk druk, maar leuk, juffendag, schoolreis, project met 3 dagen in het bos, maandviering enne oh ja, er moeten ook nog 25 rapporten gemnaakt worden en het schooljaar afgerond…getsie wat een hoop nog!!!

Enne Mar, denk dat we allemaal even de kant van Jippie op moeten, dan slepen we met zijn alles hoor!!! Dusse Jippie, als je wilt voorkomen dat we met zijn allen jou naar de drogist slepen, boven de wc verplichten op een ding te plassen en je dan er ook nog bij op wacht zetten tot die paar minuten verstreken zijn…dan raad ik je aan NU een test te doen haha :mrgreen: Ik duim zo hard voor je!!!

en ik ben moe…dus doe geen drol…wilde al zo goed zijn en al starten met rappoorten…ik ben ene watje…misschien vanaaf nog…

x

Jemig zeg, ik piep er even een midagje tussenuit en meteen een bladzijde te lezen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

Woezeltje: goed dat je erover begonnen bent meis. Ik had me er ook al een paar keer aan ‘gestoord’ dat het zo verwoord werd. Wij doen tenslotte wel altijd hier onze verhalen. Dat deden we voor we zwanger werden, dat deden we toen we zwanger waren en dat doen we nog steeds. En ja, soms voelt het idd wel eens dubbel. Maar dan bedenk ik me altijd hoe ik me vroeger zelf voelde en hoe veel ik had aan de steun van anderen. En steun is altijd welkom, het maakt niet uit of die komt van iemand met of zonder beeb, zolang het maar oprecht is. En andersom ook, we zijn al zolang een hecht kluppie. Als het bij ons niet lekker loopt met de beebs, kunnen we net zo goed bij jullie ons hart luchten.

M.a.w., wij blijven lekker hier meekletsen meiden. Ik kan jullie echt niet meer missen en ik hoop ook zeker dat die meeting er nog gaat komen.

En verder:

Wanneer gaan jullie testen meiden??? Ik trek hier de haren uit mijn hoofd :wall: :wall: :wall: !!!

Ik blijf duimen!!!

Zo, ik ga even bankhangen, want ik ben kapot. Volgens mij beginnen Nordin zijn tandjes door te komen. Wat een middag zeg, pfffffffff. Ik wens jullie snel allemaal hetzelfde toe (hahaha, is goed bedoeld hoor :mrgreen: ).

Liefs, Angeltje

Stelletje gekke meiden zijn jullie! :mrgreen: Zie het al helemaal voor me: Eerst met z’n allen naar de drogist om een test, daarna verplicht plassen, en wachten! Hihhi. Maar ik ben weer een stapje verder, jaaaaa… Ik heb vanmiddag een zwangerschapstest gekocht! Ik weet alleen nog niet wanneer ik die ga doen! :silenced: Vandaag had ik weer wat minder klachten, dus dan ga ik meteen weer twijfelen en heb ik zoiets van: Testen heeft geen zin, want het is toch niet zo! Ik weet het, ik ben ongelooflijk irritant! :wall: Hihi, dus ik laat jullie nog even in spanning! We gaan gewoon met z’n allen tegelijk testen volgende week!

Liefs,

Jippie

Hahahaha, ik heb wel even wat stof tot schrijven gegeven!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ben blij dat jullie het op dezelfde manier ervaren als ik!! Jullie zijn wereldmeiden!

Jippie: :shifty: :shifty: :shifty: Ik word helemaal zenuwachtig van je!!! Waaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!! Je houdt ons maar in spanning… Hahahaha, volgens mij blijf jezelf er het 8) onder!! Wij nemen jou zenuwen wel tot ons!!

Knap dat je al een test gekocht hebt! (je wilde gewoon niet dat we allemaal kwamen om mee de test te gaan kopen he! :wink: ) Ik hoop echt dat de spanning alles waard is geweest, echt, ik kan me zo voorstellen hoe enorm het zal tegen vallen als het niet zo is en hoeveel pijn dat zal doen!! Maar we duimen allemaal heel hard voor je!!! :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :-* :-* :-*

Mar en Wienie: ook voor jullie draaien de duimen!!! Zou wel super zijn als jullie allemaal tegelijk zwanger mogen zijn!!! Ik hoop het zo!!! :pray: :pray: :pray: Volgende week allemaal een positieve test!

Angeltje: Dus je denkt dat Nordin last heeft van doorkomende tandjes? Zo grappig als die eerste tandjes doorkomen (als ze er al zitten hoor… niet de tijd er aan vooraf… :mrgreen: )Ik denk ook al heel lang dat Luna haar tandjes wel door zullen komen, maar ik voel en zie nog steeds niets!! Maar ik denk dat ze daar ook nog even mee wacht, want ik heb gezegd dat ik dan accuut stop met de borstvoeding!!! :mrgreen: :lol: :lol: :mrgreen: En daar heeft ze denk ik nog geen zin in!! En het is natuurlijk een feit dat hoe later ze tandjes krijgen hoe sterker het gebit is. Dus ze mag van mij nog wel even wachten!!

Tot zondag!!!

Nou meiden, nog even een paar uurtjes werken en dan weer lekker naar huis!! Zit weer op mijn werk te formummen… :oops: :oops: :oops:

Liefs Woezeltje

Oh jippie, je was gewoon bang voor ons zeker?! :wink:

Ik wild evandaag ook vast een test gana kopen, heb er geen meer in huis…dacht voor t weekend want anders zijn er teveel bekenden op de been. En maandga en disndag erg druk en laat thuis. Kan m maar vast in huis hebben, blijven lang zat goed dacht ik zo!

Ja…laten we dan alledrie volgende week testen haha dat wordt lachen!

Was ie weer, ben gesloopt!

x wienie

Ik kwam nog even spieken of er al iemand getest heeft :mrgreen: .

Maar goed, Jippie heeft er een gekocht, Wienie is het van plan, en jij Mar? Het gaat de goede kant op :mrgreen: . Sorry meiden, ik kan me voorstellen dat het onwijs kriebelt bij jullie, maar dat (zoals Woezel al zei) de teleurstelling des te groter is als het niet zo blijkt te zijn… Dus laat je niet gek maken door ons hoor. Ook ik blijf heel hard duimen want ik hoop het zoooooooo ontzettend voor jullie!!!

En verder, vandaag weer gewerkt. Bleh!! Ik heb het nog steeds zo slecht naar mijn zin. Ik ben ook druk op zoek naar iets anders, maar het valt absoluut niet mee om een andere part-time baan te vinden :? . Hoe is het trouwens met jouw sollicitaties Mar? Al wat gehoord?

Nou, Nordin slaapt lekker, dus ik ga nog even wat voor mezelf doen. Straks nog even een flesje geven en dan ga ik zelf ook lekker naar bedje toe :zzz:.

Liefs, Angeltje

Oh en Woezel, hier verder ook nog geen spoor van de tanjes te bekennen hoor. Dus ik weet niet wat hij gistermiddag nou ineens had… Maar goed, je kunt ook niet altijd vrolijk zijn hè :mrgreen: .

En wat betreft je opmerking over tandjes en bv, auwie!!! ik kan me er alles bij voortsellen dat je daar niet op zit te wachte (ookal zeggen ze dat het geen pijn doet).

Liefs, Angeltje

Ik laat me zeker niet gek maken hoor! Bij alles wat ik denk en voel, ook al zit er ergens weer een stemmetje met een heel groot vermoeden, houd ik een slag onder de arm en weet heel goed dat t goed niks kan zijn, maar waar die klachten dan zo vroeg vandaan komen? En heb zoiets van, als het niet zo is, een ongi uit mezelf is eigenlijk al heel goed en daarna weer gewoon aan de hormonen en dan komt t vast wel ooit een keer goed. Gyn heeft er ook vertrouwen in. Dit zie ik als een extra kansje wat ik anders niet gehad zou hebben.

Dusse…maak me vooral gek haha! Ik denk veel maar ben er verder toch wel vrij rustig onder!

Dikke zoen, ik ga nog meer doen!!1

Nou oke dan, jullie hebben me overtuigd hoor.

Spannend zeg, wanneer willen jullie die testen gaan doen?

Kimberly is al 2 dagen hangerig, slaapt veel en huilt geregeld, terwijl ze normaal helemaal niet huilt, alleen een beetje jengelen als ze slaap krijgt. Ze had eergisteren 37,8 en vanavond ciel ze in mn armen in slaap. Morgen nog maar een keer tempen. Het lijkt erop dat de tandjes doorkomen. Hopelijk zijn ze er nu snel door, ik vind het zo zielig voor mn meisje.

Zelf zit ik ook niet zo lekker in mn vel, het is nu een jaar geleden dat mn 2e moedertje is overleden en het lijkt net of de verwerking nu pas is begonnen. Vorig jaar was ik nog maar kort zwanger en het lijkt of ik me toen “afgeschermd” heb ofzo, om ons kleintje te beschermen denk ik.

Sorry, kom de volgende keer wel weer reageren als ik me iets lekkerder voel.

hoihoi,

Ben ik ook weer. Deze week minder gereisd, maar wel ontzettend druk, zitten met de jaarafsluiting pfff. Spannend hier zeg!!

Jippie, Mar, Wienie, ik duim voor jullie, spannend hoor. Wanneer wordt de gezamenlijke testdag???

Wat betreft de meningen over zwangeren/moeders (ha ben er zelf ook 1, nee helaas niet zwanger, voordat jullie allen in de stress schieten :lol: ). Wie schrijft die blijft! Sluit me aan bij wat de andere dames hebben gezegd.

Bagheera, wat een lekker ding is Kimbnerly toch. Leuk hè de Efteling. Denk dat wij volgend jaar gaan met Brent. Nog een week en dan gaan we weer richting EuroDisney (ja sorry hoor mama is ook verslaafd :inlove: ) dus dan slaan we de Efteling ditg jaar maar over.

Angeltje, gaat het nu beter met Nordin en de Laxeermiddelen? En je boek?

Woezel, foei forummen op werk! Jij blijft ook druk hè. Tja, zo’n 1e jaar met beeb is echt wel vermoeiend hoor. Is jouw foliumgehalte al weer beter? Dat zal vast oo zijn uitwerking op je energie hebben.

Egni, meis wat balen dat je deze ronde hebt moeten afbreken, dat lijkt me zo moeilijk. :hug:

Paikea, ben ja al weer wat beter? Klopt hoor dat je je ‘geestelijk’ ook minder voelt als je ziek moet worden. Wij zijn en paar jaar geleden ook op Rhodos geweest. Vond het top! Heerlijk weer, leuke mensen en een mooi eiland. Krijg nu alweer zin. Inderdaad ook oude stad en Lindos bekeken.

Kaat, fijn dat het zo goed gaat met je zwangerschap en alweer 12 weken! Heb je het grote nieuws inmiddels verteld? Leuke reacties gehad?

Hier nog steeds erg druk, volgende week nog werken en dan 2,5 weken vakantie ooh heb er zo’n zin in. Eerst 4 dagen Disney en dan lekker nog 2 weken thuis, hopen op mooi weer. En nadat we terug zijn uit DIsney de intake. Ben erg benieuwd, vind het nu wel spannend worden!

Meiden, dikke zoen en als ik er niet veel ben is dat omdat het zo druk is nu. Denk aan jullie en duim me suf. Kom van de week wel weer even gluren om te zien of al iemand getest heeft!

Kus Mouse

Hallootjes op deze vrijdagmorgen!

Ben vandaag lekker vrij! Dus tis alweer weekend voor mij, heerlijk! Ben het vrij zat op mn werk en ga ook met lichte tegenzin heen de laatste tijd…

Angeltje: Naar dat jij ook niet meer zo goed op je plek zit op je werk. Ben jij ook al aan het solliciteren? Of nog meer aan het orienteren. Wat voor werk doe je ook alweer precies? Ik weet dat je het al eens gezegd hebt, maar kan er niet meer opkomen. Dus Nordin heeft waarsch. nog geen last van doorkomende tandjes. Misschien was hij gewoon wat huilerig? Hoe gaat het met zn darmpjes nu?

Woezeltje: Hihi stiekum forummen op het werk he :naughty:

Moet ik nodig zeggen, ik ben soms zo gaar dat ik echt even wat afleiding moet hoor :angel: Nou ja, je kunt zelf natuurlijk wel inschatten wanneer het kan enzo!

Hoe issie verder daar?

Bagheera: Wat naar dat Kimberley zo huilerig is. Het zou natuurlijk goed kunnen dat zij wel haar tandjes doorkrijgt. Kunnen ze goed last van hebben, heb ik bij mn nichtje wel gemerkt toendertijd. Hoop ook dat ze gauw doorkomen!

Vervelend ook dat jij niet zo lekker in je vel zit. Het kan heel goed dat je nu pas aan de verwerking toekomt. Want, zoals je al zei was je vorig jaar nog maar pas zwanger en heb je -onbewust- jezelf willen beschermen. Geef er aan toe hoor meid… En wij staan altijd voor je klaar hier! Sterkte en een dikke kus

Mouse: Niet zo raar praten meis! Wij in de stress schieten omdat jij zwanger bent? :eh: Ik spring een gat in de lucht voor je!!!

Idd wie schrijft, die blijft haha leuk gezegd!

Dus jij hebt het echt mega druk nu op je werk? Te druk of gewoon ‘lekker’ druk. Blijf goed aan jezelf denken he… Niet teveel hooi op de vork nemen! Hoe voel je je verder en enig idee waar je in je cyclus zit momenteel? Nog even meis, en jullie hebben de intake, spannend!

Jippie: Stap 1 is iig al ondernomen :mrgreen:

Ik snap heel goed dat de teleurstelling enorm is mocht het niet raak zijn… Maar het klinkt zo veelbelovend allemaal. ik hoop zo dat wel alledrie zwanger zijn hier!! En dan dat Egni en Mouse ook heel gauw volgen!! En dat het met Janine allemaal goedkomt natuurlijk.

Ik heb via een ander forum testen besteld! Matcare, 6 stuks voor 14 euro :lol:

Tja, wat moet ik er nu weer met 6 zou je denken… Ik dacht… dan heb ik wat op voorraad :wink: (en hoef maar 1 keer verzendkosten te betalen…)

Kan jullie natuurlijk ook allebei uitnodigen om hier te testen :mrgreen: :mrgreen:

Maar goed, genoeg geouwehoerd. Het blijft natuurlijk gewoon afwachten. Maar de voortekenen zijn veelbelovend. Even tot nu toe

-hevige dromen 's nachts

• toegenomen eetlust
  • af en toe hartkloppingen
  • verstopping (da’s dus minder, want ben zondag voor het laatst geweest)
  • zere, opgezette (.)(.) en vaak in de ‘koudstand’ haha
  • steekjes onderin mn buik en soms ineens een harde steek door mn lies
  • hele hoge temp en constant koude voeten

En dat is allemaal zoooo herkenbaar!! Dus ik weet nu al dat het een mega teleurstelling gaat worden als ik er naast zit. Ik heb er zo’n goed gevoel over, dat het al bijna niet meer lukt om mezelf af te remmen… Pffff, help mij :roll: :wink:

kusss

Mar

Enne???

Ik wacht nog tot volgende week, dinsdag is t 2 weken geleden dat mijn ei 20 mm was. Maar asl t zo zou zijn, zou ik nu dan al positief kunnen testen omdat ik t al voelde dan?

En jippie??? Mar??? Mar loopt gelijk met mij, dus die moet ook nog een paar dagen toch Mar?

Vandaag heb ik weer zo’n dag dat ik denk “het zal wel niet, kan toch niet???” Ik wacht rustig verder af. Ik heb nog steeds ergens wel heel erg hetzelfde gevoel. Of het id dus weer raak, of al anderhalve week voor nod ongi klachten, of het is raak, maar wordt ongi dat het niet door heeft gezet! Spannend he!!!

Gaan zo een autootje kijken!!! Jippie!!!

x

Jippie!!! Waar ben je??? Ik kom steeds maar even kijken of je er misschien toch al een testje aan gewaagd hebt!!!

Toi toi toi!!!

x wienie

Hooiii,

Ik heb nog geen test gedaan, hoorr! Ik durf nog steeds niet… Maar het gaat niet al te lang meer duren, in elk geval voor woensdag! Lief dat jullie allemaal zo meeleven! :-*

Wienie & Mar: Jullie maken het ook spannend, hoorrr! Zou toch wat zijn als jullie nu beide weer lekker zwanger zijn!

Succes met de laatste wachtdagen!

Mouse: Leuk dat jullie over een week naar Eurodisney gaan! Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me erg mooi! En daarna lekker twee weken vakantie, super zeg! Nog plannen of gaan jullie heerlijk bijkomen van alle drukte? Daarna de intake voor IVF, spannend! Ik ben zo benieuwd wanneer jullie mogen beginnen! Hoe gaat het verder met je? Ook alles goed met Brent?

Bagheera: Hoe gaat het nu met Kimberly? Heb je inmiddels al wat tandjes kunnen spotten? Naar dat ze zich niet zo goed voelt, hopelijk is het snel weer over! Ook vervelend dat jij niet zo lekker in je vel zit! Kan best zijn dat de verwerking mbt de dood van je tweede moeder inderdaad nu pas begint. Ik denk dat je je in het begin heel erg op je zwangerschap hebt gericht (ook meer dan logisch natuurlijk), en nu je eenmaal ziet dat het goed met Kimberly gaat en jullie alles een beetje op de rit hebben, dat nu de rest naar boven komt. Heel veel sterkte & je kunt je hart hier altijd luchten, hè? :hug:

Angeltje & Woezeltje: Daar ook al de “tandjesblues”? Zodra de eerste tandjes in zicht zijn, willen we een foto, hoorrr!

Verder alles goed?

Paikea: Gaat het inmiddels weer wat beter met je? :hug:

Hoe gaat het met de andere meiden?

Ik heb vandaag een luie dag. Totaal geen energie en nergens zin in. Moet straks nog even boodschappen doen & voor de rest zitten we lekker in de tuin. Hier in het noorden is het zomer, ik denk zo’n 25 graden! Heeerrrlijk!

Fijn weekend & tot gauw weer!

Liefs,

Jippie

Ik kwam ook nog even spieken of er al iemand getest heeft :oops: . Nog niet, dus ik duim hier gewoon door. Ik heb inmiddels wel blaren op de duimpjes hoor, dames :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (maar dat nemen we voor lief :wink: ).

Sorry, verder even geen tijd… Ik kom snel weer kletsen!!!

Liefs, Angeltje

Ik kwam ook even spieken… :oops: Maar zo te lezen wordt het volgende week een spannende week!! Ook hier draaien de duimen volop!!!

Liefs Woezeltje

Ja ja, het is weer lekker weer. We genieten er volop van. Zo vaak mogelijk naar buiten.

Het gaat inderdaad weer wat beter.

Mar, ben het even kwijt. Ben je weer aan de medicijnen?

Het wordt dus een spannende week. Ik duim, duim, duim.

Lief dat jullie allemaal komen spieken om te kijken of er al iemand getest heeft! :-*

Paikea: Fijn dat het weer wat beter met je gaat! Mar & Wienie lopen, volgens mij, precies gelijk. Hun NOD is dinsdag of woensdag! Spannend! Hopelijk snel weer wat positieve testen op ons topic!

Fijne avond iedereen!

Liefs,

Jippie