Meiden met een lange cyclus - deel 12

Hoi Jippie,

Ja, de vakantie was heerlijk hoor. Alles is goed gegaan en we hebben toch nog wat meer van Rhodos gezien behalve het hotel.

Het is bijna juni he. Wanneer mag je beginnen ook al weer?

Hoi Paikea,

Wat hebben jullie allemaal op Rhodos gedaan en gezien? Zijn jullie ook naar het oude gedeelte van Rhodos-stad geweest? Ik vond het er echt heel erg mooi! Ik denk dat we er nog wel een keer naar toe zullen gaan!

We gaan over ruim drie weken weer beginnen. Over ruim een week moet ik met Primolut beginnen om mijn ongi op te wekken. Als dat uit zichzelf eerder komt, dan moet ik eventjes aan de pil. Op woensdag 20 juni gaat de eerste Lucrin-spuit erin. Die legt je eigen lichaam helemaal plat. Vanaf donderdag 21 juni moet ik er Puregon bij gaan spuiten en dan op 28 juni heb ik de eerste echo. Ik verwacht de punctie ergens in de eerste week van juli. Dus een spannende tijd! :shifty:

Lief dat je er naar vraagt! Dikke knuf voor jou & ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt! :hug:

Groetjes,

Jippie

Hey meiden wil even laten weten dat we deze ronde afgebroken hebben. Er zaten te veel grote eitjes!

Wel raar want vorige keer met dezelfde dosis had ik er netjes twee. Denken jullie dat ik er nu volgende keer weer veel krijg? Ben ik een beetje bang voor. Ik start met 100 eenheden en de gyn gaat me heel goed in de gaten houden.

Paikea, wat vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit! Gelukkig heb je wel een lekkere vakantie gehad! Hoop dat je je snel beter voelt! :hug: :-

Jippie, wat komt het al dichtbij!!! Sta je er positief tegen over? Of vind je het heel spannend? Het gaat vast lukken voor jullie!!! :-

:-*

Hoi Egni,

Wat vreselijk balen, zeg! :frowning: Ik had gehoopt dat je vandaag de Pregnyl had kunnen zetten en dat de kleinere follikels net niet mee zouden doen. Dus ze zijn allemaal weer gegroeid? Nu heb je zeker ook een klusverbod, of niet? Je lichaam kan elke keer wel anders reageren, ookal heb je dezelfde dosis. Dus het is niet te zeggen dat je er de volgende keer weer zoveel hebt, dan kun je wel weer één of twee hebben. Moet je wel gewoon dezelfde dosis spuiten of minder? Echt kl*te, meid! Sterkte & de moed nog niet opgeven, hè? :hug:

We zijn op zich wel weer klaar voor de volgende behandeling. Aan de ene kant hebben we er “zin” in, want wie weet gaat nu alles super en mogen we dan eindelijk zwanger worden over een paar weekjes. Aan de andere kant blijft het doodeng allemaal en zie ik er toch wel weer tegenop. Al dat gedoe weer, die pijnlijke punctie, de spanning van het wachten op de uitslagen… Je hebt maar zo’n beperkt aantal kansen, dus de angst dat het misschien nooit zal lukken, blijft natuurlijk wel. Maar goed, we geven nog niet op & de gyn was ontzettend positief gestemd, dus dan houden we ons daar maar aan vast!

Kus,

Jippie

He Egni, wat onwijs balen zeg meissie :frowning: Hoeveel grote had je nu precies dan? Moet je nu wachten op je ongi en dan weer beginnen met spuiten? Wel fijn dat je je nu extra scherp in de gaten houden! Sterkte, ik kan me erg goed indenken dat je het zo langzamerhand behoorlijk zat wordt… Vlgde maand wordt vast een beter hoor!! :thumbup: En lekker blijven posten hoor, we zijn er hier om elkaar te helpen. dikke kus :-

Paikea: Wat naar dat je niet zo lekker in je vel zit. Waardoor komt dat? Of wil je dat liever niet kwijt. Kom gewoon lekker langs als jij je er goed bij voelt. Dikke knuffel voor jou :hug: Fijn dat jullie tripje geslaagd was, jammer van het hotel… Maar goed, je bent natuurlijk meer buiten dan binnnen geweest denk ik!

Jippie: Kan me erg goed voorstellen dat je er aan een kant tegenop ziet hoor! Het is ook niet niks allemaal… De hele voorbehandeling en dan die punctie… Ik ga me weer helemaal suf duimen voor je. Stiekum doe ik dat nu al dagelijks met al die klachten die je hebt… Ik vind het maar reuze spanennd :pray: Denk echt veel aan je en weet zeker dat op een dag voor jullie ook het zonnetje prachtig gaat stralen!! En wie weet is die dag wel eerder dan je zelf denkt!

Angeltje: Fijn dat bij jullie alles zn gangetje gaat. Je hebt dus een lekker rustig dagje gehad gister, ook wel eens fijn, toch? Hoe gaat het met Nordin deze week? Lijkt de laxeer goed aan te slaan?

Wienie: We duimen ons zeker weer suf deze ronde! Vlgs mij springt een eitje tussen de 20 en 30 mm. maar da’s met Clomid, dus zonder denk ik mss wel wat eerder… Erg spannend weer he… Hoop dat je niet meer hoeft te spuiten!

Woezeltje: Hoe was je verjaardag en hoe gaat het met Luna?

Mouse: Nog even en het is de 18e! Spannend zeg, het gaat nu gelukkig snel :thumbup:

Hoop dat jullie gauw aan de eerste poging mogen beginnen met een prachtig resultaat welteverstaan :inlove:

Janine: Ik ben ook heel benieuwd hoe het met jou gaat. Ben in gedachte veel bij je. Als je geen zin hebt om te reageren of het gewoon niet trekt dan snap ik dat hoor. Weet dat we je niet vergeten en er altijd voor je zijn! :-

Even over mijn sollicitaties. Heb eentje lopen voor intercedente bij een uitzendbureau en had er nog eentje lopen als commercieel/adm. medewerkster op een vakantiepark. Voor die laatste heb ik za. helaas een afwijzing ontvangen… (ivm een overschot aan brieven en zodoende hadden ze dus heel veel keus en enkel mensen uitgenodigd die ervaring hadden met een toerischtische opleiding of achtergrond)

Verder zag ik gisteren nog een leuke functie van commercieel medewerkster bij een tussenpersoon. En wil het zo zijn dat ik dat werk een jaar gedaan heb :slight_smile: En heb ook nog een tijd bij de rabobank gewerkt. Ze vroegen enige ervaring met het bankwezen/ hypotheken dus dat heb ik! Ga er vanav. ff goed voor zitten!

Verder voel ik me eigenlijk wel heel goed! Kweetniet, heel stom, maar heb steeds een soort van vlindertjes in mn buik… En voel toch best wel veel wat ik ook de vorige keer voelde… Heb er gewoon een heel goed gevoel over, maar probeer mezelf daar wel een beetje in af te remmen hoor. Het is gewoon weer afwachten…

Nou meiden, ga me maar es ff klaarmaken, want we hebben zometeen een barbeque!! :lol:

(Neem maar een dikke trui mee en kaplaarzen haha)

liefs en een dikke kus :-*

Mar

Ha meiden,

Ook zo’n lekker aanrommel, leuke dingen bezoekdag gehad?

Vandaag bij L**ds 5 geweest, erg leuk. Was wel drukjes, maar we gaan zeker nog eens terug!

Hoe is t met jullie allemaal???

Mar, tussen 20 en 30 mm??? Dan kan ik me dus ook hebben gemist?? Maar hij springt wel altijd? Gyn zie di of woe, dus we hebben daarna niet meer geklust, had wel weer genoeg slaaptekort :oops: Maar volgens mij is ie wel geweest hoor, maar voel erna minder, denk doordat ik nu niet pregnyl heb gespoten en die keer daarvoor waren het er 7, dus dan is t ook anders…hoop ik dan maar dat ie wel gesprongen is!

BEn je al aan je brief begonnen? Succes!

Wat voel je allemaal wat je vorige x voelde? Heb ik ook al durf ik er nog niet helemaal in te geloven…vorige keer ook niet, maar wist t toen echt bijna zeker. Maar denk steeds…misschien voelen andere dat wel altijd als je gewoon een cyclus hebt? Ook ik rem mezelf dus af, weet dat t 2 kanten op kan. Maar jij hebt natuurlijk wel extra kans met 3 eitejs! Dat kan toch bijna niet missen zou je denken!!

Egni, das heel erg balen…ik had dat toen ook. Maar gewoon lekker spuien hoor, daar kan jij toch niks aan doen, ik hoop juist dat t jullie eens mee gata zitten!!! Moet eerlijk zeggen dat ik t al dcaht want jouw verhaal had ik toen ook. En ik mocht toen ook niet klussen, ik neem aan jij ook niet? Ik kreeg toen wel een lagere dosis in volgende ronde. Moet je nu ook komen voor ene uitgangsecho als je ongi wordt? Of alles weg is voordat je mag gaan spuiten? Kan wel snappen dat je er bang voor bent, maar als ze je goed in d egaten houden komt t vast goed! Kop op, snap helemaal dat je erg baalt!!! Knuf!!! Enne alles of niks, zo ook bij mij: heeeel lang geen reactie, dan ineens 7 eitjes, dan een cyste, maar dan…nieuwe ronde ineens zwnager…weer mis en ineens uit mezelf een ei…van ene uiterste in andere…maar kijk goed naar het uiterste na die 7 eitjes…meteen zwnager!!! Dus wie weet voor jou ook wel snel t andere alles uiterste!!! Ik hoop met je mee!!!

Paikea, hoop dat t wel goed met je gaat…knuffeltje voor jou!

Jippie, fijn dat alles goed was!

Trek je de spanning van t wcahten nog? Ik vind jouw kwaaltjes wel erg spannend hoor!!! Dat je t nog volhoudt zonder test…maar anderzijds snap ik dat wel hoor!! Ik leef helemaal met je mee!!! Bijna is t zover. Lijkt me wel heftig allemaal, maar t komt vast goed!!!

Angeltje, geen nieuws goed nieuws! Oke dan! Lekker dagje gehad en geniet je van het mama schap? Lijkt me super!

Nou lieve schatten, was ie weer met vele verhalen. Alle andere meiden…een hele dikke knuffel en hoop dat alles goed met jullie gaat!

Ik wacht nog even verder…! Lukt wel, drukke weken komen eraan.

X Wienie

Jippie, oef spannend maar ook ontzettend zwaar zeg. Al die medicijnen en prikken. Ik kan me voorstellen dat je het ontzettend eng vindt. Maar hopelijk vinden jullie de kracht om positief te blijven. dat zou wel helpen bij zo’n poging geloof ik

We zijn inderdaad in Rhodos stad geweest en we hebben 1 middag een auto gehuurd en zijn via de 7 bronnen naar Lindos gereden. daar hebben we wat rondgelopen. Niet naar de akropolis, want dat is niet te doen met een buggy.

Egni, sh.t zeg. Maar je kunt een 7-ling echt niet riskeren. Hopelijk gaat volgende poging veel beter.

Wienie, wel fijn dat je genoeg te doen hebt. Dan gaat de tijd wat sneller. Ik duim voor je.

Mar, ik duim ook voor jou. En spannend zeg weer solliciteren. Als je al ervaring hebt, heb je inderdaad een streepje voor. Maar je wilt weer in die branche werken?

Ik ben dus ziek geworden vandaag. Dat heeft me dus extra dwars gezeten. Als ik ziek word, voel ik me geestelijk ook niet goed. En er zijn nog wat priveproblemen waar ik liever even niet aan denk. Kost te veel energie.

Morgen weer werken en heb er zin in. Ik ben absoluut geen thuisblijfmoeder. Ik word er erg onrustig van. de combi met werken is perfect.

groetjes

Hoi Paikea,

Leuk dat jullie naar Rhodos-stad zijn geweest en naar Lindos. De akropolis van Lindos is inderdaad een hele klim. Wij zijn toen achter de ezeltjes aan mee naar boven gelopen. Ik weet niet of dat de bedoeling was, maar daar zijn we maar achteraan gegaan. Dat was misschien nog wel te doen geweest met een buggy, omdat je dan niet over die trappetjes hoeft. Maar kon je dan wel met een buggy door al die nauwe straatjes? Sommigen waren nog geen meter breed en dan al die winkeltjes aan de zijkanten… We zijn niet naar de zeven bronnen geweest, we zijn er wel langsgereden. Wij hebben toen drie dagen een auto gehuurd en zijn werkelijk het hele eiland over gecrosst, ook helemaal rondom langs de zuidpunt, enz. Maar goed, dat is met een klein kindje natuurlijk niet te doen.

Vervelend dat je ziek geworden bent! Ik hoop dat je snel weer beter bent! En hopelijk zijn de privéproblemen ook snel opgelost!

Knuf voor jou & doe je rustig aan? :hug:

Liefs,

Jippie

Meiden, even ego, vriendlief wil t laptoppie hebben en wel nu!!! haha.

Even een vraag…wie heeft er als ie ongi moet worden gevoelige (.)(.) en hoe ver van tevoren? Volgens mij wordt ik namelijk gek. Wat ik vandaag voel…dit had ik toen t raak was ook, ook week voor nod…maar ook toen hield ik mezelf voor dat dat misschien wel bij ongi hoort…maar wat zijn jullie ervaringen als je ongi over ruim een weekje komen moet? Ik voel dan namelijk nooit niks…of zou dat dan nu voor t eerst zijn? Lijkt me stug dat t weer in 1 keer raak is.dat kan echt niet hoor denk ik dan maar. Of…mijn eisprong moet dna nu pas geweest zijn…dat ik dat voel…maar nee, dat zijn alleen de . van (.) gevoelig, nu helemaal.

Ben even benieuwd hoor! Ik heb weer zo’n vreemd positief gevoel, hoewel ik ook heel goed weer denk “dat kan toch niet” enz enz. Maar durf t bijna niet hardop te zeggen en vind t doodeng en verklaar mezelf voor gek!!! Ik wil namelijk nu nog niks voelen of denken! Het is namelijk vast niet zo, kom op zeg, slaat toch nergens op, is vast iets anders ofzo.

Ik ben weer lekker duidelijk zeker haha!

x

Hey Wienie,

Ik heb ook al last van mn (.)(.) en da’s voor mij ook uitzonderlijk vroeg. Alhoewel ik dat de vorige ronde ook had en toen weer zo in de rats zat en bang was vroegtijdig ongi te worden :think:

Pffff ik probeer ook echt heeeeel nuchter te blijven, maar het voelt zo goed allemaal. Heb ook weer af en toe hartkloppingen, duizelingen en van die trekkerige steekjes onderin mn buik… Oei, oei, oei wat spannend weer!! Ik verklaar je niet voor gek dat je zo denkt, want stiekum heb ik er dus ook last van!! Maar probeer me wel in te prenten dat ik nog een dikke week moet wachten dus dat het niet alles zeggend is natuurlijk…

Dus m.a.w. ik MUTS vrolijk met je mee :mrgreen:

Meiden, ik heb ff geen puf om uitgebreid te reageren. Nogal een vermoeiende dag achter de rug vandaag. Alles gaat goed hier hoor, maar ik heb gewoon erg weinig energie op het moment en ik probeer zoveel mogelijk aan mijn boek te werken, vandaar…

Maar wat maken jullie het spannend, Mar, Wienie en Jippie!!! Wat zou het helemaal te gek en super zijn als jullie alledrie nu zwanger zouden mogen zijn. Ik ga heel hard duimen voor jullie!!!

En Paikea: veel sterkte met je situatie. Als je iets kwijt wilt weet je ons te vinden hè? Dikke knuf!!

Egni: wat rot van de eitjes :cry: . Het zag er zo goed uit… Hoe voel je je?

Zo, ik laat het hier even bij. Nog even een half uurtje aan mijn boek tikken :wink: .

Liefs, Angeltje

Hoi allemaal,

Angeltje: Maakt niet uit dat je niet zo uitgebreid komt reageren, hoor! Doe maar lekker rustig aan & als je weer zin en energie hebt, kom je maar weer meekletsen! :hug:

Wienie & Mar: Stelletje lekkere mutsen! :-* Niet meer dan logisch dat je zo met je lichaam bezig bent en vanalles voelt! Het zou wel erg leuk zijn als jullie nu beide weer zwanger zijn! Ik heb ook altijd wel gevoelige borsten als ik ongi moet worden, maar het kan natuurlijk ook een teken van zwangerschap zijn! Die van mij zijn nu ook best wel opgezet, de randen van mijn bh staan er gewoon in. Blauwe aders heb ik ook, maar die zie je bij mij altijd wel vrij duidelijk lopen. Verder herken ik de hartkloppingen, duizelingen en vlindertjes in mijn buik ook wel. :shifty: Ik ben ook al weer twee dagen op een rij de hele dag misselijk. Overdag is het meer een bleehhh-gevoel, dat je echt niet aan eten moet denken. 's Avonds na het eten word ik echt beroerd! De maag begint me te draaien en te rommelen, dat ik echt soms tegen het kokhalzen aan zit… Allemaal heel erg vreemd! :roll: Ik heb dit nog nooit eerder gehad! En dat je vaak het zuur zo aan de binnenkant van je wangen voelt. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. Ik wil niet teveel aan een zwangerschap denken, want dat is bijna onmogelijk. Ik wil mezelf niet opjutten, maar aan de andere kant denk je er steeds meer aan. Wat zou het anders kunnen zijn? Griepje of ongiverschijnselen? Ik word er in elk geval wel errug moe van! :wink: :mrgreen:

Liefs,

Jippie

Jippie: Fijn dat je geen last meer hebt van je nek, schouders en je rug.

Hè wat verdrietig van je cavia zeg. En ieder dier heeft een eigen karaktertje, het zijn gewoon familieleden geworden, dus logisch dat je er verdriet van hebt. Ik ben ook verdrietig geweest toen ik mijn konijn in moest laten slapen, dus ik begrijp het heel goed. :hug:

Wat fijn dat je allemaal positief nieuws had over het bobbeltje in je nek, is meteen een hele zorg minder!

Wienie: Ja ik heb dat ook wel eens zo’n dag dat ik steeds maar sip ben en dan neem ik alles ook zwaarder op. Balen is dat, hopelijk is het gauw weer over.

Maar soms moet het er gewoon even uit hoor, dus leker laten gaan! :hug:

Mar: Wat fijn dat je die pregnyl mocht zetten en dan ook nog die sollicitaties… Spannend allemaal voor je zeg!

Noortje: Goed van je dat je zulke stappen hebt gezet! Hopelijk kom je er positiever uit!

Wienie: Hee wat een positief nieuws bij de gyn!

Over dat deet of een tekenbeet weet ik eigenlijk niks, hopelijk heb je de oplossing toch nog gevonden.

En inderdaad, hoop doet leven ,dus van mij mag je best hopen, ik hoop zelfs met je mee!

JanineB: Wow, Tenerif? Alvast veel plezier!

Angeltje: Hoe gaat het met Nordin met het laxeermiddel? Nogsteeds hetzelfde of is het al beter geworden?

Lekker dat het zo rustig was in huis zeg! Heb je er van genoten?

Woezeltje: Lees ik nu pas dat je donderdag jarig bent geweest… [SCHAAM] :oops:

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

Mouse: Jeetje, Enschede, Groningen, dan ben je ook veel van huis! Kan me voorstellen dat je het dan druk hebt.

Egni: Ik kan het me best voorstellen dat je ervan baalt dat je geen positief nieuws hier neer kan zetten. Balen dat deze ronde afgebroken is zeg. Pff maar je hebt nog een positief vooruitzicht, ik blijf duimen voor je!

Paikea: Vervelend dat je even niet lekker in je vel zat, geeft niks hoor, dat heb ik ook wel eens. Hopelijk gaat het gauw weer beter met je! :hug:

Als je ziek bent, kun je je dan niet beter ziek melden op je werk? Beterschap in ieder geval!

Hier ben ik weer ( Jippie, lief dat je naar me vroeg).

Ik was “lid"van dit topic en kreeg geen mailtjes maar. Blijkt dat ik me schijnbaar per ongeluk uitgeschreven heb.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me toch opgelaten voel als ik jullie verhalen lees terwijl ik dan met Kimberly op schoot zit. Veel dingen herken ik zo van jullie, die teleurstelling, de hoop elke keer maar weer.

Al die kwaaltjes en dan meteen de gedachte:” zou ik…? "

Gelukkig had ik ook een gyn die er vaart achter wilde zetten.

Maar ik vind het gewoon lullig om dan hier foto’s van Kimberly neer te zetten en verhalen te vertellen. Ik vind jullie allemaal zo knap dat jullie toch elke keer positief reageren als ik een keer een foto van Kimberly plaats, maar ik wil jullie echt niet de ogen uitsteken, aangezien ik jullie juist net zo goed begrijp…

Dus ik zal er wel over vertellen maar zal het hele verhaal zo kort mogelijk houden:

Het lijkt er op dat de spruw minder is geworden, ik zie geen witte plekjes meer. Ik blijf dus nog maar even alles met water/azijn wassen, want dat schijnt dus te werken!

We zijn weer bij de fysiotherapeut geweest en Kimberly zit aan de onderste lijn met haar ontwikkeling. Ze grijpt nog niet echt gericht ergens naar en ze laat het rollen van buik naar rug ( wat ze thuis wel kan) niet zien bij de therapeut. Van de rug naar de buik komt ze halverwege, maar ook dat liet ze niet zien. Ze trekt wel haar knietjes onder haar buikje, kontje gaat de lucht in, alleen haar armen strekt ze nog niet.

Dat beginnend kruipen is weer veel te vroeg en daar mag ik haar niet in stimuleren…

Ik ben het dus niet eens met de therapeut, gezien mijn werk (speciaal onderwijs, waar we ontwikkelingsgericht met de kids werken).

Waar een kind aan toe is, dat kun je stimuleren, maar als een kind ergens niet aan toe is kun je stimuleren zoveel je wilt maar dan pakken ze het toch niet op.

Maar al met al gaat het goed met Kimberly, ze groeit goed ( woog laatste keer 7550 g.)

We zijn idd naar de Efteling gegaan en het was erg leuk.

Ik zal een Eftelingfoto plaatsen waar we naar de 7 geitjes keken en een foto van het eten.

Lieve meiden, ik blijf hopen en duimen voor jullie!

Dikke knuf voor jullie allemaal! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Meiden, ik ben er ook nog hoor… :oops: Heb zo weinig puf om te forummen, drukke dagen gehad en lig ´s avonds erg vroeg op bed. Ben nu aan het werk, vanavond cursus, dus ik zal proberen morgen weer op jullie te reageren!!

Iig allemaal bedankt voor jullie felicitaties n.a.v. mijn verjaardag!! :-

Mar, Wienie, Jippie: spannend meiden!! Ik duim me ook suf dat jullie straks alle drie goed nieuws hebben!!! Ik leef met jullie mee! :-
:-* :-*

Egni: sterkte meid!! Wat erg van de eitjes… :cry: Hoe gaat het nu met je?

Paikea: sterkte meid!! Hopelijk niets ernstigs aan de hand!! :hug:

Meiden… morgen kom ik uitgebreider reageren!!!

Liefs Woezeltje

Heyhey…

Hier gaat 't nog steeds door, en ik volg zo nu en dan ook nog hoe het met jullie gaat hoor!

Alleen, net wat bagheera ook zegt, het is heel moeilijk om je vreugde te laten zien, wetende hoeveel pijn 't kan doen omdat je zelf in hetzelfde schuitje hebt gezeten… Daarom is posten wat minder.

Wienie, dat met de boobs is heel herkenbaar! Ik had dat nooit, never voordat ik 'n ongi verwachtte. Toen ik 'n positief testje in handen had, had ik al 'n week zulke enorme gevoelige borsten, ze deden vooral pijn, net of alles ‘klotst’ als je loopt :oops:

Ik hoop zo voor je dat 't raak is, dat dit alle onrust en zorgen wegneemt en jullie ervan kunnen genieten! :pray:

Mar, voor jou natuurlijk idem. Als iemand 't verdient… you know the rest :wink: :-

Meiden, ik houd jullie zo nu en dan wel in de gaten, vergeten doe ik jullie zeker niet, maar een reactie plaatsen… ik voel me dan wat schuldig.

Liefs,

:-
:-*

Kaat

Nu heb ik het al een paar keer gelezen… ga toch eens even reageren… :oops:

Ik snap wel dat degene die zwanger zijn of een kindje hebben zich schuldig voelen (dat heb ik zelf ook echt heel erg vaak hoor!!!), maar ik denk dat de meiden hier vanzelf wel aangeven als ze het niet prettig vinden dat wij hier meeschrijven!!! Probeer daar eens vanuit te gaan?! Het is gewoon jammer als iedereen zo maar weg blijft of niets vertelt over hoe het gaat. Ik ga er nog steeds vanuit dat ze het echt wel aangeven als ze willen dat we er minder over praten!!! En daarnaast kan ik meestal aan de verhalen wel peilen of het tactisch is om iets te schrijven over Luna. Daarnaast… ik schrijf ook niet uitgebreid over alles wat we met Luna meemaken, maar gewoon kort, zodat ze wel weten hoe en wat, daar zijn we een te hecht kluppie voor hoor!!!

Heb ik het bij het juiste eind meiden??? Anders hoor ik het ook graag…

Zo ben ik ook weer kwijt… :oops:

Kaat: ben blij dat het goed met je gaat!!! Geniet er maar lekker van meid!! :-*

Liefs Woezeltje

Ik wil hier ook graag even kort op reageren, ik sluit me bij Woezel haar woorden aan, mooi en goed gezegd meis… Ik vind het -en dat meen ik echt- fijn te lezen hoe het met jullie gaat en jullie kindjes of zwangerschap. Tuurlijk is het confronterender als je net ongi geworden bent of een miskraam gehad hebt, maar dat doet niks af van het feit dat ik het jullie ontzettend gun en ook echt oprecht blij kan zijn voor jullie. Juist omdat we zo’n hecht clubje vormen. Daarom wil ik ook niet dat er door de meiden met een kindje niets gepost wordt over wat zij beleven! Ik vind dat echt fijn te lezen en foto’s te zien hoor!! Wij staan omgekeerd net zo voor jullie klaar en leven mee als het ff niet zo lekker gaat of juist wel.

Het doet mij veel meer pjin als meiden die zwanger zijn ineens wegblijven en plotseling geen interesse meer tonen en ook niets meer over zichzelf vertellen. Net alsof er teveel medelijden gevoeld wordt voor degenen bij wie het -nog- niet lukt. Krijg daar een btje het ’ kneusjes-idee’ bij hoe dat soms genoemd wordt :oops:

Ik vond het destijds ook heel moeilijk te vertellen dat ik zwanger was, maar ben zeker gewoon blijven posten en meeleven. En daar heb ik zo ontzettend veel voor teruggekregen!!

Het komt er wat warrig uit misschien, maar zit nu ook op mn werk en moet ff snel, snel allemaal. Kom vanavond nog wel ff weer, maar dit moest me echt evne van het hart!

Pff zal ik dan even meemutsen met de rest hier? Drukke maar heerlijke dag gehad, met kids en wat mama’s erop uit geweest!

Er wordt hier wel wat afgemutst hoor, en doe zelf dus ook heel hard mee :wink:

Medemutser mar, idem dito hier. Ik voel nooit niks als ik ongi moet worden…nu alweer vanalles, terwijl ik heel goed besef dat t ook heel goed niks kan zijn deze ronde! Maar ergens zegt n stemmetje dat dit wel erg veel lijkt op wat toen speelde, al durf ik er nog niet in te geloven…duh net als toen haha. We duimen samen verder! Wanneer kan jij testen?

Angeltje, spannend doen wij he!!! Hoe vordert t boek? en gaat t verder oke?

Jippie, nu is t afgelopen, ga testen verdorie!!! Al is t maar om ons uit de spanning voor jou te halen :mrgreen: :wink: Zou wat zijn zeg…een griepje geeft toch niet al die klachten…je hoort t vaker hoor, net voor nieuwe stap zwnager…zo ook bij een dinnetje van me. Maar al is t niet zo, dan nog is de stap nu steeds dichterbij. Wordt spannend en zwaar maar t komt vast goed meis!

bagheera, fijn dat je er weer bent! Efteling is leuk he!!! Goed dat je je niet alles aantrekt van groei Kimberley. Vaak moeten die kindjes tegenwoordig al zo veel, ze kan toch ook al andere dingen, die zou ze niet doen als ze er zelf niet aan toe is denk ik dan. Volg je eigen gevoel hoor!!!

woezel, ook al drukjes?! En wel uitrusten hoor! Hebben we alemaal toch wel eens, een teken van leven is ook oke!

kaatjes jammer dat we je hie rniet meer zoveel zien! Ik lees wel eens dat het goed met je gaat op mama’s forum. Je moet vooral niet denken dat wij je verhalen niet willen horen, dat geeft ons hoop!

Maar snap je wel hoor, had dat zelf ook wel toen ik zwnager was en soms zijn t zoveel topics om bij te houden. Ieder moet dat voor zichzelf weten, maar hoop dat we wel af en toe horen hoe t met je gaat!! Je geniet zeker volop? Ja en die boobs, die zijn normaal gevoelloos…met of zonder cyclus, alleen na ei eventjes paar dagen wat gevoelige tepels, nu helemaal…aslof t allemaal beurse beetje bobbels plekken zijn…ook alleen toen ik zwnager was gehad…ook week voor test…jee…

En wat weozeltje zegt, dat staat hier boven ook ongeveer. Ik denk wel dat ieder vrij is om te doen wat ie wil, maar het is fijn als mensen aangeven dat ze wegbklijven…tenminste dat doe ik zelf wel, als ik even wat minder zin heb. MAar het is gene verplichting, ieder moet lekker doen waar je je prettig bij voelt. En woezel, ik hoor graag je verhalen over luna hoor!!! Dat zijn d edingen die mij juist hoop geven!

Ik hoop dat ik t zo goed verwoord allemaal,

Nou, op mijn leven geen peil te trekken momenteel…ik houd mezelf maar bezig.

Simpel bekeken, ga ik even alles wat ik voel ontkrachten:

-gevoelige boobs, dus of ei is nu pas geweest maar dna zijn t alleen de . . die ik voel, of ik krijg dit ook week voor ongi en heb dit nooit eerder gehad, en ei kan toch niet bijna week later springen als ie di al 20 mm was?

-buik rommelt, kan toch ook ongi zijn

-huid stuk rustiger, tja…weet ik niks voor

-niet helemaal fit, erg moe…druk op werk?

-beetje goed gevoel over deze ronde, al durf ik er niet op te vertrouwen

Oke, zie het wel weer slaat weer allemaal nergens op. Of ik ben weer zwanger of niet ,en heb nu dan deze keer al ruim week voor ongi klachten die ik anders nooit voor ongi heb. zo das pas duidelijke taal!

Waar je al niet over na kan denken haha!

Groeten hoor! Ik stop ermee!!!

oh ja en ik wil er ook nog evenbij zeggen dat ik het juist fijn vind hoe iedereen hier elkaar steunt in goede of slechte tijden, met ook begrip voor tijden dat je aangeeft even een forumdip te hebben.

Ik moet echt stoppen nu, komt geen zinnig woord meer uit! Ga de zon in!!!

Hoi zwangere meiden/meiden met beebs,

Ik ga nu even alleen voor mezelf schrijven, maar ik denk dat de anderen het er wel mee eens zijn. Wat mezelf betreft heb ik er echt waar totaal geen moeite mee dat jullie meeschrijven, over de beebjes kletsen of foto’s plaatsen! Jullie zijn stuk voor stuk lieve meiden, hartstikke meelevend en jullie hebben in hetzelfde schuitje gezeten. Ik gun het jullie allemaal van harte! Maar ik beschouw jullie ook als vriendinnen, we zijn immers zo’n hecht kluppie?!

Waar ik veel meer moeite mee heb, is dat als mensen zwanger zijn/bevallen zijn, dat ze dan ineens wegblijven en je er niks meer van hoort! Ik snap wel waarom het gebeurt, zeker als je in hetzelfde schuitje hebt gezeten, dan kun je je schuldig voelen naar de anderen toe. Ik zou dat zelf ook heel erg hebben. Maar soms kan zoiets ook overkomen als: Oke, ik ben nu zwanger/heb een kindje, dus het kan me niet meer schelen hoe het met jullie gaat! Ik weet dat de meeste mensen dat niet zo bedoelen, maar vaak komt het wel zo over. Op die manier ben ik meerdere “vriendinnen” verloren. En dat doet wel pijn. Ik heb zoveel meer respect voor zwangere vrouwen/vrouwen met kindjes die mensen zoals ons niet uit de weg gaan. Die gewoon blijven komen, gezellig meekletsen, en dus ook schrijven over buikjes of beebjes! Juist daarom heb ik er echt totaal geen moeite mee! En dat meen ik echt! Stel dat je twijfelt over iets, of ik er wel of geen moeite mee zou hebben als je foto’s plaatst of iets over je kindje vertelt, dan heb ik liever dat je dat aan me vraagt dan dat je wegblijft.

En natuurlijk, als je even in een dip zit en er plaatst net iemand allemaal foto’s van een zwangere buik of een kindje, dan denk je wel eens: Sht, dat wil ik ook zoooo graag! Dat is niet meer dan menselijk. Maar dat is gewoon eventjes op dat moment, en ik vind dat niet kwetsend van een ander naar mij toe! Natuurlijk is het wel zo, dat je de stemming op het topic wel kunt aanvoelen. Stel dat het niet zo goed gaat met iedereen, het zit ons allemaal tegen op zwanger worden gebied, de een heeft nog slechter nieuws dan de ander. Dan ga je je daarna natuurlijk niet vrolijk foto’s posten van een beeb of een mooie zwangere buik! Maar goed, dat kan iedereen wel aanvoelen! :wink:

Dus gewoon allemaal meekletsen! Ook over Nordin, Luna & Kimberly! Ik vind het erg leuk om zo nu en dan foto’s van onze klupbeebs te zien! Dus je niet schuldig voelen, maar gewoon langs blijven komen! Dat vind ik in elk geval veeeeeel leuker dan als je wegblijft!

Liefs,

Jippie

ps Alles wat ik geschreven heb, is trouwens in het algemeen bedoeld en niet speciaal gericht aan bepaalde mensen! :-