Meiden met een lange cyclus - deel 12

Hoi meiden,

Mar: Wat super dat je nu ineens als een speer gaat! Bijzonder dat je al op dag 10 een follikel van 20 mm hebt! Heb je 100 mg Clomid gehad? Dus morgenmiddag de Pregnyl en dan woensdagavond je eisprong, ik neem aan dat we je dan hier niet meer zien voor donderdag! :mrgreen: En dan weer die rottige wachtweken… Ik ga weer volop voor jullie duimen, hoor! Zou super zijn als het nu meteen weer raak is! Alvast veel plezier de komende dagen! :wink:

Wienie: Fijn dat je toch een leuke eerste werkdag hebt gehad! En morgen dus weer naar de gyn, hoe laat moet je? Ik hoop dat je weer mag beginnen, maar dat zal toch zeker wel? En dat stomme wachten steeds, daar word je inderdaad knettergek van… :roll: Succes morgen & laat je even weten hoe het gegaan is?

Noortje: Goed dat je inmiddels ook bij een andere gyn bent geweest en dat je daar met een beter gevoel bent weggegaan. Gewicht kan meespelen, maar alles is er vast niet aan te wijten. Meestal is het inderdaad een totaalplaatje van verschillende factoren. Succes bij de maatschappelijk werkster, ik hoop dat je er veel aan zult hebben!

Angeltje: Wat toevallig dat jij ook zo’n soort knobbeltje hebt in je hals. Ik had nog nooit gehoord dat het veel vaker voorkomt en dan ook nog precies op dezelfde plek bij de overgang hals-schouder… Stelt me ook alweer wat geruster dat het iets is wat meer mensen hebben. Hoe gaat het verder met je?

Hoe gaat het met alle andere meiden? Het is hier rustig de laatste dagen…

Ik ben ook zo benieuwd hoe het met Janine gaat. Kom je snel weer even langs, meid? :-*

Hier gaat het wel goed. Ik heb niet zoveel last meer van mijn schouders, rug & nek, gelukkig. Ik hoop dat ik morgen de uitslag krijg van het bloedonderzoek en donderdag dus de echo van mijn nek & hals. Voor de rest heb ik nog steeds wel wat vreemde kwaaltjes: soms best gemene steekjes en een beetje krampen, een vreemd gevoel in mijn liezen, gevoelige en zwaar aanvoelende borsten, soms misselijk en sinds vandaag moet ik veel vaker plassen… :roll: En bijna twee weken geleden had ik ook twee dagen een paar druppeltjes lichtroze verlies. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. Stiekem blijf je hopen, ookal weet je dat het vrijwel onmogelijk is. Maar er moet gewoon iets aan de hand zijn. Of ik word binnenkort weer ongi, dat ik wederom een cyclus heb gehad. Ik zit nu op dag 36, de vorige cyclus was 43 dagen. Dus dat zou het wel kunnen zijn. Of ik ben zwanger. Normaal als ik geen cyclus had, had ik ook geen last van lichamelijke klachten. Dan stond mijn lichaam echt stil en gebeurde er helemaal niks. En nu voel ik vanalles, dus wel een beetje vreemd. Nou ja, afwachten maar weer. Ik zou op 6 juni moeten beginnen met Primolut, maar ik ga zeker testen als ik voor die tijd niet ongi geworden ben. Over 4 weken beginnen we met ICSI, het begint eindelijk een beetje op te schieten! :shifty:

Tot snel weer!

Kus,

Jippie

Heey meiden,

Hier een berichtje van mij!

Sorry, kan niet op iedereen reageren, daar is het gewoon te veel voor!

Jippie, ik denk aan je! het is al bijna juni! Waat gaat dat hard zeg!

Af en toe reageer ik wat in de huiskamer, gewoon even niks over zwanger worden etc.

Lichamelijk gaat het oké. Geestelijk is het af en toe wat zwaar, maar jullie kennen mij, ik heb genoeg afleiding.

Ook heb ik de 29e een sollicitatie gesprek om naar een andere groep te gaan. Ik kan daar 4 uur per week minder gaan werken voor hetzelfde salaris.

Gisteren hebben we een vakantie geboekt. Begin September gaan we 11 dagen naar Tenerife!!

Meiden, binnenkort ben ik 12 dagen vrij, dan reageer ik weer ffies!!

Dikke kus,

Janine

Hoi meiden,

Janine: fijn dat je toch even wat van je laat horen. We missen je hier hoor :-* . En verder, fijn dat je zoveel afleiding hebt. Het is allemaal niet niks meid!! Heel veel sterkte en liefs toegewenst!!!

Jippie: het klinkt echt goed hoor, alle verschijnselen die je hebt… Maar ik kan me voorstellen dat je er niet aan durft te denken dat het zo zou kunnen zijn. Ik blijf heel hard duimen voor je!!! :thumbup:

Mar: hoe is het vandaag gegaan met de pregnyl? Ik hoop dat de eitjes morgenavond gezellig mt zijn allen springen en dat er wat moois uit voort mag komen!!! Duimerdeduimerdeduim!!!

Wienie: ik weet het ook niet van de Deet, nooit van gehoord eerlijkgezegd. En is het epileren nog gelukt? AUWIE!!! zelf durf ik dat niet hoor, hier gewoon scheermesjes :mrgreen:

Woezeltje: hoe gaat 'ie? Heb je alweer een beetje fut?? Ik ken het gevoel hoor, ik kom er ook haast niet toe achter de pc te gaan zitten. Dikke knuf!!!

Zo, ben weer bij (geloof ik :oops: ).

Hier gaat het goed. De waterpokjes zijn weer bijna verdwenen en Nordin is weer helemaal aanwezig. Lekker druk dus :mrgreen: . Verder gaat het met zijn ontlasting ook ietsje beter. Met de laxeermiddelen heeft hij in ieder geval elke dag ontlasting, maar het kost hem vaak nog wel een hoop moeite. 5 juni moet ik weer met hem naar de kinderarts om te bespreken hoe verder. Kan hem toch moeilijk de rest van zijn leven laxeermiddelen blijven geven. En stoppen is nu echt nog geen optie… Wordt vervolgd dus.

Nou, ben weer weg :wink: .

Dikke knuffel allemaal!!!

Angeltje

Poink poink!!! Ik kom even langs gestuiterd!

angeltje, fijn dat nordin pokjesloos begint te worden! Nu die ontlasting dan nog!

Janine, fijn dat het beter met je gaat! En je hebt in ieder geval een heerlijke vakantie in t vooruitzicht! Succes met sollicitatie!

Jippie…ik zweer het je doe toch eens een test…hier wordt je alleen maar onzeker van! Wat kan het nu nog uitmaken, of het is niks en je weet toch al dat je voor de volgende stap bijna gaat of t is…raak…baat t niet…dan…ik snap je wel hoor, maar dit lijkt me ook frustrerend! Ik blijf toch voor je hopen hoor!

Mar…ik duim met je mee! Geloof in je gevoel1 Is belangrijk!!!

En dan mijn eigen gynbezoek-stuiternieuws!!!

Eerst vraag hoe t met me is, aangegeven door te willen en dat mag dus ook zegt ze. Toen mijn vragenlijstje afgehandeld…vond ze erg goed van me!

En toen was t eigenlijk als volgt: slijmvlies dun dan meteen gewoon hormonen spuiten (toen stuiterde ik al) anders provera, als t wel opgebouwd was…en toen ging ze kijken…

…rapapaaaaa een ei!!! van 20 mm…dusse ik heb uit mezelf een eisprong vandaag of morgen…en die mogen we benutten!!! en omdat t vaker zo is dat lijf t even doet na zwnagerschap mag ik toch daarna weer aan hormonen.

Dus, klussen!!! Dan ruim 2 weken afwcahten, geen ongi is testen en als dat negatoef is, ook na paar dagen weer, dan mag ik aan provera beginnen en daarna weer verder met zelfde hormonen als eerst… en ze gana in zomer gewoon door met metingen enzo…dus ben helemaal hieperdepiep!!1 We hebben kans!!! En weer voelde ik het aan ! (dacht dat dat gerommel in buik een ongi betekende, maar schijnbaar was er toch iets anders gaande)

Zo ik stuiter weer even verder!!!

x wienie

Hey meiden,

Wat een goed nieuws allemaal!!! Fijn!! :smiley:

Marr, super zeg op dag 10 al zulke goede eitjes!!! Veel succes met klussen!! Ga weer hard duimen hoor!! :thumbup:

Wienie, wauw wat lekker zeg!! Ook al zo’n goed ei en dat uit je zelf!! Ga ook hard voor jou duimen!! :thumbup:

Jippie, jeetje wat blijf je cool ik had al 6 keer een test gedaan :oops: . Snap wel dat je het niet aandurft hoor maar wie weet. Ik :thumbup: stiekem ook voor jou!!! zou zo geweldig zijn!

angeltje, fijn dat het weer beter gaat met Nordin. En tja je hele leven aan laxeermiddelen lijkt me inderdaad geen oplossing!hoop dat de kinderarts je er mee kan helpen.

Janine :hug: Veel succes met de sollicitatie!

Ik had vandaag bij de FM een stuk of 5 eitjes waarvan de grootste 13 mm. Moet dus nog even door spuiten.

Heb de gyn nog maals gevraagd naar mijn korte lutealefase. Hij zegt dat het niet bewezen is dat er medicijnen zijn die helpen en als ze al helpen het niet uitmaakt of je zwanger wordt. Tja ik weet dat ik hier een levend voorbeeld heb :wink: maar moet de gyn ook maar een beetje vertrouwen. hoop dat hij gelijk heeft.

Hij wil nu nog 3 maanden een goede eisprong krijgen met puregon en daarna aan de IUI.

Zou best nog even door willen babbelen over koetjes en kalfjes :lol: maar heb helaas weer last van mijn nek/schouder dus ga gauw achter de pc vandaan!!

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Hoi allemaal,

Egni: Mooi dat je wel goed reageert op de Puregon. Ik hoop dat er meer dan één follikel gaat doorgroeien! Wanneer moet je weer voor een fm? Ik vind het trouwens heel erg vreemd dat jouw gyn zegt dat er geen medicijnen zijn voor een korte luteale fase… Bij Mar is Progestan toch ook een oplossing? Die werd meteen zwanger toen dat goed aansloeg! Ik heb zelf het laatste jaar steeds na de eisprong nog 3x 1500 eenheden Pregnyl gespoten, dat werkte meestal ook goed. En dat wordt toch ook beide na een IVF/ICSI gebruikt, juist om het baarmoederslijmvlies en de luteale fase te ondersteunen? Ik weet zelfs van mensen die zowel 3x Pregnyl als Progestan na de eisprong gebruiken. Dus ik snap de redenatie van jouw gyn niet zo goed, als ik eerlijk ben… :roll: Waarom zo moeilijk doen als er genoeg “bewijsmateriaal” is? En ookal zou hij er zelf niet in geloven, dan kan hij het alsnog toch voorschrijven? Baat het niet, dan schaadt het niet! Succes maar weer & beterschap met je nek/schouder! :-

StuiterWienie: Je hebt wel redenen om te stuiteren, hoor! Super dat je lichaam nu ineens uit zichzelf werkt! Heb je zomaar opeens weer een kans, zonder dat je er op gerekend had! Wie weet is het nu spontaan raak! Heel veel plezier de komende dagen! :wink: En daarna maar weer succes met die rottige wachtweken! Ik ga voor je duimen!

Angeltje: Ik ben blij dat Nordin niet meer zo’n last heeft van de waterpokken! Wel vervelend dat zijn ontlasting nog steeds niet op regel is. Nu zijn laxeermiddelen misschien tijdelijk een oplossing, maar zoiets kun je inderdaad niet je hele leven gebruiken. Ik hoop dat de kinderarts een oplossing heeft!

Janine: Fijn dat je weer even langs komt! Gelukkig heb je lichamelijk gezien niet zo veel last meer van de mk, maar meer dan logisch dat het geestelijk wel moeilijk is. Jullie hebben ook een hoop narigheid meegemaakt, meid! Heb je inmiddels de uitslagen van de bloedonderzoeken gekregen? Ik hoop dat er iets uitgekomen is, waar je wat mee kunt! Ik hoop dat je aangenomen wordt op de andere groep. Dan kun je 4 uren minder gaan werken, scheelt toch weer! Alvast succes met je sollicitatiegesprek! En fijn op vakantie naar Tenerife. Ikke is jaloers, hoorrr! Dikke knuf! :hug:

Ik heb helaas de uitslag van het bloedonderzoek nog steeds niet. Ik heb vanochtend de huisartenpraktijk gebeld en die assistente-muts wist weer nergens van af. De uitslag was wel binnen, de huisarts had er ook naar gekeken. Maar in de computer stonden alleen de waardes en allerlei termen en geen conclusie. De assistente wist echt niet wat het allemaal betekende… :wall: Mijn Hb was in elk geval goed, maar volgens is dat niet relevant in dit geval. Ik word morgen door de huisarts teruggebeld. Wel knap kl
te! Zet er dan bij wat de conclusie is, zodat ik weet waar ik aan toe ben! Of zet een assistente bij de telefoon die weet waar ze het over heeft en niet een of andere domme miep! Zo ga je toch niet met mensen om? Er is wel op Hodgkin en dergelijke getest, dus dan kun je toch ook snappen dat mensen zich zorgen maken om zo’n uitslag? Nu moet ik nog een dag in de stress zitten. Maar goed, het zal wel in orde zijn. Want als er iets was, dan zou de huisarts zelf bellen en hij heeft niet gebeld. Maar goed, ik vind niet dat het hoort op deze manier! Erg onpersoonlijk en niet netjes! :hand:

Wat het testen betreft: Ik weet echt niet of en wanneer ik een eisprong gehad heb. Normaal heb ik helemaal geen eisprong en ik zit nog maar op dag 37. En ik heb al zooo vaak zulk soort kwaaltjes gehad en dan was ik weer niet zwanger. Dus ik probeer er deze keer uit zelfbescherming niet in te tuinen. Stel dat ik wel een innestelingsbloeding gehad zou hebben, dan zou ik nu nog maar ongeveer 2 dagen overtijd zijn. Ik kan wel steeds gaan testen, maar dan ben je er zooo mee bezig en zit je jezelf alleen maar op te jutten. Het is immers vrijwel onmogelijk dat ik zwanger zou zijn. Zo’n groot wonder overkomt een ander, ons niet… Dus ik probeer gewoon maar af te wachten en dan zien we het wel. Ik ga er vanuit dat we over 4 weken gaan beginnen met ICSI, dus daar probeer ik me geestelijk maar op te richten.

Liefs,

Jippie

Jeetje meiden, wat lees ik veel positieve dingen!!! :dance:

Wienie: :thumbup: mooi dat er een ei zit!! En helemaal uit jezelf! Ik ben echt heel blij voor je!! :-

Stuiterbal… :mrgreen:

Jippie: ik kan me goed voorstellen dat je uit zelfbeschreming niet gaat testen en aan de andere kant vind ik het juist weer ontzettend knap!! Ook al is de kans klein, ik duim toch nog steeds heel hard voor je dat jullie ook een keer bij de gelukkigen mogen zitten die ondanks dat het bijna niet kan, toch zelf spontaan zwanger raken! :pray: Ik hoop het zo voor jullie!

En ja, het is al zo juni, dan komt er een hele spannende periode aan!! :-

Egni: goed begin die eitjes van 13 mm!!! :thumbup: Lekker goed doorgroeien eitjes en dan springen!!! :mrgreen: Sterkte met je nek en schouders!! :hug:

Angeltje: gelukkig dat Nordin van de waterpokjes af is!! Kunnen we dit weekend niet, maar het weekend daarop eindelijk bij jullie langs!!! :-*

Fijn dat het wat beter gaat met Nordin zijn ontlasting!

Janine: ja, kan me voorstellen dat het geestelijk heel zwaar is en blijft! Ook al heb je veel afleiding: loop jezelf niet voorbij he!!!

Heel veel succes met je sollicitatie! :thumbup:

En wat een heerlijk vooruitzicht jullie geboekte vakantie!!!

Mar: Ik :pray: voor je dat de eitjes meespringen!! Super dat je er zo’n goed gevoel over hebt!!! :thumbup: Duim voor je!!!

Verder ga ik even niet terug meiden. Ik lig te ver achter :oops:

Echt weinig energie gehad de afgelopen dagen. En als ik het wel had, moest ik weer wat anders doen! Hopelijk gaat het nu gewoon weer lukken om bij te blijven!!

Hier gaat het verder goed. Luna doet het erg goed. En op mijn zeer lage energiepeil na, gaat het met mij verder ook goed. Geen schokkende dingen meegemaakt de afgelopen dagen, saai dus… :mrgreen:

Donderdag ben ik jarig, dus morgen na het werk snel wat boodschapjes doen!! Moet ik maar eerder naar huis van het werk, want anders ga ik dat allemaal niet redden. Ben dit jaar niet echt bezig met “jarig zijn”. Maar goed, het hoort er toch wel bij…

Liefs Woezeltje

Hoi meiden!

Allereerst ff meespringen met Wienie hoor :mrgreen:

Super meid, echt blij voor je!!! Zomaar uit jezelf een eitje :smiley: Veel succes met het gebruik maken van… :wink: Lopen we qua cyclus toch een beetje gelijk zelfs… Wie weet toch zo zonder hormonen? Spannend!!

Egni: Ik snap dat je graag wilt uitgaan van je gyn zijn woorden, maar ik vind het heel vreemd dat hij het niet bewezen acht. Ik weet namelijk zeker dat ik zonder progestan niet zwanger geraakt was… Kijk, als we het hebben over het voorkomen van een mk, nee dat doet progestan niet. Het zorgt ervoor dat het baarmoederslijmvlies zich goed opbouwt en -in mijn geval dus met die luteale fase van 10 dagen- het niet vroegtijdig afbreekt. En idd, ze geven het ook niet voor niets na een IVF-behandeling… Ik heb er veel positieve ervaringen over gelezen en gehoord, dus ben zeker geen uitzondering. Mijn gyn was er eerst ook niet happig op hoor, heb eerst nog met puregon en alles geprobeerd, maar dat haalde ook niets uit allemaal… Veel succes, tis geen aanval op jou hoor, vind het gewoon een niet kloppend verhaal van je gyn…

Hoop echt dat je vlgde luteale fase iets langer is! Fijn dat je follies zo goed groeien! Hoop dat je gauw weer de Pregnyl zetten mag!

Angeltje: Fijn te horen dat het beter gaat met de waterpokjes… Fijn dat hij iig weer elke dag ontlasting heeft, maar wat je zegt tis idd geen optie lijkt me om het heel lang te geven. Ben ook benieuwd waar ze 5 juni meekomen! Hoe is het met jou verder?

Jippie: Geds, wat naar meid. Kan me voorstellen dat je dat niet lekker valt, zo’n assistente die nergens van af weet. Helemaal met zulke uitslagen, zou je toch verwachten dat ze daar wat secuurder mee omgaan en de emotie erachter ook snappen… Heb je inmiddels al meer duidleijkheid?

Veel succes met de echo trouwens morgen… Hoop dat alles goed is.

En wbt het -nog- niet willen testen, snap ik ook goed hoor. Ben alleen zo ontzettend benieuwd meis, ik zit zelfs in spanning ha ha… Hou zou jij je dan wel niet voelen… :wink:

Ik heb het al vaker gezegd, maar ik gun het je echt ONTZETTEND!!! :-

Janine: Fijn om weer een teken van leven van je te hebben. Doe maar lekker rustig aan, ik snap heelgoed dat je hoofd er niet naar staat. Gewoon wat dingetjes in de huiskamer posten geeft ook wel wat afleiding he. Hoe gaat het inmiddels met jullie? Wanneer krijgen jullie de uitslagenvan de onderzoeken en hoe gaat het nu verder? Denk aan je, je bent een hele sterkte meid!! :hug: Fijn dat jullie een vakantie geboekt hebben, heerlijk! Kun je daar lekker naar uitkijken nu… dikke kus

Woezeltje: Fijn dat Luna het zo goed doet meis. Naar van jouw lage energiepeil…

Kan me voorstellen dat het dit jaar toch anders is om je verjaardag te vieren. Maar ook wel heel speciaal natuurlijk, eerste verjaardag met Luna erbij… Genoeg booschappen in huis inmiddels, hihi? Alvast een hele fijne dag morgen… Maar ik feliciteer je morgen sowieso nog hoor :-

Nou, de Pregnyl zit er hier weer in sinds gistermi.!

Jeeeminee wat was ik er moe van zeg… Mn ogen vielen om 8 uur al dicht. Hihi, maar er moest natuurlijk nog geklust worden… Ben toen eerst maar ff onder de douche gaan staan om wakker te worden… :mrgreen:

Nu ben ik weer op mn werk, maar tis echt superrustig… Ik heb me voorgenomen om me niet teveel meer op te winden over de situatie… Richt me eerst maar eens op deze ronde… En op 2 sollicitaties die er lopen, wel spannend…

Nou, ga weer ff wat doen… Dikke kussss :-* Mar

Mar: Wat doe je hier?! Ga klussen! :mrgreen: Fijn dat je weer aan het werk bent, hoe reageren je collega’s nu? Heb je alles een beetje kunnen uitleggen en hadden ze begrip voor de situatie? Dus je bent druk aan het solliciteren? Spannend, hoor! Ik hoop dat je snel uitgenodigd wordt voor een gesprek en dat je aangenomen wordt. Wat voor werk is het? Goed idee om je niet meer op te winden over de situatie met je baas. Zulke pieps zul je helaas nog vaak tegenkomen… Het je echt niet persoonlijk aantrekken, hoor! :-*

Ik ben vanochtend gebeld door de huisarts en in mijn bloed zijn geen afwijkingen gevonden. Pfiieeuw, ik heb toch best nog wel in de rats gezeten, hoor! Ik had gisteren nog wel bepaalde termen en waarden van de assistente gehoord, dus dan probeer je dat zelf maar wat uit te zoeken, het ging oa over de lymfocyten-waarde en dat heeft dus weer te maken met je lymfeklieren. Nou ja, so far so good! Morgen de echo nog, toch ook wel weer spannend. Ik hoop dat ik meteen krijg te horen wat het is en dat ik niet nog weer 1,5 week moet wachten op de uitslag daarvan… Ik wil nu weer verdergaan met de rest en er zeker van zijn dat ik zo gezond als een vis ben! :wink: Ik denk dat ik daarom de hele situatie met het wel-niet zwanger zijn ook maar eventjes op een afstandje houdt, totdat ik zekerheid heb over mijn gezondheid. Uiteindelijk is dat toch het allerbelangrijkste en komt een kindje op de tweede plaats. Eerst dit maar eens achter de rug hebben allemaal!

Fijne dag nog!

Liefs,

Jippie

Hee lieve Woezel,

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag & dat je maar een gezond oud wijffie mag worden!

Een hele fijne dag samen met iedereen om je heen & een hele dikke knuffel voor jou! :-*

Liefs,

Jippie

Woezeltje:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

En een hele fijne dag gewenst vandaag!! Ben benieuwd wat voor cadeautjes je hebt gekregen… dikke kus!

ps. Jippie, slaap jij niet 'snachts?? :shock: hihi…

Meis, super veel succes met de echo vandaag en ik ben heel blij om te horen dat er geen afwijkingen in je bloed gevonden zijn!! En ik kan me goed voorstellen hoor dat je er zo over denkt, zou mij net zo gaan… Hoop echt dat er geen rare dingen naar voren komen en je gelijk de uitslag krijgt. Want idd je eigen gezondheid komt wel op de eerste plaats!

Laat je nog even weten hoe het gegaan is vandaag? Hoe laat moet je er ook alweer zijn? Voor jou ook een hele dikke :-*

Woezel… :dance: Gefeliciteerd :dance: Hoop dat je een fijne dag hebt! Je hebt in ieder geval mooi weer!! :-

Ik moet straks weer naar de gyn. Hoop dat er 1 of 2 eitjes mooi zijn doorgegroeid en dat ik binnenkort pregnyl mag zetten.

Ik vind het best moeilijk om nu weer tegen de gyn over die lutealefase te beginnen :oops: Heb het al zo vaak gevraagd [ook aan andere gyn’s].

Ga maar even wat info opzoeken!

:-

LANG zal je leven woezeltje!!!

Van harte gefeliciteerd en een fijne dag!

Verders drukjes, dus andere keer meer!

Liefs wienie

Hoihoi,

JA ik leef ook nog, maar zo druk op werk en de hele week op erschillende kantoren gezeten, Groningen, Enschede, ook al niet dicht bij de deur.

Woezel, alsnog gefeliciteerd en hoop dat je een fijne dag hebt gehad gisteren. Et weer was iig schitterend!

Mar, gaaf dat je lichaam nu zo goed reageert. Ik duim voor je! En succes met de sollicitaties!

Egni, hoe was het bij de gyn gisteren?

Wienie, ja, da’s echt stuiternieuws!! Ik duim ook voor jou!

Jippie, fijn dat de bloeduitslagen goed waren, wat een toestand zeg emt die assistente. Maar gelukkig alles oké! Nog maar een paar weekjes, meis en da de isci. Spannend. Ik duim dat je voor die tijd nog een pos. test hebt!

Hier verder weinig te melden ben in afwachting van 18 juni, de intake. Zo weer snel naar buiten, Brent wil de zandbak in!

Mouse

Janine, succes emt de sollicitatie!

Hé ladies,

Alles goed hier? Hier wel, lekker aanrommelen en hangen in tuin na een drukke vermoeiende week (al dat geklus…dat kost me echt mijn benodige nachtrust hoor! Kan helemaal niet tegen een aantal dagen minder slaap dan normaal… :wink: )

Egni, en…mooie groei en mocht je pregnyl zetten? Misschien wel drie eitjes als er al zo veel waren!!! En nog iets te weten gekomen over die fase? Voet bij stuk houden hoor! Ben wel benieuwd wanneer jij een evt ei gehad hebt, want Mar en ik lopen zo goed als gelijk, dan zouden we misschien met drietjes lopen!

Jippie, houd je t nog vol? Om niet te testen? En die paar weekjes nog? Zijn zo voorbij hoor! Heb je nog rare klachten?

Fijn dat uitslagen goed waren! en hoe was de echo??? Hoop goed!

Woezeltje, heb je een leuke dag gehad? En ben je verwend?

Mar, spannend, sollicitaties, wat voor banen zijn het? En we duimen voor ons samen he! Ik heb ook din of woe of don? eisprong gehad…tenminste ik neem aan, als zei di ene ei ziet van 20 mm, en ze zegt vandaag of morgen…dan zal die toch wel gesprongen zijn? Wel gek, dit ken ik helemaal niet. Als je lijf “gewoon” werkt, vanaf wanneer kan een ei dan springen? 20 mm toch? En springt ie altijd of kan zo’n ding ook blijven zitten of pas later springen? (met pregnyl wordt t opgewekt, maar nu doet mijn lijf dat dan zelf? Vreemde gewaarwording hoor!!!) We duimen samen oké!!!

Mouse, lekker in de zandbak gespeeld? En ook voor jou geldt: het is zo juni hoor!!!

Nou verder geen nieuws hier…ik ben nog onder de indruk van mijn eigen lijf en dat dat ei dna nu maar ineens vanzelf kan groeien en springen :think:

Ben wel benieuwd, heb niet teveel gevoel erbij, durf ik niet. Heb wel zoeits van we zien wel, dit is een extraatje, anders was t op zijn vroegst allemaal over ene maand weer een kans geweest.

Vorige keer voelde ik al een aantal dagen na de sprong vanalles, heb toen ook mijn gedachten opgeschreven. Ben wel benieuwd of dat nu weer zo zou zijn als t raak is, maar kan natuurlijk ook helemaal anders zijn, elke zwnagerschap is toch ook anders?

En wat ik nu zeg…durf ik bijna niet hardop :oops: …maar sinds laatste dagen is mijn huid weer ineens vrij rustig…dat was ook toen ik zwnager was al voordat ik dat wist, 1 van die dingen die ik al voor de test opmerkte…en voel toch ook weer dingen in mijn buik…ik ken mijn lijf zo goed…zou het kunnen??? Of merk ik weer dingen op die iedereen ook heeft als ze ongi moeten worden…ik wcaht verder af!!! Het duurt nog anderhalve week en dna weten we het! Zo niet, gaan we gewoon lekker door!

Ik begin weer onzin uit te kramen geloof ik! Gedachtes slaan weer op hol!!! Spreek mezelf nu ernstig toe…niet allemaal van die rare dingen bedenken nu Wienie…potjandikkie!!!

Maar beetje positief blijven…kan toch geen kwaad? Hoop doet leven!

Dus ik deel mijn hoop nu en hoop dat jullie ook allemaal hoop krijgen en dat we met zijn allen hopen dat onze hoop ons gegeven wordt in t echt!!!

Dikke x!!!

Hoi meiden,

Wat een rust hier in huis… Hubbie is vandaag een dagje met zijn broers op stap, Nordin slaapt en de katten liggen uit te buiken van een portie gekookte vis. Heeeeeeeeeeeeeerlijk, even kok-tijd :mrgreen: .

Wienie: meid, ik kan me voorstellen dat er vanalles in je omgaat als je toch stiekem het gevoel hebt dat het weer raak zou kunnen zijn. Het blijft helaas gewoon afwachten, maar ik duim zeker voor je dat het zo is. Dat zou echt helemaal super zijn!!! In ieder geval super dat je zelf een eisprong hebt gehad en dat je zo positief bent!!!

Mouse: druk, druk, druk zo te lezen :wink: . Dan is het in ieder geval lekker snel 18 juni!!

Jippie: Heb je al een uitslag gehad van de echo? Ik hoop dat alles goed was!!!

Mar: goed dat je je op deze ronde richt en niet te druk maakt om je werk :clap: . En heel veel succes met de sollicitaties!! Ik hoop dat het wat wordt en dat je in rustiger vaarwater terecht komt. En blijven klussen hè :wink: .

Egni: hoe is het met je nek en schouder? En zijn de eitjes al verder gegroeid of ben je nog aan het spuiten? Ik hoop dat ze snel springen (met goed resultaat natuurlijk!!!).

Woezeltje: hoe is het nu met je? met Luna alles weer goed?? Dikke knuf!!

Janine: hoe is het met jou?

Hier gaat alles zijn gangetje. Eigenlijk weinig nieuws te melden… Geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen hè?

Meiden,

Ik ga nog even van de rust in huis genieten!!

Liefs, Angeltje

Hey meiden,

Ben vanochtend weer naar de gyn geweest. Er zijn dit keer 6/7 eitjes waarvan de grootste nu 17mm [dat zijn er 2 of 3] maar de rest volgt met ongeveer 13, 14, 15 mm. Dit is natuurlijk een probleem want als ik doorspuit en pregnyl zet wie weet hoeveel er springen??? :? Nu moet ik de dosis puregon halveren en morgenochtend weer terug komen dan beslissen we of we er deze keer wel of niet voor gaan.

Het is ook bij mij echt alles of niks :wall: :frowning: word er echt een beetje moe van. Ik probeer positeif te blijven door te bedenken dat er in ieder geval eitjes groeien en dit een mooie had geweest voor IVF.

Hoop toch stiekem dat er twee doorgroeien en de rest het niet haalt en dat ik toch een kans heb deze maand.

Lieve meiden, ik heb soms wat minder zin om hier weer met mijn negatieve verhalen te komen en ze te moeten opschrijven. Hoop gewoon zo dat ik ook eens wat positiefs kan vertellen. Daarom ben ik hier soms wat minder. moet zeggen dat ik er op zich zelf wel redelijk mee om kan gaan dat het dit keer misschien niks wordt. Het geeft me een positiever gevoel als dat er helemaal geen activiteit was.

Dus we gaan door!!! :thumbup: Ongeacht wat deze keer brengt!!!

Als jullie even niks van me horen weten jullie dus waarom.

Maar wees niet bang het gaat verder goed met me hoor!!

Sorry voor m’n ego berichtje!! Ik denk veel aan jullie en hoop op super goed nieuws voor ons allemaal!! :inlove:

:-*

Hoi allemaal,

Egni: Balen dat je nu ineens zoveel follikels hebt! Inderdaad, voor IVF zou het een erg mooi aantal zijn! Ik hoop dat er morgen hooguit twee zijn doorgegroeid en dat de anderen net niet gaan meedoen. Dan zou je een mooie kans hebben deze keer! En ik snap wel wat je bedoelt, hoor! Het zou zo mooi zijn als je eens wat vrolijker nieuws kon melden. Maar als je je slecht voelt, ben je ook welkom, hoor! Hier kun je altijd je hart luchten en dan “zeur” je helemaal niet! Dus lekker komen spuien als dat oplucht! :hug: Succes morgen bij de gyn en dikke knuf!

Angeltje: Hoe gaat het nu met Nordin, zijn de pokjes helemaal weg? Wanneer moest je ook alweer naar de kinderarts? Alles goed met jou verder?

Wienie: Het zou wel super zijn als het nu meteen weer raak bij jullie is! Ik hoop dat je er niet zo ver naast zit! En natuurlijk kraam je geen onzin uit, als je denkt vanalles te voelen! :naughty: Toch meer dan logisch dat je nu hoopt dat je weer zwanger bent! Heel veel succes met afwachten & ik hoop met je mee, meid! :-

Mouse: Dan heb je inderdaad een drukke week gehad als je het hele land doormoest bij allerlei kantoren langs! Ben je daar nu klaar mee of moet je komende week weer op reis? Hoe gaat het verder met je, zie je alles weer een beetje zitten? Dus over z’n 3 weken de intake voor IVF. Ik ben benieuwd wanneer je mag beginnen, maar ik hoop stiekem dat het tegen die tijd niet meer hoeft!

Mar: Hoe gaat het met je? Kun je de wachtweken wat door komen? Voel je al wat?

Ik ben zooo benieuwd, ik hoop op goed nieuws over 1,5 week!

Woezel: Heb je een leuke verjaardag gehad? Hopelijk heb je weer wat meer energie! Hoe gaat het nu met Luna?

Janine: Heel veel succes met de sollicitatie dinsdag! Ik ga voor je duimen dat je aangenomen wordt!

Bagheera: Waar ben je, meid? Ik heb je hier alweer een tijdje niet meer gezien… Ik zag op een ander topic wel hele leuke foto’s van Kimberly’s avonturen in de Efteling. Leuk om ook eens een foto van jou gezien te hebben! :-

Hoe gaat het met de andere meiden? Ik ben vast weer iemand vergeten! :wink:

Ik ben afgelopen donderdag voor de echo van mijn hals en nek geweest. Er is gelukkig niks aan de hand! De dikte van het knobbeltje is opgemeten en ook dat uitsteeksel in mijn nek. Het zijn wel opgezwollen lymfekliertjes, maar de dikte zit ruim binnen de norm. Lymfekliertjes kunnen blijkbaar opgezwollen blijven als ze ooit eens ontstoken zijn geweest (dat kan wel bij een griepje zijn gebeurd), het is een soort littekenweefsel en dat kan er gewoon je hele leven blijven zitten. Dus ik ben weer door de APK! Ik ben wel erg blij dat alles goed is! Kunnen we nu weer met een gerust hart verder met onze beebjeswens!

Verder heb ik nog steeds wel vreemde kwaaltjes: soms misselijk, totaal geen trek, nog steeds een zwaar en spierpijnachtig gevoel in mijn borsten, en een wat vreemde buikpijn zo nu en dan. Niet echt ongikrampen, maar meer speldeprikjes. En dat straalt soms uit naar mijn liezen en bovenbenen. Verder ontzettend snel moe en ik heb hele heftige dromen 's nachts… Ik heb nog niet getest, dat ga ik misschien komend weekend doen of de maandag erna. Ik moet woensdag over een week met de Primolut beginnen, dus voor die tijd ga ik het zeker nog doen! Hihhi, ik hou het lekker spannend! Gemeen, hè? :mrgreen:

Liefs,

Jippie

Jippie, dat is goed nieuws zeg. Niks engs gelukkig. Je houdt het spannend zeg.

Egni, ik snap het wel. Hoop dat er 2 mooie doorgroeien.

Wienie, ik hoop het voor je.

Sorry, lees wel mee, maar heb niet altijd even veel zin om te reageren. Erg egoistisch, ik weet het. Zit op dit moment niet zo lekker in mijn vel.

Hoi Paikea,

Jij bent toch net op vakantie geweest, of niet? Heb je het leuk gehad?

Vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit! Dikke knuf voor jou! :hug:

Groetjes,

Jippie