Oh meiden, heb t zo druk!!! Dus kom alleen maar even af en toe testresultaten spieken of eigen resultaat meedelen. Het is dat ik op zich wel tegen werk druk kan en niet echt gestresst wordt, anders was ik t nu geworden. Moet nog zoveel doen…en heb nog maar 4 weken schooljaar!!! Ik ben blij dat ik zo’n lief klasje heb, dat scheelt al in drukte.
Zou t veel uitmaken als je voor je nod test? Ik weet niet precies wanneer mijn nod is, maar ik denk dan als je al dingen voelt, zou je dan ook eerder positief testen? Maar dan heb je natuurlijk t feit dat vele bevruchtingen ten gronde gaan rond ongi en je dan niet eens in d egaten hebt dat je zwnager was…dus dan zou t nu eigenlijk nog niks betekenen een streep, of wel? Ik ga namelijk maandag op schoolreis en dinsdag hele dag het bos in voor ene project…ik wil dna eigenlijk al iets meer weten, dan weet ik of ik ook wat mee moet nemen voor als ongi zich aan kan dienen. Maar als ik nu een streepje zou krijgen, is dat dan net zo betrouwbaar als testen op nod? 3 dagen te vroeg en misschien wel meer? Ik wil gewoon alvast zoveel mogelijk duidelijkheid met die rare dagen zonder wc’s steeds in d ebuurt!!!
Verder ben ik vrij rustig, is het nu niks, dan gewoon weer lekker hormonen en is t later vast wel ooit ene keer raak. Een ongi uit mezelf is al heel wat!
Fijne week!! Ik ben dus hee druk maar denk aan jullie!!!
x
Hoi Wienie,
Drie dagen voor je NOD positief testen komt echt heel weinig voor, ben ik bang. En inderdaad, wat je zegt… Stel dat 'ie wel positief zou zijn, dan is de kans nog steeds heel erg groot dat het rond je NOD alsnog afgestoten wordt. Dus niet echt betrouwbaar. Maar goed, je kunt het altijd proberen om er zondag (morgen?) een test tegenaan te gooien! Wie weet… Wanneer kom je weer thuis van schoolkamp? Moet je dan tot het volgend weekend wachten totdat je kunt testen?
Succes & ik hoop snel op goed nieuws!
Liefs,
Jippie
Hé Jip, geen schoolkamp, maar maandag schoolreis en dinsdag hele dag in het bos met geen wc, of alleen een hele vieze of bosjes, dus ik wil voorbereid zijn op ene ongi en denk dan nu, als ik t morgen probeer en er is ene 2e streepje, dan is de kans al kleiner dat ik maandag of dindag ongi wordt en scheelt dat voor mijn gevoel in rekening houden met (ik ben zo’n panisch persoon, doordat ik nooit zomaar ongi werd enzo…bang dat ik te laat bij de wc ben, doorlek en dat e rdan ineens heel veel loopt zeg maar. Snap je t nog? Knap hoor, zo wachten als jij kan.
Als ik niet die dagen had dan wachtte ik zeker…maar wil t graag al weten als ik al iets kan weten, ook puur alleen omdat ik tzelfde voel als toen en ik wel benieuwd ben of dat dna ook al te zien is. Als ik niks zou voelen zou ik dat niet hebben hoor.
En het is simpel, een streepje is missschien zwnager, maar zekerheid heb je toch niet al is die streep nog zo dik. Komt er niks dan kan t nog iets zijn en komt er wel iets dan is t onder voorbehoud van!
Ik vind t gewoon wat eng…of ik nu een streep zie of volgende week haha, en ik ben nu dus even niet rustig hoor haha!!!
Trek jij t nog? Voel je nog steeds die dingen?
Mouse: Veel plezier in Disney! En misschien kun je wat later in het seizoen alsnog een dagje Efteling doen ( meeting misschien?)
Mar22: Vervelend dat je met lichte tegenzin naar je werk gaat, geniet maar extra van de weekenden dan! Jeetje, met die voortekenen is het wel spannend zeg! Meid, ik duim zo voor je en voor Wienie en Jippie natuurlijk ook dat het deze keer raak is voor jullie! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Jippie: Lekker hoor, hier was het vandaag ook heerlijk zonnig weer, ik heb zelfs creme gekocht om Kimberly in te smeren.
Wienie: Kun je dan niet uit voorzorg die “bosdag” even een maandverband gebruiken? Als wij een speurtocht gingen lopen in het bos en het was rond mijn NOD deed ik dat ook.
Over het testen: ik testte 1 dag voor mijn NOD en ht was een superlichte streep, amper iets te zien. Pas toen ik 3 dagen later weer een test deed, toen pas was het echt duidelijk. Dus ik denk dat 3 dagen voor je NOD testen nog niet echt veel zin heeft.
Lief hoe jullie reageren.
Vandaag de wandelwagen omgebouwd tot buggy en ben lekker naar het centrum gewandeld. Jee, die zon heeft me goed gedaan. Heerlijk zeg. Er zijn bij Kimberly nog geen tandjes door, maar het lijkt erop dat ze toch elk moment door kunnen breken, ze krijgt nu ook al soms ineens knal rode wangetjes en even later is het weer weg.
In het centrum hielden brandweer, politie en ambulance “kijkdag” en deden demonstraties. Toen we verder het centrum in liepen, werd ik bijna omver gelopen door 2 mannen met brancard. Ze begonnen te reanimeren en het bleek dus echt te zijn :shock: Gelukkig dat ze vlakbij waren! Ik ging boodschappen doen en toen ik er dus 10 minuten later weer langs liep, zag ik ze nogsteeds reanimeren…
De dochter stond maar te huilen, zo zielig. Iedereen ging er bij stil staan en de politie hield iedereen op afstand. Ik ben maar gewoon doorgelopen, niks is vervelender voor hulpverleners dan toekijkende mensen die in de weg staan. Toevallig dat die demonstraties net om de hoek waren.
Toen we naar huis liepen, kwam er een ambulance met gillende sirenes langs gescheurd, en die ging niet richting het centrum…
Dus het was flink raak vandaag hier in het dorp.
Morgen de verjaardag van hubbie vieren, ik ga dus gauw te bed want we moeten hier in huis nog het 1 en ander veranderen.
Wienie: Dus je gaat morgen testen? Ik ben heel erg benieuwd! Ik hoop op een tweede streep. En anders gewoon een positieve test later deze week! Alvast succes!
Bagheera: Jeetje, ik zou ook gedacht hebben dat de reanimatie bij de demonstratie hoorde… Best eng allemaal. Ik hoop dat het goed is gekomen met die meneer/mevrouw! Alvast gefeliciteerd met je hubbie! :-* Gaan jullie het morgen met de hele familie vieren? Heel veel plezier dan maar!
Dooeeeiii!
xxx Jippie
ha meiden,
Jippie, ik wacht nog gewoon lekker met je mee, want eigenlijk is het te zot voor woorden dat testidee van me!
Bagheera, ja ik doe dat ook altijd maandverband, maar liever niet als het warm wordt, gaat zo zweten. Maar ik zie nu wel wat ik doe. Jakkie, dat reanimeren! Ik ben eigenlijk bhv’er op werk, maar heb 2 ehbo dagen gemist door miskraam. Belangrijk is het dus wel. Wat leuk, dat je nu de wagen anders kan gebruiken! Wat voor wagen heb je eigenlijk?
Paikea, fijn dat t beter gaat, meis!!!
Woezeltje, Angeltje ook spiekerts hihi!
mouse, wij hopen ook voor jou dat je snel zwanger bent hoor! En daar krijgen we echt geen stress van! Alleen als je heel lang wacht met testen hoor!!!
Verder kan ik nu niet terug…en ga zo douchen en heeeeel hard werken.
Heb besloten dat ik het zwanger wel niet even naast me neerleg. Ik vind t wel heel moeilijk deze keer, had ik vorige keer niet. Maar denk dat dat juist is omdat ik hetzelfde voel. Maar voor t zelfde geld is t toch een heel vroege ongi aankondiging, of is het wel zo, maar breekt t nog af. Ik ga denk ik dus op zijn vroegst ook pas dinsdag of woensdag ene keer testen. Ik heb namelijk sterk t gevoel dat t wel zo is, maar gevoel en angst lopen nu zo door elkaar, dan denk ik al van zul je zien, dat t nog rond ongi afbreekt ofzo. Pas bij een mooi streepje zou ik blij zijn, maar het idee alleen al vind ik best eng nu! Eerst die test of ongi maar eens afwachten en dan pas mijn gevoel echt toelaten!!!
Dusse Mar, Jip, wat spreken we af haha. Mar, wanneer is jou nod? Want ik heb dus geen echte nod, niet precies. Wel lachen, laat mij even weten wanneer jullie testen, dan doe ik zeker met jullie mee!!! Dinsdag? Woensdag? Ik vind t wel een stunt om met zijn 3en tegelijk te testen!!!
Nu maar hopen dat t 6 strepen zijn dan!!!
Ik duik onder de douche!!! Fijne dag allemaal!!!
Liefs wienie
ha meiden,
Jippie, ik wacht nog gewoon lekker met je mee, want eigenlijk is het te zot voor woorden dat testidee van me!
Bagheera, ja ik doe dat ook altijd maandverband, maar liever niet als het warm wordt, gaat zo zweten. Maar ik zie nu wel wat ik doe. Jakkie, dat reanimeren! Ik ben eigenlijk bhv’er op werk, maar heb 2 ehbo dagen gemist door miskraam. Belangrijk is het dus wel. Wat leuk, dat je nu de wagen anders kan gebruiken! Wat voor wagen heb je eigenlijk?
Paikea, fijn dat t beter gaat, meis!!!
Woezeltje, Angeltje ook spiekerts hihi!
mouse, wij hopen ook voor jou dat je snel zwanger bent hoor! En daar krijgen we echt geen stress van! Alleen als je heel lang wacht met testen hoor!!!
Verder kan ik nu niet terug…en ga zo douchen en heeeeel hard werken.
Heb besloten dat ik het zwanger wel niet even naast me neerleg. Ik vind t wel heel moeilijk deze keer, had ik vorige keer niet. Maar denk dat dat juist is omdat ik hetzelfde voel. Maar voor t zelfde geld is t toch een heel vroege ongi aankondiging, of is het wel zo, maar breekt t nog af. Ik ga denk ik dus op zijn vroegst ook pas dinsdag of woensdag ene keer testen. Ik heb namelijk sterk t gevoel dat t wel zo is, maar gevoel en angst lopen nu zo door elkaar, dan denk ik al van zul je zien, dat t nog rond ongi afbreekt ofzo. Pas bij een mooi streepje zou ik blij zijn, maar het idee alleen al vind ik best eng nu! Eerst die test of ongi maar eens afwachten en dan pas mijn gevoel echt toelaten!!!
Dusse Mar, Jip, wat spreken we af haha. Mar, wanneer is jou nod? Want ik heb dus geen echte nod, niet precies. Wel lachen, laat mij even weten wanneer jullie testen, dan doe ik zeker met jullie mee!!! Dinsdag? Woensdag? Ik vind t wel een stunt om met zijn 3en tegelijk te testen!!!
Nu maar hopen dat t 6 strepen zijn dan!!!
Ik duik onder de douche!!! Fijne dag allemaal!!!
Liefs wienie
He, sorry maar ik moet even iets opbiechten. Ben een beetje stom geweest… :roll:
Had die testen in huis en las de bijsluiter. Staat er in dat je vanaf 4 dagen voor je NOD kunt testen. Ik dat uitgerekend, was het gisteren 11 dagen na de Pregnyl, waarvan ik zeker weet dat dat bij mij altijd na 10 dagen uit mijn lijf is, dat is zelfs met bloedtesten bewezen.
Maar goed, jullie voelen hem zeker al aankomen… Gister dus getest en een licht 2e streepje. Vanmorgen werd ik wakker en deden mn borsten ineens niet zeer meer, dus weer getest… :wall: O, doos dat ik ben… Weer een licht tweede streepje. Maar echt heel licht hoor. Kan hem echt net zien staan. En nu zit ik dus helemaal in onzekerheid. Dus even een tip Wienie, doe het niet!! Ik ben nu dus harstikke bang dat het niet doorzet en die wetenschap vind ik denk ik nog moeilijker dan dat ik gewoon gewacht had…
Sorry, ff ego maar ik vind het ineens zo’n idiote actie van mezelf. Normaal ben ik echt heel nuchter, en zeker na de MA probeer ik mezelf zo te beschermen, maar heb er de controle gewoon niet meer over lijkt het wel…
liefs
Mar
Oh Mar, nu maak je het idd nog spannender, en dat had ik intussen ook bedacht! Dus ik wacht echt totdat mijn evt ei minstens 2 weken voorbij is en dat kan op zijn vroegst dinsdag 2 weken geleden zijn. Maar…een streepje is wel een streepje!!! Dus je kan wel misschien zwanger zijn! Ik testte na pregnyl altijd op een gegeven moment om een negatieve test te krijgen om zeker te weten dat pregnyl uit mijn lijf was…maar dat weet jij dus wel heel zeker? En nu heb je wel extra kans dat je zwanger bent toch?! Voor nu ben je het, maar nu is t even wachten of het na je nod ook nog zo is!!! Al meer kans op ja dan dat je nu geen streepje had gehad dus nu gaan we duimen dat t streepje blijft en dikker wordt!!! Alvast een heel klein beetje voorzichtig positief dus!! Das toch al een heeeeel goed teken Mar?! En trek je niet teveel aan van die kwaaltjes, dat zegt eigenlijk niks. De een heeft geen kwaaltjes de ander veel en weer een ander wisselende kwaaltjes enzo…dus ik duim voor je verder!!!
Zo ga aan het werk!!!
x wienie
Mar, dat is helemaal niet leuk zo die onzekerheid. Ik hoop dat het 2e streepje alleen maar duidelijker wordt. Alleen dat wachten he. Schrijf hier gerust je frustratie af.
Hier frusti over de 2e kind wens. Hebben jullie nog tips om het los te laten?
Overal hoor ik baby’s huilen (er zijn er 4 in de buurt pas geboren) en dan denk ik alleen maar ik wil ook (ipv slaaploze nachten, moe, niet fit, etc).
Nog een fijne dag allemaal.
Spannend, hier! Een hele testsoap maken we ervan! :mrgreen:
Ik zat er al helemaal klaar voor om Wienie’s testuitslag te lezen, heeft ze niet getest… Maar Mar dus wel!
Mar: Jemig, jij maakt het wel spannend! Een streepje is een streepje, dus dat is in elk geval een goed teken! Maar ja, vier dagen te vroeg getest… Ik snap dat je nu helemaal een zenuwpees bent. Nu nog wachten totdat het streepje duidelijker wordt! En daar gaan we gewoon op hopen, meid! Maar ik zou ook inderdaad nu de neiging hebben om steeds weer te testen. Ik denk dat je nu beter tot dinsdag kunt wachten, want het HCG verdubbelt elke twee dagen, toch? Dus dan zou de streep duidelijker moeten zijn! Ik hoop echt dat je zwanger bent & blijft! Zou wel helemaal super zijn! :-*
Hier nog niet getest. Ik denk dat ik er morgen of dinsdag toch echt aan moet geloven. Maar ik durf gewoon niet. Eigenlijk wel een beetje hetzelfde als bij Wienie: aan de ene kant zegt je lichaam en gevoel de ene keer dat je zwanger bent en de andere keer weet je zeker dat het niet zo is. Mijn verstand zegt ook dat ik me zoiets niet in m’n hoofd moet halen, want dat is vrijwel onmogelijk. Maar de kwaaltjes lijken er wel op te duiden. Ik heb nu kwaaltjes en dingetjes die ik nog nooit eerder heb gehad. De misselijkheid is toch wel het voornaamste. Straks weer gewoon, net als anders, een dikke negatieve test… :roll: :? Ik weet dat ik niet op een spontane zwangerschap moet rekenen, en dat doe ik ook niet. Maar je begint gewoon met de dag meer te hopen. En als 'ie dan wel negatief is, weet ik dat ik toch weer een flinke dreun in mijn gezicht krijg! Ik weet ook dat we over twee weken dan met ICSI gaan beginnen, dat scheelt. Maar goed, een spontane zwangerschap zou zoooo mooi zijn! Lekker niet opnieuw de mm in, kunnen we ons eindelijk op een kindje gaan richten, enz. Maar goed, we dromen nog even verder. Als ik de moed kan verzamelen, ga ik morgen testen. En anders dinsdag. Duimen jullie allemaal voor ons?
Paikea: Dus jij zou wel graag een tweede kindje willen, begrijp ik dat goed? Maar mag ik vragen waarom dat dan niet zou kunnen? Ben je bang dat je het lichamelijk nog niet aan kan, dat het beter is om nog even te wachten? Of wil je hubbie nog geen tweede kindje? Lijkt me heel erg moeilijk als je verstand en gevoel iets verschillends zeggen. En als je dan ook nog tussen de zwangere meiden zit, of veel baby’s om je heen hebt, is dat dubbel zo moeilijk natuurlijk! Misschien zou je alles eens op een rijtje moeten zetten waarom er wel/geen kindje bij zou kunnen: misschien de financiële redenen, de praktische, wat je verstand zegt, het psychische gedeelte, waar je misschien bang voor bent bij een tweede kindje. En dan dingen tegen elkaar wegstrepen? Of misschien eens met een huisarts/gyn gaan praten, of afspraken maken met je hubbie of andere mensen om je heen wat betreft het praktische gedeelte met Kian of de nieuwe beeb? Ik kan nu aan je merken dat je niet lekker in je vel zit en dat je er erg mee bezig bent. Ik denk dat je tot een oplossing/beslissing moet komen waarbij jij je ook lekker voelt en dat je het naast je neer kunt leggen. Ik denk dat het heel moeilijk is om een kinderwens naast je neer te leggen, terwijl je misschien erg graag wilt. In elk geval een dikke knuffel voor jou! :hug: Ik hoop dat het snel weer wat beter met je gaat!
Liefs,
Jippie
Spannend hier meiden!!! Ben zo benieuwd…
Mar: ja, eigenlijk is een streep een streep, maar je had geloof ik van die testen besteld via internet toch? Ik hoor daar hele verschillende verhalen over… Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen hoor!! Wacht (met heel veel moeite) anders echt nog even een paar dagen en test dan opnieuw!! Hopelijk wordt het streepje heel duidelijk!!! Duim voor je!! :thumbup:
Wienie: idd is afstand nemen het beste, maar dat valt niet mee!!! Nog even een paar dagen volhouden meid, wij slepen je er wel doorheen!!! :mrgreen:
Jippie: ook voor jou spannend meid!!! Ik snap al die twijfel, onderzekerheid enz. Ik hoop echt dat je niet teleurgesteld gaat worden!! Ik duim me suf meid, echt, ik gun het je zo onzettend!!!
Paikea: tips om het willen van een 2e kindje los te laten… :think: Nee… die heb ik niet… Ik vroeg me ook wel meteen af, net als Jippie, wat de achterliggende reden is dat je het eigenlijk wel graag wilt, maar er nog niet “aan gaat beginnen”. Sterkte meid, het zal niet meevallen om een dergelijke grote wens los te kunnen laten, wat de reden ook is!! :-*
Bagheera: tjee, ja, was wel raak bij jullie zo te horen! Hopelijk heb je verder wel gewoon een lekkere dag gehad en heerlijk met Kimberly gewandeld! :hug:
Vandaag met Luna bij Nordin op bezoek geweest (oja… en ook bij Angeltje en hubbie… :mrgreen: ). Was erg gezellig en ze hebben elkaar eindelijk eens wat langer gezien. Er zijn super schattige foto’s gemaakt. Zodra ze op de laptop staan zal ik er wel een plaatsen!! (mag wel he Angeltje!) Zo leuk om te zien hoe verschillend ze zijn! En vooral ook hoe ver ze in dingen zijn: Nordin in dingen verder dan Luna en andersom. Grappig!!!
Het was erg gezellig (tenminste dat vonden mijn hubbie en ik), super heerlijk weer en lekker gegeten :drool: :drool: Echt een super gezellige dag! :thumbup:
Liefs Woezeltje
Hoi meiden,
Jippie: je zegt het, idd een test-soap :mrgreen: . Maar hopelijk een soap met een happy-end, ik blijf heel hard duimen!!!
Paikea: ik denk ook dat een kinderwens heel moeilijk los te laten is. Als het eenmaal in je hoofd (en in je hart) zit groeit het alleen nog maar. Er veel over praten met je partner!!! Sterkte meid!!!
Mar: dat is toch niet stom meis?? Ik kan me er alles bij voorstellen dat je het niet meer hield, zeker als je de testen in huis hebt. Ik hoop echt met heel mijn hard dat de test klopte en dat je over een paar dagen nogmaals positief test!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Tot die tijd hoop ik dat je een beetje rustig kunt blijven. Dikke kus!!!
Wienie: ook voor jou blijf ik heel hard duimen. Op naar de woensdag!!!
Bagheera: jemig, wat een verhaal. Altijd rot om zoiets van dichtbij te zien. Veel plezier morgen met de verjaardag van hubbie.
Vandaag hebben Nordin en Luna lekker met elkaar gespeeld. Voor degene die het leuk vinden om te zien, de foto’s staan op het showforum:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=31951&start=465
Ik ga snel mijn mandje in. Ben bekaf… Morgen weer vroeg op om naar de tandarts te gaan :shock: en daarna gaan we zwemmen met Nordin .
Tot snel weer. (en ik duim door voor jullie :thumbup: )
Liefs, Angeltje
Hihi Woezeltje, ik had je berichtje niet gezien. Ik heb al foto’s op het SF gezet :oops: .
Wij vonden het ook supergezellig en Nordin is helemaal in luve hoor :inlove: .
Liefs, Angeltje
Ik heb ze gezien Angeltje!!! Zo lief!!! :inlove: :inlove: :inlove: En die teksten er boven… :lol: Volgens mij hebben ze het ook echt zo ervaren… :lol: Enne, Luna is ook hoteldebotel in slaap gevallen :inlove: :mrgreen:
:-* :-* :-*
Onze foto’s volgen ook snel!!!
Liefs Woezeltje
Wat een schattige foto’s. Ze lijken beide nog zo klein. wat lief.
Jippie, lief je uitgebreide reactie.
Nou het zit zo. Ik wil dolgraag een 2e (zou liever gisteren dan vandaag beginnen), maar vriend nog niet. Hij zit in de fase dat hij er niet over wil denken en niet over praten. Ik heb er geen zin dat dit tot van die doodlopende discussies leidt. Ik ken hem al langer. Dus daarom wil ik wat loslaattips.
Ik heb getest en natuurlijk was 'ie negatief… :wall: Ik snap niet dat ik er toch weer ingetuind ben, na vier jaar had ik beter moeten weten. Waarom heb ik dan wel constant last van allerlei typische zwangerschapsdingetjes? Kl*telichaam!!! Sorry, hoor! Even afreageren…
Liefs,
Jippie
Lieve Jippie,
O meid… wat erg… ik was ook al zo bang dat je zo teleurgesteld zou zijn als de test negatief zou uitvallen… Ik heb een brok in mijn keel! Ik weet wel dat je nu zegt “ik had toch beter moeten weten na 4 jaar” , maar dat kan je jezelf niet kwalijk nemen!! Je hoort nog best vaak dat ondanks dat er gezegd wordt dat iemand heel weinig kans heeft om “op de normale manier” zwanger te worden, dat ze toch zwanger is geworden! Daar hou je je toch enne beetje aan vast en daarnaast: hoop blijf houden Jippie, hoop blijf je houden!!! Neem het jezelf dus niet te erg kwalijk, je bent boven alles ook gewoon mens! :-*
Sterkte lieve schat!! Ik denk aan je! :hug:
Liefs Woezeltje
Paikea: wat zal dat moeilijk zijn zeg dat jij wel graag voor een tweede kindje wilt gaan en je partner nog niet!! Je gevoelens zijn en blijven aan wezig. Het zal niet meevallen om dat op de achtergrond te gaan zetten!! Ik hoop dat jullie er samen snel uitkomen en er wel over kunnen praten!! Sterkte!!
Liefs Woezeltje
Oja… ik vergeet te schrijven dat ik ziek thuis ben… Ik werd vanochtend wakker en was nog steeds zo vreselijk moe, hoofdpijn enz. Ik kon wel huilen bij het idee naar het werk te moeten. Dus ik heb me, tegen mijn gevoel in, ziekgemeld. Mijn schoonmoeder is Luna wel gewoon komen halen, zodat ik na haar gewassen, aangekleed en gevoed te hebben, weer mijn bedje in kon en nog even wat kon slapen. Dat heb ik wel een beetje gedaan, maar lukte niet zo goed. Luna is nu weer lekker thuis (ligt nu zelfs even op bed!) bij mij, tegen 14:30 uur heeft mijn schoonmoeder haar teruggebracht, ik vond het niet nodig om haar dan de hele dag daar te laten. Ik mis haar vreselijk als ze weg is en ik gewoon thuis ben (ook als ik niet thuis ben hoor, maar toch is dat anders). Al met al, ben ik nog niet echt bij… Ik heb de laatste dagen weer echt het gevoel dat ik al mijn energie uit mijn tenen aan het halen ben… Volgens mij begint het ook zijn weerslag te hebben op mijn borstvoeding, want vandaag had ik 120 cc gekolfd terwijl er 6 uur tussen zat… Niet zo geweldig dus… Kijken hoe ik me morgen voel. Eigenlijk moet ik wel weer aan het werk, het is zo vreselijk druk!!!Sorry, even de klaagmodus aangehad… :oops:
Liefs Woezeltje