Sorry ben hier weinig omdat Kian al 4 dagen ziek is. Hij is erg hangerig en moet continu met hem rond lopen. erg vermoeiend.
Mar en Janine :hug: . Ik denk aan jullie.
Egni: Wauw, gaaf zeg, de musical van Tarzan, ik wil er ook zo graag heen!
Ben je al ongi geworden?
Woezeltje: Fijn dat het goed was met Luna op het CB. En nee, die zijn het toch nooit eens met de ouders lijkt wel. Vind je zelf als mama dat het goed gaat, hebben hun wel weer commentaar. Als je je ergens zorgen over maakt is het ineens weer wel goed… :roll:
Jeetje Mar: Wat een klote situatie! En helemaal dat je baas en de arbo arts onder 1 hoedje spelen. Kun je geen 2nd opinion vragen? Ze moeten toch in JOUW belang kijken of en hoe je terug komt op je werk?
En dat je baas je colleg’s niet heeft ingelicht is helemaal waardeloos, goed dat je het zelf hebt gedaan. Hoe is het gesprek gegaan met je vervangster en hoe reageerden je collega’s op jouw verhaal?
Dikke knuf voor jou :hug:
Wienie: Fijn dat het al weer beter met je gaat, alleen klote van die ontsteking in je arm… Jeetje, 3 weken nog? Mag je wel pijnstillers ofzo?
Ik heb een jaar ofzo mijn pil aan 1 stuk door moeten slikken, vanwege de endometriose. Mijn huisarts of de gyn ( weet even niet meer wie) zei dat het voor mij beter was om door te slikken dan de pijn en klachten van de endometriose. Door niet meer ongi te worden kon de endo ook niet verder groeien. Verder zei hij dat de ongi geen nut heeft als je de pil slikt want je hebt geen eisprong, dus heeft je baarmoeder ook niks om “weg te spoelen” zeg maar :think:
Angeltje: Vervelend allemaal voor Nordin ( en jou) zeg! Ik heb er wel es eerder van gehoord dat kinderen zo jong al waterpokjes krijgen, maar dan kunnen ze het later alsnog krijgen. Op het kdv waar ik gewerkt heb, was er ook zo’n jong kindje die al waterpokken had. Een groepgenootje had een ouder zusje en zij had het op de kleuterschool over gekregen van een klasgenootje.
Paikea: Beterschap met Kian, vervelend zeg, hopelijk is hij gauw weer opgeknapt!
Allemaal een dikke :hug: en :-*
Hoihoi,
Ga weer een poging wagen!
Janine, hoe gaat het met je? Denk aan je
Mar, wat een toestand! Ik hoop dat je gesprek vandaag een beetje beter verloopt. En wat een opmerking dat dit hetzelfde is als het ‘pimpen’ van je gebit. Overigens is het juridisch niet juist wat je directeur zegt, alleen voor zaken die je op eigen keuze doet geldt dat dat niet onder de baas zijn tijd mag. Dan moet je denken aan een borstvergroting, liposuctie etc. Maar zelfs een borstverkleinign die door je verzekeraar wordt vergoedt omdat je er psychische problemen mee hebt geldt niet als zelf gekozen en mag dus zonder dat je het in je vrije tijd doet. Je behandelingen ivm een kinderwens zijn echter niet zelfgekozen, ja wel dat je een kindje wil, maar niet dat je daarvoor behandeld dient te worden. Ik kan me voorstellen dat als je een parttime baan hebt, men van je verwacht om indien enigszins mogelijk de afspraken op je parttime-dagen te plannen, maar als de behandeling afhankelijk is van een cyclusdag, dan kan dat nou eenmaal niet en zal je werkgever het gewoon moeten accepteren. Zelf doe ik het ook zo. ALs het kan plan ik de afspraak op vrijdag (= mijn parttimedag) en als dat niet gaat ivm een bepaalde cyclusdag of dag waarop wordt geopereerd (bij mijn kijkoperatie bv alleen op maandag en woensdag) dan is het helaas hoor. Dan ga ik gewoon en meld ik me ziek/afwezig ivm doktersbezoek.Ik hoop echt dat je er uit komt. Ik zou iig mijn collega’s inlichten, dan weten zij wat er speelt en wellicht dat ze je ook kunnen steunen. Sterkte :-*
Woezel, fijn dat het zo goed gaat emt Luna, lekker joh! En nu al de zandbak in enthousiast hoor
Bagheera, weer lekker bijgeknuffeld met Kimberly??
Wienie, balen van je arm. Fijn dat het verder zo goed gaat. Heb je nog leuke dingen geshopt?
Egni, en, en, en ??? Ik duim nog steeds!!
Angeltje, wat vervelend dat je nu nog niet weet wat er met Nordin is. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Zo’n klysma lijkt me idd geen pretje.
Jippie, hoe gat ie? Al aan het aftellen?
Nou hier alles oké. De uitslagen zijn binnen van BRent zijn allergietest. Hij is allergisch voor hooikoorts (hèhè) en honden en katten. Gelukkig neit voor huisstofmijt. Het is dus wel te overzien, maar de hooikoorts is natuurlijk wel jaarlijks terugkerend. Maar emt zijn drankje gaat het goed en heeft hij geen rode ogen meer.
Greetz,
Mouse
Hai hai,
Zal zo vertellen hoe het gegaan is vandaag, eerst ff op jullie reageren.
Angeltje: Jeetje was naar en vervelend voor Nordin dat ie steeds zo’n last heeft van verstopping. En idd zo’n klysma geven aan zo’n klein hummeltje lijkt mij ook vreselijk moeilijk om te zien… Kan me indenken dat het erg naar is dat jullie nu niet weten waar het vandaan komt… Word hij hierna nog verder onderzocht of eerst proberen met dat laxeermiddel door zn flesje straks? En och, nee zo vroeg al waterpokken? Hoop echt dat ie dat er ook niet nog es bijkrijgt… Zo zielig die jeuk… Hoe is het er nu mee?
Wienie: Ik hoorde dat laatst al van die nwe pil, schijnt alleen een soort progesteron in te zitten waarbij je nooit een stopweek hebt. Heb net als jij ook het idee dat mijn PCO-klachten aan de pil te wijten zijn. Voordat ik aan de pil ging had ik 3 jr. lang keurig een 28-dgse cyclus… Alleen last van acne op die leeftijd. daarom ging ik aan de dianepil Natijd ook helemaal geen cyclus meer… Vreemd he…
Fijn te horen dat je lekker gehopt hebt, kan soms echt goed doen he! Wat naar dat je een ontsteking hebt van het infuus zeg. Het gevoel van gauw weer verder willen had en heb ik ook hoor! Hopelijk mag jij wel 22 mei weer beginnen, ik moest eerst 6 weken wachten vanaf het moment dat het HCG uit mn bloed was… Dus hoop voor jou echt dat je lekker gauw weer door mag… Die ‘loze’ tijd vond ik ook best moeilijk hoor… Succes!
Paikea: Hey meis, geeft niet joh. Wat naar dat Kian ziek is… Heel veel beterschap ermee!!
Bagheera: Lief wat je tegen me zegt om te helpen. Zo is het ook hoor, ze zouden in mijn belang moeten handelen en niet wat de baas het beste uitkomt… Hee, maar hoe is het met jou? Nog nieuws en al wat gehoord van de bus inmiddels?
Janine: Meis, ik hoop maar zo dat je het nog een btje trekt allemaal Denk echt heel veel aan je. En het maakt niet uit wat je hier typt of dat je even niet op ons zou willen reageren. Maar voel je ten alle tijde vrij om je gevoelens en emoties te uiten -mocht je daar behoefte aan hebben-… Ik hoop ook zo dat alle verdere ‘ellende’ je bespaard blijft. Vind het zo moeilijk om iets te zeggen waarmee ik je kan steunen, maar weet dat we hier allemaal voor je klaarstaan en met je meeleven :kaars: :hug:
Mouse: Fijn dat de uitslag van de allergietest binnen is. En wat naar dat hij buiten hooikoorts ook allergisch is voor honden en katten. Hebben jullie ook huisdieren dan? En krijgt hij wat voor de allergie? Hoe gaat het met jou? Bedankt voor je heldere uitleg en hulp. Ikzelf dacht ook echt dat het altijd zo was idd. Wat fijn dat jij op je werk wel de gelegenheid hiervoor krijgt… Ik ga het er ook zeker niet bij laten zitten, helemaal na dit gelezen te hebben. Had vandaag ook al wat op Freya erover gelezen en het schijnt idd zo te zijn dat als ik het hard om hard ga spelen hij er niet onderuit kan… (maar goed, dan zou ie het nog proberen :roll: )
Vandaag op mn werk ging het goed trouwens… Heb iedereen duidelijk kunnen uitleggen wat er met me aan de hand is. En heb echt wel lieve en begripvolle collega’s, dus dat scheelt enorm. Veel zeiden blij te zijn me weer te zien en nu te weten wat er aan de hand is. Valt best een last van me af. (wat dat betreft…) Even kennis gemaakt met mijn ‘vervangster’ en dat was ook wel een aardige vrouw. Zij kan er natuurlijk ook niks aan doen dat het zo loopt…
Alleen mijn baas he… Maar goed, begrip hoef je van die man absoluut niet te wachten… Ik ga het zeker uitzoeken en laat het er niet bij zitten… Verder probeer ik de dagen dat ik nog thuis zit maar zo goed mogelijk door te komen, maar merk wel dat ik er echt aan toe ben weer te werken hoor…
Nou, ga me ff omkleden, zo bij mn mams eten… Dikke kus :-* Mar
Hoi meiden,
Mar: wat fijn dat je alles met je collega’s hebt kunnen bespreken. En wat je baas betreft, sommige mensen kun je nu eenmaal niet veranderen… Ben blij dat het wat opluchting heeft gebracht. Eetse bij je moeder!!
En we zijn met Nordin nu sinds maandag bezig met het laxeermiddel door zijn fles, maar helaas, vandaag weer een ‘poeploze’ dag . Van de arts moeten we het minimaal 2 weken de tijd geven, dus er zit niets anders op…
Mouse: fijn dat jullie nu weten waar je aan toe bent met de allergie van Brent. Hooikoorts is idd heel vervelend, maar gelukkig zijn er goede medicijnen tegen. En hoe is het met jou?
Bagheera: weer bijgekomen van je vakantie? Je hebt Kimberly zeker helemaal suf geknuffeld :mrgreen: .
Paikea: sterkte met Kian, holeijk is hij snel weer beter!!!
Nordin heeft idd de waterpokken, echt zo zielig om te zien, al die rode bultjes. Tot nu toe lijkt hij er zelf (gelukkig!!) niet echt last van te hebben, dus ik hoop maar dat het zo blijft en dat hij er ook geen littekens aan overhoudt… Hij mag morgen niet naar de creche, omdat het besmettelijk is, dus bijkomend voordeel is dat ik morgen een extra knuffeldagje met hem heb :mrgreen: .
Liefs, Angeltje
Hey meiden!
Marr, heb net even goed je verhaal over je werk gelezen [had eerder niet zo veel tijd sorry] maar wat een kerel zeg die man. Hij heeft zelf zeker geen kinderen. Dat ie het durft te zeggen tsss.
Gelukkig heb je wel fijne collega’s. Wat moeilijk dat je collega hoogzwanger is.
Blijf voor jezelf opkomen hoor en ik zou zelf maar even opzoeken wat er wel in de CAO staat want volgens mij moet er echt wel een regeling voor zijn. :-
Ik zat trouwens in carlton beach hotel in scheveningen.
angeltje, wat zielig waterpokken. Gelukkig heeft hij het niet zo heel erg.
Bij ons op het kdv heerst het momenteel ook. zorg maar goed voor hem!
mouse, hebben jullie huisdieren? zou toch zielig zijn als je ze weg moet doen. Wel vervelend die allergie.
Wienie, tja ook ik geloof dat het lange pil gebruik iets bijdraagt aan het PCO beeld. Heb verder namelijk ook geen symptomen maar had wel pco achtig beeld. Die nieuwe pil lijkt me dan ook echt niks!
Lekker he even bruut shoppen
Ik hoop dat je 22 mei weer mag beginnen!
Voor mij ook geen januari 2008 beebje!
Ja we zitten al weer zo ver!
Bedankt voor het duimen!
Ik ben gister ongi geworden 11 dagen na mijn eisprong is dus wel oke toch?
Had in ieder geval wel een goede progesterongehalte 69! op naar de volgende ronde!!!
Had [of heb] deze keer trouwens wel veel last van de pregnyl. Erg moe zere borsten en humeur schommelingen.
Ik ben vandaag de hele dag op mijn nichtje van 7 maanden aan het passen! :inlove:
echt leuk maar soms denk ik ojee wat nu als ze gaat huilen haha.
Nu slaapt ze lekker. Straks nog een flesje en dan komt papa haar weer halen!
:-
Heey meiden,
Even een berichtje van mij…
Ik heb niet alles gelezen maar fijna dat jullie zo meegaand zijn! Jullie zijn schatten!
Gisteravond werd ik niet lekker, buikpijn enzo. Vannacht met een pijnstiller gaan slapen. Vanmorgen op de wc gepoept (opgegeven moment weet je niet waar de buikpijn vandaan komt) en er kwam gelijk het eea mee aan bloed en bonkjes.
Onder de douche nog het eea verloren. Ben nu flink ongesteld, geen buikkramp ofzo, maar wel een weeig gevoel van binnen. Ik voel me slap en het lijkt het of ik ieder moment kan flauwvallen. Dan begin ik weer te zweten en dan gaat het weer een paar tellen goed.
Wel raar, en morgen gaan we met het werk een weekendje weg. Nou dat gaat lekker als ik me zo voel. Hopelijk morgen beter.
Meiden, nogmaals, jullie zijn schatten en als ik jullie ooit nog eens zie, knijp ik jullie helemaal fijn als we knuffelen!! :-*
Lieve janine, denk je wel een beetje aan jezelf? Ik had pas een week na curretage ook dat ik heel erge buikpijn kreeg en ook niet meer wist waar te zoeken en waar het vandaan kwam. De volgende ochtend kwamen er hele klonters oud bloed uit enzo. Daarna voelde ik me ook slapjes. Misschien omdat je ijzer laag is ofzo? Rustig aan hoor en anders maar mooi niet werken!!! Gaat t verder weer een beetje met je??? Knuf terug en ook een fijnknijper hoor!!
Verder heeft hier net gyn gebeld. Uitslagen goed…nou ja goed ik bedoel eigenlijk te zeggen dat het gewoon een miskraam was, geen gekke dingen dus geen problemen voor een volgende keer. Gewoon kans van 9 op 10 dat het dan wel goed gaat zei ze. Ze zei ook een menstruatie af te wachten…ha toen kon ik dus mooi zeggen dat ik al een afspraak heb staan. Dus dat was prima zei ze. Ga er dus vanuit dat ik 22e aan provera mag en weer aan de mormoontjes! Ik hoop het want ik heb er echt weer een goed gevoel bij…net zoals vorige ronde…en die was ook goed toch?!
Janine, hebben jullie al meer uitslagen gekregen eigenlijk? Of kreeg je die morgen??? Hou je taai!!!
liefs weinei…zullen we er deze maar weer van maken haha we gaan namelijk weer voor een ei toch? Ik hbe wel echt het idee dat er nu alleen maar kansen komen, die puregon werkte echt goed!
Lieve Janine,
fijn om wat van je te horen!
Wat vervelend dat je je zo naar voelt. Let maar goed op je lichaam en doe rustig aan.Weten ze er van op je werk? Anders zou ik het toch even aangeven hoor.
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt! :hug:
Hoe is het verder? Kun je het een beetje verwerken?
Wanneer gaan ze die onderzoeken nou doen?
Ik denk aan je! :hug: :-* :hug: :-* :hug: :-* :hug: :-* :hug: :-* :-*
Hoi meiden,
Even een kort berichtje deze keer. Ik ben al dagen echt zooo moe en ik heb last van mijn nek, schouders en rug.
Het lijkt net of alles vast zit en scheef, heel irritant! :?
Janine: Heel veel sterkte, meid! Ik hoop dat het snel ietsjes beter gaat. Ik blijf aan je denken.
Wanneer krijg je de uitslagen?
Mouse: Jij moest toch morgen weer naar de gyn? Heel veel succes & ik hoop dat je groen licht krijgt!
Maar dat zal vast en zeker!
Mar: Dikke kus! Echt ongelooflijk klte, die baas van jou! :wall:
Ik weet niet waar die man zijn verstand heeft zitten, maar in z’n hoofd in elk geval niet!
Egni: Balen dat je weer ongi geworden bent! Ik had gehoopt op beter nieuws deze keer…
Wel mooi dat je progesteronwaarde goed was en dat de luteale fase ook lang genoeg is geweest. Sterkte, meid!
Angeltje: Heel veel beterschap met Nordin! :hug:
Woezeltje: Hoe gaat het met jou? Dikke knuf!
Wienie: Ik ben blij dat er niks vreemds uit de uitslagen is gekomen. Moed houden dat het de volgende keer wel goed zal gaan, hoor! Sterkte & doe je rustig aan?
Paikea: Jij beterschap met Kian! Hopelijk is 'ie snel weer beter!
Bagheera: Heb je het leuk gehad in Engeland?
Dikke kus voor jullie allemaal! :-
Liefs,
Jippie
Mar: Jeetje meid, wat een gedoe op je werk!! Wel fijn dat je collega’s zo lief zijn voor je. Goed van je om te vertellen wat er speelt!! Ik vind het wel heel erg dat je werkgever zo reageert! Dit is toch niet normaal??? En de vergelijking “je gebit pimpen” gaat nergens over! Sorry hoor, maar dan spoor je toch niet als je zoiets zegt? Pffff, net of je ook nog zit te wachten op dit soort heisa. Is het nou zo moeilijk om een beetje begrip te tonen? Sterkte meid! :-
Woezeltje: ook nog even via KOK: sterkte met Nordin! Zo zielig dat hij nu al waterpokken heeft!! Hopelijk is het volgende week over en kunnen we met Luna gewoon bij jullie langskomen!! :-
Wienie: wat heerlijk dat je bent wezen shoppen!!! Doet een mens goed he!! :mrgreen:
Ik ben blij te lezen dat je je wat beter voelt. Wel heel vervelend van je arm!! Hoe gaat het er nu mee?
Rustig aan he meid, alles op zijn tijd!!! :-*
Kom zo verder reageren, Luna huilt een beetje…
Kus Woezeltje
Ben ik weer… Ze was Nijntje kwijt… :mrgreen: even bij haar gelegd en vertrokken naar dromenland!!! :inlove:
Paikea: hoe is het nu met Kian? Is hij nog ziek? Beterschap!!
Bagheera: het CB had geen commentaar hoor op de groei e.d. van Luna!! Ik schreef dat ik zelf vond dat ze weinig gegroeid was, het CB vond het gewoon goed!
Hoe is het met jou en Kimberly?
Mouse: fijn dat het beter gaat met Brent. En ja, gelukkig geen huisstofmijt! Dan ben je verder van huis…
Hoe gaat het verder met jou??
Egni: balen meid dat je ongi bent geworden… Knap van je om zo positief te zijn, omdat je wel een goede eisprong hebt gehad en een luteale fase van 11 dagen hebt!!! Goed hoor om daar de positieve dingen uit te halen! :thumbup:
Hoe ging het oppassen??? Leuk hoor!!!
Janine: Wat fijn om je weer even te horen! Maar wat een gedoe allemaal… Doe je wel rustig aan? Het valt niet mee en misschien dat door het bloedverlies je ijzergehalte is gedaald??? En echt, als werken nog niet gaat, nog niet doen hoor!! Je moet lichamelijk herstellen, maar ook geestelijk!!
Heeft de gyn al iets gezegd over verdere onderzoeken?
Wienie: wat klink je positief!!! Ik hoop echt dat je goede gevoel weer klopt! Gun het je van harte! :thumbup:
Jippie: rustig aan meid!! Misschien kan hubbie je even lekker masseren??? :mrgreen: Denk aan je! :-*
Hier gaat alles goed. Weinig meegemaakt de afgelopen dagen. Ik zit erg goed in mijn vel op het moment, hopelijk blijft dat zo. Sinds dinsdag voel ik me gewoon echt zoveel beter! Ik heb dinsdagavond mogen assisteren bij een cursus op het instituut waar ik ook de healing cursus volg. De cursus waarbij ik moest assisteren had ik vorig jaar al gehad, dus ik wist al hoe en wat. En het ging geweldig goed!! Ik voelde me heel anders na die les. Er zat totaal geen stress in me, terwijl ik nu bij de healingcursus soms best wat stress en druk ervaar doordat ik alles zo perfect wil doen en alles wil voelen (waardoor je du sniets voelt… :shifty: )! Ook de docent zei dat ik er heel anders uitzag. Ik voel me nog steeds erg goed! Hopelijk blijft het zo!!
Ook met Luna gaat het nog steeds goed. Ik mocht met fruit en brood beginnen, maar ze vindt het niets… :mrgreen: Het fruit, daar trekt ze echt een vies gezicht bij en spuugt alles gewoon weer uit. En het brood daar moet ze van kokhalzen… Niet zo’n groot succes dus! Maar goed, de aanhouder wint!!! Gewoon voldouden!!! Groenten vind ze heerlijk, en dat vond ze in het begin ook niet lekker.
Liefs Woezeltje
Okee, op verzoek, dan even een foto van Luna nu!!!
Kus Woezeltje
Jippie, het is bijna juni he. Het komt nu echt dichterbij. Ik vind het erg spannend zo.
Woezeltje, dat lusten komt wel hoor. Kian begon pas goed te eten met 7 maanden. toen gaf ik ook pas brood.
Ik herken het wel. Het heeft bij mij ook maanden geduurd voordat ik goed in mijn vel zat. Zo’n zwangerschap en bevalling is heftig hoor.
Janine, sterkte. Hopelijk neemt de lichamelijke pijn snel af. De geestelijke zal altijd wel blijven.
Mouse, inderdaad gelukkig geen huisstofmijtallergie. Dat is pas lastig.
Kian is weer aan de beterende hand. Hij krijgt nu antibioticum. Zelf ben ik hard toe aan bijslapen. Maar dat komt wel.
Hoi meiden,
even een kort berichtje hoor, ik ben redelijk op hier met alle perikelen van de waterpokjes…
Paikea: fijn dat Kian aan de beterende hand is. Nu jij nog even lekker bijslapen .
Woezeltje: fijn dat je zo lekker in je vel zit en wat een leuke foto’s van Luna!! En in je 1e berichtje op deze pagina wens je Woezeltje veel sterkte met Nordin, hahaha. Je had zeker haast omdat Luna aan het huilen was
Jippie: hoe is het met de vermoeidheid en je nek?? Veel beterschap ermee!!
Wienie: fijn dat je zo positief gestemd bent, dat is al het halve werk meid!! We gaan er weer voor :thumbup: .
Janine: dat fijnknijpen komt echt nog wel een keer hoor :lol:. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en dat het weekendje wat afleding brengt. Heel veel sterkte!!!
Egni: getverderrie meis, wat ontzettend sip dat je weer ongi bent geworden… Hoe voel je je er nu onder?
Hier gaat het momenteel erg moeizaam. Het mannetje zit zo onder de pokjes en heeft ontzettend veel jeuk en ook koorts. Ik moet mezelf echt regelmatig bedwingen om niet een potje te gaan janken, zo zielig vind ik het. Ik hoop echt dat het snel minder wordt, want het is wel erg sneu voor zo’n kleintje hoor!!! Nu ligt hij gelukkig weer even te slapen, kan hij weer een beetje bijkomen.
Meiden, tot gauw weer!!
Liefs, Angeltje
Paikea: fijn dat het beter gaat met Kian! Hopelijk is hij snel weer helemaal de oude! En rustig aan he!! Proberen ook aan je eigen rust toe te komen! (dat zeg ik heel stoer… ik weet als geen ander dat je kindje toch voorgaat…)
Angeltje: :oops: hahahaha… ja, ipv Angeltje heb ik Woezeltje geschreven… :oops: Hoezo idd met Luna bezig… Maar het was echt voor jou bedoeld!!! :lol:
Wat zielig dat hij zo onder zit!! Heeft hij ook echt jeuk? Och arm, zo klein en dan dit al mee moeten maken Ik kan me voorstellen dat je soms een potje mee wilt janken!!! Sterkte meid!! Als je eens wilt kletsen weet je me te vinden he! :-*
Hier verder alles rustig. Luna ligt weer lekker op bed. Ik ga lekker nog even internetten en dan languit op de bank tv kijken :mrgreen:
Liefs Woezeltje
Hoi,
Ik ben een van die meiden die wel nog in de lijst staat, maar inderdaad weinig meer van me heb laten horen. Maar ik lees nog regelmatig jullie verhalen. Ik vind het ook wel moeilijk om nog wat te schrijven, aangezien ik godzijdank bij de gelukkigen hoor bij wie het wel gelukt is. En ik wil jullie niet tegen het hoofd stoten met allerlei verhalen over mijn geluk.
Daarom zal ik voor de laatste keer iets van me laten horen. Ik ben op 19 februari bevallen van een zoontje; Niels Yorick. 3 weken te vroeg geboren, maar het gaat allemaal goed met hem. Morgen is hij al weer 3 maanden, wat gaat de tijd dan toch snel.
Ik hoop dat jullie allemaal dit geluk ook een keer mogen beleven en wens jullie dan ook veel succes en sterkte in de toekomst!!
Liefs Niekje
Hé meiden,
hoe is t hier? Wat een raar weertje zeg, ene keer regen(en dan niet ene beetje maar hele emmers tegelijk) andere keer heerlijk warm zonnetje!
Hebben jullie nog iets leuks gedaan? Ik heb deze week alleen maar gezellig theetjes gedaan, shoppen, etentje en lekker grote schoonmaak gedaan(oké, begonnen, ben nog niet klaar)
mouse, das wel rot zeg die allergie, maar tegenwoordig hebben ze er best veel voor toch? Wel jammer, vriendlief en ik zouden heel graag ene hond willen, maar ook allergie bij hem. Fijn dat t drankje helpt! En heb leuke dingen geshopt! jas, tas, gympies, blouse, shirtjes en broeken, maar die gaan misschien terug en wat slaapdingetjes, sinds maanden niet meer zoveel gekocht!
Mar, hoe is t nu met je werk? En dat hcg, was dat omdat jij die vervelenden naperikelen had? En wanneer mag jij weer van start? Tegen mij zei d earts toen dat ik na 4 tot 6 weken weer door mocht, met provera en dat ik niet op eigen ongi hoefde te wachten. Heb daar de 22e afspraak, bij zelfde arts
angeltje, wat naar de waterpokken, maar dan heeft ie z emaar vast gehad! Dan kan ie ze toch niet meer krijgen nu? Had je ze zelf al ooit gehad? Ik niet namelijk, of ze hebben t nooit gemerkt dat t heel licht was…
Hopelijk is ie snel beter!!!
egni, ondanks ongi natuurlijk wle fijn dat je niet zo vroeg ongi bent geworden! leuk op de baby gezeten?? gezellig he zo’n hummeltje in huis?!
jippie, ik rustoig aan??? soms juist te lui!! en ook weer niet rustig, juist lekekr allemaal dingen doen hihi! Doe jij maar rustig als ik zo die pijntjes hoor! Want in juni wil je natuurlijk wel fris en fruitig zijn he en dat is t echt bijna!!! Ik tel met je mee af! Dan hoop ik weer aan puregon te beginnen! Samen komen we er wel en dan komt het vast snel goed bij je!!!
woezeltje, leuk zeker, van die gekke snoetjes en dingen die z enog niet lusten en uitspugen? Zal ze vast vanzelf wel meer gaan eten toch? Goed joh, zo’n cursus geven!!! En wat een dotje is t!!! :inlove:
paikea, hoop dat kian snel opknapt en dan jij lekker bijslapen!!!
niekje, ik ken jou volgens mij niet? Maar een goed bericht geeft ons wer hoop!! Geniet ervan!!!
Verder allles oké hier! Arm over zomaar ineens nog! Vandaag wel beetje dubbel gevoel…had toch gehoopt al beetje mama te zijn. Zou vandaag precies 12 weken zijn geweest en slecht nieuws bericht is nu precies maand geleden, dus beetje raar gevoel wel toen ik daarover nadacht. Lichamelijk ben ik weer helemaal oke, voel me weer echt gewoon gewoon. Ik merk ook echt aan mijn huid dat ik weer gewoon ben…sinds ik met puregon begon in decmber was die vrij rustig, elke keer met puregon gebruik nog rustiger en toen ik zwnager was ook. Nu is t weer net alsof ik net met pil gestopt ben…dat maakt mezelf niet blijer, kan ik zo van balen! Maar denk ik dan, het is zo weer mei en zo weer snel van start dan wordt dit ook minder.
Verder gaat t dus okidoki!!1
Als ik iemand vergeten ben…solly!!! kon niet verder terug lezen!!!
janine, hoe is t nu??? :hug:
Ik lees wel eens bij dec mama’s, met kaatjes gaat goed zo te lezen. Fijn voor haar zeg! Beetje jaloers ben ik wel hoor, ze liep zo dicht achter mij…
Maar komt goed, we gaan er weer voor en ik heb er volop vertrouwen in dat t bij iedereen hier goed gaat komen!!!
Dikke knuf, wienie
Hoi meiden,
Regent het bij jullie ook zo? Het begint hier met bakken uit de lucht te vallen. Net voor het gehoos aan thuis gekomen net!
Angeltje: Wat sneu dat Nordin nu echt waterpokken gekregen heeft. Hoe gaat het nu met hem? Heeft hij er nog steeds zo’n last van? Hoe lang duurt het eigenlijk. Heb namelijk geen idee meer… Hij is echt jong zeg, dat ie het nu al heeft! Maar bijkomend ‘voordeel’ is dat hij het dan gehad heeft! Het komt vlgs mij nooit een 2e keer… Sterkte ermee en geef hem van mij ook maar een extra dikke knuf! En voor jou ook een dikke knuf natuurlijk, naar om te zien dat ie er zo onder lijdt :hug:
Egni: :hug: Balen meissie, dat je weer ongi bent. Ik wil niet ‘belerend’ overkomen, maar denk dat het voor jou weleens positief zal kunnen uitpakken om je bloed te laten prikken op dag 9 na je ei. Ik werd namelijk ook maar niet zwanger met alleen Pregnyl en had wel een hoge progesteron 7 dagen na mn ei. (heb zelfs es 108 gehad!)…Ineens zakte dat inelkaar en kwam de ongi te vroeg. Daar kunnen ze heel goed wat voor geven hoor! Bijv.3 keer extra pregnyl of progestan. Dat laatste heb ik dus die ronde gebruikt dat ik zwanger werd… 11 dagen is net te kort vlgs mijn gyn, het minimale is 12 vlgs mij. Tuurlijk moet je doen waar jij je goed bij voelt, maar het is misschien een idee? Want het duurt nu al zo lang, en gun het jou ook zo ontzettend! Dikke knuf meis :-* Ben je inmiddels alweer begonnen met spuiten?
Leuk trouwens dat je in carlton beach zat, ben ik toen ook geweest! Leuk hotelletje wel he? En thnx voor je lieve woordjes, helaas staat in mijn cao hier niks over… Dat maakt het zo lastig allemaal…
Janine: Wat fijn om weer wat van je te lezen. Jeetje, pas maar goed op jezelf want je bent lang niet fit meis :hug: Ben je nog wel meegegaan met het weekendje weg? Overschat jezelf niet hoor, je bent altijd zo’n kanjer maar soms moet je even alleen aan jezelf denken… Hoe gaat het verder met je? Trek je het nog een beetje allemaal?
Wienie: ‘Fijn’ dat de uitslagen goed waren. Ik hoop echt voor je dat je de 22e verder mag hoor. Ik mocht pas verder 4-6 weken nadat het HCG volledig op 0 stond. Had ook nog tot 3 weken na de curretage in mn bloed. Vlgs mij is dat een standaard regel, tenminste bij ons in het zkh. Mijn gyn zei dat ze ervaring had dat een nwe behandeling anders niet goed aansloeg en je moet het echt even de tijd geven. Ook om je lichaam te laten herstellen. Maar ik weet het zo goed, gevoel en verstand gaan niet altijd samen. Fijn dat je je de laatste tijd zo lekker hebt kunnen ‘uitleven’… Lekker shoppen en je aandacht verzetten verzacht het soms echt even een beetje… Alhoewel de moeilijke momenten zullen blijven, tenminste dat merk ik met veel dingen. Soms sta je op en voel je je goed en dan na verloop van de dag slaat je stemming helemaal om. Succes en sterkte!
Jippie: Wat naar dat je zo’n last van je nek, schouders en rug hebt. Te druk geweest of is het misschien -onbewust- een behoorlijke psychische belasting die zich uit in de vorm van zulke klachten? Kan me namelijk goed indenken dat ook jij nog wel midden in de verwerking zit van de mislukte IVF. Dat laat je zeker niet koud lieverd. Moet je kijken wat je allemaal hebt doorstaan. Hoop echt dat jullie er in juni weer met frisse moed tegenaan kunnen. Denk veel aan je. Pas goed op jezelf he… En houd vertrouwen, weet dat het moeilijk is… :-*
Paikea: Fijn dat Kian weer aan de beterende hand is. Hoe lang moet hij nog antibiotica slikken en lukt dat een beetje? Hoe gaat het met jou verder, heb je al wat kunnen bijslapen?
Woezeltje: Hihi, ik keek er ook al zo vreemd tegenaan, maar je bedoelde Angeltje :mrgreen:
Wat een supermooi meisje heb je toch :inlove: Leuk om weer een recente foto van haar te zien!
Fijn dat je wat lekkerder in je vel zit de laatste tijd, hoop ook echt dat je dat kunt vasthouden. Leuk dat je mocht assisteren bij je healingcursus. Vlgs mij ben jij ook heel perfectionistisch aangelegd (dat bedoel ik niet negatief trouwens) ik herken het namelijk wat je zegt altijd alles goed te willen doen en dat als je dat wat kunt loslaten je idd ook meer voelt… Knap van je!
Hihi, fruit en brood eten in het begin, hoor het in mn omgeving wel vaker dat ze dat niks vinden. MAar je hebt gelijk, de aanhouder wint. En fijn te horen dat de groenten zo goed gaan!
Nou ik ben ook weer in ‘de running’… Zaterdag ongesteld geworden. Vond het heel emotioneel. Nu gaat het dan echt weer beginnen, en het komt zo dichtbij ineens. Begrijp me niet verkeerd, ik wil dolgraag verder maar juist doordat het bloedverlies zo confronterend is, komt alle pijn even weer naar boven… Best heftige gevoelens komen er in me los. Helemaal gisteren met moederdag, ik zou nu bijna op de helft zitten als het alemala goed gegaan was, en nu dus helemaal niks, werd overvallen door een vreemd gevoel van ‘leegte’… En het gedoe op mn werk suddert onderhuids toch ook behoorlijk door…
Maar, ik heb er ondanks de angst wel een goed gevoel over weer te mogen beginnen… Een nieuwe start… Eindelijk! Vanav. begin ik weer met clomid en vlgde wk ma. weer de eerste fm! Ik hoop echt dat het nu gelijk weer mag lukken! En wat nog veel belangrijker is, dat het dan goed mag gaan
dikke kus
Mar
ben ik heel egoistisch als ik even alleen mn eigen verhaal schrijf??
Reageer snel op jullie als ik wat minder moe ben.
Mn cyclus is hier vanaf maart een drama, had medicijnen die mn cyclus in de war hebben geschopt (hopen we dat het daardoor komt) en sindsdien nog niet weer ongi geweest.
vanochtend bij ome dok geweest en heb nu primolut gekregen 10 dagen en dan als het goed is moet mn cyclus weer op gang komen.
ben verdrietig zie het niet meer zitten