O NEEEEEEEEEEEEEE… weer het bericht kwijt… blijkbaar kan mijn computer het niet aan als ik lang op één pagina blijf op internet… Okee, maar vanavond heb ik strijdlust… POGING 3 gaat nu van start!!! Tot zo!!! :wall: :wall: :wall:
Wij zullen doorgaan… :twisted: :twisted: :twisted:
Liefs Woezeltje
Plaats het poging 3 bericht na 20:00 uur, zo even de herdenking kijken en de 2 minuten stilte (als Luna tenminste blijft slapen… :mrgreen: )
Kus, Woezeltje
Hihhi, Woezeltje! Gaat het een beetje? Anders moet je als je een reactie typt zo nu en dan je verhaal even opslaan in een Word-bestand. Als de computer dan wel crasht als je het wilt plaatsen, kun je het daarna gewoon met kopiëren en plakken weer in een nieuw berichtje zetten. Hoef je niet weer helemaal overnieuw te beginnen. Er is echt niks irritanters dan als je een heel verhaal hebt geschreven en foetsie… :wall: :? Hopelijk tot zo! :mrgreen:
Liefs,
Jippie
Bagheera: Nog 1 dagje en dan ben je weer thuis!!! Ik hoop dta je toch genoten hebt van je vakantie en dat je Kimberly niet te veel hebt gemist!!
Wienie: Je mag nooit meer zeggen “genoeg gezeurd”!!! Je zeurt niet!! Het zijn hele normale gevoelens die je beschrijft en die mogen er gewoon zijn!! Wat vervelend dat je hubbie zo weinig thuis is vanwege zijn werk, net nu je elkaar zo nodig hebt! En meid, logisch dat al je verdriet, woede en angsten er op een gegeven moment toch gewoon uitkomen!! Je zegt zelf al dat je je afsluit. Maar het komt er toch een keer uit en dat heb je nu gehad blijkbaar. Huil maar Wienie, huil maar! Huilen is ook verwerken en het lucht zo ontzettend op!! Het helpt dingen op ene rijtje te zetten en je emoties kwijt te kunnen.
Ik kan me wel voorstellen dat je op ziet tegen weer gaan werken, maar aan de andere kant is het ook wel weer fijn dat je collega’s het weten. Je hoeft niet op je tenen te lopen. Je collega’s weten waarom je nu even niet de “oude” Wienie bent en je kunt als je je verdrietig voelt ook op je werk even je verhaal kwijt. Ondertussen ben je al weer aan het werk denk ik… hoe is het gegaan? Zo te lezen heb je hele lieve collega’s!!
Ik denk aan je!!! :-
Mar: wat goed van je dat je bent gaan stappen met Koninginnedag!! :thumbup: Echt, ik vind het echt heel knap en dapper van je!! En fijn dat je er ook echt van hebt kunnen genieten!! :-
En ook bij jou kan ik me voorstellen dat het niet meevalt om zwangeren in je omgeving te hebben en te ontmoeten. Dat zal altijd moeilijk blijven, pas als jezelf weer zwanger bent, gaat dat over. Niet fijn, maar wel heel menselijk.
Ik vind het wel heel erg dat niemand vraagt hoe het met jullie gata nu, maar ondertussen wel heel intens praten over zwangerschappen… Ze weten wat jullie hebben meegemaakt, dan kunnen ze toch ook enig respect voor jullie opbrengen?? Helemaal tegengaan kan je natuurlijk niet, dat zou ook niet eerlijk zijn tegenover de persoon die zwanger is, maar het mag wel dicreet!!! Lieve meid, dikke en warme :hug:
Ik vind het een wereldmeid!!!
Angeltje: fijn om je net weer even te hebben gehoord en gesproken!! :-* Succes met alles, hopelijk komt het snel allemaal goed! :-*
Enne… schort om he, met dat allereerste groentenhapje… :mrgreen:
Oja… het plan van Mar22 om Luna en Nordin over een jaartje of 16 te koppelen, lijkt me een goed idee… :mrgreen: :lol:
(misschien vinden ze elkaar wel helemaal niet aardig… niet aandenken… :mrgreen: )
Mooie foto van Nordin zeg!!! Heerlijk ventje :inlove:
Jippie: wat heerlijk dat jullie lekker hebben uitgewaaid op het strand! Wij wonen er nogal ver vandaan, maar in de zomer gingen we altijd wel een keer er naar toe en dan vond ik dat ook zo heerlijk!!!
En wat een ontzettend mooie foto zeg! Ik heb ook wat met voetstappen in het zand langs de zee. Op onze trouwkaart stond dat ook.
Mouse; wat goed zeg dat je van een BMI van 38 nu naar 32 bent gegaan!! :thumbup: Knap hoor!!
Wat sneu dat Brent bloed moest prikken! Zo zielig vind ik dat altijd! Kan me voorstellen dat je mee hebt zitten huilen…
Heb je de uitslag al gehad??
En ja, het gaat al beter op het werk. Ik ben nu weer zover dat ik denk: ik heb maar 2 handen!! En mijn gezin is belangrijker dan mijn baan!
JAHOEEEEEEEEEEEEEE!!! Gelukt om mijn berichtje te plaatsen!!! :dance: :dance: :dance:
Liefs Woezeltje
Hahahaha Jippie, ik heb idd steeds mijn berichtje opgeslagen… En zie hier boven het reslutaat!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Liefs Woezeltje
Oja… hoe gaat het met mij??? :oops: :oops: Vergeten te schrijven, was ook zo gericht op het goed neerzetten van het bericht!!!
Hier gaat het goed. Ik voel me op het werk ook weer wat beter. Ik heb maar 2 handen en kan niet meer doen dan mijn best!! Afgelopen week ook 2 zaken afgehandeld waar ik erg tegenop zag en dat gaf me zo’n gevoel van “Yes!!! dat heb ik toch maar weer even gedaan” :mrgreen:
Koninginnedag was ook erg gezellig. Op het plein in ons dorp was een rommelmarkt voor kinderen (zoals in ieder dorp of stad denk ik…) en een terras met muziek e.d. Erg gezellig! We hebben voor Luna een hele grote zak met zandbakspeeltjes gekocht voor 1 euro. Ze kan er nog wel niets mee, maar ach, altijd handig voor later!!! En die kindjes wilden zo graag wat verkopen! Daarnaast zijn deze speeltjes goed schoon te maken, dus vind ik het niet erg dat het tweedehands is!
Daarna lekker op het terras gezeten (Luna viel lekker in slaap). Vervolgens met mijn zus, haar man en haar zoontje en vrienden achter bij ons in de tuin gezeten en heerlijk chinees gegeten met zijn allen. Al met al erg gezellig!
Met Luna gaat het goed. Ze heeft (afkloppen…) zo goed als geen last meer van haar buikje en slaapt 's nachts heerlijk door! Ze is zo ontzettend vrolijk!!! Ik geniet echt heel intens van haar!
Maandag weer naar het cb, ben benieuwd wat ze nu weegt!!!
Eind deze maand weer terug naar die meneer die de vegatest heeft afgenomen om te checken of zowel Luna als ik geen B12 en foliumzuur tekort meer hebben!!
Nou meiden, fijn weekend als vast!!
Liefs Woezeltje
Janine, wat erg. dat is natuurlijk niet het antwoord waarop ik gehoopt had. Zo oneerlijk voor jullie. Doe de komende tijd de dingen die jij wilt doen. Trek je niks van anderen aan. Even een paar weken rust nemen. En dit verwerken.
Wat een pech (op zijn zachts gezegd) hier.
Oh nee…janine…waarom? Ik heb er geen woorden voor. Kan snappen dat je er helemaal doorheen zit. Ik hoop eerlijk gezegd dat ze niets vinden, of iets wat wat makkelijk te verhelpen is, zodat er iets aan te doen is, dat je niet weer die onzekerheid krijgt. Zoveel vette pech, dat moet toch niet mogen??? Ik hoop dat een curretage je nu bespaart blijft.
Heel veel sterkte meid en je weet me te vinden als je wil spuien he!!! Dikke knuffel voor jou!!!
mar, fijn dat t wat beter met je gaat! Ik probeer ook maar zoveel mogelijk positief te blijven. Vole me nog steeds wel eens rot, met name als ik hoor van zwangeren of ermee in mijn omgeving zit, maar blijf maar hopen dat onze tijd ook snel komt. Wat naar dat niemand ernaar vroeg…dat is juist zo belangrijk! Ik merkte dat vooral op werk, zelfs de mensen die nooit niks weten en van wie je niks verwacht…komen even een steuntje geven en dat is toch wel bijzonder in een groot team denk ik!
woezeltje, fijn he van die computer machines???!!! :mrgreen:
En lief hoor, je peptalk… hubbie is nu klaar met drukte en is weer meer thuis, gelukkig. Het scheelt ook dat ik weer aan te werk ben, dar heb ik toch wel van genoten. Fijn dat t met luna zo goed gaat!!! Lekker zeg, terrasje enzo!!! Hoop dat tekorten over zijn!!!
Nou met mij gaat t toch echt wel een stuk beter. Werken ging 1e dagen super, echt van genoten, daarna weer iets minder, maar dat was vooral door d emoeheid. Ik heb echt topcollega’s, zoiets krijg ik ergens anders denk ik nooit meer terug! Bloedverlies is na die proppen afgenomen, tot nu wat gelig achtig, maar had don wel weer wat helderrood, maar dat was tijdens wat moelijkere ontlasting. Daar heb ik nog wel last van, hoewel ook dat steeds beter gaat. Toch even vragen als de gyn belt. Mijn borsten beginnen nu toch ook weer te krimpen…jammer genoeg. Zijn af en toe nog heel klein beetje gevoelig, had dat niet al weg moeten zijn? Was wel het kwaaltje wat ik al had een week na ei, dus denk dat t t laatste weggaat. Van de week nog eens testen, dan hoop ik wel dat ie negatief is hoor, ben bang dat anders niet alles eruit is.
Verder gaat t hier dus stuk beter, juist door weer gewoon leven te lijden. Heb mijn dipjes met al die zwangeren, maar op werk is daar begrip voor. En nu heb ik 2 weken vakantie!!! Ga allemaal klusjes doen en verder vooral veeeeeel leuke dingen!!!
Nou meiden, ga er van tussen!!!
Liefs wienie
Wienie: Fijn meid, dat het beter met je gaat! :-* Gelukkig dat het werken weer goed is gegaan, super dat je van die lieve collega’s hebt!
Geniet van je vakantie! Zo te horen ga je wel e.e.a. ondernemen!! Wat heb je allemaal op de planning??? Heeft je hubbie ook vakantie???
Vandaag lekker bij mijn zusje geweest (woont heel dichtbij hoor!). Even gewandeld en geshopt (niet veel). Verder weinig gedaan.
Morgen bbq van de familie aan de kant van hubbie. We nemen Luna niet mee. Ze heeft er gewoon niets aan. Ze gaat naar mijn ouders. Ik ga een paar uurtjes naar de bbq en dan weer lekker naar huis, naar Luna!! :mrgreen: Kan haar niet lang missen hoor… Hubbie blijft dan wat langer hangen op de bbq, vind ik niet erg!
Fijne avond allemaal!
Liefs Woezeltje
Janine, hoe is het nu met je? Trek je het allemaal een beetje? Ik denk aan je!! :hug:
Liefs Woezeltje
we zijn weer thuis! :dance: :dance:
Dit doe ik dus nooit meer, zolang zonder Kimberly weg. Ik ben gewoon echt ziek van heimwee geweest. “Gelukkig” was het de laatste dag dat ik zo beroerd was, anders had ik alleen met de trein naar huis gegaan en dat is ook niet echt fijn als je zo beroerd bent.
Doordat ik zo beroerd en suf was, heb ik de camera laten liggen toen we door liepen. Binnen 5 minuten waren we terug op die plek, maarja, weg natuurlijk.
Ik heb de hele tijd naar foto’s van Kimberly gekeken, maar zoals ik al zei: dit is echt de laatste keer dat ik haar achter laat.
Het “voordeel” van deze paar daagjes was wel dat de band met mn schoonouders nog een stuk beter is geworden, mn schoonmoeder had tijdens dat gesprek van een tijd geleden aangegeven dat ze zich niet echt oma voelde omdat ze Kimberly zo weinig zag. ( ze zagen haar ook te weinig, maar dat waren de omstandigheden) En nu is dat gevoel zoals ik ze net hoorde en zag helemaal goed!
Ze hebben er erg van genoten. Kimberly heeft het heel goed gehad, ze is nog net zo rond als toen we ze brachten
Ik heb internet problemen. Dus ik ga in een word document op iedereen reageren en als ik er dan terug op kan post ik het.
Janine: Jeetje… wat kan ik nu nog zeggen om je bij te staan? Het is zo oneerlijk! Weet dat ik aan je denk. :hug: :hug:
Winie: Wil je niet meer zeggen dat wat je hier plaatst gezever is? Je mag hier best je hart luchten, dat is echt geen zever! Niet meer zeggen dus hoor! :naughty: Fijn dat je collega’s je zo goed opvangen.
Mar22: Hoe was koninginnedag? Ik kan me voorstellen dat het rot was dat er bijna niemand naar jou ( en hubbie) vroeg. Misschien weten ze niet goed hoe en of ze er over kunnen praten met jullie? Dat was in mijn omgeving namelijk wel zo. Mijn schoonfamilie dacht dat het beter was om er pas over te praten als ik er zelf over begon, terwijl ik juist net “verwachtte” dat hun er over zouden beginnen. Sterkte : hug: Het klinkt idd logisch wat je guyn zei over de weerstand in de winter en in de zomer, hopelijk heeftie gelijk!
Angeltje: Gelukkig zijn we weer thuis. Ik heb de dagen afgeteld hoor, en dit is echt de laatste keer dat ik zonder Kimberly op vakantie ga.
Beterschap met Nordin zijn buikje! :hug: Wat een heerlijke badfoto zeg :inlove: :inlove:
Jippie: Fijn dat je een leuke koninginnedag hebt gehad, en zeker een hele mooie foto!
Egni: Jee, weer spannend dan! Ik hoop dat het “niet drinken” niet voor niks is geweest!
Mouse: De tijd kroop voorbij, het leek wel of de dag geen 24 maar 48 uur had… Wat vervelend dat het de eerste kee rmis ging met het prikken bij Brent, ik kan me voorstellen dat je het dan zelf ook niet droog kunt houden. Is er al een uitslag bekend?
Woezeltje: Hè wat rot dat je reactie elke keer weg was! :hug:
Ik krijg hier een foutmelding en dan heb ik meestal nog net genoeg tijd om alles vlug te selecteren en Ctrl-V te doen. Dan kan ik het in een word document zetten zodat niet alles weg is. Groot gelijk dat je die zand spulletjes gekocht hebt, is wel mooi meegenomen al! Ik heb ook al speelgoedjes voor Kimberly waar ze nu nog veelsteklein voor is.
De vakantie: Er zijn wel leuke momenten geweest, de achtbanen waren super, maar ik ga echt niet meer weg zonder Kimberly. Ik laat me nu echt niet meer om praten, ik hou voet bij stuk. We hebben een aantal jaar moeten dokteren en nu we haar hebben wil ik er 100 % van genieten. Ze gaat mee of hubbie gaat maar alleen ( of met een stel vrienden van ons).
Het is er even hevig aan toe gegaan tussen hubbie en mij, maar ik denk dattie voorlopig het niet meer in zijn hoofd haalt om nog voor te stellen om ergens heen te gaan zonder Kimberly.
De verzekering is nog steeds niet geregeld over onze bus, dus ik verwacht dat nu onze camera ( en het Tshirt van hubbie) dus voorlopig ook niet geregeld zal worden. Ze hebben beloofd dat ze binnen 5 dagen het geld zouden storten, maarja, ze hebben ons al zoveel beloofd, eerst zien dan geloven. Ik geloof al lang niet meer in sprookjes :mrgreen:
1 van onze vrienden had zijn camera ook bij en we krijgen zijn foto’s, zodat we toch fotos van de vakantie hebben. We hebben nog een soort tutkonijntje voor Kimberly gekocht, was maar 1,35 €
Verder erg weinig leuke souvenirs.
Hallo lieve meiden!
Hier ben ik weer na een weekendje scheveningen! we waaiden zowat weg maar hebben het toch heel lekker gehad. Vandaag naar Tarzan geweest was echt heel mooi! kan het iedereen aanraden!
janine, wat vreselijk! Ik heb nog aan je gedacht dit weekend en hoopte zo dat het nu toch echt goed zou gaan. Het is gewoon niet eerlijk dat jullie dit drie keer achter elkaar moeten mee maken echt niet te geloven! :wall: Waarom toch?
Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik vind het echt heel erg en hoop dat je dit wederom een goed plekje kunt geven.
Ik hoop ook dat ze iets uit de onderzoeken halen waardoor er nu echt iets aan gedaan kan worden!
Heel veel sterkte lieverd!!! :hug: :-
Woezel, haha wat frustrerend die comp van jou1 maar het is gelukt en dan vergeet je mij nog .
Fijn dat het zo goed met jou en Luna gaat. Je kunt inderdaad best goede spulletjes kopen op de rommelmarkt hoor. wij kopen er ook wel eens iets voor het kdv.
Mar, lekker he even alle remmen los! Ik kan er soms ook echt even van genieten! nog veel bekijks gehad met je rokje
Ik snap het goed hoor dat je het moeilijk hebt met andere zwangere mensen. Ik soms ook hoor. Op mijn werk is er iemand die denkt dat ze straks na haar bruiloft even snel zwanger wordt. hoe ze er ook over praat :evil: Ik kan haar soms wel wat doen!
Hier wordt het weer spannend. Heb behoorlijk last van beide borsten en tepels af en toe krampjes in mijn buik en wat last van mijn onderrug.
Emotioneel gezien zit ik ook op de wip. De ene keer voel ik me goed en heb ik alle vertrouwen het volgende moment kan ik wel janken.
zit van daag op dag 8 na mijn eisprong en hoop dat mijn ongi in ieder geval niet voor di komt!
Ik reageer snel op de rest hoor! :-
Janine, meis wat oneerlijk veel sterkte :-* :hug:
Nou virus is toegeslagen, hele tekst getypt . . . weg! Op de rest reageer ik vanavond wel.
Mouse
Bagheera: welkom terug!!! Pffff, zo te horen niet echt een geweldige vakantie door de heimwee! Gelukkig dat er toch nog een “voordeel” uit voort is gekomen: de band met je schoonouders. Is het toch wel ergens goed voor geweest he!
Egni: spannend meid!!! Ik dum me suf voor je hoor!! Vervelend he die emoties die er bij komen kijken!! Maar laat je maar lekker gaan als je het moeilijk hebt! :-*
Mouse: Goh… overkomt mij nou nooit dat de tekst plotseling weg is… :mrgreen: :mrgreen: :roll: :roll: Grrrrr… :twisted: zo vervelend!! Hopelijk lukt het je straks wel!! Hoe gaat het verder met je? En met Brent zijn allergie?
Op het CB was alles weer goed. 18 juni mogen we weer terug (met 7,5 mnd). Luna woog nu 7650 gram :shock: en is 65 cm. De groei blijft een beetje aan de lage kant (vindt mama, het CB niet hoor… ),ze zit gewoon goed op de lijnen, dus het is wel gewoon goed. Het gewicht gaat wel als een speer… :mrgreen:
We mogen gaan beginnen met fruithapje en brood (groente krijgt ze al)!!!
Wow zei ik, dan is ze echt baby af… aan het brood… Wel gezellig, we gaan er donderdag mee beginnen, dan is ze 6 maanden en ben ik weer thuis, dus dan kan ik het allemaal zelf eerst geven. Ik wil namelijk alles wat ze voor het eerst mag, toch zelf eerst geven voordat iemand anders dat mag… erg he… :oops:
Verder gaat het allemaal goed. Gister lekker een bbq gehad. Luna is bij mijn ouders gebleven. Ik vond het zielig om haar daar mee naar toe te nemen. Zit ze ook maar in die stank! Heerlijk gegeten en het was erg gezellig.
Ik ga zo lekker op bed liggen met een boek… heerlijk!
Liefs Woezeltje
Janine, meid, hoe gaat het met je??? Ik denk veel aan je! :-*
Liefs Woezeltje
Hoi meiden,
Woezeltje: Pfff kan me voorstellen dat het heeeeel irri is dat je berichtjes steeds weg zijn!! Fijn dat poging 3 gelukt is :mrgreen:
Fijn te horen dat jullie ook een geslaagde koninginnedag gehad hebben en idd die zandbakspeeltjes zijn leuk voor straks en je kunt ze goed schoonmaken. En je hebt ook nog eens een goede daad verricht
Wat fijn dat het zo goed gaat met Luna en ze zo goed doorslaapt en vrolijk is… Je wilt dat zo graag vasthouden he… Ik hoop echt dat het vanaf nu alleen maar bergopwaarts gaat met haar! Goed bericht ook op het CB dus. En jeetje bijna 6 mnd alweer, gaat zo snel!! Idd voor je het weet is Heb je nog leuke recente foto’s van haar?? Ben benieuwd hoe ze al gegroeid is! Hoe was de bbq trouwens?
Egni: Leuk zeg weekendje Scheveningen! Hebben wij 2 jaar geleden gedaan toen waaide het ook zo. Welk hotel zater jullie?
Hoe gaat het nu met je? Nog geen :evil: te bekennen hopelijk? Spannend weer meid, hopelijk nu eens een echte kans!! En die opmerking van je collega, heel frustrerend he… Alsof mensen denken dat je met één knip in je vingers een babytje in je buik hebt… Tja, zou je ook net zien dat dat bij zulke mensen het geval is… :roll:
Hoop echt dat je ongi er niet aan zit te komen meis!
Mouse: Aaaargh!! Wat vervelend he!! Het zit in de lucht hier vlgs mij :mrgreen:
Ben benieuwd hoe het met je gaat hoor!
Bagheera: Fijn dat je er weer bent. En ik kan me heel goed voorstellen dat je nu ook echt niet meer zonder Kimberley weg wilt… Ik denk ook niet dat ik dat zou kunnen. Tuurlijk is het soms weleens goed, maar na jullie ‘Disney- avontuur’ zit de schrik er best in lijkt me… Vervelend dat je er met je hub woorden om hebt zeg… Hopelijk komen jullie eruit en idd gaat hij de vlgde keer es met vrienden weg ofzo… Balen van de verzekering zeg, het wordt echt een touwtrekkerij nu he… Pffft, hopelijk komen jullie er gauw uit! En fijn dat jullie vrienden foto’s gemaakt hebben en jullie ze kunnen nabestellen. Wel wat plaatsen hier he… Dikke knuf voor jou en Kimberley :hug:
Janine: Meid, hoe gaat het nu met je? Moet veel aan je denken… Vind het echt afschuwelijk dat het weer gebeurd en kan me ook goed indenken dat je daarom ook even wat afstand wilt nemen. Weet dat wij er altijd voor je zijn hier! Doe wat je hart je ingeeft nu… Alle sterkte die je nodig zult hebben meis… :kaars: :hug:
Ik heb gisteren een gesprek gehad op mn werk over mijn reintegratie. Zoals jullie misschien wel weten zit ik al vanaf januari thuis… (eerst omdat ik het niet meer trok, toen bleek ik zwanger, maar helaas ging het mis en vervolgens de verwerking) Het gaat nu echt beter met me en ikzelf was liever al een tijd eerder begonnen, maar dat gesprek werd steeds weer verschoven…
Mijn baas heeft al die tijd totaal geen interesse of medeleven getoond. Ik heb er hier nooit zo uitgebreid verslag over gedaan, omdat ik er absoluut niet trots op ben dat ik al zolang bij huis zit. Maar ik moet het nu ff van me aftypen, ook al is het om het zelf kwijt te zijn. Hij heeft mij nadat ik hem op de hoogte bracht van mijn miskraam geen één keer gebeld om te vragen hoe het met me gaat. Na 2 weken kreeg ik een kort briefje waarin alleen stond ‘alles weer goed met je?’ en of ik bijgevoegd iets wilde invullen voor het UWV. Dat viel al erg verkeerd bij mij…
Nu is het zo dat ik een duobaan heb samen met een collega. Zij is zwanger en gaat 16 juni met verlof. Nu hebben hij en de arbo-arts zo’n plan opgesteld dat totaal niet in mijn belang is. Ik mag pas 16 juni weer reintegreren… Tot die tijd blijft mijn vervangster op mijn plek zitten, zodat hij geen dubbele kosten heeft. Hij krijg van het UWV een vergoeding voor mij, dus het makkelijkste is om mij gewoon bij huis te latne en nog 5 weken lang met een minimaal aantal uren op therapeutische basis terug te laten keren. De komende 3 weken mag ik maar 1 dag werken!!! Dan langzaam opbouwen naar 2 dagen en dan gaat mijn collega met verlof en kan die vervangster haar uren overnemen. Is hij haar ook niet kwijt… En dan mag ik wel weer hele dagen komen opdraven…
Toen kregen we het nog over mijn behandeling en dat ik alles altijd in mijn vrij uren doe, maar dat vaak niet lukt. Hij ging er geen medewerking aan verlenen want hij ziet het niet als een medisch iets :shock: , maar een 'privé-zaak’Toen stond die arbo-arts me wel even bij en vroeg hoe het zulke dingen in de cao geregeld zijn,maar daar staat niks over in… Wat ik in mijn prive-leven doe, moet ik maar zelf uitzoeken. Hij vergeleek het- en dit lezen jullie goed- met iemand die bij de tandarts zijn gebit laat ‘pimpen’ dat gaat ook niet in de baas zijn tijd!!! :evil: Echt, hoe durft ie! Wat een gebrek aan ook maar een greintje inlevingsvermogen. Ik had er ook helemaal geen zin meer in en het huilen stond me nader dan het lachen. Komt ineens mijn hoogzwangere collega voorbijlopen en vraagt de arbo-arts: 'goh, zij is echt hoogzwanger, is dat voor jou misschien moeilijk om te zien? :wall: Jezus kerel, wat denk je zelf?
En het allerergste van alles vind ik nog wel dat -terwijl ik mijn werkgever hier expliciet om gevraagd heb- hij niemand van mijn collega’s heeft ingelicht over mijn miskraam… Daar kwam ik in de wandelgangen achter. Niemand heeft ook maar enig idee wat er met me aan de hand is… Het werd me toen zo teveel dat ik huilend naar huis ben gereden… Ik wil er liever nog vandaag weg dan morgen, zit er sowieso al tijden niet meer op mn plek maar dit is echt de druppel…
Morgenvroeg heb ik een afspraak 10 uur met mijn ‘vervangster’ om wat dingen door te spreken en dan kan ik gelijk aan iedereen vertellen wat er daadwerkelijk met me aan de hand is!!! Gisteren werd ik er namelijk zo door overvallen dat niemand het wist dat ik het niet kon opbrengen het te vertellen… Voel me echt superkl*te hieronder!!
Ergens wil ik het er ook niet bij laten zitten, maar wat kan ik in godsnaam ondernemen nu hij samen met die arbo-arts onder 1 hoedje speelt?
Sorry voor mijn lange verhaal, het moest er ff uit…
Hoi meiden,
Ik ben al een poosje niet meer geweest, sorry. Helaas lees ik weinig leuke dingen .
Lieve Janine: wat ontzettend klote, heb er echt geen andere woorden voor!!! Ik kan me voorstellen dat je even afstand wilt nemen, als je maar weet dat we er voor je zijn!!! Heel veel sterkte meis!!!
Mar: wat een verhaal zeg!!! Echt ongelooflijk dat er zo weinig begrip voor je situatie is op je werk en sterker nog, dat het gewoon aan de kant wordt geschoven. Hoe kun je dit nu vergelijken met ‘je gebit laten pimpen’??? Dan moet je wel een heel groot bord voor je kop hebben zeg!!! En natuurlijk is het moeilijk voor jou om met een zwangere collega samen te werken, dat was het al voor de miskraam en dat is het nu nog steeds. Niet te geloven dat die arbo-arts daar nu pas mee kwam!!! En wat ongelooflijk eikelig dat je werkgever je collega’s niet heeft ingelicht, terwijl jij daar wel om hebt gevraagd.
Wat ontzettend vervelend dat je nu in zo’n rotsituatie terecht bent gekomen terwijl je wel wat anders aan je hoofd hebt. Je kunt dit er nu gewoon niet bij hebben. Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is, maar ik zou als ik jou was morgen echt je hart luchten tegenover je collega’s en je werkgever. Gooi alles eruit wat je dwarszit!!! Hopelijk komt er dan van zijn kant eindelijk begrip en zoniet dan ga je heel hard huilen en gillen en zeg je dat je het niet meer aankan!!! Dan kun je in de ziektewet tenminste nog even tot rust komen en heeft hij het echt aan zichzelf te danken…
Heel veel sterkte meid!!! Laat je morgen weten hoe het gegaan is?
Woezeltje: wat een gedoe met die computer van jou zeg, ik kan me voorstellen dat er stoom uit je oren komt als er weer een heel bericht weg is :evil: . En heerlijk dat het verder zo goed gaat. Ik verheug me er erg op om jullie binnenkort weer te zien. en dan kunnen we meteen eens kijken of het uberhaupt wat kan worden tussen Nordin en Luna :mrgreen: . Misschien gaan ze allebei wel heel hard gillen :shock: .
Mouse: ookal zo’n pech met de computer . Ik hoop dat het snel weer goedkomt… En hoe waren de uitslagen van de allergietest van Brent?
Egni: spannende dagen voor jou, ik hoop dat je binnenkort goed nieuws hebt!!! En heerlijk dat jullie zo uitgewaaid zijn op het strand. En Tarzan lijkt me ook erg mooi, ik ga denk ik maar eens snel kijken voor kaartjes.
Bagheera: fijn dat jullie weer terug zijn en dat het met Kimberly goed is gegaan bij je schoonouders. ik kan me voorstellen dat je nu even zoiets hebt van ‘niet meer weg zonder Kimberly’. Wij waren laatst een weekendje weg en daarna heb ik meteen besloten dat ik dit voorlopig echt niet meer doe. Het is allemaal prima gegaan met Nordin, maar het voelde gewoon niet goed… Lekker genieten van je meisje!!
Wienie: heerlijk joh, 2 weken vakantie. Geniet ervan en idd allemaal leuke dingen doen!!! En fijn dat het verder goed met je gaat. Je bent echt een hele sterke meid!!! En die dipjes zijn echt niet vreemd hoor, het zou eerder vreemd zijn als je het niet had. Lekker hier je hart blijven luchten meid, het valt ook allemaal niet mee. Dikke knuf voor jou!!!
Paikea: hoe is het bij jullie? Alles goed met Kian?
Jippie: hoe is het met jou? Kun je de tijd nog een beetje doorkomen tot aan juni? Het lijkt me zo moeilijk om rustig te blijven… Hele mooie foto van het strand, geeft me een beetje weemoedig gevoel.
Zo, ben weer bij. Ik kom een ander keertje weer verder kletsen, ik moet nu echt nodig eens gaan stofzuigen nu Nordin nog slaapt .
Liefs, Angeltje
Ola
Ik ben erg moe, maar kom hier toch eens even een kijkje nemen!
Even voor de rest…er schijnt een nieuwe pil te komen die je altijd slikt en dat je dan noooit meer ongi wordt…lijkt me zo slecht…ergens denk ik namelijk nog steeds dat het lange doorslikken en dus weinig ongi worden van toen toch iets te maken kan hebben met pco…zeker omdat ik verder geen enkel kenmerk heb, en vroeger echt wel een cyclus had! En dan elke dag hormonen binnen krijgen enzo…ik denk echt niet dat dat gezond is…jullie???
als eerste janine, hoe is het, trek je t allemala beetje? Neem je tijd, huil schreeuw wanneer je t nodig hebt en lach als het weer een beetje lukt!!! Hou je taai meid, weet je al of alles nu vanzelf is gegaan, of dat je nog een curretage moet ondergaan…hoop zo het eerste voor je!!! Dikke knuf!!!
woezeltje, gezellig zo’n bbq en kan snappen dat je eerder naar je schatje gaat! en hubbie is niet vrij, maar ga gewoon lekekr rommelen enzo!
bagheera welkom back! Wat naar dat je je meisje zo miste, maar nu ben je lekker weer bij haar!
egni duimen draaien hier! spannend hoor!!!
mar jeetje wat ene verhaal…snap zeker je frustratie…bij mij is het totaal het tegenovergestelde…en zo zou het overal moeten zijn. Zeg dat maar eens tegen je baas!!! En dat hij je ziekenhuisbezoeken zo benoemt…wat een grote eikel!!! Echt, dit kan niet!!!
En ik blijf nu zeker de rest van mijn leven op deze job zitten denk ik…
Verder ben ik vandaag flink wezen shoppen met ene dinnetje, sinds maanden!!!
En het gaat hier best oke, probeer zo positief mogelijk te zijn en heb af en toe mijn dipjes, maar denk dat dat nog wel even blijft. Kan t ook goed over beebjes en zwnager zijn hebben en in zulke winkels shoppen, tot het op ene gegeven moment in 1 keer genoeg is. Ik maak e rmaar het beste van, kan niet alles blijven ontlopen en hoop maar dat ik 22 mei meteen weer mag beginnn, dan ben ik al een heel eind. Als ik maar weer kansen heb, dan ben ik al blij.
Lichamelijk gaat t ook steeds beter. Ben nog snel moe en soms nog wat moelijk ontlasting. Heb t idee dat mijn lijf weer gewoon begint te worden en denk dat ik morgen of overmorgen ook niet meer positief zal testen. Bloedverlies is volgens mij ook echt weg nu. Heb alleen toch nog een licahmelijk ongemakje…heb ik weer…ben naar ha geweest had al sinds infuus last van arm…en heb dus een ontsteking door infuus, net naast bloedvat iets terecht gekomen ofzo…moet gewoon blijven bewegen dat voorspoedigt herstel en kan nog wel ene weekje of 3 duren…daar baal ik dan wel weer van, herinnert me toch weer aan alles. MAar goed, ik heb er vertrouwen in dat het allemaal wel goedkomt en af en toe ene dipje…ach dat had ik ook al door die hele molen, dus komt wel goed!
Hoe is t met andere meiden, alles goed???
Tot snel!
Dikke kus,
Wienie
Zo, kom ook nog even over mezelf kletsen als het mag :oops: . Nordin ligt even lekker te slapen .
Afgelopen vrijdag ben ik met Nordin in het ziekenhuis geweest voor de uitslag van de koemelk-allergietest. En tot mijn stomme vebazing, geen koemelkallergie!!! Aan de ene kant hartstikke fijn natuurlijk, maar aan de andere kant had het fijn geweest als we nu definitief iets hadden geweten.
De arts heeft aangegeven dat we nu echt aan de ‘poeperij’ moesten gaan werken, omdat Nordin waarschijnlijk echt last heeft van een verstopping. Van het weekend hebben we 2x een klysma moeten geven (echt zielig ) en vanaf maandag krijgt hij door zijn eerste fles 's ochtends een laxeermiddel. Sinds zaterdag heeft hij nu elke dag een keer ontlasting gehad, maar het gaat nog wel gepaard met een hoop gekreun en gesteun. Even afwachten hoe dit zich verder ontwikkelt dus.
En verder zag ik gisteravond wat rode bultjes op zijn lijfje tijdens het insmeren. En ja hoor, vanochtend waren het blaasjes met vocht :wall: . Waarschijnlijk heeft hij dus waterpokken. Ik moet om 11:00 uur even met hem naar de huisarts. Als hij waterpokjes heeft, mag hij morgen ook niet naar de creche (niet dat ik dat erg vind, maar ik vind het voor hem sneu dat hij waterpokken heeft ). Ik hoop dat het niet al te erg gaat jeuken en doen. Nou, we wachten even af. Vind het trouwens ook wel erg vroeg voor waterpokken…
@Wienie: goed dat je zo positief bent hoor!!! Maar geeft niets als het af en toe niet lukt hè. dikke knuf en succes met je arm!!
@Mar: heel veel succes met het gesprek vandaag, ik denk aan je!!!
@Janine: hoe is het meis, ik hoop dat het een beetje gaat met je .
Liefs, Angeltje