Lieve Janine,
*** Niet weer, zeg… :wall: Ik heb er even geen woorden voor. Ik had zo gehoopt dat je nu een keer een onbezorgde zwangerschap mocht hebben en dan heb je weer steeds bloedverlies. Zwaar kl*te, meis! Natuurlijk blijven we hopen, 5 weken is natuurlijk erg vroeg om vanalles te zien op een echo. Dus wie weet zit je net even in een groeidipje en gaat het nog niet zo snel, dat er straks ineens een groeispurt wordt ingezet. Ik blijf voor je duimen, hoor!
En wat de onderzoeken betreft als je drie miskramen hebt gehad: een vriendin van mij heeft dat ook gehad. Ook drie miskramen achter elkaar. Eentje met 6 weken, ruim 8 weken en nog een rond de 6-7 weken. Ze hebben een chromosomenonderzoek gehad (kijken ze of alles wel matcht), dat was prima in orde. Nu heeft ze bepaalde bloedonderzoeken gehad, en waarschijnlijk heeft ze een bloedstollingsprobleem. Hierdoor krijgt ze ook steeds miskramen. Maar het goede nieuws is, dat dat heel simpel door een pilletje is op te lossen! Natuurlijk heb jij nu even niks aan dat verhaal, maar gewoon om te laten zien dat het soms aan iets heel simpels kan liggen, mocht er wel iets aan de hand zijn. Dus de moed nog niet opgeven, meid!
Heel veel sterkte en de duimen draaien hier voor je! :hug:
Liefs,
Jippie
Fijne Koninginnedag iedereen!
Hallo,
Nou, na zondag eerst bijna 24 uur geen bloed meer te hebben verloren, verloor ik gisteren weer oud bloed. Vanmorgen weer helder maar wederom niet veel en geen buikpijn.
We gaan maar van het negatieve uit, kan het alleen maar beter worden.
Hoi meiden,
Janine: wat een rotnieuws weer. Ik kan me voorstellen dat je weer in zak en as zit. Het hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar de angst is weer aanwezig. Meer als aan je denken en heel hard voor je duimen kan ik helaas niet meid, ik leef met je mee!!!
Jippie: lieve woorden die je voor Janine geschreven hebt!! Laten we idd hopen dat het zover allemaal niet hoeft te komen!! En hoe is het verder met jou??
Paikea: rot dat Kian zo lang heeft gehuild gisteren. Hopelijk gaat het vanavond beter… Dan komen jullie ook wat meer aan je rust toe.
Mar: fijne koninginnedag gehad in je oranje rokje?? :mrgreen:
En hoe is het verder? Je hebt eigenlijk nooit verteld hoe het met dat hondje is afgelopen, of heb ik dat gemist?? (been geen aagje ofzo hoor )
Wienie: echt niet vreemd hoor meis, dat je je even niet zo stoer voelt. Het is nogal wat, wat je allemaal meemaakt, vergeet dat niet!! Laat de tranen maar stromen en doe wat jij nodig hebt om je verdriet te uiten en te verwerken. Er komen echt weer betere tijden!!!
O, Nordin is wakker. Ik kom later nog wel weer even terug…
Liefs, Angeltje
wel raar hoor, het weer gestopt.
Alleen wat bruine vegen op het wc papiertje, maar niet dat je zegt van :shock:
Wat een onduidelijkheid zeg, Janine . Ben wel blij dat het inmiddels gestopt is. Hopelijk is het snel 10 mei en zie je gewoon een mooi frummeltje op het echo-scherm!!! Ik duim voor je!!!
Bagheera: ik hoop dat je vakantie snel voorbij is (wat klinkt dat raar :mrgreen: ). Hopelijk geniet je er toch nog een beetje van en heb je Kimberly snel weer in je armen!!
Pooh: jemig, ik kan me voorstellen dat het niet meevalt als je maar eens in de zoveel tijd een kansje hebt. En zeker als je er zoals je schrijft ‘helemaal klaar voor bent’. Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie!!!
En wat betreft het op elkaar reageren, ik doe altijd 2 schermen openen (met ctrl+N) zodat ik in het ene scherm kan typen en in het andere terug kan lezen .
Woezeltje: je zit toch niet nog steeds op dat terras te pimpelen he? Geintje hoor, hopelijk heb je er lekker van genoten. Hoe is het met Luna haar buikje, alles nog rustig?? :-*
Egni: waar zit je? Hopelijk flink aan het klussen :mrgreen: . Het klinkt veelbelovend meid, ik ga voor je duimen!!!
Mouse: hoe is het met jou? Hoe waren de graancirkels?
Hier gaat het lekker. Nordin is echt even slaap aan het inhalen vandaag. Met hem op visite en dan in een campingbedje is geen succes, dus gisteren heeft hij amper geslapen :wall: . Wel lastig, maar het is niet anders. Dan maar wat minder verjaardagen dit jaar (ook wel een goed excuss trouwens ).
Ik kan niet wachten op de afspraak bij de arts vrijdag. Gisteren was het weer helemaal mis met Nordin zijn buikje. Hij had alweer 3 dagen niet gepoept en pas vanochtend lag hij in zijn bedje met een poepluier. Echt zo zielig want hij heeft er dan echt veel last van!! Ik hoop dat de arts zegt dat het goed is om met groentehapjes enzo te gaan beginnen en dat dat dan eindelijk wat meer de darmen stimuleert. Even afwachten dus nog…
Fijne avond allemaal,
Angeltje
Nog even een lekkere badder-foto van Nordin :inlove: .
Liefs, Angeltje
Angeltje: Wat een heerlijk ventje is Nordin! :inlove: Je moet over een jaartje of tien de dames al van hem af slaan, hoor! Vervelend dat het verder nog niet zo goed met Nordin gaat. Ik hoop dat je vrijdag meer duidelijkheid krijgt en dat er vanaf dan verbetering in kan komen.
Janine: Kl*te steeds die onzekerheid! :wall: Helaas zullen de testen nog lang positief blijven, dus ik ben bang dat opnieuw testen ook niet zoveel zekerheid kan geven. Heb je nog veel bloedverlies gehad? En hoe gaat het nu verder dan? Wanneer moet je weer voor een echo? Je kunt toch ook niet in onzekerheid blijven zitten steeds? Heel veel sterkte & ik duim me nog steeds suf, hoor! :hug:
Egni: Hoever ben je in de wachtweken? Spannend, zeg!
Hebben jullie verder allemaal een leuke Koninginnedag gehad? Wij hebben wel een leuk weekend gehad. Zondagavond naar een vriend van ons geweest, was erg gezellig! Gistermiddag zijn we naar Noord-Holland gereden. Eerst in Schagen gekeken, daar even op een terrasje gezeten. Daarna via Alkmaar, Bergen zo langs de zee naar boven gereden (Schoorl, Petten, Callantsoog, Julianadorp, Den Helder). Bij Callantsoog zijn we het strand even op geweest. En zo weer teruggereden naar Friesland. Hieronder een foto die ik gisteren op het strand heb gemaakt. Ik vond hem zelf erg mooi met die voetstappen langs het water!
Fijne avond nog!
Liefs,
Jippie
jippie, wat was je dicht bij mij in de buurt zeg!!!
Lekker he dat strand! Ben erg blij dat ik er dicht bij woon!
Ik heb denk ik afgelopen za nacht mij ei gehad. We hebben za ochtend nog geklust [zo ochtend trouwens ook nog even :oops: haha].
Vrees al wel dat het niks wordt want werderom heb ik al wat last van mijn onderrug gehad en dat wijst er toch meestal op dat ik ongi wordt. Maar ja dit was al heel snel na m’n ei terwijl het meestal een paar dagen voordat ik ongi wordt komt.
Hoop dat ik in ieder geval niet te vroeg ongi wordt.
do of vr bloedprikken voor mijn progesteron gehalte!
Heb gister lekker queensday in onze woonplaats gevierd. Was een leuk bandje en mooi weer dus prima dagje!
Heb voor de zekerheid maar niet gedronken!
Hoihoi lieve meiden,
Janine, waarom nou toch weer die onzekerheid. Ik vind het zo erg voor je. Snap dat je roze wolk ver te zoeken is nu, maar ik blijf voor je duimen! 5 weken is erg vroeg, dus ik duim voor een mooie echo volgende week! :-*
Egni, wel positief blijven hè. Die rugpijn komt vast van het klussen mijn duimen draaien!
Angeltje, spannend de uitslag vrijdag. Hoop dat het meevalt en dat Nordin snel geen last meer heeft. Wat een super lieve foto :inlove: De graancirkels waren mooi en heftig. Er werden een paar activaties gedaan en dat voelde je heel erg in je lijf, buik, hoofd etc. Zat ook helemaal vol na de dag. Ben erg benieuwd hoe het de komende tijd gaat uitwerken.
Woezel, ben je nog lekker weg geweest met Koninginnedag? Heerlijk hè dit weer. Voel je je alweer wat meer thuis op je werk en kun je het een beetje plannen. Ik vond dat in het begin ook erg lastig. Vroeger begon je om 17.00 nog rustig aan een dossier, maar dat kan/wil ik nu niet meer, wil dan snel naar Brent toe en nog even van hem genieten!
Wienie, meis goed dat je alles er eens uit hebt gegooid. Ach de ene dag gaat het beter dan de andere en soms weet je ook niet waar het precies aan ligt. Een goede vriendin is weer zwanger en dat weet ik al een tijdje, mailt ze deze week dat haar dochterje een broertje erbij krijgt. NEt dat zinnetje viel verkeerd bij en waarom? Wel fijn dat je bij je mannetje terecht kunt.
Bagheera, baen zeg dat de verzekering nog niet is geregeld. Hoop dat je wel kunt genieten in Engeland! Logisch dat je Kimberly zult missen, dus veel plezier en ik hjoop dat de tijd vliegt
Paikea, tja, het worden echte handebindertjes hè. Jij ook al zo druk op werk, heeel herkenbaar. Nee je hebt niets gemist hoor. Ik hen alleen al een tijdje geleden te horen gekregen dat en na de clomid eigenlijk maar 1 optie overblijft en dat is ivf. Maar omdat mijn gewicht niet op orde is, is dat steeds uitgesteld. Zelf twijfelde ik een aantal weken terug ngo erg of ik het wel wilde, maar denk dat ik anders toch spijt ga krijgen. DUs vandaar.
Pooh, welkom hier! Wat lijkt me dat lastig als je man zo vaak en zo lang weg is. Dan kun je wel een regelmatige cyclus hebben, maar dan nog blijft het moeilijk. Ik hoop voor jullie dat het snel raak is.
Mar, fijn dat je weer even bent langs komen wippen. Hoop dat je een gezellige dag hebt gehad in Groningen.
Jippie, wat gek zeg dat SB na die 10 dagen geen resultaat meer gaf. Mijn hubbie wil er ook aan beginnen, ben benieuwd. Voor mij is het niks. Ik hou er niet zo van om aan strikte dagmenu’s te zitten. Daarnaast heb ik het sterke gevoel dat het hetzelfde is als weight watchers, en daar heb je veel meer vrijheid. Ik blijf dus maar bij de WW. Het ziet ernaar uit dat ik de 11e wel een BMI van lager dan 32 zal hebben, zit er nu al net onder, maar wil de komende week nog een kilo eraf. Maar goed ben met een BMI van 38 begonnen, dus ben al een heel eind. Vind het nu wel spannend worden hoor. Hoop dat we het groene licht gaan krijgen. Wat betreft de leo, dit is een vereiste omdat ik te veel follikels heb en de kans op overstimulatie anders veel te groot is. Het schijnt hetzelfde te zijn als mijn kijkoperatie, die vond ik wel meevallen, dus ik zie er niet heel erg tegen op.
Heb de afgelopen dagen heerlijk niets gedaan, beetje in de tuin gerommeld, even over de kindervrijmarkt en lekker gespeeld met Brent. En dus ook niet online geweest Afgelopen vrijdag moest Brent bloed laten prikken om allergieen te testen. Wel 3 buisjes! Prikten ze eerst mis, dus moest het daarna in zijn andere armpje, hij brulde dus ja toen heb ik ook een traan gelaten. Voelde zo rot, om hem te laten prikken terwijl je hem eigenlijk wil beschermen, maar ja is wel nodig. Morgen kan ik bellen voor de uitslag. Maar na het prikken was het huilen snel over en heeft hij de dame die hem geprikt had wel een handje gegeven bij het weggaan, stoer hè :inlove:
He meiden,
Ben ik weer ff wat langer hoor!! Heb jullie gemist. . Tis alleen zulk mooi weer steeds, bijna jammer om dan achter de pc te kruipen… En wat is er weer veel getikt zeg… Tiepmiepjes :mrgreen:
Janine: Hoe is het nu met jou? Denk veel aan je en hoop echt met heel mn hart dat je beebje bij je blijft zitten dit keer… Hoe voel je je verder? Nog even en weer een echo, toch? Hoop dan meer duidelijkheid, want dit is echt akelig zeg…
Angeltje: Wat een supermooie foto van Nordin! :inlove:
Wie weet over een jaartje of 16 een date met Luna haha
Ik duim voor je ventje vrijdag, op een goede uitslag en dat er wat aan gedaan kan worden… Echt heel naar dat hij nog steeds zo’n last heeft zeg…
Enne, goed excuus dat campingbedje haha… Heb je ook zo’n hekel (nou ja groot woord misschien) aan verjaardagen?
Jippie: Wat een speciale foto zeg, erg mooi!! En jeetje, een hele toertoch achter de rug dus… Jullie hebben toch wel airco in de auto? hi hi… Was het erg druk op het strand of viel het mee? Schijnt erg mooi te zijn daar…
Egni: Je hebt je ei iig goed benut, dus daar zal het niet meer aan liggen, ha ha… Het is je echt gegund meissie, hoop echt dat het nu gauw raak mag zijn!! En nu al ongi worden is idd wel heel erg vroeg, vooral na een pregnylspuit, die verlengd je luteale fase vaak ook nog wat. Spannend dus!!
Mouse: Aaah wat zielig dat Brent bloed moest prikken. Kan me heel goed voorstellen hoor dat je dat zelf ook wel aangaat. MAar idd voor het goede doel. Heeft hij erg veel last van allergieen? Is hij nu ook op voedselallergie enzo geprikt of meer hooikoorts e.d.?
Ik hoop echt dat je gauw voor een LEO kunt komen zodat jullie dan verder kunnen… Veel succes alvast, hoe ben je eronder?
Ik laat het hier voor nu even bij, denk aan jullie allemaal en ook heel benieuwd hoe het met de rest is!! Hopelijk zijn jullie koninginnedag goed doorgekomen!!
Zelf ben ik vanmorgen weer bij de gyn geweest en ben weer begonnen met duphaston. Als ik de kuur klaar heb en ongi word beginnen we weer!
Fijne avond allemaal en een dikke kus :-*
Hoi meiden,
Mar: Leuk dat je hier ook weer even bent! Dus vandaag weer naar de gyn geweest? Is al het zwangerschapsweefsel nu helemaal weg en je hebt ook helemaal geen bloedverlies meer, of buikpijn? Fijn dat jullie nu weer mogen beginnen, ben je er weer een beetje klaar voor? Dus nu een kuur Duphaston, dan ongi worden en dan op dag 3 beginnen met Puregon spuiten/met Clomid beginnen, en dan later weer Pregnyl en Progestan? Ik ben heel erg benieuwd, meis! Ik hoop dat het deze keer weer meteen raak mag zijn en dat dan wel alles goed gaat! Vind het wel spannend, hoor!
Janine: Hoe gaat het vandaag met je? Heb je nog bloedverlies gehad?
Mouse: Wat goed dat je BMI al van 38 naar 32 is gegaan! Dan ben je zeker al een mooi aantal kilo’s afgevallen? Inderdaad erg vreemd dat SB bij mij na 10 dagen ineens niet meer werkte. Ik vond het ook zooo gek, het ging heel erg goed en ineens bleef ik hangen en lukte ook niks meer. Terwijl ik helemaal geen vreemde dingen deed… Ik snap er zelf ook niks van. Twee jaar geleden ben ik op mijn eigen manier 22 kg afgevallen, dus ik zou wel moeten weten hoe je zoiets doet: gezonder eten, regelmatig eten, genoeg tussendoortjes en meer bewegen. Toen is het me zo gelukt. Ik heb zelf toch heel erg het idee dat hormonen een vreemd effect op mijn gewicht hebben. Want sinds ik die weer gebruik (ik ben toen zoveel afgevallen in een periode dat het zwanger worden even stil stond), ben ik geen gram meer afgevallen en heel langzaam toch steeds weer wat aangekomen. Het leed valt gelukkig nog ruim te overzien, maar ik wil gewoon zo graag op mijn streefgewicht komen. En dat lukt gewoon niet… :wall: Wat ik ook doe, ik val helemaal niks af! Sonja Bakker is inderdaad erg gestructureerd en dat beviel mij ook niet zo. Je hebt helemaal geen vrijheid, als je al een klein dingetje wisselt met iets anders heeft het al geen effect meer, heb ik het idee. Bij Weight Watchers moet je toch punten tellen? Dus ik probeer het nu weer gewoon op mijn eigen manier en dan zien we wel. En als ik niks afval, dan maar zorgen dat ik ook niks aankom, toch? Dan probeer ik het later wel weer eens, bijv na een zwangerschap! Heel veel succes & je gaat volgende week vast groen licht krijgen, hoor! :-*
Egni: Wat je schrijft over lage rugpijn herken ik niet zo, eigenlijk. Ik dacht in eerste instantie aan je eisprong. Die kan wel samen gaan met krampen en rugpijn. Ik heb zelf heel soms rugpijn als ik ongi moet worden/ben, maar dat is ook zeldzaam. Als je zaterdag je eisprong hebt gehad, kan het ook nog geen innesteling zijn. Dus ik weet het niet, meid. Ik denk dat het niet echt een teken is van wel/niet zwanger zijn op dit moment, dat lijkt me nog wat vroeg. Maar je weet maar nooit… Helaas zit er niks anders op dan afwachten. Ik hoop natuurlijk op het eerste! Succes met de wachtweken en hopelijk is je progesteron goed morgen of vrijdag!
Paikea: Hoe is het met jou?
Wienie: Hoe gaat het nu met jou, meis? Helemaal niet vreemd dat alles nu bovenkomt. Je hoeft je helemaal niet groot te houden, dan maar even niet stoer! Het is niet niks wat jullie meegemaakt hebben, je hebt wel een kindje verloren… Natuurlijk is het een goed teken dat je meteen zwanger was toen de hormonen goed aansloegen, en daar put je misschien ook weer hoop uit. Maar de rest moet je ook verwerken. Dus doe maar lekker rustig aan, en als je je hart wilt luchten weet je me te vinden, hè? :hug:
Pooh: Leuk dat je met ons meekletst! Als je ook op ons lijstje wil, dat op de eerste blz staat, dan moet je even een pbtje sturen naar degene die het lijstje geplaatst heeft. Balen dat je man zo vaak van huis is, dan heb je inderdaad minder kansen om zwanger te worden, dan moet het net treffen (hihhi,letterlijk) qua eisprong. Gelukkig heb je wel een constante cyclus, ookal is 'ie wat langer dan normaal. Heel veel succes & ik hoop dat het snel raak is!
Bagheera: Volgens mij zit je nu in Engeland. Hopelijk heb je een leukere tijd dan de laatste keer in Parijs! En de volgende keer inderdaad Kimberly lekker meenemen, hoor! Balen dat alles qua verzekering nog niet rond is met de bus.
Woezeltje: Hoe gaat het met jou? Alweer een tijdje niet gezien, of heb ik over je heen gelezen? :roll: Ik hoop het niet!
Hoe gaat het nu met jullie & Luna?
Liefs,
Jippie
Lieve meiden, ik heb net echt een uur lang zitten typen, had een super groot bericht getypt met reacties op iedereen enz. en nu is hij helemaal weg… Heb het nu helemaal gehad en ga niet opnieuw typen!!! Ik kom morgen wel weer even opnieuw proberen… Ik zit echt te janken, heeft me zoveel moeite gekost om te typen… Sorry, ik laat morgen weer wat horen, ga nu
Liefs Woezeltje
Woezel, :hug: :-* :-*
Ooow wat balen Woezeltje!!! Ik heb dat ook weleens gehad, vreselijk! Voel je niet verplicht weer gelijk zo’n lap te typen hoor meis! Hoe gaat het met Luna haar buikje nu en het foliumzuur tekort van jullie beiden?
Jippie: Jeetje meis wat frustrerend dat je niks meer afvalt… Pffff, je mag wel wat kilootjes bij mij lossen anders :mrgreen: Nee, grapje ik vind het echt naar voor je… Hopelijk dan idd op je eigen manier. En een paar keer per week matig intensief bewegen zoals fietsen, wandelen e.d.?? Maar misschien doe je dat al… tis iig super weertje ervoor!! En idd anders doe het maar lekker na je zwangerschap! Spannend meis, nog even volhouden nu he… Tis gelukkig al vlgde maand dat je weer mag beginnen!
Ik begin op dag 3 straks weer met clomid en dan pregnyl en progestan er weer bij… Ik mag nu weer 6 mnd clomid gebruiken, omdat ze na een miskraam weer opnieuw beginnen met tellen en ik uiteindelijk ook met clomid zwanger ben geworden. Helaas is mn baarmoederslijmvlies altijd kiele, kiele dus als het te dun blijft moet ik puregon bij gaan spuiten en een lagere dosis clomid nemen…
Mouse: Super dat jij zoveel afgevallen bent joh!! Dan moet je toch zeker groen licht krijgen vlgde wk. Hoop het zo voor je meis!! En jij bent dus ook zo moeilijk te behandelen met Puregon, dan is het misschien ook maar beter dat je eerst een LEO krijgt, dan dat je noodgedwongen moet stoppen omdat er overstimulatie dreigt… Heel veel succes meis, denk aan je hoor!
Wienie: Hoe gaat het met jou nu? Probeer er aan toe te geven als je je ff niet oke voelt, het lucht op. Wat Jippie ook al zei… Je moet toch het een en ander verwerken en echt, het verdriet kan op de vreemdste momenten ineens weer heel hevig de kop opsteken… Hoe gaat het nu met het bloedverlies?
Paikea: Hoe gaat het met jou en met Kian?
Bagheera: Lekker joh er even tussenuit! Ben benieuwd hoe jullie het gehad hebben… Hoe is het nu met de verzekering?
Ik heb het soms toch wel moeilijk met de zwangeren in mijn omgeving. Mijn schoonzusje is in september uitgerekend en tis elke keer ff slikken als ik haar zie. Zaterdag hadden we verjaardag van familie van hub zn kant, maar ook al wist bijna iedereen wat er met ons gebeurd was, niemand vroeg er naar. Al was het alleen van ‘goh wat rot wat er gebeurd is’… Helemaal niks, doet best pijn… Terwijl ze mn schoonzus honderduit vragen over haar kwaaltjes en naar de echofoto’s auw…
Maar goed, verder gaat het best goed met me!! Geniet echt van het weer en vlgde wk begin ik weer met werken. Ben er nu ook wel echt aan toe…
Heb een heerlijke koninginnedag gehad… Heb staan dansen, gek doen wijntjes gedronken… Btje teveel misschien, hihi… Was echt lekker om alles ff los te laten. . Heb ook echt zin om weer te beginnen nu, ondanks dat de angst natuurlijk toch wel een beetje blijft zitten… Maar het was gewoon domme pech, zoals dat heet. Vlgs mijn gyn komt het vaker voor in de wintermaanden dan in de zomermaanden, omdat je s winters vatbaarder bent voor infecties en een lagere weerstand hebt… Ook al merk je erzelf niks van, een bepaalde bacterie kan voor een vruchtje al fataal zijn zei ze… Dus wat dat betreft zitten we de komende maanden gunstig dames!
liefs
Mar
Mouse, wauw je bent al veel afgevallen. Je zult toch zeker mogen starten.
Mar, ik kan me wel voorstellen dat je het heel moeilijk hebt met zwangeren. Heel begrijpelijk ook. Persoonlijk zou ik het ze wel vertellen. Zij delen je blijdschap met je, dan mag jij ook je verdriet delen. Vertellen hoe jij je voelt erbij.
Janine, hoe gaat het nu?
Hier verder alles goed.
Heey hallo
Wederom geen goed nieuws. Ben vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest.
Via de inwendige echo is er gekeken, er is nog steeds geen vruchtje te zien. Aangezien toch het weinige bloedverlies denkt de gyn dat het vruchtje al weg is. Mocht ik nou toch heftig gaan bloeden, moet ik alsnog gecuretteerd worden.
In ieder geval zijn er gelijk 7 buisjes bloed afgenomen, voor diverse onderzoeken. Volgende week vrijdag hoor ik daar de uitslag over.
19 juni heb ik weer een afspraak, eerst moet mijn lichaam weer herstellen. Dat vind ik ook wel fijn, even niet meer die onzekerheid.
Wij gaan de komende tijd leuke dingen doen dus voldoende afleiding.
Eigenlijk wil ik wat afstand nemen van het forum, maar ik denk dat dat toch niet gaat lukken!
Liefs, Janine
Neeeee, Janine… Niet weer, wat ongelooflijk KL*TE, zeg! :wall:
Echt niet te geloven, ik had zo gehoopt dat het deze keer wel goed zou zitten. Zoveel pech, ik heb er geen woorden voor, meis! Aan de ene kant hoop ik dat er wat uit de bloedonderzoeken naar voren komt, zodat het misschien op te lossen is en je niet weer een miskraam krijgt. Aan de andere kant hoop je natuurlijk dat er niks vreemds aan de hand is en dat het gewoon pure pech is. Wat een onzekerheid allemaal. Gelukkig krijg je al wel redelijk snel de uitslagen. Is er ook nog een chromosomenonderzoek voorgesteld, of doen ze dat pas als er niks uit de bloedonderzoeken is gekomen?
Heel veel sterkte, ik denk aan je! :hug:
Liefs,
Jippie
Lieve Janine, ik heb er even geen woorden voor. Wat hartverscheurend dat jullie dit keer op keer weer mee moeten maken meis
Ik sluit me verder bij Jippie haar woorden aan, aan de ene kant hoop ik dat er niks uitkomt, maar aan de andere kant als het geen domme pech is dat er wat aan gedaan kan worden…
Gaan ze je man ook onderzoeken of komt dat later pas? (chromosomenonderzoek)?
Ik wil je heel veel sterkte wensen, wou dat ik meer kon zeggen…
Ik denk aan je meissie
Hele dikke knuffel en kus :hug: :-*
Mar
O Janine… Wat erg… Wat oneerlijk… Dat dit nu weer moet gebeuren!!! Ik vind het echt heel erg voor jullie!!!
En ook ik sluit me aan bij Jippie en Mar, want je hoopt dat er niets ernstigs is, maar 3 keer achter elkaar een miskraam is toch ook nwel een teken dat er wat aan de hand is! Goed dat ze meteen bloed hebben afgenomen en dat je snel de uitslag krijgt!!
Als je behoefte hebt om afstand te nemen van het forum, moet je dat gewoon doen hoor! Voel je niet bezwaard, we begrijpen dat allemaal! Weet dat je altijd je verhaal hier kwijt kunt!!
Ik denk aan je! :hug:
Liefs Woezeltje
Ik ga nu proberen om weer op iedereen te reageren… hopelijk gaat het plaatsen van het bericht dadelijk wel goed… Even lezen en reageren, tot zo!
Liefs Woezeltje