Angeltje: Hoe was he tbij de 2e koemelk test met Nordin? Of heb je dat al ergens geschreven en heb ik het gemist?? :oops:
Woezeltje: Kimberly heeft maar een heel klein stukje brood op, als het 1 bij 1 cm is geweest is het veel. We geven dit ook nog niet verder, bedankt voor je tip.
Fijn dat Lune niet krijste toen je ze op bed legde, wat grappig van dat Nijntje :inlove:
Fijn dat het beter met je gaat en dat je je verhaal kwijt kon aan die collega!]
Jippie: We hebben deze keer filmopnames gemaakt van het zwemmen, maar ik zal de volgende keer weer foto’s maken!
Puck heeft hier idd meegeschreven. Balen voor hun dat ze alleen icsi nog als optie hebben zeg…
Pff gelukkig ben je nu niet meer ongi, zou best kunnen dat het door de hormonen langer duurde dan normaal denk ik…
Balen dat jullie niet op vakantie gaan, hopelijk is het idd voor het goede doel!
Mouse: Nee, het is nogsteeds niet afgehandeld met de auto. De maatschappij met die grappige gevangenis reclame vindt het schijnbaar moeilijk om te betalen, maar rekeningen sturen, daar zijn ze wel vlug mee. De bus rijdt in ieder geval weer goed, dus dat is wel fijn!
Wat fijn dat het beter gaat met Brent dankzij de medicijnen!
JanineB: Jee wat vervelend allemaal zeg, dat bloedverlies allereerst! En beterschap met je hubbie! :hug:
Ik kan me voorstellen dat je er nu niet zo mee bezig bent, om jezelf te beschermen. Maar ik zou zeggen: probeer er toch van te genieten, ik denk aan je!
Hee wat GAAF dat je 6 mei naar Frans Bauer gaat en volgend jaar Jan Smit! Wij gaan vanavond naar Frans Bauer!
Pooh: Welkom hier!
Egni: Gelukkig heb je een goed vooruitzicht dan in Amsterdam!
En GAAF: hoe was het bij Jan Smit?
Wienie: Ik had ook dat toen ik me emer in ging spannen er meer stolsels uit kwamen, maar vervelend dat dit bij jou nu nog gebeurt! Hopelijk gaat het gauw beter met je en hoef je niet naar het spoedspreekuur! :hug:
Zoals ik al tegen Janine zei: vanavond gaan we naar Frans Bauer! :dance:
Samen met mn schoonmoeder, schoonzusje, een hele goede vriendin van de familie en haar schoonzus. Ik hoop dat ze die beertjes nog hebben met Frans Bauer erop, dan neem ik die 1 mee voor Kimberly.
Pffff het gaat gelukkig steeds beter tussen mn schoonouders en mij. Daarom mogen ze vanaf dinsdag 4 dagen oppassen op Kimberly, want wij gaan dan naar Engeland. We gaan naar Alton Towers, Chestington, nog een park waarvan ik even niet op de naam kan komen en naar Blackpool! Die laatste daar zijn we nog nooit geweest, dus dat is wel spannend. Alton Towers is gewoon geweldig, maar door de vele heuvels helaas niet goed te doen met kinderwagen. Dit is onze laatste vakantie voorlopig, de volgende keer gaan we als Kimberly gewoon mee kan!
Bagheera, lachen naar fransje!!!
Veel plezier!!!
Hai lieve meiden,
Nou kon het natuurlijk weer niet laten om een test te doen… natuurlijk kwam er een dikke vette streep, nog eerder dan de controle venster.
Fijn dat jullie mij zo geruststellen! Jullie zijn lieverds!
even een antwoord op jullie vraag… voor zover ik kan oordelen heb ik ene eisprong… voel hem iedere cyclus voordat ik ongi moet worden.
Hoi Pooh,
Welkom hier! Misschien leuk als je even wat meer over jezelf vertelt zodat we je ook een beetje kunnen leren kennen… Als je op de eerste pagina van dit topic kijkt, dan kun je daar lezen wie wij zijn en hoe onze situatie is. Weet je ook meteen wat meer over ons. En misschien ook wel zo leuk om af en toe even op elkaar te reageren ipv berichtjes van één regeltje! Niet rot bedoeld, hoor! :-*
Groetjes,
Jippie
Meiden, wat hjebben jullie veel gekletst :eh: . Ik moest echt even mijn best doen om bij te lezen hoor, maar ik ben er weer :mrgreen: .
Pooh: welkom hier. Gezellig dat je mee komt kletsen!! En fijn dat je cyclus wel regelmatig is, dan weet je in ieder geval een beetje waar je aan toe bent.
Jippie: Sorry meis, maar je hebt er ook niet veel aan om in mijn koffer te kruipen. Mits je het bij ons op zolder gezellig vindt :mrgreen: (erg stoffig hoor). Wij blijven dit jaar lekker thuis. Er zit nog een verbouwing en een andere auto in de planning, dus dan weet je het wel hè :? . En op zich idd niet gek dat je ongi dit keer wat heftiger was na alle hormonen. Hopelijk wordt je nu weer vanzelf ongesteld, dat zou heel wat zijn hè? En spannend verder hoor, het gaat nu echt dichtbij komen allemaal. Hier wordt al vast hard geduimd!!!
Janine: echt niet gek hoor, dat je nog een keer getest hebt. Ik heb vorig jaar wel zeker 6x getest. Als dat jou nu een zekerder gevoel geeft (dus meer rust) moet je dat gewoon doen. En ook ik ben er van overtuigd dat het dit keer echt goed blijft gaan!!! En jemig, wat zit je weer volgeboekt zeg :mrgreen: . Wel gezellig allemaal hoor!!
Bagheera: hopelijk heb je het naar je zin bij Frans Bauer!! en leuk dat jullie een paar daagjes weg gaan. Jammer dat Kimberly niet meekan, maar goed, ze heeft er nu toch nog weinig aan. Veel plezier alvast en geniet ervan!!!
Wienie: wat rot dat je nog steeds zo’n bloedverlies hebt. Doe je het wel rustig aan, je moet niet onderschatten wat je lijf nu doormaakt hè? En je bent echt een topmeid dat je zo positief bent!!! Ik hoop dat de volgende kans echt raak zal zijn en goed zal gaan!!! Er wordt heftig geduimd voor je :-* .
Woezeltje: ik hoop dat alles goed gaat bij jullie. Ik heb je net gebeld, maar je was er niet… En cp is niet burgelijk hoor, gezellig toch juist. Ik hoef voorlopig ook niet zonodig naar ht buitenland. En zeg eens tegen Luna dat ze Nijn niet zo moet molesteren, vind het toch wel een beetje zielig :mrgreen: :inlove: .
Egni: veel plezier bij Jan Smit!! En ik hoop idd dat je bij de fert.arts terecht kunt. Als je het gevoel hebt niet verder te komen zoals je nu bezig bent, schiet het ook niet op. Gewoon aangeven hoor!!
Paikea: hahaha, dus jij rent het hele huis rond achter Kian aan. Net zoals in die Zwitsal goedemorgen reclame, die vind ik zooooo leuk :mrgreen: . Sterkte ermee!!!
Mouse: geniet lekker van je vrije dagen. Ook voor jou een spannende tijd voor de boeg!! Ik hoop dat 11 mei heel positief voor jullie zal uitpakken!!! En ben erg benieuwd hoe de graancirkel-kundt was. Zal straks een kijken op de site, kan me er niet veel bij voorstellen. En sterkte met Brent, zo zielig voor zo’n klein ventje!!
Zo, ben weer helemaal bij :mrgreen: .
De 2e test in het ziekenhuis met Nordin ging goed. Hij heeft dit keer totaal niet gereageerd, dus ik ben er van overtuigd dat het de 1e keer de koemelk was. Aanstaande vrijdag heb ik een afspraak bij de kinderarts en dan krijg ik de uitslag en bespreken we hoe nu verder. Met name omdat met de koemelk-allergievoeding (idd de pepti, Janine) zijn ontlasting nog steeds een probleem blijft. Hij heeft eens in de 3 dagen met moeite ontlasting en het is zo dun dat het zijn luier uitloopt. Niet goed dus!!
Verder gaat het perfect met het kereltje. Hij groeit en ontwikkelt als een raket. Sinds gisteren draait hij geheel zelfstandig van zijn rug naar zijn buik, zo mooi om te zien. Wel heeft hij al een paar keer zijn hoofd aan de box gestoten, die woesteling :shock: .
En gisteren op het kdv is het voor het eerst ook goed gegaan. Hij heeft niet in bed geslapen, maar alleen in de wandelwagen (wel korte slaapjes) maar hij had niet gehuild en was supervrolijk toen ik hem kwam halen.
En hoe gaat het met mij (lief dat je het vraagt Jippie). Alles zit nog niet op zijn plek na de zwangerschap. Ik merk dat het hormonaal een zooitje is, ben te pas en te onpas ongesteld, zit onder de puistjes enz. Dus dat werkt nog niet echt mee. Op het werk is het chaos en ik ben druk bezig iets anders te vinden, omdat dit gewoon teveel energie opslokt. Verder voel ik me goed en geniet van het moederschap. Niets te klagen dus!!!
Meiden, ik ga heerlijk van mijn vrije dagen (5 dagen achter elkaar vrij!!) genieten. Jullie ook allemaal veel plezier en tot snel.
Liefs, Angeltje
ik had nog niet zoveel tijd gehad om te reageren… merk nu dat ik meer dan welkom ben… bedankt!!
Ik ben 27 jaar en getrouwd.
We zijn bezig sinds aug voor ons 1e kindje.
Mijn man is vaak in het buitenalnd voor zn werk waardoor we dus alleen kunnen klussen als hij thuis is.
de periodes dat hij weg is varieerd van 2 tot 4 maand en is dan 1 tot 2 maand thuis. Wegens mn lange cyclus lukt dat met een beetje mazzel 1x.
Ik probeer er niet te erg mee bezig te zijn… en als hij weg is gaat dat makkelijker als dat hij thuis is. Vanaf aug vorig jaar hebben we nu 2 x echt geklust. Op de kalender zijn we dus nu een paar maand bezig maar in de praktijk dus net
Ik zeg altijd erg nuchter de natuur beslist… maar toch vind ik het best wel latig als ik dan weer 1 hoor die zwanger is… is dat raar??
Naar de buitenwereld toe ontkennen we keihard dat we zijn aan het klussen. Ik werk parttime en heb daarnaast mn hobby’s tuinieren, knutselen en vooral genieten!!
Ik heb 12 jaar de pil geslikt en sind sik gestopt ben is het vrij regelmatig… ik knijp mn handjes dus ook dicht.
Ik zal proberen gezellig mee te doen, maar heb niet altijd tijd of puf om mee te doen want ik heb ME.
Toch vind ik wat ik hier al gelezem heb geweldig!!
Ik ben al stiekum aan het sparen… babykleertjes… kapstokje… schoentjes… en jullie??
he ladies, wat boffen we toch met dit weer he!!!
janine, tuurlijk komt er een dikke vette streep! Je bent namelijk ver zwanger! Ik heb er toen ook wel 4 gedaan hoor! En eergister ook 1, nu in de hoop dat ie negatief was, dat mijn lijf weer antimormonsters is…maar helaas, dacht t al te voelen (.0(.) nog gevoelig, dusse…test zei nog steeds “zwanger” Dat voelt dan wel even vreemd en rot hoor…
angeltje, hoop dat je jezelf ook weer meer jezelf gaat voelen. Denk wle dat t 9 maanden op, 9 maandne af ook echt geen fabeltje is…fijn dat je wel zo van je mannetje geniet!!! Ben beniuwd hoe dat dan met zijn voeding afloopt. is wel iets aan te doen toch? Fijn dat je nu al duimt!! Ik ben ervan overtuigd dat t wel goed komt…moet wel van mezelf, anders blijf ik in dit dipje hangen…
pooh welkom hier! Even oud als ikke, allen ben ik niet getrouwd. Dan is je mannetje vaak weg zeg…Dan heb je een lange cyclus, maar eigenlijk is t niet gek dat je dan nog niet zwnager bent, omdat je pas 2 keer echt geprobeerd hebt. Lijkt me daarom juist wle extra moelijk…omdat je steeds zo lang moet wachten en dan je mannetje vaak weg is. Ook wij kennen t ik wil ook gevoel als er wer iemand zwanger is… Ook wij hebben lang ontkend en tegen aantal mensen dede we dat nog steeds. Die waren dan ook erg verbaasd dat ik zwnager was…huh zijn jullie dna al bezig…dat wsit ik niet…enz. Helaas ging t dus mis en ben ik nu nog herstellende van curretage. ME, das zwaar…en weet je al hoe dat gaat lopen als je zwnager bent en kindje hebt? Krjg je dna ook extra hulp?
Ja en ik heb ook al wat spulletjes gekocht en nu ik zwnager was ook wat gekregen. Nu heb ik t symbolisch allemaal weer in een doos gestopt to het moment er weer is dat ik het er uit kan halen.
Ik ben er weer weg van! Er is trouwens iemand bij de mama’s janine en kaatjes, die precies hetzelfde verhaal heeft als ik had (grotendeels) Hoop dat t voor haar wel goed afloopt…
En andere meiden, zitten jullie op een terrasje ofoz???
Liefs wienie
@wieniex wrote:
pooh welkom hier! Even oud als ikke, allen ben ik niet getrouwd. Dan is je mannetje vaak weg zeg…Dan heb je een lange cyclus, maar eigenlijk is t niet gek dat je dan nog niet zwnager bent, omdat je pas 2 keer echt geprobeerd hebt. Lijkt me daarom juist wle extra moelijk…omdat je steeds zo lang moet wachten en dan je mannetje vaak weg is. Ook wij kennen t ik wil ook gevoel als er wer iemand zwanger is… Ook wij hebben lang ontkend en tegen aantal mensen dede we dat nog steeds. Die waren dan ook erg verbaasd dat ik zwnager was…huh zijn jullie dna al bezig…dat wsit ik niet…enz. Helaas ging t dus mis en ben ik nu nog herstellende van curretage. ME, das zwaar…en weet je al hoe dat gaat lopen als je zwnager bent en kindje hebt? Krjg je dna ook extra hulp?
Ja en ik heb ook al wat spulletjes gekocht en nu ik zwnager was ook wat gekregen. Nu heb ik t symbolisch allemaal weer in een doos gestopt to het moment er weer is dat ik het er uit kan halen.
En andere meiden, zitten jullie op een terrasje ofoz???
Liefs wienie
Mijn ziekte is erg rustig ik ben er dan ook helemaal niet mee bezig hoe dat gat als ik zwanger zou zijn of als er een kindje zou zijn… zien we dan wel!
Ik heb genoeg hulp van mensjes in de buurt dus ook dan komt het goed!
Het is inderdaad soms best lastig dat mn man zo vaak en lang weg is maar het is niet anders, dit is ons leven.
Tuurlijk baal ik ervan als ik een ei heb en hij is er niet.
Op dit moment is mn cyclus een puibhoop omdat ik methyldopa heb geslikt en doordaar mn menstruatie uit bleef.
Ik hoop dat mn lichaam weer een beetje hormonaal op de rit komt, mn arts verwacht geen problemen dus we zullen zien.
Over 2 weken komt mn man voor 2 weken thuis en gaat daarna weer voor 2 maanden weg, dus ook dan word er niet raak geschoten.
Hij is dan in aug weer thuis… nieuwe ronde nieuwe kansen!!
hallo!
Pooh! Ook van mij welkom hier!! Fijn dat je in ieder geval een regelmatige cyclus met eisprong hebt. 40 dagen is best lang inderdaad en als je man dan nog vaak weg is zijn de kansen klein. Ik hoop dat je snel zwanger zult worden.
Ik ben trouwens ook 27 en getrouwd! Waar kom je vandaan?
Angeltje, wat vervelend dat je nog niet lekker in je vel zit door de hormonen.
gelukkig gaat het met Nordin [zelfs op kdv] goed!!
wienie, balen dat je nog niet opgeknapt bent en nog last van bloedverlies hebt1 Ik hoop dat het snel over gaat. Het zal inderdaad moeilijk zijn om toch nog een positieve test in handen te hebben. Hoop dat je snel weer door kan!!
Vandaag weer naar de gyn geweest en…een ei van 20mm springklaar!!! :dance:
Heb meteen de pregnyl mogen zetten!
Nu dus maar afwachten en flink klussen
Het lijkt er op dat we nu een seen echte kans gaan hebben! Ik hoop het zo!!
Egni, dat is goed nieuws. Maar weer heel hard duimen voor je.
Jippie, ja we hadden het al eerder over Rhodos gehad inderdaad. Met dit mooie weer is hier blijven ook geen straf. Jullie hebben toch een tuin?
Op je eigen manier zal je dan wat meer afvallen. Wel jammer dat sb voor jou niet werkt.
Angeltje, gelukkig ging de test goed. Met een koemelkallergie is tegenwoordig goed te leven gelukkig. wel lastig.
Pooh, welkom.
Janine, dat kan niet anders dan goed gaan (denk ik).
Winnie, komt zeker weer keihard terug als je de verhalen van anderen leest. Ik hoop dat je snel weer aan de slag kan. Je bent er zo dichtbij geweest.
Bagheera, veel plezier.
Kian slaapt nu in de wandelwagen. Hij heeft niet echt een slaaprimte overdag. Hij slaapt meestal ook niet meer dan 1,5 uur op een dag. Maar hij slaapt door en dat vind ik veel belangrijker. Hij en wij zijn zo veel uitgeruster.
We gaan heerlijk van het mooie weer genieten. Lekker lang weekend.
Fijn weekend allemaal.
Janine: zo, jij hebt nog een heel drukke tijd voor de boeg!! Maar wel veel leuke dingen!
Ik ken dat wel dat steeds maar naar de toilet gaan en kijken of er bloed bij zit… :oops: Dat had ik ook… Ik ben iig blij dat je geen bloedverlies meer hebt gehad! Op naar de echo!!! (en die super positieve test spreekt ook boekdelen!!! Vertrouwen houden meid!)
En Lun ais 's nachts niet aan het spoken hoor! (heb ik dat ergens geschreven???). Ze is alleen 's avonds vaak heel lang en intens aan het huilen voordat ze uiteindelijk in slaap valt. Het wisselt, de ene avond gaat het goed en de andere weer niet.
Wieniex: wat vervelend allemaal!!! Hopelijk is het voor dinsdag over en hoef je niet opnieuw naar het zh! :-* Hoe voel je je verder??
Bagheera: hoe was Frans Bauer?
Dus jullie gaan naar Engeland? Jeetje… dat jullie alweer weg kunnen zonder Kimberly! Ik vind het knap hoor! Ik moet er nog niet aandenken om Luna ook maar 1 nachtje weg te brengen!!! :oops: Heel veel plezier al vast!!
Angeltje: :-* Zeg eens tegen Nordin dat hij niet zo snel is met omrollen :naughty: … Luna kan het niet bijhouden… :mrgreen: :lol:
Pooh: wel vervelend dat je mannetje zo vaak weg is, dat maakt het zwanger worden er niet makkelijker op! Maar zo te horen heb je goede moed dat het vanzelf wel komt! Goed hoor!
En ja, wat ME betreft, dat moet je idd afwachten hoe zich dat ontwikkeld tijdens en na de zwangerschap, dat kan je nu toch niets van zeggen! Zo te horen heb je veel hulp als het nodig is!
Egno: super!!! Een ei van 20 mm!!! Veel klusplezier!!! Ik duim voor je meid, enorm hard!!
Paikea: als ik jou zo hoor over het slapen van Kian, dan is het net alsof je het over Luna hebt, die slaapt overdag ook bijna niet (ja, in de wandelwagen als je gaat wandelen… of net een klein half uurtje op bed na heel lang huilen…). Ik hoopte juist dat als ze wat ouder is dat het dan beter zou gaan, maar zo te horen hoeft dat dus niet… Maar wat je zegt, het is vele malen fijner dat hij de nachten doorslaapt!! (en dat doet Luna gelukkig ook).
Hier gaat het verder goed. Heerlijk aan het genieten van het mooie weer!! Morgen gaan we ook maar eens even kijken wat er in het dorp te doen is, en even terrasje pikken met vrienden, Luna gaat gezellig mee, we blijven toch niet lang. Gaan jullie nog wat speciaals ondernemen morgen???
Liefs Woezeltje
wat leuk dat jullie zou goed op elkaar reageren!!
Zo blijf je ook actief op het forum… echt super goed!!
Ik ben best nuchter wat betreft het kindje maken
Maar zodra mn man thuis is en ik mn ei heb en ongi moet worden vind ik het toch best spannend hoor!!
Mn cyclus helpt alleen niet echt mee op snel zwanger worden, hij is bijna thuis en is dan ook maar 2 weken thuis en dan ben i8k natuurlijk net ongi geweest en mn eisprong is pas 2 weken nadat hij weer weg is. Dus de kans dat het lukt de komende tijd is erg klein.
En als ik heel eerlijk ben vind ik het soms toch best moeilijk, we willen ook zo graag en zie steeds meer mensen met een dikke buik en baby’s voel me een tut hoe ik dit zo schrijf.
Want ik vergeet even rieel te zijn…
En ik heb een angst in me dat mn cyclus opeens weg blijft, vroeger had ik geen cyclus. Ik was veel te zwaar, bij gyn geweest en was niks aan de hand. Aan de pil want kids was toen nog geen sprake van.
Heb nu een super gezond gewicht en zoals het nu lijkt niks aan de hand met mn cyclus maar blijf het gewoon zo spannend vinden!!
Ik ben wel blij dat mn cyclus normaal is en dat er toendertijd door de gyn geconstateerd is dat er niks met mn huisje mis is.
Maar die onzekerheid… pff
En tuurlijk heb er alle vertrouwen in dat onze tijd ook wel komt, hopenlijk in sept dit jaar en anders word het jan volgend jaar… het is gewoon lastiger hier als het niet lukt zijn we gelijk een half jaar verder en dat maakt het voor mij soms best moeilijk. Het is wel zo dat de onzekerheid die ik had of ik het wel echt wilde nu helemaal weg is. ben dr klaar voor!!
Hoe doen jullie dat eigenlijk??
Jullie antwoorden zo grappig op elkaar maar ik weet nu echt niet meer wie wat had geschreven… :shock:
Janine: Geeft niks hoor, dat je die testen doet, ik heb er een stuk of 8 gedaan de laatste keer :oops:
Maar het gaf me wel een zeker gevoel!
Angeltje: goed zeg, dat Nordin zich al omdraait en dat hij vrolijk was op het kdv toen je hem op ging halen.
Wienie: Ja heerlijk dat lekkere weer zo! Hè, kan me voorstellen dat dat rot is dat die test toch nog zwanger aan gaf. Ik had dat toen het mis was gegaan ook, alleen had ik geen curretage. Hoe voel je je verder?
Egni: Wauw, spannend, meis, ik hoop het voor je!
paikea: Fijn dat Kian nu doorslaapt, dat is voor jullie ook een stuk fijner!
Pooh: Ik kan het me goed voorstellen dat nu jullie gekozen hebben om te proberen voor een kindje dat je ongeduldig wordt omdat het langer duurt. Maar wel fijn dat er verder niks mis is met je huisje! ( wat een leuke naam daarvoor).
Woezeltje: Nee ik vind het heel erg moeilijk. Ik loop al een week te balen en als ik er aan denk zit ik al met tranen in mn ogen. En nu komt die dag dichterbij, morgenavond breng ik Kimberly alvast weg, zit hier gewoon te brullen
Ik heb erge spijt dat ik er mee ingestemd heb, maar deze vakantie was al geboekt, lang voordat ik bevallen was. Die Disney reis zou eigenlijk 2 nachtjes zijn, maar dankzij die rotverzekering is het een hele week geworden omdat ze ons niet geholpen hebben. Het is trouwens nogsteeds niet geregeld daar…
We zijn naar Disney geweest omdat hubbie plotseling 3 dagen vrij kreeg en we wilden vieren dat we al 8 jaar samen zijn. We hebben er nooit iets mee gedaan, vandaar dus.
Maar omdat de vakantie al geboekt is en ik niet ziek ben ofzo, moet je toch betalen ook al ga je niet mee
Ik wil helemaal niet weg…
Als ik het niet meer uit hou ga ik gewoon naar huis met de trein, dat hebben we al afgesproken. En ik bel elke dag even naar mn schoonouders hoe het gaat. Pffff.
Ik heb nog nooit zo gebaald als we op vakantie gingen :?
Heey meiden,
Gisteren heel de middag bij de ehbo of terwijl de seh gezeten. Had 's middags helder bloed verloren.
Moest mijn urine inleveren en ze hebben via een eendebek (deed zeer, ze deed hem te ver) diverse kweekjes afgenomen.
Mijn baarmoeder zat nog steeds dicht. Ook is er HCG geprikt, die was nu 200. Al was het een buitenbaarmoedelijke zwangerschap, had het hoger geweest.
Op de echo kon ze niks zien.
De verwachting is dat ik binnen nu en een paar dagen een miskraam krijg, omdat de echo een ander beeld geeft dan de duur van de zwangerschap. Maar, het kan ook nog zo zijn dat het een zwangerschap is die wel intact blijft.
Ik heb geen buikpijn en nog steeds kwaaltjes. Na gistermiddag ook geen bloed meer verloren.
Mijn man is nog positief. Hij zegt: als je van minimaal 5,3 weken uit moet gaan, wat valt er dan te zien? Dat is natuulijk ook wel weer waar.
Mocht dit nou een miskraam worden, worden we allebei onderzocht. Maar ik heb er dan een hard hoofd in en wil ik eigenlijk stoppen. Maar ja, aan de andere kant, eigenlijk moet ik gewoon de knop omzetten en er voor blijven gaan. Elke kans is een kans, ja toch?
Sorry voor dit ego berichtje.
Hoe gaat het nu met je??
Wel moed blijven houden hoor!!
Begrijp je angst , kun je morgen geen vk bellen?
Jee Janine, dit is nu net nieuws wat we niet willen… Jeetje kan me voorstellen dat je er weer helemaal doorheen zit.
Maar geef hubbie wel gelijk, minstens 5,3 weken, dan is er nog nauwelijks tot niks te zien misschien? Zagen ze ook geen vruchtzakje?
Ik duim heel hard voor je meid en snap je gevoel van ik stop ermee, dat had ik al bijna na deze keer. Maar je moet hoop houden…als jullie onderzocht worden en er komt iets uit, dan kunnne ze e rmisschien iets mee en als er niks uitkomt dan is t dus gewoon dikke vette pech geweest en heb je echt een grote kan sdat t goedkomt hoor meid.
Ja ik weet wel dat je eigenlijk wienig hebt aan alles wat ik nu zeg…je kunt alleen maar wachten nu…zo onzeker.
Wanneer moet je terug?
Ik duim heel hard voor je en ga heel hard aan je denken en hoop dat t allemaal goed komt…het enige positieve wat ik je wel kan zeggen…een collega van mij heeft ook veel miskramen gehad maar heeft nu ook echt 2 gezonde dochters op de wereld gezet…houd hoop meid!!!
Tja en hier gaat t ook niet zo lekker. Ik allemaal stoer enzo tegen iedereen, nou niet dus. Mijn mannetje is supervaak weg geweest afgelopen weken (vind ie zelf ook heel erg) en daar baal ik van en gister baalde ik van alles wat je maar bedenken kan…Toen ventlief dus thuis was in tranen uitgebarsten en kon alleen nog maar huilen. Net alsof alles er nu pas uitkomt…heb zo weinig gehuild afgelopen weken, mezelf steeds afgesloten, allene met mensen aan telefoon en er dan over praten was moeilijk…gister waren al mijn tranen volgens mij van alles wat me dwars zat…We zijn dus ook niet meer weggegaan, had gene zin om tussen de zwangeren te staan en alleen maar babypraat te horen. Bij het woord zwanger ging ik al janken.
Ben blij als ik morgen weer kan gaan werken, gewoon weer gewoon…alhoewel ik t wel even moeilijk vind om iedereen en vooral de zwangeren weer te zien, nu ze t allemaal weten. Maar…ik heb echt supercollega’s hoor wat dat betreft! Van de 35 man heb ik dnek maar van stuk of 5 niks gehoord, verder overstelpt met kaartjes, berichtjes, telefoontjes bloemetjes enz…
Maar goed wat ene gezever weer van mij…
Janine, ik dnek aan je meid!!!
:hug:
Ooooh Janine neeeeee!!!
Dit willen we echt niet weer hoor!
Wat zul je bang zijn!
Ik wou dat ik wat voor je kon doen maar kan alleen maar hopen en duimen dat het goed komt1 dat ga ik dan ook doen!!!
:hug: :-* :hug: :-* :hug: :-* :hug: :-* :hug: :-* :hug: :-*
He meiden, ff gauw weer een berichtje. Tijdje niet geweest en wat lees ik nu. Bah, wat naar weer Janine. Maar idd 5.3 wk is nog erg kort hoor, dus ik hoop echt dat het nog te vroeg was en je eisprong mss wat later was… Veel sterkte, heel naar weer… Je beebje moet lekker blijven zitten hoor!!! :-* :hug:
Sorry verder geen tijd om vandaaag te reageren, zometeen richting Groningen. Koninginnedag bij mn vriendin daar doorbrengen, wordt vast wel gezellig… Heb al een mooi oranje rokje weten te ‘scoren’ erg sexy vlgs manlief. Helaas gaat ie niet mee haha…
Meiden, dikke kus voor jullie allemaal. Denk veel aan jullie en hoop echt dat voor ieder van ons hier die het nodig heeft, gauw het zonnetje fel gaat schijnen!!
liefs,
Mar
Janine, ik duim heel hard voor je. Het moet toch goed gaan. Hoop blijven houden hoor. Al is het maar een heel klein beetje.
Wienie, je hebt je nog lang sterk gehouden. Huilen lucht af en toe op hoor. Ik kan me voorstellen dat je weer wilt gaan werken. Afleiding is soms fijn. Natuurlijk is het ontzettend moeilijk om zwangeren te zien. Je kunt er bijna niet om heen tegenwoordig. Sterkte.
Woezeltje, toch wel vreemd dat Luna zo weinig slaapt overdag. Sommige kindjes hebben niet meer nodig, maar toch maak je je zorgen. Kian slaapt trouwens pas sinds een aantal weken zo weinig overdag. voorheen was het zeker 3 tot 4 uur op een dag.
Kian heeft gisteravond 2 uur lang gehuild. Op een gegeven moment doen we de deur dicht en proberen toch maar te gaan slapen. Het helpt wel want we waren alledrie snel weg.
Veel plezier vandaag.