Lieve Wienie: Doe lekker rustig aan en inderdaad: laat je maar lekker vertroetelen! :hug: Goed dat je toch weer positief bent, knap hoor! En het geeft helemaal niks dat je een ego bericht plaatst, je hebt toch ook heel wat voor je kiezen gehad, we zijn er hier ook om elkaar op te vangen. al vertel je het nog 10 keer, mij maakt het niet uit hoor!
Woezeltje: Dat is wel een goed idee zeg, om te zeggen dat je niet helemaal geslaagd bent voor je inkopen, zo kun je nog een keer gaan shoppen! :mrgreen:
Hè wat vervelend dat het slapen zo moeilijk ging met Luna, kan me voorstellen dat je daar zelf ook door van slag raakt, sterkte deze week met al die vergaderingen enzo :hug:
Mar22: Het is ook heerlijk weer, daar moet je van genieten, groot gelijk hoor!
Mouse: Ja Kimberly vindt het zwemmen nogsteeds leuk :inlove:
We gaan om de week ivm hubbie zijn vroege/late dienst en ze huilt dan als ze beseft dat we eruit gaan! We hebben afgelopen week een groter zwempakje moeten kopen omdat die andere al te strak begon te zitten…
Wat zielig zeg, dat Brent au roept door de hooikoorts. Die stomme pollen ook! Sterkte ermee, ook voor jou om toe te moeten kijken, lijkt me even erg! :hug:
Janine: Wauw, zeker een mooie banner! Ik had je al gefeliciteerd, maar ik ben echt heel blij voor jou en je hubbie! Dikke kus! :-* :-*
Jippie: Ook voor jou een dikke knuf hoor! :hug:
Als ik brood zit te eten zit Kimberly ook met haar mondje open. Dus toen we naar Phantasialand gingen, hield ik voor de grap mijn boterham voor haar. Ze graaide hem uit mn handen en begon er op te sabbelen :inlove:
Ze heeft er maar een piepklein hapje van op, maar het zag er zo schattig uit dat ik er meteen foto’s van heb gemaakt.
Als jullie de foto’s nog niet willen zien ,zeg het dan maar, dan haal ik ze meteen weg. Ik heb daar alle begrip voor.
Hoi meiden,
Bagheera: wat een snoepie is Kimberly toch :inlove:
Janine: ben echt super blij voor je!!! En 10 mei is een hele mooie dag voor een echo hoor. Dat is mijn trouwdag (alweer 5 jaar dit jaar) en vorig jaar was dit ook de datum voor onze 1e echo :mrgreen: . Geniet van het gevoel en het is zo 10 mei!!!
Wienie: er is niks ego aan jou hoor :mrgreen: . Je moet nu gewoon even lekker aan jezelf denken en je tijd en rust nemen!!! Dikke knuf meis!!
Alle andere meiden ook een dikke knuf. Jullie hebben niet zo heel erg veel geschreven… (gelukkig :mrgreen: , kan ik het tenminste bijhouden).
Morgen moet ik met Nordin voor de 2e koemelk-allergietest terugkomen in het ziekenhuis. Echt supersuf. Het is voor mij wel duidelijk dat het afgelopen woensdag de koemelk was, maar ze willen het nu nog niet zeggen. Hij moet eerst ook de 2e test en pas als hij die gehad heeft maken ze de envelop open om te kijken wat wat was. Het lijkt wel een quiz!!! Maar het is voor zo’n klein hummeltje wel een hele opgave om van 10:00 tot 13:30 in het ziekenhuis te zijn en steeds maar een klein beetje eten te krijgen en niet te kunnen slapen tussendoor. Ben er eigenlijk best wel pissig over, maar het kan niet anders… 4 mei hebben we dan een afspraak bij de kinderarts om de uitslag te bespreken. Dus voorlopig zijn we er nog wel even zoet mee.
Verder gaat alles gelukkig goed. Hij groeit goed, komt lekker aan, lacht veel en is echt superlief. Genieten dus!!
Nou meiden, tot snel weer!!!
Liefs, Angeltje
Bagheera: wat een moppie is Kimberly. Pas je wel op met brood? Dat mag ze nu echt nog niet hebben hoor!!
Angeltje: heel veel succes morgen!!! Hopelijk kom je die uren een beetje vlot door en is het niet zo vermoeiend als vorige week!! Ik denk aan je!!! :-*
Zo, Luna ligt lekker te slapen. Dit keer geen gekrijs, maar gewoon wat jengelen en zeuren en Nijntje mollesteren :mrgreen: (ze heeft een Nijntje popje met daaraan een lapje als bedknuffel, die heeft het altijd te voorduren voor ze in slaap valt…)
Met mij gaat het nu wat beter. Zat er echt even doorheen op mijn werk (ja nu al, ben net weer 2,5 maand aan het werk… maar het is zo druk, iedereen trekt aan me, ik doe hetzelfde werk in 28 uur wat ik eerst in 36 uur deed, heb ontzettend veel vergaderingen e.d.) Heb vandaag even mijn hart gelucht bij een collega en dat luchtte me wel op. Ik ben nu alles op een rijtje aan het zetten (wat ligt er, wat kan ik nu afwerken enz.) en dat geeft al wat rust. Ik kan toch niet meer doen dan mijn best. Hopelijk kan ik wat orde scheppen in de chaos en wat rust creeeren voor mezelf!
Nog een dagje werken en dan heerlijk 5 dagen vrij!!! En het weer zit voorlopig ook nog wel mee!
Liefs Woezeltje
Hoooiii,
Ben ik ook weer eens even…
Woezeltje: Ik ben blij dat je je hart hebt kunnen luchten op je werk. Dat is ook niet niks als je dezelfde hoeveelheid werk moet doen in 28 uren ipv 36! Jezelf niet voorbij rennen, hoor! Hoe gaat het nu met Luna?
Angeltje: Ik kan me helemaal voorstellen dat het een heel gedoe is om steeds met Nordin naar het ziekenhuis te moeten. Inderdaad een lange dag voor zo’n klein ventje en dan steeds van die kleine beetjes eten en helemaal niet slapen… Wilden ze twee keer testen, of moeten jullie nog vaker komen? Ik hoop voor je dat het een koemelk-allergie is. Is ook erg vervelend natuurlijk, maar dan heb je in elk geval duidelijkheid waar het aan ligt. En als jij er zeker van bent dat dat het is, is bevestiging wel fijn. Mooi dat alles verder zo goed gaat met Nordin! En hoe gaat het met jou?
Bagheera: Mooie foto’s van Kimberly! :inlove: En natuurlijk mag je met haar showen, dat vinden we alleen maar leuk, meid! Show je ook nog eentje van Kimberly in haar nieuwe zwempakje? Lijkt me erg leuk om te gaan zwemmen met zo’n hummeltje! Alles goed met jou verder?
Wienie: Je hart hier lekker luchten, hoor! Vind ik helemaal niet ego, daar zijn we toch voor? Hoe gaat het nu met je? Ben je alweer een beetje op de been en hoe gaat het met het bloedverlies? Sterkte & een knuf! :hug:
Janine: Begin je al steeds meer zwangerschapskwaaltjes te krijgen? Moet je nou nog een keer naar het ziekenhuis om het HCG te laten meten, of hoef je nou pas weer als je de eerste echo hebt? Spannend, hoor!
Mouse: Hoe gaat het nu met Brent en de hooikoorts? Vervelend dat hij er zo’n last van heeft, en dit weer zal zeker ook niet meehelpen neem ik aan… Dapper van je dat je besloten hebt om toch voor IVF te gaan! :-* Ik heb zelf ook zoiets van: Ik ga al het mogelijke proberen en pak alle kansen aan die we kunnen krijgen om zwanger te worden, anders krijg ik er later misschien spijt van. Dan denk ik over een jaar of 10: had ik nou toch maar… Natuurlijk is het een hele moeilijke en zware weg, maar we houden goede hoop. Als het dan uiteindelijk mag lukken, is het de moeite meer dan waard geweest, denk ik maar! Hoe gaat het nu verder dan? Moet je binnenkort voor een intake-gesprek, komen jullie op de wachtlijst voor IVF? Of moet je eerst nog bepaalde onderzoeken doen? Heel veel sterkte, en als je vragen hebt over IVF/ICSI en het hele traject, dan weet je me te vinden, hè?
Mar: Dikke knuf voor jou! :hug: Hoe gaat het nu met je?
Egni: Heb je inmiddels je eisprong gehad? Je spuit nu 100 eenheden Puregon, toch? Ik hoop dat je progesteronwaardes nu wel goed zijn en dat je niet weer zo snel ongi wordt! Maar waarom krijg jij dan eigenlijk niks om je luteale fase te ondersteunen, zoals 3x een injectie Pregnyl na de eisprong of Progestan? Ik hoop dat het deze ronde raak zal zijn, meid! Ik ga voor je duimen! :thumbup:
Paikea: Hoe istie met jou?
Puck heeft hier toch ook een paar keer meegeschreven? Ze kwam zich van de week op het IVF/ICSI topic melden, want voor hun is alleen ICSI nog een optie ivm de hele slechte zaadkwaliteit. Wel balen… Ik had zoiets van: Die heeft toch ook een tijdje bij ons gekletst?
Hier alles goed. Ben gelukkig niet meer ongi. Jee, ik was het voor mijn doen erg lang deze keer, 6-7 dagen ipv 4-5. Ik denk dat de hormonen van de IVF toch nog wel invloed gehad hebben. Het herstel daarvan is zo’n 2-3 maanden, dus dan zal het nog wel effect hebben gehad, denk ik. Ik ben erg benieuwd of ik over een week of 6-7 weer uit mezelf ongi ga worden. Verder ben ik nog steeds aan het aftellen totdat we weer verder mogen, nog maar 8 weken, zucht… Voor de rest helpt het weer wel een beetje mee, kunnen we lekker buiten zitten en in de tuin rommelen! En alvast een beetje bruin bakken!
Hoe zit het trouwens met jullie vakantieplannen? Wij gaan helaas dit jaar niet op vakantie. We hebben veel geld in ons huis moeten steken, een paar vette rekeningen van de auto gehad, enz. Ook ivm eventuele kosten wat betreft meer ICSI-behandelingen en/of adoptie kunnen we beter wat meer gaan sparen ipv het aan een vakantie uit te geven. Maar wel balen, hoorrr! Mag ik niet met één van jullie mee? :mrgreen:
Liefs,
Jippie
hoihoi,
Woezel, goed dat je het bespreekbaar maakt op je werk. Ik herken het wel, maar probeer ook te voorkomen dat ik mezelf voorbij loop.
Angeltje, hoe was het in het zh? Heeft Nordin de testen goed doorstaan? Wanneer krijg je de uitslag?
Wienie, nee hoor niks ego. Je mag hier altijd je verhaal kwijt hoor. Doen wij toch ook geregeld. :-*
Egni, al een ei gespot?? We gaan deze keer geloof ik redelijk gelijk op.
Bagheera, wat een snoepie is Kimberly! Hoe is het nu met jou? Alles met de auto inmiddels afgehandeld?
Jippie, ooh dat aftellen hè. Nou zorg maar voor veel afleiding! Ik moet de 11e mei weer naar de gyn, dan moet ik een bmi hebben van 32, zodat de behandeling kan starten. Als dat is gelukt wil ik voorstellen om in mijn eerste cyclus na 11 mei de leo te plannen (die moet ik ondergaan voor ivf ivm risico overstimulatie) en dan daarna de intake/zaadtest etc. De gyn heeft al aangegeven dat er hier niet echt een wachtlijst is, dus als alle testen oké zijn en de leo in mei/juni kan plaatsvinden zouden we in juli/augustus wellicht de 1e ivf kunnen doen. Ik hoop daar 11 mei uitsluitsel over te krijgen. Op 1 juli is hubbie 3 maanden gestopt met roken en zou ook dat dus geen probleem meer mogen zijn. 11 mei wordt dus wel spannend. wat betreft Puck, die heeft hier iid geschreven, maar kreeg bij de eerste onderzoeken al te horen dat er weinig opties zouden zijn. Ze heeft dat hier ook nog gemeld en toen afstand genomen om eea te laten bezinken. FIjn om te horen dat er toch nog mogelijkheden zijn via icsi, hoop dat het goed gaat voor ze. Met Brent gaat het redelijk, iedere avond heeft hij wel wat rode ogen, maar de benauwdheid is weg met de medicijnen. Hij houd zich redelijk goed, maar is 's avonds wel vermoeider dan anders. Ik ga vrijdag met hem naar de HA om verder te bespreken wat we kunnen doen en of hij op meer allergieen getest dient te worden.
Paikea, waar zit je?? Houjd KIan je zo bezig of zit je lekker buiten?
Janine, hoe gaat ie? Nog meer kwaaltjes of ben je alleen aan het genieten? Nog 2 weken en dan heb je al je echo!
Zo nog 1 dagje werken en dan lekker 4 dagen vrij. Heb er zo’n zin in! Zaterdag ga ik met een vriendin naar een presentatie van Janosh hij maakt kunst gebaseerd op graancirkels (http://www.the-arcturians.com). Ben zo benieuwd hoe dat zal zijn met licht en geluid erbij. Verder weer in de wachtweken, dus weinig te melden.
groet, Mouse
Jippie: nog 8 weken… duurt lang he als je zo aan het aftellen bent… Ik hoop zo dat de tijd heel snel gaat!!! Zoek maar veel afleiding en het mooie weer zal daar de komende dagen iig bij helpen!!! :-
Wij gaan ook niet op vakantie, dus met ons kan je niet mee :mrgreen: Wij zijn geen “op vakantie gaan” mensen en nu met Luna wil ik het graag eerst even allemaal bekijken. Misschien in het najaar burgerlijk naar Center Parcs…
En ja, Puck heeft hier idd geschreven! Ik hoop dat het ook voor hen gaat lukken met ICSI .
Mouse: dus je moet eerst een bmi van 32 hebben wil je mogen starten? :think: Gaat je dat lukken? Ik hoop het voor je!!
Voor jou worden het ook erg spannende maanden zeg! En wat knap dat je hubbie al 3 maanden is gestopt met roken!! :thumbup: Goed hoor!!
Denk aan je! :-
Ik kom straks nog wel even terug om te vertellen hoe het hier gaat, maar Luna is al even wakker van haar “30 minuten slaapje” en wordt nu zo te horen erg boos dat ik haar nog niet ben komen halen… :mrgreen:
Liefs Woezeltje
Mouse, je gaat dan toch beginnen met IVF? dat had ik even gemist. Ik dacht dat jullie nog twijfelden. Lijkt me echt een enorme stap. clomid slikken is daarbij niks vergeleken.
Jippie, niet fijn zeg dat je nu meer last hebt van je menstruatie. Eens kijken of het hierna zelf komt.
Ja, wij gaan op vakantie. Over 3 weken zijn we op weg naar het vliegveld. een weekje Rhodos. als je in het koffer past :lol: .
Verder alles goed hier. Ik lees wel mee, maar heb niet altijd de tijd om te reageren. Op het werk is het druk en thuis moet ik Kian meer in de gaten houden. Hij slaapt nog maar heel kort overdag en verder is niks meer veilig voor hem. Ik moet continu achter hem aan.
Paikea: O jaaa, op een ander topic hadden we het eens over Rhodos gehad. Jullie gaan toch naar Ixia of Trianda? Noouuuu… nu ben ik helemaal jaloers! Ik in jouw koffer passen, reken maar van wel, hoorrr! Waar woon je, wanneer vertrekken jullie, ik ben al onderweg! :mrgreen: Zucht, ik wil echt nog een keer terug naar Rhodos. Wij zijn twee jaar geleden geweest, en ik vind de oude stad van Rhodos echt zooo mooi! We willen zeker nog een keer terug binnen niet al te lange tijd.
Woezel: En anders ga ik gewoon met jullie mee naar CP, hoor! En waarom burgerlijk? Misschien gaan we in het najaar nog een weekendje weg en dan zoek ik ook bij CenterParcs of Landal, hoor!
Mouse: Dus je moet eerst wat af zien te vallen voor 11 mei? Moet je veel kilo’s kwijt of valt dat mee? Lukt dat allemaal een beetje? Bij mij hebben ze het nooit over mijn gewicht gehad. Bij mijn hoogste gewicht had ik een BMI van 32, ik zit nu op 28. Ik zou het liefst natuurlijk naar 25 willen, maar dan moet ik nog zo’n 12 kg afvallen. Het afvallen lukt helemaal niet meer. Echt vreemd… Ik ben met Sonja Bakker begonnen, de eerste 10 dagen viel ik ruim 3 kg af en daarna was het ineens einde oefening. Terwijl ik wel meer bewoog, gezond at en het dieet volgde, niks snoepte. En twee jaar geleden ben ik op eigen houtje 22 kg kwijtgeraakt en had ik dat niet. Ik denk toch dat hormonen een hele vreemde uitwerking op mijn lichaam hebben, dat heb ik al vaker gemerkt. Hoe hard ik mijn best ook doe, het maakt niks uit. Dus ik heb het SB-boek aan de kant gelegd, want dat hele gestructureerde werkt voor ons niet zo. Hubbie werkt in ploegendiensten, dus je gaat vanzelf een beetje in dat ritme mee. Verder ga ik gewoon wel lekker door, maar meer op mijn eigen manier. En dan hoop ik dat ik zo langzamerhand nog wat kilootjes kwijt raak! Wel balen dat je eerst nog een LEO moet ondergaan! Maar misschien ben je dan gemakkelijker te stimuleren bij de IVF en heb je een betere kwaliteit eicellen. Fijn dat er geen wachtlijst voor IVF is! Maar ik ga gewoon stiekem duimen dat het voor die tijd nog gaat lukken, meid!
Liefs,
Jippie
Heey meiden,
Even een egoberichtje.
Vannacht is mijn vent ziek geweest, braken ed. Van half 3 tot half 4 heb ik alles schoongemaakt. Bij de toiletgang zag ik wat bloed, weleens waar weinig.
Kwartier later zag ik niks meer zitten in mijn inlegkruisje en veegde ik ook geen bloed af.
Toch naar het zh geweest, ik vertrouwde de boel niet helemaal. Uitgerekend hoever ik zou kunnen zijn, en hij waarschuwde mij al dat er misschien nog weinig te zien was op de echo. Hij heeft gevoeld aan mijn baarmoeder, die is gelukkig dicht!! Wel zat er wat oud bloed aan zijn vingertoppen.
Dus niet negatief. Dus gewoon nog 10 mei afwachten en tot die tijd ben ik gewoon zwanger!
Liefs, Janine
Morgen nou toch hopelijk meer, ik ben gebroken!
Hè, jakkes… Balen dat je nu weer bloedverlies hebt gehad! :wall: Gelukkig zit je baarmoeder nog dicht en hoeft het helemaal niks te betekenen. Dus we blijven van het goede uitgaan, hoor! Misschien was het gewoon wel een adertje of iets dergelijks. Sterkte!
Liefs,
Jippie
ehm ik ben nieuw hier… mag ik hier ook aan mee doen??
Of is dit alleen voor mensen met medicatie?
Ik heb een cyclus van 40 dagen op de klok af en gelijk op de klok.
hey meiden,
zal even laten weten hoe het met mij staat!
Ben di voor het laatst naar de gyn geweest en toen was er 1 eitje van 13 mm. moet morgen weer om te kijken of hij al weg is of dat ik nog pregnyl kan zetten.
volgens mijn arts maakt je lichaam zelf ook pregnyl aan voor een eisprong maar ik denk dat dat bij mij niet genoeg is omdat ik vaak vroeger ongesteld wordt en mijn progesterongehalte vaak niet goed is.
Na deze cyclus gaat de gyn overleggen met een fertiliteitsarts in Amsterdam. Ik denk dat ik daar ook maar eens heen wil voor een gesprek. Heb het gevoel dat de artsen hier me niet veel verder kunnen helpen.
Janine ik denk aan je!!!
ik kom snel weer op de rest reageren!! Ga zo naar Jan smit!
:-*
Jippie: zo te horen prop jij je gewoon in iedere koffer! :mrgreen: Slim van je… En tuurlijk mag je mee in Center Parcs! 8)
Pooh: welkom meid! Dit is een topic voor lange cyclussen en of je nu medicatie slikt of niet, doet er niet toe! Maar wel heeft vrijwel iedereen hier een lange cyclus waar je de klok niet op gelijk kunt zetten: onregelmatig dus!
Paikea: fijn dat alles goed is! En ja, nu zul je Kian goed in de gaten moeten houden… ze zijn zo water vlug!!
Lekker een weekje Griekenland!!! :thumbup:
Janine: jeetje, wat zul jij geschrokken zijn! Gelukkig is de baarmoedermond gesloten! Duim voor je meid! :thumbup:
Egni: succes morgen! :thumbup: En een keer een andere arts raadplegen kan nooit kwaad!
Liefs Woezeltje
oke dankje wel!!
Ik heb een erg regelmatige cyclus… zoals ik vlug heb gelezen hebben veel van jullie dit niet. We zijn nu vanaf aug aan het klussen maar mijn man is vaak in het buitenland voor zn werk dus hebben tot nu toe nog maar 2 x echt geklust.
Pooh: ik had net mijn bovenstaand berichtje aangepast… :mrgreen: Las namelijk in een keer dat jij een hele regelmatige lange cyclus hebt!
Liefs Woezeltje
ooh oke… zoek ik een andere hoekje op hoor
bedankt…
Pooh: nee… zo bedoel ik het niet :oops: !!! Als je mee wilt schrijven, ben je welkom hoor! Ik leg alleen even uit wat voor meiden hier voornamelijk schrijven!!!
Liefs Woezeltje
hihihihihihihi oooh oke… sorry een beetje een communicatie foutje…
nou goed… dan voel ik me welkom bij de groep…
maar jullie zijn vast jaloers op mijn klok cyclus
heey dames,
Woezeltje, hoe gaat het nou met Luna? Wat naar dat ze 's nachts aan het spoken is! Hopelijk gaat het snel beter!
Bagheera, wat een heerlijk meid toch die Kimberly!
Angeltje, krijgt Nordin nu dan andere voeding. Ik weet nog wel van mijn buuf dat de kleine pepti kreeg en dat dat zo ontzettend stonk!
Jippie, wij hebben hadden vakantieplannen maar nu niet meer. We wilden eigenlijk in september naar ?? (vliegen) maar als deze zwangerschap goed gaat gaan wij dus niet weg, vinden we zonde van het geld. Misschien gaan we een weekendje naar centerparcs met de buren. Zij hebben zo een kortingsbon van de blije doos nog.
Pooh welkom hier! De meiden hier zijn de gezelligste en liefste meiden van heeeel dit forum, waar je altijd je ei bij kwijt kunt!!
Egni, hoe wat het bij Jan Smit?? Ik ga volgend jaar 30 maart naar Jan Smit in Ahoy met de bewoners.
Mijn agenda de komende tijd:
28 april: musical van de kromme jongens (was een bekende band uit de streek)
6 mei: frans bauer
25 mei naar de dolly dots
26 mei naar tarzan
2 juni naar toppers
1 november naar take that
volgend jaar eind maart naar Jan Smit
En daar komt vast veeeeeeeeeeeel meer bij!!
Met mij gaat alles ok. Heb weinig kwaaltjes, behalve dat ik de zijkant van mijn (.)(.) weleens voel trekken.
Ik heb wel een kwaaltje dat ik ontzettend veel naar de wc loopt om te kijken of er nog geen bloed is. Ik wordt gek van mezelf. Ik vind het toch wel spannen allemaal. Heb ook info gezocht op internet. Misschien kon de gyn gisteren nog niks zien omdat ik minimaal nog maar 5 weken was??
Het klinkt heel raar misschien, maar ik leef niet meer op die roze wolk en ben er ook niet zo mee bezig. Wel let ik op wat ik doe, tillen enzo… en luister ik naar mijn lichaam, even slapen als ik moe wordt. Omdat ik er niet zo mee bezig ben gaan de dagen toch wat sneller en hopelijk op 10 mei positief nieuws. Daarentegen ben ik wel bang dat het weer fout gaat.
Nou meiden, fijn weekend.
Liefs, Janine
Hallo allemaal,
Janine, het gaat niet fout deze keer hoor je me!!! Zo heb je beebje in wording even ernstig toegesproken. Kan me wel voorstellen dat je die angst hebt hoor. Maar beetje bloed wil echt niks zeggen. En als je net 5 weken bent, is er idd weinig te zien. Toen ik 5,5 weken was zei d egyn dat al. We zagen toen alleen een vruchtzakje met ene ringetje, verder nog niks.
Hoop houden meid! Wat zegt je gevoel diep van binnen? En zolang t er zit, geniet er dan van, want anders zijn de 3 maanden voorbij en heb je nog niet genoten(hoor mij…ik zou denk ik precies hetzelfde hebben…)
Hier voel ik me elke dag weer beetje vrolijker, kan weer positief naar de toekomst kijken en hopen dat ik snel mag beginnen, hoewel ik er wel tegenop zie, weer dat geziekenhuis, maar wens is zo groot! Lichamelijk gaat t iets minder. Heb gyn gister gebeld. Blijf last hebben met ontlasting en bukken en bepaalde manieren zitten. Nog steeds bloedverlies, wat niet meer mocht worden, maar dat wel doet. Waarschijnlijk heeft t alles te maken met krimpen baarmoeder, blaas en darmen ligt daar dichtbij. En nu ik wat actiever wordt kan ik juist weer meet bloed gaan verliezen…nou lekker detail…gister had ik al een propachtig iets verloren…denk stolsel samengeklonterd oud bloed en ben met kruik op bed gaan liggen…vanmorgen was t nog erger…heel veel van die proppen…net poepen maar dna door een ander gaatje bahbahbah Ik denk nu zelf dat dat door rust er nog niet uit was gekomen.
Als dinsdag niet beter is, moest t even tijd geven, dan moet ik disndag naar speodspreekuur…maar ik wilde ook weer gaan werken, dus weer lekker vervelend allemaal…
pooh, welkom, maarre ben idd wel jaloers op jouw regelmatige cyclus hoor haha! Heb je wel een eisprong?
woezeltje, gene mensen wegjagen he!!!
egni, hopelijk gat je ei springen! ik zou zelf liever hebben met pregynl, dan weet je precies wanneer dat ding springt! hoe was t bij jan? En wel fijn eens een extra gesprek, wie weet kunnen ze je extra helpen!
jippie, kan ik dna misschien ook mee in je koffer?? :mrgreen: hormonen kunnnen d enk ik wel invloed hebben op afvallen, hopelijk lukt t op je eigen manier!!! en nog even geduld…ga je leuke dingen doen???ik wcaht geduldig met je mee voordat wij ook weer mogen beginnen (alhoewel jij al wta langer geduld moet hebben…maar dan leid ik je wel af hoor!!!)
paikea, druk is lastig, maar wel leuk dat je ventje zo gaat ontdekken!!!
mouse, ook afvallen dus, lijkt me zo moelijk, verplicht? heb je sonja al geprobeerd? ik heb verschillende colllega’s die het makkelijk vinden vol te houden en al veel resultaat boeken! succes hoor meid!
Verder kan ik nu niet teruglezen!!!
Ik ga nog even van de zon genieten nu ik nog thuis ben, beetje bijkleuren en nu is t nog niet zo heet in d ezon!!!
x wienie