Meiden met een lange cyclus - deel 12

Hai hai

Thanks voor jullie lieve woorden. Ik ben benieuwd of de hcg gegroeid is maandag.

Gisteren een feestje gehad van mijn schoonouders. Eerst hebben we een uurtje in een limosine gereden. Echt tof zeg! Daarna gegeten en het feestje gehad, was ook gezellig. Maar ik wilde eigenlijk om 22 uur weg, ik was moe, misselijk ed. Gelukkig toch nog tot het einde het uit kunnen houden.

Nu word ik verkouden en ik heb een zere keel.

Straks of morgen reageer ik ff op jullie!

Liefs, Janine

he even een ik ben er weer melding!

Hier voel ik me best goed. HAd het moeilijk voor de echte ingreep. Maakte me vooral druk over het ziek zijn daarna. Ze hebben daar heel goed rekening mee gehouden. Wonder boven wonder niet ziek geweest! Werd wakker na ingreep en het eerste wat ik dcaht was vooral, gelukkig is t nu allemaal voorbij. Voor d eingreep had ik mezelf allemaal positieve dingen ingepraat…omdat je schijnbaar de narcose uitkomt zoals je erin bent gegaan en dat heeft dus wel geholpen. Eenmaal op zaal al geplast…auw…en meteen soep en tosti en nog 2 boterhammen op. zoveel heb ik afgelopen weken nooit meer in 1 keer kunnen eten! En mocht dus gister nog naar huis. Lig wel lekekr in bed. Voel me wat duf en kan niet goed nadenken door narcose en merk t wel als ik opsta. Wat buikpijn enzo. Bloedverlies valt nu mee, maar af en toe loopt t er echt uit, dat schijnt normaal te zijn. Nu is t dan echt voorbij…over 2 weken bellen ze hoe t gaat en dan moet ik dus even vragen hoe verder, wnat eigenlijk moest ik na 4 tot 6 weken komen, maar dta hoeft nu dus niet. Gyn was wel lief hoor. En ik vraag dna maar meteen of ik provera mag om over weekje of 4 aan te beginnen. Wil nu graag door, weet dta t kan en heb er dus op positieve momenten heel veel vertrouwen in. Het was tenslotte in 1 keer raak en de kans dta het goed gaat is altijd nog groter dan de kans dat t fout gaat. Dus ik wil graag weer door, mijn wens is hetzelfde, alhoewel ik t allemaal wel iets enger vind.

Zo ben nog wel duf dus ga me nog lekker later vertroetelen!

Enne zullen we dan nu onze topic titel weer aanpassen? Iets positiefs zo van wij houden hoop, alles komt goed, we strijden met z’n allen of iets anders in die richting?

Deze was ook lief en positief, maar we gaan nu weer voor iedereen hoor!

toedels!

x wienie

Hey Wienie!

wat goed dat je wat van je laat horen en wat fijn dat het is meegevallen!

knap hoor dat je zo positief bent en er meteen weer voor wilt gaan!

Vergeet niet de tijd te nemen om dit te verwerken he! Het is niet niks hoor!

Maar inderdaad gaan we van het positieve uit en hopen je snel weer zwanger te zien en dan goed natuurlijk! Ik :pray: voor je!

Doe nog maar even rustig aan!

:-*

Wienie, meid, wat klink je positief. Ik hoop dat je je ook zo voelt of snel zo gaat voelen. Gelukkig dat alles goed is gegaan! Doe je wel nog even rustig aan? Neem je tijd en rust, nu kan je alles echt een plaatsje gaan geven!! Het echte verwerken gaat nu beginnen. :-*

Liefs Woezeltje

Bagheera: wat fijn dat het goed gaat met Kimberly! Zo te horen heb je idd geen therapie meer nodig. Zielig dat ze nog spruw heeft. hopelijk is het snel over!

Janine: Gezellig dat je een feestje hebt gehad!! En knap dat je het toch nog vol hebt gehouden!!

Hopelijk ga je niet ziek worden hoor!!!

Ik wens je al vast heel veel succes maandag!!! :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Jippie: hoe gaat het met je?

En alle andere meiden? Alles goed?

Vandaag lekker even naar de stad geweest, een paar t-shirtjes gekocht. Nog niet helemaal naar mijn zin eigenlijk, maar ik kan altijd zo moeilijk zomerkleren vinden!!! (broeken en rokken wel, maar shirtjes niet) Ik moet dus binnekort weer een keer… (wat een ellende zeg… :mrgreen: …not hahahahaha). Maar wel vervelend hoor dat ik niets kan vinden…

En nu lekker bankhangen!!! Luna slaapt heerlijk.

Liefs Woezeltje

Hey meiden,

Even niet geweest, maar wat hebben jullie getypt zeg! Zowel leuk als minder leuk nieuws. Maar over het algemeen vind ik iedereen toch wel weer erg positief gestemd, fijn!!

Allereerst Janine, van harte gefeliciteerd meid!!!

Ben echt blij voor je en hoop dat het deze keer goed zal gaan! En tuurlijk moet je er nu lekker van proberen te genieten meis! Wanneer kreeg je de nwe bloeduitslag??

Wienie: Fijn dat je zo positief klinkt en dat het je is meegevallen. Veel sterkte de komende tijd… Geef het de tijd want het is niet niks. Hopelijk heb je veel lieve steun in je omgeving…

Alle andere meiden, dikke :-*

Kom gauw wat langer en uitgebreider, tis alleen zulk heerlijk weer… :mrgreen: Ga weer ff lekker in t zonnetje. Denk aan jullie allemaal hoor!

kusss

Mar

Hoi meiden,

Sorry, ik heb even geen fut om op iedereen te reageren :oops: .

Wilde alleen even kwijt dat ik jullie kanjers vind en echt respect heb voor het feit dat jullie allemaal zo positief blijven. Echt heel knap!!!

Ik kom snel weer op iedereen reageren.

Janine: heel veel succes morgen met de uitslagen :thumbup: :thumbup: :thumbup: .

Liefs, Angeltje

Janine: veel succes vandaag!!! :thumbup: Hopelijk is je HCG gestegen! :pray: :pray: :pray:

Mar: hoe gaat het met je?

Angeltje: :-*

Ben weer op het werk… Heb zo weinig zin…

Luna heeft gisteravond toen ze naar bed moest echt 1,5 uur liggen huilen! :cry: Echt zo ontzettend hard! Wij om de 10 á 15 minuten er toch maar naar toe, maar als we haar uit bed haalde was het nog even nasnikken en toen was ze stil. Op een bepaald moment heb ik haar maar weer even aan de borst gelegd, viel ze bij mij in slaap, maar zodra ze weer op bed lag was het weer mis. Even later weer uit bed gehaald en in slaap gewiegd, weer in bed gelegd en toen viel ze eindelijk echt in slaap… (om 21:45 uur)

Ik weet niet wat er met haar was… maar het kostte me erg veel energie, het doet zoveel pijn als ze zo ligt te huilen en je haar op de een of andere manier niet kunt helpen!

Vanochtend was ze er weer om 05:30 uur. Om 06:00 uur weer in bed gelegd, is ze meteen in slaap gevallen, maar toen moesten we haar weer om 07:30 ur wakker maken, omdat ze naar mijn moeder moest. Zo zielig, ze kon bijna niet wakker worden, viel steeds weer in slaap! Hopelijk slaapt ze dadelijk bij mijn moeder nog even lekker een paar uurtjes :frowning:

Ben van dit alles nog een beetje verdrietig, het heeft zo´n weerslag op me als het niet lekker gaat met Luna… echt heel extreem…

Okee, aan de slag maar weer… heb weer een drukke dag voor de boeg (hele week trouwens niets dan vergaderingen en bijeenkomsten… pffff)

Meiden, fijne dag!!!

Liefs Woezeltje

Hoihoi,

Janinen, succes vandaag, ik duim dat de HCG is gestegen en we starks een mooie banner zien!

Wienie, wat klink je positief zeg! Echt super! Een dikke knuffel voor jou :-*

Woezel, wat vervelend dat Luna zo heeft gespookt gisteren. Ja, dat is zo’n machteloos gevoel hè als je kindje huilt en je kunt niks. Merk het nu met Brent en zijn hooikoorts ook weer, da zit ie in zijn oogjes te wrijven in zijn slaap en zegt dan steeds au, au, au. Gelukkig heeft hij er overdag niet al te veel last van en we houden hem nu maar wat meer binnen.

Bagheera, geloof dat ik ook zou stoppen als de therapeut alleen maar roept dat ze alles al zo goed kan. En wat een geld joh. Lekker dat het nu goed gaat met Kimberly. Vind ze het zwemmen nog steeds zo leuk?

Paikea, ja lastig hè wanneer te beginnen aan een 2e. Ik snap dat je eerst een goed ritme met Kian wilt, dat wilden wij met Brent ook.

Egni, goed resultaat hoor, dus aan de slag! Ik duim voor je!

Mouse

Hé meiden,

misschien verklaren jullie me voor gek, maar op de een of andere manier denk ik nu te weten waardoor t misschien wel is mis gegaan. en het gefet mij een fijn gevoel te weten waardoor…ik zoek een reden ofzo. Ik las namelijk dat koorts in 1e maand na bevruchting schadelijk kan zijn en afwijkingen kan veroorzaken. Dat je dan juist paracetemol moet nemen om koorts te verlagen. Ooit gehoord? Nu bedacht ik me, voor mijn positieve test, na bevruchting ben ik behoorlijk ziek geweest met behoorlijk koorts. Ik heb toen juist geen molletje genomen omdat ik juist dacht dat is vast slecht. Dus denk ik nu…misschien heeft dat wel iets veroorzaakt. En dan heb ik nu meer rust voor een volgende keer, dat het misschien daarom wel is en dat kan ik een volgende keer al beter doen ofzo.

Verder gaat het hier wel. Wat buikpijn en hele erge buikpijn gehad, zelf ehbo gebeld…ontlasting zat dwars en heb uur op wc zitten janken. Tot het dan eindelijk eens kwam. Net of t elkaar allemaal beetje in de weg zit nu.

En voor degene die ooit curretage gehad hebben:

hadden jullie ook nog een wat opgezette buik na ingreep?

en hoe lang duurde bij jullie het bloedverlies? ze zeiden een tot 2 weken, als menstruatie, maar ik heb al sinds zaterdag eigenlijk niks meer, of bijna niks. en er zal toch nog vanalles uit moeten?

Verder afspraken gemaakt. over 2 weken belt de gyn met d euitslagen en hoe t met me is. en over 4 weken heb ik een afspraak met andere gyn om weeer te kunnen starten met provera en hormonen. Verder moest ik van assistent bellen als het bloedverlies me niet lekekr zat, omdat t nu al weg is, maar het kon wel, dat het dan straks als ik actiever wordt meer is weer.

Ik ben vooral heel opgelucht dat het allemaal achter de rug is en dat ik weer veel kan eten…heb overal trek in, sinds weken! En ik mag gelukkig snel weer door. Dat geeft mij redenen om weer blij te worden alles een plekje te geven en niet meer zo te piekeren, zaosl ik afgelopen 2 weken sip op bank heb zitten doen.

Ik heb nog wel mijn dipjes hoor, en jullie zien wel, moet toch nog wel mijn ei kwijt, maar probeer alles maar weer beetje positief te bekijken. Heb besloten dat ik komende tijd alleen maar leuke dingen ga doen en denk dat ik deze week gewoon thuis blijf voor mezelf en we gaan waarschijnlijk ook een autootje voor me kopen!!!

Zo andere keer echt weer meer op jullie hoor…ben nog beetje ego nu geloof ik…

x wienie

hé en janine, heb je al goed nieuws voor ons??? ik duim!!!

Wienie: even snel: ik vloeide ook al vrij snel niet meer, ook na een paar dagen ofzo al niet meer. Wle heb ik toen na een paar weken iederen keer tussentijds wat bloedverlies gehad. Dus het is normaal. En zoveel hoeft er niet meer uit hoor! Ze hebben namelijk alles met de curettage al weggehaald. Je hoeft dus helemaal niet veel meer te vloeien (kan wel hoor!). En ja, ik had ook een opgezette buik en dat hield nog wel een tijdje aan!

Verder reagereen ik een andere keer weer op je verhaal, even snel verder met werken, maar wilde je even geruststellen dat het “normaal” is!

Liefs Woezeltje

Janine: Hoe is het gegaan? Ik hoop dat je HCG mooi gestegen is!

Succes & ik duim voor je!

Hoestie met alle andere meiden?

Groetjes,

Jippie

Hoi meiden,

Lieve Wiennie, tranen lopen langs mijn wangen als ik jouw stukjes lees. Ik herken zoveel van mij in jou! (zeg ik geloof ik wel 100 keer), ik denk veel aan je! En trouwens aan iedereen van hier!

Vanmorgen bloed wezen prikken, en tadaaa weer een mooie banner. HCG was gestegen van 19 naar 134. 10 mei mag ik voor de eerste echo. Spannend! Ik ben ontzettend moe, dus binnenkort weer meer!

Kus! Janine

tralalaa hiep hiep hoera voor janine! zwanger!!! proficiat!!!

oke en nu hopen dat de letters groot zijn en gekluerd zoals de bedoeling is, want dat krijg ik steeds niet goed voor elkaar…ben ik dom of die letters??? :roll:

poging 1 mislukt…oke poging 2, ik snap wel waar t m inzit denk ik, maar dat moet toch makkelijker kunnen??? :shock:

oke gelukt, maar waarom niet meteen!!! :eh:

groeten!!!

:-*

YES YES YES, , Janine, wat een schitterende banner en super dat de HCG is toegenomen, nu dus echt: ZWANGER!!. Geniet ervan!

Wienie, fijn dat je op deze manier ermee om kunt gaan en een dikke zoen! Geniet maar lekker deze week van het weer en de leuke dingen!

Mouse

HOERA!!! Janine, SUPER GEFELICITEERD!!! Ik ben ook heel blij een mooie banner onder je berichtje te zien!! Spannend 10 mei de eerste echo!! We blijven duimen dat het helemaal goed blijft gaan!!! :-*

Liefs Woezeltje

Nog een kwartiertje werken en dan mag ik eindelijk naar huis!!! :dance: Ik heb het helemaal gehad… ben zo moe…

Pluspuntje vandaag was dat ik een vergadering had op een terras!! Heerlijk hoor, zo wil ik wel vaker vergaderen! Helaas ging de zon op een bepaald moment weg, en was het wat frisser, maar toch, het idee is super!!

Ik kom later vanavond nog even “buurten”.

Liefs Woezeltje

:dance: hoera :dance: Janine wat fijn dat je HCG goed was!!

Ook ik blijf voor je duimen hoor!

Maar geniet er van!! :-*

Gefeliciteerd, Janine! Hopelijk mag deze zwangerschap dan wel goed gaan & heb je over 9 maanden eindelijk een beebje! :thumbup:

Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend, nog net in december?

Wienie: Dikke knuf voor jou! En natuurlijk ook voor alle anderen! :-*

Liefs,

Jippie