Hee Janine,
Gefeliciteerd! Hopelijk mag deze keer dan wel alles goed gaan!
Ik blijf voor je duimen!
Groetjes,
Jippie
haha janine, mij foppen ze niet hoor!
goede en slechte tijden zijn we er toch??? wat jullie?
En dan nu janine, voor t echie gefeliciflapstaart! Fijn dat t anders voelt, en das vast ene goed teken!!! :hug:
x wienie
Hoi meiden,
Wienie: knap van je dat je je gevoelens hier zo neerzet. En ik denk niet dat de een sterker is dan de ander, iedereen verwerkt zijn verdriet op zijn eigen manier. Ik kan me voorstellen dat je het liefst alles zou vergeten en verder wil met je leven en ook al nu een angst voelt voor een volgende zwangerschap. Dat hoort erbij meis, dat zijn echt geen gekke gevoelens!! Gun jezelf de tijd om er weer bovenop te komen, het is niet niks wat je allemaal meemaakt. Hele dikke knuffel en blijf je hart luchten hè? :-* :-* :-*
Janine: jemig, wat een goed nieuws zeg!!! Dit keer moet het gewoon goedgaan. Ik kan me voorstellen dat je het super-eng vindt, maar we duimen allemaal voor je!!! GEFELICITEERD!!!
Jippie: nog 9 weken, wat kan dat lang duren hè :wall: . Maar het zit er in ieder geval aan te komen!!! En wat goed dat je uit jezelf ongi bent geworden, dat is een goed teken!!! Denk je dat het met het afvallen te maken kan hebben?
Egni: wat rot weer meis!!! Het is je zo gegund!!! Ga je nu wel door met de accapunctuur? Ik hoop dat deze ronde nu echt jouw ronde wordt meis!!! :thumbup:
Mar: hoe is het met jou? En hoe is het afgelopen met het hondje?
Paikea, Mouse, Woezel en Bagheera, met jullie alles goed? (hopelijk ben ik niemand vergeten…)
Ik ben al 2 dagen geveld door de buikgriep. Morgen blijf ik lekker nog een dag thuis en hoeft Nordin dus ook niet naar de creche :dance: . Verder ben ik vandaag met hem naar het ziekenhuis geweest voor de koemelk-allergietest. Volgende week de 2e keer en de week daarna de uitslag…
Verder is en blijft het gewoon een heerlijk mannetje die heel veel lacht en ontzettend lief is. Daarom besef ik des te meer hoezeer ik jullie dit geluk ook allemaal gun meiden!!! En ik blijf erin geloven dat jullie het ook allemaal mee zullen gaan maken!!!
Veel liefs,
Angeltje
Hey Angeltje,
Hoe gaat het trouwens met Nordin op de creche? Gaat hij 1 dag per week of meer en in wat voor groep zit hij? ben je tevreden over de opvang?
Ik werk namelijk op een kinderdagverblijf he! Vind het altijd leuk om te horen over andere creches.
Ja ik ga voorlopig wel door met de acupunctuur. ik ben tenminste wel zelf ongi geworden zonder medicijnen dus dat is al wat. En ik voel me er ook wel goed bij dus tja waarom niet.
Egni
Hoi Egni,
Ja, kan me voorstellen dat je dan doorgaat met de accupuntuur. Het is idd heel wat dat je spontaan ongi wordt. Er zit in ieder geval schot in!!!
Met Nordin op de creche gaat het niet zo lekker. Hij is nu pas 2 x een hele dag geweest, maar het is allebei de keren dikke ellende geweest. Zodra ze hem daar op bed leggen is het gillen en krijsen geblazen. De enige manier waarop ze hem in slaap krijgen is hem in de wandelwagen leggen en als hij slaapt overleggen in bed… Maar ik vind dit geen fijne manier, omdat ik weet dat hij dan korter slaapt en ook omdat dit gewoon geen goede manier van in slaap valen is. een kindje moet wakker zijn als hij in bed gelegd wordt en zelf in slaap vallen. En thuis gaat het prima, dus ik weet dat hij het kan.
Hij heeft dus gewoon heel erg veel moeite met de drukte, de vreemde omgeving enz… En juist omdat hij maar 1 dag in de week gaat, denk ik dat het nog wel even moeilijk zal blijven. Zolang het thuis gewoon goed blijft gaan, is het niet zo’n drama, maar als hij elke vrijdag van slag is omdat hij donderdag naar de creche geweest is, zal ik toch wat anders moeten bedenken :think: . Hoe gaan jullie daar mee om op het kdv waar jij werkt? Sowieso hebben ze hier geen aparte babygroep, dat zou misschien ook nog wel kunnen schelen…
Nou, ik ga eens wat doen hier in huis :? .
Groetjes, Angeltje
Janine: GEFELICITEERD MEID!!! WAUWIE!!! Ik duim me ook suf dat het nu echt goed blijft gaan!! Ik gun het je zo van harte!!! Geweldig hoor!!
Wienie: ook ik herken me helemaal in jou woorden. Steeds als ik jullie verhalen leesover de ma of mk dan voel ik meteen weer hoe het 2 jaar terug met me ging… niet goed dus… De wereld draait door en daarin wil je zelf eigenlijk nog helemaal niet meedraaien, maar je moet en dat is heel frustrerend (en van de andere kant maar goed ook). Ik weet dat je er misschien weinig aan hebt, maar hou moed!! De angst als je opnieuw zwanger raakt zal altijd blijven en ook de angst van " hoe nu verder" (weer de mmm in, wanneer zal ik weer zwanger raken enz). Gun jezelf de tijd meis!! Het is nog zo kort en het vruchtje zit nog steeds in je lichaam. Echt gaan verwerken lukt pas nadat alles voorbij is (hoe cru het ook klinkt…). Denk aan jezelf!!
Jippie: :hug: :-*
Lieve meiden, ben nog op mijn werk, dus kom vanavond even op de rest reageren!! (dit keer echt…)
Liefs Woezeltje
Hoi meiden,
Kon het niet laten om nog een test te doen, (de vierde voor van de week) en het streepje is weer duidelijker dan gisteren!
Pfff zo raar. ik heb ook hele andere kwaaltjes dan de vorige keren.
Het lijkt wel of ik spierpijn heb in mijn borsten, dat had ik de vorige keer niet. Ontzettend veel afscheiding, had ik de vorige keer ook niet. Wel weer zuur, en veel boeren. Oja, en aardig wat puistjes in mijn gezicht, stuk of 4. Ik kan het nog niet bevatten.
Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis gaan doen, hopelijk spoed bloedprikken op hcg.
Liefs, Janine
Janine, dat is geweldig. Gefeliciteerd. Hopelijk deze keer blijft het deze keer goed gaan.
Wienie, dat je hier komt en over jezelf schrijft is heel sterk hoor. Ik vind het in ieder geval heel sterk. Je loopt er niet voor weg. Dit heb je niet zo snel verwerkt. Dit heeft heel veel tijd en liefde en begrip nodig.
Angeltje, Kian slaapt ook bijna niet op de opvang. Ik heb het maar geaccepteerd. Hij slaapt wel bij op de dagen dat wij thuis zijn.
Wienie, net wat ANgfeltje zegt, ieder doet het op zijn eigen manier en ik vind het knap als je zo over je gevoelens kunt praten! Meis, een dikke knuf
Janine, Gefeliciteerd!! wat een geweldig nieuws!! :dance: Ik duim voor je dat 3 x idd scheepsrecht is. :-*
Angeltje, vervelend als je de indruk hebt dat Nordin zich niet echt prettig voelt op de creche. Lijkt me erg lastig.
Jippie, hoe is het met het SB-en, mijn hubbie wil miv maadnag ook gaan beginnen, ga het boek dan ook eens lezen. En nog 9 weken joh, da’s best snel voorbij.
Egni, goed dat de accupunctuur resultaat oplevert. Hoe ver ben je nu in je cyclus?
Woezel, hoe gaat eht emt Luna, al weer minder last van haar buikje?
Hier zitten we sinds maandag met een zielig mannetje, Brent heeft hooikoorts en erg veel last van zijn ogen en ademhaling. Heeft nu medicijnen, maar 's nachts blijft het moeilijk. Verder gaat alles zijn gangetje. Heb op dit moment besloten dat ik toch voor de ivf wil gaan, ben bang dat ik spijt krijg als ik het niet doe. 11 mei weer naar de gy en dan wil ik een concreet behandelplan incl. operatie en ivf. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
groet, Mouse
Hallo!
Vandaag weer naar de gyn geweest. Heb twee eitjes van 10 mm zitten en dat op dag 10 is toch wel goed!!??
We gaan maar weer aan de klus dus!
En nu hopen dat ik een goede eisprong krijg en dat mijn progesteron goed is en ik niet te vroeg [of helemaal niet] ongesteld wordt!!
Ik vraag wel veel he! Maar ik vind dat ik er nou eens gewoon recht op heb! :oops: Vind het best goed vanmezelf dat ik dat durf te zeggen!
Angeltje, wat jammer dat het niet zo lekker gaat met Nordin op de creche!
Wat je zelf al zegt is 1 dag in de week erg weinig voor een kindje om te wennen.
Denk dat de leidsters ook niet veel anders kunnen proberen. Ik zou proberen het zo veel mogelik als thuis te doen. Heb je dat overlegt?
Wat ook heel belangrijk is maar moeilijk [dat begrijp ik] is dat je als ouders er wel vertrouwen in blijft houden! zo’n kleintje voelt het wel hoor als je als ouder al twijfelt!
Ik hoop dat het snel beter gaat!! :-
:- :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* voor allemaal eentje!! Eerlijk delen he!!
Hoi meiden,
Lekker relax-dagje voor mij. Nordin slaapt lekker en het stofzuigen en strijken is gebeurd :mrgreen: .
Mouse: erg dapper van je hoor, je besluit. Ik kan me voorstellen dat het een erg grote belasting voor jou en je gezin is om deze weg te moeten gaan. Maar het is wat je zelf zegt, als je er later spijt van krijgt dat je het niet gedaan hebt is het niet meer terug te draaien. Nogmaals, erg moedig!! En heel veel sterkte met Brent en zijn hooikoorts .
Paikea: ja, dat heb ik ook. Zolang het thuis goed blijft gaan moet ik er ook niet te zwaar aan tillen. Maar vorige week was hij echt helemaal door het lint toen ik met hem thuiskwam en moest ik hem ineens weer gaan inbakeren. Daarna ging het gelukkig meteen weer goed, maar ik vond het toch niet echt normaal :eh: .
Janine: fijn dat het nu ‘anders’ voelt als de vorige keren. Dat brengt misschien toch iets meer rust hè? Ik ben echt blij voor je hoor!!!
Woezeltje: vanavond heb je geen tijd om te reageren, want dan zou je met mij bellen :mrgreen: . Geintje hoor . Hopelijk is de werkdag snel voorbij en kun je lekker naar Luna toe!!
Zo, ben weer bij. Wat zal ik nu eens gaan doen :think: .
Liefs, Angeltje
Zo daar ben ik dan!! Belofte maakt schuld!!
Angeltje: lekker zo’n rustig dagje! Heerlijk bijkomen!! Enne… ik mag nu wel op kok he? Heb je net gebeld, dus ik heb nu een vrijbriefje… :mrgreen:
Egni: goed zeg 2 eitjes van 10 mm!! :thumbup: Hopelijk een goede eisprong voor jou meid en dan niet meer ongesteld worden… Ik duim met je mee, je hebt het zeker verdiend!! :-* terug!
Mouse: Wat zielig voor Brent dat hij zoveel last heeft!! Mijn hubbie heeft er ook veel last van, echt heel vervelend!!
Dus je gaat toch voor IVF? Ik zou het ook gedaan hebben hoor. Gewoon ook het idee dat je er alles aan hebt gedaan. Je gaat een spannende tijd tegemoet en hopelijk met een heel positief resultaat!! :-
Paikea: hoe gaat het met je?
Janine: misschien wel een goed teken dat je nu andere kwaaltjes hebt! Echt, ik hoop zo dat het 3 maal scheepsrecht is… Hopelijk mag je snel HCG laten prikken en dan zo snel mogelijk een echo!!
Enne… je word een december mama he!!! Net als Angeltje en ik :mrgreen:
Wienie: ik heb al op jou gereageerd, wil je nog even een dikke :hug: geven!!! :- :-
Mar: meid, hoe gaat het nu met jou? Denk vaak aan je…
Jippie: ja, nog 9 weken… wat klinkt dat ver he, maar echt het is zo voorbij!!! Ik zal de tijd mee vooruit duwen!!! :mrgreen: Nee, ik snap heel goed dat het zo lang duurt, hopelijk gaat de tijd heel snel! :- en vooral is het allemaal het wachten waard geweest!!!
En wat super dat je een eisprong hebt gehad!!! Wie weet is dit minikansje genoeg… de wonderen zijn de wereld nog niet uit zullen we maar zeggen he! Ik hoop het voor je, zodat alle verdere “ellende” je bespaard mag blijven! :-*
Volgens mij ben ik nu een beetje bij… :oops:
Hier gaat het op zich goed. Erg druk op het werk en het kost me veel energie. Aangezien ik een functie heb waarbij ik veel vergaderingen en overleggen heb, is het soms zo moeilijk plannen met kolven! Ik sla soms noodgedwongen een keer over, omdat het niet uitkomt… Heel frustrerend… Maar goed we zien wel hoe het gaat. Daarnaast kom ik door het vergaderen er bijna niet aan toe om werk af te ronden, waardoor de stapels ook groeien… (adem in, adem uit…) :mrgreen:
Met Luna gaat het de laatste dagen wat beter (niet te hard roepen… want dan gaat het altijd weer minder…). Morgen weer naar de kinderarts, ben benieuwd wat hij gaat zeggen van het spugen en haar buikje. Jullie horen het wel!
Veel liefs,
Woezeltje
Heey meiden,
Gisteren naar de gyn geweest, die afspraak stond al.
Op cd 21 had ik bloed laten prikken en aan de waardes te zien had ik een eisprong.
Uiteraard vroeg ze of ik al gemenstrueert had. Nee, niet dus en ik vertellen van die vage streep.
Dus ze vroeg of ik daar ook een test wilde doen. Ik dus netjes een urinepotje… hoef ik niet te plassen. Uiteindelijk is er bloedgeprikt, de hcg was nog zeer laag, namelijk 19.
Volgens de gyn kan het dus nog 2 kanten op. Of het is nog heel pril, of het gaat weer een miskraam worden. Maandag weer bloedprikken dus zit verlopig nog in de onzekerheid.
Maar dan denk ik weer: een streep is een streep en ik ben toch zwanger, of het nou fout gaat of niet, ik wil gewoon genieten…
Idd janine, een streep is een streep en geniet er maar van. zo lang het tegendeel niet bewezen is ben je zwanger hoor!
al moet ik zeggen, na een licht positieve test (wel al meer streeo dna bij jou nu) was ik pas echt overtuigd toen die streep dikker werd paar dagen later.
Heb je op dag 21 een ei gehad dan? Dan is t toch ook niet gek dat je nu pas heel licht test? Pas 2 weken na je ei worden de testen positief, en je zit nu nog geen 2 weken na dag 21 toch?
Ik ga voor 3 keer is scheepsrecht hoor, ik duim met je mee!
Hier voel ik me klote. Zag op tegen ingreep maar ben nu vooral heeeeeeeel erg misselijk. Al 2 keer boven wcpot gehangen en ik weet ook dat t komt door dat ik moet eten. mocht voor 8 uur nog 2 beschuitjes en water…dus heb ik op allerlaatste moment gepakt. normaal heb ik nu al veel meer gegeten…en hoef pas om 13 uur in ziekenhus te zijn en al die tijd mag ik niks meer eten…voel me zo beroerd…
ik zie jullie weer als ik weer beetje bijgekomen ben van alles!
Liefs wienie
Ik kon dit topic niet vinden ( niet goed gezocht) omdat de naam veranderd was… domme ik :wall:
Dus sorry dat ik er nu pas weer ben.
Wienie: Goed dat je het hier schrijft, veel sterkte met het verwerken, ook voor je hubbie :hug: Sterkte in het ziekenhuis zometeen.
Lief dat Janine het in overleg met jou hier kon plaatsen, echt petje af voor jou meis!
Janine: Gefeliciteerd!
We moeten nu weg, maar kom strakjes uitgebreider reageren
Wienie, heel veel sterkte voor vandaag. Ik vind het zo erg dat je dit moet meemaken.
Janine, toch nog onzekerheid. Niet leuk hoor. Ik hoop dat maandag het hcg heel goed gegroeid is.
Hier alles goed hoor. We hebben nu iets van nog even wachten met een 2e. Ik had niet gedacht dat ik het niet erg vond, maar we moeten eerst eens in een beter ritme met Kian komen. Doorslapen is toch wel een vereiste. Moet er niet aan denken om nu ook nog moe te zijn van een zwangerschap. Jullie zullen wel denken, wees blij dat je een kind hebt. Ik had ook nooit gedacht dat ik zo zou denken. Een jaar vermoeidheid doet heel veel met je. Ik wil eindelijk weer eens goed slapen.
Ok nu genoeg geklaagd. Ik ga zo sporten. Het wordt mooi weer dus ik ga dit weekend genieten van het zonnetje, de tuin en wandelen met Kian.
Wienie: succes en sterkte vandaag meid!! Ik denk aan je!!!
Janine: ja, een streep is een streep… Misschien ben je idd nog heel vroeg met testen! Ik duim voor je dat het een goede zwangerschap is!!!
Paikea: Ik kan me voorstellen hoor dat je nog even wacht. Het is ook erg vermoeiend allemaal! Je moet er gewoon dubbel en dwars klaar voor zijn voor nog een kindje. We weten dat het niet te plannen valt, maar je moet er toch pas weer voor gaan als je er weer aan toe bent en er weer de energie voor hebt!! Voor hetzelfde geldt gaat het nu heel snel (en dat hoop ik natuurlijk voor jullie!). Geniet maar lekker van Kian!
Alles was goed bij de kinderarts. Begin augustus moeten we weer op controle komen en dat zal dan wel zo’n beetje de laatste keer zijn als alles gewoon goed blijft gaan. Wel fijn dat ze Luna zo het eerste jaar goed in de gaten houden!
Net lekker gezwommen. Luna was erg moe, maar heeft erna toch maar 30 minuten geslapen… Nu ligt ze weer vol energie te spelen onder de babygym… dat kind is gewoon onvermoeibaar (en haalt al haar nieuwe energie uit een heel kort hazenslaapje… dat heeft ze niet van haar moeder… :mrgreen: )
Liefs Woezeltje
Wienie: Heel veel succes met de curretage vandaag & sterkte voor de komende tijd! Ik denk aan je! :hug:
Janine: Ik hoop dat het hcg mooi gaat stijgen de komende dagen en dat het een goede zwangerschap is.
Misschien heb je gewoon nog wat te vroeg getest? Ik duim voor je, meid! :-*
Kus voor alle andere meiden, ik kom later wat uitgebreider reageren, hoor!
Liefs,
Jippie
Woezeltje: Fijn dat het weer goed was bij de kinderarts, fijn dat Luna zo goed in de gaten gehouden wordt!
Paikea: Groot gelijk dat je nog even wacht, je moet er idd zelf ook aan toe zijn.
Wienie: Hoe is het gegaan meid? Doe maar rustig aan hoor, hopelijk is het allemaal een beetje meegevallen :hug:
Angeltje: Fijn dat Nordin thuis goed slaapt ,zodat jij even tijd voor jezelf hebt ( ookal is dat stofzuigen en strijken)
Hopelijk slaapt hij binnekort ook beter op het kdv. Misschien moet hij idd nog gewoon wennen.
Egni: Zeker dat je daar nu recht op hebt, ik zal duimen voor je!
Mouse: Vervelend dat Brent last heeft van hooikoorts. En groot gelijk dat je nu verder met IVF wilt, dan heb je wat meer zekerheid.
Ik zal ook voor jou duimen!
We hebben vandaag de therapie voor Kimberly afgezegd. We moesten weg, maar we vinden die therapie gewoon onnodig, ze doet het hartstikke goed! En we kregen de rekening: voor 2 huisbezoekjes moeten we 100 € betalen, terwijl de therapeut elke keer zegt: ze gaat goed zeg, ze kan het allemaal al!
Ja, waarom moeten we de therapie dan nog aanhouden als het allemaal zo ontzettend goed gaat? Ik denk dat ze een nieuwe auto wil
Kimberly heeft nogsteeds spruw, de ene keer wat erger dan de andere keer. We moeten nu weer de dosis verdubbelen, hopelijk komt ze er dan vanaf.
Verder gaat het dus goed met Kimberly, we hebben al een tweede zwempakje moeten kopen omdat de andere al te strak begon te zitten
:mrgreen:
Ik zal maar even geen foto’s plaatsen, ik vind dat vooral vandaag voor Wienie niet gepast.
Groetjes allemaal.
Lieve Wienie!!!
Ben denk ik al te laat maar wil te toch nog even heel veel sterkte wensen!!! :hug:
Ik denk aan je!!
Hoop dat de ingreep meevalt [voor zo ver dat mogelijk is] :-
janine, wat baeln dat je HCG nog zo laag was1 dat maakt je toch weer onzeker! :hug:
Ik ga enorm voor je duimen en wens dat het het deze keer helemaal goed gaat komen!! :-