Meiden met een lange cyclus - deel 12

paikea: wat een lekker boeffie zeg!

Ha Ladies,

Wat hebben jullie veel geschreven! En wat een plaatsjes van foto’s zeg! Lekker hè die groente hapjes :lol:

Wienie, schrok van je berichtje. Ik hoop idd dat alles goed is en dat de gyn zich verrekend heeft. Ik :thumbup: voor je.

Woezel, spannend hoor of ze het wel of niet lekker vindt.

Bagheera, cb kan soms idd wat erg strikt de regels hanteren, maar ja ieder kind is anders hoor. Als ze verder alles goed doet, prima toch!

Angeltje, wat een lekkere knul is eht toch! Lastig hè als je op je baan niet echt meer op je plek zit, zeker als je dan net een kleintje hebt. Ik had toen echt niet de behoefte om erover na te denken. Hoop dat je snel wat vindt.

Paikea, gefeliciteerd met Kian’s 1e verjaardag! JA, da’s echt een afsluiting hè. Ik had dat bij Brent ook. Oveirgens ben je neit de oudste, ik ben in feb. 35 geworden, dus volgens mij ga ik met de ‘eer’ strijken. :wink:

Jippie, alsnog gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad en goed verwend bent! Jee wordt wel spannend nu hè met alle data en instructies. Nog even en dan is het zo ver!

Mar, fijn dat het al beter met je gaat, logisch dat het af en aan is. HEt is ook niet niks , dus neem je tijd :hug:

Janine, wat leuk K3! Brent is er helemaal weg van. Wij hadden ook gewild, maar de kaarten waren al uitverkocht. Gelukkig vond Brent de lammetjesmarkt waar we geweest zijn ook erg leuk.

Hier prima paasdagen gehad, ondanks dat ik zaterdag weer ongesteld ben geworden. Ik ben er nog niet helemaal uit moet ik zeggen, wil wel verder met afvallen, om mijn opties open te houden en ben wel weer begonnen met clomid 50 (ipv 100), mijn cyclus is toch weer wat verkort, dus wil mijn lijf niet weer een opdonder geven met andere medicatie. Nog een maand en dan terug naar de gyn. Ik twijfel nog of ik ook weer ga testen, of dat ik het allemaal op zijn beloop laat. Ach daar kan ik nog zo’n 1,5 week over peinzen :?

Kus, Mouse

Heey meiden,

Zo, even na 6 dagen gewerkt te hebben weer reageren.

Wat een leuke foto’s meiden!

Jippie, bedankt voor de clomid, een hele dikke kus en een voor jou!

Mouse, moe wordt je er soms van heh, heel de tijd dat gedenk en gepeins over iets. Gelukkig ben je zelf nog zo nuchter om te zeggen dat je nog wel anderhalve week kan wachten. Toppie meid!

Wienie, heb je al nieuws???

7 mei ga ik aan de auriculotherapie. Ze plaatsen dan wat stipjes op je oor en dan zeggen ze dat je er van afvalt. Ach, het is het proberen waard denk ik maar.

de 3 biggetjes was leuk, ik heb erg gelachen en het is best een leuke musical.

Gisteren is mijn haar rood geverfd, eigenlijk ben ik nooit zo van die kleuren maar het staat wel hip. Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken.

Vandaag nog ffies vrij, morgen en vrijdag werken, en dan 4 vrij! Heerlijk!

Oh, 26 mei gaan hubbie en ik naar Tarzan! Ben benieuwd!

Vanavond weer catannen dus het wordt weer een latertje.

Liefs, Janine

Oke, let niet op mijn oranje shirt, dat is omdat ik zo ga sporten… maar zie hier het resultaat…

ZOOO heftig kleurtje!! Leuk hoor. Zou ik nooit durven.

Wienie: Succes met je echo morgen! Ik hoop dat er dan wel een hartje te zien is en dat je beebje mooi gegroeid is! :pray:

Ik ga later even op alle anderen reageren, hoor! Ik zit hier een beetje te knikkebollen achter de computer. De hele dag weer druk bezig geweest: vanochtend rietschermen gehaald met hubbie, vanmiddag hubbie naar z’n werk gebracht, naar een tuincentrum geweest en daarna weer ergens anders een tuinset gekocht. Thuis nog een hanging basket gemaakt met allemaal verschillende plantjes, in huis om gerommeld en over een kleine twee uren moet ik hubbie weer van z’n werk halen. Heerlijk, lekker buiten zijn met dit weer! :clap:

Dikke kus voor iedereen! :-*

Liefs,

Jippie

Jippie, superlief dat je het nog wist en aan me denkt!

En andere lieve meiden, ook lief dat jullie voor me duimen!

Ik heb even geen hele verhalen. We zijn al wat nerveus, maar aan andere kant ben ik rustig en denk ik nu nog dat het goed gaat komen. Ben benieuwd wat ik morgen denk voor ik die kamer binnenstap…

Kaarsjes branden hier!!

Morgen horen jullie meer, 10 voor half 11 zijn we aan de beurt. Al t goed is is die vent echt een eikel dat ie me zo ongerust heeft gemaakt, dan had ie t ook anders kunnen zeggen.

:-* wienie

Ik kom snel weer reageren, wil nu alleen Wienie even heel veel succes wensen voor straks! Mijn duimen blijven draaien!! :thumbup: :pray: :-*

Liefs Woezeltje

Hallo allemaal

vraagje. ik ben in december '06 gestopt met de pil en ben in januari ongesteld geweest nog van de pil. nu ben ik nog helemaal niet meer ongesteld geweest!?

Wanneer moet ik de dokter gaan bellen?

ik word er zo onzeker van, weet even niet of ik nu wel of niet al kan bellen.

groetjes sab

Sab, ik werd na de pil ook maar niet ongesteld. Dat heeft 4 maanden geduurd. Sommige huisartsen sturen je pas na een half jaar door, maar die van mij wilde me na 4 maanden al doorsturen. Het was niet nodig omdat ik toch nog ongesteld werd. Je kunt altijd eens vragen bij de huisarts wat zijn beleid is.

Wienie, hoe was het?

ok.

ik ga hem volgende week dan even bellen om te vragen.

bedankt

wienie hoe is het gegaan schat? ben erg benieuwd. hoop je snel te horen

xxx jody

Wienie, heb de hele morgen aan je lopen denken, nu even tijd om te kijken of je al had bericht. Hhoe is het gegaan? Ik hoop dat je straks goed nieuws hebt!

DIkke knuffel mouse

Wat lief dat jullie aan me dachten…het heeft helaas niet geholpen.

Het is niet goed. Met 6 weken en 2 dagen gestopt met groeien, ben nu 7 weken en 4 dagen, dus was echt nog steeds te klein. Nu wachten of t vanzelf komt, woensdag terug. Anders vrijdag of maandag curretage.

Ik vind t heel oneerlijk, anderhalf jaar op gewacht en nu was t zover en weg is t weer… :cry:

Lieve Wienie,

Wat vreselijk dat ook jij dit moet meemaken :frowning:

Ik was er al heel erg bang voor, maar heb toch mn mond maar gehouden… Ik zelf had namelijk ook absoluut geen reden tot twijfel dat het niet goed zou kunnen zitten. Ik ben tot de dag van curretage nog misselijk geweest en heb de ochtend ervoor zelfs nog overgegeven. Weet dus als geen ander hoe je lichaam je voor de gek kan houden, en hoe ontzettend moeilijk dat is!

En het was bij jou idd nog erg vroeg die 2e echo dus het had natuurlijk nog gekund… :cry: Had het echt voor je gehoopt!

Weet helaas precies wat je nu doormaakt en wil je graag laten weten dat ik er voor je ben… Dus als je vragen hebt, aarzel niet meis… Ik wil je voor nu al het goeds wensen en heel veel sterkte! En mocht het tot een curretage komen, waar je nu natuurlijk nog helemaal niet aan wilt denken -Dat had ik tenminste nadat ik dit nieuws had gekregen, ik wilde dat het nog even ‘van mij’ was en vond het vreselijk dat het er op zo’n brute manier uitgehaald zou moeten worden- Maar een curretage op zich valt mee, lichamelijk dan… Het is zo gebeurd. Ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig zal zijn. Maar dan zal het nog niet makkelijk zijn… Wij hebben er ook meer dan anderhalf jaar op moeten wachten, dus dat gevoel van ‘waarom wij’ is heel herkenbaar… Nogmaals heel veel sterkte, ook voor je partner.

liefs

Mar

Lieve Wienie,

Wat vreselijk *** dat jij dit ook moet meemaken! :frowning: Ik had zo gehoopt dat het vruchtje vandaag weer gegroeid was en dat er een hartje te zien was. Echt oneerlijk, meis! Ik heb er geen woorden voor… Zo lang gewacht en dan dit weer. Wanneer mag het nou gewoon meteen een keer goed gaan? Heel veel sterkte, ik denk aan je & een dikke knuffel voor jullie tweetjes! :hug:

Liefs,

Jippie

Lieve Wienie,

:cry: O meid, wat vreselijk… :cry: Wat erg dat ook jij dit mee moet maken… Ik vind het echt heel erg voor je (en je partner). Mar heeft al heel veel gezegd en daar sluit ik me bij aan. Ik heb al vaak geschreven hoe ik mijn missed abortion en curettage heb ervaren, het was voor mij een hele pijnlijk periode!

Lieve meid, hopelijk komt het vanzelf af, dan blijft de curettage je iig bespaard!! Heel veel sterkte en ook ik ben er als je vragen mocht hebben of gewoon een luisterend oor! :vlinder:

Dikke :hug: en :-*

Liefs Woezeltje

O meiden, wat is er toch aan de hand… :cry: Zoveel verdriet is er hier al te verwerken geweest!! Hopelijk vanaf nu alleen maar goede tijden, ik hoop het echt vanuit de grond van mijn hart!!!

Ik denk aan jullie! Ik kom morgen even op iedereen reageren!

Voor iedereen een :hug: :hug: (groepsknuffel)

Liefs Woezeltje

Oh nee gvd alweer!

Lieve lieve Winnie, een hele dikke knuffel!

Liefs, Janine

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1501346#1501346

Een arm om je schouder voor Wienie.