Meiden met een lange cyclus - deel 12

Jippie: :mrgreen: Ja!! Ik was je voor!!! :-* En je nog net op de valreep gefeliciteerd voordat je zelf weer gepost had!!! hahahahaha

Ik weet niet of je de oudste bent. Ik ben zelf bijna 28.

Spannend hoor dat je nu alle data ongeveer weet… Ik kan me voorstellen dat het heel dubbel is: aan de ene kant fijn om weer te starten en de andere kant wel heel erg eng… Ik hoop echt zo dat het allemaal goed zal gaan!!!

En ja… het is hier erg rustig, misschien komt dat door wat er de afgelopen weken allemaal is gebeurd. Ik hoop dat iedereen snel weer terugkomt!! Ik doe iig mijn best er weer vaker te zijn! :-* Zou het jammer vinden als het hier “in dut” :mrgreen: Jullie zijn wereldmeiden, en kan jullie niet meer missen hoor! :hug:

Liefs Woezeltje

He lieve schatten,

Ik mis jullie ook stiekem wel hoor!!! :shifty:

Het gaat zo ongelooflijk met zn ups en downs, maar de afgelopen dagen voel ik me echt een stuk beter… Het zonnetje doet ook veel goeds heb ik het idee…

Jippie: Hier nogmaals

:mrgreen:

Wat heb je allemaal voor cadeautjes gekregen??

Wat fijn dat je nu je nu jullie ICSI schema gekregen hebt. Het is zo weer zover meis… Ik snap je dubbele gevoel helemaal… Ik hoop dan ook met heel mn hart voor jullie dat er bevruchting optreedt en duim voor een super TP :thumbup:

Hoe gaat het met Sonjabakkeren??

We mailen gauw even weer, ok? kuskus

Wienie: Ik hoop ook dat je gevoel het juiste zegt meid! Erg vervelend he, zo’n week in spanning… Hoe gaat het nu met je?

Woezeltje: Idd dat gaat echt snel zeg, 5 maanden alweer!! Wat ontzettend naar meis dat ze weer zo’n last van haar buikje heeft. Had echt gehoopt dat het beter zou blijven gaan… Wel erg fijn dat het slapen goed gaat en ze zo lekker groeid! Heel veel succes bij de kinderarts 20 april meis, ik hoop echt dat hij een oplossing heeft, dit lijkt me zo moeilijk en zielig voor Luna. Je wilt ook zo graag wat doen en dat kan dan niet… Sterkte! Hoe is het met het foliumzuurtekort nu?

Mouse: Hoe gaat het nu met je? Snap je twijfels erg goed. Het is ook niet niks wat er nu op je pad gaat komen… Wanneer is je NOD ongeveer? Neem je tijd meis, veel sterkte en succes met het nemen van een beslissing!

Egni: Wat goed dat je een ei uit jezelf hebt gehad!! Wie weet wat de accupunctuur met je lichaam doet! Ik las er vorige wk nog een stuk over in de krant, dat artsen steeds vaker vrouwen doorsturen naar een alternatieve geneeswijzer… Misschien was het net dat extra zetje toch? Wanneer krijg je de uitslagen van je bloed en hoe gaan jullie nu verder straks?

Angeltje: Hoe is het met jou? Lukt het een btje om er weer in de komen op je werk? Kan me heel goed indenken hoe moeilijk het moet zijn… Hoe is het op de creche gegaan? En wat naar dat Nordin ook zoveel last van zn buik en ontlasting heeft. He, het zit ook niet mee he… Hoe was het bij de kinderarts? Of is dat deze week? Sterkte meis en dikke knuf!

Bagheera: Wat naar dat Kimberley haar hoofdje niet symetrisch is zeg. Wel fijn dat ze dat nu hebben kunnen vinden zodat julie het in de gaten kunnen houden…

Hoe gaat het nu bij de fysio? Fijn dat het tussen de schoonfam. en jullie stukken beter gaat nu. Ik hoop echt dat het zo blijft, blijven praten hoor meis.

Gaaf dat je in de vliegende hollander gweest bent!! Hoe is het met jou verder?

Hopelijk niemand vergeten…

Hier gaat het wat ik al zei de laatste paar dagen stukken beter… Op zich wil ik positief blijven en het ene moment lukt dat gewoon beter als het andere. Maar we komen er wel!! Heb erg veel afleiding en ga lekker veel met mn vriendinnen op stap… Wij zijn ook druk in de tuin bezig nu en al zeg ik het zelf, het wordt een plaatje… :mrgreen:

Heb verder het gevoel dat mijn lichaam zelf weer wat aan het doen is. En aangezien ik na het stoppen met de pil helemaal niet meer ongi werd vind ik dat al heel wat nu… Gisteren wat rozig verlies gehad en ook steeds van die soort 'groei’steekjes aan de rechterkant…

Dus ben zeer benieuwd, zou het al geweldig vinden om uit mezelf ongi te worden. 2 mei moet ik weer naar het zkh…

Fijne paasdagen meiden, ik zal ook proberen wat vaker te komen, want kan helemaal niet zonder jullie heb ik wel gemerkt… :wink:

dikke kusss :-*

Mar

Heey hallootjes,

Ffies snel hoor…

Jippie, ook vanuit hier nog van harte!! En alvast super bedankt voor de clomidtabletten!! Thank you!

Woezeltje, fijn dat Luna het goed doet!

Mar, dikke knuffel voor jou! Ik denk vaak aan je!

Oh, ik ben 26 trouwens. Nu we het toch zo over leeftijden hadden!

Gisteren met de bewoners naar k3 geweest, de 3 biggetjes! Erg leuk!

Vandaag en morgen nog werken, dan heb ik er 6 op zitten.

Pffffff

Fijne pasen nog!

Liefs, Janine

Ben een beetje ego op t moment hoor. Lief dat jullie naar me vragen. Op zich gaat t wel oke, gene bloed, nog steeds kwaaltjes en ondanks onzekerheden door gy nog wel goed gevoel erover.

Wel denk ik al aan vrijdag…wat als t mis is…dan weet ik t even niet meer, hoe moet dat dan met werken, hoe ga ik dat vertellen, wat de volgende keer.

Maar andere kant, als ik deze 2 voor echo’s niet had gehad, was ik as vrijdag pas eerste keer gegaan en had ik nergens van geweten. En het is allemaal zo pril nog en moelijk te meten, zijn allemaal gemiddeldes. Ik had zelfs een reactie van iemand, waarbij d earts had gezegd dat er een naam is voor ene tijdelijk mindere groeir of zoiets.

Maar groei van niks naar 2/3 mm is toch best veel voor een week? Zeker zo vroeg nog. en d egyn heeft alleen gekeken naar hoe t nu zou moeten zijn.

Zelf denk ik dat het gewoon nog wat harder moet gaan groeien. Het hartje is te zien tussen week 6 en week 7, en vrijdag was ik nog niet aan het einde van week 7, dus dna kan t toch nog komen.

Hoop gezever weer, maar scjhrijf alles maar van me af.

Geen enkel bloedverlies meer gehad en nog steeds kwaaltjes, en zo lang ik niet bloed geeft t moed. Ik geloof ook niet dat het is gestopt met groeien. Mijn belangrijkste kwaaltjes zijn e rnog steeds, trekkerige gevoel in buik en (.)(.). Deze dingen heb ik al vanaf week na eisprong.

En er zijn zoveel meiden die veel slechtere situaties zitten dan ik, door drank, ongelukje, ouder enz bij wie t ook goed gaat, waarom bij mij dan niet?

Tja probeer mezelf maar moed te geven hoor!

Ik kom deze week echt nog wel op jullie reageren, maar ga nu douchen en in de sun zitten!!!

fijne pasen!

Liefs wienie

Hey allemaal,

zo tijdens de paas hebben we weer even tijd om te schrijven he!? :oops: Ik ook hoor. Ik lees nog wel elke dag alles even maar heb soms niks om te schrijven.

Jippie ook van mij Gefeliciteerd!!!!!!

Hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad! Wat heb je allemaal gekregen?

Marr, fijn dat je er weer even bent en nog beter dat je je een beetje beter voelt!! Ja afleiding is toch een goed medicijn.

Ik zal zo onderop even vertellen hoe het met mij staat.

Woezel, wat naar dat het nog steeds niet lekker gaat met Luna haar buikje! :frowning: Hoop dat de kinderarts jullie kan helpen.

Ja de tijd vliegt he! Als ik het goed heb werd je vorig jaar deze maand zwanger toch?

wienie, blijf positief he!! Het komt vast goed!! Veel succes vrijdag!!

Met mij gaat het wel goed. De accupunctuur lijkt wat te helpen.

Ik heb nu al ruim 1,5 maand geen medicijnen meer en lijk nu zelf een eisprong te hebben gehad. Heb ook al een paar dagen last van borsten en onderrug en dit heb ik altijd na een eisprong.

a.s do mag ik de gyn bellen over de uitslag van mijn bloed. als ik zelfstandig een goede eisprong heb gehad krijg ik even geen medicijnen meer. De arts blijft me wel in de gaten houden.

Aan de ene kant zou het natuurlijk heel goed zijn als ik zelf een goede cyclus heb maar ik vind het ook wel eng. ik moet dan echt op mijn lichaam vertrouwen en dat vind ik best moeilijk… Weet dus niet met welke uitslag ik blijer ben. Stom he.

Verder [probeer] geniet ik van het mooie weertje! volgend weekend een weekendje weg en ik hoor net dat het dan 20 tot 23 graden wordt!!! :dance:

Fijne pasen allemaal!!

Jullie moeten eens kijken bij mijn topic, vruchtje te klein, bij zwanger zijn. Heb wat info opgezocht en volgens mij heeft die gyn iets te ver gerekend!

fijne dag!!

Wienie dat zou goed nieuws zijn. Ik hoop dat je vrijdag goed nieuws krijgt. Maar groei is groei. Sterkte.

Jippie, sorry, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik ben hier de oudste, maar heb dan ook al 1 kind. Ik ben 34 jaar.

Egni, zou het ook eng vinden, maar wel heel goed nieuws. Fijn dat ze je blijven volgen. ben benieuwd wat de bloeduitslag is.

Woezeltje, sterkte zeg. Arme Luna en jullie. Het duurt al zo lang.

Mar, neem je tijd. Het druk hebben is goede therapie. Even aan wat anders denken.

Vandaag vieren we Kian’s eerste verjaardag. Heb er veel zin in. Het is mooi weer.

Fijne paasdagen.

Mar: fijn om weer van je te horen!! En logisch dat je ons niet kunt missen toch??? :mrgreen: :lol:

Je klinkt wat positiever, maar ik snap goed dat het met ups en downs gaat. Hopelijk gaat het met je gevoel en je lichaam alleen maar de positieve kant op!! :-

Ik weet niet hoe het met het foliumzuur tekort staat. We moeten eind mei weer terug naar de meneer die die test heeft afgenomen. Dus tot die tijd gewoon doorgaan met slikken.

Janine: leuk zeg naar k3!! Lijkt me ook geweldig om te zien!! Misschien komt dat nog wel een keer met Luna… :mrgreen:

En 6 dagen gewerkt :shock: Zo zeg, dan zal je wel toe zin aan een paar vrije dagen!!!

Wienie: ik heb je topic gelezen. Ja, er staan goede berichten bij. Ik hoop ook echt dat het zo is en je vrijdag een mooi kloppend hartje ziet!! Duim voor je! :thumbup:

Paikea: Tjee… Kian wordt alweer 1 jaar!!! :shock: Wat gaat dat hard zeg!!! Heel veel plezier en je hebt een mooie dag uitgekozen, het wordt super weer!!! :thumbup:

Alvast Gefeliciteerd met Kian!!!

Egni: wel dubbel he, dat je misschien uit jezelf een goede eisprong krijgt, maar aan de andere kant dan ook niet meer de “hulp” krijgt. Ik snap het wel, ook al is het natuurlijk super als je uit jezelf een goede cyclus zou krijgen vanaf nu! Iig fijn dat je wel onder controle blijft, anders voel je je helemaal zo “losgelaten”.

En ja, het is al weer een jaar geleden dat ik wist dat ik zwanger was, ik had vorig jaar op 30 maart een positieve test in handen.

Meiden hopelijk voor jullie allemaal dit jaar een positieve test en een zwangerschap die zich ontwikkeld tot een mooi wondertje!!! :-

Wat een weer he meiden!!! Luna ligt nu even op bed, dus ik ga snel even van het zonnetje genieten!!!

Fijne Paasdagen!!

Liefs Woezeltje

Hihhi, grappig dat iedereen er ineens weer allemaal is! :mrgreen:

Bedankt voor al jullie felicitaties, en Woezeltje… je was me inderdaad net voor! Lief dat je het onthouden had! :-*

Paikea: Alvast gefeliciteerd met Kian! Ik hoop dat jullie vandaag een leuke dag hebben!

Kom je ook weer eens wat fotootjes showen van jullie ventje?

Fijn weekend nog!

Liefs,

Jippie

Ja meiden, als jullie allemaal ineens weer gaan kletsen, kan ik natuurlijk niet achterblijven :mrgreen: .

Jippie: alsnog van harte gefeliciteerd!!!

Voor je 30e verjaardag ben je moeder meis, daar gaan we voor!!!

Erg spannend dat jullie nu het schema voor de ICSI hebben, het gaat (gelukkig) al opschieten hè. Ik kan me voorstellen dat het heel dubbel voelt. Aan de ene kant kan het niet snel genoeg juni zijn, maar aan de andere kant is het ook heel eng… Probeer van het positieve uit te blijven gaan. (en ik ben trouwens 28)

Woezeltje: rot weer van Luna haar buikje meis :cry: . Hopelijk is het snel definitief over en komen jullie in rustiger vaarwater. Wel super dat ze het zo goed zonder de bakerzak doet en dat ze zo geweldig groeit!!! En nog lekker genoten van het weer vandaag?

Paikea: alvast van harte met Kians verjaardag. Heb je niet het gevoel dat dat 1e jaar voorbijgevlogen is? Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad!!

Wienie: ik hoop zo dat de gyn idd te ver gerekend heeft en dat alles goed is :pray: . Het is je zo gegund!!! Probeer positief te blijven meis, hoe moeilijk dat misschien ook is. Tot vrijdag kun je helaas toch niets doen. Er wordt in ieder geval hard voor je geduimd!!! :thumbup:

Egni: fijn dat het zo goed met je gaat, de accupunctuur lijkt dus aan te slaan :thumbup: . En wat betreft het dubbele dat je dan op je lichaam moet vertrouwen, ja, dat klinkt begrijpelijk… Ik kan me voorstellen dat dat erg moeilijk is. Maar dat komt vanzelf wel als het een paar keer goed is gegaan!!! Hoe is het inmiddels met je moeder??

Janine: hoe is het met jou? Bezige bij weer zo te lezen :mrgreen: . En verder, alles goed?

Mar: ben blij dat je zegt dat je niet zonder ons kan, wij kunnen jou ook niet missen hoor :inlove: . En super om te lezen dat het weer wat beter met je gaat, ookal is het met ups en downs. Gun jezelf de tijd om er weer een beetje bovenop te komen, het is niet niks allemaal. Ik vind het echt superknap hoe sterk je in je schoenen staat!!! En ik hoop dat je cyclus idd weer op gang komt, dat zou mooi zijn!!!

Mouse: hoe is het met jou? Kom je er een beetje uit met je gevoelens? Het is niet makkelijk wat je allemaal te overpeinzen hebt… Ik hoop dat je er met je hubbie goed over kunt praten en dat jullie je gevoel bij elkaar kwijt kunnen!!! Denk aan je :-* .

Bagheera: vervelend van Kimberly haar hoofdje. Maar zolang het idd niet erg is, zou ik me niet al te druk maken hoor. Op het bureau hebben ze nogal snel wat op te merken. Wij waren bij de arts geweest en die vond het achterhoofdje van Nordin te plat en een paar weken later zei de wijkverpleegkundige dat het wel meeviel???!!! Dus als je het zelf niet echt ziet, niet te druk om maken!!!

Zo, volgens mij ben ik weer bij. Niemand vergeten toch?? :oops:

Ik ga ff in een apart berichtje ego-en hoor. Anders wordt dit wel erg lang…

Tot zo!!!

Angeltje

Hé Angeltje… waar blijft je ego berichtje??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En ik heb heerlijk genoten van het mooie weer!!! (Luna ook, we hebben veel gewandeld en in de tuin gezeten!)

Liefs Woezeltje

Zo, ben ik weer.

Even een update van hoe het hier gaat…

Met Nordin lijkt het de ene dag geweldig te gaan en de volgende dag is hij weer enorm aan het spugen en heeft hij veel last van zijn buikje. Afgelopen woensdag ben ik bij de kinderarts geweest en die gaf aan dat hij wel de symptomen van koemelkallergie heeft, maar dat het heel moeilijk aan te tonen is bij die kleintjes. Ik moet nog anderhalve week doorgaan met de speciaale voeding en dan moet ik weer terug naar het ziekenhuis voor een provocatietest…

Maar tussen de buikpijnen door is Nordin echt een heerlijk mannetje en genieten we heel erg van hem. We vinden het echt zielig om te zien dat hij zo vaak last heeft, juist omdat hij zo’n vrolijk poepie is als het goed met hem gaat.

Afgelopen donderdag is hij voor het eerst een hele dag naar de creche geweest. Ik vond het vreselijk moeilijk om hem weg te brengen en ik heb wel 4x gebeld om te vragen hoe het ging. Iedere keer als ik belde lag hij te slapen, maar hij had toch ook best veel gehuild :cry: . Dus hopelijk gaat het aankomende donderdag beter (zowel met hem als met mij :mrgreen: ).

Werk is nog steeds @#^%&*!!! Ik heb het erg slecht naar mijn zin en ben druk op zoek naar iets anders… Dus wat dat betreft, weinig nieuwes onder de zon :wink: .

Nog ff een fotootje, zodat jullie kunnen zien wat een kereltje Nordin al wordt…

Dikke kus allemaal!!!

Angeltje

Haha Woezeltje, kom jij er weer tussendoor :mrgreen:

fijn dat jullie zo genoten hebben van het mooie weer. Wij zijn ook lekker buiten geweest, heerlijk. Morgen maar weer denk ik :lol: .

Fijne avond verder!!

:-* Angeltje

We zijn trouwens heel voorzichtig begonnen met groentenhapje (worteltjes). Het cb adviseerde ons toch om er heel langzaamaan mee te gaan beginnen, misschien heeft Luna wat vaster voedsel nodig ivm spugen. Nou gister voor het eerst… ze vond het zo ontzettend smerig!!! Daarnaast heeft ze alles weer uitgespuugt… echt zo’n reflux spugen, een hele golf kwam er uit, waardoor dus niet alleen Luna onder zat, maar ik dus ook… We hebben haar met wipstoel en al op de douche gezet en meteen in bad gedaan. Ik heb er heel hard om moeten lachen… hubbie vond het heel zielig voor Luna, waardoor ik nog harder moest lachen… :mrgreen: Ontaarde moeder… :oops:

Vandaag weer een paar hapjes geprobeerd (hubbie met schort om, Luna helemaal van top tot teen bedekt met een theedoek…) en ze vind het nog steeds ontzettend smerig, maar heeft niet hoeven spugen! Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren voordat ze er echt wat van gaat eten, want nu gaat het haar mond in,maar komt het er met dezelfde gang weer gewoon uit!! :inlove:

Maar… de aaanhouder wint… hahahahaha

Liefs Woezeltje

Tja… ik loop nu eenmaal altijd in weg he Angeltje… :mrgreen: Wat een poepie is Nordin!!! En zo groot al!!! :inlove:

Zal eens een foto plaatsen met Luna en haar wortel gezicht en een foto van mij onder het spuug… 8)

Liefs Woezeltje

hahaha, ik zie het helemaal voor me zeg. Wat een smeerboel moet dat geweest zijn :mrgreen: . Wel fijn dat ze het vandaag binnengehouden heeft. Ze moet er natuurlijk toch even aan wennen hè? En wel een beetje flauw dat hubbie dan meteen een schort omdoet hoor, dat is valsspelen. Luna niet eens de kans geven om ook papa lekker onder te spugen :naughty: .

Ik hoop dat het goed blijft gaan en dat ze het misschien zelfs nog lekker gaat vinden :wink: .

(Nordin slaapt trouwens tot nu toe perfect zonder de bakerdoeken. We zijn vandaag zonder begonnen…)

Liefs, Angeltje

Nou doe je het weer :mrgreen: .

Leuke foto’s hoor, nu zie ik het écht voor me, hahaha.

Nou, ik ga er nu vandoor!!

Tot snel weer.

Liefs, Angeltje

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:thumbup: Super dat Nordin goed slaapt zonder de doeken!!! Misschien is hij er nu echt aan toe! :thumbup:

Tot snel!!!

Liefs Woezeltje

Wienie: Jeetje meis, wat verschrikkelijk die onzekerheid! Het is zo dubbel, je hebt er zelf een goed gevoel over!

Ik kreeg ook van de gyn te horen dat het vruchtje te klein was voor de aantal weken dat ik zwanger dacht te zijn, dus ik begrijp je heel goed. Goed dat je het positief ziet hoor 1 Ik duim me suf dat je vrijdag goed bericht krijgt! Een dikke :hug: voor je!

Woezeltje: Kimberly zit met alles tegen de bovenste groeilijn aan, alleen deze keer was de lengte niet zo’n enorme stijgende lijn die het zou moeten zijn, maar het was er 1 mm onder ofzo, dus wel iets gestegen maar niet zo als “het zou moeten zijn” :?

Wat verschrikkelijk dat Luna weer zo’n last heeft van haar buikje zeg, mag je niet eerder bij de kinderarts komen?

Ze is wel lekker gegroeid zeg en wat fijn dat ze al een week zonder bakerzak slaapt! Hopelijk blijft dat zo goed gaan. Ach gossie, ze houdt dus niet van worteltjes? Eerlijk gezegd vind ik ze gekookt ook niet lekker hoor

:oops:

Jippie: Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! En nee, je bent niet te oudste, ik ben in oktober 30 geworden :smiley:

En ik voel me hetzelfde als toen ik 29 was, dus het doet echt geen pijn om 30 te worden :wink:

Fijn dat je die data nu weet, al meer duidelijkheid. Ik duim ook voor jou!!

Mar22: Nou, ik hoop voor je dat je lichaam inderdaad zelf weer op gang aan het komen is!

Met mij is het goed (dank je) en met de fysio van Kimberly ook, ze gaat met sprongen vooruit!

JanineB: Leuk hoor, K3! Jij ook nog een fijne pasen!

Egni: Hee wat fijn dat de acupunctuur lijkt te werken! En lekker hoor, een weekendje weg, waar ga je heen?

Angeltje: Wat vervelend dat Nordin ook al last heeft van zijn buikje. Hopelijk is het snel duidelijk of het die allergie is! Wat een heerlijk ventje is het toch zeg! :inlove: :inlove:

Hopelijk kan hij ook voortaan zonder de bakerdoek slapen!

Volgens de fysio gaat het heel goed met Kimberly, ze gaat met sprongen vooruit. En tja, dat hoofdje… ik zal een foto plaatsen, dan zullen jullie zien dat het dus echt wel meevalt.

De borstvoeding is terug aan het lopen sinds dat gedoe met de auto in Parijs. Ik dacht aan stress, maar nu de auto al lang en breed hier weer gemaakt voor de deur staat, loopt de BV toch terug. Elke dag moet ik ze een beetje bijvoeden. Ook ben ik er achter dat ze de kant en klare Nutrilon lekkerder vindt dan de poeder. ipv 3 schepjes poeder op 90 ml doe ik 2 schepjes op 90 ml en dan slobbert ze de fles zo leeg!

Ook is de spruw ineens erger geworden, aan de binnenkant van haar wangetjes zit het nu ook vol. We moeten haar nu ipv 1-2 ml per dag, voorlopig 4 ml per dag geven.

Afgezien daarvan gaat het verder goed hier. Ze lacht en maakt al brabbel geluidjes.

Ik zal nog even foto’s plaatsen.

het was een heerlijke dag. Woensdag is hij jarig en dan gaan we met zijn 3-jes naar de dierentuin. voor mij voelen deze dagen ook als een afsluiting. vooral van de bevalling en de dagen erna. Dat zijn echt geen leuke herinneringen, maar ik kan het nu goed achter me laten.

Angeltje, zielig voor Nordin. Hopelijk helpt die voeding snel.

Woezeltje, ook zielig voor Luna. Heb ik echt nog nooit gehoord dat vaste voeding kan helpen. Maar wie weet? Hier pas met 6 maanden begonnen omdat Kian veel last had van krampjes.

Bagheera, het cb maakt zich soms zorgen om niks hoor. Als jij het vindt meevallen dan zal het ook zo zijn. Jammer dat de bv terugloopt.

Hier een foto van Kian in zijn verjaardagsoutfit: