Meiden met een lange cyclus - deel 12

Hallootjes!

Pfff, wat een spannend gedoe maak ik er weer allemaal van he.

Nou vanmorgen werd t nog spannender, want ik had bij t persen na de grote boodschap ook ineens helder bloed. Weliswaar maar paar druppels en daarna werd t weer slijmeriger en beige maar toch. Wij dus vanmorgen naar ziekenhuis, ondanks angst gevoel toch wel gevoel dat t goed zit en dat gevoel van mij blijkt nu dus weer te kloppen dus daar vertrouw ik nu dus maar echt op!

Na mijn verhaal zei de arts al meteen dat dat bloedverlies zo haar geen zorgen baarde. Waarcshijnlijk innesteling. Ik moet me pas zorgen maken als ik blijf bloeden zoals met een ongi. Verder zei z eal voor de echo dat er waarschijnlijk nog niks te zien zou zijn, alleen of er een vruchtje in het zakje zit. En ook niet of t wel of niet goed zal blijven gaan. Hartje net wel of net niet, nog erg vroeg.

Maar goed de echo dus…het is er eentje!!! En je ziet dna al echt een stipje! Nog geen hartje, volgens meting is t ongeveer 5 weken en 2 dagen, wat ook ongeveer klopt met mijn berekeningen. Vooralsnog zegt ze dat ik gewoon moet genieten, want nu ben ik echt zwanger! En ik mag volgende week terug en dan moet t gegroeid zijn.

Dus we hebben ons spruitje al gezien en geloof er nu veel meer in dan eerst en ook geloof ik dus weer in mijn eigen gevoel!!!

En ze zegt dat ongeveer 7 van de 8 zwangerschappen goed gaan, dus daar ga ik maar heel hard in geloven!!! Ben al veel meer blij nu!!! en vind t fijn dat ik nu zo vaak mag komen, toch t idee dat ik t dna “uit handen kan geven” omdat ik al die tijd dat heb gekunnen vind ik t nu moelijk om op mezelf te vertrouwen. Maar t lijkt me wel dat je zelf wel meteen aanvoelt als t echt niet goed is toch? Dat gevoel heb ik namelijk helemaal niet!

jippie, het is zo junu hoor!!! en dadelijk lekker veel leuke mooi weer dingen doen, dan vliegt de tijd!!! doe je sonja bakker? dat doen zoveel mensen en schijnt goed te werken! Succes ermee!!!

woezeltje, fijn dat luna door begint te slapen!! En lekker genieten van je etentje!

En alle andere meiden hoe is t met jullie? Ik heb nog steeds niet alles terug gelezen hoor! Solly! :oops:

Tot snel weer!

Liefs wienie (met beebje in buik!)

Hoi hoi

Ik kam net ergens een bericht tegen van Kaatjes:

Goedemorgen,

Nee, Mex, het is niet gelukt (om niet te testen). En volgens mij zijn we zwanger hoor Er stonden echt twee streepjes, nog wel erg licht, maar duidelijk zichtbaar.

Weet nog niet echt wat ik ervan geloof, maar ben wel erg blij!!!

Liefs,

Kaat

Jihoeeeeeeeeeeeeeeeeeee gefeliciteerd meid!!!

Kaatjes: GEFELICITEERD MEID!!! Wauw!!! Geniet er van!!!

Wienie:Fijn dat je gerustgesteld bent!! En super dat je al wat kon zien! Hopelijk geen rood of rose verlies meer, maar alleen lekker genieten! Wanneer moet je nu weer terug?

Wat een weer he!!! Heerlijk veel buiten geweest met Luna, echt super!

Het eten was gister erg gezellig en lekker. Echt genoten hoor!! En ik was weer mooi op tijd terug om Luna te voeden!

Fijn weekend!!!

Liefs Woezeltje

Hallo meiden,

janineb, ik had het al gelezen op t topic diagnose pco waar we ook schrijven. Daar was ze weer terug vna weggeweest en had een aantal dezelfde dingen die ik ook had toen ik zwnager dacht te zijn en wat bleek idd zwanger!!! Leuk he!

En hoe is t met jou?

Woezeltje, nog steeds wat lichtbruinig, maar weer alleen 's ochtends en verder hele dag eigenlijk niks tot bijna niks. En dus geen rood of rose. Ik las ook ergens het verschil tussen soorten rood en bruin. Als t mis is is zet t door naar steeds meer en is t donkerbruin en donkerrood als bij ongi en dat is t geen van allen nog bij me geweest. En t schijnt vaker voor te komen als je moeilijk naar wc kan en daar heb ik t dus elke keer bij. Ik heb er dus nog steeds een goed gevoel bij. Vrijdag weer terug. Misschien zien we dan net wel of net niet een hartje kloppen! Dan schijnt de kans op ene miskraam al af te nemen van zo’n 12 % naar minder dan 3 %!

Dus wel lekker genoten? Fijn hoor! Went vanzelf steeds meer dnek ik, om je kindje uit handen te geven en toch te genieten!

Het wordt morgen ook een lekker dagje! Genieten dus dames!!!

Liefs wienie (steeds blijer!!!)

Hoop dat het goed blijft gaan Wienie! Het risico op een mk is wel iets hoger als je zwanger geworden bent dmv vruchtbaarheidsbehandelingen…

Ik had precies hetzelfde als jou trouwens, bijna een wk lang roze verlies gehad. Vlgs de gyn had het met de innesteling te maken… Bij mij is het pas in wk 8 mis gegaan. Dus dat was niet meer aan het bloedverlies in wk 5 te wijten. Veel succes en probeer te genieten hoor…

Woezeltje: Fijn dat je een leuk etentje gehad hebt! En dat je op tijd terug was om Luna te voeden. Heel veel succes op het CB maandag! En wat betreft het loslaten, ik kan me dat echt heel goed indenken, ondanks dat ik zelf geen kindje heb. Het lijkt me zo moeilijk om haar in handen van iemand anders over te laten als je zelf even weg gaat (ook al is het maar eventjes)… Dat lijkt me heel normaal hoor, en ben blij te horen dat je omgeving zo begripvol reageerd daarop! Fijn dat ze het zo goed doet op de extra b12 en foliumzuur. Hoe gaat het met jou nu? (lichamelijk?) Veel succes met je nwe cursus healing strakjes!

Angeltje: Ben benieuwd hoe het met je boek gaat meis! En met jou en Nordin natuurlijk, neem je tijd hoor meis!! We horen het vanzelf we weer… Veel succes hoor!

Jippie: Hoe gaat het met het afvallen meis? Het is zo weer juni hoor lieverd, kunnen we samen gaan aftellen!! :wink: Hoe is het met het tuintje? Ben je er nog mee bezig geweest?

Bagheera: Jeetje, wat balen dat je zo lang ongi geweest bent zeg :?

Gaat het nu weer goed met je?? Fijn dat Kimberley zo goed groeit! Zielig lijkt me dat, die prikjes… Maar je weet waar je het voor doet natuurlijk… Hoe gaat het nu met haar? Heeft ze er nog lang last van gehad?

Janine: Jammer dat jullie weekendje niet zo uit heeft gepakt als je missch. gewild had, maar blij dat je nu weer terug bent! Ik ben een paar jaar terug in Luik geweest, vieze stad he? Hoe gaat het nu met je? Heb je de clomiddagen er al weer opzitten?

Sorry, ik kan ff niet verder teruglezen, maar wij zijn donderdag teruggekomen… Disney en Parijs was super, alleen zaten we in een hotel met allemaal VMBO kinderen die waarsch. allemaal zware ADHD hadden… :? Resultaat, maximaal 3 uur slaap per nacht, pfff ben echt blij dat we weer in ons eigen bedje slapen nu!! Die kids hingen om half 3 snachts aan onze deur, helemaal hyper te doen. Hub is er zelfs nog uitegeweest om ze de wacht aan te zetten, wat een tuig joh!!

M’n gyn belde maandag met een niet zo leuke mededeling dat ik nog steeds HCG in mn bloed heb, erg balen dus… :frowning: Ik mag nu nog minstens 8 wk niet weer zwanger raken… Ik ga dan ook even proberen mn gedachten te verzetten en niet zoveel op het forum rond te hangen. Vind het harstikke fijn dat er weer een aantal meiden zwanger zijn, maar tegelijkertijd vind ik het ook heel moeilijk, omdat ik nu 13 wk zwanger zou zijn geweest… Ik kan mn MA nog niet zo goed een plekje geven en ben meer bezig met ‘overleven’ dan met gewoon leven. Heb echt even de tijd nodig, en daarom heb ik besloten ook even afstand te nemen van het forum…

dikke kus

Mar

Lief van jullie hoor! thanx.

Ik durfde 't niet goed hier te plaatsen, omdat ik zo lang niets van me had late n weten en omdat 't soms bij anderen ook pijn doet, wat ik ook maar al te goed begrijp.

Hoe’stie hier, ook alles goed?

Mar, moet nu de hcg volledig uit je lichaam zijn voordat je weer met 'n nieuwe ronde puregon begint, of hoe moet ik dat zien?

Het valt niet mee, ik bid voor jou 'n weesgegroetje dat 't gauw de goede kant op mag gaan.

Take care :hug:

Liefs,

Kaatje

Hoi meiden,

Kaatjes: Gefeliciteerd met je zwangerschap! En leuk dat je het hier nog even komt melden.

We hadden je inderdaad erg lang niet meer gezien.

Wienie: Jij gefeliciteerd met je eerste goede echo! Ik hoop dat er vrijdag een hartje te zien is!

Mar: Leuk dat jij er ook weer bent! Op de ADHD-kinderen na hebben jullie wel een leuke week gehad? Hoe gaat het verder met jullie? Heb je ook nog bloedverlies? Moet je binnenkort ook weer op controle of eerst niet weer? Balen dat je de komende tijd niet zwanger mag worden door je hcg-waarde. Zullen we dan afspreken dat we gewoon lekker tegelijk in juni zwanger gaan worden? :thumbup: :-* Heel veel sterkte & ik blijf aan jullie denken! :hug:

Woezeltje: Ik ben blij dat je zo genoten hebt van het etentje! :-*

Janine: Wilde je de Clomid ook nog hebben?

Dan moet je me even een pb-tje sturen met je adresgegevens, dan kan ik het op de post doen.

Hoe gaat het met alle anderen? Hier gaat het wel goed. Heerlijk van het weer genoten de laatste dagen. Hubbie heeft gisteren een nieuwe schutting geplaatst aan de achterkant van de tuin. Ik ben naar een tuincentrum geweest om leuke klimplanten. Ik heb twee soorten Clematis gekocht, dat zijn klimplanten en in het voorjaar-zomer komen er allemaal roze bloemen in. De bedoeling is dat de hele schutting een roze bloemenzee gaat worden. Maar ja, altijd even afwachten of het ook zo goed gaat groeien! Verder is gisteravond een vriend van ons op visite geweest, alvast voor mijn verjaardag. (Ik ben as vrijdag 6 april jarig), dat was ook gezellig. En vanavond gaan hubbie en ik naar de bioscoop, naar de nieuwe film van Mr.Bean. Ik ben benieuwd!

Liefs,

Jippie

Hoi meiden,

Wienie, fijn dat de gyn je gerust heeft kunnen stellen. Geniet ervan! Ja Rome is inderdaad erg mooi! Ben er een paar jaar geleden geweest en vond het geweldig.

Kaatjes, gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap.

Jippie, goed hoor dat je al zo afgevallen bent. LEkker hè met dit weer in de tuin werken. Wij zijn van het weekend ook lekker veel buiten geweest!

Mar, wat naar dat de HCG nog niet is verdwenen. Het zi t ook neit mee hè. Ik hoop dat je het leuk hebt gehad in Parijs/Disney!

Woezel, hoe is het gegaan bij het CB? Fijn dat je de cursussen zo leuk vond. En goed hoor om het ook als je geen zin had/moe was wel te doen. Even tijd voor jezelf is erg belangrijk. Bij mij gaat het goed hoor met die zaken, merk dat er van alles in ontwikkeling is, maar door de drukte op werk kom ik er niet altijd toe om het veel aandacht te geven.

Janine, jammer dat je weekendje tegenviel Kan me voorstellend at je dan liever in je eigen bedje ligt. Jij ook al aan het SB-en GOed hoor!

Zoals jullie hebben gemerkt ben ik wat minder op KOK. Ik loop nu al een paar weken te peinzen over wat ik nu wil. Eigenlijk nav mijn laatste bezoek aan de gyn. Ik twijfel of ik wel door wil gaan met behandelen of dat ik de natuur maar op zijn beloop zal laten gaan. Ik merk dat ik steeds heftiger reageer op de clomid. Ben dan echt niet te genieten, heb nergens zin in en kan overal om janken. Ik heb er zo de balen van om me zo te voelen. Eigenlijk denk ik er over om te stoppen met de mm en niet door te gaan naar de ivf. Ben nu 2,5 jaar bezig waarvan 1,5 jaar met allerlei medicijnen. Ik ken mezelf soms niet meer terug. Op zich voelt het wel lekker om alles overboord te gooien, maar ik weet ook dat ik dit heb bedacht na mijn ei, en dus wil ik even afwachten of ik er bij een volgende ongi ook nog zo over denk. Maar dit is dus de reden dat ik hier minder ben. Ik lees nog wel mee, maar heb op dit moment niet zo veel te melden. Ergens eind van de week begin volgende week zal mijn nod zijn. Ik wacht het dus nu maar even af.

Kus, Mouse

Mar, neem je tijd en doe waar jij je goed bij voelt. We zijn er voor je als je daar behoefte aan hebt.

Mouse, wel begrijpelijk je overwegingen. Wellicht lukt het toch op de natuurlijke manier.

Kaatjes, gefeliciteerd. Geweldig.

Jippie, je gaat snel hoor met afvallen. Mooi. Ik stop nu met SB. Ik ben op mijn streefgewicht.

Hier ook gisteren plantjes bijgeplant.

Mouse, dikke knuffel! Lijkt mij ook erg moeilijk wat ik dan zou doen. Succes met de keuze die je maakt!

Vanmorgen was ik moeilijk uit bed te komen haha, gisteren bij mijn teamleidster zitten catannen. Alleen deed ik altijd het basisspel, maar nu dus met de uitbreiding erbij van ridders en zeevaarders. Affijn, na alles uitgelegd te hebben gekregen, heb ik het eerste potje gewonnen! Daarna nog een potje gespeeld en toen was het al 12 uur. Ik dacht, even plassen en dan naar huis. Maar toen ik weer in de woonkamer kwam was de poker-koffer al op tafel gezet en hebben we dus tot 2 uur zitten pokeren. Affijn, half 3 lag ik in bed en een paar uur later er weer uit om te sporten. Ik was die dag dus bijna 21 uur wakker!! Toch best lang!

Maar ik ken weer de uitbreiding spelen van catan en ben helemaal heppie!!!

Janine

Ha meiden,

Thanx Jippie!

Goede deal maak je met Mar!! :mrgreen: Ik duim ervoor hoor!

Lijkt me erg leuk wat jullie met die schutting gaan doen. Het is idd altijd even afwachten, maar je ziet dan de vorderingen en dat is ook wel leuk he!

Mouse, vervelend dat de hormonenmedicijnen zo’n negatieve invloed hebben. Dat maakt 't allemaal niet makkelijker he. Wie weet hoef je geen beslissing meer te nemen… :pray:

Paikea, wat is SB? Misschien staat 't een stuk terug in dit topic wel, maar ik heb niet teruggelezen :doh:

Janine, was dus 'n latertje!! Maar wel gezellig zo te horen!

Hoe gaat 't met de rest vd meiden, alles goed?

Liefs,

Kaatje

Hoi meiden,

Ik kom ook weer eens even wat van me laten horen. Ik mis jullie wel een beetje hoor :wink: .

Kaat: wat super zeg!!! van harte gefeliciteerd en probeer er van te genieten!! Wanneer heb je een 1e echo? En SB is Sonja Bakkeren…

Janine: Jemig, je had er zin in met catan en poker. Je zult wel moe zijn. Maar goed, als je er blij van wordt is het okè :mrgreen: . Vanavond op tijd naar bed hè :naughty: .

Paikea: goed dat je op je streefgewicht bent, lekker hoor. Er hoe is het verder?

Mouse: moeilijk hè, die overpeinzingen. Het ene moment kun je er zo over denken en het volgende moment kan het weer heel anders zijn… Maar ik kan me er alles bij voorstellen dat je het zat bent zo met medicijnen bezig te zijn en jezelf af en toe niet meer te kennen. Veel succes met je beslissing!!!

Jippie: fijn dat je zo geniet van het mooie weer en wat afleiding in het tuinieren kunt vinden. Het is echt zo juni meis. en die opmerking over jij en Mar samen zwanger in juni, daar gaan we voor duimen!!! :thumbup:

Mar: lieve meid, het is echt niet gek dat je het zo moeilijk hebt en dat het meer overleven is als leven op het moment. Alles in je leven staat in het teken van jullie verloren kindje en het zo graag opnieuw zwanger willen worden. Goed van je dat je jezelf de tijd en de ruimte gunt om dit te verwerken. Je moet doen wat goed voor je is. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!

Wienie: fijn dat je er steeds meer van kunt gaan genieten en dat je zo positief bent. Op naar de volgende echo!!!

Woezeltje: we hebben elkaar vandaag al gesproken, dus alleen nog maar: :-* :mrgreen: .

Bagheera: fijn dat het zo goed met Kimberly gaat, ze groeit lekker hè? En rot dat ej ongi zo lang heeft geduurd. Hopelijk is het de volgende keer minder lang.

Egni: hoe is het met jou???

Hopelijk ben ik niemand vergeten :oops:.

Hier gaat het redelijk. Het weer aan het werk zijn valt zwaar, met name ook omdat ik het echt niet naar mijn zin heb op het werk. En met Nordin gaat het helaas met ups en downs. Hij blijft enorm veel problemen met zijn ontlasting/buikje en voeding hebben. Woensdag hebben we een afspraak bij de kinderarts in het ziekenhuis, ik hoop dat we dan eindelijk wat wijzer worden. Het is zo zielig om dat mannetje steeds zo’n last te zien hebben. Als het goed met hem gaat is het zo’n vrolijk kereltje…

En verder gaat hij a.s. donderdag voor het eerst een dag naar de creche, ik zie er nu al zo tegen op om hem weg te brengen. Dat wordt echt :cry: :cry: :cry: . Maar goed, het is niet anders.

Verder ben ik tussen de bedrijven door lekker met mijn boek bezig, dus dat gaat goed.

Nou meiden, ik ben er weer vandoor. Tot snel weer!!

Liefs, Angeltje

Hey meiden,

Hier ben ik ook weer even, maar wel weer even snel hoor kom gauw weer wat langer!

Wil even zeggen dat ik als het even meezit de afgelopen dagen een spontane eisprong zonder medicijnen heb gehad!! :dance:

Het moet nog wel blijken uit mijn bloed maar goed. Er zat afgelopen woe een eitje van 12 mm en deze was vandaag weg.

De gyn moest lachen en noemde me een apart geval :mrgreen: !

Zou het door de acupunctuur komen? :eh:

Ik kom echt snel weer op iedereen reageren!! :oops:

gelukkig was het rustig de laatste tijd!!

Dikke :-* voor jullie allemaal!!

Ha meiden,

even maar een ego korte reactie want voel me vandaag…

Dus wil alleen nog maar liggen op de bank na deze lange lange dag.

Sinds vrijdag geen rose of bruinig meer gehad, tot maandag ochtend weer 2 druppels helder licht bloed. Heb zelf t idee dat t met mijn baar oedermond te maken heeft ofzo. Heb t namelijk alleen 's ochtends bij moeilijk poepen (lekker detail) En siondsdien niks meer…maar des te meer kwaaltjes! Ik heb e rdus nog steeds wel vertrouwen in, ook al schrik je wel elke keer bij wat bloedachtig iets zien, maar daar blijft t gelukkig bij dus niks aan t handje. Gister is moeders voor moeders geweest,k dus vanaf nu plas ik in een kannetje.

Verder ben ik dus blij blijer blijst!!

En sinds gister beetje misselijk. Vandaag voor de klas elk uur iets gegeten,voelde me zo naar. En mijn tepels zijn groter geworden, en heel dat boeltje gaat steeds meer zeer doen dus ik ga er echt steeds meer in geloven en ik neem alle kwaaltjes voor lief haha!

Verder dus alles goed hier! Ik ontwijk collega’s en vriendinnen die ik t nog niet wil vertellen maar n beetje want ik kan anders denk ik echt niet mijn mond houden!!!

En hoe is t met jullie allemaal, sorry dat ik even wat ego ben, maar manlief krijgt ook niet zoveel aandacht van me, heb even genoeg aan mezelf! Vrijdag weer echo…spannend wel hoor!!!

Tot snel weer!!!

Liefs wienie

Woezeltje: Fijn dat het op alle vlakken de goede kant uit gaat met jullie, vooral met het buikje van Luna!

En ik heb dat gevoel ook hoor, dat ik Kimberly moeilijk los kan laten. Toen we naar de Efteling gingen voor die nieuwe attractie hebben we haar naar mijn schoonouders gebracht en ik heb er behoorlijk moeite mee gehad. Om 13 uur heb ik hubbie gezegD: goh, ik denk dat het wel goed gaat, maar bel jij of bel ik even? :mrgreen:

Paikea: Ja je moet kijken wat je het beste vindt voor je kleintje. Wij hebben Kimberly wel regelmatig meegenomen al, maar ze slaapt dan ook overal: in het grote bed bij mn schoonouders, in het ledikantje bij mijn moeder, in het campingbedje bij mijn vader, in het ledikantje bij mijn zus ( is nog van haar dochtertje) en hier beneden in het ledikantje wat we voorlopig als box in gebruik hebben.

Gelukkig hebben wij dus een makkelijke slaapster, maar het had zeker anders gekund.

Heb je nog iets kunnen bedenken voor de verjaardag van je zus?

Wienie: Kan me voorstellen dat je het moeilijk had vanwege dat rose enzo. Gelukkig heb je dan toch een goede echo gehad, gefeliciteerd! :dance:

Moeilijk is dat dan hè, als je het eigenlijk van de daken wil schreeuwen maar toch ook weer niet… Wanneer wil je het gaan vertellen?

Jippie: Ik ben nu voor de eerste keer echt duidelijk ongi geweest, de vorige keer waren het een paar druppies en t was weer over. Het is 3 dagen gestopt en mijn lijf trakteerde me met nog eens 5 dagen ongi.

Het kan door de pil komen, maar als he tnu weer binnen een paar dagen terug komt ga ik naar de HA.

Hoe was de film van Mister Bean?

Woezeltje: Hoe was de verlate kraamvisite? Nog gezellig geweest hoop ik. Hoe was het bij het CB?

Kaatjes: WAUW! Jij ook gefeliciteerd! :dance:

Mar: Fijn dat Disney leuk was, alleen vervelend dat je zo weinig kon slapen…

Lieverd, het is heel begrijpelijk dat je nog steeds aan het “overleven” bent, dat heeft tijd nodig…

Neem de tijd die je nodig hebt en ik hoop dat je dan weer hier mee komt schrijven :hug: :hug:

Mouse: Goh, vervelend zeg, dat je er over denkt om te stoppen, maar kan het me ook wel goed voorstellen als je zo heftig reageert op Clomid. Kan de gyn niks voor je doen? Succes met de keuze die je gaat maken…

JanineB: Wow, dan heb je een lange avond gehad, maar wel leuk!

Angeltje: Vervelend dat het nog steeds met ups en downs gaat met Nordin. En dan heb jij het ook nog niet naar je zin op je werk… jakkie, kun je er niet met je leidinggevende over praten?

Fijn dat je toch lekker met je boek verder kunt gaan!

egni: Hee, das wel bijzonder ja, een spontaan ei! Maar ook wel een goed teken toch?

We zijn bij het buro geweest voor de prikjes. Ik kweet niet of ik het al verteld had, maar Kimberly begon te huilen en stopte niet voordat ze aangekleed was en in de wagen lag, zo zielig met dat pruil lipje…

En na 5 minuten op de knieën gezeten te hebben om te vergelijken, is er iets gevonden:

Kimberly d’r hoofdje is niet symmetrisch :roll:

Het kan nu nog geen kwaad maar we moeten het wel in de gaten houden…

Ook dat ze meer gegroeid is in de breedte en maar 1 cm in de lengte is iets wat we in de gaten moeten houden. :roll:

Als ze de volgende keer niet mee gaat op de groeilijn, dan moet er onderzocht worden hoe het komt dat ze niet goed groeit…

Haar nek- en schouderspieren zijn nogsteeds te slap, dus de fysio gaat door. Afgelopen donderdag de 2e keer gehad. Ze was erg vooruit gegaan in een week tijd zei de therapeute ( ze is niet vooruit gegaan, ze liet alleen deze keer WEL zien dat ze haar hoofdje op kan tillen, het lekkere eigenwijs ding van ons :wink: )

Voorlopig zal ze de fysio wel blijven houden.

Ik maak me er nieteens druk om, wij kennen een kindje en die heeft echt een vierkantig hoofdje, en ook nog eens helemaal afgeplat aan de achterkant. Kijk, dat je daar op het buro iets van zegt oke, maar bij Kimberly valt het heel erg mee hoor.

Verder gaat het goed met Kimberly, zondag is ze een dagje bij mijn schoonouders geweest. Mijn schoonzus met haar man waren er ook en het is allemaal goed gegaan. Zaterdag zijn we de spulletjes al gaan brengen en hebben we ze even bijgepraat over de verzorging van Kimberly.

Het gaat stukken beter sinds het gesprek, ze doen nu hun best wat meer rekening met ons te houden. We zien wel hoelang het goed gaat ( lekker optimistisch klinkt dat :wink: ).

De Vliegende Hollander in de Efteling is echt het wachten waard, we hebben anderhalf uur staan wachten zondag, maar vooral de voorshow en de lifthill zijn geweldig gethematiseerd!

En wij als achtbaan fanaten wilden nu eindelijk die baan wel eens doen. Hij is niet heel erg intens, maar wel leuk. Tenslotte staatie ook in de Efteling ( is familiepark) en niet in Six Flags.

ahum, Walibi bedoel ik.

Hallo allemaal,

Sorry wordt weer ego berichtje. Weer echo gehad en was niet goed. Dat wil zeggen, voor nu. Vruchtje was te klein voor 6,5 week en nog geen hartje te zien. Deze gyn zei dat t 2 kanten uit kan, maar dat t voor nu eigenlijk niet goed is, maar dat ie dat aan moet geven omdat het dus twijfelachtig is en er eigenlijk hartje had moeten zijn. Dus we zijn nogal geschrokken.

Maar gek genoeg, heb ik niet t gevoel dat t mis is en ik durfde tot nu best op mijn gevoel te vertrouwen, na die maanden medische molen. En achteraf gezien, toen we thuis waren en gingen nadenken, vorige week op die echo was vruchtzak 9 mm en nog geen vruchtje waarneembaar, alleen ringetje. Nu was t vruchtzakje 15 mm en was er wel een vruchtje naast t dooierzakje of zoiets te zien, 2 á 3 mm, maar dat was dus nog te klein…maar dan is t toch gegroeid???

En sinds deze week heb ik helemaal geen bloedverlies gehad en zijn mijn kwaaltjes alleen maar meer geworden. En kreeg ik er steeds meer vertrouwen in dat t goed zit.

Het wordt dus een spannende week, aan ene kant zijn we nu heel verdrietig, waarom dit nu ook nog??? (we hebben al genoeg voor onze kiezen gehad afgelopen tijd) zo oneerlijk als dit ook nog eens mis zou gaan…en aan de andere kant zegt mijn gevoel dat t ook nog de goede kant op kan gaan…al snap ik er dan even niks van en wil die uk dan nu al papa en mama tot last zijn! Waarom weten ze gewoon niet meteen iets!! Vrijdag kan hij ons meer zekerheid geven, dan moeten we terug.

Kortom, ben toch wel sip en leeg en wil alleen maar slapen nu…

x wienie

Wienie, ik hoop dat het niks is, misschien ben je wel iets korter zwanger dan je dacht.

Mijn duimen draaien!

Knuffel van Janine

Wienie: :shock: Jeetje… Ik hoop ook dat er niets is en dat je gewoon minder ver bent dan verwacht. Ik hoop zo dat je gevoel klopt!!! Ik duim voor je meid! :thumbup:

Hoe voel je je?

Bagheera: tjee, wat een gedoe zeg op het cb! Zit Kimberly niet goed in de groeilijn dan?? Want bij mij op het cb zeiden ze dat het normaal is dat baby’s nu wat minder hard groeien (cm). Luna was ook maar 2 cm gegroeid in 1 maand en zij vonden dat normaal. (ze zit ook gewoon mooi in de groeicurve). Ze was verder 400 gram aangekomen in 1 maand, dat was ook netjes.

Hopelijk wordt het hoofdje van Kimberly niet erger!! En veel succes met de fysio! :thumbup:

Egni: :dance: ja, wat goed dat je een spontane eisprong hebt gehad!! :clap: Ik duim dat uit het bloedonderzoek blijkt dat het een goede eisprong is geweest! :thumbup: Hoe is het verder met je?

Angeltje: Ik kon wel met je meehuilen hoor dat Nordin naar de creche ging :cry: Hopelijk wordt het langzaamaan wat makkelijker. Ik denk aan jullie!! :-* Hopelijk gaat het beter met Nordin zijn buikje en hoef je niet meer naar het zh!

Janine: hahaha, dus je hebt lekker lang zitten catannen??? Ik weet niet hoe het spel werkt hoor, maar zo te horen is het wel verslavend… :mrgreen: Hoe gaat het verder met jou?

Paikea: super zeg dat je op je streefgewicht bent! :thumbup: Knap hoor!!

Mouse: tjee meid… wat kan ik me je overpeinzingen goed voorstellen! Het is ook allemaal zo zwaar!! En als je nu 100% zeker wist dat het allemaal echt gaat lukken, dan is het niet zo erg, maar niemand kan je die zekerheid geven… Ik hoop zo dat je de juiste beslissing kunt nemen. En het is goed van je om te wachten tot je NOD, misschien zet dat de hele boel weer op zijn kop… Lieverd, ik hoop gewoon dat je niet meer ongi wordt, dan hoef je deze moeilijk beslissing niet te nemen! :-* :-* :-* :hug:

Jippie: sorry… beetje laat, maar ben niet eerder meer hier geweest, maar het komt uit de grond van mijn hart: nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! :-* :-* :-

Hopelijk heb je een leuke dag gehad!!

Hoe was de film???

Kaatjes: hoe gaat het met je? Voel je je goed?

Mar: fijn dat parijs leuk was!! Jammer alleen van die kinderen…

Enne… voel je niet schuldig dat je hier minder komt!! Ik snap het echt heel goed!! Ik heb het al vaker gezegd, maar alles wat en hoe je het schrijft (en hoe je de ma dus ervaart) is exact een kopie van mijn leven 2 jaar terug!! (22 maart 2005 hoorden we dat we een ma hadden en 4 april 2005 ben ik gecuretteerd). Je gevoelens, hoe je het verwoord, echt exact hoe ik me voelde en hoe ik het beleefde!!! Lieve meid, ik begrijp je dus echt goed!! Laat het er maar even zijn die gevoelens, er komt een moment waarop je weer een beetje verder kunt, echt. Maar tot die tijd: neem de tijd voor jezelf en je hubbie, probeer alles een plek te geven.

Ik denk aan je en als je wilt praten: je weet me te vinden!!! :hug: :-

Zo… sorry dat ik al zo lang niet geweest ben. Maar ik schreef vorige week nog dat het zo goed ging met Luna haar buikje… nou, zo slecht gaat het nu weer… :cry: Ze heeft sinds maandag weer echt enorm veel last van haar buikje… Na de voeding niets dan huilen en ze poept gigantisch veel!! Slapen 's nachts gaat gelukkig wel nog steeds geweldig goed (ja… al weer 1 week zonder bakerzak :dance: ).

Alleen die buikpijn is vreselijk… Ik weet ook niet meer wat ik eraan kan doen. Hopelijk weet de kinderarts 20 april meer, dan moeten we weer naar hem toe.

Ik ben 's avonds dan ook echt ontzettend moe en kom weinig toe aan de computer.

Op het cb was maandag trouwens alles goed. Ze was 400 gram aangekomen (ze is nu 7020 gram :mrgreen: flinkerd he!) en 2 cm gegroeid. Ze zit netjes in de curven, dus het cb is tevreden :mrgreen: , en ik ook hoor!!

We gaan nu lekker genieten van het mooie weer dit Paasweekend!!! Heerlijk!!!

Luna is maandag alweer 5 maanden oud… wat gaat het toch hard!! :shock:

Tot snel meiden!

Liefs Woezeltje

Hoi meiden,

Het is hier erg rustig, niet zo gezellig meer… :frowning: Dus dan ons topic maar weer even naar boven halen!

Wienie: Balen dat de tweede echo niet duidelijk goed was… Maar aan de andere kant ben je misschien ook nog wel wat vroeg wat betreft hartactiviteit en net wat jij ook zegt, het is wel gegroeid ten opzichte van vorige week! Dus ik ga heel hard duimen dat er komende vrijdag wel een hartje te zien is. De moed nog niet opgeven, hoor! :hug:

Janine: Ik heb de Clomid vanmiddag op de bus gedaan, dus ik denk dat je die dinsdag wel hebt. Er zitten 15 tabletten in, dus meer dan ikzelf dacht. Ik hoop voor je dat je het niet meer nodig zult hebben! Wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken?

Egni: Fijn dat je zomaar uit jezelf een eisprong hebt gehad!

Veel succes in de wachtweken, ik hoop dat je met goed nieuws komt!

Mar: Hoe gaat het met jou, meis? Dikke knuf! :-*

Angeltje: Hoe is het donderdag gegaan met Nordin op de creche? Kon jij de dag wat door komen zonder je mannetje?

En hoe was het bij de kinderarts? Hebben jullie wat meer duidelijkheid kunnen krijgen?

Woezeltje: Hoe gaat het nu met jullie?

Mouse: Ik hoop dat je niet ongi gaat worden! :pray: Kun je het voor de rest allemaal nog wat bolwerken?

Kaatjes & Wienie: Alles nog goed?

Bagheera: Fijn dat jullie het leuk gehad hebben in de Efteling! Vervelend dat Kimberly’s hoofdje niet symmetrisch is en dat haar schouder-en nekspiertjes nog niet zo sterk zijn. Ik hoop dat dat snel allemaal beter gaat!

Hoe is het met de andere meiden?

We hebben vandaag de papieren en recepten gekregen voor de volgende ICSI. Ik moet op 6 juni beginnen met Primolut om de ongi op te wekken, op 20 juni gaat de eerste spuit Lucrin erin (om je eigen cyclus plat te leggen) en dan vanaf 21 juni Puregon erbij spuiten. Nu een lagere hoeveelheid, zodat we niet weer overstimulatie hebben. De eerste echo staat voor 28 juni. Het gaat allemaal best nog wel snel, over een week of 9-10 gaan we weer van start. Aan de ene kant hebben we er wel weer “zin” in, aan de andere kant doodeng! :shifty: Verder was ik gisteren jarig, ik ben 29 geworden. Nog maar één jaartje en dan ben ik de 30 gepasseerd… Ben ik trouwens de oudste hier op het topic? Voor de Paasdagen hebben we nog niet echt plannen gemaakt.

Heel fijn Paasweekend allemaal!

En ik hoop dat er snel weer wat meer mensen komen kletsen, want het is hier wel erg stilletjes…

Liefs,

Jippie

Hihhi, Woezeltje…

We waren tegelijk aan het posten!