Mar: Succes bij de gyn morgen!
Bagheera: Sterkte met je familie! Ik weet wat het is, ik heb in december tijdelijk het contact verbroken met mijn eigen ouders…
En je hebt helemaal geen worm, je hebt een prachtige meid! :inlove: Knuf voor jullie drietjes! :hug:
Liefs,
Jippie
Hoi hoi
Ik meld me voor een paar dagen afwezig. Ga een weekendje naar de ardennen!
En ik heb de weerberichten gekeken, er schijnt toch dat het er sneeuwt, en misschien morgen ook! Wel cool!
Fijn weekend!
Liefs, Janine
Heel veel plezier, Janine! :-*
Ennuh… sneeuw? In Nederland gaat het 15 graden worden en een lekker zonnetje! :mrgreen:
Liefs,
Jippie
Heee meiden,
Janine: Wat gaaf, veel plezier! Zal jou ook goed doen ffies een paar dagen weg!!
Bagheera: Jeetje meis, wat een narigheid zeg! Probeer er wat afstand van te nemen indien mogelijk. Jullie meisje een worm noemen :evil: Dat is echt niet zo hoor lieverd! Probeer jullie eigen plan te trekken en bij onduidlijkheden op de persoon af te vragen van hoe of wat… Sterkte ermee!
Angeltja: Hoe is het de afgelopen dagen met Nordin gegaan? Heeft ie nog last gehad van de prikjes en hoe is het slapen gegaan zonder in te bakeren?
Paikea: Wat goed dat jij ook aan het SB’en bent. Mijn schoonvader is inmiddels al 20 kilo kwijt!! Hoeveel wil jij in totaal ongeveer kwijt dan?
Jippie: Heb je net een mail gestuurd :-* Je klinkt erg gemotiveerd over SB! Veel succes meis :thumbup:
Kom net terug van de gyn en het eerste wat ze zei was: ‘Wat zie je er ontzettend slecht uit’ … Lekker compliment zo op de vrijdagmiddag wel… :?
Vlgs haar zit ik behoorlijk door mn reserves heen. Als ik heel eerlijk ben, dan klopt dat ook wel denk ik… Voel me echt een lopend wrak de afgelopen dagen.
De uislagen van mn bloed waren binnen en die waren helaas niet zo goed. HCG staat nog steeds niet op 0, maar stond vorige wk op 400 en Hb is ook te laag. En mn bloeddruk ook, dat verklaart ook waarom ik zo duizelig en lusteloos ben… Zonet heb ik weer bloedgeprikt en dan kan ik maandag bellen voor de uitslag daarvan. Aan de hand daarvan hoor ik wanneer ik weer met een kuurtje Primolut/ Duphaston mag beginnen (om een menstruatie op te wekken alvorens ik weer met clomid mag starten), maar eerder dan over 4/6 wk zal dat niet worden…
Vond het best een domper, maar idd ik moet nu eerst maar eens aan mezelf en mn eigen gezondheid gaan denken… Even aansterken, want in zo’n conditie weer zwanger worden is natuurlijk ook niet goed. Maar toch weer ff balen nu…
Gelukkig maandag lekker weg richting Parijs!!
:-*
Mar
Zo, heb even het e.e.a. gemist geloof ik :mrgreen: . Maar ik ben er weer!!!
Mar: wat heerlijk dat jullie er een paar daagjes tussenuit gaan. Daar ben je wel aan toe denk ik hè? Even tijd voor wat afleiding na alle ellende!!! Ik hoop dat het je lukt om het eventjes een beetje los te laten en te genieten met je hubbie. En denk goed om jezelf hè, met je hb enzo. Lekker rustig aan en gezond eten!!! Ik kan me voorstellen dat het een domper was dat je moet wachten alvorens weer met de clomid te mogen beginnen, maar het is wat je zegt, eerst weer een beetje aansterken. Hopelijk vliegen de weken voorbij. Heel veel plezier en dikke knuf!!!
Janine: veel plezier in de sneeuw :mrgreen: !!! Wij zetten hier moren de tuinstoelen buiten denk ik :think: .
Mouse: is je temp al gestegen?? Ik duim heel hard voor een positief bericht over een week of 2 :thumbup: :thumbup: :thumbup: . En twee avonden tot 12:00 uur gewerkt, jemig… Wel een beetje om jezelf denken hè :-* .
Bagheera: het is wat Mouse in andere woorden al zegt, je familie heb je helaas niet voor het uitkiezen. En hoewel het heel verdrietig is, is het soms gewoon beter te breken met familie. Geniet lekker van jullie gezinnetje en ga lekker om met de mensen die van je houden en waar je je fijn bij voelt. En de rest kan @!!@#$@@#%%…
Jippie: wat goed dat je zo gemotiveerd aan het afvallen bent!!! En het kan zeker geen kwaad je aandacht even ergens anders op te richten. Erg knap van je hoor!! Ik hoop dat je nog even lekker wat kilootjes kwijt kan raken en positief naar juni toe kan leven!!!
Wienie: veel plezier in Rome. Lekker genieten van je roze wolk!!!
Egni: moeilijk hè, om er ‘niet’ of minder mee bezig te zijn. Het is mij in ieder geval nooit gelukt… Maar doe waar je je goed bij voelt meis. Je klinkt in elk geval positief!!
Woezeltje: hoe is het met jullie en met Luna? Iedereen weer een beetje opgeknapt?? Dikke :-* .
Paikea: aan jou eigenlijk dezelfde vraag, zijn jullie weer beter??
Hier gaat alles zijn gangetje. Nordin reageert goed/beter op de pepti (anti-koemelkallergie-voeding). Het spugen is enorm afgenomen, de eczeem is minder en ik vind hem vrolijker overkomen. Van zijn prikjes heeft hij op wat koorts na geen last gehad. Maar het slapen zonder inbakeren daar is hij nog niet aan toe hoor, dat was geen succes :? . Dus dat houden we nog maar even aan. Verder heeft hij wel weer veel vaker dat hij 's nachts ook voor zijn voeding komt, dus doorslapen zit er weer niet echt in. Maar goed, zolang het mannetje gezond is, mogen we niet klagen :lol: .
En verder… Eigenlijk kom ik ook even zeggen dat ik hier de komende tijd niet zo vaak meer zal komen . Ik weet dat ik dat al eerder heb gezegd, maar nu ga ik het echt doen. Doordat ik weer aan het werk ben en het zo slecht naar mijn zin heb, realiseer ik me des te meer dat ik wat met mijn leven wil doen. Iets voor mezelf. Daarom wil ik me echt zo veel mogelijk als kan op het schrijven van mijn boek gaan richten. Als ik het nooit geprobeerd heb, zal ik ook nooit weten of het wat kan worden en vind ik het ook niet eerlijk om te gaan klagen over mijn werk. Ik ben de enige die het tij kan keren, maar dan moet ik er ook wel wat voor doen. En omdat ik merk dat KOK best verslavend werkt :shifty: , wil ik dus minderen…
Jullie blijven natuurlijk gewoon mijn lieve forum-vriendinnetjes en ik blijf zeker meelezen en schrijven met jullie, want ik kan jullie echt niet meer missen :inlove: , maar alleen iets minder frequent. Ik hoop dat jullie dat begrijpen…
Nou, dat was hem weer even. Allemaal heel fijn weekend!!!
Knuffel, Angeltje
paikea: wauw, al 7 kilo kwijt? Knap hoor!
Mar: Hè kan me voorstellen dat het een teleurstelling was, maar je moet nu eerst even aansterken en aan jezelf denken, alvast veel plezier in Parijs!
Mouse: Wat vervelend hè, dat wachten? Meis ik duim voor je!
Jippie: ook een :hug: voor jou hoor!
Janine: Veel plezier in de sneeuw!
Angeltje: Fijn dat het beter gaat met Nordin en dat hij zo goed reageert op de pepti. Sterkte met het afkicken ( minderen) met KOK…
Gesprek is geweest…
Het is anders bedoeld. Het ging er even best heftig aan toe, ze ontkende in eerste instantie dat ze dat gezegd had. Toen we de papieren erbij haalden, zei ze dat ze een deel miste in het gesprek. Ze kreeg van mn schoonvader, van mijn hubbie en vna mij meteen te horen dat je neit met de gespreksgeschiedenis kunt rommelen, dus dat dit echt wel het gesprekis geweest.
Toen kon ze dat gedeelte ineens niet vinden… yeah, right. :roll:
Maar ze wilde het papier ook niet afgeven aan 1 van ons zodat we het aan konden wijzen…
Nou uiteindelijk kon ze er echt niet meer onderuit en toen vertelde ze een heel verhaal over hoe ze het wel bedoeld had.
Ze vertelde later in tranen dat ze bang was door de trammelant Kimberly niet meer zou zien en daarom maakte ze maar zoveel mogelijk foto’s en filmopnames, zodat ze tenminste dat dan nog zou hebben…
Ze heeft geen “oma gevoel” meer naar Kimberly toe omdat ze ze zo weinig ziet. Ik heb gezegd dat ze dan es op een zondagmiddag langs moeten komen i.p.v. 's avonds laat als Kimberly eigenlijk al in bed had moeten liggen.
We gaan het opnieuw proberen, we hebben allemaal gezegd wat we op ons hart hadden dus hopelijk groeit dat vertrouwen weer terug.
We gaan het opnieuw proberen in ieder geval.
Owja, en met wurm bedoelde ze dus klein kind, dat schijnt hier in deze streek normaal te zijn om een baby zo te noemen
:roll:
We gaan het niet meer zo lang op laten lopen, als er wat is praten we er meteen over.
Ook ga ik proberen om het vaker langs me af te laten gaan, inderdaad hebben we nu een gezinnetje en dat telt, de rest ( schoonfamilie dus) is bijzaak.
Verder hebben we zelf maar weer es gebeld met de verzekering, want vrijdag zou de bus afgeleverd worden en de CB zou ons bellen als ze in Nederland aan zouden komen met de bus.
Blijkt: de bus is gisteren afgeleverd in Tilburg.
In ieder geval zijn we nu niet meer afhankelijk van die ***verzekering en kunnen we nu zelf de garage bellen. :dance:
Bagheera, fijn dat het uitgepraat is. laat zij maar eens zien of ze het echt menen en het initiatief nemen.
Wat een gedoe ook met de verzekering. Kost tijd en energie, maar nu kan de bus gelukkig gemaakt worden.
Angeltje, heel begrijpelijk. Lijkt me stoer als je het boek klaar hebt. we zien je wel weer als je tijd en zin hebt.
Mar, eerst maar eens goed uitzieken dus. Je lichaam moet eerst weer goed opgeknapt zijn voordat je weer zwanger kan worden. Heb je ijzertabletten gekregen? Zorg goed voor jezelf.
Kian heeft de 5e ziekte, maar heeft er nu weinig last van. Hij ligt al te pitten. Met onze verkoudheden gaat het ook steeds beter. Vriend is de stad in om naar de interland te kijken. Ik duik er vroeg in.
paikea: oei, beterschap met Kian, vervelend zeg!
Ik zal een foto plaatsen van het zwemmen met Kimberly. We zijn gaan vrij zwemmen met haar, over 2 weekjes gaan we weer een poging babyzwemmen doen.
Ze genoot met volle teugen en toen we onder de douche uit gingen zette ze het op een brullen…
Verder vond ze het geweldig, ze keek haar oogjes uit!
Dag lieve meiden,
Ik kom zo snel mogelijk weer kletsen. Drukke dagen gehad en ik zat niet zo lekker in mijn vel afgelopen week (nu nog steeds niet helemaal, maar het gaat al wat beter!). Ik hoop morgenavond weer op jullie te kunnen reageren en bij te lezen, want zelfs dat heb ik nog niet gedaan…
Wilde wel graag even laten weten dat ik veel aan jullie denk en jullie dus echt niet vergeten ben! :hug:
Liefs Woezeltje
heey meiden,
we zijn er weer!
Gisteravond lekker terug gereden, ik liep zaterdag al te zeuren dat ik naar huis wilde :oops:
Inderdaad lag er sneeuw onderweg, maar waar wij zaten niks, Nou makt dat niks uit natuurlijk. Zaterdags zijn we naar een grot geweest wat onwijs cool was, en naar een safaripark. Maar het was zo vies weer! In het huisje wat films gekeken en daarna op zoek naar een tent op te eten. Wat ben ik blij dat ik in Nederland woont. Tjee, geen ene reet te beleven daar. Zondags naar Luik gereden via een toeristische route. We hebben er zo een 2,5 uur over gedaan (heen en weer), zelf in Luik was er niks te beleven, veel dicht op zondag. Dus ik om 6 uur: gaan we naar huis, ben het zat. Dus om 8 uur reden wij weer richting Nederland, om heerlijk in ons eigen bedje te slapen. Dat bed daar was echt niet prettig, veel ste klein hahahah
Nou meiden, vandaag of morgen meer!
Liefs, Janine
Janine: Jammer dat je er niks aan vond op zondag. Is het verder wel leuk geweest?
Woezeltje: Reageer maar wanneer je er zelf aan toe bent hoor! :-
Morgen moeten we weer naar het consultatie buro voor de volgende prikjes. Ik zie er best tegenop, ik vind het zo zielig, ookal weet ik dat het het beste voor 's Kimberly is.
Ze heeft nu een jurkje aan maatje 74, ze groeit goed in ieder geval!
Welteruste allemaal :hug: :-
Niet druk hier!
We zijn op het CB geweest.
Kimberly huilde ineens heel hard na het tweede prikje, ze heeft nog lang na zitten jammeren. Ze weegt nu 6740 g. en is 61 cm lang.
Ik ben 2 weken lang ongi geweest, het is vandaag eindelijk weer gestopt.
Where is everybody???
Joe hoe wie niet weg is, is gezien hahaha
Ik ben er wel, maar heb weinig te melden.
Ook ik ben er nog hoor meiden!! Ik voel me al weer wat beter.
Bagheera: lieve foto van Kimberly! En ze is goed aangekomen zeg! Alleen niet zoveel gegroeid in de lengte he? Hebben ze daar op het cb een verklaring voor?
Wat een verhaal zeg over je schoonouders! Pffffff… je zou ze toch… Gelukkig dat jullie het hebben uitgepraat! Hopelijk ontstaan er nu geen misverstanden meer!
Janine: welkom terug! :mrgreen: Fijn dat je genoten hebt! Jammer alleen van de terug reis! Altijd leuk als je nog ergens naar toe kunt, maar als er niets te beleven valt wil ik ook weer graag naar huis!!!
Hoe gaat het nu met je? Denk veel aan je!
Paikea: hoe is het nu met Kian??
Angeltje: :-* we hebben al gemaild he! Zet em op meid met je boek!! Je kunt het!!!
Mar: hoe gaat het met je? Hopelijk heb je het heerlijk naar je zin in Parijs!!! Samen zijn en bijtanken en ik hoop ook dat je er een beetje (veel) van kunt genieten!
Hoe waren maandag de bloeduitslagen? Goed genoeg om weer te starten met primolut/duphaston te beginnen??
Neem je tijd he! Gun jezelf geestelijk en fysiek rust!
Ik denk nog steeds veel aan je!
Mouse: hoe gaat het met je? Fijn dat je vorige week een ei gespot hebt! Duim voor je!!
En ja… wat je schrijft over als mensen vragen hoe het gaat je antwoord geeft hoe het met Luna gaat en jezelf vergeet…dat is heel herkenbaar. Ik doe het alleen echt heel onbewust. Wel lief dat je het schrijft, want dat heeft me aan het denken gezet! :thumbup:
En de cursus bevalt heel goed. Ik heb gister de laatste les van Healing 1 afgerond en ga over 2 weekjes starten met Healing 2. Ondanks dat het vaak vermoeiend was en ik te moe was om te gaan (maar toch ging!) was en is het gewoon heerlijk. Het doet veel met me. Volg jij nog cursussen? En je masterschap, gaat dat goed? :-
Jippie: fijn dat het beter met je gaat! Hopelijk wordt de vermoeidheid ook snel minder! Knap dat je aan het lijnen bent! Gaat het goed? :-
Wieniex: hoe gaat het met je??? Geniet je een beetje?
Kom straks vertellen hoe het hier gaat, Luna is net wakker en krijst de boel bij elkaar!!
Liefs Woezeltje
Zo net even heerlijk gewandeld!! Luna slaapt nog even in de wandelwagen, dus ik weet niet hoelang ik hier weer kan zijn voor ze wakker wordt, het is namelijk weer bijna etenstijd!!!
Het gaat met mij al weer een stuk beter. De griepverschijnselen en lange nasleep heb ik bijna gehad. Ik hoest nog een beetje, maar verder gaat het gelukkig beter.
Heb ook nog een behoorlijke dip gehad emotioneel. Ik kon (kan het nog niet zo goed, maar er zit verbetering in) Luna zo moeilijk loslaten.
Ik geniet nu wel weer meer van andere dingen dan alleen moederschap en dat heb ik lang niet gekund (bijv, naar verjaardag zonder Luna, uiteten zonder Luna, weg zonder Luna enz… ik wilde gewoon bij Luna zijn). Dat gaat dus beter. Ik vind het nu gewoon leuk om een keer te gaan eten of een verjaardag te gaan, maar ik ben nog niet zover dat ik het met grote regelmaat doe. Maar op ieder klein stapje mag ik dan toch trots zijn en dat ben ik ook wel. Ze is gewoon mijn meisje!!! :oops: Gelukkig snapt mijn omgeving het wel, maar toch, ik vind niet dat je altijd maar weg kunt blijven. En daarintegen, ik moet gewoon ook eens wat voor mezelf doen. Maar het blijft moeilijk hoor, Luna is mijn alles en ik wil gewoon bij haar zijn. Naar het werk toegaan gaat ook steeds beter, en daar zijn is helemaal goed, dan kan ik haar wel loslaten.
Ik ben nog wel steeds erg moe, maar dat accepteer ik dan maar, dat hoort er gewoon bij.
Met Luna gaat het ook goed. Ze is vrolijk, slaapt goed (behalve overdag dan he… maar dat hebben we dan maar geaccepteerd, als e 's nachts maar slaapt!!) Met haar buikje gaat het echt heel goed. Ze heeft er weinig last meer van (afkloppen…), zo nu en dan nog weleens een behoorlijkkrampaanval, maar niet meer dagelijks!!! Blijkbaar werkt de foliumzuur in combinatie met de B12.
Ze groeit als kool en ontwikkeld zich erg goed!!! Heerlijk meisje!! :inlove:
Oh… ze is wakker, tijd om te eten!!!
Tot snel meiden!!!
Liefs Woezeltje
Woezeltje herkenbaar hoor. Ik wilde de eerste maanden ook nergens naar toe zonder Kian. En met Kian deed ik eigenlijk ook niet ivm rust en regelmaat. Zelfs nu nog lastig hoor. Vanavond verjaardag van mijn zus en ik ben al dagen aan het tobben hoe het nu met Kian moet gaan. Normaal ligt hij om 8 uur in bed en nu wordt het dus later. Hopelijk wordt hij niet al te jengelig/huilerig. En anders gaan we weer naar huis. Mijn zus snapt het gelukkig, maar ik vind het soms wel vervelend hoor.
Ciao!!!
Even een terug melding! Zijn weer thuis, maar nu even geen tijd voor vele verhalen. Rome is een superstad, hebben genoten maar ook paar dagen me erg zorgen gemaakt…weten jullie nog, dat ik voor mijn ongi wat rose slijm/afscheiding had? Dat werd daarna heel licht bruin/beige achtig en daarna gelig en was weg. Niks aan t handje. Maar afgelopen vrijdag had ik weer rose, zelfde verhaal. En t is bijna niks hoor, maar af en toe, maar ik vind t zo eng, ben steeds bang dat t rood wordt. Maar ging dus weer weg. Kreeg echt een wc kijk syndroom! Blij dat we thuis waren, kwam eigenlijk net verkeerd, jezelf vreemd voelen, nog amper verwerkt, dan weer rose, vreemde stad… dus sinds gister thuis alle spulletjes beetje bij elkaar gelegd en dus blij. Ben wel wisselend blij en huil om niks.
En ja hoor, vanmorgen weer rose…ik wordt e rzo zenuwachtig van. Heb op zich wel ene goed gevoel over alles, maar durf t bijna niet te vertrouwen…dat rose maakt me steeds weer onzeker. Verder hele dag niks, maar goed. Heb de gyn gebeld en mijn zorg uitgelegd. Morgen mag ik al voor een echo. De assistent denkt niet dat t iets is om me zorgen over te maken, omdat t geen rood of donkerbruin en veel is, maar voor mmijn eigen gevoel en om t uit te sluiten morgen dus al. Dan ben ik 5,5 weken, dus ze zullen niet veel zien, maar het geeft mij even ene rustig gevoel nu dat ik t “uit handen kan geven” dat e riemand meekijkt, want na maanden gedokter ineens op mezelf vertrouwen lukt niet zo goed.
Jee…heel verhaal en kan nu wel weer janken, geloof dat dat toch de hormonen zijn! Verder niet veel kwaaltjes. Zere (.)(.), de . . dan, elke hoge trap in rome was te hoog, hijgen en vooral ik dus zittend op foto’s, wat gerommel in mijn buik en geen zin in snoep of koekjes, heel af en toe ene vlaag misselijkheid.
Maar goed, ik denk diep van binnen wel dat t goed is, maar heb steeds bij iets engs angst dat mijn gevoel niet klopt, dat ik er niet op kan vertrouwen. Maar de laatste keren zat ik steeds goed met mijn gevoel. Ik weet het gewoon allemaal even niet. Ik zit in een soort achtbaan geloof ik.
Sorry beetje ego verhaal, maar had zo gehoopt op een roze wolk te zitten, maar t trapje is te hoog. Al die tijd medische gedoe liet mijn lijf t afweten, dan ineens is t raak en moet mijn lijf t maar goed doen…
Morgen of t weekend hoop ik goed nieuws te hebben, en dan weer wat minder ego hoor!!!
Liefs wienie
Hoi meiden,
Wienie: Niet meer dan logisch dat je je zorgen maakt als je steeds rose verlies hebt. Door de hele situatie in de mm ben je toch wat angstiger dan een “gewoon” iemand. Heel veel succes met de echo morgen en ik hoop dat je goed nieuws te melden hebt. Maar daar gaan we wel vanuit, hoor! :hug:
Paikea: Een fijne verjaardag bij je zus vanavond! Hopelijk gaat alles goed met Kian! En goed zeg, dat je al 7 kg bent afgevallen! Ik heb het SB-topic inmiddels gevonden, bedankt! Ik ben nu 3 kg afgevallen in 9 dagen, dus het gaat best wel goed. Nog 7-9 kg te gaan!
Woezeltje: Ik ben blij dat het weer een beetje beter met jullie gaat! Fijn dat je Luna op je werk wat meer kan loslaten en dat je weer wat beter in je vel zit. Gelukkig heeft Luna minder last van d’r buikje! Ik ben blij dat de foliumzuur en de B12 aanslaan! En goed van je, dat je toch naar de cursus bent gegaan! :-*
Angeltje: Een kus voor jou! Hopelijk gaat alles goed met je en kun je lekker aan je boek werken!
Janine: Balen dat het weekend niet zo leuk was… Ik zag dat je je ook hebt aangemeld op het SB-topic.
Ik hoop dat je snel weer wat gaat afvallen. Zal best lukken, meid! Succes!
Bagheera: Balen dat je zo lang ongi bent geweest! :wall: Heb je dat wel vaker sinds je zwangerschap, of komt het doordat je weer aan de anticonceptie bent gegaan? Hoe gaat het nu tussen jullie en de familie? Ik ben blij dat alles weer een beetje uitgesproken is.
Egni: Hoe is het gisteren bij de gyn gegaan? Hoe waren de uitslagen van het bloedonderzoek?
Heb je verder nog meer duidelijkheid gekregen mbt de verdere verloop van eventuele behandelingen?
Mouse: Hoe gaat het met je? Zit je inmiddels in de wachtweken?
Heel veel succes, mijn duimen draaien weer volop voor je! :thumbup:
Mar: Volgens mij kom je morgen of zaterdag weer thuis. Heb je een leuke tijd gehad in Parijs en Disney?
Hoe gaat het verder met je? Dikke knuf! :hug:
Hoe gaat het met alle andere meiden?
Hier eigenlijk niet zoveel nieuws. Ik ben druk bezig met afvallen en ik probeer een hoop afleiding te zoeken. Met dit lekkere weer (nou ja, nu even niet…) lukt dat wel aardig. En verder maar wachten totdat we in juni weer verder mogen.
Liefs xxx,
Jippie
Wienie: Ook ik snap dat je je zorgen maakt. Natuurlijk hoeft het niets te betekenen, maar je word er gewoon zo onzeker van!! Goed van je dat je de gyn hebt gebeld en dat je morgen voor een echo mag!! Heel veel succes! Duim voor je!!! :thumbup:
Paikea: Jee, ik las net dat je al 7 kg bent afgevallen!!! (vanmiddag overheen gelezen… :oops: ). Super zeg!!! :thumbup:
En fijn om te lezen dat ik niet “gek” ben wat betreft het loslaten van Luna…
Hopelijk gaat het vanavond met Kian goed op de verjaardag!! :thumbup:
Jippie: en jij ook al 3 kg kwijt!! :thumbup: Goed hoor, stelletje bikkels!!! :mrgreen: Fijn dat het mooie weer je afleiding geeft en ik hoop echt dat het heel snel juni mag zijn!!! :-*
Zo Luna ligt lekker op bed. Het gaat 's avonds gewoon super! Tussen 19:00 en 20:00 uur ergens gaat ze naar bed (wel eerst een kwartier huilen en zeuren vaak voor ze in slaap valt) en slaapt dan ook echt een uurtje of 7 á 8 (soms ook wel wat minder hoor!) om vervolgens even lekker te eten en weer haar bedje in te gaan en opnieuw heel wat uurtjes te maken! Heerlijk!!! Maar ja, dat moet ook wel als je overdag zo weinig slaapt… ze moet toch ergens haar uurtjes vandaan halen!!!
Morgenavond lekker uiteten met collega’s! Ik heb er gek genoeg wel zin in. Dat kan morgen zo weer anders zijn, maar de avonden vind ik wat minder moeilijk, omdat Luna dan toch op bed ligt!!! Mijn collega’s gaan daarna nog stappen, maar ik ga niet mee. Dat trek ik nog niet, moet ik ook nog niet aandenken… en ik zit met de bv. Dan moet ik ergens kolven enz. nee, ik wacht wel tot ik stop met de bv over iets meer dan een maand (als Luna zo’n 6 maanden is).
Verder een rustig weekend. Wel nog kraamvisite (lekker laat…), maar verder niets gepland!
Maandag weer met Luna naar het CB. Een extra controle (want eigenlijk hoef je met 5 maanden niet) Ze wilde graag dat ik een keer extra kwam vanwege de buikklachten van Luna. Ben benieuwd hoe zwaar en lang ze nu is!!
Meiden, fijne avond!!!
Liefs Woezeltje