Heey Wienie!
Kwam even gluren en zie dat het raak is! Geweldig gefeliciteerd!! :dance:
Jippie, jullie ook al goed nieuws!! Fijn, het is je zo gegund!! :-*
snel weer verder werken, reageer op de rest vanavond!
Mouse
Hé meiden, ik kom niet op iedereen reageren hoor. Ik heb geen tijd en geen puf :mrgreen: .
Wel wilde ik Wienie even feliciteren:
Gefeliciteerd. Super joh!!!
Je voelde het al aan alles hè, fijn dat je gevoel klopte!!!
En ik ben echt heel benieuwd hoet het met Mar is. Ik kan me er alles bij voorstellen als ze het momenteel niet trekt om hier te komen. Jippie, weet jij hoe het met haar is. Jullie hebben naast KOK ook wel eens contact toch? Laat haat in ieder geval maar weten dat we aan haar denken!!!
Nou, ik kom een andere keer mijn verhaal wel doen, ga zo lekker eten. Hubbie kookt, dus ben benieuwd :mrgreen: .
Liefs, Angeltje
He liefies,
Wienie allereerst van harte gefeliciteerd meid!! Lekker genieten nu.
Ik kom ff snel laten weten dat jullie je geen zorgen hoeven te maken om mij
Lief al die interesse, jullie zijn schatten :-* Het weefsel is met de helft afgenomen, want na de injectie van vrijdag heb ik s avonds een best stolsel verloren. Nu moet ik 1 ongi afwachten, waarsch. komt het weefsel wat er nog zit dan mee na buiten. Laten we het hopen. Het is niet 100% zeker, maar het is zeker het afwachten waard… Sorry dat ik even niet geweest ben en het gelijk heb laten weten. Ik weet niet zo goed waar ik last van heb, kan het soms ff niet opbrengen om te posten.
Ik kom vanav. terug, om op jullie allemaal te reageren. Ga nu richting mn ouders, daar zouden we eten.
Kussies
Mar :-*
Lieve Mar, doe lekker rustig aan!!! Voel je niet verplicht om te reageren als je dat nu even niet trekt. Eerst aan jezelf denken en zorgen dat je er weer een beetje bovenop komt.
dikke knuffel!!!
En dan nu even mijn verslag van vandaag :mrgreen: .
We zijn vandaag op het consultatiebureau geweest. Nordin groeit prima en komt goed aan. Hij is nu 62,5 cm lang en weegt 6290 gram. Dat vind ik toch wel heel erg fijn. Blijkbaar heeft hij fysiek dus geen nadelen van het spugen. We gaan i.o.m. de arts vanaf morgen wel over op voeding voor baby’s met koemelkallergie (pepti). Ik hoop dat dit het blijkt te zijn en dat we snel verbetering zien.
Verder was hij weer een bikkeltje met zijn prikjes. Wel even gehuild maar verder is hij supervrolijk vandaag!! En omdat hij koorts kan krijgen (hij had al wat verhoging) mag hij 24 uur niet ingebakerd slapen. Tot nu toe gaat het boven verwachting en ligt hij lekker te snurken, maar ik ben erg benieuwd wat de nacht gaat brengen… Jullie horen het morgen. Als het goed gaat kunnen we er meteen mee stoppen. Dat is wel zo lekker voor hij 5 april voor het eerst naar het kdv gaat…
Fijne avond allemaal!!
Liefs, Angeltje
Wauw Wienie!!! :dance:
GEFELICITEERD!
Echt geweldig zeg!!! Ik snap dat je het nog niet kunt bevatten maar geniet er maar van!!!
:inlove:
:-
Marr, doe maar rustig aan! Als je hier even niet wilt posten doe je het lekker niet! Gewoon naar je gevoel luisteren!!
Fijn dat er al een deel van de stolsels van zelf is weg gegaan. Hoop dat de rest ook snel volgt!
Hier helaas nog geen nieuws!
Ik was vandaag eigenlijk voor niks naar de gyn! De bloeduitslagen waren er nog niet :wall: Echt balen!
Moet nu volgende week woensdag.
Vindt het verder wel fijn dat we nog even een weekje rust hebben.
We klussen voor de zekerheid af en toe maar een beetje door. Ik voel zo veel in mijn onderbuik de laatste tijd. Zou het door de acupunctuur komen? wie weet!
:-
Egni: Balen dat je voor niks naar de gyn bent geweest! Hopelijk krijg je volgende week wel meer duidelijkheid!
Hoe gaat het verder met je?
Angeltje: Fijn dat alles goed is gegaan bij het CB. Ik hoop dat de andere voeding een positief effect zal hebben!
Succes voor vannacht, ik hoop dat Nordin geen koorts zal krijgen! Mooie foto, trouwens!
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes! :-* Op naar juni, en ik hoop dat ik in juli dan eindelijk ook eens fantastisch nieuws te melden heb!
En de rest van jullie allemaal natuurlijk ook!
O ja, er staan ook weer wat nieuwe berichtjes in het meetingtopic.
Liefs,
Jippie
Hallo ladies,
Even kort, morgen op vakantie dus nog even snel hier!
Ik reageer dus even niet op iedereen perosonlijk.
Jippie, goed nieuws! Nu gata t vast goedkomen!
En mar, fijn dat het toch lijkt te verminderen. En ik ken t gevoel wel een sgeen zin te hebben en als je dat niet hebt gewoon lekker aan jezelf denken!
Verders een knuf voor iedereen en lief dat jullie zo meeleven!
Ben nog steeds niet helemaal op aarde. Geloof t steeds meer hoe vaker ik t zeg. Voel ook al sinds een week wat dingen en dat schijnt er dus allemaal bij te horen. Het blijft wel raar hoor! Vandaag maar weer een andere test, nu digitaal en zei ook meteen “zwnager” dus ik dnek dat ik toch maar ga genieten nu. Ooit zei iemand, geniet er maar van zolang t er zit en dat ga ik doen. Er kan nog veel mis gaan, maar dat ik nu zwanger ben vind ik al heel wat en geeft me weer wat vertrouwen in mijn lijf. En het goede gevoel heb ik nog steeds, dus we zien wel!!!
Ik ben er komende anderhalve week niet, vakantie!!!
Knuffels voor jullie!!
Liefs wienie
Wienie geniet van je vakantie!!!
Jippie, wat fijn dat de arts zulke goede berichten had en zo hoop vol is! Begrijp dat je niet te vroeg wil juichen maar het geeft je toch weer een goede hoop toch!?
Echt fijn voor jullie! Dat hadden jullie weer even nodig! En nu maar op naar de zomer!
Het gaat verder wel goed met me hoor! Heb het lekker een beetje druk.
Heb de laatste tijd ook wat minder druk op het zwanger worden. alhoewel wil het natuurlijk nog steeds liever vandaag dan morgen maar ik probeer het wanneer een beetje open te laten voor mezelf. Heb ook wel een positief gevoel en probeer negatieve gedachten zoveel mogelijk uit mijn hoofd te houden maar dat is nog niet makkelijk hoor!
conclusie is geloof ik toch :think: [als ik dit zo lees] dat ik er nog steeds mee bezig ben :oops:
Nou ja we wachten woe maar weer af!
Sorry meiden, het is er gisteravond niet meer van gekomen. Luna heeft de hele avond gehuild en wilde alleen maar lekker bij me gedragen worden. Geen tijd voor de computer dus!!
Vanavond wordt ook niets, want dan heb ik cursus. Hopelijk kan ik dan donderdag weer even op iedereen reageren!
Mar: :hug: Denk aan jezelf! Je hoeft echt niet te schrijven als je daar nu geen zin in hebt! We snappen het echt wel! Neem je tijd, die heb je nodig! :-
Andere meiden: ik denk aan jullie en kom snel weer reageren!!!
En nu weer aan het werk… :mrgreen:
Oja… ik heb ook gereageerd in het meeting topic! :-
Liefs Woezeltje
Hoi hoi,
Sorry tis gisteraaf niet gelukt om te reageren!
Jippie: Ben echt heel erg blij voor je dat er geen rare uitslagen naar voren zijn gekomen
Super, ik duim mesuf :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor goed bericht in juni!!
Woezeltje: Geeft toch niks lieve meid, jij moet je ook niet verplicht voelen hoor. Wat naar dat Luna de hele avond gehuild heeft. Heeft ze vannacht wel lekker doorgeslapen? Hoe gaat het met jou nu? Ben je wel weer een btje de oude of nog steeds niet fit? Denk goed aan jezelf he!! Dikke knuf
Egni: Balen zeg dat de uitslagen er nog niet waren. Hoop vlgde wk op meer duidelijkheid. Heb je enig idee waar je zit in je cyclus? Want dat gerommel zou natuurlijk ook iets met je eisprong te maken kunnen hebben. Ik hoop het maar zo voor je! Wie weet wat accupunctuur doet! Ik ga het straks bij een magnetiseur proberen, ben er ook erg benieuwd naar… Heeft je gyn gister niet ff een echootje gemaakt dan?
En goed van je dat je negatieve gedachten zoveel mogelijk probeert te verbannen. Tis heel logisch dat dat de ene keer beter gaat dan de andere keer hoor :-
Paikea: Fijn dat Kian wat opgeknapt is, nu jij nog!! Neem er de tijd voor hoor, anders blijf je vaak zo doorkwakkelen. Beterschap!
Wienie: Geniet van jullie vakantie!! En ben echt blij voor je dat het eindelijk raak is hoor!!
Janine: Vreemd dat je gyn dat zei van het niks verpesten… Maar ben blij voor je dat je nu weer verder kunt meis. De duimen draaien ook voor jou hoor, jij hebt het nu ook weleens verdiend!! Wanneer heb je weer een fm?
O ja, je mag van mij de topictitel wel weer gewoon ‘normaal’ maken als je dat wilt :-
Angeltje: Fijn dat Nordin het zo goed doet! En op zich ook fijn natuurlijk dat ie geen nadelige gevolgen ondervindt van het vele spugen. Maar het is natuurlijk heel erg dat hij er zo’n last van heeft. Ben heel benieuwd wat de nwe voeding gaat doen. Hoop dat het gauw zn vruchten af gaat werpen.
Hoe is het vannacht gegaan? Heeft ie nog erg last gehad van zn prikjes?
Wat een lieve foto zeg van jullie saampjes!! :inlove:
Bagheera: Jeetje meis wat een verhaal! Ik hoop maar dat wij het beter treffen vlgde wk!! (gaan ma t/m do naar parijs en disney )
Ik hoop maar dat jullie de bus gauw terugkrijgen. Wat naar dat Kimberley nog steeds last van spruw heeft. Is dat normaal dan dat het zo met ups en downs gaat? Wat word het al een ontzettend grote meid zeg!! Leuke foto’s hoor! Hoe was het babyzwemmen gisteren?
Jody: Hoe gaat het met jou? Ik kom echt gauw weer ff aan de andere kant posten hoor!! Had gewoon ff wat tijd nodig… Ik vind je een toppertje, en heel sterk :-*
Hier blijft het bloedverlies toch nog wel steeds aanhouden. Niet heel veel meer, maar er moet natuurlijk nog wel een stolsel uit… Vrijdag nog even naar mn eigen fertiliteitsarts. Heb nog een aantal vragen en de uitslagen van mn bloed zijn binnen. (heb vorige wk 7 buisjes moeten laten ‘tappen’ )Heb zelf het idee dat ik een HB tekort heb, want ben erg duizelig en slapjes sinds de ingreep. En heb in totaal toch best veel bloed verloren.
Maandag vertrekken hub en ik lekker saampjes naar Parijs! 2 dagen Parijs en 2 dagen Disney. Heerlijk, heb er echt zin in! Verder voel ik me gewoon heel lusteloos. Het ene moment kan ik heel impulsief ergens aan beginnen en het vlgde moment zit ik er weer helemaal doorheen. Zal ook wel een hormonenkwestie zijn natuurlijk.
Zit ook nog steeds met een ontstoken verstandskies, grrr. 11 april kan ie pas getrokken worden!!
veel liefs
Mar
Heb ook gereageerd in het meetingtopic… :-* :hug:
Zo nog eventjes snel, zo komt n vriendinnetje en vanavond nog wat oudergesprekken en dan vertrekken we! Daarna doe ik echt weer voor iedereen een persoonlijk woordje hoor!!
Wou alleen maar even zeggen dat ik t nu echt geloof. Maandag was t streepje lichtrose, gister gaf digitaal ook zwnager maar kon t vandaag niet laten…zelfde merk test als maandag en nu een dikke vette streep. Dat was even de bevestiging die ik nodig had, dan is t hcg dus echt toegenomen!!
En …vrijdag de 13e (maar goed dat ik daar dan weer niet in geloof hihi) een echo! En moeders voor moeders ookmaar meteen aangemeld, omdat e rvakanntie tussen zit. Die hormonen hebben mij tenslotte ook geholpen!!
Nog even een klein bewijsje…zien jullie t verschil tussen maandag en vandaag?! (foto’s wat onduidelijk, in echt zie je streepjes beter hoor!)
Tot over paar dagen!
Liefs wienie
chips, krijg foto’s niet geplaats!!! Hoe krijg ik ze klein genoeg???
Doeg!
Wienie: heb je irfanview? Das een handig en makkelijk programma om foto’s te bewwerken. Als het niet lukt stuur ze maar naar mij, dan wil ik ze wel verkleinen voor je!
Veel plezier in Parijs en Disney!
Ik reageer strakjes op iedereen, zit met 1 hand te typen en Kimberly te voeden.
Wienie: Je kunt de foto’s ook in Paint verkleinen: Foto openen in Paint, dan bovenaan op afbeelding drukken. En dan bij uitrekken/hellen, zowel horizontaal als verticaal de foto in % kleiner maken. Soms even prutsen totdat je de goede grootte hebt, maar als ze klein genoeg zijn, kun je ze zo plaatsen. Fijn dat de testen nu allemaal zo duidelijk zijn! En helemaal niet vreemd dat je bevestiging wilt! Ik zou, geloof ik, elke dag een zwangerschapstest doen. :mrgreen: Alvast een hele fijne vakantie, geniet er lekker van met jullie drietjes!
Bagheera: Wienie gaat naar Rome en Mar gaat volgende week naar Parijs en Disney! :lol:
Hoe is het babyzwemmen gegaan met Kimberly? Heb je ook leuke foto’s gemaakt?
Mar: Tuttebel, wil je je niet schuldig voelen dat je niet meer op het topic bent geweest gisteren! :naughty: Dat maakt toch niks uit? Je moet lekker komen reageren als je daar zin in hebt en anders niet! Balen dat je nog steeds bloedverlies hebt! Hopelijk voel je je snel wat minder slapjes en duizelig, erg vervelend! Doe je wel rustig aan? Alvast succes voor vrijdag! :hug:
Woezeltje: Voor jou geldt hetzelfde als voor Mar! Lekker komen als je tijd en zin hebt, en Luna gaat natuurlijk voor! Hoe gaat het nu op je werk? En gaat het verder goed met Luna en de oppas overdag? Voel je je inmiddels weer wat beter, of zijn jullie nog steeds ziek? Knuf! :-
Egni: Ik ben blij dat je het druk hebt en veel afleiding. Natuurlijk blijf je onbewust altijd bezig met het zwanger worden, dat is logisch. Maar het ene moment kun je het beter van je af zetten dan anders. Zo te lezen lukt dat wel aardig bij jou. :thumbup: Maar ik hoop dat er snel een beetje verbetering zal zitten in jullie situatie! :-
Met mij gaat het wel goed vandaag. Merk toch dat ik wat rustiger ben geworden door de goede uitslagen van afgelopen maandag. Het blijft allemaal spannend natuurlijk, maar ik kan alles nu wat beter van me afzetten. Lichamelijk gezien gaat het wat op en neer. Ik ben nog wel heel vaak erg moe, totaal geen energie en vaak hoofdpijn. Ik merk wel dat ik echt moet herstellen nog. Nou ja, maar rustig aandoen. Verder ben ik sinds maandag weer aan het lijnen. De laatste twee jaar ben ik door alle hormonen toch in totaal weer zo’n 10 kg aangekomen, terwijl ik daarvoor net 22 kg afgevallen was. Ik wil nu voor juni die 10 kg weer kwijt zijn (liefst 12 kg), dus ik ben met Sonja Bakker begonnen. Het gaat erg goed, ik ben in 2 dagen al 2 kg kwijt! :shock: Ook qua de weekmenu’s is het goed te doen. Is ook wel goed om je even totaal op iets anders te kunnen richten. Mijn schoonmoeder zei vanmiddag zelfs dat het al aan me te zien is! Dat werkt wel motiverend!
Liefs,
Jippie
Sorry dat ik het door elkaar haalde, het is hier op het moment 1 grote ruziebende met schoonfamilie…
In het superkort: ze stoken tussen mijn ouders die na 18 jaar geleden gescheiden te zijn, nu weer voorzichtig toenadering tot elkaar zoeken. Ze stoken mijn ouders ook tegen ons op. Schoonzus doet een duit in het zakje en verteld de gesprekken via MSN met mijn moeder totaal verdraaid door tegen mn schoonmoeder, zij geeft er ook nog een einge draai aan en briest dat weer door naar mijn vader.
Het hele verhaal staat bij relaties, het is gewoon te triest voor woorden.
Het ergste vind ik dan nog dat ze Kimberly een “worm” noemen en dat ze het “net goed” vinden dat wij met stukken stonden in Frankrijk.
Jeetje zeg wat een familie :shock: , ik zou dat geen familie meer noemen!
Mar, alvast heel veel sterkte voor morgen. Hopelijk eens ‘goed’ nieuws. :kaars:
Jippie, hier ook aan het bakkeren. Ben er al 7 kilo mee afgevallen. Dan voel je je meteen weer fitter en heb je ook een bezigheid tot juni. Ik schrijf mee in het topic onder contact. Als je zin hebt?
Bagheera, bah zeg. Dat noemt zich inderdaad familie. sterkte ermee.
Hoihoi,
Jongens heb het zo druk, dat ik niet eens tijd had om op iedereen te reageren. 2 avonden tot 12.00 uur gewerkt en gister had ik nergens meer zin in toen ik thuiskwam. Heb lekker sushi besteld en tv gekeken. Nou de testen hebben gewerkt had gisterochtend een :). Vanochtend was mijn temp alleen nog niet erg gestegen (+ 0,2), dus ben benieuwd of dat morgenochtend wel is. En dan weer wachten :wall:
Jippie, fijn dat je zo positief bent engoede berichten had van de gyn. Knap hoor in 2 dagen al 2 kg kwijt!! Dat Sonja Bakkeren geeft echt goede resultaten, dat hoor ik van veel mensen.
Mar, doe maar rustig aan en als je geen zin hebt om even hier te komen prima, toch daar kennen we elkaar inmiddels lang genoeg voor. We hebben allemaal zo onze tijden waarop het echt er even niet inzit. Als we maar wel horen dat je er nog bent! :-* En wat een toestand emt alle hormonen en gevoelens. HEt lijkt me zo moeilijk. Geniet van je daagjes in parijs en Disney!!
Woezel, hoe is het met jou? Je doet me een beetje denken aan mezelf toen Brent er net was. Een vriending zei toen: “als ik je vraag hoe het met je gaat vertel je steeds hoe het emt Brent gaat en ik wil weten hoe het met jou is” Dus naast alle info over Luna, hoe is het? En hoe was je cursus? Is dat een vervolg op wat je vorig jaar hebt gedaan??
Angeltje, wat een schitterende foto! En stoer van Nordin dat hij maar even heeft gehuild! Hoe is eht slapen gegaan zonder inbakeren? En hoe is het met je boek, is dat nog een beetje opgeschoten of gaf Nordin te veel afleiding?
Bagheera, wat een toestanden! Ik ben ooit de spreuk tegen gekomen: ‘vrienden zijn de familie die je zelf kiest’. Maar ja je échte’ familie die krijg je kado. Waardeloos om op deze manier bezig te zijn. Wie gun je nou zo’mn verhaal als jullie hebben meegemaakt in Frankrijk? En een worm? Die zien er volgens mij heel anders uit, het is een klein prinsesje, :inlove: schitterend in haar badpakje! Hoe was het babyzwemmen?? Vond Kimberly het leuk of vond ze zo’n groot zwembad toch eng?
Egni, balen dat je voor niks naar de gyn bent geweest. Ik hoop dat je woensdag wel de uitslagen krijgt. Lastig hè om er wel/niet/wel/niet mee bezig te zijn
Jody, wat jij hebt meegemaakt is vreselijk zeg. Gezellig dat je hier mee komt kletsen
Wienie, prettige vakantie!!!
Groet, Mouse