hallo,
Jippie wat jammer dat je nog steeds geen goede verbinding hebt zeg!! We missen je wel hier hoor!
Wat een teleurstelling ook weer dat je ongi bent geworden.
Nu op naar een nieuwe stap! spannend hoor! Ik hoop zo dat dat hem gaat worden je verdient het echt!! :-*
Bagheera, ooooh wat wordt het spannend!! Zal nou toch echt niet meer lang gaan duren!! veel succes!!! :thumbup:
Angeltje, van wie heeft je kleintje dat omgedraaide ritme??
Wel pittig hoor! Hoop dat het snel een beetje beter wordt!
Wendy, fijn dat de operatie goed is gegaan! En gelukkig hoefde je baarmoeder er niet uit!
Neem maar goed je rust! voor je het weet kun jij ook echt gaan beginnen voor een beebje!!
Wienie, nog een paar dagen en dan mag je ook beginnen met spuiten! spannend he!?? Ga voor je duimen hoor dat het goed gaat aanslaan!
Ik moet nog zeker een week voor mijn NOD maar heb af en toe het gevoel dat ik het eerder ga worden.Hoop het niet natuurlijk!
Denk verder ook dat ik wel wat last heb van de pregnyl dwz ben erg moe en soms wat misselijk.
Nou ja hoop in ieder geval dat de ongi nog even op zich laat wachten dan heb ik in ieder geval een goed cyclus!
Liefs Egni
Meiden, Bagheera is bevallen van een dochter! Zie het volgende topic!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=31233
Bagheera en hubbie: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Kimberly!
Ik kom snel weer schrijven meiden! Luna heeft erg veel last van krampjes en ben daardoor de hele dag zoet met haar, kom bijna nergens anders aan toe. Hopelijk gaat het snel overā¦
Maar weet dat ik aan jullie denk!!
:-* :-* :-*
Liefs Woezeltje
Heeeeey meiden!
Mar22, wat shit toch weer allemaal betreft de eitjes ed.
Bagheera, ik ben wel errug benieuwd!! Misschien heb je je beeb al in je armen! En ja, ik scroll verder en JEEEEeeeeeeeeeeee
Gefeliciteerd met jullie dochter Kimberley!!
Kaatjes, ook wij hebben een samenlevingstest gehad. Ik heb dat niet vervelend gevonden. Eerlijk gezegd heb ik ook weinig daarvan gevoeld. Ja, je moet wel weer met je benen in de beugels, maar ach, dat wordt zo langzamerhand ook een gewenning.
Jippie, heh meid wat balen weer, toch weer ongi na een IUI poging. Heel veel sterkte de komende tijd, ook in het voor traject naar de IFV/ICSI behandelingen toe.
Alle andere meiden, hoe issie?
Nou, vorige week had ik dus echt een ongesteldheid volgens mij. Het heeft ruim 4 dagen geduurd en ik had tampons nodig en ik moest nog uitkijken dat ik niet doorlekte ook. Het moet niet gekker worden!
Liefs, Janine
Bagheera, Gefeliciteerd!!!Wat een mooie naam! Erg leuk!!
Was een pittige bevalling lees ik??!!
Geniet er maar van!!!
Egni
Bagheera en hub, gefeliciteerd! Ik vogde jullie gister al bij de december mamaās dus was vandaag erg benieuwd toen ik thuis kwam of e ral nieuws was!
Geniet ervan!
Groetjes wienie
Haai meiden,
Wienie, gekkerd!!! Als ie zich omdraaid, issie dan nog vruchtbaar?! Whaha, hope so!
Iew, eendebek vind ik ook niet zo leuk, maar heb die al vaker gehad dus ff tandjes op elkaar en doorgaan! Kreeg je direct de uitslag? Hope so, stelt ons weer wat meer gerust. Of ze doen er direct wat aan, dat zou ook wel fijn zijn.
Ohw Jippie wat balen zeg. Zowel van internet als de ongi. Je gaat (en mag ook) hopen als je overtijd bent, en logisch hoor. En dan valt 't nog harder als die ongi doorzet. Het was jullie ook zo gegund. Hoop dat IVF wel voor jullie is weggelegd en de dag gauw aanbreekt. :hug:
Angeltje, knap hoor, dat je er zo over schrijft! Lijkt me erg moeilijk inderdaad, gelukkig heb je veel steun van je omgeving, zo te horen. Geniet van jullie mooie ventje!!
Egni, spannend!!!
Renateā¦ waaw!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Geflisjiteerd met jullie knappe meissie!!
Wat 'n gelukkig gezinnetje zeg! Jullie stralen het geluk uit!!!
Woezel, hoop dat 't gauw wat beterder met Luna gaat!
Beterschapjesā¦
He Janine, ongi achter de rug? Wat is nu de volgende stap?
Sja, die beugels ben ik wel gewend inmiddels. Heb al zovaak 'n fm gehad dat ik niet eens beter weet
Hier geen nieuws. ben weer druk de junk uit aan 't hangen, buik is net 'n vergiet met al die gaatjes. Gaat deze keer wat lastiger dan de vorige ronde, maar dat overleven we ook wel weer.
Donderdag 'n fm en samenlevingstest. Pies of keek, hoop dat we met glans slagen!
Voel me deze ronde wel stukken rustiger, niet zo van ādit is emā of juist niet, maar meer van āwe zien wel wat er komen gaatā.
We hebben ook nog zoveel spannende en leuke dingen verders, aan ons koppie!
Liefs,
Kaatje
Angeltje, heb net je bevallingsverhaal gelezenā¦ :inlove:
erg mooi geschreven hoor! Enne, je ziet er knap uit na 2,5 heftige uren!
Geniet van jullie ventje!
Liefs,
Kaatje
marr, hoe is het met je???
hoe is het nu met de groeiende follikels??? Hoop dat het toch nog goed gekomen is!!!
:-* Egni
Lieve Bagheera & hub,
Heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid Kimberley!
Geniet er lekker van & snel onze nieuwe kluppie-aanwinst showen, hoor!
Groetjes,
Jippie
JOEHIEE! Bagheera & Hubbie gefeliciteerd met Kimberley, wat een plaatje!! En wat een ontzettned leuk verslag, zat te :lol: achte de pc! Geniet van elkaar. En Renate, top hoor dat je na 14 uur nog zo op de foto kan!
Woezel, sterkte! tja met rampjes zijn eht handenbindertjes. BEetje reiki misschien, deed eht bij Brent altijd goed!
Angeltje, wow 2,5 uur ik dacht dat ik snel was met 4,5 maar dat is echt supersnel. Zal wel een shock zijn geweest. Leuk hoe je eea hebt beschreven!
Kaat, junkie! HEb je nog plek over om te prikken dan?? Klinkt alsof je bont en blauw bent ondertussen!
Wienie, ik vond de samenlevingstest oo meevallen hoor en kreeg gelijk de uitslag. Hoop dat ie goed is!
Egni, spannend!!!
MAr, hoe gaat ie? waar zit je??
Wendy, fijn dat de operatie goed is gegaan. Nu verder! Ik duim voor je!
HIer kwamen zaterdag de :twisted: weer. Na 41 dagen dus weer 10 dagen langer dan de vorige 2 cycli. Nu weer verder met de metformine en 12 jan. afspraak gyn over verder traject. EuroDisney was super! Errug druk, maar wel gezellig en Brent is zlefs met Winnie the Pooh op de foto gegaan!! Heb ook nog leuke kerstdignen geshopt, dus moe maar voldaan weer thuis gekomen. Op werk echt een gekkenhuis nu. Eind jaar. BEn dus minder online, maar na 1/1 zal dat wel weer meer worden.
Kus Mouse
Mouse: balen meid, dat je weer ongi bent geworden! Hopelijk gaat in 2007 jullie wens in vervulling!
Fijn dat het zo leuk was in Euro Disney!!! Hoop dat je lekker hebt genoten!
Vraagje: weet jij of Sannie (je nichtje) al bevallen is??? We hebben bij de december mamaās al zo lang niets van haar gehoord!
Jippie: o, meid, wat erg dat je ongi bent geworden Ik had zo gehoopt dat de laatste behandeling zou lukken! Ik hoop echt zo dat ICSI jullie wel dat mooie wonder kan gaan brengen! (bij mijn zus iig wel, dus geef de moed niet op!!)
En het geeft toch niet dat je minder online bent? Kan je toch niets aan doen! We weten dat je aan ons denkt!! :-
Kaatjes: hoe is de fm en samenlevingstest gegaan vandaag??? Hopelijk positief nieuws!! enā¦ moest wel lachen om je junkverhaalā¦ :mrgreen:
Wil ook nog even zeggen dat ik het heel knap van je vind dat je zo positief bent! :thumbup:
Janine: hoe gaat het verder met je?
Egni: ik hoop met je mee dat je niet ongi zult worden!!! Hopelijk is je gevoel erover niet goedā¦ :-
Wendy: wat een een verhaal meid! Maar wat ben ik blij dat je je baarmoeder hebt kunnen behouden!!! :dance: Hopelijk gaat 2007 voor jullie ook een mooi jaar worden!!!
Wienie: hoe gaat het nu met jou? Volgende week moet je gaan spuiten he? Spannend hoor!
Lieve meiden, ik schreef nu specifiek bij een aantal meiden dat ik hoop dat 2007 hun jaar gaat worden, maar dat wens ik jullie echt allemaal toe!!! Ik hoop echt dat in 2007 jullie allemaal een heel mooi wondertje mogen verwachten, echt dat meen ik vanuit de grond van mijn hart!! Het is zo iets intens, zoiets moois, dat gun ik jullie allemaal zo erg!!! :-*
Luna doet het goed, ze is vandaag wat onrustig, dus ik zit steeds met tussenpozen achter de pc. Ze doet vandaag namelijk aan hazeslaapjesā¦ :mrgreen: Maar goed, dat is niet anders.
Ze is nog steeds verkouden, maar is verder echt enorm lief!!! Daar kunnen die jengeluurtjes niets aan veranderen! Ik smelt nog steeds iedere keer als ik haar zie liggenā¦ :inlove:
Liefs Woezeltje
Heey meiden,
beetje ego berichtje, mijn schoonma ligt in het zh en het gaat niet zo goed met haar. Haar lever functioneerd niet meerā¦
Gisteren naar de gyn geweest. Vorige week ben ik ongesteld geweest.
Dus ik kreeg een echo om te zien of er eitjes waren. Gister was cd 10 maar er was nog niks te zien. Nu moet ik 4 januari bloed prikken om te kijken of er een eisprong is geweest. 9 januari hoor ik de uitslag. Dan kan ik even wachten tot ik weer ongesteld wordt, en dan mag ik weer met clomid beginnen. Ik heb voor mezelf zo iets van: als ik 20 januari nog niet ongesteld ben, doe ik eerst een test en dan moet ik het eerst nog weer opwekken met primolut. In ieder geval moet ik dan weer cd 21 bloed laten prikken.
hehe wat een toestand!
ik ga er weer van tussen, druk druk en mijn schoonmoeder ligt in het zh, en dan nog boodschappen voor de kerst doenā¦
Meiden, een ontzettend toffe kerst!
Liefs, Janine
hey meiden,
nou het is weer zover! Mijn gevoel laat me wederom niet in de steek helaas!
Ben vanochtend dus ongi geworden Ik snap er nu niks meer van want het is eigenlijk veel te vroeg maar als ik van dag 1 van mijn cyclus tel is het 30 dagen??? Zal het even uitleggen misschien kunnen jullie er iets mee:
Dag 1 24 nov.
Dag 3 t/m 18 puregon gespoten
Dag 11 geen eitjes
dag 13 1 eitje [12mm] +verdubbelen puregon
Dag 17 last van mijn tepels!! Heb ik altijd na eisprong
Dag 18 FM 2 goede eitjes
Dag 19 12 dec. pregnyl gespoten
dag 30 ongesteld
Ik denk zelf dat ik al voor de pregnyl een eisprong heb gehad door die verdubbeling van de puregon of dat ik helemaal geen eisprong heb gehad of dus een tekorte lutealefase.
Aaaaaaah geloof dat ik gek wordt!!! :wall:
Ik hoop dat ik in iedergeval WEL een eisprong heb gehad. Ga volgende keer ook vragen of ik progesteron mag prikken.
Heb nu echt gemengde gevoelens want als mijn theorie klopt en ik mijn eisprong dus al eerder had is het logisch dat ik niet zwanger ben want dan hebben we gewoon niet op tijd geklust.
Nou dames sorry voor het vast erg verwarrende verhaal maar ik baal gewoon dat ik nu niet zeker weet wat er mis is gegaan. Hoop dat de arts mij dat 2 jan kan vertellen.
Reageer gauw weer op jullie hoor!!
Liefs inge
En alvast hele fijne kerstdagen allemaal
Hoi meiden,
Janine: Heel veel sterkte met je schoonmoeder! Ik hoop dat ze snel weer een beetje opknapt!
Egni: Balen dat je weer ongi geworden bent, meid!
Heel veel sterkte, en ik hoop dat je in 2007 meer geluk mag hebben!
Woezeltje: Bedankt voor je lieve berichtje! Hele dikke knuf voor jou, je hub en kleine Luna!
Ik ben blij dat alles zo goed gaat met jullie meid!
Mar: Hoestie nu met jou? Lang niks van je gelezen!
Heel veel sterkte met alles! :-
Mouse: HĆĀØ jakkes, jij ook alweer ongi. Balen! :wall:
Alle andere meiden: Ook heel veel sterkte & succes met alles, en ik blijf aan jullie denken, hoor!
Met ons gaat het wel goed. Alleen ontzettend druk met alles, verhuizing en klussen bij mijn schoonzus, zelf nog aan het klussen, enz. We gaan het met de kerst lekker rustig aandoen, en weer even op krachten komen. Nog eventjes en dan begint alles ook weer bij ons. Wat internet betreft: het schijnt dat we nu wel een signaal hebben, maar we moeten nog steeds een box en een brief binnenkrijgen. Het schijnt dat dat binnen 1,5 week gaat gebeuren, dus hopelijk dit jaar nog. :wall:
Verder wil ik iedereen een hele fijne kerst toewensen en een gezellig Oud & Nieuw. En dat in 2007 iedereen van ons kluppie zwanger mag worden!!! Hele dikke knuf voor iedereen! :-
Heel veel liefs,
Jippie
Hoi meiden,
Sorry dat ik zolang niet geweest ben, gaat momenteel ff niet zo lekker allemaal.
Bagheera: Allereest wil ik jou en je hub van harte feliciteren met de geboorte van Kimberley!!! Hopelijk is alles goed verlopen en zijn julllie volop aan het genieten van de kraamtijd!!
Janine: wat erg van je schoonmoederā¦ Wat een toestand weer met je cyclus zeg, jammer dat er nog niks te zien was meis. Hoop dat je op 4 jan. spontaan een eisprong gehad hebt hoor!! Duim voor je, veel sterkte!
Kaatje: Hoe is de ST gegaan gisteren?? Hoe is het verder met je, groeien er al weer eitjes?
Woezeltje: Lief van je, ik wens jullie ook een super 2007, dat jullie maar lekker mogen genieten van jullie kleine wondertje!! Hoe doet Luna het verder?
Verkoudheid al wat minder inmiddels?
Mouse, egni: Balen dat jullie weer ongi zijn. Egni, had je al een pbtje gestuurd maar hopelijk was je korte luteale fase eenmalig meisā¦
Jippie: Jouw ook al gesmst, maar ik meen het echt lmeis. Vind het zo balen van die laatste IUI. Hopelijk gaat het gauw lukken met IVF lieve schat!!
Vandaag te horen gekregen dat ik weer deze cyclus na 22 dagen spuiten af moet breken ivm risico op overstimulatie als ik door zou spuitenā¦ Mijn gyn heeft letterlijk gezegd niet te weten wat ze met āmijn gevalā aanmoetā¦ Dat was alweer heel wat om te verwerkenā¦
Voelen ons zo verslagen al daardoorā¦
Komt net mn schoonzusje met haar man zeer enthousiast binnenwandelen om te vertellen dat ze 6 wk zwanger zijn Nooit interresse in ons tonen of vragen hoe het gaat, maar wel gelijk het grote nieuws medelen. Ook nog ff erachteraan zeggen hoeveel er wel niet bij komt kijken ivm de kinderopvang enzo, ja ze moesten daar behoorlijk de molen mee inā¦
Ik heb echt geen zin meer in de āfijne dagenā die nu voor de deur staan. Onze hele fam. heeft inmiddels kids of is zwanger, trek het gewoon niet meer. Voel me echt een waardeloze mislukkelingā¦
Mar, lieve meid. Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt!!! Alles komt ook tegelijk hĆĀØ? En iedere keer weer die hoop en daarna meteen weer de teleurstelling omdat het niet goed gaat. En fijn als een gyn dan zegt dat ze niet weet wat ze met jouw āgevalā aanmoet. Leuke opstekerā¦
En dan toch weer zoān schat zijn om eerst op iedereen te reageren.
Ik weet niet goed wat ik tegen je moet zeggen meis, maar vorig jaar heb ik echt de meest belabberde oud en nieuw-viering gehad uit mijn leven. Ik was op een feestje en ben de hele avond alleen maar bezig geweest met mijn verdriet omdat ik nog steeds niet zwanger was en er weer een jaar voorbij was. En wie er in dat jaar in mijn omgeving allemaal niet zwanger waren geworden of bevallen, de een na de anderā¦
En moet je nu eens zien. Er ligt een heerlijk kereltje hier in een bedje te slapen. Liever en mooier dan ik ooit had durven hopenā¦
Ik kan jou natuurlijk nooit garanderen dt dat bij jou volgend jaar ook zo is, lieve meid. Maar ik wil er alleen maar mee zeggen dat er hoop isā¦ Vergeet dat niet!!!
Laat je verdriet nu gewoon even toe, soms lucht dat alleen al op. En probeer daarna toch weer ergens wat hoop en positiviteit vandaan te halen, hoe moeilijk dat nu misschien ook lijktā¦
Heel veel liefs en knuffels!!!
Angeltje
Janine: sterkte met je schoonmoeder
(dames, ik kom een ander keertje weer op jullie reageren hoor, heb nu echt geen tijd, sorry :oops: )
Hallo meiden,
Maar even kort hoor, 1e dag vakantie en deze miep ligt meteen ziek in bed. Gelukkig zijn alle boodschappen al gedaan!
Dus andere keer reageer ik weer op iedereen, maar wel even speciaal voor Mar, luister heel goed naar het verhaal van Angeltje, daar geloof ik ook in. Blijuf hoop houden alsjeblieft, de weg is lang, maar goed werk heeft tijd nodig zeggen ze wel eens (slaat nergens op, maar toch) probeer te genieten van d edingen die het leven nu leuk maken en laat het allemaal op zijn beloop. Ik snap precies hoe je je voelt, maar houd moed!!!
Voor de rest en ook voor mar natuurlijk wens ik jullie fijne kerstdagen en voor het nieuwe jaar kom ik nog wel de rest wensen! (en verslag doen van mijn eerste spuitactiviteiten, want dat mag nu bijnaā¦laat die ongi maar komen!)
Liefs en een dikke kerstknuffel!!!
Wienie
Beterschap wienie! hopelijk kan je toch nog wel genieten van je vakantie!!!
Bedankt voor jullie opbeurende woordjes, ik vind het zo lief van jullie.
Wienie: Beterschap, onwijs balen zeg dat je nu ziek wordt!! Hopelijk knap je gauw weer op, laat je maar even lekker verwennen door manlief
Angeltje: :-* Ik gun jullie al het geluk met je kleine mannetje. Vind je zoān topmeid dat je in jouw positie (hectische kraamtijd en veel -positieve- veranderingen etc) zoveel begrip en steun toont. Je bent echt een supermeid! Zelfde geldt voor Woezeltje overigens!! Hoe gaat het met Nordin trouwens? Ik vind het echt niet erg hoor als je jouw geluk met ons deelt. Jij hebt er ook hard genoeg voor moeten knokken. Geef je bv trouwens?
Janine: Hoe is het met jou? Wanneer mag je nu ook alweer terug naar de gyn??
Mijn andere schoonzus stond vanmorgen gelijk op de stoep met een bloemetje, zoān lief gebaar van haar. Ze zei het er heel moeilijk mee te hebben en het gevoel dat ze tussen ons in staat, wat ik ook goed kan begrijpen, zij is echt zoān schat en heeft het met iedereen het beste voor. Hebben heel lang gepraat, ook met mn ouders en schoonouders.
Ik zit al een hele tijd niet meer lekker in mn vel, maar toch ga ik steeds maar door en probeer mān verdriet en onmacht zo diep mogelijk weg te stoppen.
Heb ook hele vage klachten de laatste maanden, niet slapen 's nachts, altijd last van mn nek en schouders. Dingen vergeten op mn werk, ontzettende huilbuien etc. Ik vind het ook vreselijk om mezelf zo te horen praten, ik ben altijd zo positief gestemd, maar het lukt me gewoon niet meer, voel me heel hol en leeg.
We hebben afgesproken met de kerst alleen s avonds te komen, bij het eten. Mn hub is daar ook heel eerlijk in geweest dat hij de gesprekken over zwangerschap enzo niet trekt. Na de kerst ga ik naar de huisarts, ik voel me zo ongelukkig dat ik me elke dag echt de dagen door moet slepen, gaat niet langer. Gelukkig heb ik jullie hier en ook een aantal goede familieleden en vrienden, daar heb ik echt veel aan hoor!
Liefs
Mar
Marr, heb je pbtje gestuurd!
Dikke :-* en :hug: van mij!!!
Rust maar lekker uit!!
Wienie beterschap!
Ja angeltje ik wil ook wel weten hoe het met de kleine man gaat hoor!!
Janine heel veel sterkte met je schoonmoeder!!
Jippie, zou het nu dan echt gebeuren?! hoop dat we je volgendjaar dus weer gezellig vaker gaan zien hier!
Vandaag een brief gekregen van het ziekenfonds! We krijgen de puregon en pregnyl NIET vergoed!!!
Echt onwijs k***e!!
Het blijkt dat we te laag verzekerd zijn
Dus 900 euro weg gegooid.
Gelukkig kan ik nu nog voor 1 januari mijn pakket aanpassen en kunnen we er waarschijnlijk volgend jaar toch mee doorgaan! Anders hadden we moeten stoppen, kan namelijk geen 600 euro in de maand ophoesten.
Morgen weer beginnen met spuiten!!
Kus Egni