Meiden met een lange cyclus: deel 11

Hello!!

even een echo verhaaltje hoor :oops: als het mag :wink: !!

Heb vandaag pregnyl geprikt. Samen met de assistente in het ziekenhuis.

Ging wel goed maar vond het wel zeer doen! Heb nu ook een groot rood ei op mijn buik. :?

Sinds gister heb ik al zere tepels en een zeren rechter borst gek he :think:

Dit had ik [dacht ik] altijd na mijn eisprong! Maar goed we zullen zien. Ik hoop nu echt dat het 14 dagen duurt voordat ik ongi wordt en niet een tekorte lutealefase heb.

Blijf het spannend vinden :shifty:

Kus egni

Egni: Goed zo dat je de Pregnyl gezet hebt!! En dat ā€˜eiā€™ op je buik is maar 1 dagje hoor!

Kaatje: Balen meis :hug: Wel fijn dat je een goede cyclus hebt.

Mouse: Innd laat je niet gek maken op je werk! Hier is het ook eindejaarsdruk, niet altijd even leuk heā€¦

Janine: Hopelijk krijg je toch een cyclus!

Hier K*t nieuws met een hoofdletter K. Ik voel me zo verdrietig. Kom net uit het zkh.

Oestradiol was heel laag, wat betekend weinig activiteit, maar toch allemaal eiblaasjes van rond de 12 a 13 mm. Moet nu tot vrijdag hele lage dosis spuiten en dan terugkomen. Er lijkt eentje dominant, maar als die dat niet is moet deze cyclus worden afgebroken om overstimulatie te voorkomen. Daarna mag ik het nog 1 ronde proberen in het streekzkh en anders stuurt ze me door naar een endrociloog (ofzo??) in Groningen.

Daar kunnen ze in zoā€™n geval een rescue IVF doen, en dat kan hier nietā€¦ Vind het heel erg heftig allemaal, moet echt ff de info verwerken van zonetā€¦ Of geen reactie, of weer teveelā€¦

Liefs

Mar

Angeltje en man, gefeliciteerd met jullie zoontje. Wat een mooie naam. Heel veel geluk.

Hoi meiden,

Hier een verliefde mama :inlove: .

Ik hou het heel kort want de kraamvisite kan elk moment komen.

Als jullie alvast een fotootje van onze kleine man willen zien, op pagina 8 bij de dec-mamaā€™s staan er 2ā€¦

Ik denk aan jullie en kom snel terug om uitgebreider verslag te doen. Ik hoop dat jullie allemaal snel een mooi wondertje van jullie zelf mogen hebben. Het is echt onbeschrijfelijkā€¦

Oh, de deurbel :mrgreen:

Liefs, Angeltje

Ho ho ho,

ik ben helemaal into de kerstsfeer, lichtjes aan kerstsnoepjes erbij en lekker met tijdschrift op de bank Heerlijk!

mar, wat is dat toch weer balen zeg. Als ik jou zo hoor kijk ik niet meer zo blij naar het spuiten uit. Als dat maar goed gaat. En woon je in de buurt van Grongingen? Weet je, misschien komt t toch nog wel goed en luistert dat ene ei nog wel en die andere vervelenden ook! Kop op meis, En helpt t niet als je bijv eerst tot dag 12 ofzo een lage dosis krijgt en pas daarna evt omhoog? Want je mocht toch meteen na dag 8, toen er geen duidelijke reactie was omhoog? Enne nu zitten we wel bij hyves, maarre ik kom daar niet zoveel hoorā€¦maar wel leuk dat ik nu weet hoe je eruit ziet!!! Komt goed!!!

Kaatje ik hoop voor jou dat je ook weer meteen mag gaan spuiten. Zal toch wel? Ik kan qwel snappen dat je ook met die ongi blij bent, das toch een goed teken!

mouse, laat je niet opjutten hoor!!!

janine, helder bloed? Ongi idee? Dat zou wel mooi zijn als je cyckys vanzelf op gaat starten!

egni, ik duim voor je! Die ene keer dat ik een eisprong heb gehad had ik ook zere tepels, dus kan best een teken van eisprong zijn! Knap hoor dat je dat zo spuitā€¦ik moet nog flink wat meer moed gaan verzamelen als t zover is denk ik.

angeltje, heb even gekekenā€¦een prachtkind!!! En ben je alweer flink op de been? Geniet ervan!

Ik heb verder geen nieuws. Dag 2 provera en ik tel de dagen af. Het was weer heel druk deze week op werk, moet kerstviering regelen, maar alles is nu griotendeels klaar dus weer gas terug. Gister heerlijke kookworkshop gehad, in plaats van kerstpakket doen we altijd iets vervangends met t team en krijgen we ene kleinigheidje. Erg gelachen, wat dat betreft zijn we dan net kleinde kinderen als t wat later wordt!

Ik ga weer verder lui zijn!! Vrijdag vrij en dan nog maar een weekje en dan vaaaakaaaantie!!! Wel 2 weken!!!

Liefs wienie

Wieniex: Heerlijk hoor, de kerstboom. Wij hadden plannen om m te zetten maar er is nog niks van gekomen. De nieuwe plannen waren voor komende zaterdagā€¦

Geniet van je weekendje weg, waar ga je heen?

succes met spuiten, ik :pray: voor je!

Kaatjes: Jammer dat je ongi geworden bent, maar wel goed hoe positief jij er weer tegenover staat, knap hoor! Ik :pray: met je mee voor een verlaat kerstkado dan!

Mouse: Pff vervelend die eindejaar stress op je werk zeg! Succes en denk ook aan jezelf hƃĀØ?

Heel veel plezier in Euro Disney! Ik vind het zelf een heel leuk park, vooral nu ze het aangekleed hebben in kerst sfeerā€¦ :inlove:

Mar22: Jee wat een vervelend nieuws. Ik :pray: mee voor je dat je die rescue IVF mag gaan doen! Kan me voorstellen dat je al die info even moet verwerken :hug:

Woezeltje: Beterschap met Luna, hopelijk is ze gauw weer beter! En weer een prachtige foto, wat een scheetje is Luna toch :inlove: :inlove:

Angeltje:Angeltje en hubbie: Gefeliciteerd met de geboorte van Nordin!

Egni: ow spannend! Ik :pray: mee dat het raak mag zijn! succes meis, en ā€œklusā€ ze :wink:

JanineB: Hopelijk krijg je inderdaad weer je eigen cyclus. Ik hoop het voor je!

Goed nieuws van de gyn!!!

Als ons meisje maandag er nog niet is, mogen we ons melden en word ik ingeleid!

Alles was goed, bloeddruk is 105/78, hartslagje van de beeb was netjes en toen zei de gyn: nou, ze mag komen, maar we kunnen je ook inleiden.

Ik dacht dat hij een grapje maakte, dus ging er lachend op in, hoe eerder hoe liever!

Toen zei hij: dan zal ik even onderzoeken of je baarmoedermond rijp is, en zoja, nou dan meld je je morgenvroeg om kwart voor 8 maar, dan leiden we je in!

Wij stonden helemaal perplex!

We dachten allebei dattie een grapje maakte. Toen zei ik: inleiden? Dan wordt ze geboren!! :shock: ( heel snugger, ik weet het :wink: )

Ja, zei de gyn, of maandag of dinsdag, wat jullie willen. We stonden allebei gewoon met de mond vol tanden.

Gelukkig kwam hubbie bij positieven en zei dat hem maandag goed was, dan konden we ons er een beetje rustig op voorbereiden. De gyn is meteen gaan bellen zodat maandag het infuus klaar staat met anti-bioticum tegen die bacterie en dan leiden ze me maandag dus inā€¦

Jee, zit nogsteeds te bibberen, dat had ik echt niet verwacht!

Maar aangezien de gyn nogal behoorlijk tegen mn BM aan zat te duwen, kan het ook zijn dat het voor maandag alsnog uit zichzelf begint. Heb sindsdien wel een harde buik, maar dat kan ook van de ā€œschokā€ zijn. [/b]

Meiden, van 1 kant kan ik wel juichen, maar aan de andere kant voel ik met jullie mee, het gaat toch niet zo best met iedereen zoals we allemaal zouden willen.

Probeer niet de hoop te verliezen, kijk maar naar ons, bij ons hier is het uiteindelijk toch gelukt om zwanger te worden.

Ik zou jullie allemaal wel een hele dikke knuffel willen geven :hug:

Haai,

Angeltje, wat 'n knapperd zeg!!! Goed werk hebben hub en jij geleverd :inlove:

Alleen, je onderschrift schrijft nog dat je in verwachting bent, moet je toch es wat aan doen hoor :wink:

Mar, wat klo*** zeg. Ik snap 't echt niet, wat is nu ā€œde gulden middenwegā€, er MOET gewoon 'n goede weg zijn, en die moet snel komen hoor! dit is echt niet meer leuk. Meis, ik denk aan jeā€¦ :hug:

Engi, dat vond ik nou ook! Erg spannend hoe 't zou gaan lopen! Maar wel 'n positieve spanning, toch?

Wel ervan genieten he, van jullie karweitjes. dat je over 9 maanden tegen hummie kunt zeggen ā€œjij bent geknutseld onder GENOTā€ :mrgreen:

Ik duim voor je :pray:

Wienie, hoop dat de proveradagen voorbij vliegen. En dan lekker de junk uithangen!

Bagheera, spannend hoor! Ineens komt 't wel erg dichtbij. Hoop dat 't toch uit zichzelf gaat, maar de gedachte dat je uiterlijk dinsdag jullie kindje in je armen hebt, is toch wel apart he! Nog even met zā€™n tweetjes, daarna met zā€™n drietjes! :inlove: Alvast succes, meis! JE KUNT 't!! haha

Vandaag ben ik weer bij de fert.arts geweest. Kreeg 'n echo om te zien of de eitjes weg waren en JAAA, ze waren echt weg :dance: allebei foetsie verdwenen! Goed nieuws dus.

Ik hoefde me geen zorgen te maken over waarom 't nu niet meteen gelukt was, want die kans was zowieso maar 15%. Op zich niet erg, maar ik had me er al op ingesteld dat er wel weer wat aan de hand zo zijn. Niet dus, gelukkig. Ik begin morgenochtend weer met spuiten en heb volgende week donderdag weer 'n fm, maar deze keer ook 'n samenlevingstest. Dus dat wordt karweien woensdag :stuck_out_tongue:

Heeft iemand dat gehad, 'n samenlevingstest? Hoe heb je dat ervaren?

Oja, mā€™n ongi is al helemaal over. was 2 dagen heftig en nu ineens boempats over! Gaaf hoor, vind dit wel erg fijnā€¦!

Hoop toch stiekem wel dat 't voor even de laatste was! hihi

Liefs,

Kaatje

HƃĀ© meiden,

Morgen ga ik weer lekker op iedereen reageren! En dan laat ik ook weer weten hoe het hier gaat!! Wilde alleen even laten weten dat ik er nog ben, maar we zijn even druk met Luna ā€œte trainenā€ om maar voor 7 voedingen te komen en niet meer voor 8ā€¦ Ze groeit namelijk errug hardā€¦ is nu al weer 4010 gram! In 1 week 500 gram gegroeid. De kinderarts vond het nu wel nodig 1 voeding eraf te doen!

Meiden: :-*

Liefs Woezeltje

Hey Woezel, leuk dat je aan ons denkt!

Laat je die mooie meis van jullie ook nog 'n keertje zien hier?! Vind 't zoā€™n snoetje!

Succes met de ā€œtrainingā€ :mrgreen:

Kus,

Kaat

Bagheera, oooh wat spannend he!! Ja dan komt het ineens toch wel erg dichtbij gaaf hoor!!

Heel veel succes!! Zal duimen voor een fijne bevalling!!

Kaat, heel veel succes weer!! Hopelijk gaat dit hem worden!!!

Marr, meis wat een gedoe nou toch!! Waarom doen die stomme eitjes nou niet gewoon wat ze moeten doen!!grrrr

Kan me voorstellen dat dit er echt behoorlijk inhakt!

Hoop dat het toch nog goed gaat komen met spuiten!!

Ga heel hard duimen!!

Dikke :-* en :hug: van mij.

Woezel, fijn dat het zo goed gaat!! Geniet maar van je mooie meisje!

Angel, lekker ventje is het hoor!! Heb zijn foto even opgezocht. Ga jij er ook maar lekker van genieten!!

Gisteravond hebben we opgepast op mijn nichtje van 4 maanden.

Was erg leuk maar ook best lastig hoor. Na haar fles bleef ze maar huilen. Niks was goed liggen, zitten, lopen etc. dan breekt het zweet me wel even uit hoor haha :oops: Later viel ze heel lief in mijn armen in slaap :inlove:

Mijn bult op mijn buik is gelukkig bijna weg.

Voel alleen nog niks wat op een eisprong lijkt en heb verder nergens last van. Had toch wel verwacht wat meer te voelen door de pregnyl. Hoe was dat bij de andere spuiters??

Alvast een fijn weekend allemaal!!

:-* Egni

Haai,

Nog ff vlug voor we gaan bedje-slapen!

Egni, ik voelde ook totaal niets van de pregnyl. Heb ook volgens mij geen bijwerkingen gehad. Toen ik dacht dat mā€™n eisprong zou zijn geweest (weet niet of ik 'm gevoeld heb) voelde ik krampjes en steekjes in mijn buik, dit heeft bijna elke dag aangehouden tot 'n paar dagen voor mā€™n ongi. De dag voordat de ongi doorbrak, had ik superrugpijn, alsof iemand er 'n mes in had gestokenā€¦ :roll: Op de dag van de ongi was 't over.

Hoop dat 't bij jou niet zover komt!

Weltrusten, meiden!

Kus,

Kaatje

hallo allemaal,

ik ben vrij vandaag, dus vandaar dat ik zo ā€œvroegā€ hier alweer ben! En ik ga niet zoveel doen heb ik me voorgenomen. De laatste dagen voel ik me weer sip en vanaf vandaag ga ik dat helemaal anders doen. Het leven is te kort om te sippen!!! Dus smile smile smile!!!

bagheera, spannend!!! Wel gaaf, dus zeker volgende week je eigen meisje in je ramen!!! Zet 'm op!!! Als we weg gaan, dan gaan we naar Scheveningen., Crazy pianoā€™s enzo, leuk hoor!

kaatjes, das wel fijn, dat je weer metene mag spuiten. Flink klussen dus weer!! Ik heb wel een keer een samenlevingstest gehad. Stelt niet zoveel voor hoor. Ik vind zelf de eendebek wel wat minder, maar verder geen last van. Het verplichte klussen om 5 uur 's ochtends vond ik minder. Dit omdat w epas 's middags naar het zkh konden. en we wilden na de klus nog even slapen. Verder zuigen ze dan wat weg en dat bekijken ze meteen. Bij mij was t toen goed, ze zwommen. Wel fijn, want als dat goed is dan weet je dat in ieder geval ook weer zeker. Maar het schijnt vaak te kunnen dat het niet goed is, maar dat je dan nog net niet vruchtbaar bent ofzo, dus zo heel veel zegt t ook niet. Succes!

woezeltje, fijn dat het goed met jullie mooie dochter gaat!!!

egni, ik duim voor een goed resultaat! Flink geklust?

Ik tel lekker verder hier, bijna kerst en bijna spuiten!! Jippie eindelijk weer iets doen!!!

Liefs wienie hƃĀ© kijk eens wEInEI ofwel wEI n EIā€¦wat een beetje verdraaien met letters al niet kan doen haha!

Kaatjes: Wij hebben ook een samenlevingstest gehad. De gyn ging met een spuitje naar binnen en zoog een beetje baarmoederslijm ( en zwemmertjes van hubbie) weg.

Het deed niet zeer, was alleen beetje raar gevoel dattie met die spuit naar binnen ging.

Woezeltje: wat leuk dat jullie je dochter aan het ā€œtrainenā€ zijn :inlove: Hopelijk werkt het snel.

Egni: gelukkig dat die bult bijna weg is. Ik heb geen pregnyl gespoten dus weet niet of je dan iets voelt, sterkte ermee.

Wat leuk dat je opgepast hebt op je nichtje en dat ze toch in slaap is gevallen :inlove:

Ik ben net de slijmprop verloren, heb ongi krampjes en ben misselijkā€¦ Spannend dus!

Hoi meiden,

Bagheera: Heel veel succes met de bevalling, meid! Ik hoop dat alles voorspoedig mag gaan en dat je de nieuwe aanwinst snel hier kan showen!

Lieve meiden, hoe gaat het met jullie allemaal? Ik baaaaal zoā€¦ We zouden afgelopen maandag weer internet krijgen. Maar natuurlijk hadden we maandag nog steeds geen aansluiting, en geen box en brief met codes gekregen. Dus nog steeds geen internet! :evil: :wall: KPN/Planet heeft nu toegezegd dat we per 19 december weer online zijn, dus vanaf dinsdag, maar we hebben nog steeds niks gekregen, dus ik heb er een hard hoofd in. Natuurlijk kijk ik zo nu en dan bij mijn schoonouders op het forum, maar het is gewoon heel moeilijk om iedereen te volgen en mee te kletsen. Sorry, meiden! Ik mis jullie allemaal!

Hier weer eens slecht nieuws. Vandaag alsnog ongi geworden na de allerlaatste IUI-poging. Ik was twee dagen overtijd en had een hoop zwangerschapskwalen. Je durft niet te hopen, maar als je dan overtijd bent, ga je dat toch doen. Dus het was wel weer een flinke teleurstelling, we hadden zo gehoopt dat IVF/ICSI ons bespaard zou blijven. Maar helaasā€¦ Ik moet maandag met de pil beginnen en die moet ik doorslikken tot eind januari. Daarna moet ik eerst ongi worden en dan gaan we met de hormoonstimulatie beginnen voor IVF/ICSI. Dat is dus al over een week of 6. En dan in februari hebben we als alles goed gaat de punctie ( :? :shifty: ) en de terugplaatsing van twee embryootjes. Wel heel erg spannend. Eerst maar eens afwachten of het IVF of ICSI gaat worden, of er een bevruchting ontstaat en goede embryootjes, enz. Hopelijk is het geluk dan eindelijk eens aan onze kant (en die van jullie allemaal, natuurlijk).

Iedereen heel veel succes met alles. En ik hoop echt dat ik snel weer kan meekletsen, want ik mis jullie allemaal. En ik voel me echt schuldig dat ik jullie niet kan steunen. Dikke knuf voor iedereen! :-*

Groetjes,

Jippie

Hoi meiden, heb even geen tijd gehad om alles te lezen, maar dat ga ik zeker snel weer doen. Sorry :oops: , ik leef nog steeds met julli mee hoor. Het is alleen even passen en meten met zoā€™n nieuwe wereldburger :inlove: .

Even een korte update vanmijn kant, het is hier echt een hectische en zeer emotionele week geweest. Wegens hormonale problemn aan mijn kant heb ik praktisch geen bv, waardoor we gisteren op advies van de kraamzorg en de vk hebben besloten om een knoop door te hakken. Ons kereltje viel teveel af en het zag er niet naar uit dat er verbetering in de bv zou komen.

Dit was voor mij erg moeilijk en ik heb dan ook heel wat tranen vergoten toen we besloten hebben over te stappen op flesvoeding. Je voelt je dan echt een waardeloze moeder (je wilt je kindje toch het beste geven). Maar de vk en de kraamverz. hebben me overtuigd dat ik ook met flesvoeding mijn kindje alle liefde van de wereld kan geven en dat ik echt geen slechte moeder ben. Ook kan ik Nordin best af en toe aan de borst blijven leggen, gewoon voor het intieme samenzijn.

Dus al met al een kraamweek met veel tranen, maar nu de beslissing genomen is voel ik me een stuk beter. Nordin drinkt zijn flesje zo gretig leeg, slaapt veel beter en houdt zichzelf nu eindelijk wat beter warm. Al met al, het voelt als de juiste beslissing, hoe moeilijk ookā€¦

Nou meiden, sorry voor het egoberichtje. Ik kom echt snel mijn bevallingsverhaal doen en weer lekker met jullie meeschrijven en reageren.

Liefs Angeltje

Zitten jullie allemaal onder de kerstboom? Het is zo rustig hier?!

bagheera, spannend!!! Ben je al aan het puffen? Of zit er al meer leven in? Morgen is dan toch de dag!!! Heel veel succes en hopelijk ben je snel weer hier met geweldig nieuws!

jippie, balen zeg. Dus aan de pil en dan in januari weer verder. Ik hoop dat 2007 jullie heel veel geluk zal brengen! (en internet :wink: )

angeltje, fijn om te horen dat het nu wel beter gaat. Maar ik weet zeker dat jullie knappe kerel ook met felsvoeding groot wordt hoor! Tegenwoordig zit daar ook steeds meer goeds in en er worden zoveel kinderen met de fles groot gebracht! (Ik denk eerlijk gezegd dat borstvoeding voor mij niet eens iets zou zijn, dus ik denk misschien wel anders dan de meeste mensen hier) Jullie zoon wordt vast een grote kerel! En zie er ook de voordelen van; je weet precies wat hij binnen krijgt en je bent minder huisgebonden en anderen kunnen het felsje ook eens geven!

Ik zit op dag 6 van provera dus nog een weekje ofzo en dan ga ik starten met spuiten. Ik ben er wel blij om, want dan heb ik misschien weer eens een kans! Maar ik ga zo van de week nog maar wel ene keer oefenen want ik vind t wel spannend!

Nou dames, voor als ik jullie niet meer zie vast hele fijne kerstdagen!

Doei!

Liefs wienie

Beeb beweegt veel in mn buik, maar geen verdere tekenen gehad van een bevalling.

Tja, we gaan ff een hapje eten en dan naar het ziekenhuisā€¦

Gisteren gierden de zenuwen door mn lijf, nu ben ik rustig, ben alleen een beetje misselijk.

Meiden, ik denk tot over een paar dagen, hopelijk met beebje!

Ik denk aan jullie!

Hoi meiden,

Bagheera: heel veel succes meid!!! Hopleijk heb je snel je beebje in je armen :inlove: .

Wienie: kan me voorstellen dat je het spuiten spannend vindt. Hopelijk slaat het aan en heb je idd een goede kans deze ronde :thumbup: .

Jippie: hou nou eens op met dat schuldgevoel, gekke meid!!! We begrijpen het allemaal en je bent altijd zo meelevend, dus doe niet zo gek :naughty: . En wat een teleurstelling dat je toch weer ongi bent geworden, het had zo fijn geweest om niet het verdere traject in te moeten :cry: . Maar blijf positief hƃĀØ, een ander plan van aanpak kan een hoop doen, al is het maar omdat je er misschien geestelijk ook anders tegenover staat. In de IUI had je niet echt vertrouwen meerā€¦ Ik ga weer heel hard voor je duimen op een heel mooi bericht in februari :thumbup: .

Egni, Kaat: hoe aat het bij jullie met de pregnyl??

Woezeltje: lukt het een beetej om Luna te trainen??

Janine: hoop idd dat je cyclus weer vanzelf op gang komt :thumbup: .

Mouse: hopelijk ben je lekker aan het genieten in Eurodisney!!

Hier is het weer een onrustige nacht geweest. Nordin heeft een zeer omgekeerd dag/nachtritme. Overdag slaapt hij echt bijna continue en moeten we hem echt om de 4 uur wakker maken voor zijn voedingen. Maar 's nachts is hij lekker aan het spoken en aan het kermen en slaapt hij max. 2 uurtjes achter elkaar :? :? . Al met al dus aardig brak, maar ook dolgelukkig :inlove: .

Voor degenen die mijn bevallingsverhaal willen lezen, dec-mamaā€™s pag. 13. (ik doe het maar zo, dan hebben jullie zelf de keus of je het wel of niet wilt lezenā€¦)

Fijne dag allemaal!!

Liefs, Angeltje

Tnx Wienieā€¦ hihi ik vond al dat er wel heel weinig geschreven wasā€¦ hahaha maar hier zijn alweer 1 paginaā€™sā€¦ Hihiā€¦

Voor de meiden die dus mijn bericht in deel 10 niet gezien hebben, hier nog een keer:

Hoi meiden,

Het heeft even geduurd, maar ik ben er weer. Op 4 december ben ik geopereerd. De gyn heeft bij mij 2 grote vleesbomen weggehaald met e. ƃā€°ĆƒĀ©n van de vleesbomen groeide mijn baarmoeder in en daardoor heeft de gyn mijn baarmoeder open moeten maken. Maar hij zit er nog wel in gelukkig. Wel is het zo dat ALS ik ooit ga bevallen, ik met een keizersnede zal moeten bevallen. Maar achā€¦ als dat alles is. Ik heb mijn baarmoeder nog in elk geval.

Nu ben ik thuis en zal het voorlopig heel rustig aan moeten doen. In elk geval 6 weken. Kortomā€¦ ik laat me verwennen thuis.

Nou, dat zeg ik wel heel makkelijk, maar het is superfrustrerend. Ik voel me thuis best goed, zolang ik het heel rustig aan doe. Maar als ik meer dan heel weinig doe dan voel ik het goed. Kortomā€¦ ik verveel me snel en wil meer dan ik kan en mag. zucht

Maar het is dus allemaal goed gegaan. 9 Januari moet ik voor controle naar de gyn.

Liefs,

wendyD

Lieve Angeltje en Woezeltje, een beetje laat, maar alsnog van hartje met jullie kleine wondertjes!!!

Liefs,

WendyD