Meiden met een lange cyclus: deel 11

Hoi hoi,

Ik houd t even kort, weet niet waarom, maar heb nergens zin in. Ik begin toch echt pas dinsdag met provera, dus daar kan t niet aan liggen!

kaatjes…nog heel eventjes!!! Wat denk je zelf, raak of niet?

egni, misschien zit er idd meer in een ampul? En het komt vast goed, nu je meer mag gaan spuiten!

mar, je mag vast je collega’s snel volgen! Ik ken het gevoel wel, er waren er dit schooljaar 3 zwanger, waarvan nu 2 bevallen. En de 4e heeft zich aangekondigd…maar zij is juist d evervanger van de zwangeren! Ik gun het ze van harte, maar dat steekt bij mij dan ook wel…ik wil zo graag. Ben je weer een beetje bijgekomen van je stapnacht?

angeltje, het einde komt nu echt in zicht hoor!!!

bagheera, oooooh spannend!!! Wie weet heb je volgende week wel een baby in je armen!!!

Hier niet veel nieuws. Ik mag dinsdag eindelijk met provera beginnen, en dan bijna spuiten. Weet iemand of er veel kans is dat je langer dna 2 weken moet spuiten? 3 weken? Want misschien ga ik de 13e een weekendje weg, maar als ik dan net mijn eisprong zou kunnen hebben…dat wil ik niet, dan ga ik die kans niet laten lopen!

Heb d ekesrtboom al staan, alle versiering al gedaan. Ik ha er helemaal geen zin in dit jaar, maar nu alles staat hangt enz is t toch wel heel gezellig!!!

Fijn weekend!!!

Liefs wienie

Haai Ledies,

Egni, ja dat kan. Mijn fert.arts vertelde dat al dat als je zuinig aan doet met je ampul en op de juiste manier de naald vol laat lopen (dus twee tikjes en dan dicht duwen) je kans hebt langer met de ampul te kunnen doen dan je zou verwachten.

Je hebt dus zuinig aan gedaan :thumbup:

Marr, jemig… kan me wel voorstellen dat je brak was. Was 't wel gezellig, dan is 't vaak ook de moeite waard geweest he! Hoop dat je inmiddels wat hebt bij kunnen tanken!

En nee, nog geen :twisted: -tekenen :wink:

Angeltje, denk maar zo: als ie nu niet luisterd, doet ie dat straks vast des te beter :stuck_out_tongue: Hoop dat ukkepukje zich gauw laat zien, ben wel errug benieuwd naar jullie zoontje!! Houd je 't nog wel goed uit?

Bagheera, bij jou komt 't ook aardig dicht bij!!! Hoop dat 't niet lang meer duurt hoor. Houd jij je ook nog goed?

Enneh, nog geen testje gedaan nee!!

Wienie, zo’n dagen gewoon de revue laten passeren meid, zullen toch wel wat hormonen zijn, je kunt er zelf ook nog wel 'n paar hebben hoor :mrgreen: Ik denk dat 't per persoon heel persoonlijk is hoelang enzo. Misschien dat je dit met je gyn kunt bespreken, als de eitjes groeien en hij/zij 't over 't plaatsen van de pregnyl heeft? Je zet tenslotte toch zelf de spuit, en ik weet niet of 't uitmaakt als je dat net 'n dag of mss twee dagen later doet, wat daar 't effect van is. Ik zou zeggen: maak 't bespreekbaar meis!!

Wat ik zelf denk over of 't raak is of niet :think: K’weet 't echt niet…

Heb vandaag 'n mega drukke, maar wel leuke, dag gehad. En ben nu dus helemaal op en zo moe dat ik haast van de bank schuif, kan nog net m’n lichaam zittende houden… Ben al lekker in 'n warm bad geweest, maar zelfs dat hield ik maar 'n klein halfuurtje uit. Daarna moest ik weer naar 't toilet, had al vanaf 4 uur vanmiddag buikpijn en normaal heb ik veel last van obstipatie, maar nu… :silenced: tegenovergestelde dus. Normaal ga ik maar 2 tot 3x per week naar de wc voor 'n grote boodschap, en nu… gisteren, vanavond toen ik thuis kwam en toen ik uit bad kwam…

en nu ligt heel m’n buik overhoop… denk dat ik zo maar lekker ga rusten…

En wat betreft de :twisted: … nog geen tekenen. Ik weet ook echt niet wat ik kan verwachten en laat 't allemaal maar op me afkomen. Vind 't op zich wel netjes als ik toch begin volgende week ongesteld wordt, dat wil toch ook wel zeggen dat 't goed zit (of niet?!) maar ik wil ook wel 'n heel leuk kerstkadootje hoor!!! En heb zin om (schoon)ouders te gaan verrassen :stuck_out_tongue:

Liefs,

Kaatje

Hoi meiden,

Hier maar even een updatetje (hoe schrijf je zoiets?? :eh: ) want ik ben toch te hyper om te kunnen slapen. Vanavond rond half 8 begon het weer flink te rommelen in mijn buikje. Toen ik een uurtje later naar het toilet ging schrok ik me kapot. Veel helderrood bloed, slijm en een stukje stolsel. Ook hubbie schrok erg toen ik het hem liet zien, dus we hebben meteen de vk gebeld. Die kwam met een kwartiertje langs en de inhoud van het toilet vond ze niet heel erg verontrustend omdat er ook veel slijm bij zat. Had het alleen bloed geweest was het weer een ander verhaal…

Ze heeft naar het hartje geluisterd en ukkepuk deed het prima. Als ik meer stolsels zou gaan verliezen of echt buitensporig veel bloed, moet ik haar weer bellen. Niet dat er dan meteen reden voor ongerustheid is, maar dan moet er in ieder geval even gekeken worden waar het vandaan komt. Vooralsnog geen reden tot bezorgdheid dus. Ook zei ze dat ze nog niet kan zeggen of er al echt wat gaat gebeuren vannacht, dus m.a.w., we proberen hier ons geduld te houden (valt niet mee :shifty: ). Het gerommel in mijn buik is het laatste uur ook weer wat afgenomen, dus ben benieuwd wat er gebeurd als ik ga slapen…

Kaat: ik blijf meeduimen voor een heel mooi kerstcadeau hoor!!!

Wienie: veel succes met de provera komende week!! en als die boom staat is het toch wel weer erg gezellig toch?

Bagheera: hoop voor jou dat het een onrustige nacht woord (in de goede zin van het woord dan hè :mrgreen: )

Nou meiden, ik ga proberen te slapen :zzz:

Liefs, Angeltje

Angeltje, en… en… en…

Hoe is de nacht verlopen???

Vanochtend heb ik 'n testje gedaan: negatief :?

Dacht, dan kunnen we vandaag 't nieuws (als er dat was) aan de ouders gaan vertellen, maar helaas.

Vanmiddag ineens stemmingswisseling en wat depri. Dacht dat 't zou komen doordat 't niet gelukt was… Maar goed, zolang er geen ongi is… zou je zeggen.

Zit ik vanavond op de toilet en roep naar hubbie: nog niet ongesteld hoor!!! En ik veeg m’n bibsje af en ja hoor… donkerrode afscheiding, dus 't zal nu wel doorzetten. En waarempel slaat ook ineens m’n dipje weer om in 'n positief gevoel. Zei al tegen hub dat 't best 'n goed teken zal zijn, netjes na 14 dagen na de eisprong ongi worden… of niet?!

Naja, als 't doorzet, dan bel ik direct weer naar de fert.arts, want dan kan ik ook weer vanaf deze week gaan spuiten!

Dan maar 'n verlaat kerstkado :wink: :inlove:

Liefs,

Kaatje

Kaat, wat jammer zeg!!

Super dat je er zo positief onder blijft!!! :clap:

Op naar een vruchtbaar 2007 dan maar he!!

Marr, ik zit morgen op dag 18. Ben erg benieuwd!

Angeltje, en en en???

Liefs Egni

@egni wrote:

Super dat je er zo positief onder blijft!!!

Is ook niet altijd even makkelijk hoor :wink:

Hoe gaat 't met spuiten??

:-*

Kaatje

Ha meiden,

Angeltje, hoe is het? Hoop dat je ondertussen je kereltje in je armen hebt! Spannend hoor!

Kaat, jammer dat je ongi bent geworden, maar na 14 dagen is natuurlijk mooi resultaat! EN knap dat je dat ook zo kunt zien. Ik hoop dat je een verlaat kerstkado krijgt dan!

Egni, hoe gaat het spuiten? Is er al zicht op een ei?

Janine, weer lekker druk bij jou, maar wel leuke dingen.

Wienie, provera heb ik nooit gehad dus weet niet wat de bijwerking daarvan is, maar ik heb ook weleens zo maar een pest humeur. Kennen we allemaal wel denk ik. Hoop dat de provera het niet versterkt.

Woezel, hoe gaat het met jou? En met Luna, al minder verkouden?

Bagheera, rommelt het bij jou al? Ben wel benieuwd hoor, wanneer het zo ver is.

Mar, ben je weer bijgekomen van het stappen? Was het leuk?

HIer is eht een beetje een zootje, volgende week komen ze een dakkapel plaatsen, dus meost de zolder leeg. pfff wat een troep kan een mens toch verzamelen. Vrijdag dus zolder leeggehaald, zaterdag gesloopt en vandaag lekker een cursus gehad op spiritueelgebied. Was erg fijn en met allemaal mensen die ik al ken, dus erg gezellig om elkaar weer te zien. Nog 4 dagen en dan EuroDisney. We vertrekken aanstaande vrijdag en dan zondag weer terug. Dus meiden, dank voor alle goede wensen! Qua cyclus nog niets te melden, nog geen :evil: , maar had ook niet het idee dat ik een ei heb gehad en we hebben ook niet veel geklust, dus zit eigenlijk te wachten op mijn ongi. Zit nu op cd 37, dus al weer 5 dagen langer dan vorige 2 cycli. Denk dat het zonder de hormonen, toch niet gaat lukken.

Groet, Mouse

Hai hai,

Hoe is het hier?

Angeltje, Bagheera: Ik denk aan jullie meiden!! Het gaat vast niet lang meer duren nu! Zet 'm op lieverds!!

Wienie: Had net al ff op je gereageerd, anders vraag het ook een aan je gyn. Dat je hem opbelt en het uitlegt ofzo? Succes!! Waar zouden jullie heen gaan met het weekendje weg?

Egni: Succes bij de gyn vandaag! Hoop dat je goed nieuws krijgt meis.

Mouse: Soms is het wel ff goed om een grote opruimbeurt te houden he, en nu moest je dus kon je er niet onderuit :wink: Wat een rommel kun je verzamelen he! Hoe was je cursus gisteren? Soort reiki cursus of wat anders? Veel plezier alvast in Disney, maar ‘spreek’ je vast nog wel voor tijd…

Woezeltje: Hoe gaat het met jou en Luna? Is ze wat minder verkouden inmiddels??

Nou ik had weer niet voor niets buikpijn hoor zaterdag :roll: Afgelopen woensdag was er nog geen activiteit, dus dosis met 1 tikje omhoog. Nu moest ik vanmorgen op controle en groeien er weer teveel :roll: Moet nu 2 dagen stoppen met spuiten en woensdag terugkomen. Duimen jullie met me mee dat er hooguit 2 gaan doorgroeien?? :pray: Anders moet ik deze cyclus afbreken en dat wil ik echt niet!! Ik wacht nu al zo lang :frowning:

:-*

Mar

Egni: hoe was het vandaag bij de gyn?? Hopelijk goed nieuws!

Kaatje: Hoe is het met je? Balen dat je toch ongi geworden bent… :cry: Maar je klinkt eigenlijk wel heel erg positief! Ik hoop dat je idd een wat verlaat Kerstcadeautje gaat krijgen!! Sterkte meid! :-

Mar22: heerlijk dat je bent gaan stappen! Dat is voor mij lang geleden hoor… Nu heb ik weinig slaap om andere dingen… :mrgreen:

En nee we hebben nog niet zo heel veel visite gehad. We hebben het de eerste tijd een beetje afgehouden. Vanaf deze week komen er langzaam aan mensen op bezoek. We zijn er nu wat meer aan toe.

Hoe gaat het verder met je?

Angeltje: :inlove: :-

Bagheera: hopelijk komt je beebje snel!!! :-

Wienie: ik kan je geen antwoord geven op je vraag over het spuiten. Ik heb dat nooit hoeven doen.

Kan me voorstellen dat je niet echt veel zin hebt in Kerst, maar dat als alles staat en hangt het toch ook wel weer wat heeft! Probeer er van te genieten!!! :-

Mouse: je hebt het zo te lezen erg druk gehad zeg! Maar voor het geode doel he,'opruimen voor het plaatsen van een dakkapel! :mrgreen:

En ik verlang ook weer naar een cursus op spiritueel geboed hoor! Ik ga in januari toch echt weer starten met healing! Fijn dat je zo hebt genoten van de cursus!

En ja, nog even en dan lekker naar Euro Disney!! Heerlijk hoor!!!

Luna is nog steeds verkouden ja. We dachten eergister dat het minder was, maar gisternacht was het weer pet en nu nog steeds. Vannacht was echt zielig… ze ligt zo te snotteren…

Mar; ik duim voor je meis!!! Ik hoop echt dat er niet te veel doorgroeien en je deze ronde een mooie kans hebt!!! :pray:

Luna doet het verder prima. Ze is echt een schatje hoor!! Ze is al wat meer wakker en aanwezig en dat is echt lief om te zien! Ze kijkt en luistert dan echt naar je met haar grote ogen!

Ze kan soms ook wel erg onrustig zijn en dan moeten we echt goed aftasten wat er nu is: wil ze er gewoon bij zijn? eten? moe? enz. Echt even zoeken hoor! Ik ben daar erg onzeker in! Hopelijk groei ik snel met haar mee!

Woensdag moeten we weer op controle bij de kinderarts in het zh.

Liefs Woezeltje

Even een fotootje van Luna… :inlove:

Meiden, bij deze een berichtje van Angeltje (ik wist het gister al, maar wist niet of ik het al mocht vertellen, want misschien wilde ze dat zelf wel doen,maar bij deze:)

Angeltje is gister bevallen van een zoon, Nordin genaamd. Hij woog rond de 3500 gram en is 51 cm!!!

De bevalling is thuis gestart, maar Nordin is uiteindelijk in het zh geboren. Angeltje heeft behoorlijk wat bloed verloren, maar mocht uiteindelijk toch vandaag met Nordin naar huis. Daar genieten ze nu met z’n drietjes van elkaar.

Ze zal zodra ze tijd heeft zelf het verdere verhaal vertellen.

Angeltje en hubbie: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! Geniet van dit mooie wonder, waar jullie zo lang op hebben gewacht!

Liefs Woezeltje

Angeltje!!! Gefeliciteerd!!! Super hoor!!! Geniet er van!!!

Marr, nee toch niet weer! wat spuit je nu dan? Ik ga voor je duimen dat het er netjes twee worden!!

Woezel, wat een lief meisje heb je toch!!!

Vandaag eindelijk weer eens goed nieuws!!

Ik heb twee mooie follikels van ongeveer 18 mm zitten!!

Mag morgen de pregnyl zetten en dan maar goed klussen!!! :pray:

Dat het nu maar raak mag zijn!!!

Liefs Egni

Angeltje en Hub: GEFELICITEERD met jullie zoon Nordin!

Geniet van de mooie tijd en ik hoop gauw 'n blik van jullie ventje te mogen opvangen!

Haai meiden,

Mouse, veel plezier in EuroDisney. Hoop niet dat je ongi dan komt.

geniet ervan!

Mar, ik duim nog steeds voor je :-*

Woezeltje…zucht

Wat is ze toch mooi! Geniet ervan, meis!

Egni :dance: :dance:

Geniet van 't klussen, meis!!!

Nou, geen nieuws, dus ook niet ongi! :pray:

Wel weer vanavond 1x bruinverlies, verder sinds gisterenavond veel gele afscheiding. En enorme rugpijn, wat pijn in m’n nek en rug.

Morgen mag ik de fert.arts bellen, ook als ik wel ongi wordt.

Liefs,

Kaatje

hallootjes vanuit de kerstsfeer hier!

Ik vind t nu heel erg leuk, die gezellige kerstsfeer hier!

kaatje…ik duim nog steeds!!!

mouse, ook voor jou blijf ik duimen! Leuk eurodisney!!!

mar…ook draaienden duimpjes voor jou hier!

woezeltje, wat een pracht van een dochter!!!

angeltje van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Stoere naam! Geniet ervan!!!

egni, goed zeg 2 eitjes!!! Go for it!!!

Ik mag morgen aan d eprovera, en dat vind ik wle fijn, toch weer een stapje vooruit in plaats van stilstaan en maar niks doen. Ik hoop alleen dat ik deze keer niet zo chag wordt haha! GElukkig is t nu bijna kerst en omdat de tijd nu door de drukte zo snel gaat duurt t dus niet meer zo lang voordat i mag gaan spuiten.

Alle andere ladies! Ook voor jullie ene knuf!

Liefs wienie

Lieve Angeltje & hubbie,

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Ontzettend veel geluk gewenst en geniet ervan.

En wat een prachtige naam heeft jullie knul gekregen!

Dikke knufs :-* ,

Jippie

Angeltje, allereerst

met jullie zoon!!! Wat een prachtige originele naam hebben jullie hem gegeven zeg :inlove: Ga er maar lekker van genieten en we horen tzt wel hoe het allemaal gegaan is! Sterk maar lekker aan nu!

Egni: Jeej wat een goed nieuws toch nog! Zie je nu wel meis! Je weet wat jullie te doen staat nu heh :mrgreen: Geniet ervan en veel succes!!! :wink:

Kaat: Jeetje mineetje, jij maakt het wel errug spannend nu meid!! Wanneer ga je weer testen??

Woezeltje: Wat een knappe meid toch, die Luna. Echt een mega scheetje :inlove: En logisch dat het zoeken is naar wat ze precies wil, het is ook een hele verandering en allemaal nieuw! Je bent een topmama, dat weet ik zeker :thumbup:

Wienie: Wat leuk dat ik nu een beeld bij je heb zeg!!! Ik zal je gauw ff krabbelen hoor :wink:

En fijn dat je weer verder kunt he. Hoop dat de Provera dagen voorbij vliegen en je gauw mag spuiten!! Succes!

Liefs

Mar

nog steeds niets, ook bruinverlies is weer weg.

:pray:

Wanneer ik weer ga testen?

Morgen ga ik de fert.afdeling bellen, dat moest zowieso, ook al was ik niet ongesteld. Maar ja, ze verwachten dan natuurlijk ook niet dat de test ook neg. was. Als ze zeggen dat ik nog even af moet wachten, doe ik denk ik van 't weekend ofzo nog 'n testje.

Heb net 'n set van 3 matcare gekocht, komen als 't goed is morgen binnen. Dus dan maar even goed opbergen.

M’n rug gaat wordt wel wat pijnlijker, lijkt nu meer op ongi-gevoel overigens. We shall see.

Liefs,

Kaatje

Angeltje & Hub, gefeliciteerd met de geboorte van Nordin!! Wat een mooie naam! Veel geluk met jullie 3-tjes :dance:

Kaat, spannend!! Ik duim voor je.

Egni, goed nieuws joh, doe je best!! Hier brand een :kaars:

Wienie, sterkte met de provera. Ik hoop dat het deze keer goed aanslaat!

Mar, hè vervelend dat het nu weer te hard gaat. Ik hoop dat je woensdag te horen krijgt dat er maar 2 zijn doorgegroeid! Ik duim voor je! En eitjes van mar: maar met z’n 2-en groeien hoor :naughty:

De cursus lag in het verlengde van Reiki, ook weer over het werken met energie. Was erg bijzonder.

Woezel, wat een ontzettend snoepje is Luna :inlove: , echt geweldige foto! Logisch dat jullie nog moeten wennen en aftasten. Maar laat je gevoel maar spreken, dan pik je vanzelf op wat Luna wil. Je bent een top-mama! Zeker doen hoor in januari je cursus weer oppakken. Heb je lekker wat voor jezelf! :inlove:

Jippie, bij jou is het ook spannend zie ik nog 3 dagen . . . ik :thumbup: Hoop dat deze laatste iui raak is. Heb je al verdere berichten gehad over de ivf? En hoe staat het met je internet, of kan ik dat beter niet vragen :twisted:

Hier is het erg druk op werk en thuis. Dus zal er niet al te veel zijn. De eindejaarssprint is begonnen, dat betekent ieder uur een stressende collega aan m’n buro die nog wat geregeld moet hebben voor 31/12/06. Joepie :roll:

Kus, Mouse

Angeltje en hubbie, gefeliciteerd met jullie zoon Nordin!!!

Woezeltje, wat een prachtmeissie hebben jullie zeg!! En wat een wijs koppie heeft ze!

Ben verder een beetje druk, geen tijd om wat te tikken.

Ben overigens weer wat bloed verloren, precies een maand geleden ook. Zou ik dan toch een cyclus van mezelf gaan krijgen?

Liefs, Janine

Haai meiden,

Mouse, klinkt als stressie… Laat je niet gek maken hoor, die laatste dagen van 't jaar!

Janine, zou wel super zijn om 'n eigen cyclus te krijgen! Laten we 't hopen!

Hier is nieuws: heb de :twisted: op bezoek en ben nog blij ook!

M’n lichaam laat me tenminste niet in de steek, ben netjes 15 dagen na de eisprong ongi geworden, is toch netjes of niet?

Morgenochtend moet ik naar 't ziekenhuis bellen (was vanmiddag niemand) om te horen wat er nu gaat gebeuren. Hoop spuiten en pas over 10 dagen terugkomen…

Hoop dat deze cyclus net zo “vruchtbaar” is als de vorige :wink:

Liefs,

Kaatje