Egni, meis wat ontzettend naar voor je. Ik hoop dat ze met andere medicatie of dosis toch je cyclus kunnen herstellen. Een hele dikke :-* voor jou en :hug: en ik zal een :kaars:
Woezel, :dance: geweldig nieuws Luna thuis en ze doet het goed!! Tja, slapeloze nachten zullen nog wel een tijdje blijven, maar daar wen je wel aan. Geniet maar met z’n 3-tjes en fijn om je hier weer te ‘zien’ :-* Wanneer komt de foto?? Ben zo benieuwd :mrgreen:
Bagheera, mooie surprise! Heel leuk zeg. Gelukkig geen help, nog even volhouden meis, dan is het voorbij! Mag je klagen over slapeloze nachten!!
Angeltje, Lief dat je naar me vraagt. Je positieve vibes zijn zeker aangekomen :-* daarvoor!! Het gaat eens tuk beter nu. Ga me er even niet meer mee bezig houden. 12 januari weer naar de gyn en dan zien we wel.
Jippie, fijn dat de iui goed is gegaan en 11 december is al snel joh! Dan zien we je lekker weer vaak hier!
Wienie, kanp hoor dat spuiten. Ik duim voor goed resultaat!!
Mar, hoe ver zit je nu? Ik duim ook voor jou
Kaatjes, jij klinkt positief zeg, zou er dan eidnelijk weer een zwangere komen hier? Ik hoop het!
Janine, OOOH wat een leuke dingen heb je gekocht!! Die had ik ook niet kunnen laten hangen. Nog 11 dagen en dan mag ik ook weer!! Heb er zo’n zin in!
Nou hier een heel druk weekend achter de rug met veel Sint. Normaal vind ik dat geweldig, maar Brent is zo hoteldebotel, dat ik blij ben dat het morgen over is. Wel leuk zoals hij enthousiast reageert op liedjes zingen/schoenzetten en kadootjes! Verder ben ik ook weer uit mijn dip geklommen. Merk dat jullie me toch echt goed beginnen te kennen. Krijg van een goede vriendin ook altijd eht verwijt dat ik zo stil ben als ik niet goed in mijn vel zit en zie hier, die opmerking las ik hier ook! Ga me tot 12 januari maar niet meer druk maken over alles. Dan naar de gyn en dan horen we wel wat ze voor gaan stellen. Toch suf alle testresultaten kwamen goed terug en dan nog niet zwanger. Het lijkt erop dat het met mijn cyclus deze ronde niets wordt. Ben benieuwd of ik voor 12 jan. nog ongesteld ga worden. Ga nu lekker allemaal leuke dingen doen de komende weekenden, dus kom mijn tijd wel door! Zaterdag kerstmarkt en zondag weer een cursus op spiritueelgebied, volgend weekend naar EuroDisney en dan is het al kerst! Gaan jullie nog iets bijzonders doen met kerst?
Wil ook nog even zeggen, hoe fijn ik het vind dat jullie hier allemaal zijn en schrijven. Voelt echt heel goed en heb het afgelopen jaar veel steun van jullie gehad. Dus voor ieder van jullie: :-*
Mouse
Haai!!
Ik vind 't juist zo verwonderlijk dat iedereen zo met elkaar begaan is, de juiste woorden vind om hier neer te zetten en elkaar zo steunt, ondanks dat je elkaar wrs nog nooit gezien hebt!
Heerlijk gevoel!
Bagheera, volhouden hoor! Nog eventjes en dan heb je je hummeltje in je armen!
Egni, bahbahbah
:hug:
Ik hoopte zo voor je, hopelijk kan de andere gyn wel wat zien woensdag, en is die van vandaag gewoon 'n druiloor-eerste-klas. :?
Sterkte meissie…
Wie weet slaat 1 dosis hoger juist erg goed aan bij je, geef de moed niet op he!
Mouse, is wel heftig he, zulke sinterklaas-dagen! Als kinderloos zijnde besef je 't natuurlijk nog niet zo erg, maar als ze eenmaal de leeftijd hebben dan moet je er ook wel in mee gaan!
Jij hebt leuke dingen in 't verschiet! Lekker zeg.
Wij doen dit jaar qua surprise of cadeau’s niets. We gaan met 11 personen (ouders, schoonouders, broer en zus en schoonbroer, tante, oom…) lekker bij ons eten. Laatste keer dat 't kan, dus dan nemen we 't er maar van!
Verder niets in de planning als luieren! :mrgreen:
Liefs,
Kaatje
Hé meiden,
lief dat jullie zo spontaan reageren op mijn “terugkomst” en Luna’s thuiskomst! Lief van je jullie!!! :-* Ik heb jullie ook echt gemist hoor!!
Egni: jeetje meid, ik kan me voorstellen dat je je radeloos voelt… Ik vind het heel erg voor je! Geef de moed nog niet op meid!! Hopelijk komt het allemaal nog goed! Ik denk aan je en een hele dikke :hug:
Mouse; wat ben ik blij dat je je wat beter voelt! Je klinkt echt heel positief! Lieve schat, ik hoop echt dat het allemaal heel snel goed gaat komen!
En ja, Sinterklaas houdt iedereen wel bezig he! Zelfs Luna is al zo verwend door Sinterklaas!!!
Kaatjes: ook jij klinkt erg optimistisch! Ik hoop ook voor jou dat het allemaal snel goed komt!!
Bagheera: leuk zeg die beschuit met muisjes!!! Erg creatief!
En de laatste loodjes he!!! Hopelijk laat het niet te lang op zich wachten!!!
Angeltje: ja, Luna is al weer 3 weken (meer dan 3 weken nu). Het gaat zo hard!!! Ik hoop dat het voor jou ook snel gaat komen!!! Dan komen we muisjes eten hoor samen met Luna!!! :-*
Hoe was de Sinterklaas?
Hier gaat het verder goed. Luna heeft een gehoortest gehad en goed doorstaan. Verder is ze wel erg verkouden. Zo zielig… Maar de ha gaf aan dat het zelf over moet gaan en dat we pas aan de bel moeten trekken als ze niet goed meer drinkt, geen plasluiers meer heeft of verhoging krijgt e.d. Nog m aar even aan zien dus…
De nachten gaan al wat beter, ze slaapt tussen de voedingen lekker. Dus kunnen papa en mama ook steeds een paar uurtjes maken!!!
Nou hieronder dan eindelijk een foto van ons meisje!!! :inlove:
Liefs Woezeltje
zucht
Die moet je over 16 jaar vastbinden, vrees ik :mrgreen:
Hoi meiden,
Woezeltje: Wat een ontzettend mooi prinsesje is Luna zeg!! Waaaaauw :inlove: Goed bereid kost even tijd zeggen ze he, nou echt aan dat knappe koppie te zien is dat echt zo!! Ik hoop dat Luna gauw minder verkouden is, fijn dat ze wat beter doorslaapt trouwens. Hoe gaat het nu met jou? Knap je goed op? En hoe vergaat het je allemaal eigenlijk?
Egni: Wat een kl*te nieuws zeg, bah bah en nog eens bah. Dat had ik niet verwacht! Jij natuurlijk ook niet. Hoeveel heb je nu gespoten, ook 50 iu? Dan kunnen ze altijd de dosis nog verhogen hoor, ik hoop dat dat wel aanslaat!! Dat zou wel moeten, er is echt bijna geen vrouw die helemaal niet reageerd op spuiten! Hele dikke knuf en sterkte :hug:
Kaatje: Lekker dat jullie uit eten gaan zeg! Wat voor een restaurant gaan jullie heen? Veel plezier alvast! Weet je fam. eigenlijk van jullie behandeling af?
Mouse: Fijn dat het wat beter met je gaat! Het zal indd een super drukke tijd zijn die sinttijd voor jullie!! Leuk te horen dat Brent zo enthousiast is. En probeer het indd een btje los te laten, even op adem komen. Maar dat is zo moeilijk! Ik kon dat ook niet vorige maand, wilde ook gelijk het liefst direct verder. Maar pas op he, dat je jezelf niet voorbij gaat :hug:
Wanneer vertrekken jullie naar Disney??
Bagheera: Wat een leuke surprise zeg! En ik kan me voorstellen dat het erg zwaar moet zijn voor je nu! Hoop dat je beebje zich gauw laat zien! Het is vast net zo’n knappe meid als Luna! Hou je nog even taai he meis!
Janine: Fijn dat jullie het leuk hebben gehad, en logisch dat je dan toch ‘stiekum’ wat babydingetjes koopt. Hopelijk is het gauw weer jullie beurt meid! Nog even en je mag weer naar de gyn. Hoe is het intussentijd gegaan na het rozeverlies. Niks meer ‘in zicht’?
Angeltje: Dus jullie ventje zit ook nog ‘rustig’ bij mama in de buk. Hopelijk mag je hem gauw in je armen sluiten! Veel plezier bij Arie en Sylvester vanaaf!! Hihi het zou wat zijn als het daar begint
Jippie: Hoe is het met jou? Hebben ze dit keer wel gekeken of je ei er nog zat voor de inseminatie?? Hoe lang moet je nog op het wachtbankje?
Nou ik ben terug van een dagje (en nachtje weg) Mn hub had van zn werk nog 2 bonnen liggen die recht gaven op een gastronomisch verrassingsdiner voor 2 personen en daarbij had hij gelijk een nachtje in een luxe suite geboekt voor ons samen. Het was echt super, gewoon 3,5 uur getafeld, 6 gangen 8) en na tijd heerlijk op onze kamer in de jacuzzi gezeten te bubbelen. Het schuim kwam bijna tot aan het plafond, we waren echt een stel kleine kinderen hahaha :lol:
Liefs
Mar
Haai,
Mar, we eten bij schoonouders! En alleen zij en mijn ouders weten van onze plannen af, dus echt openbaar praten lukt (en hoeft ook) niet vanavond :mrgreen:
Jullie hebben er 'n lekker uitstapje van gemaakt, goed gedaan meis! Je had 't ook verdient (en meer… )
…ohw… ik open altijd 'n nieuw scherm om m’n reacties in te typen, en scrolde na Mar ineens naar 'n wit vlak… :shock:
Had niet verwacht dat 't hier zo rustig zou zijn
Maarja, tis ook sinterklaas he!
Liefs,
Kaatje
hallo,
zeker rustig hier! Zijn jullie allemaal Sinterklaas aan het vieren?
Wij vieren het niet hebben geen kleine kids in de familie behalve mijn nichtje van 4 maanden. dus misschien volgend jaar.
Heb het wel op mijn werk gevierd vandaag. Die kindjes zijn altijd door het dolle heen! wel gezellig hoor!
Morgen weer naar de gyn.
Zou er binnen twee dagen iets kunnen veranderen???
Ik hoop het zo! Had vandaag wel wat steekjes rechts boven mijn lies!
Duimen jullie voor me?
Ben benieuwd of we anders de dosis gaan verhogen of zo.
Liefs Inge
Nou, heb hier een huilend mannetje in zijn bed. Die was ook door eht dolle heen en schoen zetten was net de druppel geloof ik. Ben benieuwd of het tot hem doordringt dat het morgen voorbij is. Verder hebben we het in het weekend gevierd, dus vanavond lekker rust. GA zo lekker sushi eten mmmjammie!
Mar, heerlijk zeg! Lekker eten en dan luxe overnachten. Goed dat je er van hebt genoten.
Kaat, nee, dus geen Sint meer hier vanavond. Alleen morgenochtend nog even.
Egni, Ik duim heel hard voor je dat er morgen resultaat is. Het kan wel in 2 dagen, natuurlijk niet meteen een sprong, maar wel groei en dat zou toch een goed teken zijn! Fijn dat je dan weer je eigen gyn hebt. En die steekjes zou best teken kunnen zijn dat een eitje ontwikkelt!
Woezel, wat een schatje is Luna :inlove: heerlijk dat jullie nu lekker thuis zijn en dat het zo goed gaat op de verkoudheid na. Wel lastig hè, dat je er niets aan kunt doen.
Hoe is het met de overige meiden? Oh wie vroeg ook alweer naar EuroDisney, we gaan volgende week vrijdag (15/12) en daarna echt volledig kerstsfeer in huis heb ik me voorgenomen.
Nou geloof dat het alarm boven weer stil is. Wordt het toch nog een rustig avondje!
Tot gauw meiden!
Hoi meiden,
Even een beetje ego hier hoor, heb echt zo’n klotenacht achter de rug, bleh!!!
Ik had gedroomd dat het de 1e dag na mijn verlof was en dat ik en hub
's ochtends vrolijk naar het werk gingen. Rond een uur of 3 (terwijl ik dus op mijn werk zat) bedacht ik me ineens dat beebje voor het eerst naar de creche had gemoeten. Maar hub en ik waren hem dus gewoon vergeten en hij lag nog in zijn bedje zonder voeding en verschoning!!! Omdat ik me zo schaamde dat ik mijn kind was vergeten, durfde ik niets tegen mijn collega’s te zeggen en heb gewoon tot 5 uur doorgewerkt. En toen ik thuis kwam… lag beebje helemaal uitgedroogd en meer dood als levend in zijn bedje!!! Ik heb toen nog geprobeerd hem borstvoeding te geven en te reanimeren, maar het was al te laat…
Toen ik vanochtend wakker werd was ik echt zo overstuur en heb ik een flink potje gehuild . Hubbie heeft echt zijn best moeten doen om me te troosten en me te overtuigen dat we echt wel goede ouders zullen zijn en dat het maar een rare droom was. Wat hormonen al niet met je kunnen doen hè???
Maar goed, echt een beetje dippie dus vandaag.
Mouse: hopelijk heb je nog kunnen genieten van de sushi en een rustige avond…
Egni: veel succes vandaag bij de gyn!!
Mar: heerlijk dat jullie zo genoten hebben.
Bagheera: hihi, leuke surprise heb je gehad!!
Ik laat het hier even bij…
Liefs Angeltje
Jeej Angeltje, lieverd wat een nare droom zeg. Ik word er helemaal verdrietig van Kan me goed voorstellen dat je daar overstuur van bent geworden, is helemaal niet ego om dat hier te schrijven hoor. Doe maar lekker rustig aan vandaag, het is gelukkig maar een droom. Ik weet zeker dat jij een supermama gaat worden hoor :-*
Egni: Ben je al bij de gyn geweest? Het kan wel hoor dat er binnen 2 dagen verschil is. Ik ging vorige ronde van 1 follikel ineens naar 4 toe. En dat ook binnen 72 uur!! Succes vandaag.
Mouse: Succes met het afkicken van Brent Maar je hebt wel een leuke sinterklaas gehad van het weekend dus? Hoe is ie verder?
En lekker joh zo gauw al naar disney, ben zeer jaloers!!
Kaatje: Lekker gegeten gister? Nog cadeautjes gekregen van de lieve Sint?? Enne jij verdiend het ook heur meis, ik hoop dat het bingo is!!
Ik weet niet wat ik heb, maar voel me echt ff overstuur. Net te horen gekregen dat collega nr. 2 ook zwanger is. Straks zit ik dus tussen 2 dikke buiken op kantoor. Bij het idee van elke dag die confrontatie krijg ik zo’n kutgevoel, herkennen jullie dat?? Ik kan echt gewoon wel janken, terwijl is steeds zo vrolijk ben.
Vanmorgen trouwens voor een fm geweest (dag 8 ), was helaas nog niks te zien, maar dat heb ik wel vaker gehad op dag 8. Voor de zekerheid mag ik de dosis iets verhogen en maandag terugkomen. Ben benieuwd, hoop wel dat er een eitje gaat groeien hoor, anders trek ik het ff niet…
Kusss
Mar
Heey meiden!
Woezeltje, leuk om weer iets van je te vernemen!
Fijn dat Luna het goed doet! En wat een scheet!!
Begheera, was leuk heh de Arie en Silvester show!! Ik heb de show gisteren gezien! Errug gelachen!
Egni, wat ontzettend naar voor je! Het is ook allemaal gewoon zo kl*te!! Dikke knuffel!
Mar22, tof dat je nachtje gezellig was!! En dan lekker bubbelen!! Ohh heerlijk! Heh meid, het lijkt mij ook inderdaad niet leuk om tussen zwanger meiden te zitten! Ik duim voor jou dat jij gewoon straks de derde bent die met een dikke buik zit!
Angeltje, wat een nare droom!! Gelukkig was het maar een droom!! Dikke knuffel!
Mouse, alle sinterklaasstress is gelukkig weer voorbij!! Op naar Euro Disney! Waar verblijven jullie?
Gisteren naar de Grote Arie en Silvester spektakel show geweest! Errug gelachen. Daarna kocht ik nog een dvd van de vorige show. Ik moest even wachten want daarna kwamen ze de dvd signeren! Echt tof!
Zaterdagavond naar James Bond geweest, ook een super film!
En mijn moeders verjaardag, ook erg gezellig!
Nu weer 5 dagen werken en dan gaan mijn buurvrouw en ik beginnen met kerstukken maken, in de hoop dat deze verkocht gaan worden. (heb zelf bloemiste diploma)
donderdag avond nog tapas maken met de buurvrouwen in een kookstudio, dus verlopig weer druk.
Frans Bauer gaat niet door dat wordt dus pas weer in mei, dus dat scheelt weer.
Voorlopig ben ik bang dat ik me niet zoveel meld!
Lieve meiden, tot de volgende keer maar weer!
Liefs, Janine
Mar: lekker zeg zo’n nachtje weg!!! Ik zou ook helemaal genieten van zo’n jacuzzi!!! :mrgreen: En heerlijk zo uitgebreidt tafelen! mmmmmmm :drool:
En meis, ik snap best dat je verdrietig bent door het nieuws dat er weer een collega zwanger is! Dat valt ook niet mee!!! Jij wilt ook zo graag en het lukt maar niet!! Ik hoop echt zo dat ook jullie snel een wondertje mogen verwachten!! :-
Egni: hoe was het bij de gyn??? Ik hoop echt dat je positief nieuws hebt! Duim me suf voor je! :thumbup:
Mouse; wat heerlijk dat jullie naar Eurodisney gaan!! Lijkt me geweldig zo in de kerstsfeer! Geniet er van hoor!!!
En ja, wat zijn kinderen rond de Sinterklaastijd toch onrustig he! Nichtjes van ons hebben dat ook. Wat dat betreft is het altijd weer fijn als het voorbij is!!! Dan valt de spanning ook van hun schouders af!
Angeltje: lieve schat: wat vreselijk om zoiets te dromen!! Ik kan me echt voorstellen dat je overstuur bent na zo’n droom!! Maar ook ik ben er van overtuigd dat jullie de liefste papa en mama van de hele wereld zullen worden!! Jullie zijn hartstikke zorgzaam en liefdevol!! Ik weet zeker dat beebje het heel goed heeft en zal krijgen bij jullie!! :- :-* :-*
Janine: jeetje, jij klinkt idd druk!!! Wel allemaal leuke dingen! Geniet er maar van!!!
Ik zal straks schrijven hoe het hier gaat, maar ga nu eerst even bij mijn meisje kijken! Tot straks!
Liefs Woezeltje
Hoi meiden,
Bedankt voor jullie lieve woorden. Gelukkig is het rotgevoel van de droom weer redelijk weggezakt. Ik heb vandaag een vriendin op bezoek gehad met haar 2 dochtertjes, dus dan ben je ineens met hele andere dingen bezig. My little pony’s enzo :mrgreen:
Mar: ik kan me voorstellen dat je je rot voelt bij het idee straks tussen 2 dikke buiken te zitten en elke dag met je neus op de feiten gedrukt te worden. echt ontzettend moeilijk meis!! Ik hoop dat je snel lekker met ze mee kan kletsen over zwanger zijn en kindjes… Weten ze van je situatie af?? En sowieso kun je hier altijd van je afschrijven hè?? Dikke knuffel en succes bij de volgende FM!!
Woezeltje: :-*
Janine: ik was degene die naar Arie en Sylvester ben geweest en ik vond het erg leuk idd. Zeker erg gelachen. Maar mijn schoonzusje en zwager die er ook bij waren vonden het weer helemaal niks :? . Zo zie je maar weer, smaken verschillen… Genietse van al je leuke bezigheden meis!!
Ga ff een soepie eten…
Liefs, Angeltje
hallo meiden,
Weer terug van de gyn! Dik uur zitten wachten :thumbdown:
Toen ik eindelijk naar binnen mocht kon ook deze arts niet zo heel veel vinden. :? Er zat 1 ei van ongeveer 12mm, maar mijn baarmoederslijmvlies was wel dikker geworden. hij kon het allemaal moeilijk zien kan mijn rechter eierstok niet eens vinden :eh:
maar dit was wel een hele aardige arts en we hebben afgesproken dat ik nu 100 eh ga prikken. Hij heeft nog even overlegd met mijn eigen arts.
moet nu maandag weer terug. ik vind het zelf wel lang om nu tot maandag 100 te gaan spuiten wat vinden jullie? volgens mijn arts moet het kunnen.
Ben met deze uitslag op zich wel tevreden er is tenminste iets verbeterd!
liefs Egni
hoi hoi, even snel want ben heel druk!!! Alles is druk, thuis veel te doen, op school enz, dus ik stuiter vrolijk rond!!!
egni, komt vast goed! en met dit middel krijgt eigenlijk iedereen een ei zei mijn gyn, dus ik ben ervan overtuigd dat t goed komt. en misschien wordt t wel een heel goed ei…wantte…goed werk heeft tijd nodig!! En ze kunnen de dosis nog heel ver ophogen hoor! (ik klink heel ervaren, maar ik heb dezelfde zaken vorige keer meteen allemaal aan gyn gevraagd!) Groei egWEL ei groei!!!
mouse, dus jij bent ook wle blij dat die sint t land weer uit is? Ik ook hoor! Vind t een supertijd, maar altijd weer fijn als ie voorbij is! Kerst is ook druk, maar anders druk, rustiger druk.
kaatjes, lekker geluierd?
Woezeltje…wat een prachtkind!!! :inlove:
mar, wat gezellig zo’n schuimbadje! Dus jullie hebben genoten?! En dag 8 lijkt me idd wel vroeg. Wanner moet je weer? Ik moet altijd pas dag 10. En voor jou hetzelfde als voor egni, er gaat vast iets groeien! Anders hogen ze gewoon op. komt goed.
angeltje…wat een nare droom zeg. Gelukkig maar dta dromen bedrog zijn!!! Zoals Marco dat zegt! Ze zeggen toch wel eens dat zwangeren op t laatst wel meer rare dromen krijgen? Dat is gewoon omdat het allemaal spannend is. enne…je wordt vast een topmammie!
janine, drukjes dus? Maar wel allemaal leuke dingen. Veel plezier!
Moet er even af! Zometeen weer meer!
En ik vind t ook super zoals iedereen hier met elkaar meeleeft! Fijn dat jullie er zijn!
Haai meiden,
Egni, da’s geen verkeerd nieuws toch? hoop dat die 100 eh z’n best doet. Ze zullen wel weten wat t beste voor je is, zou gewoon tot maandag spuiten? als je 's ochtends spuit en je hebt de afspraak vroeg, kun je ook maandag overslaan en vragen of je alsnog moet spuiten. Zo adviseerde mijn fertiliteitsarts, toen ik begon met spuiten. Succes en we duimen gewoon door hoor!!!
Mouse, hoe vond Brent 't vanochtend?
Angeltje, schatje toch… je moet niet twijfelen of je wel 'n goede moeder zult zijn, je instinkt komt gewoon opzetten en jij wordt 'n supermom!!!
Kan me wel voorstellen dat je ondersteboven bent van je droom. Ik heb dat ook vaak na 'n nachtmerrie, vooral als ik dan droom dat hubbie me heeft verlaten ofzo, rollen de tranen over m’n wangen.
goh, lees nu verder naar 't berichtje van Mar, we typen haast 'tzelfde…
Ik laat 't toch lekker staan
Mar, logisch, je wilt zelf ook zo graag… Hoop dat er straks 3 bolle buiken bij jullie op kantoor zitten. Dit wordt jullie ronde hoor, m’n duimpjes draaien overuren!
Janine, klinkt weer erg leuk, jouw activiteitenschema
Tot gauw weer!!!
Hier gaat alles lekker! Nog 'n paar daagjes de tanden op elkaar en dan kunnen we er 'ns een testje tegenaan smijten…
Zat vandaag op 't werk te klagen over hoe goed ik eerst alles zo wist te vinden, en nu ineens alles kwijt ben :? Wordt ik nu al dement :shock:
't eten was gisteren errug gezellig! schoonbroertje ook weer verwend, en wij genoten! We deden geen cadeautjes voor sinterklaas, maar ik kon 't niet laten om wat mee te nemen voor schoonbroertje! Hij was wel errug blij!
Liefs,
Kaatje
Hey meiden,
Hier al weer weekend!! Ga zo lekker shoppen in Utrecht!!!
Jullie nog allemaal druk aan het werk?
Angeltje, hoe is het met je? geen nare dromen meer hoop ik?! Of is de bevalling al begonnen??? Ben erg benieuwd hoor! Veel succes!!
Bagheera, hoe ist met jou?? Grappig die suprise en lekker he al dat snoep?! Ik kan er ook maar moeilijk afblijven hoor! :oops:
Marr, jeetje kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten om straks met 2 zwangere samen te werken. Echt balen [ook al is het voor hun leuk jij mag best even balen] Maar jij gaat het wel weer redden je bent altijd zo positief. Kom op meid!
Verder weer druk aan het spuiten? Wanneer moet je nu weer terug komen?
mouse, is Brent nu weer een beetje bijgekomen van het Sint spectakel?
Ik zag bij mij op mijn werk ook allemaal drukke, bange of juist heel opgewonden kinderen. Vind het een erg leuk feest maar het is ook wel weer lekker dat het is afgelopen haha.
Alvast veel plezier in Disney!!
kaat hoe is eht nu? Ergens last van? Wordt nou wel spannend hoor!! ik durf het bijna niet te zeggen maar heb er een goed gevoel over :silenced:. duim voor je!
Wienie hoe is het met je??
Hier even een vraagje:
Ben sinds woensdag over op 100 eh. Ik had van zondag tot dinsdag een week later 50 gespoten is dus 10 dagen. Dus 500 er uit toch?
Heb woensdag 100 gedaan> dan zou je zeggen dat mijn ampul van 600 leeg is toch, maar nee er zat nog een beetje in. Heb er gister nog 75 uit kunnen halen???!!! :think:
Hoop dat jullie het nog snappen :oops: maar mijn vraag is dus:
Kan het zijn dat je soms meer uit een ampul haalt dan er in zou moeten zitten of heb ik niet goed gespoten???
Allemaal alvast een heel fijn weekend!!!
:-*
Egni
Hey meiden,
Hebben jullie ook weer weekend nu? Ik ben er wel aan toe. Gisteraaf/nacht wezen stappen in Groningen. Heb maar 4 uurtjes geslapen, ben onwijs BRAK :shifty:
En moest ook nog 9 uur werken vandaag! Je kon me afvoeren om 17.00 uur
Dit gaat niet zo’n lang bericht worden ben k bang haha, ga lekker languit op de bank!
Kaatje: Nog geen voortekenen van de :evil: ?? Het wordt nu wel errug spannend zeg!! Ik duim echt mega hard voor je!! Enne goh, toevallig dat we soms echt hetzelfde typen haha vind je niet?
Egni: Lekker geshopt in Utrecht vandaag? Wbt je vraag over de Puregon. Er zit standaard een giga overdosering in een ampulle, dus als je het gewoon goed hebt afgemeten elke dag klopt het indd dat je zoveel overhoudt… Duim voor je, ik moet ook weer heen maandag. Hoe laat moet jij? En op welke cd zit je dan? (ik op cd 13…)
Angeltje, Bagheera: Houden jullie het nog vol dames?? Hoe gaat het met de harde buiken? En hoe gaat ie verder? Als jullie wat dichter in de buurt zouden wonen zou ik op kraamviste komen hoor :inlove: Ben heel benieuwd naar die knappe jongen en meid die er straks gaan komen!!!
Woezeltje: Gaat alles nog steeds goed met Luna, en met jou natuurlijk? Heb je veel visite steeds of valt het mee?
Janine: Hoe was het gisteravond met het tapas maken? Hebben jullie lekkere hapjes gemaakt?
Mouse: Veel plezier in Disney! Geniet ervan!
Jippie: Ook al ben je hier niet zo vaak door dat ellendige gedoe met internet. Ik denk veel aan je, en hoop dat het met 3 eitjes eindleijk jullie ronde wordt!!
Verder gaat alles hier wel goed, ben al aan het idee gewend dat mn beide collega’s zwanger zijn… Soms steekt het gewoon zo. Hoop dat ik gauw mag volgen!!
Kus
Mar
Hallo meiden,
Mar: hopelijk heb je weer een beetje bijgeslapen. Was het stappen wel gezellig? En haha, ja, lijkt me idd leuk als je op kraamvisite zou komen, maar is niet echt naast de deur hè :mrgreen: . Ik hoop echt dat dit jouw ronde wordt meis, dat je lekker mee kan doen met je collega’s en dat je over een maandje of wat zelf kraamvisite ontvangt!!!
Egni: tjeempie, het is wel wat met dat spuiten hè. Ik heb er geen verstand van, dus kan je niet helpen… Maar als je vragen hebt waar je mee blijft zitten, wel de gyn bellen hoor… En ook voor jou hoop ik dat dit hem gaat worden meis. Dan kunnen jullie met zijn allen verhuizen naar de sept/okt mama’s en wordt dit topic opgeheven .
Kaat: nog effies geduld idd. Ook hier draaien de duimpjes weer hoor!!! :thumbup: :thumbup:
Wienie: hoe is het met jou? Zouden je itjes geluisterd hebben? Hoop het zoooooooooo .
Mouse: heel veel plezier in Disney!! Lekker genieten van de gezellige kerstsfeer met je 2 mannen.
Jippie: ook ik denk vaak aan je hoor. Ik blijf ook heel hard duimen dat deze laatste ronde ‘het’ wordt voor jullie!!
Hier is alles (nog) rustig. Beebje zit nog steeds in de buik, ondanks het feit dat ik hem al een paar keer heb verteld dat hij er nu echt wel uit mag… Ben bang dat luisteren niet zijn sterkste punt is :mrgreen: . Ik merk wel dat het steeds vaker begint te rommelen in de buik, maar helaas stopt het iedere keer na een tijdje weer. M.a.w., de spanning loopt hier al aardig op en ik hoop dat het niet al te lang meer gaat duren. Maarja, geduld is een schone zaak hè .
Nou meiden, fijn weekend allemaal en tot gauw!!!
Liefs, Angeltje
Egni: Wat balen dat er geen eitjes waren. :hug: :hug: Ik blijf voor je duimen hoor! :kaars: Weet je al iets meer?
Mouse: Heel veel plezier in Euro Disney! Geniet ervan, je hebt het verdient!
Woezeltje: Wat een poppetje is Luna toch! :inlove: :inlove:
Mar: Dank je :-*
Wat heerlijk zeg, zo’n diner met een overnachting in zo’n luxe hotelkamer! Zalig lijkt me dat!
En kan me voorstellen dat je verdrietig wordt als je de hele dag tussen de zwangeren moet zitten, ik had dat op mijn werk ook. Moest ik 3 keer in die week voor een follikelmeting naar de gyn, terwijl er op mijn werk allemaal zwangeren rondliepen of meiden die net terug waren van het zwangerschapsverlof.
Maar iedereen wist wel dat wij in de MMM zaten, dus daar hielden ze gelukkig wel rekening mee. Ach, probeer te blijven hopen meis, hoe moeilijk het ook is! :hug:
Kaatjes: Lekker gegeten bij je schoonouders? En ik open trouwens ook altijd een nieuw scherm om in te reageren, vind ik ook makkelijker dan steeds te scrollen 8)
En heb je al een test gedaan?
JanineB: Leuke dingen allemaal gedaan zeg! Wij hebben bericht gehad dar het concert voor ons naar 27 april is verschoven, welke dag in mei ga jij dan?
Angeltje: bah vervelend zulke dromen, gelukkig was het niet echt en weet ik zeker dat jullie goede ouders zullen zijn :hug: Gelukkig dat je het al wat los hebt kunnen laten.
Jammer dat het wel rommelt maar niet doorzet hè? Zo herkenbaar… nog eventjes meid, nog ietsje meer dan anderhalve week tot de uitgerekende datum ( zo klinkt het minder lang dan dat je zegt: nog ongeveer 2 weken )
Hier is het dus ook aan het rommelen. Beetje rood/bruine afscheiding gehad dus ik ging er van uit dat dat de eerste tekenen waren. Maar helaas, daarna niks meer gezien. We weten dat ze nu mag komen dus het wachten lijkt nu steeds langer te duren…
Meiden ik blijf voor jullie duimen dat het bij jullie binnekort ook zo mag zijn! Zal een :kaars: aan steken voor jullie!