Meiden met een lange cyclus: deel 11

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! :-* Gisteren nadat ik op het forum gekeken had, via internet maar even op de mail gekeken en wat bleek: eindelijk een mail (heel handig om een mail te sturen als je geen internet hebt…) van Planet/KPN dat we vanaf 11 december toch eindelijk weer kunnen bellen en internetten! JOEPIEEE! Ik hou nog even een slag om de arm, want we moeten dan voor die tijd een box binnenkrijgen en een brief met alle codes. Maar goed, het begint nu eindelijk ergens op te lijken. Mag ook wel eens nadat we 2,5 maand zonder hebben gezeten! :hand: Dus hopelijk kan ik over 1,5 week weer vaker meekletsen! :clap:

Voor de rest is de IUI goed gegaan vandaag. Het aantal zaadjes was wel iets lager dan de vorige keer, maar nog meer dan genoeg. En deze keer een drie-dubbele eisprong, dus wie weet… Toch wel weer spannend!

Dikke knuf voor iedereen & de volgende keer reageer ik weer wat uitgebreider, hoorrr! :-*

Liefs xxx,

Jippie

Hallo!

Ik meld me weer even! Wel snel want druk druk druk

Disney was gaaf! Echt tof die kerstsfeer!! En die parades… ook zo mooi!!

Ik kon het niet laten om 2 babyspulletjes te kopen en dat heb ik dus ook gedaan. Een winnie de pooh op een maan en dan kan je aan een koortje trekken en dan heb je een muziekmobiel! En zo een tutlapje van tijgetje.

Ook nog knabbel en babbel gekocht met een kerstmuts op en een sjaal. En sloffen van Eyor.

Vanavond feestje want moeders wordt 50. Dit weet ze nog niet dus is een verassing! Morgen nog wat voor mijn werk doen en sinterklaas vieren op de groep met chinees en dan 's avonds naar de bios: james bond.

Zondag meld ik me weer!

Liefs, Janine

rustig hier!

voor de puregon spuiters een vraagje:

met hoeveel per dag moesten jullie starten? ik dacht dat ik de laagste dosis had, maar iemand(zonder PCO weliswaar) heeft een veel lagere dosis, maar zij heeft dna wel een goede eisprong en bij haar wordt t gebrkuikt om baarmoeder goed klaar te stomen. Ik moet starten met 75 eh, volgens mijn gyn de laagste dosis, maar ik lees hier nog lagere dosissen. Dus ik vraag me nu af…zal het niet te hoog zijn en wat hebben jullie gehad?

Groetjes wienie

Hey Wienie,

Ik spuit 50 eenheden!! Volgens mij is dit de laagste om mee te starten maar op de pen kun je ook 25 eh instellen, dat zal ook wel kunnen.

Jou arts zal wel weten wat hij doet hoor!!

succes

Egni

ha egni, ik denk ook wel dat die arts dat weet, maar omdat ik hier overal 50 lees vroeg ik het me af. Mijn gyn heeft wel heel veel uitleg gegeven en dat vind ik wel fijn! Maar wat ik nu mezelf afvraag, moet dat 'sochtends of 's avonds of maakt dat niets uit? En dus gewoon ook op dag van meting spuiten als je 's ochtends spuit?

Ik zal de gyn eens bellen!

Zo intussen alweer gebeld! Ik moet 's ochtends spuiten en ook op dag van meting. Ik heb maar niet gevraagd of die 75 eh wel kloppen, dat staat zo stom, en ik ga er gewoon vanuit dat zij wel weten hoeveel ik moet doen!

Ik kan nu bijna niet wachten tot het zover is, ook al denk ik dat ik t wel even eng zal vinden! Ik ga zwanger worden!!! Ik weet dat t nog wel niet meteen zal lukken, maar ik hoop gewoon heel erg dat ik het dit jaar nog ana mijn klasje kan vertellen. Raar misschien, maar dat maakt t wachten voor me anders en concreter en ik heb zo’n lief clubbie die zo meeleven met elkaar en denk dat dat voor dit jaar wel erg leuk is. En als t niet zo is, dna is t jammer, maar het lijkt me gewoon heel leuk om dat met deze kids te kunnen delen. Dus ik spreek nu mijn eitjes toe: groei groei groei! Doe e rmaar meteen 2!!!

Fijne dag!!!

Groetjes wienie

Hoi hoi,

Houd het ff kort hoor, ben zo vrij namelijk 8) Vanmorgen cystecontrole gehad en alles was weg :smiley: Mag vandaag weer beginnen!! Ben zo blij gewoon, en nu krijg ik extra progestan in de luteale fase dus het zou eindelijk goed moeten komen!! Dit gaat 'm worden meiden!! :mrgreen:

Wienie: Om even op jouw vraag terug te komen, ik ben vorige maand ook begonnen met 75ie maar voor mij was dat veels te veel, vandaar ook die overstimulaite en cystes. Ik schijn 4 eisprongen gehad te hebben, maar omdat ik weer zo’n korte luteale fase had kon ik helaas niet zwanger raken.

Nu begin ik net als Egni met 50 eenheden.

Fijn weekend alvast, ga afsluiten hier!! Toedeledoki!!

:-*

Mar

Egni: fijn hoor, dat het prikken je zo meevalt! Echt tof voor je :thumbup:

Kaatjes: goh, spannend zeg, ik :pray: voor je!

Wieniex: Fijn dat je nu mag gaan spuiten zeg! Enne: vragen zijn nooit dom bij zoiets hoor, je moet toch voor de eerste keer spuiten?

Gelukkig dat je het allemaal weer ziet zitten, en het geeft niks als je even lekker je hart lucht.

Jippie: JAAAA gelukkig! Eindelijk weer je eigen internet! Heerlijk dat je er dan weer vaker bent! En ik :pray: voor je dat die driedubbele eisprong deze keer zijn werk doet.

JanineB: ow wat schattig! Ze hebben in Disney heel veel leuke spulletjes, ik heb weleens moeten kiezen tussen een snowglobe en een hamburger als maaltijd, of uitgebreid in een duurder restaurant eten en zonder die ene snowglobe naar huis…

De keus was voor mij snel gemaakt, het werd de hamburger met de snowglobe :inlove:

Nog gefeliciteerd met je moeder!

Mar22: JEE wat een fijn nieuws dat de cystes weg zijn! :dance: Jij ook een heel fijn weekend!

Vanmorgen heb ik de HA gebeld voor de uitslag. het Helpsyndroom is het zelfde als zwangerschapsvergiftiging begreep ik, maar dat heb ik gelukkig niet.

Ik heb wel een ijzer tekort. Bij mij istie 6,3 en hij moet tussen de 7,3 en 10 zijn. De assistente zou met een huisarts overleggen over staalpillen en dan moest ik tussen 12 en 13 uur terug bellen. De foon was steeds in gesprek.

Om 13.05 uur kwam ik er eindelijk tussen en toen kreeg ik het antwoordapparaat: de praktijk is bereikbaar tot één uur. :?

dus maandag bel ik wel weer terug, ik heb in ieder geval roosvicee met ijzer gehaald en voor bij de aardappels een potje spinazie :drool:

Prettig ( Sinterklaas) weekend allemaal!

En appelstroop op brood Bagheera!! Klinkt stom, maar schijnt heel goed te helpen (heb tijden bloedarmoede gehad vandaar :wink: )

Gelukkig heb je geen zwangerschapsvergiftiging meis, maar wat kl*te is dat als je net 5 min. te laat belt, aaaarghhh. Doe lekker rustig aan he dit (sint)weekend!!!

Dikke smok!

Haai meiden,

Jippie, JEAH!!! Nog 'n weekje wachten dus… najah, ruim dan… Spannend zeg, IUI… hoop dat 't toch op z’n minst bij 1tje raak is. We kunnen haast samen aftellen, zie ik!

Janine, klinkt leuk zeg die spulletjes! Je hebt er heerlijk van genoten, goed zo!! :thumbup: Weet je mams niet dat ze 50 wordt? :doh: je bedoelt vast 't feestje :wink: :mrgreen: Was 't leuk??

Alsnog gefeliciteerd!

Wienie, ik had 50 eh. Je gyn weet 't beste wat goed is voor jou, en elk lichaam is anders: zelfs van 'n PCO-er. Ik zou gewoon dat advies opvolgen, je hebt dan waarschijnlijk de meeste kans dat 't goed groeit! Succes!!

Wanneer mag je beginnen??

Mar, nog 'n keer: :dance: :dance: dit wordt em :dance: :dance:

Bagheera, da’s balen. Nu weet je nog niets. Maandag weer 'n poging wagen dan, hopelijk heb je dan meer “geluk”.

Blij toe dat 't alleen ‘maar’ ijzer tekort is.

Liefs,

Kaatje

Hoi meiden!!!

Ik ga vanaf nu proberen weer wat vaker mee te schrijven. We zijn woensdag thuisgekomen uit het zh en Luna doet het erg goed. Ze is alleen erg wakker tussen 21:30 uur en 00:00 uur en ook de nachten slaapt ze niet geweldig. M.a.w. beetje slaapgebrek hebben we al wel…

Overdag is ze voorbeeldig!!! Maar ze groeit als kool (volgens mij heb ik slagroom ipv melk in mijn borsten… :mrgreen: ) en ze is echt te snoeperig voor woorden. Als ik haar zo zie liggen dan neem ik die gebroken nachten echt voor lief, dan smelt ik helemaal!!! Ik zal z.s.m. een foto plaatsen. Ik ga ook mijn best doen om een beetje bij te lezen dit weekend!!

Liefs Woezeltje

WOEZELTJE!!!

Ik ben zo blij voor jullie, eindelijk is 't gezinnetje compleet! :clap:

Geniet er lekker van meis… en ja, die foto moet wel vlug komen hoor… ik houd 't haast niet meer :wink:

Liefs,

Kaat

Echt leuk weer wat van je te horen Woezel. Ben ook heel benieuwd naar kleine Luna :inlove: Heel erg fijn dat het goed met haar gaat en ze zo lekker groeit!!

Dikke zoen

Mar

Hey Woezel,

Tja zo gaat dat met die kleintjes he…maar het is zeker voor een goed doel!!! :inlove:

Fijn dat het goed met haar gaat!!

Ook ik wil haar graag bewonderen hoor!

Leuk dat je er weer vaker bij gaat zijn!!

Liefs egni

woezel, fijn dat jullie weer thuis zijn! en tja…dat slaapgebrek, helaas, maar jullie zijn wel lekker samen!!!

Genietze!

Liefs wienie

woezel, fijn dat jullie weer thuis zijn! en tja…dat slaapgebrek, helaas, maar jullie zijn wel lekker samen!!!

Genietze!

Liefs wienie

Halllo meiden,

Woezeltje: jemig, zie aan je banner dat Luna alweer 3 weken is, wat gaat dat hard zeg :shock: . Fijn dat jullie nu lekker met zijn drietjes thuis zijn en dat het zo goed gaat!! Geniet lekker van haar en met die gebroken nachten komt het vast goed. Dikke kus :-

Bagheera: fijn dat het in ieder geval geen HELLP is zeg!! Dat is een hele opluchting!! Ik slik ook al een paar weken ijzertabletten en ik voel me er goed bij hoor. Verder veel broccolli, noten enz. En oja, de appelstroop is ook een goede!!

Mar: Jee, gelukkig zijn de cystes weg!!! Fijn dat je zo positief bent. Ik doe met je mee hoor, dit gaat hem idd worden!!! :pray: :thumbup:

Wienie: goed dat je een hartig woordje met je eitjes gesproken hebt. Ik hoop zo voor je dat ze goed luisteren!!! Veel succes meis!!

Janine: fijn dat Disney zo leuk was. En wat een schattige spulletjes hè, je kunt daar wel blijven kopen… En verder weer druk, druk, druk :mrgreen: . Nog gefeliciteerd met je mamsie. Was het gezellig??

Jippie: ook jij heel veel succes deze ronde. Ik duim voor je. Zoals ik al zei, last but not least!! Succes en ik hoop dat je er snel weer gezellie bij bent!!!

Kaat: hoe is het nu met jou? Alles nog rustig in het buikkie?? Ook voor jou draaien de duimen weer hoor!!

Egni: veel succes morgen bij de FM. Hoop dat er wat moois te zien is!!! :thumbup:

Mouse: hoe is het met je meis?? Alweer een beetje uit je dip?? Ik hoop dat het met de auto in ieder geval gelukt is en dat je je verder weer wat beter/positiever voelt. Hierbij wat positieve vibes jouw kant op:

:inlove: :-
:inlove: :-* :inlove: :-*

Hopelijk niemand vergeten :oops:

Hier gaat alles goed. Gisternacht dacht ik even dat ‘het’ ging beginnen, maar het was vals alarm. Vannacht weer een rustige nacht gehad. Ik hoop dat beebje nog even wacht tot na de sint, daarna heeft hij groen licht :mrgreen: .

Vanavond Sinterklaas vieren met een hele club bij mijn schoonouders. We gaan dobbelen om cadeautjes, is altijd erg lachen. En morgenavond naar Arie en Sylvester. Hoop ook dat beebje dan nog even blijft zitten, heb niet echt behoefte om het middelpunt van de voorstelling te worden :shock: :shifty:

Fijn (sint)weekend allemaal!!!

Liefs, Angeltje

Haha, Angeltje… Stel je voor dat 't begint middenin de voorstelling :?

Nee, ik hoop dat ie na woensdag zich laat zien, dat zou mooi zijn toch!

Ik zat net te bedenken hoe fijn 't is om hier mee te schrijven. Zoveel mensen die aan je denken, terwijl ik dat niet had gedacht! Vind dat echt fijn van jullie, meiden!!

buikkie doet weer lief, dit weekend heb ik niet veel last gehad, als 'n wat opgezette buik. Voor de rest: ik denk nu wel es dat 't loos alarm is deze ronde. Zou ook te mooi voor woorden zijn he!

naja, kan nog veel gebeuren de komende week!

Liefs,

Kaatje

Wieniex: Welke leeftijd hebben de leerlingen uit jouw klas? Spannend hoor, ik doe moet je mee: groei eitjes, groei!!

Woezeltje: Gefeliciteerd dat je met Luna naar huis mag! Geniet maar lekker van jullie meisje :inlove:

Angeltje: En? Heb je nog gewoon Sinterklaas kunnen vieren en naar Arie en Sylvester kunnen gaan?

Spannend hoor.

Kaatjes: ach, daar zijn we hier toch voor, om lief en leed te delen. Het is zeker fijn dat we hier zo met elkaar begaan zijn! En vooral eigenlijk omdat we elkaar nog niet in het echt hebben gezien, maar misschien komt dat nog wel.

Ik heb eindelijk de assistent van de huisarts net te pakken gekregen. De staalpillen liggen al klaar bij de apotheek en ik zal ze na de bevalling nog even moeten doorslikken.

Gisteren hebben we surprise gedaan met de familie. Mijn broer had mijn lootje getrokken en die had een beschuit met rose en witte muisjes gemaakt!

Alle dingetjes die ik op mn lijstje had staan waren uitverkocht toen hij ervoor ging kijken, behalve de thermolepeltjes.

Als het eten te warm is verkleuren de lepeltjes. Dus ik kreeg er een kado bon bij voor het resterende bedrag.

Maar wel veel verwend met pepernoten,

heerlijke mandarijntjes, taai taai en van allebei mijn ouders kregen we nog 2 chocoladeletters, ze wisten niet van elkaar dat ze dat deden! Dus hier liggen nu 2 heerlijke pure chocoladeletters,

de rest van het snoepgoed en de mandarijnen zijn al verdwenen :oops:

Ik heb de hele middag gezeten en niks gedaan, maar mijn voeten waren 2 keer zo dik dan normaal, heb veel harde buiken en soms rugpijn die uitstraalt naar mijn heupen. Ook heb ik een drukkend gevoel en steken naar “beneden” zeg maar…

Waardoor het nu best vervelend is om te zitten.

Volgens mij is mijn buik weer met een groeispurt bezig, want ik heb gisteren wel 4 keer gesmeerd met baby olie en mn huid slurpt het binnen no time op, mijn huid staat echt strak onder mijn (.)(.)

En elke keer als het zo gaat denk ik: hee, zou het nu beginnen? :?

Ik ben nogal een controle freak, en hier heb ik dus geen controle op…

Genoeg geklaagd, ik ga proberen de foto van de beschuit met

rose en witte muisjes erop te zetten. :mrgreen: :inlove: :inlove:

Hey meiden,

Hier even een berichtje van een verdrietig meisje :cry:

Ik kom net bij de gyn vandaan. Had een andere dan normaal echt een doos trouwens. maar… er was gewoon helemaal niks te zien of althans zij kon ze niet vinden!

Ik had al zo’n vermoeden aangezien ik helemaal niks voelde geen steekjes enzo.

moet nu woe weer terug ook dan bij een andere gyn, balen!

Ik ben hier echt kapot van want geen eitjes betekend geen kans ook niet voor iui of eventueel ivf.

ik denk nu ook dat ik de laatste maanden van de clomid ook geen goede eisprong heb gehad. Was ook maar zo kort ongesteld.

Ben echt even radeloos ga maar adoptie formulieren aanvragen denk ik :frowning: :cry:

Egni