Aaaargh Egni, wat onwijs balen!!! Hele dikke knuf van mij! Hoop dat je toch nog kunt genieten van je weekend. Veel succes met spuiten. We zouden bijna gelijk op kunnen gaan op een weekje verschil straks. Laat je maar ff lekker verwennen nu door je hub!
Dikke :-*
Hey hallo!
Ten eerste wil ik jullie bedanken voor die lieve woordjes!!! :-*
Doet me deugt 't zo te kunnen delen, zelfs nog 'ns met mensen die ik niet eens van gezicht “ken”!!
Mar, 50 eenheden heb ik nu van vorige week donderdag tot gisteren (vrijdag) gespoten. Strakkies zet ik de pregnyl…
Spannend vrijdag! hopelijk krijg je weer groen licht!!!
Hebah Wienie, snap exact hoe je je voelt. Hoop dat ze gauw groeien en je maandag ook goed nieuws krijgt.
Maarreuh… puregon spuiten is lang niet zo eng als 't lijkt!!!
Egni, wat balen zeg. Had die ongi dan maar gewoon dinsdag doorgezet he, dan waren al die vragen en die hoop niet op komen borrelen.
Meid, spuiten valt reuze mee, hoop dat je 't net zo ervaart als ik en dan is 't peunuts! Hoop ook voor jou gauw op goed nieuws.
spannend hoor, vandaag pregnyl spuiten.
Was nog vergeten te vragen aan de arts of de hele inhoud van de spuit in je buik moet, maar dat zal wel. Doen we gewoon ff.
Mar, heb jij dat ook zelf gedaan of deed de arts 't voor je?
Nah, hier verder 'n druk weekend, verplicht klussen (en dat moet je zeer dubbel zien!). 't huis moet geruimd worden voor de verkoopfoto’s (en neem van mij aan dat dat 'n huge klus is!) en we hebben doktersvoorschriften meegekregen om met z’n tweetjes te gaan hobbieen! haha…
We maken er gewoon 'n leuk weekend van!
Liefs,
Kaatje
Aloha!!!
mar…denk je echt dat het eitje toch nog verder kan groeien? Ik hoop het! Groei eitje groei!!! Thanks!
Egni, das balen nu pas ongi. Maar nu komt er wel weer een kans aan! Go for it!!!
kaatjes, fijn zeg meteen zo’n positief resultaat op dat spuiten! Een echte kans, dus wie weet wel een positief gevolg! Ik duim!!
Ik vind t nu wel spannend om morgen weer voor een meting te gaan. Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat het eitje toch nog gegroied is, maar aan de andere kant dan zou ik gewoon met clomid verder moeten en ik heb daar niet zo’n vertrouwen meer in, plus al die bijwerkingen. Dus ik hoop echt dat ik dan mag spuiten, heb het idee dat je daarbij veel meer resultaat kan krijgen zonder dat je weer een cyclus weggooid omdat je niet op het medicijn reageert. klopt dat? Want je dosis wordt toch steeds afhanelijk van wat er groeit gesteld? En doorspuiten tot een eitje rijp genoeg is?
Ik was echt een beetje dippig en kon niet zo positief blijven de laatste weken, maar 1 keer een ei in een jaar tijd, en dan het idee dat als het aan zou slaan nog een jaar te moeten wachten ook normaal kan zijn. Ik zag het even allemaal niet meer.
Maar dat is nu afgelopen!!! Kom op meiden, ook jullie allemaal, we gaan ervoor! Ik laat mijn leven niet meer negatief beheersen en waarom zou het als iets dadleijk wel aanslaat niet in 1 keer raak kunnen zijn? En ik ga e rvanuit dat hier over een tijdje een dikke buik tevoorschijn komt!!!
Tsjakka dromen moeten uitkomen!!!
(lekker overdreven dit, maar ik moet mezelf nu opgebeurd houden haha)
Tot snel!!!
Liefs wienie
Hallootje,
Kaatje, SUCCES!!! Ik duim voor je hoor! Veel plezier met klussen. Hoop dat de pregnyl spuit ook meevalt. ik ben inmiddels ook begonnen.
Wienie, wat fijn dat je weer positief bent!! Goed hoor! Mag ik een beetje van je lenen haha. Gaat nu wel weer beter hoor!
Hoop dat je eitjes toch gegroeid zijn maar anders weer hele nieuwe kansen met spuiten!!
marr, lekker weekend? We zaten gister tegerlijk op hyves he grappig!
alvast veel succes voor vrijdag!!
Nou de kop is er af! zit vandaag op dag 3 en mocht dus beginnen met spuiten. Eigenlijk zou ik morgen naar het ziekenhuis gaan om me de eerste keer te laten helpen. Maar ik had het nog eens gelezen en dacht ach laat ik het maar proberen. En… het was een eitje!! 8) :lol: Haha wat heb ik me druk gemaakt :oops:
Ga morgen dus niet heen maar heb nog wel wat vraagjes :eh: :
Ik heb nog maar 5 naaldjes hadden jullie er ook zo weinig gekregen?
Hoeveel keer kun je uit een puregon 600 ampul spuiten als je 50 moet spuiten?
De arts had 50 opgeschreven dat betekend toch dat ik de pen op 50 moest zetten.
Oooooh voel me af en toe een ontzettende muts :oops: sorry hoor!
Heb nu wel een beurs gevoel op het plekje waar ik prikte.
Volgende week maandag moet ik nu naar de gyn! Ben benieuwd!
Meiden geniet allemaal van jullie avond!!!
Kus Egni
Haaaaaai!
Wienie, begrijp je peptalk goed, al die tegenslagen gaan je doen twijfelen. Niet doen, je mag gerust dromen. Ik ken 't helemaal, duim voor je voor morgen, moge je met goed nieuws terugkomen!
…“Groei Wienie-ei, GROEI”
Egni, goed zeg!!! Dat je dat zomaar ffe zelf doet. Het stelt ook niets voor he, maar ik maakte mezelf ook erg druk (en Mar ook, dacht ik!), dus dat zal toch wel “in de aard van 't beessie zitten” Haha.
Je kunt met je 600 ampul 12 keer spuiten, als je 50 eenheden spuit. Ik heb in totaal 9 keer gespoten en had 2 ampullen van 300 eenheden. Er ligt er nu dus nog eentje in de koelkast voor de volgende ronde. al hoop ik niet dat die nodig is!!!
Je hebt denk ik wel te weinig naalden. Als ik jou was, zou ik morgen even naar de assistente bellen om te vragen of je door moet spuiten tot je volgende bezoek aan de gyn.
Spuit je 's ochtends of 's avonds? Ik kreeg 't advies om 's ochtends te spuiten en op de dag van de afspraak 's ochtends niet te spuiten. Dan kon ze kijken of 't nog nodig was, en toen heb ik nog 2x gespoten na de afspraak.
Heb je ook je pregnyl al in huis? Stelt ook niets voor hoor!!!
Hoop dat 't je net zo goed afgaat als bij mij!!! Succes meis.
Hier weinig nieuws te melden. We kleien maar wat door, in de hoop dat we leuk resultaat krijgen! Ik dacht wel “zal je zien dat 't nu niet lukt doordat 't moet”. Maar niets was minder waar :inlove: We hebben er gewoon 'n gezellige avond van gemaakt, doen we dadelijk weer :mrgreen:
Liefs,
Kaatje
Hoi meiden,
Ik meld me ook weer even. M.a.w.m ik heb mijn schoonmoeder overleefd hoor :mrgreen: .
Kaat: fijn dat jullie er een gezellige avond van gemaakt hebben, goede instelling!! En nu idd hard duimen voor een mooi resultaat. Ik duim in ieder geval mee!!
Egni: ik vind het wel stoer hoor, dat je dat zomaar zelf gedurfd hebt… En wat betreft je vragen, gewoon de gyn bellen hoor, daar is 'ie voor!! Ik hoop dat je volgende week mooie eitjes te zien krijgt. Nog even een weekje geduld…
Wienie: heel veel succes met de meting vandaag!! Ik hoop echt dat er een mooi eitje zal zitten en dat de clomid dit keer wel goed zijn werk zal doen. Het kan soms wel eens wat langer duren voor het aanslaat, heeft bij mij ook maanden geduurd… Veel succes!!
Mar: goed weekend gehad?? En is het allemaal gelukt met de primolut? Ook voor jou nog even geduld tot 1 december. Ik duim heel hard met je mee dat je dan weer mag beginnen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. En ik ben niet uit bed gevallen hoor , ik vind het wel fijn, zo’n hoog bed.
Janine: sorry, beetje laat, maar veel plezier in Eurodisney!! Ik hoop dat je lekker kan genieten. Het helpt in ieder geval om de tijd wat sneller te laten gaan tot 21 december!!
Mouse: wat ben je stilletjes, hoe is het met jou?? Weet ke al wat meer over je cyclus. En slaat Brent zich nog een beetje goed door de Sinterklaas-spanning?
Hier gaat alles goed. Gisteren belde Woezeltje gelukkig nog even, begon me echt goed zorgen te maken… Luna ligt helaas nog steeds in het ziekenhuis. Ze moet minimaal 3 dagen achtereen zuurstofdip-vrij zijn onm naar huis te mogen, maar tot nu toe is 2,5 dagen het maximale wat ze gehaald heeft. Maar ze hebben er vertrouwen in dat ze nu snel naar huis mag!!!
Met mij gaat het goed!! Lekker weekend achter de rug. Het is vreemd, maar op hier en daar een dip-dagje na voel ik me de laatste weken juist weer fitter als hiervoor, terwijl die laatste weken normaalgesproken juist zo zwaar zijn. Rugpijn is compleet verdwenen, harde buiken vallen mee zolang ik het rustig aan doe en beebje is lekker druk :inlove: . De grote vraag wanneer we hem ‘live’ zullen zien begint steeds meer te kriebelen…
Meiden, ik lees een hoop over dipjes. Erg logisch met alle tegenslagen en zeker nu die decembermaand er weer aan zit te komen. Vorig jaar voelde ik me zo rot met die stomme feestdagen. Weer een jaar voorbij zonder resultaat!!! Maar kijk nu eens… Wat ik wil zeggen is, geef de moed niet op, het is het echt allemaal waard!!! Ik hoop dat jullie geduld allemaal snel beloond wordt!! Ik duim heel veel voor jullie!!!
Liefs, Angeltje
Hai meiden,
Ik leef nog hoor We zitten thuis nog steeds met een instabiele server, dus kan niet altijd op internet en opw erk is het zo druk dat ik dat ook niet altijd kan. Geloof dat we collectief in een dip zitten. lekker!
Kaat, goed dat je er een leuk klusweekend van hebt gemaakt. Ik duim voor goed resultaat!
Egni, stoer dat je zelf durft te prikken, ik zou dan echt moeten slikken, maar hubbie valt flauw van naalden, dus als ik ooit aan de prik moet, zal ik ook zelf moeten.
Wienie, balen je eitjes niet zo snel groeien als je had gehoopt. Hoe was vandaag? :kaars:
Janine, hoe was EuroDisney? Wij gaan 15-17 december ook nog even kerstsfeer proeven, ben zo benieuwd!! Hoe gaat ie verder?
Angeltje, tja, hoe gaat het met mij, niet al te best, beetje bozig op alles wat niet wil lukken, maar dat trekt wel weer bij. Vandaar dat ik een beetje stilletjes ben, kan toch neit iedere dag dippig doen hier Goed dat jij je weer steeds fitter voelt Geniet nog van de laatste ‘loodjes’
Woezel, denk aan je en :kaars: dat Luna snel mee mag. Zal erg vermoeiend zijn iedere dag naar het zkh op en neer.
Bagheera, Sophia, hoe gaat ie?
Nou hier nog geen verandering, ben dit weekend ook maar gestopt met ovulatietesten, had er echt geen zin meer in. Ik geloof het wel tot eind december. Ben afspraak met gyn aan het maken. Tot die tijd maar even niet te veel mee bezig zijn. Iedere keer als ik denk dat het de goede kant op gaat krijg ik weer een tegenvaller. Bleeh!
De Sinterklaas wordt goed doorstaan, Brent was erg verlegen zaterdag, maar wilde de Pieten wel een hand geven en Sint niet. Zegt Hubbie (=Surinamer) waarom wil ie Sint nou geen hand geven en Piet wel??? Tja, omdat hij wat meer gewend is aan emnsen met een kleurtje?? :lol:
Ben goed geslaagd met de inkopen en de gedichten vorderen ook al aardig (moet er 11).
Oh en wat me net overkwam: heb vanochtend mijn auto naar de garage gebracht voor een beurt, wordt ik net gebeld:mevrouw we hebben een kras op uw auto gemaakt en nu moet hij naar de spuiterij!!
Wordt vervolgd
Kus Mouse
Ik sluit me aan bij mouse, kan toch ook niet hele tijd dippen hier! Dus geen goed nieuws, maar ben toch niet zo dippig. eitje was nog steeds 13 mm, gyn denkt dat spuiten beter voor me is. Maar, wel het risico op cystes zegt ie, want je hebt zoveel eitjes en we willen er meer 2 of 3! Haha dacht ik bij mezelf, je zult zien krijg ik straks een drieling haha!
Maar woensdag nog 1 keer terug, voor dubbelcheck. Mag namelijk toch nog niet aan provera, want dan kom ik met metingen in de feestdagen en dan zijn ze dicht. Het risico te spuiten zonder metingen wil mijn gyn niet nemen, dus ik heb wat gerekend en denk dat ik dus pas 11 dec ofzo met provera mag beginnen, dan zit ik begin januari op dag 10 en zou het beter uitkomen. Dus we zijn dan een maand verder. Nu denk ik dus maar positief, even geen hormonen is ook wle eens fijn!
egni, jij bent STOER!!! Zelf spuiten zonder uitleg, als dat mag dan wil ik dat ook wel, hoef ik tenminste niet weer helemaal naar het ziekenhuis!!!
kaatje, je peptalk heeft (nog ) niet geholpen! Maar toch bednakt haha! Ik zal dan even peppen voor jou: kom op zwemmers, raak schieten!!! Weet je nu ook of beide eitjes zijn gesprongen?
angeltje, fijn dat je je zo goed voelt! doe woezeltjes de groeten. hoop dat luna snel naar huis mag, lijkt me maar niks als je zo’n hummeltje steeds achter moet laten. Wat was jouw voortraject ook weer? Want doordat je nu zwnager bent zou je bijna vergeten dat het bij jou natuurlijk ook niet vanzelf is gegaan! geniet ze nog!
mouse, ben je boos, pluk ene roos!!! nee, snap het wel hoor, maar geniet lekker van je kleine vent en dan komt het vast allemaal verder ook goed!!!
Ik ga harry potter kijken!
toedels! wienie
Lieve meiden,
Weer even een teken van leven (even snel). Ik zag dat angelyje al verslag had gedaan, dus het is een beetje een herhaling… Thanks Angeltje!!! :-*
Luna ligt nog steeds in het zh. Ze doet het heel goed, maar heeft dus nog steeds zuurstofdipjes en hartslagdipjes. Op dit moment is ze 2 dagen dipvrij, wat zou betekenen dat als ze vandaag tot 23:00 uur vanavond geen dipjes meer krijgt ze van de monitor af mag en misschien morgen mee naar huis. Het is afwachten, want ook laatst zaten we dus al op 2,5 dag dipvrij en toen kreeg ze er ook weer 1. Dan begin je dus weer gewoon opnieuw te tellen met 3 dagen… Dus duimen!!! Ik wil ons meisje zo graag mee naar huis hebben!!
Ik hoop snel weer meer met jullie mee te kunnen schrijven en mee te kunnen leven!!! Hopelijk tot heel snel!!!
Sterkte allemaal meiden en bedankt dat jullie zo meeleven!!!
Liefs Woezeltje
Hallootjes,
Woezeltje: Fijn weer even wat van je te lezen meis. En ook fijn dat Luna vooruitgaat. Heeft ze nog dipjes gehad of helemaal dipvrij nu? Echt, ik hoop van harte dat ze gauw lekker mee naar huis mag met jullie!! Dikke :-
Angeltje: Fijn dat je je schoonmoeder overleefd hebt :mrgreen:
Hoe gaat ie verder? De grote dag komt steeds dichter bij he!!
Egni: Valt het prikken je nog steeds mee? Wanneer moet je weer voor fm?
Wienie: Ben je alweer een beetje uit je dipje? Balen dat je straks misschien even moet wachten, ik vond dat ook erg klote afgelopen maand, maar het is misscien voor een ander wel even lekker een pas op de plaats. Ik ben gewoon veels te ongeduldig soms. Welk ziekenhuis loop jij eigenlijk? Vandaag heb je nog een fm toch?
Mouse: Hoe is het met jou meis? Goed van je dat je de ovu-testen even aan de kant hebt geschoven.
Jippie: Leef je nog lieverd??? 't is zo stil rondom je! Schop die internetmonteurtjes maar es goed onder hun knt :silenced: hihihi :mrgreen: Ben benieuwd wanneer je voor de inseminatie mag!
Kaatje: Hoe is ie met jou? Hoe lang moet je nog wachten??
Nou hier zijn de :evil: er doorgekomen dus vrijdag voor een uitgangsecho, hopelijk ben ik dan ‘cystevrij’ en mag ik weer gaan spuiten!!
DIT IS DE LAATSTE X DAT IK DE :evil: ZIEN WIL!!!
Kus
Mar
Hoi meiden,
Mar: ik kan me voorstellen dat je die !@#@#$#%duivels niet meer wil zien!!! Ik hoop het zo voor je!! Heel veel succes vrijdag.
Wienie: succes met de meting vandaag!! Hopelijk dit keer beter nieuws… Kan me voorstellen dat je af en toe echt flink de balen hebt hoor. en dippen mag hier altijd. Daar zijn we toch voor? Om de leuke dingen te delen, maar ook de minder leuke dingen. :-*
Mouse: ook jij hebt het even gehad hè? Heel begrijpelijk hoor!! Ik hoop dat het geluk nu juist komt als je het het minst verwacht… Richt je maar lekker op Brent en het sinterklaasvieren enzo, wie weet wat de decembermaand jou voor een cadeau zal brengen… Ik hoooooop het zo!!!
Kaat: is het allemaal gelukt met het klussen?? :mrgreen: Nu maar weer duimen hè? Veel succes!!!
En hoe is het met de andere dames??
Ik heb heel goed nieuws van Woezeltje. Gisteravond kreeg ik een sms-je dat Luna vandaag naar huis mag!!Joepie :dance: .
Nu kunnen ze eindelijk van elkaar gaan genieten!!
Hier is verder alles rustig. Wel veel meer harde buiken en gerommel in de buik de laatste dagen, dus ik begin er stiekem toch een beetje op te hopen dat het niet al te lang meer zal duren… Vanaf morgen mag ik leker thuis bevallen, dus spannend…
Meiden, fijne dag!!
Liefs, Angeltje
Hoi lieve meiden,
Sorry ik heb al zo lang niet mee kunnen schrijven. Die *provider ook!!! Gisteren maar weer eens gebeld en er gebeurt gewoon helemaal niks. :evil: Er is nu een nieuwe verhuisopdracht gemaakt en we kunnen er wel vanuit gaan dat we voor de kerst nog steeds geen internet en telefoon hebben. We gaan nu uitzoeken wat onze rechten zijn, en dan ons abonnement maar opzeggen en een andere provider zoeken. Want op deze manier krijgen we helemaal geen internet en telefoon meer. Heeft iemand van jullie misschien tips hoe we zoiets het beste kunnen aanpakken, want we zijn zo’n beetje radeloos. We hebben alles al geprobeerd, maar je bent gewoon machteloos tegen zo’n groot bedrijf. Ik baal echt vreselijk, ik mis jullie allemaal zo. Ik voel me gewoon schuldig dat ik niet mee kan schrijven en jullie niet kan steunen. Ik kan zo nu en dan wel even een berichtje schrijven, maar ik wil jullie graag allemaal blijven volgen en persoonlijk op iedereen reageren, en dit is gewoon onmogelijk. Heel erg sorry dus, lieverds! :- Ik voel me gewoon zo ego als ik een kort berichtje schrijf met een update over onszelf…
Woezeltje: Fantastisch dat Luna naar huis mag!!! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Geniet maar lekker van de kleine meid en ik ben wel heel benieuwd naar een fotootje van haar. Dikke knuf!
Angeltje & Bagheera: Hoe gaat het met jullie? Is alles nog een beetje vol te houden? Het gaat nu wel spannend worden, hè? Heel veel succes & sterkte, meiden!
Alle andere meiden: Ik blijf aan jullie denken! En ik begrijp de dipjes als geen ander. Heel erg logisch dat je na al die tegenslagen het even niet meer ziet zitten. En inderdaad, de decembermaand is altijd moeilijker. Je hoopt toch elk jaar dat je de volgende kerst met een beeb kan vieren en als het dan weeeeer niet zo is… Maar zet 'em op allemaal, de moed niet opgeven hoorrrr! Ik weet zeker dat onze moeite uiteindelijk beloond zal worden. Ik blijf voor jullie duimen en een dikke knuffel voor jullie allemaal! :hug: :-
Nog maar even een update-je over ons. We hebben morgen de 10e en laatste IUI-poging. Ik heb deze keer een hogere dosis Menopur gespoten met als gevolg dat er nu drie follikels op springen staan. Het is allemaal wel net goed gegaan, want als we nog een dag langer hadden gewacht met de fm was alles niet doorgegaan en hadden we overstimulatie gehad. Er zitten namelijk wel 15 follikels van bijna 14 mm of groter. Net als de vorige keer toen ik zo’n hoge dosis gespoten heb. Uiteindelijk zitten er drie follikels bij van 16-18 mm, dus die gaan springen morgen. Ik heb gisteren meteen de Pregnyl moeten zetten en dan hebben we morgen de inseminatie. Toch wel weer spannend, hoorr! We verwachten er niks meer van, maar we zijn toch blij dat deze poging niet afgeblazen wordt. Het is toch een kansje, dus altijd beter dan niks!
Iedereen heel veel sterkte en succes met alles!
Dikke knuf voor jullie allemaal, en hopelijk tot snel!
Liefs xxx,
Jippie
O jaaa, nog vergeten te zeggen…
Omdat dit de laatste poging is en we in januari met IVF/ICSI gaan beginnnen heb ik nu twee dozen Menopur over. Dus in totaal 10 ampullen poeder en vloeistof met injectiespullen. Ik kan er niks meer mee, dus als iemand van jullie die wil hebben? Scheelt jullie geld en ik kan ze niet terugbrengen naar de apotheek. Dus als er iemand belangstelling heeft, stuur dan maar even een pbtje en dan kunnen we wat regelen.
Doei,
Jippie
Jippie,
Jemig zeg, ik kan me voorstellen dat je aardig radeloos begint te worden van het hele internet/telefoongedoe, maar voel je naar ons toe alsjeblieft niet schuldig. Je leeft altijd zo lief met iedereen mee (zelfs nu nog!!) dus als het een poosje niet lukt, echt geen probleem hoor!!!
Hebben jullie misschien een rechtsbijstandverzekering of iets dergelijks die iets voor jullie kan betekenen in deze situatie. en ik neem aan dat de provider zelf dit toch ook niet kan blijven volhouden. Misschien kun je dreigen met de consumentenbond of radar of zoiets?? Ik hoop dat er snel wat gebeurt, wat dit is echt belachelijk :evil: .
En verder: HEEL VEEL SUCCES MORGEN!!!
Ik hoop echt dat deze laatste poging hem gaat worden meis. We denken aan je en duimen voor jullie!!
Liefs, Angeltje
Haai meiden!
Angeltje, je klinkt erg positief, fijn te horen hoor!!! Kan me voorstellen dat 't zo kriebelt, dat die kleine vent maar niet al te lang nog blijft zitten!!!
Lief dat je voor ons duimt!!!
Mouse, voor jou ook: lief dat je duimt!
Wat 'n gedoe zeg, met die auto! dat ze 'm maar weer netjes opspuiten! Wel 'n goede zaak van de garage zeg!!!
En als 't jou oplucht om hier te komen dipperen, doen dan!!! Ik wil je wel opbeuren hoor :hug:
Wienie, jij mag ook van mij gerust hier komen dippen hoor! En anders stuur je me maar 'n pb (geldt natuurlijk ook voor jou, Mouse!).
Balen zeg, met de eitjes… maar als 't goed is heb je vandaag weer 'n fm gehad, hoe ging ie??
Nou, dan probeer ik 't nog maar 'n keer met de peptalk: YOU GO GIRL!!!
Helpt zeker ook niet :roll:
Woezeltje, is Luna thuis???
Dan kunnen jullie nu echt gaan genieten, 'n nieuw gezinnetje compleet! Godzijdank…
Mar, ik hoop zo enorm dat je goed nieuws krijgt vrijdag. je verdient 't ook zo… Hoe laat mag je? Hoop 's ochtends, hoef je iig niet zo lang in zenuwen te zitten. Ik denk aan je hoor!!!
Jippie, wat 'n kl*teprovider zeg. Jemig, dat is echt niet normaal hoe dat daar gaat. Kunnen we even slechte reclame maken? Ben wel benieuwd wie er zo’n zooitje van kan maken?! Kan me voorstellen dat je 't zo enorm beu bent, wij missen jou ook meis!
Waaw, spannend zeg morgen: ik duim voor jullie! Hoop dat je niet 't volgende traject in hoeft, vind dat er wel goed nieuws van jou kant mag komen nu!!!
Sterkte met je zenuwen
Hier is 't wachten, wachten, wachten… er gebeurt vanalles in m’n buik, maar wat !!! Gisteren en eergisteren de hele dag last gehad van m’n onderbuik en rug, echt 't gevoel wat ik ook heb bij de 1e dag van 'n menstruatie. Vandaag is 't wat minder, op m’n rug na.
Verder weet ik niet wat ik ervan moet denken, dus wachten we gewoon geduldig en in spanning af (zo ver dat lukt, haha).
Weet iemand of je al met de bevruchting wat kwaaltjes kunt merken, of pas met 'n innesteling of nog later pas?
Ohja, kan pas 10 of 11 december wat zeggen hoor, volgens de fertiliteitsarts zou ik rond 11 december ongesteld moeten worden. :shifty:
Liefs,
Kaatje
Kaatjes: Ik zie dat je rond de tijd zit… hopelijk springt er een eitje, ik voor je!
Mar22: Goh, morgen de uitgangsecho en cystecontrole, spannend meid, mijn duimen draaien hier overuren!
Wieniex: Hoe gaat het nu met je? Kan me voorstellen dat je in een dip zat, maar probeer het zo te zien: je droom is niet een stap verder weg gezet, maar de volgende stap IS gezet op weg naar je droom! Dikke :hug: voor jou meis!
Egni: Fijn dat het meegevallen is met de Puregon spuiten Daar zou je voor het eerst mee beginnen toch? Ik blijf dat het lukt, je verdient het echt!
Angeltje: Fijn dat je je schoonmoeder overleefd hebt hoor!
Mouse: Vervelend van die instabiele server, hopelijk werkt het binnenkort helemaal goed! Wat netjes van die garage dat ze je daarvoor bellen en de auto naar een spuiter brengen zeg!
woezeltje: Fijn dat Luna naar huis mag! en bedankt om ons op de hoogte te houden.
Jippie: wij hadden upc aangevraagd en dat was precies dezelfde ellende. Daarna hebben we nog 2 maanden moeten wachten op KPN en na dagelijks bellen is er eindelijk schot in de zaak gekomen ( ja je hebt er wel een volle telefoonrekening van, maar dan HEB je ook wat
Die bedrijven hebben elke keer een ander smoesje. Heb je al klachten ingediend?
Ik voor je dat de IUI aanslaat deze keer!
Ben net terug van de HA. Ik had steeds steken in mijn rechter rib en bij mn borstbeen en dan naar binnen toe. Ook mn huid doet er zeer. Het is een scheurtje in mn huid en ik moet bloed laten prikken om te zien of ik het HELPP dinges heb ofzoiets. Maar aangezien mijn bloeddruk helemaal prachtig is, wil ze het toch voor de zekerheid laten uitsluiten.
Dus we wachten het maar af.
Ik heb wel een drankje meegekregen om een beschermlaagje in mn maag en slokdarm te leggen, want de pijn naar binnen toe bij mn borstbeen kan ook van mn maag afkomen.
Hey meiden,
Gaat hier nog steeds goed hoor!!
Vind het prikken echt een eitje en ben er inmiddels al handig in!
Heb niet echt het idee dat ik er iets van merk ik bedoel qua bijwerkingen enzo.
Heb nu alleen wel hoofdpijn en ben erg moe [de laatste dagen] maar weet niet of dat door de medicijnen komt tis namelijk erg druk op mijn werk.
heb aan de andere kant weer mega veel energie tijdens het sporten.
Ik ben dan ook erg benieuwd of het wel werkt en of er mooie eitjes groeien. Maandag [dag 11] naar de gyn voor een FM! Ben erg benieuwd.
Woezel, wat hoor ik is Luna thuis??!!! Geweldig zeg!! geniet ervan!!!
Bagheera, wat naar van die kwaaltjes zeg! hoop dat het snel over gaat! Hoop niet dat je dat Helpp syndroom hebt maar dat zal wel niet. Een vriendin van mij had dat in combinatie met zwangerschapsvergiftiging. Is niet zo mooi hoor! duim voor je!!
Ja kaat nu kun je niks anders dan wachten he!? moeilijk he!!
Ik ga wel voor je duimen hoor! Ik voel eigenlijk altijd wel van alles na mijn ei [rug, borsten,buik etc.] maar helaas zegt dat nog niks!!
Zou toch super zijn als het meteen is gelukt he!!
Jippie heel veel succes!!! Ik hoop dat het toch nog mag lukken in die laatste IUI poging!!
Jammer dat je er niet zo vaak bent. Hoop dat het snel wordt opgelost met de provider!!
Angeltje, Het wordt nu spannend he!!?? Alvast heel veel succes!!
Marr, veel succes morgen Hoop op groen licht!!!
Kus Egni
Hallo!
Bagheera, leuk je te zien, meis!!
Hoop dat je geen HELPP hebt, goed dat ze 't uit willen sluiten, scheelt je wat zorgen. Dat die pijn ook maar gauw mag zakken.
De grote dag komt zo wel steeds dichter bij he!!!
Kun je 't nog volhouden met wachten?!
Mijn ei is als 't goed is al gesprongen, zondag of maandag. Althans, dat mag ik hopen!!!
Heb nu vandaag (vanavond/eind vd middag) enorme krampen in m’n onderbuik, soms wat minder en soms even erg heftig. Net alsof ik 'n megavolle blaas heb, maar plassen lost 't niet op. Heb er ook nog die zeurende rugpijn bij…
Hoop dat 't allemaal wat goeds betekend!!!
Ik ga vanavond maar es lekker relaxen!
Liefs,
Kaatje
Hé meiden,
Thanks voor jullie lieve woorden! Ik ben wel weer uit mij dipje, heb voor t eerst sinds weken weer t idee dat ik weer een beetje “mezelf” ben. Ga nu eerst even op jullie reageren, dan zal ik daarna even een update doen.
woezeltje, heel veel sterkte! en super dat ze naar huis mag!!! thuis is! Daar zullen jullie wel aan toe zijn!
mar ik loop in t carolus in den bosch. en moest idd woe voor een fm, daarover straks meer. Enne…weg :twisted: weg!!! voor jou!!!
angeltje, ja leuke en minder leuke dingen. zullen we dan ook weer veel leuke dingen doen? zoals een mooie baby?!!! Dat het maar niet te lang meer mag duren! En dan heb je een prachtig kindje!!!
jippie, 3 eitjes, mijn duimen gaan volop draaien hoor!!! Kan die menorpur niet in combi met IVF gebruikt worden?
kaatje, peptalk helpt mijn eitjes niet, maar mij wel hoor! Spannend zeker nu voor jou? En dan die krampen??? Zou t een teken kunnen zijn van…
en het spuiten, viel dat erg mee? Relax maar lekker!
bagheera, ik hoop maar dat het dat Help niet is, want dat is toch zwangerschapsvergiftiging? Of niet? Maar wel fijn dat ze er op tijd bij zijn en dat je hulp erbij hebt. Nog even geduld meis!!! En die stap op weg is voor mij idd gekomen, tenminste zo voelt t nu wel.
egni, dat spuiten gaat dus heel goed? Vond je t niet eng in het begin?
Nou, dan mijn update. Gister meting gehad (eerst 1,5 uur zitten wachten, gyn werd weggeroepen) en zoals ik al dacht, nog steeds niks van groei. Ik ben toch wel een beetje blij, want mag dus gaan spuiten en daar hadden ze een positieve boodschap bij (behalve dan het risico op meerlingen en overstimulatie, maar daar gaan ze niet vanuit) Ze zegt namelijk dat t eigenlijk altijd aanslaat, en dat t bij goede controle eigenlijk nauwelijks voorkomt dat overstimulatie ontstaat. En wat ik erg fijn vind is dat ze doorgan in een cyclus tot een ei gaat springen en dat het dan nog gestuurd wordt zodat je heel precies weet in welke periode je ei springt. Dus ik heb een tas vol medicijnen, duur!!! maar gelukkig meteen vergoed zonder probleem. Heb de dvd met instructie al bekeken(eng hoor) en ik mag komen als ik extra instructie wil en…ik hoef niet heel lang te wachten!!! Als ik zorg dat ik net na oud en nieuw dag 10 had dan was t goed. Gelukkig kan ik dat met provera vrij precies bepalen, want heb tot nu toe nog elke keer bloeding gekregen 4 dagen na kuur. Dus ik moet t nog berekenen, maar rond kerst dan mijn eerste spuit. en rond 2 jan dag 10. En ik heb hier toch wel een positief gevoel bij, hoewel ik t wel eng vind en ik wel denk dat t belastend is zo elke dag ermee bezig zijn. Maar t komt goed, ze hebben heel veel mensen zwnager gekregen met dit spul dus waarom ik niet!!!
Jullie zijn lieverds! En als jullie dippen mogen jullie ook tegen mijn klaagmuur aanpraten hoor!!!
Dikke zoen,
Wienie
Egni, we postten tegelijkertijd dus ik reageer nog effe op jou hoor!
valt best mee dat spuiten he! Ik had ook haast geen bijwerkingen, was wel veel verliefder op hubbie en vrolijk! Wat dat betreft heb ik er 'n goed gevoel bij gehad. Van de pregnyl had ik ook geen bijwerkingen, tenzij die rommelende buik 'n bijwerking van de pregnyl is…
Wienie, ik had dat ook zoals jij 't beschrijft: blij dat je mag beginnen en er 'n goed gevoel bij hebben. Zo ging dat bij mij ook. Het prikken stelt niets voor, vond niet echt dat ik er meer mee bezig was dan met clomid, die moest je dan 5 dagen slikken, de puregon moet je spuiten en wie weet ook maar 'n dag of 5 (of 9 in mijn geval). Ik vond dat in ieder geval niet belastend!!!
Alleen de pregnyl heeft hubbie gezet, want ik kreeg m’n handen maar niet onder controle (waardoor, geen idee!??!).
Pfff, nog ff zuchten en kreunen hoor. voel me nu net zoals de 1e dag van m’n menstruatie na de allereerste Provera-kuur, toen was ik zo heftig ongesteld en had ik ook flink last van buik en rug. Nu dus ook.
ik ga zo maar lekker in bad liggen.
Liefs,
Kaatje