Mar: groot gelijk dat je de gyn gebeld hebt voor een extra echo hoor! Vervelend van die overstimulatie, hopelijk gaat het nu weer een beetje beter met je.
Wienie: vervelend van die bijwerkingen van Clomid! Ik moet zeggen dat toen ik een dosis omhoog ging, ik wel vaker emo werd. Maar omdat ik toch wel es zo een dag ofzo niet lekker in mn vel zit, twijfelde ik toen of het door de Clomid kwam of dat het gewoon ikzelf was…
Maar die figuren enzo dat heb ik niet gehad tijdens dat ik Clomid slikte. Ik hoop voor je dat het deze keer niet voor niks is geweest! :hug:
Kaatjes: spannend, ik duim met je mee voor de fm donderdag! Enne: knap dat je zelf gespoten hebt! Leuk dat je op positieve manier bijwerkingen hebt, hou vol zou ik zeggen
Mouse: Leuk dat uitje met je werk en dat je ook nog gewonnen hebt!
Angeltje: leuk zeg die babyshower mand!
Ik vind het wel steeds spannender worden hoor, gisteren waren we precies een maand voor mijn uitgerekende datum…
We zijn lekker gaan wokken, dat hadden we nog nooit gedaan.
Eerst liepen we gewoon een groep achterna en deden hun na, maar toen we in gesprek kwamen met die man, zei hij dat we het konden vragen hoe en wat de bedoeling was en dat je dan een rondleiding krijgt.
Dus wij dat gedaan, hoewel ik het ook wel spannend vond om die mensen achterna te lopen en na te doen zonder dat hun het in de gaten hadden :mrgreen:
Maar inderdaad een goede rondleiding gehad en toen kon het beginnen.
Heerlijk eten, zeker voor herhaling vatbaar hoor.
Alleen in Tilburg zit een tafel barbeque restaurant, en dat staat toch net een stipje hoger voor mij, het is alleen een beetje ver weg om ff op en neer te rijden.
Maar voor dit “gehucht” waar we wonen is dit Wokrestaurant hier toch wel mijn favoriet nu :dance:
Owja, ik heb de ikea gebeld en we moeten met de bon terug naar het filliaal waar we dat bed gekocht hebben… Dan kunnen we het onderdeel omruilen of een ander bed meenemen.
Maarja, ik heb die bon ergens goed weg gelegd zodat we 'm niet kwijt zouden raken, maar waar was dat ook al weer? :think:
Fijn die zwangerschapsdementie
Hallo allemaal,
Sorry dat ik even niet heb geschreven en dat terwijl iedereen me verwelkomt! :oops:
Ik zag mezelf dan ook niet in het lijstje staan, geeft niet hoor! Maar: wij zijn eind juni gestopt, heb na 5 weken een ongi gehad, toen na 8 weken en vandaag zit ik precies op 60 dagen!!!
Ik ben nog niet ongi maar heb van vanalles last, vreselijk gewoon.
Ik heb sinds juni last van duizelig zijn, maar de laatste maand is het echt vreselijk erg en zaterdag was het toppunt. We gingen uiteten met vrienden en ik werd helemaal niet goed daar! Echt genant, ben wel 5x van tafel gegaan. Maar ik was zo vreselijk duizelig dat ik maar naar huis ben gegaan en de rest heb laten zitten.
Mijn man kon door een paar wijntjes niet rijden dus die zijn na het eten naar huis gekomen. Bij mij werd het alleen maar erger en ben met mijn baas (woont dichtbij en zijn goede vrienden) naar de dokter gegaan. Daar konden ze niks vinden. Heb oxazepam meegekregen om rustig te worden.
Ze dacht dat het zou komen door spanningen en nartuurlijk is de hormoonhuishouding niet op orde.
Maar ik heb al een week, last van buikpijn. Onderin. Sinds zaterdagavond moet ik heel vaak plassen en ben nog steeds duizelig en vreselijk moe!!!
Wat moet ik hier nou mee, ik krijg vrijdag de uitslag van een bloedonderzoek. Ik weet alleen niet of ze hierin ook kunnen zien of ik eventueel zwanger ben.
Tjee wat een verhaal he, maar ik begin langzamerhand een beetje ongerust te worden en dat helpt niet tegen de duizeligheid
OH JA, Woezeltje gefeliciteerd met je meisje, hopelijk gaat het snel beter met haar.
Liefs Sophia
Junior, jee wat vervelend dat je 5 keer van tafel bent gegaan zeg! Hopelijk gaat het nu een beetje beter met je!
Ik ben net terug van de gyn. Vorige week had ik steken, krampen en pijn in mn ondrbuik en die gyn die toen dienst had gaf geen duidelijk antwoord over wat dat geweest kon zijn, alleen dat alles goed was.
Nu blijkt dat beebje vast ligt en dus helemaal ingedaald is. Pffff wat een geruststelling was dat zeg, mijn eigen gyn komt dan toch duidelijker over dan die andere. Over 2 weken moeten we weer terug komen voor controle. De bacterie is helemaal weg, dus ik hoef niet aan een infuus met anti-bioticum! :dance:
Hoi meiden, sorry dat ik even “inbreek”.
Ik ben al vaker dit topic tegen gekomen. Heb zelf ook een lange cyclus, merk ik nu ik die een tijdje aan het “volgen” ben.
Na zwangerschap en nu ongeveer 8 maanden een spiraaltje heb ik een cyclus van 37 dagen! Da’s wel erg lang toch?
Ook menstrueer ik best lang achter elkaar, al is het nu niet meer zoveel. Dat is dan wel weer een prettige bijkomstigheid.
Hebben jullie enig idee hoe je aan zo’n lange cyclus komt, misschien overeenkomsten gevonden bij elkaar?
Ik hoop niet dat ik jullie stoor ofzo. Ben namelijk niet aan het proberen weer zwanger te raken, spiraaltje zit er nog gewoon. Ik zoek alleen wat antwoorden wbt die lange cyclus en ervaringen met het hormoon spiraaltje.
Eerst maar eens slapen, goede nacht!
Kayleigh,
Persoonlijk vind ik 37 dagen nog wel meevallen. Gemiddeld is een cyclus tussen de 28 en 35 dagen,d aar zit je er dan 2 boven. Zelf had ik wisselende cycly waarvan de langste ooit 80 dagen was. Bij mij komt het voort uit PCO, waardoor mij lichaam zelf geen eisprong regelde. Maar er kunnen ook andere oorzaken zijn. Ik denk dat je een mooie cyclus en hebt en dat er verder weinig aan de hand is.
Mouse
HA meiden,
Junior, ik zal je gegevens weer opnemen, als je ze even pbt. En wat balen dat je je zo rot voelde.
Bagheera, fijn dat de bacterie weg is en je niet aan een infuus hoeft! :dance: Grappig hè dat je toch het liefst je eigen gyn hebt. Ik heb dat ook altijd. Is net even duidelijker en makkelijker.
Woezel, begrijpelijk dat je er wat minder bent. Hoopdat alles goed gaat met jullie en dat Luna snel thuis komt. :-*
Angeltje, wat een leuk mandje! Laat je maar lekker verwennen.
Kaatje, veel succes morgen. Ik duim voor een goede uitslag.
Egni, Wienie hoe gaat ie?
Janine, al meer zicht op een cyclus? Nog druk met je werk? Zal wel een gekkenhuis zijn nu met de Sint, of doen jullie daar niet zo veel mee?
Jippie al weer zelf internet?? Hoe gaat het? Nog een laatste iui poging, ik duim voor je!
Ik en al 3 dagen sjachie, had al een pos. ovulatietest verwacht en die komt maar niet bleeeh! Is mijn cyclus dus toch weer langer dan 31 dagen. Nog een maand en dan terug naar de gyn. Verder gaat eht goed. Brent is erg in de ban van Sinterklaas. Overal waar hij hem ziet begint ie te roepen. Zaterdag komt SInterklaas op mijn werk ben benieuwd als hij hem in levende lijve zal zien.
Kus, Mouse
Goedemorgen dames,
Vanmorgen getest, helaas negatief.
Wachten maar op de ongi, of het was te vroeg!
Fijne dag allemaal, ik hou jullie op de hoogte.
Liefs Sophia
He Sophia,
Balen meis! Ik heb je pb gehad, als ik vanavond wat meer tijd heb, zet ik je gegevens weer in de lijst.
Mouse
Hoi meiden,
Hier maar weer eens een kort berichtje. Helaas hebben we nog steeds geen internet, we zitten nu al 2 maanden zonder. :wall: We hebben het gisteren via via maar wat hogerop gespeeld, dus hopelijk wordt er dan nu eindelijk wat gedaan. Want we kunnen ook niet eens onze bankzaken regelen, we zijn onbereikbaar voor iedereen, echt heel erg leuk… :evil:
Maar goed, hoe gaat het met iedereen? Ik ben niet helemaal op de hoogte, sorry. Ik hoop voor Mouse dat ze snel een positieve ovtest heeft, en balen voor Junior dat de test negatief was! Hopelijk is alles goed met Woezel en kleine Luna! En hoe gaat het met de andere buikjes, Angeltje en Bagheera? Mar, hoe gaat het nu met jou? En alle andere meiden?
Hier gaat alles goed. Gisteren voor de eerste fm geweest. Ik ben al begonnen met een hogere dosis Menopur dan anders, omdat het altijd zo laat aanslaat. Ik zat gisteren op dag 11 en alleen nog maar kleine follikels te zien van 9-10 mm. De gyn die ik had, is een beetje een ongeduldig type, dus de dosis is meteen weer verhoogd en dan moet ik vrijdag weer voor een fm. De laatste keer dat ik zo’n hoge dosis gespoten heb, waren er 10-15 follikels van 15 mm of groter, dus ik denk dat we ook deze keer weer voor een 15-ling gaan. :mrgreen: Als het dan niet raak is, dan weet ik het ook niet meer. :roll: Effies serieus, ik hoop wel dat er deze keer wat meer follikels zullen springen, 2 of 3. Dan heb je toch een iets grotere kans van slagen. Maar ja, eigenlijk hebben we geen hoop meer met IUI. En het is alweer de 10e en laatste poging, dus we verwachten er niks van. Al redelijk snel daarna kunnen we beginnen met IVF/ICSI, dat begint al in januari. Dus over nog maar een paar weken… :shifty:
Succes iedereen en dikke knuf voor jullie allemaal! :-*
Liefs,
Jippie
Hallo, ben ik eindelijk weer. Ik kon de afgelopen dagen niet op t forum! Wel lezen, maar niet inloggen! Nu heb ik alleen geen tijd, maar even laten weten dat ik weer back in business ben!
En heb vandaag een meting gehad, dag 10 en 1 follikel van 12 mm te zien. Andere kant ook een iets grotere, maar die meten ze niet omdat die rond of net onder 10 mm zat. Dus al die bijwerkingen nog niet voor niks! Maar ze zijn wel weg, alleen ben zo kattig…
Vrijdag weer terug en als ie netjes doorgroeid heb ik dus dit weekend een eisprong!!! Jippieajee!
Das toch netjes een eitje van deze grootte op dag 10? Vorige ene keer die eisprong had ik pas op dag 13 ofzo een eitje van 12 mm, dus dit is sneller!
Volgende keer reageer ik weer op jullie hoor! Moet rennen!!!
Liefs wienie (nu dus wieniex, heb nieuwe naam aangemaakt, die dan nu eindelijk wel werkt.)
Mouse: Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent omdat je geen positieve ovulatie test had :hug: Maar misschien komt die nog!
Leuk dat Brent zo dol is op Sinterklaas, ik heb er uit mijn kinderjaren ook geweldige herinneringen aan
Sophia: ik hoop voor je dat je gewoon te vroeg getest hebt, balen zeg! Succes!
Jippie: vervelend dat jullie nogsteeds geen internet hebben, groot gleijk dat je het hoger op gaat zoeken! Bij ons was dat toen ook een hele ellende om internet aan te vragen, sterkte ermee :hug:
Gelukkig kun je ons nog op de hoogte brengen bij de shcoonouders!
Ik zal voor je duimen morgen met FM hoor, hopelijk zitten er nu goede tussen die ook nog mogen springen. Ik hoop het zo voor je!
Gelukkig is januari niet ver weg meer voor de IVF/ICSI, fij nda tje gyn niet zo lang wil wachten elke keer! dikke :hug: voor je.
Tja, hier steekjes in mn buik, beetje zeurderige buikpijn, soms harde buiken…
Ik word er onzeker van omdat ik niet weet of er nou iets aan de hand is of niet. Vorige keer toen ik belde was er niks aan de hand maar ik ben bang dat ik te laat ben om te bellen… ach ik wacht het maar even af, als het erger wordt bel ik wel. Ik heb nu al 2 keer gebeld dat er niks aan d ehand was, dus ze ziet me al aankomen midden in de nacht! ( Ow wacht, het is al 7 uur, dus het is al ochtend :dance:
Bagheera: wat een nachtbraker ben jij toch!!! Komt zeker door al die chocola die je had gegeten, hahaha. Nee hoor, als je onzeker bent, gewoon bellen.
Wienie: mooi hoor, je eitjes groeien goed. Ik hoop dat ze mooi doorgroeien en een goede eisprong dit weekend!!!
Jippie: wat een gedoe zeg, met die provider. Echt balen!!
En tsja, een 15-ling is wel iets teveel van het goede hè :mrgreen: . Maar 2 of 3 zou toch best leuk zijn?? Even alle gekheid op een stokje, ookal verwacht je niets van deze laatste poging, ik blijf voor je duimen. Last but not least zullen we maar zeggen :thumbup: .
Sophia: balen dat de test negatief was. Hopleijk heb je snel meer zekerheid!!
Mouse: rot dat het er op lijkt dat je cyclus nu toch weer langer is. Het ging zo goed!! Nog even afwachten maar. En ja, ik zie een hoop kinderen die helemaal into the Sint zijn, zo lief!! Geniet er maar van hoor!!
Kayleigh: ook ik vind 37 dagen best meevallen hoor. Ik zou eens bij de huisarts/gyn informeren of het een gevolg kan zijn van het spiraaltje… Succes!!
Mar, Kaat, Egni, Janine, hoe is het met jullie???
Hier gaat het goed. Weinig last van klachten nog steeds, dus kan niet beter. Vannacht voor het eerst in bed op klossen geslapen, was toch wel spannend. Ieder keer als ik wakker werd dacht ik, als ik er maar niet uitval :shifty: :shifty:
Vandaag komt mijn schoonmoeder op bezoek. Ik heb een beetje aparte schoonmoeder, dus ben benieuwd hoe dat zal gaan… Maar goed, ik sla me er wel doorheen .
Liefs, Angeltje
Heey meiden,
Wienie, klinkt me bekend die opvliegers! Iedereen heeft volgens mij wel een bijwerking, alleen de één heeft weer wat anders.
Mouse, ik heb nog geen duidelijkheid betreft mijn cyclus. Heb wel 2 weken geleden wat bloed verloren maar dat waren maar 6 druppies. Tegen de gyn zeg ik dus dat ik niet ongi bent geweest. Leuk uitje heb je gehad zeg! Lijkt mij ook wel lachen met dat gps enzo. Ik ben daar ook mee in de weer. Het is idd een gekkehuis met die sint, bewoners raken erg gestressed. Maar goed, eerst een paar bewoners die naar euro disney gaan, maar hebben nu stress om daar heen te gaan hihi
Woezeltje, fijn wat van je te lezen! Hoe gaat het nu met Luna? Ik hoop dat ze snel naar huis mag!
Bagheera, fijn bed had je zeg!! Dat is inderdaad ffies schrikken! Lekker heh wokken? Ik ben er ook helemaal gek op!! Ohh het water loopt me nu al in de mond!
Angeltje, leuke mand zeg! Echt lief van je schoonzus!
Jippie, wat gaat het toch hard heh? Bijna alweer januari en dan ivf/icsi. Ik weet nog wel dat je erover begon, en nu is het bijna zover. Dikke knuffel meis!
Nou hier gaat alles zijn gangetje. Ontzettend druk zoals altijd, en als ik vrij ben heb ik het nog druk! Gisteravond bij mijn buurvrouw buzz zitten spelen op de playstation, we stopten er maar mee op half 2, zo verslavend. Nu heb ik ook singstar besteld en nog een andere quiz van buzz, dus dat wordt weer lachen van het weekend!
Maandag voor een paar dagen naar euro disney, en dan hopen dat het snel 21 december is. Maar met mijn daginvullingen zal dat best snel gaan!
Liefs, Janine
Bedankt meiden voor jullie reacties.
Ik denk dat het inderdaad gewoon een langere cyclus is, hetzij door het spiraal, hetzij omdat het misschien gewoon bij me hoort.
Maakt ook niet uit verder.
Heel veel sterkte en succes allemaal met zwanger worden en zwanger zijn!
:dance: :dance: :dance: JEAH :dance: :dance: :dance:
Kijk es naar m’n banner!!!
Ben vanochtend dus bij de fertiliteitsarts geweest, voor de fm en heb 'n leuke uitslag mee naar huis gekregen: links zitten 2 eitjes: 1 van 13mm en 1 van 16mm. Ik spuit morgen de laatste puregon, en ga zaterdag de pregnyl spuiten (als 't me lukt :shifty: ).
Ze verwacht dat 't eitje (of allebei?!) dan zondag 'n sprongetje gaat wagen.
Ben best wel gelukkig, eindelijk krijgen wij ook 'n kansje!!!
Nu ga ik even uitgebreid op jullie verhalen reageren
Kus,
Kaat
Angeltje, houd je rustig meis. Die beeb moet nog heel ffekes blijven waar 'ie zit hoor!
Leuk zeg, zo’n verrassing van je schoonbroer en -zus!
Bagheera, is 't nog gelukt met 't zoeken naar de kassabon? En heb je je nieuwe bedje ook al inmiddels?
Woow, nog maar minder dan 1 maand. onvoorstelbaar he!!! Ben wel nieuwsgierig naar jullie hummeltje!
Goed nieuws wb de bacterie!!!
Sophia, balen van de test en wat vervelend zeg dat je zo’n last hebt. En dan ook nog die onduidelijkheid. Loop je ook al bij 'n gyn of fertiliteitsarts?
Kayleigh, heb je 'n mirena? Ik had 'n koperspiraaltje en werd de laatste 3 mnd (heb 'm maar 6 mnd gehad) ook pas na 42 dagen ongesteld. Heb nooit zware menstruaties gehad, overigens, dus kan niet zeggen of 't minder was bij 't spiraaltje. Ik weet wel dat ik vaak gelezen heb dat als je mirena hebt, je kans hebt om niet meer ongesteld te worden (en dus ook niet zwanger blijkt te zijn!!).
Net wat mouse zegt: denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor. Voor de geruststelling kun je nog even met je ha bellen.
Mouse, balen zeg van je ovu-test… kan me voorstellen dat je er sjaggie van wordt.
Spannend voor Brent, zaterdag!!! Deelt sint ook uit?
Was je nog geslaagd voor je 5dec-inkopen, van laatst?
he Jippie wat balen van de fm. Ongeduldige gyn is ook niet altijd verkeerd, nu zet hij (of zij) wel wat schot in de zaak, hoop dat dat helpt. Geef de moed niet op, meis, jullie beurt komt gauw. :hug:
Hoop dat je ook gauw weer lekker kunt netten vanuit huis!!
Wienie, da’s toch niet slecht he! Kunnen we samen op gaan dit weekend… laat ze maar springen hoor :mrgreen:
Janine, wat ben jij toch 'n bezige bij zeg!!! Ach, dan vliegt de tijd ook gauw he! Ben eerlijk gezegd even vergeten wat er de 21e dec. is :oops: :oops: Veel plezier in EuroDisney!
Liefs,
Kaatje
Haaaaaaaaaaai :mrgreen:
Ben ik ook weer es een keer. Is het herkenbaar dat je soms ff niet toe kunt verzetten te typen :shifty:
Had er een btje last van namelijk haha…
Allereerst welkom aan alle nieuwe meiden hier! Gezellig!!
Kaatje: Reageer eerst ff op jou, want wat een super nieuws! Een felicitatie is wel op zn plaats d8 ik zo… Hoeveel eenheden ben je eigenlijk aan het spuiten???
Janine: Hoe voel je je verder meid? Toch vreemd dat het bij een paar drupje bloed bleef laatst vind je niet :think:
En wat heerlijk naar Euro Disney maandag!! Geniet ervan!
Jippie: Balen dat je eitjes niet zo hard willen groeien. Wel echt fijn dat je zo’n meelevende gyn hebt die gelijk doorpakt. Nu alleen hopen dat het niet de andere kant uitslaat natuurlijk, een 6-ling zou ook wat zijn he :mrgreen:
Tot hoeveel eitjes mag je hebben willen ze een poging doen dan? Hier mag je dus normaliter niet meer dan 2 hebben… Succes, wanneer moet je terugkomen? Enne ik hoop dat je gauw weer internet hebt, ik mis je!!!
Angeltje: Hoe was het bezoekje gister? En goh, jij ook een aparte schoonmoeder?? Enchante, hahaha.
Hoe voel je je verder dan meis? Nog niet uit het bed gevallen?
Mouse: Heb je inmiddels alweer een ovu-test gedaan?? Echt balen, hoop dat je gauw 2 streepjes hebt!! En 2 weken daarna 2 streepjes op een andere test natuurlijk :kaars:
Wienie: Wat fijn dat je zo vroeg in je cyclus al groei hebt! Hoop dat je gauw weer op het wachtbankje plaats mag nemen!
Bagheera: Hoe gaat het met jou?? Nog zo’n last van steekjes en harde buiken?
Egni: Jij nog nieuws?? Hoe gaat het met je?
Nou bijna weer weekend dames! Heerlijk!! Hebben jullie nog plannen? Ik niet eigenlijk, lekker relaxen!! Moet nog tot zondag Primolut en dan heb ik 1 december een uitgangsecho en cystecontrole! Hoop dat ik weer mag beginnen, ga er stiekum wel vanuit!!! Can’t wait!
Kussss Mar
Hallo allemaal,
bagheera, kunnen die steekjes enzo geen voor weeen zijn ofzo? Bij twijfel gewoon bellen hoor, dan maar voor niks, das beter dan dat je te laat zou zijn!
angeltje, hoe was t met je schoonmoeder? Lijkt me wel vreemd ineens hoog slapen! Dan maar niet teveel rollen he!!
janine, veel plezier in euro disney!
kaatjes goed zeg die eitjes! Laat ze maar goed springen! Helaas doe ik niet mee met die sprong, daarover zo meer.
mar, heel herkenbaar hoor, soms geen zin om te typen enzo. En ik hoop dat je snel weer an de slag kan!
Nou, ik heb een baalbui. Had er al geen goed gevoel bij, vole me ook steeds zo sip. Vandaag weer meting gehad, en het eitje was nu 13 mm, dus nauwelijks gegroied in 2 dagen. Verder heel veel eitjes, nog een par van 11, maar dus niks nakkes nada. Hij wil maandag nog 1 keer kijken voor de zekerheid, maar hij verwcaht e rniet veel van. Omdat ik ook zoveel last van bijwerkingen heb stelt hij dan voor, als het maandag ook niks is om te starten met puregon spuiten…dus weer een maand kansloos. Als ik nou maar gewoon een kans had…
Maar ik raap mezelf maar weer bij elkaar en die droom wordt weer een stapje verder weg gezet…hopelijk doet dat spuiten iets…
Liefs wienie
Balen Wienie. Echt k*t he als je weer een maand moet wachten nu, herken het… Hoop mee op toch nog goed nieuws maandag!! *Groei eitjes van Wienie!! *
Kussie Mar
Hallo hallo,
Kaatje, wat goed zeg!!! Fijn dat de puregon zijn werk goed doet!
Je mag er dus nu echt voor gaan klussen super hoor!!! Heel veel succes! ik begin maandag met spuiten.
Wienie, getverdemme die rot eitjes ook echt balen meid! Ik hoop dat ze als nog gaan groeien en anders ook spuiten, join the club zou ik zeggen. Ik hoop dat ook jij snel een echte kans krijgt!!
Marr, ook ik heb de ene keer meer zin om iets te typen als de andere keer hoor!! :oops: lees wel altijd alles. Heb ook echt weinig tijd de laatste weken.
Ik hoop ook dat je 1 dec weer kunt starten met een nieuwe ronde!! Vast wel!!!
Janine, Heel veel plezier in euro disney!!! Leuk hoor in de kerst sfeer geniet ervan!!
angeltje, fijn dat je je nog goed voelt!! hoop dat je bevalling straks ook voorspoedig gaat!!
Heb je je schoonmoeder overleefd haha! Ik heb gelukkig een hele lieve!!
Bagheera, hoe voel je je nu?? Misschien wil de beeb er al wel gewoon uit!! Als het erger wordt toch gewoon bellen hoor daar is ze toch voor!!
Jippie, ik duim voor je dat er goede follikels groeien en er misschien iets meer springen!! wie weet gaat het deze laatste poging toch nog lukken. Houdt de moed er in hoor!!!
Voor de rest van de meiden :-*
Nou ik zit een beetje in een dip! Ben vandaag, ja pas vandaag weer ongesteld geworden. Had eigenlijk op dinsdag gerekend dus kreeg weer wat hoop.
voor mijn gevoel is er nu weer een periode waar in het niet gelukt is afgesloten en dat betekend dat er ook weer minder overblijft dat maakt me een beetje bang.
Aan de ander kant hebben we nu ook weer nieuwe kansen. zit gewoon een beetje in een negatieve periode . Hoop dat ik er snel weer uit ben en met goede moed aan de volgende stap kan beginnen.
maandag dus voor het eerst puregon spuiten ben benieuwd!!
Veel liefs
Egni