Meiden met een lange cyclus: deel 11

Hehe, had ik nu maar gezegd dat het toch de eerste was, dan was 't weer een meevaller morgen :mrgreen:

Ik kreeg zo’n zakje erbij met naalden voor 2 x spuiten, 2 van die grote naalden en 2 mini’s! :wink:

En 't is lekker chaotisch kletsen zo, maar indd erg gezellig!!

Doeggies

hoi hoi

Nou, ik zit weer aan de clomid hoor! Merk t meteen, maar daarover zo meer. Eerst even bijpraten!

Hoe is t met ons woezeltje en haar mooie dochter? Is er al meer nieuws? Hoop voor ze dat ze snel naar huis mogen!

kaatje, jij moet dus nu echt aan het spuiten gaan beginnen? Spannend hoor, maar het schijnt snel te wennen. En het is voor een goed doel! (ik heb nu makkelijk praten, maar als ik dat zelf ooit moet, piep ik wel anders!) Veel succes hoor!

Mar, hopelijk groeit er een eitje ofzo!!! Dat zou mooi zijn, of misschien toch zwanger? Zeg nooit nooit, vriendin van me was ook erg onrgelmatig, zwanger geworden door provera en al heen, dus idd eerst zekerheid voordat je aan de medicijnen gaat!!! Succes!

Enne leuk plaatje met die naalden zeg… :shifty:

Welterusten!!!

Liefs wienie

oh ja en dat ik zo merk dat ik aan de clomid zit, hebben jullie dat ook, hoe hoger de dosis hoe meer last? En ik heb niet eens een bijsluiter gelezen voor ik ermee begon toendertijd bij wijze van. Ik heb vandaag, dag 1, alweer last van lichte opvliegers, dan krijg ik ook meteen een knalrode kop als ik t maar een beetje warm krijg of me opgelaten voel en na uurtje in het donker kwam ik in huis en zag ik van die rare dingen…uitleggen is lastig, maar als ik dan op de vloer kreeg zag ik rare figuren en als ik me bewoog, of bijv mijn arm dan was t net of er in slowmotion 2 zwarte lijnen ofzo omheen bewogen. Ik vond t heel naar.

Zo erg heb ik dat nog niet gehad. Ik hoop maar dat het niet erger wordt!

Maar, heb nu wel weer beetje positieve spirit en ben alweer fit daardoor!!!

xxx

Goedemorgen!!

Wienie, dat had ik ook hoor! En soms denk ik dat 't nog niet helemaal uit m’n lichaam is, want ik heb die opvliegers nog tot en met hoor… Gisteren liep ik op 't werk zelfs in 'n t-shirtje rond :shock:

En die flikkeringen, zoals ik ze noem, zijn wat minder. Heel af en toe zie ik zo’n rare lichtstraal.

Je doet 't idd voor 'n goed doel, gaat wel over… Ik denk altijd “kunnen we vast wennen aan de zwangerschap”, want dat zal ook wel wat hormonenwisselingen met zich meebrengen! :mrgreen:

Mar, die spuit is toch voor Pregnyl? Niet voor Puregon? Daar heb ik wel naaldjes voor… maar vraag me af of dat voldoende is, want heb er maar 6 gekregen… Zal zo 'ns informeren, neem heel m’n hebben en houwen mee zo!

Mar, nogmaals: Toi, toi, toi!!!

Liefs,

Kaat

Hoi,

MAr, succes vandaag bij de gyn. Hoop dat je goed nieuws hebt!

Kaat, sterkte met prikken, brrr! Lijkt me niks, maar is voor een goed doel.

Wienie, zo erg heb ik nooit last gehad van de clomid, was allen rete sjacherijnig.

Nog nieuws van Woezeltje?? en hoe is het met jou Angeltje, nog steeds relaxt?

Bagheera, jij hebt nu ook al verlof neem ik aan. Bevalt het?

Ik heb de lijst aangepast. Wet niet meer wie de opmerking maakte,maar er staan idd veel mensen tussen die we bijna nooit zien, wat doen we daarmee? Vinden jullie het een bezwaar of laten we het zo staan?

Mouse

Hoi hoi,

Nou it’s all my own imagination heur dames :doh:

Nee, da’s ook niet helemaal waar. Die steekjes die ik voel dat is waarschijnlijk het vocht dat uit de cystes loopt nu. Gelukkig zijn ze aan het inkrimpen, maar zo’n overstimulatie als ik had zorgt vlgs haar ook voor pijn. Ook kan het zijn dat er een cyste aan het draaien is op mn eierstok :eh: en dat zou ook de pijn veroorzaken… dusss, helaas maar was er al niet teveel van uitgegaan, 't was natuurlijk mooi meegenomen maar zonder hormonen vertikken mijn eitjes het, ze zullen ook es meewerken :hand:

Maar het is ook wel goed dat de boel nu tot rust komt, morgen begin ik met mn Primolutkuur voor 10 dagen, en dan in mn nieuwe cyclus op dag 3 extra controle of de cystes echt wegzijn.

Dus nog 2 weekjes en dan doe ik weer mee dames!!

Kaatje: Hoe ging de prikinstructie? Mocht je gelijk al zelf prikken?? Ik heb aan je gedacht hoor!!! :angel:

Ben heel benieuwd hoe het gegaan is!

Wienie: Kl*te he die clomiddagen, ik herken veel van de bijwerkingen. Zag ook kleurenspots en liep een keer op mn werk door de gang, zag ik allemaal grote blauwe bollen :shock:

Goedkope drugs hahaha. Hoop dat er was moois groeit nu!! Slik je nu 150??

Mouse: Van mij mogen de mensen die hier echt nooit meer komen wel van de lijst, maar ik wil het niet op mn geweten hebben hoor :shifty:

Als je tijd hebt wil de die van mij dan ook nog even kort aanpassen?

PCO + luteale fase insufficiëntie. 5 rondes Clomid+ Pregnyl gehad, in oktober begonnen met Puregon. Zoiets??

Jij nog nieuws Mouse? Welke cd zit je inmiddels??

Kus

Mar

Hoi meiden,

Kaat: sterkte met prikken joh!! Lijkt me best een beetje eng. Maar zoals Mouse al zei, het is voor een goed doel. Succes!!

Wienie: ik had ook altijd erg last van de clomid. ‘Clomid-blues’ noemden Woezeltje en ik dat altijd (arme hubbies :mrgreen: ). Sterkte (ook voor je hubbie, hahaha)

Mouse: van mij mag je de lijst ook inkorten hoor, er staan idd een hoop mensen op die hier nooit meer komen. En idd, hoe is het met jou? In de klusdagen toch? Veel succes weer deze ronde!! Het is alweer veel te lang geleden dat er hier een zwangere bijkwam!!

Mar: fijn dat je over 2 weekjes weer opnieuw kunt beginnen. Het is niet makkelijk, maar toch weer nieuwe moed verzamelen voor een nieuwe ronde!!! Hopelijk wordt de pijn snel minder en zijn de cystes straks helemaal verdwenen!!

Ik heb sinds dinsdag niets meer van Woezeltje gehoord. Ik ga haar vandaag ook even niet bellen, lijkt me al moeilijk genoeg om met lege handen thuis te komen zonder dat iedereen vraagt hoe je je voelt. Ik hoop maar dat Luna snel naar huis mag!! Tot die tijd kunnen ze gelukkig wel de hele dag in het ziekenhuis bij haar zijn, maar dat is toch heel wat anders als lekker thuis… :cry:

Met mij gaat het goed. De rugpijn is echt stukken minder geworden en ik kan ook weer wat meer voor mijn gevoel. Gisteren ben ik lekker aan het freubelen geslagen, ben nu zelf geboortebedankjes aan het maken met tule. Ik zal vanmiddag wel even een fotootje plaatsen… Dus ik vermaak me eigenlijk prima!!

Liefs, Angeltje

Haaai!!!

Angeltje, hoe zijn de geboortebedankjes geworden? Ben erg benieuwd, dus hoop dat je gauw even tijd hebt om 'n fotootje te plaatsen!

Mar, balen zeg… maar dit verklaart in ieder geval de pijn en geeft je rust. Zo kan je tenminte met 'n goed gevoel aan de primolut beginnen. Moge 't over 2 weken positief zijn voor je… ooit werken ze mee, die eitjes van jou… believe me! :hug:

Lief dat je aan me dacht! heb ook even 'n momentje aan jou gedacht hoor!!

Woezeltje, hoop zo dat Luna gauw bij jullie thuis mag zijn en jullie echt genieten kunnen. Dat je straks weer lekker bij ons komt kletsen over je meissie!!!

Vanochtend dus wezen prikken: valt echt super mee hoor!

Vond 't zelf wel 'n hele kick dat 't me zelf lukte. Ik zat wel weer met m’n bibbers, maar gelukkig was de assistente erg lief! Uiteindelijk is 't me gelukt hoor!

Kreeg gelijk ook zo’n branderig gevoel op die plaats, maar dat trok gauw weer weg. Mar, had jij ook al meteen dezelfde dag dat je je anders voelde? Heb al 2x steekjes linksonder gehad, maar of dat wat te betekenen heeft horen we pas over 'n weekje! Voel me wel de hele dag erg heppie, heel raar… Hoop dat ik volgende week niet 'n dompertje krijg… :shifty:

Liefs,

Kaatje

Kaat: goed dat het is gelukt met prikken en dat het meeviel!!! En nu idd maar hopen op een goed resultaat. Ik duim in ieder geval met je mee!!

De bedankjes zijn erg leuk geworden, al zeg ik het zelf :mrgreen: .

Hoe is het met alle andere meiden, het is hier zo stil…

Liefs, Angeltje

En met zijn allen in een lekker zoetsappig mandje :inlove:

Nou ik denk dat ik dan maar op kraamvisite komt hihi

Meiden,

Waar zijn jullie?? :shock:

Ik vind het erg stil hoor hier :frowning:

Angeltje: Wat een super mandje en presentje :inlove: Echt geweldig!!

Hoe gaat het met je nu? Of ben je ook stiekem aan het bevallen misschien :naughty: Hihihihihi :mrgreen:

Al nieuws van Woezeltje???

Kaatje: Meis, echt super dat de prikinstructie zo meeviel! En dat gevoel van trots zijn is voor mij ook erg herkenbaar! Hoe vergaat het je allemaal? Prik je elke dag zelf? En wanneer is je eerste fm deze ronde? Spuit je ook 50 ie?

Janine, Bagheera, Egni, Jippie, Mouse hoe is het met jullie??

Kussie :-*

Mar

Ja het is hier rustig he? Moet zeggen dat k zelf ook druk ben geweest, dus ook niet hier. Maar rapprten in het net al bijna af en vandaag hebben ze de voortuin opnieuw aangelegd, dus weer wat dingen van het verbouwlijstje! Yes, wat zullen wij genieten daarna. Heel materialistisch misschien, maar ik ben echt heel trots op ons huisje, samen veel werk en geld in gestoken, dus genieten er ook echt van!

Verder heb ik zoveel last van bijwerkingen gehad van de clomid, dat ik bijna dacht dat ik gek werd! :wall: Ik heb overdag wel eens een opvlieger, maar 's avonds na 7enen begint het gedonder. Ik zie alles als een sort vertraging, en dan met name in het donker en dan de contouren van dingen die bewegen of licht hebben of reflecteren. Net alsof er nog 2 strepen achteraan/omheen zitten. In het licht heb ik het niet, alleen verschil licht donker naar mijn idee…en als ik tijdje in donker ben geweest, bijv auto, dan kom ik binnen in het licht en dan begint alles te schieberen.

Ik vind t best eng hoor, want zo stap ik dus niet in een auto en voel me heel onzeker…zou dit dan vanaf nu elke keer zo erg zijn? Want dan heb ik dus 5 dagen in d emaand “huisarrest” denk ik dan. Maar ik houd het doel maar voor ogen, dat scheelt! (Ik kijk nu trouwens ook af en toe dubbel :shifty: )

kaatjes, dus jij had vooral opvliegers? Daar heb ik dan het minste last van, die dingen zien is bij mij t ergst.

Hoe gaat t met spuiten, lukt dat een beetje? En hoe lang moet je dat dna doen in een cyclus? En wanneer mag je voor een meting? (Ben je al ongi trouwens?) Ik mag woensdag weer, dag 10. Toch sta ik er deze keer anders tegenover, minder hoopvol. Ik durf niet zo goed zo enbthousiast te hopen, bang voor teleurstelling, beetje zelf bescherming denk ik!

mouse ik maakte die opmerking…maar ik ben vrij nieuw hier dus heb eigenlijk geen recht van spreken…maar mensen die al aantal weken niet meer geweest zijn…die kunnen toch wel weg?

Oh ja, chag ben ik trouwens ook…mijn vriendje moet het erg ontgelden, maar hij heeft er begrip voor en maakt zich wel zorgen als ik zo raar zie!

Mar, toch goed dat je zeker weet dat het veil;ig is om aan de primolut te beginnen, en toch goed dat er nu misschien wat vocht lekt, dan zijn ze sneller weg! Zit trouwns aan 150 nu ja.

Wat schattig, die bedankjes! Veel werk geweest! Ik heb dan nu ook de clomid blues haha, en hubbie de last er nog erger van hihi

En hoe is t met de rest?

En nu ga ik genieten van mijn vrije avond!!!

Liefs, wienie

hoihoi,

Ben er ook weer hoor. Had gisteren een uitje met werk. Dagje Brussel, met citygame: met gps en gsm de stad door om opdrachten uit te voeren en vragen te beantwoorden. Was erg leuk en heerlijk weer en . . . . . .

Ons team had gewonnen!!! Verder weinig te melden eigenlijk. Moet morgen druk aan de Sint inkopen. Wat mij betreft mag de lijst ook ingekort hoor wienie, ik zal morgen eea aanpasen. Baterij van de laptop is bijna leeg. Ik zit trouwens op cd 14, ben benieuwd!

Angeltje, superleuke bedankjes!! Heb je ook een boekje voor de visite om een wnes of iets dergelijks in te zetten. Ben het zelf bij Brent vergeten te doen en heb dar echt spijt van. Nog iets van Woezeltje gehoord?

Janine, nog wat meer duidelijkheid over je cyclus?

Mar, balen dat het niet het nieuws was waar je op hoopte. Ben je al begonnen met de primolut?

Kaat, hoe is het met prikken?

KUs, Mouse

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties. En Mouse, jij voor het schattige slabbetje!!! :-*

Ik wil alleen even laten weten dat ik sinds vrijdag weer thuis ben, en uiteraard, zonder Luna. Ze heeft nog steeds zuurstofdipjes en het eten begint nu een beetje op gang te komen. Ons meisje is veel bloedverloren tijdens de keizersnede en heeft daardoor een bloedtransfusie gehad. Ze is nu langzaamaan aan het aansterken.

Met mij gaat het sinds gister wat beter. De keizersnede is erg zwaar geweest. Het is allemaal goed gegaan, maar dit dankzij ballonnen die in mijn buik zijn geplaatst voor de keizersnede zou beginnen. Deze hebben veel bloedverlies tegengegaan. Ik moest er maar niet over na denken wat er zou zijn gebeurd ald=s deze er niet in hadden gezeten… Ik ben ruim 2,5 liter bloedverloren, dit komt door de voorliggende placenta, die ook nog eens precies op de plek van de snee lag. Bij de eerste snee spoot het bloed er al uit. Al met al een hele zware tijd gehad, ik moet nu nog steeds aansterken. Mijn HB was na de bevalling 4,0. Ik zat net op het randje van wel of geen bloedtransfusie. Uiteindelijk hebben ze het aangedurfd om het niet te doen.

Ik zit van 10:00 uur tot 22:00 uur in het zh bij ons meisje en heb nu even weinig tot geen tijd om jullie te schrijven, maar dat ga ik daarna weer helemaal inhalen!!! Het hele bevallingsverhaal volgt nog en een foto ook. Maar eerst heb ik de tijd voor Luna en mezelf nodig. Ik zal via Angeltje laten weten hoe het gaat. (sorry Angeltje, dat ik je te weinig bel!!! Ook dat ga ik goed maken!!)

Succes meiden en tot snel!!

Oja, Ondanks dat het allemaal niet goed loopt en we een slechte start hebben gehad, is dit het mooiste wat je kan overkomen!!! Ze is prachtig!!! :inlove:

Liefs Woezeltje

Woezeltje: neem rustig je tijd! Alle begrip dat je niet dagelijks kunt reageren hoor, groot gelijk dat je zoveel bij jullie meisje bent!

Hopelijk sterk je gauw helemaal aan en mag Luna ook mee naar huis.

Angeltje: mooie bedankjes zeg! :inlove:

Mouse: ja mijn verlof is definitief ingegaan vorige week, maar ik moest na mijn ziekenhuisopname helemaal stoppen met werken van de gyn.

Tja, het hele dagen binnen zitten en weinig of niks doen begint me aardig te vervelen, dus ik ben weer met de Sims 2 begonnen. Ik ben zowiezo al geen stilzitter, maar verplicht binnen blijven en niet te veel doen maakt de dagen lang lijkt wel.

Gelukkig heb ik de Sinterklaaspuzzels gehad van de Stadsnieuws en de Koerier zodat ik daarmee ook nog lekekr verder kan!

Vannacht is ons bed uit elkaar gevallen :frowning:

Bed is amper 4 weken oud, mijn man kwam thuis, ging op bed zitten en BAM daar lagen we met ons hebben en houwen op de grond.

Hij heeft het bed met dozen en planken ondersteund zodat we toch konden slapen en zou er vandaag naar kijken, maar voor mij hoeft die nest niet meer, bah.

Morgen de ikea maar bellen om te vragen of het normaal is dat je niet op het voeteneind van je bed kunt gaan zitten. Ik heb dus weinig geslapen, de schrik zat er goed in. Pffffft

Hoi meiden!!!

Woezel, fijn dat je er weer bent!! Doe maar rustig aan en zorg dat je goed opknapt voor als je Luna mee naar huis mag nemen. Erg mooie naam trouwens!!

Hoop dat ze snel mee naar huis mag!!

Marr, wat jammer dat het geen groeiende eitjes waren die je voelde. maar wel fijn dat de overstimulatie nu minder wordt.

Hoop dat je snel weer mag beginnen met een nieuwe ronde.

Bagheera, jeetje dat is balen net een nieuw bed!! Het lijkt me niet normaal dat je er zo doorheen zakt inderdaad.

Fijn dat je verlof hebt. Hoop dat je je wel weet te vermaken.

Nog even en dan kun je lekker met je kindje aan de slag!!

Angeltje, erg leuk die bedankjes. Had er nog nooit van gehoord! Erg leuk idee!

Hoe is het verder met je? Laatste loodjes??!!!

kaat, hoe gaat het nu met spuiten?

Merk je iets avn bijwerkingen? Wanneer moet je voor het eerst voor een FM?

Ik denk dat ik donderdag ga beginnen als ik dinsdag tenminste ongi wordt.

moet zeggen dat ik het toch wel spannend vind allemaal.

Maar ja het is voor een goed doel!!

Liefs Egni

Hoi hoi, ben vandaag nar holiday on ice geweest. Was een mooie show. Vorgere wilde ik ook altijd zo goed kunnen schaatsen, is zo knap!

mouse, lijkt me leuk zo’n gps tocht. En al sint inkopen gedaan?

woezeltje, wat heftig allemaal, maar jullie hebben vast een mooi meisje. Genier ervan en hopelijk is ze er snel boevenop! (en jij ook)!

bagheera, dat lijkt me niet moeten kunnen een bed wat in elkaar zakt na 4 weken. Balen hoor, hopelijk wordt t snel opgelost en anders maak je er toch een kermisbed van? (zo noemde mijn oma altijd de matras op de grond waar ik in mocht tijdens het logeren!)

egni, houd dat doel maar voor ogen, dan komt t vast goed! En kan het ook zijn dat je niet ongi wordt? :slight_smile: (ik weet even niet meer hoe het zat met jou deze ronde)

Andere meiden, hoe is tmet jullie?

Liefs wienie

Ohhh Angeltje, wat mooi zijn de bedankjes geworden! Heb je dat helemaal zelf in elkaar gefrutseld? Echt leuk… ik moet dat onthouden, hoop over enkele maanden daarvoor bij je aan te (mogen) kloppen!!! :mrgreen:

Mar, ik vind 't allemaal reuze meevallen. Zet elke ochtend ff m’n verstand op nul en die naald erin en klaar. Voel me er ook erg goed bij, moet ik zeggen. Donderdag is de fm, ben nu al zenuwachtig :wink:

Hoest met jou, gisteren aan je primolut-kuur begonnen? Hoop dat de komende dagen voor je voorbij vliegen en je gauw ook weer de junk uit mag hangen :-*

Mouse, klinkt erg leuk die dag in BE! Gewonnen: JIPPIE!!! Goed gedaan hoor!!!

Dag 15 vandaag (dus…)… spannend… krijg je ook nog 'n fm of niet?

En ben je geslaagd met de 5-dec-inkopen??

Woezeltje, ik moet echt even slikken als ik jouw berichtje lees. Je klinkt zo positief en zo trots, ik ben echt superblij voor je!! Dikke knuff, nogmaals! Geniet van je meisje en neem de tijd om aan te sterken, wij komen niets te kort hoor, horen straks je verhalen wel dubbel aan :inlove:

He bah, Bagheera… kan me voorstellen dat je niet lekker hebt geslapen, ook dat nog eens… Hoop dat je weer gauw lekker ligt, meissie…

't valt allemaal reuze mee, Egni. Maar heel logisch dat je 't spannend vind. Als ik er nu aan denk dat ik morgen weer moet spuiten, vind ik 't ook nog 'n hele prestatie dat ik 't zomaar doe. 't lijkt wel alsof er 'n knopje om gaat en ik 't zomaar ineens zet.

Bijwerkingen: ja… ben wat emotioneler in de positieve zin: vind hubbie helemaal geweldig, wil 't liefst de hele dag aan 'm vastgeplakt zitten! haha… en vrolijk, ook dat. Verder 1 minder iets en dat is dat ik last heb van m’n knieen en ellebogen. De eerste paar dagen ook ietsje meer rugpijn zoals bij 'n menstruatie en wat steekjes in m’n eierstokken, maar daar heb ik vandaag nauwelijks meer last van!

Hoop dat je gauw mee kunt praten, lijkt me wel gezellig!!!

Ohja, donderdag is de fm! Duim je voor me?? :shifty:

Kus,

Kaatje

Hoi meiden,

Zo, ook weer even mijn weekendschade inhalen :mrgreen:

Kaat: haha, wat een grappige bijwerkingen heb jij, dat zal hubbie vast niet erg vinden :wink: . Ik duim op een positieve FM donderdag!!!

Egni: het is zeker voor een goed doel meis, vergeet dat niet!! Ik hoop dat je donderdag idd kunt beginnen en dat het allemaal reuze meevalt!!

Bagheera: jakkes, dat is idd schrikken van jullie bed!! Maar goed dat er niets ernstigs is gebeurd zeg. Ik hoop dat ze een beetje meewerken bij de Ikea.

Woezeltje: lief dat je even hier bij ons langskomt in deze moeilijke en hectische peiode!!! Neem alle tijd die je nodig hebt, wij lopen echt niet weg met zijn allen hoor!! Dikke kus :-*

Mouse: klinkt leuk, zo’n uitje met je werk. En nog gewonnen ook :clap: . En ben je geslaagd met je sint-inkopen? Gelukkig heb je nog even de tijd…

Wienie: is toch niet materialistisch, iedereen vind het toch leuk om zelf iets op te bouwen en daar van te genieten!! Mag je best trots op zijn hoor. En jakkes, die lichtflitsen enzo klinkt best heftig, ik heb dat nooit zo ernstig ervaren hoor. Heb je er al eens met de gyn over gebeld??

Mar: mafferd, ik ben niet stiekem aan het bevallen hoor :mrgreen: . Ik moet nog even minimaal anderhalve week geduld hebben en dan mag het… (anderhalve week :shock: :shock: :shock: ). En hoe is het met jou?? Heb je nog last van je buik?

Janine: je mag best op kraambezoek komen hoor, gezellie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:. Hoe is het met jou? Goed weekend gehad? En hoe gaat het nu op je werk met die vervelende collega?

Hier een lekker rustig weekend gehad. Zaterdagavond op visite geweest bij mijn zwager en schoonzus en ze had zo’n leuke mand voor me gemaakt. Deze was eigenlijk bedoeld voor een babyshower die ze voor me aan het organiseren waren, maar doordat ik in het ziekenhuis kwam is het toen niet door gegaan… Maar toch heel erg lief en leuk!!

Verder gaat het goed. Vrijdag en zaterdag had ik weer wat rozig slijmverlies dus ik heb het meteen maar weer wat rustiger aan gedaan. Gister en vandaag nergens meer last van gehad, dus dat is erg fijn. Morgen weer controle bij de vk.

Nou meiden, fijne dag allemaal!!

Liefs Angeltje