Meiden met een lange cyclus: deel 11

Hey Egni,

Heb je pb gehad, wat jij zegt, zo voelt het voor mij ook hoor meis :-*

Je mag me ALTIJD mailen, hyven pb’en. Ik hoop echt dat je iig in 09-07 zwanger bent!! Ga heel hard voor je duimen :thumbup: Heb je nu ook lekker vakantie? Ik wel, heerlijk ff niet naar mn werk…

Wat vreemd dat het bij jou niet vergoed wordt zeg. Waar ben je verzekerd? Ik bij het IZA en heb ook het ‘basic’ pakket, maar krijg alles gewoon vergoed. Als ik jou was zal ik er nog es achteraan gaan, of anders iig anders verzekeren per 1 januari. IZA is echt een superverzekering wat dat betreft, voorheen was het een particuliere verzekering voor ambtenaren, maar sinds alles is omgegooid kan iedereen zich verzekeren daar en zelfs bij het goedkoopste pakket wordt alles gedekt! Die spuithormonen zijn echt asociaal duur he… Succes meis!

Haai meiden!

Mouse, valt wel mee met de blauwe plekken hoor :mrgreen: Alleen koud-prikken is geen succes, weet ik nu uit ervaring. Logisch dat ze je daar ook voor waarschuwen :doh:

Balen zeg, de :twisted: weer op bezoek… wat is metformine eigenlijk?

Meid, 12 jan is 't zo, hoor!!!

Woezeltje, lief van je!

Luna heeft d’r charmes blijkbaar op de goede plaats zitten, dat die jengeluurtjes in 't niets vallen! Geniet er lekker van, meis!

Janine, getsie… Veel sterkte met schoonmams…

Egni, kop op meis. Het is balen dat je ongi bent geworden, maar mijn fert.arts zei dat de kans dat je zwanger raakt zowieso maar 15% is en dat er dan nog niet eens wat aan de hand moet zijn. Laat je niet gek maken… Hopelijk was dit de laatste ongi :pray:

:hug:

Jippie, gossie dit duurt echt fcking lang zeg, is toch werkelijk niet normaal meer… hoop dat je dit jaar nog kan internetten thuis, maar ik heb er 'n hard hoofd in… Hopelijk tot gauw!

Mar… :hug:

Meissie toch, wat 'n bokkenieuws weer zeg. Ik snap er niets meer van.

Begrijpelijk dat je je nu zo klotie voelt… en dat met deze familiare dagen… take care :-

Angeltje, wat mooi geschreven, je berichtje voor Mar. Ik pik er ook wat hoop en positiviteit van op, als 't mag :wink: :-

Beterschap Wienie,

Donderdag weer 'n fm gehad, geen samenlevingstest want 't eitje was pas 10mm. Omdat de feestdagen voor de deur staan, mag ik morgen bij 'n dienstdoenende gyn 'n fm laten doen, die bepaald dan of ik pregnyl mag spuiten, of moet stoppen. Dus deze maand geen fm, wie weet volgende ronde. Ben al blij als die kerstei(eren) toch willen groeien. Voel wel al wat steekjes onderin m’n buik, herkenbaar van de vorige cyclus, dus ik hoop nog gewoon ff door…

Meiden, ondanks alles, geniet toch van de kerst

Dikke :-

Kaatje

Hallodielo

Egni, jeetje wat kl*te zeg dat je het niet vergoed krijgt, ik schrik er van!

Wat vervelend vind ik dat nou! Echt shit shit shit, dikke knuffel voor jou!

Mar, jij een hele dikke knuffel, en op ckers hebbie een lieve (andere) schoonzus!! Meid, ik hoop dat jij snel ook goed nieuws te vertellen heb! Ik heb een paar berichten terug getikt hoe het was bij de gyn!

Kaatje, balen zeg nog geen test, wanneer moet je weer? O ik zie het al, bij de volgende ronde.

Alweer 2 dagen gewerkt, nog 3 te gaan en dan weer 3 januari aan de slag! Vanavond gaan we naar de film Holiday in pathé de kuip, heb er wel zin in!

Met schoonmoeders schijnt het wel beter te gaan, haar lever is wel op, het is nu afwachten wat de volgende stap is.

O, en ik ben ook aan het sonjabakkeren! Ruim 2 kilo eraf in 2 weken! Lekker maar ik ben benieuwd hoe lang ik het vol houdt!

Meiden, fijne kerst!

Vrolijk kerstfeest!

Ik weet niet of iemand dit nu leest, maar heb weer een twijfelmomentje…Gister dacht ik ongi te zijn geworden, behoorlijk wat bloedverlies, dat wil zeggen bruin maar ook al rood (lekkere details), wel tampon nodig maar niet heel veel om te verwisselen. Vandaag lijkt t pas echt meer te zijn geworden, maar nu dus, tel ik dan toch gisteren als dag 1 of vandaag, want dat maakt het verschil met 2e of “3e” kertsdag gaan spuiten. Het was wel dus ook rood en al vanaf 's ochtends gisteren, maar telt dat dan als t nog niet heftig is? Ik hoop dat iemand t antwoord vandaag nog heeft!

Fijne dag!

Liefs wienie

De dag wanneer je bloedverlies krijgt is de eerste dag!

Hoi meiden,

Wienie: ik hield altijd de 1e dag van bloedverlies aan, ook al was het bruin… Wel ontzettend balen meis, dat je weer ongi bent geworden :cry: . Op naar de volgende ronde, ik :thumbup: voor je!!

Janine: ik hoor heel veel mensen over het Sonja bakkeren. Een vriendin van mij is er al 6 kilo mee kwijt!! Dus lekker doorgaan als je het volhoudt hoor, goed van je!! (en fijn dat het met je schoonmoeder iets beter gaat).

Kaat: ik hoop ook op een mooi kerst-ei voor jou. Duimerdeduimerdeduim! En fijn dat je ook wat aan mijn berichtje voor Mar hebt, dat is alleen maar mooi toch. Ik gun het jullie allemaal meiden!!!

Egni: potverdrie meis, wat een !@$@#nieuws zeg. Moet je de kosten ook nog eens zelf op gaan hoesten. Sommige dingen kloppen echt niet in dit land hoor!!! Succes met spuiten en ik hoop dat je je pakket aan kunt passen. Vind dit echt niet normaal hoor. Al die mensen die bijvoorbeeld veel te dik zijn worden maar geholpen met bypasses enz. en al die rokers met hun slechte longen… En dan moet je dit zelf betalen??? Belachelijk!!! (ik weet dat ik nu een beetje alles over 1 kam scheer, maar ik vind het zo krom…)

Mar: Fijn dat je toch weer wat positiviteit uit mijn berichtje hebt kunnen halen meis. Dat was nou net de bedoeling :mrgreen: . En met Nordin gaat het goed hoor. De nachten gaan nog steeds niet lekker, hij heeft elke nacht zeker wel 3 huiluurtjes. en ik geef geen bv. Vanaf het begin af aan is het problematisch geweest met de hoeveelheid melk die ik produceer, dus ons mannetje had na 2 dagen al bijvoeding nodig. Sindsdien ben ik heel druk met zoveel mogelijk aanleggen en kolven enz. maar helaas blijft de productie laag. Dus alles wat ik kolf en wat hij binnenkrijgt is mooi meegenomen, maar in prncipe krijgt hij dus gewoon flesvoeding :cry: . Ik baal er heel erg van, maar het is helaas niet anders. Het belangrijkste is dat hij binnenkrijgt wat hij nodig heeft…

Hoe is het met alle andere meiden? Ik hoop dat jullie allemaal een hele fijne kerst tegemoet gaan!!! Geniet ervan en ik vertrouw erop dat we hier het volgende jaar een hele hoop zwangeren krijgen :thumbup: .

Liefs, Angeltje

Ik heb eerste spuit gezet! Na tranen dat ik niet durfde…maar viel 100 % mee! En nu groeien die eitjes potdikkie!!! En ik mag van mezelf nu wel weer een nod neerzetten en zo’n leuke banner, hopelijk kan ik er dan nu eens iets mee!

Goed zo Wienie!!! :clap: :thumbup:

valt inderdaad mee he!

Ga nu heel hard voor je duimen op mooie eitjes en misschien wel meer… :pray:

liefs Egni

Wauw wienie, cool hoor jezelf spuiten!!! Ik durf wel bij mij zelf suiker te prikken… maar mezelf een injectie geven… brrr moet ik nog niet aan denken…

Ik zit nu helemaal op en top opgemaakt en wel te wachten tot half 8 want dan gaan we uit eten!!! Mmm

Vandaag een SAS dag (schijt aan Sonjabakker dag) hihi

Bedankt voor de felicitaties! Heel lief van jullie.

Kaatjes: Veel succes donderdag! Je gaat er nu wel goed mee om zeg, zo van: “we zien wel wat er komen gaat.” Knap van je.

Mouse: fijn dat het in Euro Disney zo leuk was! Heerlijk hoor een paar dagen er tussenuit. Je hebt het verdient!

Woezeltje: goh, wat vervelend van die jengeluurtjes, hopelijk slaapt Luna gauw door!

JanineB: Bah wat een vervelende berichte van je schoonmoeder zeg. Gelukkig gaat het al beter. Knap dat je al 2 kilo kwijt bent, hou vol meid!

Egni: jee zeg, kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Ik kan je alleen maar sterkte wensen, kun je de gyn niet bellen om te vragen naar uitleg? Dikke knuf voor jou! :hug:

Jippie: Succes met verhuizen en kussen bij je zus, hopelijk zijn jullie gauw lekker op orde!

Mar22: Lieverd, ik begrijp je helemaal. Maar als je er zo als een berg tegenop ziet, waarom blijf je dan niet lekker thuis met hubbie? Leg het je familie gewoon uit dat je het even niet trekt op het moment. Juist net nu moet je voor jezelf kiezen hoor, ookal zal je familie dat niet leuk vinden. Moet jij je diep ongelukkig zitten voelen om anderen een plezier te doen?

Ik heb op een gegeven moment ook voor mezelf ( en hubbie) gekozen en sindsdien gaat het stukken beter met me.

En die gyn? Ik snap niet dat die niet gewoon een collega om raad vraagt. Vraag desnoods een 2nd opinion ofzo… dat is echt een waardeloze uitspraak van je gyn…

Ik wilde dat ik iets voor je kon doen van deze afstand, maar meer dan een dikke digitale kuffel zit er niet in denk ik :hug: :hug:

Verder sluit ik me aan bij Angeltje: ook hier vorig jaar in en in verdrietig met oud en nieuw en nu ligt hier een wolk van een dochter…

Niet de hoop verliezen, hoe moeilijk dat ook is! :hug: :-*

Nu ik doorlees zie ik dat jullie alleen 's avonds gaan, goed zo meid, je bent goed op weg! :thumbup: En misschien ook aan je schoonzus uitleggen wat dat nieuws met jou/jullie doet, dan kan ze er rekening mee houden.

Wieniex: Beterschap! Hopelijk ben je gauw opgeknapt. En ik hield ook de 1e dag aan, of het nu rood of bruinig was. En kan me voorstelle ndat het spannend is om jezelf te spuiten, maar goed gedaan! :clap:

Egni: Nee toch? :shock: Jee wat een verschrikkelijk nieuws dat je die 900€ zelf moet betalen! Groot gelijk dat je je pakket uit gaat breiden, die prijzen zijn ook niet normaal zeg.

Kaatje: groot gelijk dat je nog hoop houdt hoor, wie weet… ( sorry, moest wel lachen om je “kerstei” )

Ik zal mijn verhaaltje maar kort houden, is niet leuk voor jullie als ik maar blijf praten over ons Kimberly. Ze doet het goed, wordt alleen 's nachts vanaf 22 uur bijna ieder uur wakker. Pas vanaf 's morgens 6 uur slaapt ze door. Dus vanaf dan slapen wij ook. Maar zelf vind ik het niet erg, we hebben lang genoeg moeten knokken en we staan dan gewoon op.

Ze is nu al bijna op geboortegewicht, terwijl dat normaal na 2 weken is.

Hopelijk hebben jullie toch fijne kerstdagen gehad en alvast een gelukkig nieuwjaar, hopelijk kunnen we in 2007 samen babbelen over slapeloze nachten, krampjes en verschoningen enzo! Een heeeeeeeeeele dikke knuffel voor jullie allemaal! :hug:

Hoi meiden,

Even heel snel en kort berichtje. Zit op werk en is druk! Thuis ligt de compu plat aargh.

Wienie, knap hoor dat je zelf hebt geprikt. Ik zou het doodeng vinden

Egni, balen dat je het zelf moet betalen. Ik vind het ook erg onduidelijk, ben nu aan eht kijken hoe het bij mijn verz. zit. Ik zou m’n verzekering uitbreiden als dat kan.

Mar, balen meis, knap dat je weer positief bent en een dikke :hug:

Janine, hoe gaat het met je schoonmoeder? Wat een schrik zeg! Hoop dat het weer beter gaat. Hoe was je diner? Goed zeg dat je in deze tijd 2 kg bent kwijt geraakt. Ik hoor om mij heen ook goede verhalen over Sonja Bakkeren :dance:

Woezel, hoe was Luna’s 1e kerst?? Is de verkoudheid al over?

Angeltje, ontzettend mooi geschreven voor Mar, ik denk dat wij allemaal wel iets er uit gepikt hebben voor onszelf! :-* Dat wordt nog even nachtbraken met Nordin! Nou ja zo lang je nog verlof hebt kun je je redelijk aan hem aanpassen! Wat ebtreft de bv ik begrijp dat je er van baalt, maar als het niet gaat, dan gaat eht niet meis. Ik heb dat met Brent ook gehad. En uiteindelijk is het belangrijkste dat ze genoeg eten.

Bagheera, fijn dat het zo goed gaat met Kimberly!

En Woezel, Angeltje & Bagheera, top dat jullie lekker hier mee blijven schrijven! :-*

Kaatje, hoe gaat ie?Is er nog nieuws?

Hier de kerstdagen goed doorgekomen, alhoewel de weegschaal wel wat meer aangaf dan voor de kerst, tja eeeh :think: Verder ben ik 1e kerstdag tante geworden van een neefje, Ralf!! Mijn nichtje smste 's avonds dat het toch een kerstkindje is geworden. Vandaag en morgen moet ik nog werken en dan tot 2 jan. vrij. Met oud & Nieuw zijn we lekker thuis. Gaan jullie nog leuke dingen doen en moeten jullie ookw erken of genieten jullie van vakantie??

Kus, Mouse

Hai hai meiden,

zo de kerst zit er weer op.

Bagheera, het maakt mij niet zoveel uit hoor als je over Kimberley kletst! Ik zou het volgens mij ook doen! Wel ontzettend lief dat je aan ons denkt!

Mouse, gefeliciteerd met je tante-schap… Leuke naam ook!

Nou, vandaag mijn laatste late dienst, dan 6 dagen vrij!! Zaterdag wil ik eigenlijk weer naar de bios, want Saw 3 draait. Maar afgelopen zondag zijn we ook de bios geweest, The Holiday. Wat een leuke film, maar wel een meidenfilm. Leendert vond de film ook wel leuk. En wat is de Jude Law ook een scheetje hoor!

Met schoonmoeders gaat het met ups and downs. We worden er helaas niet wijzer van. Best sneu dat ze zo met de kerst en waarschijnijk ook met oud en nieuw in het ziekenhuis ligt.

We zijn nog wel aan de klus, 4 januari bloedprikken, 9 januari de uitslag. Tot dan klussen met het oog op kindertjes… Hoe gaat dat bij jullie, dat verplicht klussen. Zit er nog wel wat romantisch aan denk ik dan. Wij vinden het niet vervelend hoor. Hoe zijn jullie gedachtengangen daar over? Of ik ben te nieuwsgierig…

Doei doei lieve meiden!

Hoi meiden,

Sorry hoor, maar ik kan 't even niet opbrengen om op iedereen te reageren…

Zondag had ik 'n fm bij 'n vervangende gyn. Ze gaf aan dat 't eitje maar heel weinig gegroeid was, dus ik mocht kiezen: provera of doorspuiten tot na nieuwjaar. Dus heb maar voor 't 1e gekozen, uit zekerheid en om problemen te voorkomen. 't voelde gewoon niet goed om door te gaan, maar ik baal toch wel dat 't nu niet aansloeg.

Over 14 dagen wordt ik ongi en dan mag ik weer gaan spuiten met 'n hogere dosis. Hoop 't althans…

Ik denk dat 't ook door de provera komt (wienie, heb jij toch ook altijd?), maar ik kan 't soms even niet opbrengen om te reageren, ben er wat depri van… :cry: Hoop dat deze 2 weken voorbij vliegen en ik wat meer vertrouwen in m’n lichaam ga krijgen…

Angeltje, ik denk nog erg vaak aan jouw berichtje over hoe je je vorig jaar voelde en dat 't allemaal de moeite waard was. Ik merk dat die woorden van jou me erg goed doen en me de hoop doen houden… nogmaals thanxie meis! :-*

Liefs,

Kaatje

Kaatje, hè verdorie!! Voor jou een hele dikke :hug: en :-* ik :kaars: dat de volgende ronde het wel goed aanslaat!

Janine, hoe dat ‘verplichte’ klussen gaat. Soms goed, soms minder hier. Tja, na 2,5 jaar is het niet altijd even romantisch meer. We proberen het wel zo leuk mogelijk te houden, maar soms hebben we ook daar niet veel zin in. Dat vind ik ook het lastige, dat niet altijd zin hebt op dè dagen. Ik moet zeggen dat ik zelf juist meer geniet van het klussen als ik weet dat het er niet toe doet. Dat behoudt in elk geval zijn spontaniteit.

Groet, Mouse

He meiden,

Hebben jullie een leuke kerst gehad?

Bagheera: Wat een lieve reactie van je op mijn berichtje. Ik put heel veel hoop uit jullie verhalen.

Jij mag hier alles schrijven over Kimberley meis, het is logisch dat je over niks anders wilt praten, het is zo’n mooi wondertje! Die gebroken nachten zijn het tuurlijk meer dan waard, maar je moet ook reeel zijn hoor. Ik kan me goed voorstellen dat het best heftig is allemaal. Wel onwijs goed dat ze alweer op haar geboortegewicht zit zeg!

Angel: Wat een schatje die Nordin smelt! Echt een superventje zo zeg! En sorry ik wist dat jij geen bv gaf, ik had je verward met Woezel. Kan me voorstellen dat je er mee zit, maar tegenwoordig is kv zo goed dat het bijna niets uitmaakt las ik laatst. Je hebt er zelf niet voor gekozen immers, dus voel je daar niet schuldig over meis.

Woezeltje: Hoe gaat het met jou en Luna? Doet ze het goed allemaal? Hoe is het trouwens met je wond van de ks, heel dat mooi en heb je er nog veel last van?

Kaatje: Wat balen zeg, goed dat je hebt besloten dan weer aan de Provera te gaan, want je gevoel is vaak het beste compas. Ik heb me er ook weleens neit aan toe gegeven, waardoor later bleek dat mn eerste ingeving toch juist was. En ik schrijf al helemaal niet meer bij de stoppers van mijn maand, omdat ook bijna iedereen daar al lang zwanger of bevallen is. Heel herkenbaar! En je gevoel over die Provera dagen, dat heb ik ook. Ik ben dan helemaal mezelf niet en voel me nog veel ongelukkiger dan als ik dat niet slik. Herken je dat, dat je dingen dan soms helemaal niet kunt relativeren? Heel veel sterkte, zitten we samen aan de opwekkerst nu… :hug:

Janine: Heb je lekker gegeten gisteren? En je mag soms best een SAS dagen hebben hoor, hihi wat een grappige uitdrukking! Heb je verhaaltje ook even doorgelezen van een paar blz terug trouwens. Succes meis!

Wienie: Goed van je zeg! Als je er maar eenmaal doorheen bent valt het wel mee he. Ik heb alleen te lang gespoten waardoor ik nu nog steeds een bont en blauwe buik heb, maar hopelijk trekt dat ook gauw weg! Succes!

Vanmorgen ben ik bij de huisarts geweest en heb een doorverwijzing voor de psycholoog. Het is helemaal geëscaleerd 1e kerstdag, ik durf het bijna niet te schrijven. Mijn zus maakte een (behoorlijk verkeerde) opmerking en ik ging compleet door het lint. Ben gaan hyperventileren, heb echt geschreeuwd waar iedereen bij zat dat het van mij niet meer hoefde allemaal. Heb tegen mn ouders gezegd dat ik niet snap dat ze zo’n waardeloos iemand hebben kunnen maken etc. Ik vind het heel erg, helemaal als ik het zo teruglees. Mn vader heeft me heel stevig vastgepakt en moest enorm huilen. Hij zei dat ie me compleet niet meer herkende. En ik herken me zelf totaal niet meer. Ik heb m’n gevoelens echt totaal niet meer in de hand.

Ik doe altijd maar leuk en probeer overal toch positieve dingen uit te halen, maar het is even ‘op’ nu… Ik moet eerst es goed tot rust komen. Altijd maar mooi weer spelen tegen de buitenwereld lukt nu niet meer. Tweede kerstdag hebben we dan ook open kaart gespeeld tegen mn schoonfam. en gezegd wat er is gebeurd en dat we nu even tijd voor onszelf nodig hebben… Morgen ga ik nog wel winkelen met een vriendin (die nergens van af weet) dat wilde ik eerst ook afzeggen, maar ga toch maar even wat anders aan mn hoofd… Het is zo onwijs moeilijk allemaal…

Kus

Mar

lieve Marr,

Ooo wat erg allemaal!! En dat met kerst! Maar het is vast ergens goed voor hoor. Schaam je niet het moest er gewoon uit. Ik kan me voorstellen dat je je er nu rot onder voelt. [had laatst ook een uitbarsting door de hormonen waarvan ik later echt spijt had] Misschien is het ook maar beter dat je familie nu weet hoe diep het zit dan kunnen ze er voor je zijn!

Heel goed dat je nu naar een psycholoog gaat meis! Hoop dat je goed met hem of haar kunt praten dat lucht vast op!

Je zit nu in een hele moeilijke periode maar het wordt echt beter hoor!! Ik hoop dat voor jou snel de zon weer gaat schijnen. Zo’n donkere dag als vandaag helpt dan ook niet mee he?! Probeer de leuke dingen van het leven te zien!!

Heel veel sterkte!!

:-* :hug: :-* :hug: :-* :hug: Egni

Mar, meid ik schrik ervan! Ik weet gewoon wat ik moet zeggen. Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat je toch op gegeven moment uit je slof schiet. Ik zit ook nog steeds te wachten dat ik dat gaat doen bij een “vriendin”. We waren tegelijk zwanger maar dat gaat niet meer op. Maar ze is zoooooooooo dom in haar taal. Meid, een hele dikke knuffel!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Liefs, Janine

Lieve Mar,

Oh zo herkenbaar! Ik heb tot nu toe weten te voorkomen dat ik het hardop zei, maar in mezelf sta ik ook regelmatig vuur te spuwen als ik andere hoor/zie die zwanger zijn. Tja, de emoties heb je neit altijd onder controle en zeker niet omdat je ook nog hormonen toegediend krijgt. ik heb in mei een hele goede vriendin erg gekwetst door nogal bot te reageren op iets dat ze zei, ging niet eens over zwanger zijn of zo, maar ik had toen echt zo iets van jij maar ‘zeuren’ over jou probleem en hoe moeilijk je het hebt, maar niet stilstaan bij mijn ellende. Ik vind het knap dat je uiteindelijk wel duidelijk hebt gemaakt wat er aan de hand is, tuurlijk had je dat waarschijnlijk liever op een andere manier gedaan, maar soms is eht nou eenmaal zo. Goed dat je met je schoonouders de zaak hebt uitgelegd en voor jullie zelf en rust hebt gekozen. Ik hoop dat je met de psycholoog goed kunt praten. Het helpt wel om met een onafhankelijk iemand ervoor te praten is mijn ervaring. Zeker omdat die je vaak ook nog wijst op het feit dat het niet verkeerd is tijd en ruimte voor jezelf te nemen. Van mij een hele grote virtuele knuffel :hug: en :-*

Lucht je hart hier maar, daar zijn we voor!

Mouse

Hai hai

Nou, ik kreeg daarnet nog een kerstkaart met daarop:

Een liefdevol nieuwjaar in afwachting van jullie kindje…

Even gebeld want dit vond ik wel errug vreemd en ietwat grof.

Wist zij het wel, maar hij niet. En omdat zij een hekel heeft aan kerstkaarten schrijven heeft hij ze geschreven…

Lieve meiden,

Echt zo bedankt voor al jullie lieve woordjes, ik heb daar echt heel veel aan. Ik vind het nog steeds erg naar wat er is gebeurd, maar ben ook blij dat ik nu weer ´verder kan´. Dat klinkt raar, maar voor mijn gevoel zat het me zo in de weg, nu is de baan even weer een beetje vrij en hoop ik wat meer lucht te kunnen krijgen. De manier waarop had alleen niet zo gemoeten, maar ja we kunnen niet terugkijken we moeten vooruit… Echt, jullie zijn stuk voor stuk schatten :thumbup:

Janine± :hug: :-* Wat erg dat je zo´n kaartje hebt gekregen, kan me voorstellen dat je daar kapot van bent, o wat vreselijk hard komt zoiets aan. Hoe gaat jouw andere vriendin er mee om dat jij een mk gehad hebt, is ze echt heel erg op zichzelf gericht? Want dat lijkt me ook moeilijk om daar dan een weg in te vinden hoe je daarmee om moet gaan. Sterkte!

Mouse: Herkenbaar dus ook voor jou. Ik denk voor velen hier, t is echt zo zwaar kte allemaal. En ik herken ook wat jij schrijft, dat je bij andere mensen weleens denkt pfffft, je weet gewoon niet waar je over praat. Voor hun is dat natuurlijk niet zo, zij zien dan anders. Maar heb jij ook weleens het gevoel echt op een verschillende golflengte te zitten met mensen die nauwelijk wat mee hebben gemaakt in hun leven? Nogmaals thnx voor je opbeurende berichtje hoor en jij ook veel sterkte!!! :-

Egni: Voor jou ook dikke :-* en many thnx!!! Rothormonen ook he… Pfft.

Hoe is het met jou nu? Trek je het spuiten nog wel een beetje en wanneer moet je weer voor fm?? Spuit je nu 100 of 75??

Gister ben ik toch wezen winkelen met een vriendin van me, en ondanks dat ik er totaal geen zin in had ben ik toch gegaan, en daar ben ik echt blij om. Heb een superleuke dag gehad, kon echt voor het eerst in tijden even weer mn zinnen verzetten. Heb ook abnormaal veel geshopt :oops: maar het was ff heerlijk. Ik ga proberen er het beste van te maken en het idee dat ik nu hulp krijg is zoveel fijner… Ik schaam me alleen nog zo vreselijk voor wat er gebeurd is, maar gelukkig heb ik er na tijd goed over gepraat met mn ouders…

Veel liefs en een kus,

Mar