Even snel, troubels met mijn draadloos gebeuren hier! Kan al hele ochtend internet niet op en nu met moeite!!!
Mar hoe was t vandaag? Of moet je nog? Succes!!!
Jippie, rustig ana he, gaat t een beetje? Succes morgen, hoop dat je gewoon mag terugplaatsen!!!
Rest volgende keer meer!!
Even een vraagje, spuit er hier iemand ook 50 iu bij puregon? En wat is er dan op dag 10 te zien/verwachten? Ben benieuwd!
Toedels! Ga athome weer lastig vallen!
oh heb verkeerd gekeken, mar hoeft vandaag niet!!! Maar wel tegelijk met mij dan woensdag haha!!!
Lieve Jippie,
Het is al gezegd, maar ook ik schrok van je berichtje… Ik voel me meteen heel erg schuldig!!! Jij reageert idd altijd direct op mensen en weet exact wanneer iedereen wat heeft!!! Ik wil ook geen excuus zoeken, maar ik ben door het werken en Luna wegbrengen e.d. gewoon echt vergeten je succes te wensen!! Ook kan ik het niet altijd meer goed bijbenen, omdat ik te weinig online ben… Ik wist wel degelijk dat je de punctie moest ondergaan!! Ik weet ook van mijn zus hoe heftig het is, dus ik snap hoe je je voelt!!! Ook ik wil mijn excuses aanbieden!!!
Echt sorry… Je bent een super meid en ik denk dat het niemand zijn bedoeling is geweest om je geen succes te wensen!!! Ik ben wel heel erg blij dat je het aan de orde stelt! Dat zet mij iig weer met beide benen op de grond!! Knap van je! :-*
Lieve schat, ik hoop echt dat er mooie embryo’s uit voort komen!!! Ik duim echt aan een stuk door dat de terugplaatsing een succes gaat worden!! En echt meid… ik denk echt veel aan je!!! Ik weet dat een berichtje achterlaten een kleine moeite is en jou steun geeft, dus ik zal er voortaan aan denken!! Maar weet dat ik toch wel aan je denk! Dara heb ik KOK niet voor nodig!
Jullie zijn gewoon allemaal steeds in mijn gedachten, dit cluppie is zo
hecht, ik vergeet jullie echt niet!!!
Dikke kus,
Woezeltje
Kom vanmiddag of vanavond nog even op de iedereen reageren en zal even vertellen hoe het werken is gegaan!!! Luna is net wakker geworden, dus ga haar even halen! (Ja, jullie lezen het goed, ze heeft geslapen en wel echt 1,5 uur :shock: !!!)
Janine:
:-*
Tot straks!!!
Liefs Woezeltje
Hai hai
Jippie, allereerst mijn verontschuldigingen en voor jou een hele dikke :hug: . Ik wist wel dat het een deze dagen zou gebeuren alleen niet precies wanneer.
Ik hoop dat je morgen gebeld wordt met het nieuws dat er goede embryootjes zijn!!! En mijn duimen draaien hard hier!!
Nogmaals sorry en een virituele knuf!!
Zie weer de topic jullie mening en pagina 3, er staat een foto.
JAAAAAAAAAA, ik had hem al gezien!!! WHAAAAAAAAAAAAA (nog een keer :mrgreen: ) O meid, Gefeliciteerd!!! (heel voorzichtig nog…)
Ik hoop zo dat het nu allemaal goed blijft gaan!!! Ik gun het je zo van harte!!! :-*
GEFELICITEERD!!!
:mrgreen: kon het niet laten…
Liefs Woezeltje
Janine, gefeliciteerd meid. Nu ben jij aan de beurt.
jaaaa hoor Janine het is echt waar!!! Je bent wakker hoor je droomt niet!!!Haha. je bent gewoon hardstikke …ZWANGER!!!
Gefeliciteerd!!! :dance:
Heb je het je man al verteld? Of is hij niet thuis!
Ga ervan genieten en ik ga duimen dat het nu helemaal goed gaat!!!
:-*
Egni
Hoi meiden,
Ik ben heel blij dat jullie allemaal gereageerd hebben op mijn berichtjes. Geeft voor mij toch wel degelijk aan dat jullie meeleven en het allemaal niet bewust is gebeurd. Zand erover en een dikke knuf voor jullie! Goed? :-*
Janine: Die streep is heel duidelijk, hoor! Gefeliciteerd met je zwangerschap & ik hoop dat het deze keer allemaal goed mag gaan!
Morgenochtend tussen 9-10 u het telefoontje van het ziekenhuis. :shifty: Als ik meer weet, zet ik het hier zeker neer! Ik moest vanochtend ook bellen om te laten weten hoe het nu met me gaat. Ik heb nog steeds last van mijn buik en hij is ook nog een beetje opgezet, maar voor de rest niet zoveel klachten. Zolang er geen klachten bijkomen, mijn buik niet helemaal opzet en de pijn zonder paracetamol te houden is, maken ze zich nog geen zorgen en kan de terugplaatsing morgen doorgaan. Ik moet nog wel gewoon 3 liter water drinken op een dag en ik mag nog steeds niks doen de komende dagen. Maar goed, als de tp maar kan doorgaan en hopelijk een zwangerschap daarna… Dan hebben we het er graag voor over!
Groetjes,
Jippie
Jippie: Spannend meid!!! Heel veel succes morgen en zoals gezegd: ik duim heel hard voor je!!! Hopelijk idd een mooie zwangerschap van één of twee kindjes!!! :thumbup:
Hopelijk gaat het uitkomen dat iedereen zwanger naar de meeting komt…
Ik kom vanavond weer terug! Even eten maken!! Heerlijk biefstuk!!! :drool:
Enne… Luna heeft geslapen tot 15:30 uur… 8) Om 12:00 uur op bed gelegd en tussendoor een keer of 3 gehuild, maar steeds weer in slaap gevallen tot 15:30 uur dus…
Liefs Woezeltje
Heee lieve meiden,
Jippie: je hebt een mailtje terug :-* Blij dat het hier nu allemaal uitgesproken is, vond het heel erg naar allemaal. Ik :thumbup: op een zeer positief verlossend telefoontje morgenvroeg!! En fijn dat het de goede kan op lijkt te gaan mbt de evt. overstimulatie. Lekker rust houden nu he!
Janine: Whiehoooo gefeliciteerd meis :mrgreen: You’re the next one!! Super, laat niets aan de fantasie over de uitslag! Ben je nu ook nog een oktobermama of net een novembermama??
Woezeltje: Wat goed dat Luna zo’n lang middagslaapje gehouden heeft! Eet smakelijk zometeen. Ik moet mn biefstukjes nog ff missen…
Mouse: Fijn te horen dat je zo’n leuke week gehad hebt meis. Veel plezier met feestvieren van t weekend en je dagje sauna ma.!
Bagheera: Fijn te horen dat jullie zo’n leuke carnaval gevierd hebben. En wat een onwijs mooi Teigetje pak had Kimberley zeg! Echt mooi! Leuk om te horen dat zij ook zo onder de indruk was. Alweer een btje bijgekomen inmiddels?
Wienie: Jeeeeeej :dance: super dat je cystes weg zijn!! En fijn dat je zo’n lekker voorgevoel hebt! Hoop dat dit dan echt de laatste ronde spuiten is voor je! Zet 'm op en veel succes!
Egni, Kaatje, Angeltje: Hoe is het met jullie?
Ik ga me zo es ff klaarmaken. Ga vanaaf met 5 oude klasgenootjes uit eten. Doen we standaard eens per jaar… We hadden de afspraak al staan voordat ik wist dat ik zwanger was en zouden gaan stappen daarna. Maar aangezien ik onwijs moe ben steeds sla ik dat laatste maar over denk ik… Vertel ze ook maar alvast dat ik zwanger ben, want ik spreek ze heel weinig verder… Ben benieuwd naar de reacties hihi, ik ben de eerste van ons allemaal… Verder weinig nieuws. Gisteravond nog wel een flinke huilbui gehad, alles kwam er even uit leek het wel. Soms word ik zo overspoeld door angst dat ik het kwijt kan raken… Maar misschien herkennen sommigen van jullie dat wel… Probeer er iig van te genieten hoor, ik ben gewoon erg blij als ik de echo weer gehad heb woensdag…
Veel liefs :-*
Mar
Pfff meiden… sorry, ik kom morgen weer terug om te reageren op iedereen. Ik ben echt even helemaal op! En ik vind het niet leuk om maar half op iedereen te reageren…
Mar: veel plezier vanavond!
Trusten en tot morgen!
Liefs Woezeltje
hoihoi,
Jippie, nog een minuut of tien en dan begint je spannende uur, wachten op het telefoontje! Heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen? En zijn er geen klachten bij gekomen? Ik blijf nog door duimen dat er een goede terugplaatsing komt vandaag. Wilde je er 1 of 2 laten terugplaatsen en beinvloedt je huidige conditie dat nog?? :kaars: :-* Succes!!!
Mar, hoe was je etentje? En de reacties?? Kan me voorstellen dat je weer uitkijkt naar de echo, geeft toch weer bevestiging.
Janine, Gefeliciteerd!! :dance: Ik was al overtuigd, maar jij nu ook hè! Weer 2 dames zwanger, leuk! Wanneer ben je uitgerekend of is dat latig berekenen? Dinsdag zul je het wel horen!
Wienie, ik gebruik geen puregon, dus kan je vraag niet beantwoorden.
Woezel, wat goed dat Luna zo lang geslapen heeft! Lijkt of de B12 aanslaat, fijn!
Paikea, Kaatje, Egni, Wendy, hoe gaat het met jullie??
Puck, hoe is het nu met jou? Ben je een beetje bekomen van de schok, meis?
Wij hebben weer 2 zwangeren in onze omgeving. Een is een goede vriendin die ook al langer bezig was voor een 2e. Ze stond klaar om de mm in te gaan. Toen ze het me vertelde vroeg ze ook hoe ik het nieuws ervaarde, omdat ze weet hoe eea bij mij loopt. Vond ik zo lief van haar! Gelukkig merk ik dat ik bij echt close friends het ze enorm gun en er niet heel veel moeite mee heb. Het gunnen heeft dan de overhand. Net zoals hier met jullie meiden! De ander is een kennisje dat we zo af en toe zien en die haar zoontje een jaar later heeft gekregen dan wij. Ze is in april uitgerekend. Dat valt dan wel zwaar. Nog 2 weken en dan moet ik weer terug naar de gyn. Ik denk dat ik de komende week mijn nod heb, maar weet niet precies wanneer.
Kus, Mouse
en en en Jippie!!!
Ben ook zeer benieuwd!!!
Mouse, wat moeilijk is dat he als je dat nieuws hoort van dierbare vriendinnetjes. En het is zo dubbel ook voor je gevoel he… Toch ben ik blij voor je dat je blij voor hun kunt zijn. En voor ons. Ik herken het heel goed hoe het voelt. Veel succes bij de gyn vlgde week… Ik hoop echt dat ook jij zwanger naar de meeting zult komen :kaars: :-*
jippie? al nieuws? duimen draaien door hier hoor!
Hoi meiden,
We zijn even helemaal kapot nu…
Van de 26 eicellen is niet één bevrucht…
Groetjes,
Jippie
Lieve lieve Jippie,
wat ontzetten naar voor jou en je hub!!
tranen springen in mijn ogen! Gdverdomme wat klte!!
Sorry kan het even niet ander verwoorden.
Een hele dikke knuffel