Meiden met een lange cyclus: deel 11

Egni: Ik denk uuhhhh…

Dat je donkerblond/bruin kort haar hebt, je leeftijd weet ik niet meer, en ook ietsjes te kort voor haar gewicht. Geen bril (of snor/baard haha), en ongeveer 1.75 m. Slaat echt nergens op, maar ik ben benieuwd! :mrgreen:

Hoe denken jullie dan dat ik eruit zie? Ben ik wel heeel benieuwd naar! Mar mag niet meedoen, want die heeft al een foto van mij gezien. Ik ga geen foto plaatsen, omdat ik toch een beetje anoniem wil blijven voor de buitenwereld, dus de ontknoping komt dan pas op de meeting. Maar ik ben wel erg nieuwsgierig! :lol:

Groetjes,

Jippie

Hahahaha leuk is dit! :smiley:

Zeg nog even niet hoe ik eruit zie misschien willen er nog meer mensen raden.

Jippie, denk dat jij aardig lang bent vol postuur :oops: haha sorry heb echt geen idee hoor! Met kort blond haar???

Snap dat je geen foto wilt plaatsen!

:-*

Hahah wat grappig dit. Enne Jippie, ik zal niet vals spelen en stiekum meedoen :silenced:

Maar ik ben ook wel benieuwd hoe jullie denken dat ik eruit zie. Haha er vallen alleen veel af die dan ook niet meemogen doen. Janine, Jippie, Egni :wink:

Jullie moeten gewoon allemaal gaan hyven!!! :-*

O Egni ik vind het echt heel klte dat je weer ongi geworden bent meissie… :frowning:

Als je niet precies weet wanneer je eisprong is, dan kun je na de pregnyl verwachten dat ie binnen 36/48 uur is. Mijn gyn controleerde het vaak door me 2 dagen na de pregnyl terug te laten komen. Veel sterkte en ik hoop echt dat je met een beetje extra luteale ondersteuning ook gauw zo’n banner onder je naam hebt… (als het daar aan ligt, dat hoeft helemaal niet te zijn hoorrr!) Kop op he meis :-

Hoi meiden,

Zijn jullie hier een spelletje ‘wie ben ik’ aan het doen?? :mrgreen:

Grappig he, hoe je een beeld bij iemand kunt hebben wat totaal niet klopt. Ik verheug me erg op de meeting, ben erg benieuwd naar jullie!!

Mar: fijn dat je nu wat makkelijke broeken hebt, dat zit toch een stuk lekkerder he? En wat betreft dat eten, ik heb me ook vaak veel te druk gemaakt hoor. Het is goed om een beetje op te letten, maar om er panisch mee om te gaan en nachten van wakker te ligen is zowel voor jou als voor je beebje niet goed. En hoe is het nu met je eczeem?

Egni: rot dat de ongi toch heeft doorgezet. Je blijft toch altijd hopen tot het zeker is… Ik hoop echt dat het de volgende keer nu eens raak mag zijn meis!!!

Wienie: ga maar lekker feesten hoor!!! Even lekker alles vergeten en lol hebben. Als je dan maar wel af en toe hier even komt lallen, kunnen wij ook lachen :mrgreen: .

Woezeltje: wat fijn dat er wat uit de vegatest is gekomen meis, daar ben ik echt blij om. Nu kun je je daar tenminste op richten en is de kans groot dat het snel beter zal gaan!!! En w.b.t. hoog-sensitieve, ik heb daar wel eens een boekje over gelezen. Erg interessant. Maar daar hebben we het vast aan de telefoon nog wel eens over :wink: . En wat heerlijk dat ze vandaag 2 uur in bed heeft geslapen :dance: . Ga zo door Luna!!! (en dikke kus van Nordin terug aan Luna natuurlijk :-* ).

Janine: te kort voor je gewicht :mrgreen: , idd grapig omschreven.

En is de hoofdpijn inmiddels weer gezakt??

Jippie: wat super dat de follikels zo goed groeien!!! En waarschijnlijk volgende week de punctie al, spannend. De duimen draaien al voor je hoor!!! En mijn hb was weer keurig, dus dat is fijn. Eindelijk weer stoppen met die staalpillen. En eczeem gaat met ups en downs, dat is altijd al zo geweest. Ik merk altijd wel dat stress er behoorlijk invloed op heeft, dus ik probeer zo min mogelijk te stressen (lukt helaas niet altijd) :lol: .

Mouse: balen he? Het ene moment denk je weg met de ovutesten, want ik word er gek van. Maar vervolgens gaat de onzekerheid van het niet weten of je ei geweest is dan toch ook weer opspelen. Denk je wel dat je nu je ei gehad hebt? Ik hoop het meis, en natuurlijk met een mooi resultaat…

Met Nordin gaat het nog steeds met ups en downs. Hij werd te sterk om ingewikkeld in een hydrofieldoek te laten slapen, dus we hebben het een aantal dagen zonder geprobeerd, maar dat was meteen weer drama. Dus we hebben nu toch een bakerzak voor hem. Zo bizar om dan meteen dat verschil weer te zien. Hij is vandaag al weer voor de 3e keer lekker in zijn bedje aan het slapen en doet dan echt slaapjes van 2 a 3,5 uur. En ook 's nachts slaapt hij goed (komt nog wel voor zijn nachtvoeding). Wel is hij veel aan het spugen de laatste dagen en is hij behoorlijk aan het hoesten. Goed in de gaten houden dus…

Nou, ik ga nog even lekker van mijn weekend genieten. Morgen wordt het ook weer heerlijk weer, dus lekker aan de wandel met de kleine. Dan kan ik die laatste kilootjes er nog even afwandelen :mrgreen: .

Liefs, Angeltje

voor wie het leuk vindt:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1348177#1348177

op pagina 11 nog wat nieuwe Nordin-foto’s :inlove:

Liefs, Angeltje

Dames ff kort, ben de komende week niet aanweizg, ivm vakantie. Jippie, ik hoop op een goede oogst, lijkt er wel op dat het dat gvaat worden! Oh en ik voldoen wel aan de omschrijving die je gaf bij Woezel :smiley: alleen dan wat kort voor mijn gewicht :wink:

Mar,fijn dat het zo goed gaat!

Diana, iig groei, ik duim voor een mooi hartje bij de volgende echo.

Wienie, veel plezier met carnaval!

Janine, ik duim voor goede resultaten bij de gyn!

Woezel, jij hebt toch ook Reiki 2? Dan zou ik mara onder je voeten tekenen (dagelijks) en bij Luna als ze erg onrustig is. Helpt om te aarden. Fijn dat er nu een diagnose is waar je iets mee kunt! :-

Angeltje, wat een scheetje is Nordin! Gisteren was mijn nichtje hier met Ralf, wat gaat het snel dan zeg, al weer zo gegroeid!

Wendy, hoe is het nu met jou?? Heb je hier al een tijdje niet gezien.

Kaat, Paikea, Egni, :-

Mouse

Lalala, lalala…ik kom even lallen hier haha!

Ik ben echt even lekker 3 daagjes wezen feesten, hoewel ik gister even geen zin meer had…kaboutertjes in mijn hoofd…maar gister was de topper van de 3 dagen, dus ik ben lui vandaag!

Zo meteen weer huis carnavalsrotzooi vrij maken en dan aan hetw erk, wil alvast wat voor de rapporten doen, zodat ik de rest van de week lekker klusjes kan doen, of lekker leuke dingen.

Enne wie ben ik…raden jullie dat ook eens van mij dan? Dan komt er misschoie nog een foto van mij in mijn pakkie van de afgelopen dagen!

Ga weer een tukkie doen! Sorry, ego, geen puf voor jullie allemaal ,reacties…

Jullie zijn schatten!!!

x wienie

Hoi allemaal,

Wienie: Je klinkt alsof je nog steeds druk aan het carnavallen bent! :mrgreen: Geniet er lekker van, meid!

Mouse: Grappig dat jij op mijn beschrijving van Woezel lijkt! Of bedoel je mijn beschrijving van Egni?

Hoe gaat het nu met je?

Angeltje: Hoe gaat het nu met Nordin? Spuugt en hoest hij nog steeds zo veel?

Mooie foto’s, hoorrrr! :inlove:

Mar: Hoestie nu met jou? Al druk aan het genieten van je zwangerschap?

Over ruim een week heb je toch de tweede echo? Toch wel weer erg spannend!

Egni: Ben je inmiddels weer begonnen met spuiten? Spuit jij nu ook Puregon? Moest je vandaag weer naar de gyn, of volgende week maandag pas? Succes met alles, meis! :-*

Hoe gaat het met alle andere meiden?

We moesten vanochtend weer naar het ziekenhuis voor de tweede fm. Er zijn nu zelfs dit weekend meer follikels bij gekomen! Ik heb nu in totaal 16 grote follikels, tien rechts en zes links! De grootste zat nu op 24 mm en alle andere rond de 20 mm, sommigen 21, een paar 19 mm. Ik moet vanavond om 21.30 u 10.000 eenheden Pregnyl spuiten en dan hebben we woensdagochtend de punctie. :shifty: We moeten ons woensdag om 07.45 u melden op de fert.afdeling en dan word ik aan een infuus gelegd en ik krijg een pil, hier wordt je apestoned van en het is voor de pijnstilling. Daarna krijg ik nog een paar prikjes in de schedewand om die te verdoven, de punctie is om 08.30 u. Omdat er dus zoveel follikels zijn, zal de punctie ook langer duren. :? Na de punctie moet hubbie de eicellen naar een ander ziekenhuis brengen, daar doen ze al het laboratoriumwerk. Als alles goedgaat, hebben we zaterdag de terugplaatsing. Helaas krijgen we ook pas zaterdagochtend te horen of er goede embryootjes ontstaan zijn en of er een terugplaatsing is. Tussen 9-10 u worden we dan gebeld of alles doorgaat. :shifty:

Groetjes,

Jippie

Hallootjes,

Jippie, wat wordt het spannend. Ik kan me voorstellen dat jullie het niet meer houden. Ik hoop zo dat jullie zaterdag positief bericht krijgen en mogen komen voor de terugplaatsing. Na hoelang weten ze dan of er een vruchtje heeft ingenesteld? Ik ga heel hard duimen dat we je zwanger op de meeting zien :thumbup: :thumbup: :thumbup: .

Wienie: al weer uitgelald?? :mrgreen: Lal maar lekker hoor, een beetje ontspanning kan nooit kwaad.

Mouse: ja, het gaat zeker hard. Nordin lijkt al in niets meer op dat piepkuiken van 9 weken geleden :mrgreen: . Heerlijk om dat zo te zien ontwikkelen, ik hoop dat jij het ook snel nog een keer mee mag maken :thumbup: .

Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje. Het hoesten bij Nordin is gelukkig al wat minder en het spugen wisselt per voeding… Verder is alles rustig.

Meiden, ik ga even lekker andijviestampot maken :drool: .

Liefs, Angeltje

OOH Jippie, wat spannend!! Ik ga ook heel hard duimen dat je zaterdag een terugplaatsing hebt! En dat het woensdag allemaal goed gaat en meevalt! :thumbup: Good Luck Oh en het was de beschrijving van Woezel die ik bedoelde.Verder gaat eht wel goed nu. Heb lekker een weekje vakantie en ga er echt van genieten!

Wienie, dat klinkt goed! Lekker hoor 3 dagen feesten. Tja voor die foto wil ik wel een poging wagen: Wat denk je van lang bruin haar, en zo’n 1.70? EEn beetje in de buurt of er totaal naast???

Mouse

Bedankt voor jullie steun en medeleven, lieve meiden! :-*

Angeltje: Je moet de punctie eigenlijk als eisprong zien, dus in principe kun je twee weken na de punctie ongi worden.

Ik denk dat ik twee weken na de terugplaatsing mag testen. Dus in wezen is het net als anders, gewoon weer twee weken wachten… :?

Mouse: Heb je nu een week vakantie? Heb je ook nog plannen, of ga je lekker niks doen? Geniet er maar lekker van, meid!

Waar is iedereen? Het is hier de laatste tijd wel errug rustig! :roll:

Dooeeiiii,

Jippie

Ha meiden,

kijk eens naar mijn banner…(waar je al niet blij van wordt zeg)

jippie, het wordt nu toch wel heel spannend he…ik duim al volop hoor! heeft dit veel extra impact nu op je leven?

Zet m op eitjes!!!

angeltje, lekker doe mij ook een beetje stamppot! Fijn dat alles rustig is!

nou mouse, een heel klein beetje in d ebuurt misschien, maar eigenlijk meer niet dan wel haha! Wie durft nog meer te raden??

Na wat twijfel of ik nou vandaag dus wel of niet ongi was, en dus nog geen afspraak gemaakt ben ik t toch echt wel geworden. Wel een beetj erg vroeg, hoop niet dat dat een nadeel is voor het weggaan van die cyste. HAd t pas owe of don verwacht en nu was t dus maar 24 dagen…provera geeft nu eerder bloeding dna normaal…maar goed. Morgen bellen en hopen dat ie weg is!!!

Ben ik trouwens de enige zuipschuit hier??? Of zijn er meer uitgebreid wezen carnavallen?

En lezen jullie even mijn topic bij babyvraagjes? over 3deurs auto’s en baby???

Tot snel weer!!!

Liefs wienie

Wienie: fijn dat je nu weer verder kan joh!! Veel succes deze ronde. En ik heb gereageerd bij je topic hoor :mrgreen: .

Mouse: geniet van je vakantie!! Gaan jullie nog leuke dingen doen?

Jippie: spannende wachtweken dus weer. Daar zouden ze toch ooit nog eens iets op moeten verzinnen hoor :mrgreen: Nu eerst op naar zaterdag :thumbup: .

Ben weer weg!!

Liefs, Angeltje

Hoi meiden,

Ben ziekjes… snotverkouden… giga buikpijn…

vandaag 2 druppies bloed verloren vanmorgen, verder zet het nog niet door. Het is ook donkerbruin. Zou wel mooi zijn als ik ongi wordt, zit ik netjes op de 28 dagen.

sorry voor het ego berichtje, morgen ws meer!

Ook hier even een ego berichtje… vanaf mijn werk… :?

Vanmorgen dus weer begonnen. Lekker dubbel gevoel: lekker weer aan de slag, collega´s om me heen enz. Maar aan de andere kant… Luna… :cry: Vandaag gelukkig maar een halve dag, dus ik kan er lekker inkomen! Ik heb vanochtend niet hoeven huilen toen ik ging. Ik vind een halve dag nog wel te overzien en ze gaat lekker naar mijn zusje! Ben benieuwd hoe het morgen gaat… een hele dag…

En ja, ik zit nu ook nog maar net 30 minuten hier op mijn werk, dus wie weet hoe ik me straks voel… :mrgreen: Ik mag van mezelf pas rond 11:00 uur bellen hoe het gaat… :wall:

Jullie horen wel hoe het me deze halve dag is vergaan!!! :-*

Ik kom vandaag nog wel even op iedereen reageren!!!

Liefs Woezeltje

O lieve Woezel wat moeilijk lijkt me dat zo’n eerste dag! Veel sterkte meis!! En het komt zeker allemaal goed hoor lieverd :-*

Zet 'm op, voor je het weet is de ochtend weer om!! Laat anders nog maar even weten hoe het gaat als je gebeld hebt!! xx

Nu ff op de rest reageren:

Janine: Hopelijk word je niet ziekjes meis! Hoe is het nu met het bloedverlies? Is het gestopt? :pray:

Wienie: Super dat je nu weer verder kunt! Ik heb trouwens geen carnaval gevierd woon verrrr boven de rivieren :wink: Zal zo nog ff je topic lezen, klinkt erg interessant aangezien wij beiden een 3 deurs auto hebben…

Angeltje: Fijn dat Nordin minder hoest inmiddels. Hoe was de andijviestamppot? Goed gelukt?

Heb trouwens nog ff je fot’s bekeken en wat een lief mannetje is het toch!! Hij kan echt super lief kijken zeg, dat wordt vast een echte cassanova over 16 jr :mrgreen:

Jippie: Jeetje wat gaat het allemaal snel nu he! Wat zul je een kriebeltjes hebben of niet? Krijg je een roesje bij de punctie? Ik vind het wel helemaal super joh dat je zoveel follies hebt :thumbup:

Krijg je na de tp eigenlijk extra Pregnyl of ga je ook lekker kliederen met de Progestan? Zet 'm op he morgen! Denk aan je meis

Hier alles goed, heb alleen vreselijk last van een soort ‘bandenpijn’ tenmisnte denk dat dat het is… Echt zo’n gevoel dat het allemaal oprekt daarbinnen… Krijg ook al echt een klein buikje :mrgreen:

Lieverds, ik hoop zo dat jullie dit ook gauw mogen meemaken :kaars: :hug:

Dikke kus :-*

Mar

Hai hai

Woezel :hug:

Mar, ja het bloedverlies is weer gestopt, gek heh?

Ik zit lekker beneden, bakkie thee, laptop op tafel… wel ff zo zuigen en dweilen want dat is een paar dagen niet gedaan en als je katten heb…

twee weken niet gereageerd zo erg sorry sorry sorry internetverbinding had kuren…ik had zelf ook geen nieuwtjes maar…

Nog een nachtje slapen dan…Eindelijk is de afspraak bij de gyn.krijgen morgen de uitslagen van mijn bloed en van het zaad van mijn vriend.hoop zo dat we mogen beginnen met clomid.ben echt zo benieuwd.

Hoop dat we over een tijdje allemaal zo happy zijn als MAR!!

laat morgen weten hoe het gegaan is…