boeoe…ben beetje zielig…vind ik dan hoor ben beetje ziekjes…al hele week vroeg naar bed en nu heb ik mezelf weekend niks toegezegd…anders ben ik dadelijk met het spetterende knotsgekke carnavalsfeest alhier ziek!!! Mezelf kennende…
Maar dat geeft mooi even tijd om hier weer bij te lezen!!
Mar, kun je t allemaal bevatten! Hoe bevalt t op die roze of blauwe wolk? Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt?
Jippie, de aftrap is geweest! Succes met al die spuiten zeg, wat een gedoe, maar het is voor t goede doel!!!
Bagheera(of winnie haha) Wat leuk een kleine teigetje! Dus jullie zijn ook wel een beetje vanhet feest?
Kaatjes, balen zeg, maar je bent er redelijk nuchter/positief achtig iets onder…hoop voor jou dat die stomme dingen weg gaan!! Hoe groot zijn z ebij jou? Kop op!
Ik heb dat ook wel een beetje nu hoor, het is ons gewoon nog niet gegund. Ik zal het om de een of andere reden nog wel niet verdiend hebbe denk ik dan. MAAAR…onze tijd komt echt meis!!! Succes met verhuizen Wordt t mooi???
En ja, voor ons is t weer bijna tijd voor ene feestje, die gekke brabanders ook! Alleen zoveel zin heb ik dit jaar nog niet…volgens mij zijn dit nu d eprovera blues ipv de clomid blues…
Maar hoe gaan jullie die wel gaan verkleed?
Ik moet nog gaan kiezen…mijn mama maakt elk jaar iets nieuws…kiezen jullie mee?
duiveltje
jane/holbewoonster
hippie
roze panter
eskimo
obelix
liefebeest
engelpipi langkous
spaans achtig iets, dit is nieuw dit jaar
…en zo heb ik nog wel wat meer rommeltjes…veel he :oops: maar ja handige mama en niet uit mijn kleren groeien sinds ik 16 ben…dat scheelt
Dusse wat wordt t? Stem raak voor een knaak!!!
Alaaaf!!![/list]
@Paikea wrote:
Kaatje dat is balen zeg. Je klinkt wel positief. Knap hoor.
Bagheera, je hebt gelijk. Ieder ervaart het anders, maar ik vond het heel zwaar. Ik heb ook verlengde kraamhulp gekregen omdat ik werkelijk niks kon. Alles deed pijn onderin mijn buik. Pas na 6 weken kon ik weer wat meer. Misschien idealiseer ik een natuurlijke bevalling.
Fijn weekend nog.
ik wil hier toch even op reageren…
vorig jaar toen ik op de natuurlijke manier ben bevallen van onze thomas kon ik de volgende dag alles al weer…ik stond weer koffie te zetten deed de was weer behalve stofzuigen en dwijlen,dat mocht ik niet van hubby…ik was zelfs al weer in de winkel de volgende dag…dus natuurlijke bevallingen zijn echt niet erg…tenminste dat is mijn visie erop…heb alleen erg lang last gehad van de hechtingen die ik had en dat waren er veel…
op het ziekenhuis raade ze me ook een natuurlijke bevalling aan juist omdat je er lichamelijk veel sneller bovenop van bent…ik kan ze alleen maar gelijk geven…

P.S de bevalling duurde maar liefst 21 uur…
He meiden,
Kaatje: Jeetje wat heftig meis! Hopelijk gaat die cyste uit zichzelf weg en hoef je niet weer aan de provera. Maar indd heb ook bewondering voor je positivisme zeg! :thumbup:
Wienie: Niet ziekjes worden he :naughty: Kruip maar lekker op tijd onder de wol en genoeg vitamientjes eten!!
Eeeeuhm wbt carnaval kleding, ben niet zo into dat gebeuren (Drenthe, hey ) maarre ik vind een duiveltje wel zeer spannend klinken haha of als pipi. Of eeeeum Shakira?
:mrgreen:
Paikea, Bagheera: Jeetje wat een heftige bevallingen hebben jullie gehad zeg!
Jippie: Lukt het allemaal met het spuiten? Jeukt het nog steeds zo?
Bagheera: Wat liefff en teigetje pak voor Kimberley! Ben zeer benieuw hoe het eruit gaat zien! En leuk dat jij als Winnie wilt, mooi in tenue! Hihi en ben benieuwd hoor naar het kado’tje dat ze gaat krijgen!
Diana: Wanneer mag jij ook alweer voor de echo? Ik duim voor je dat het allemaal goed zit hoor!! Lijkt me slopend zo in onzekerheid te zitten…
Nou vandaag hebben we het ook aan mn opa en oma verteld en opa had de tranen over zn wangen lopen. Ze waren heel blij voor ons!! T is hun eerste achterkleinkind dus wel bijzonder… Vannacht erg slecht geslapen, ik heb een behoorlijk heftige vorm van eczeem maar sinds ik zwanger ben mag ik geen hormoonzalf meer gebruiken en het breid zich enorm snel uit. Ga er maandag maar mee naar de ha, misschien hebben ze een of andere vette creme ervoor. Verder gaat het erg goed met me, het begint nu echt door te dringen, het is echt zo onwerkelijk!
:-*
Mar
aankomende woensdag om 11.50 gaan we voor echo nmr 2.
heel maf ,maar ik ben totaal niet zenuwachtig (nog niet)
Hooiii allemaal,
Diana: Hoe gaat het nu met je? Ik ben erg benieuwd naar je echo van aankomende woensdag. Maar we gaan ervanuit dat alles goed is, hoorr! Je bent vast twee weken minder lang zwanger. Succes alvast & laat je nog wel even weten hoe het gegaan is?
Mar: Heb je helemaal geen bloedverlies meer? Leuk te horen hoe je opa en oma reageerden op het nieuws. Wel bijzonder om een achterkleinkind te krijgen, velen mogen dat niet meer meemaken. Ik heb zelf ook nog een oma, dus ik hoop dat zij het ook nog kan meemaken, ze is 84. Hubbie heeft helaas geen grootouders meer. Die exceem is wel erg vervelend! Ik hoop dat je van de huisarts iets anders kunt krijgen, want jeuk is nog veel erger dan pijn! Sterkte! :hug:
Wienie: Ik hoop dat je weer een beetje bent opgeknapt. Er zijn veel mensen ziek en verkouden op het moment. Zelf snotter ik ook al een paar dagen, maar dat schijnt soms ook een bijwerking van de Lucrin te zijn. Maar meis… Je mag niet zeggen dat je vast nog geen beebje verdiend hebt, hoor! :naughty: En dat het jullie tijd nog niet is. Ik denk zelf ook wel eens zo, maar dat mag je niet doen! Natuurlijk is een beebje jullie ook gegund! :-* Heb je al een carnavalsoutfit gekozen? Effies denken… Ik zou voor de eskimo gaan (dan wel een sexy eskimo, hè?) of het lieveheersbeestje!
Paikea: Ik denk dat iedereen het liefst een natuurlijke bevalling wil hebben. Ik kan me voorstellen dat je na een zwangerschap het “werk” ook zelf wilt afmaken. En een keizersnede is gewoon een flinke buikoperatie, waar je van moet herstellen.
Kaatjes: Ik wist helemaal niet dat jullie gaan verhuizen. Dus al over 2,5 week? Liggen jullie een beetje op schema? Is het nieuwe huis al helemaal af, of moet daar na de verhuizing nog flink geklust worden? Wat een rotnieuws weer van de cystes! Echt balen dat ze niet verdwenen zijn. Ik hoop dat ze na de Provera wel de benen hebben genomen! En dat je dan weer snel verder mag! :-* Succes met alles!
Bagheera: Bedankt voor je uitgebreide verslag! Jij hebt het over Lucrin 11.25 en Lucrin 9. Ik heb even gekeken, want ik weet niet zo goed wat je bedoelt. Ook omdat jij zegt dat je cyclus daarna een halfjaar stil heeft gelegen. De Lucrin die ik spuit is 5 mg/ml en elke dag moet ik 0,2 ml spuiten. Zou jij dan 11,25 of 9 mg/ml hebben gehad? En ik denk dat jij een veel grotere dosis hebt gehad. Bij mij is het niet de bedoeling dat mijn cyclus zo lang plat ligt, alleen tijdens de IVF. Ik heb echt een ieniemienie spuitje, ik denk nog geen halve cm in doorsnee, heel smal. En ik hoef ook maar een hele kleine hoeveelheid daarvan te spuiten. Dus ik denk dat jij dan een andere samenstelling Lucrin had en een veel grotere dosis. Maar goed, maakt niet uit. In elk geval bedankt dat je het speciaal voor mij uitgezocht hebt! Qua bijwerkingen herken ik nog niet zoveel. Ik heb wel vaker hoofdpijn, gelukkig geen opvliegers! Maar de bijwerkingen van Lucrin schijnen ook weer te worden onderdrukt zodra je er Puregon bij gaat spuiten en daar begon ik een dag later mee. Dus ik hoop dat het mee gaat vallen.
Egni: Hoe gaat het nu met je? Heb je een goede eisprong gehad?
De wachtweken zijn dus voor jou weer ingegaan. Spannend! Ik ga weer voor je duimen, hoor!
Hoestie met de andere meiden?
Ik ben nu alweer een paar dagen aan het spuiten en alles gaat, boven verwachting, goed. Het prikken gaat me deze keer goed af, gelukkig! De vorige keer had ik er steeds moeite mee, omdat het steeds zo’n pijn deed en dan durf je ineens niet meer (stom, hè?) Maar daar heb ik nu geen last van. Ook zijn de naaldjes van de Puregonpen dunner dan de naalden die ik met de Menopur gebruikte. De pen is eigenlijk heel gemakkelijk in gebruik.
Maar het irritante is, dat ik steeds luchtbelletjes heb. Misschien heeft één van de Puregongebruiksters een tip voor mij? Ik ontlucht de pen zoals in de instructies staat, dus een drup aan het naaldje. Dat doe ik ook nog een keer extra voordat ik de injectie zet. Ook tik ik tegen de pen van tevoren. En als ik dan de naald in mijn buik heb, hou je de pen horizontaal en dan zie ik elke keer weer dat er een flinke luchtbel in de ampul zit. En die krijg ik er niet uit. En doordat er een randje van de pen voor zit, zie je de luchtbellen niet als je hem rechtop houdt. Het is niet gevaarlijk, want je spuit niet in een ader. Maar er mag geen lucht in de spuit zitten, dus ik ben daar wel precies in. Hopelijk heeft iemand een tip, en anders vrijdag maar even vragen als ik voor de fm ga.
Aankomende vrijdag dus de eerste fm, ik ben ontzettend benieuwd! Dan zit ik op dag 10 en ze verwachten de punctie op dag 14-18. Dat zou dus over 1,5 week zijn als alles goed gaat… :shifty: Het gaat allemaal wel snel, hoorrr! IIEEEEKKKK! En dan het allerspannendste gedeelte: het laboratoriumwerk. Daar durf ik nog niet eens aan te denken. :shock:
Succes allemaal!
Liefs,
Jippie
Jee dames, wat eenboel geschreven!!
FF korte reactie:
Mar, :-* :-* echt super dat alles in orde is. Van harte en geniet ervan!!
Kaat, meis enorm balen dat je cystest hebt. :hug:
Jippie, succes met spuiten en ik duim voor je dat je ivf goed gaat!
Wienie, wel snel beter worden,joh kun je volgende week feesten. Ik ben van geboorte brabander, maar heb echt niks met carnaval. Wat gaat het worden trouwens??
OVerige meiden, dikke zoen, ik moet snel weer verder werken!
Mouse
Paikea: Ja dat is ook zo, maar ik heb de bevalling niet als zwaar of vervelend ervaren ofzo. Hubbie heeft er meer moeite mee gehad dan ik, hij vond dat hij alleen maar toe kon kijken, maar hij heeft me er geweldig door heen gesleept.
Het ziekenhuispersoneel was heel lief en ik had een instelling van: we zijn in goede handen, de kleine kan maar 1 kant op en dat is er uit, via de buik of via de natuurlijke weg.
Ik zou bij een eventueel volgende zwangerschap dezelfde bevalling wel willen.
Wienie: Alweer een beetje opgeknapt? En dat was ik met het Teigetje pakje voor Kimberly. Als het klaar is volgen de foto’s :inlove: Ik ben 2 jaar geleden als duiveltje gegaan en dat pakje zal ik dit jaar ook wel weer aan doen, ik ga wel elke dag anders verkleed natuurlijk :dance: Het is een hele leuke duivelinnenjurk, dus ik zou stemmen op duiveltje :twisted:
Diana: Iedereen ervaart het anders en die personen die ik ken met een natuurlijke bevalling hebben tot nu toe allemaal een langere herstelperiode gehad dan ik met mijn Keizersnee. En jij zegt zelf dat je erg lang last hebt gehad van hechtingen, ik heb echt nergens lang last van gehad ook niet van de operatie wond in mijn buik. jouw bevalling heeft 21 uur geduurt, de mijne vanaf de weeën opwekkers tot aan de Keizersnee 12 uur en 3 kwartier…
Het ligt er ook aan hoe de natuurlijke bevalling gaat en ook hoe je zelf met pijn omgaat. Wij mogen bij een eventuele voglende zwangerschap zelf kiezen voor een Keizersnee en ik zou er zoals ik net al zei zo voor kiezen als het weer zo lang duurt. En ik hoorde juist net van het ziekenhuis dat een natuurlijke bevalling zwaarder is voor je lichaam omdat het een uitputtingsslag is voor je lijf…dus het scheelt ok nog es per dokter wat voor advies je krijgt.
Iedereen is anders en elke bevalling is ook anders.
Mar22: ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet als heftig heb ervaren. Je weet dat een bevalling pijn doet en dat je er je best voor moet doen dus ik ging er “open minded” heen.
Vervelend dat je eczeem hebt zeg! Weet je al of je een andere zalf mag gebruiken?
Jippie: inderdaad lijkt het er dan op dat ik een hogere dosis Lucrin heb gehad. Maar ik kreeg m ook met een ander doel.
Mijn HA zei dat Lucrin 9 niet bestaat, waar ik m voor kreeg was alleen 11,25
Ik heb even gegoogled en ik vond het volgende:
Samenstelling:
-Injectievloeistof, flacon 2,8 ml: 5 mg leuproreline-acetaat per ml (bevat benzylalcohol als conserveermiddel)
-Poeder voor injectievloeistof (+ 2 ml oplosmiddel): 3,75 mg (‘Depot’) en
-11,25 mg (‘Depot 11,25’) leuproreline-acetaat
die laatste heb ik dus gehad en jij die eerste als ik het goed begrijp. Ik had een grote spuit in een doosje die ik mee moest nemen naar de huisarts, het zag er zo uit:
Wat fijn dat het prikken je goed afgaat zeg! Knap van je! :thumbup:
Succes met de FM!
Mouse: waar ergens uit Brabant kom jij vandaan dan? En hoelang woon je er al niet meer?
Een dikke :-* terug
Janine: heb je je ei al gespot met de ovulatietesten? Hoe gaat het nu verder met je?
Bagheera: Mooie foto van Kimberly!!! :inlove:
Wij vieren ook carnaval. Alleen ik doe dit jaar niet mee met de optochten, wil graag bij Luna zijn. En ik ga ook geen carnaval vieren dit jaar. Volgend jaar als Luna wat groter is wel weer. Ik denk dat ik na 1 uurtje al in slaap val als ik wel zou gaan… Ik lig 's avonds gewoon al om 19:00 uur op bed, ben dan helemaal op…
Luna gaat wel verkleed! Ook al zie je er weinig van… ze gaat als Mini Mouse… Dat pakje heeft ze van haar tante gekregen, echt super schattig!!! Ze wilde eerst een prinsessenjurkje kopen, maar daar zit zoveel tulle aan, dat ligt in de wandelwagen niet lekker!
Ik zal wel een foto plaatsen als ze het aan heeft gehad!
En ook ik wil de volgende keer liever geen keizersnede! Als ik jou hoor, was je snel hersteld, maar ik heb echt 6 tot 8 weken moeten herstellen. Het duurde al 10 dagen voordat ik weer een beetje kon lopen en staan! De eerste 2 dagen na de keizersnede had ik maar één vriendje en dat was de pomp met morfine :mrgreen: !!! Wat was is blij dat ik dat zelf kon regelen!!En nu heb ik soms nog wel last van de keizersnede, dus ook ik ga voor een gewone bevalling hoor!!! Maar goed, wie weet hoe dat weer tegen kan vallen. Je weet het toch niet!
Kaatjes: wat balen van de cystes zeg!! Nu moet je weer 2 weken wachten… pfff, frustrerend hoor!! Maar je klinkt erg positief! :thumbup: En stort je maar lekker op een nieuwe hobby joh!!! Dat geeft afleiding!
Wieniex: beterschap meid!!! Hopelijk voel je je snel weer beter!!
Enne… holbewoonster of eskimo lijkt me wel wat voor de carnaval!!! :mrgreen:
Angeltje: wat een waanzinnige foto van Nordin zeg!!! hahahaha, :inlove:
Diana: welkom nog meid! Sorry, dat ik niet eerder heb gereageerd, maar kwam even wat minder hier… Heel veel succes woensdag met de echo!!! Hopelijk is alles goed!!
Mar: wat leuk dat jij je opa en oma het eerste achterkleinkind mag schenken!!! Ik geloof graag dat ze emotioneel waren!!! Geniet er van!
Wat vervelend van die eczeem! Hopelijk krijg je er niet te veel last van!
Jippie: fijn dat het spuiten je gemakkelijk af gaat! Want dat maakt het nog moeilijker he, als dat niet zo is! Hopelijk heeft iemand een tip voor je om de luchtbelletjes eruit te krijgen!
Spannend hoor!!! Jeetje, het gaat echt zo snel, nog maar 1,5 week??? O meis, ik duim me suf hoor!!! Enne, al vast succes met de fm!!!
Mouse; hoe gaat het met jou?
En Egni en Paikea? Hoe gaat het met jullie?
Paikea: leuk trouwens dat je weer vaker hier bent!!! Fijn om je weer te horen!
Wie ben ik vergeten??? Mocht dat iemand zijn… sorry daarvoor! Ik moest zoveel bijlezen… :oops:
Ik kom straks even vertellen hoe het hier gaat! Luna komt zo weer voor haar voeding!
Liefs Woezeltje
mmmmm, ze slaapt toch nog even door blijkbaar…
Zal ik vast kort wat schrijven…
Het gaat overdag nog steeds niet echt beter met Luna. Ze wil nog steeds weinig slapen overdag. En het stomme is, dat ze ons soms echt versteld doet staan door zomaar wel 2 tot 3 uur te slapen na een dagvoeding… Maar goed, 's avonds en 's nachts doet ze het prima! Ze heeft vorige week 1 keer de nacht doorgeslapen. Maar dat was echt één keer, de nacht erna moesten we meteen bekopen met om de 3 uur wakker worden… Maar gemiddeld komt ze 's nachts om de 4-5 uur, netjes dus.
Haar buikje is nog steeds hetzelfde: pijn dus. De osteopaat heeft niets kunnen doen en heeft ons doorverwezen naar een centrum waar ze vegatesten doen. Daar kunnen ze meten of Luna misschien voedingsstoffen o.i.d te kort komt of allergisch is voor iets. (aangezien ze bv krijgt, kan ze via mij alles binnen krijgen). We gaan dat als laatste maar proberen, het is allemaal op basis van homeopatie (alternatieve geneeswijze), dus baat het niet, dan schaat het niet!!! We kunnen a.s. vrijdag terecht.
Verder is ze gewoon een heerlijk meid hoor!! Ook al ben ik door haar vele aanwezigheid overdag dood en dood moe 's avonds, ik kan haar niet missen hoor! Ze is echt mijn alles!!! Ik kan haar niet eens “uitbesteden” als mensen daarom vragen… :oops: Het is mijn meisje!!! :inlove:
Ik merk ook dat nu ik me er bij neergelegd heb dat ze overdag weinig slaapt, ik me er ook minder druk om maak en het beter voelt (en beter aan kan!).
Aha… daar is mevrouw dan toch! Ik kom straks verder schrijven!!!
Liefs Woezeltje
Ze zit me voor de gek te houden… steeds als ik de trap op wil lopen stopt ze weer met huilen en slaapt vrolijk verder… :mrgreen:
Maar ze zal zo wel komen, er zit nog steeds “beweging” in…
Mijn verlof zit er al weer bijna op… A.s. maandag moet ik weer beginnen… Aangezien maandag carnaval is en wij dan dicht zijn, hoef ik pas dinsdag te beginnen :dance: , een halve dag, omdat ivm carnaval we 's middags ook weer gesloten zijn! Weonsdag wel weer een hele dag. Al met al, kan ik er zo lekker rustig aan in komen! Ik zie er wel een beetje tegenop hoor! Hoe lekker ik het van de andere kant ook weer vind om te gaan werken (andere praat om je heen, weer lekker met collega’s zijn, nadenken enz.). Het zal wel echt wennen zijn om mijn kleine meisje 3 dagen “weg te moeten brengen”. Gelukkig gaat ze naar de oma’s en mijn zus, dus ze is in goede handen!!! Dat geeft wel weer rust. Ik ben echt benieuwd hoe het gaat!
Luna wordt trouwens 11 maart gedoopt. Ik heb een mooi jurkje kunnen vinden (helemaal in het wit) en het staat haar echt super schattig!!! Ik zal een foto plaatsen na de doop!
Donderdag ga ik naar de 9 maandenbeurs met mijn zussen. Ze vonden dat ik er eens een dagje uit moet en aangezien mijn oudste zus weer zwanger is, leek ons dat wel leuk! Ik heb er erg veel zin in, maar aan de andere kant… de 1e keer dat ik Luna een hele dag bij mijn moeder achterlaat… Pff… kan ik vast wennen…
Okee, nu is het echt bij Luna!!! Ik kom gewoon in etappes schrijven…
Kus, Woezeltje
Zo papa legt Luna weer even op bed… krijsen!!! Hoe moe ze ook is, ze wil gewoon echt niet, haar ogen vielen gewoon dicht hier beneden… ben benieuwd hoelang het duurt voor ze in slaap valt…
Ik zit me net te bedenken wat ik nog meer moest vertellen, maar ik weet het niet meer… :oops: Maar goed, ik heb al aardig wat leesvoer verschaft :mrgreen: .
Tot snel meiden!!!
Liefs Woezeltje
En nog even een foto van Luna :inlove:
Woezeltje: wat vervelend dat Luna nog steeds buikpijn heeft zeg! Hopelijk krijg je dan duidelijkheid door die vegatesten. Eat een leuke foto’s zeg :inlove:
En als ik jullie verhalen lees, heb ik geluk gehad met het herstel van de keizersnee.
Maar alles is het dubbel en dwars waard geweest.
Hoi meiden,
Zo, dat is weer even geleden. Ik ben een paar dagen flink van de kaart geweest van een behoorlijke griep. Het is nog niet helemaal over, maar ik voel me gelukkig al weer ietsje beter… Zometeen ook nog even naar de huisarts om mijn hb weer te laten checken, kijken of het alweer een beetje omhoog gegaan is…
Diana/Paikea/Bagheera: jullie hadden het over bevallingen. Nou, ik zou het zo weer over doen hoor. Wat dat betreft heb ik echt een top-bevalling gehad. Om 15:00 uur braken de vliezen en om 17:32 was mijn mannetje er al. En ondanks dat ik 15 hechtingen had, kon ik een week later al weer alles doen. Het was kort, heftig, maar zeker goed te doen… Dus zo kan het gelukkig ook.
Woezeltje: schattige foto’s, echt heel lief!! En lekker dat je een dagje met je zussen op stap gaat. Zal idd wel even raar zijn, maar dan kun je vast een klein beetje wennen voor volgende week. Fijn om te lezen dat het verder weer wat beter met je gaat!! :-*
Mouse: niet te hard werken hè :mrgreen: . Hoe is het verder?
Jippie: fijn dat het goed gaat met prikken. Alvast heel veel succes vrijdag met de fm. Hopelijk is alles dan naar verwachting en kunnen jullie snel verder. Spannnnnnnnnnend!!!
Diana: heel veel succes morgen, ik hoop echt dat alles goed is!!!
Mar: wat lief van je opa :inlove: . En wat het eczeem betreft, ik heb er ook al heel mijn leven last van. Ik mocht ook mijn hormooncreme niet meer gebruiken toen ik zwanger was en heb heel wat nachtjes wakker gelegen van de jeuk :wall: . Tot ik van mijn collega een middeltje kreeg (geheel natuurlijk) en dat werkte me toch perfect!! Alleen is het van Boots, en die zit niet meer in Nederland. Ik heb tijdens mijn vakantie in Schotland meteen een paar flesjes ingeslagen. Dus mocht het zo rot blijven bij je, geef maar een gil. Dan kan ik een flesje naar je opsturen.
Wienie: rot hè, die clomid-blues . Hopelijk kun je toch nog een beetje van het carnaval genieten. We willen wel foto’s zien hoor :mrgreen: .
Kaat: je bent echt een topmeid, knap dat je meteen weer zo positief bent. Dikke knuffel!!!
Janine: hoe is het met je arm? Hopelijk al weer wat beter…
Egni: hoe is het met jou??
Hopelijk niemand vergeten. Weet niet of ik er nog mee wegkom om de hormonen nog de schuld te geven :oops: :mrgreen: .
Hier gaat alles zijn gangetje. Nordin heeft vanochtend zijn eerste prikjes gehad, wat een bikkeltje is dat ventje zeg!! Hij heeft nog geen minuut gehuild. En ook nu is hij eigenlijk heel rustig, hij ligt al weer leker een uur te slapen. Wel heeft hij heel erg last van eczeem, ik heb voor hem ook een hormoonzalfje gekregen. Hopen dat het werkt, het is zo zielig om te zien.
Nou meiden, ik ga naar de huisarts!! Tot snel weer.
Liefs, Angeltje
hey meiden,
Zo even snel hoor moet zo weer weg!
Maar wil even vertellen dat ik deze maand in iedergeval een goede eisprong heb gehad :dance: hormoonwaarde was hoog volgens de assistente!!
Nu maar even afwachten of ik ongesteld wordt. Heb wel zere borsten maar goed dat kan natuurlijk ook van de pregnyl komen. Hoeveel dagen na de pregnylspuit mag je eventueel testen? ik verwacht ongeveer van het weekend mijn ongi.
Jippie ooh wat wordt het spannend!! Ik duim voor een hele goede afloop!!
Voor de meiden die carnaval gaan vieren:Heel veel plezier!!!!!
Kom snel weer op de rest reageren hoor!!
Heey hallootjes,
Hier ben ik weer!! Nog wat last van mijn arm maar het gaat beter!!
Afgelopen maandag bloed wezen prikken om te kijken of er een ei om het hoekje is wezen kijken.
Zijn jullie nog verwend vandaag? Ik heb een ontbijtje gekregen wat de bakker kwam brengen. Voor leendert heb ik een foto op een canvas doek laten drukken, 90 bij 60 maar dat duurt nog een week.
Vanavond uit eten!
Hoe is het met jullie?
Diana30: nou meid, idd maar van het positieve uitgaan!!! Spannend dan toch nog wel even tot de volgende echo! Ik blijf nog even voor je duimen! :thumbup:
Janine: wij doen niet aan Valentijnsdag… Ik heb veel liever dat hubbie mij een bloemetje of wat dan ook geeft op een andere dag, dat heeft voor mij veel meer waarde. Maar leuk dat je verwend bent vandaag!! Heerlijk hoor een ontbijtje van de bakker!!! :drool:
Egni: super hoor dat je een goede eisprong hebt gehad!!! En nu duimen draaien!!! Hopelijk word je niet ongi!!
Angeltje: Gelukkig dat het weer wat beter met je gaat!! Vervelend hoor griep! Doe maar rustig aan!
En idd wat een bikkel is Nordin! Luna huilde allebei de keren dat ze prikjes heeft gehad (niet lang, maar ze huilde wel).
Morgen gaat Luna voor het eerst een dag naar mijn moeder… Ben zo benieuwd hoe het gaat en hoe het mij vergaat… Maar ik heb wel zin om lekker met mijn zussen naar de 9 maandenbeurs te gaan!!
Liefs Woezeltje
He meiden,
Diana: Ik ga ook heel hard voor je duimen hoor :thumbup:
Indd van het positieve uitgaan!! We gaan trouwens precies gelijkop!!
Woezeltje: Wat een leuke foto’s!! En ik kan me voorstellen hoor dat je er een btje tegenop ziet morgen… Maar het komt vast dik in orde! Het is ook wel es even lekker om er weer uit te zijn denk ik. Veel plezier morgen bij de 9 maandenbeurs!
Egni: Superdesuper dat je een goede eisprong hebt gehad! Eindelijk voor jou ook weer eens goed nieuws en hopelijk ben je dit keer ook zwanger!! Dat zou ik echt helemaal te gek vinden!! Succes met de wachtweekjes he meis…
Janine: Wanneer mag je bellen voor de uitslag van het bloedprikken?
Heb geen idee of ik nog verwernd word vandaag, hub nog niet gezien vanmorgen toen was ik nog in diepe … Heb voor hem een lekker luchtje gekocht en babyschoentjes, met ‘I love dad’, kon ze niet laten liggen :inlove:
Angeltje: Wat lief dat je aanbiedt een flesje te willen opsturen. Ik zal het nog even aankijken, maar de dokter kon ook niks voor me doen. Alleen het advies geven om het vet te houden, en smeer nu cardiflor creme van VSM… Gisteravond weer alles tot bloedens aan toe open gekrabt, had jij dat ook als je jeuk had dat het dan te verleidelijk was om niet te krabben? En dat je daarna niet meer kon stoppen? Achteraf heb ik er weer spijt van :roll:
Wat fijn dat Nordin de eerste prikjes gehad heeft. En een echte stoere man zeg, niet 1 keer gehuild!! Hopelijk gaat zijn eczeem ook gauw over! Is het toeval of kan eczeem erfelijk zijn eigenlijk? Waarvoor moest jij gister eigenlijk naar de ha?
Jippie: Hoe gaat het met jou meis? Ik snap er niks van joh dat je ondanks het gebruik steeds luchtbelletjes houdt… Kan het niet aan de ampulle liggen? Heb je het nog steeds? Heb werkelijk geen idee hoe dat kan :think: Anders zou ik ff bellen, misschien is er iets niet in orde met de pen?? Spannende dag voor je vrijdag, ga aan je denken!! En oooow dan zou de punctie ook erg dichtbij komen! Tis je zo gegund meissie!! Veel succes!!
@ the others: Hoe is het met jullie?? Nog nieuws?
Hier gaat het goed. Wel heb ik de ene dag erg veel kwaaltjes zoals misselijkheid en zere borsten en de andere dag bijna niks. Dat maakt me soms erg onzeker maar gelukkig heb ik helemaal geen bloedverlies oid meer gehad… Mn buik groeit nu al, ga vrijdag ff shoppen met mn mams zit zo te hanessen met elastiekjes om mn broekknoop steeds… Nog 2 wk tot de 2e echo, denk dat ik dan echt wat zekerder ben als alles goed gaat…
Dikke kus :-*
Mar