Meiden met een lange cyclus: deel 11

Heee hoi hoi

Jippie: Zet 'm op meis :thumbup: Een hele berg succes en sterkte gewenst!!! Donderdag gaat het echt beginnen, eindelijk!!

Puck: Heel herkenbaar wat jij schrijft meis. Op het laatst zijn wij er gewoon open in gweest omdat we er ook echt knettergek van werden soms. Maar als je aan het begin staat dan houd je het toch liever nog even voor je, dat is heel begrijpelijk! Veel succes en sterkte en hopelijk krijg je groen licht om met clomid te beginnen de 21e!

Angeltje: :inlove: wat een snoepie!! Oo wat een super foto! Meis, hopelijk krijgt ie gauw minder last van zn darmpjes, voor hem en voor jullie erg naar…

Paikea: Naar zeg dat gevis… Als je een glazen bol had… :roll: Ik kan daar ook goed kriebelig van worden, net alsof je je moet verantwoorden ofzo… Vind het goed van je dat je zo dapper antwoord geeft, dan zijn ze wel stil! En tuurlijk is het lastig wanneer je weer besluit de molen in te gaan. De eerste keer was je toch gauw zwanger dacht ik he? Nou hopelijk de 2e keer ook natuurlijk! Waarom heb je eigenlijk een keizersnede gekregen als ik vragen mag?

Mouse: Brent nog steeds niet weer uit bed geweest? Hey, ik vind het echt heel goed dat je nu ff voor jezelf kiest. Soms loopt de emmer even over en word je gedwongen een pas op de plaats te maken. Heel goed dat je dat ook even gedaan hebt een duidelijk aangeeft waar het ‘mis’ gaat…

Lekker dat je bijna 1,5 wk vrij hebt, ge maar lekker genieten dan!

@ de rest: Hoe gaat het met jullie??

Hier gaat het redelijk goed inmiddels. Helaas nog wel heel af en toe rozeverlies wat me heel wankel maakt, maar tis echt weinig en lijkt steeds minder te worden… Toch is elk toiletbezoek weer ‘spannend’… Nog 3 nachtjes, jeetje ik kan gewoon zo moeilijk wachten!!

Ik doe nu wel heel rustig aan en dan gaat het goed, zodra ik druk ga lopen doen krijg ik toch wat last van mn buik heb ik gemerkt.

Vanmi. een gesprek op mn werk. Ik zit al vanaf de kerstvakantie thuis en ik zou vandaag een voortgangsgesprek hebben en afspreken wanneer ik weer ga beginnen. Op zich wil ik toch zo snel mogelijk weer beginnen, alleen weten ze nog niet dat ik zwanger ben nu (wat toch de reden is dat ik bij huis kwam te zitten, omdat het echt niet wilde lukken, week in week uit om de dag naar het zkh en steeds negatief nieuws waardoor ik er echt helemaal doorheen zat)… Maar aangezien ik toch steeds dat rozeverlies heb gehad, wil ik eerst de echo afwachten vrijdag… Dat ga ik ze ook maar gewoon vertellen, wat jullie? Dat ik gewoon afspreek te bellen na de echo? Heb voor tijd vrijdag eerst nog weer een gesprek ook met de arbo-arts dus zou met hem ook het e.e.a. kunnen doorspreken…

veel liefs en een :-*

Mar

Heb alle berichtjes weer gelezen superleuk dat jullie allemaal reageren!! :lol:

Mar heelveel succes vrijdag…

Hoi Mar: dat zou ik zeker doen meis, gewoon eerst de echo afwachten en daarna weer kijken hoe of wat met je werk. Daar zullen ze vast begrip voor hebben als je het uitlegt. Heel veel succes met je gesprek!!!

Liefs, Angeltje

Hallo, hallo,

Marr, wat fijn dat het weer iets beter gaat. Hoop dat het bloed verlies nu gewoon helemaal weg gaat blijven hoor!!

Veel succes vrijdag! en ja ook ik denk dat je best op je werk kunt zeggen dat je de echo afwacht hoor! Succes!

Mouse, wat fijn dat je een weekje vrij hebt! Geniet er maar lekker van en niet te vol proppen met leuke dingen hoor! Ook lekker uitrusten! :wink:

Moeilijk he dingen loslaten?! Ik wil ook altijd alles het leifst zelf regelen.

Probeer het toch maar!!

Hey puck tja het blijft lastig he als mensen er naar vragen. Bij ons weet inmiddels iedereen ervan dus kijken ze wel uit.

Van het weekend was mijn mannetje jarig en toen kwamen er 2 babies. De aandacht ging natuurlijk even helemaal daarheen. Dat begrijp ik wel maar blijft toch ook lastig. gelukkig zijn er dan mensen die daar wel rekening mee houden en me even vragen of het gaat!

Jippie, wat gaat het opschieten nu zeg!! Ik ga heel hard voor je duimen en hoop op ontzettend goed nieuws!!

Vandaag bij de gyn geweest mijn ei is weg dus waarschijnlijk gesprongen. moet vrijdag bloedprikken en dan maar weer afwachten!!

Egni

Haaaaai!!

Egni, thanx voor 't duimen! Ik mag nu ook weer voor jou lees ik!

Gefeliciteerd nog met je ventje!!! Kan me voorstellen dat je dat niet zo leuk vond, die babies op de verjaardag. Hoop dat jullie gauw van je eigen zwangerschap/beeb mogen gaan genieten!!!

Janine, hoofdpijn wat gezakt inmiddels? hope so…

Als 't de pijn maar waard was geweest!!!

Mar, ik had je al 'n persoonlijke noot gestuurd

Doe rustig aan meis! Nog 3 nachtjes :wink:

Wat emotioneel van je vader! Wel fijn te weten dat ze allemaal achter je staan he!

Succes morgen!!!

Jippie, spannend zeg! Ik zal m’n duimpjes vast klaarzetten voor je!!!

Puck, ik weet niet of 'n liesbreuk invloed kan hebben. Maar toch veel succes bij de test!

En de 21e natuurlijk!!!

Mouse, ojee… Doe je nu dan wel rustig aan, dat 't niet weer terugkomt? Succes morgen bij je 1e werkdag weer!

Ik ken dat, wat je zegt over dat je 't toch weer naar je toetrekt. Hier ook zo, al weet ik dat 't niet slim is. Tis de aard van 't beessie he!!

Angeltje, :inlove: :inlove:

Woezeltje, hoe’st met Luna? Gaat 't weer wat beter met 'r?

En Bagheera, hoest daar met je kroost???

Ik zal niet negatief doen, want ik hoop voor onszelf natuurlijk ook nog hard door! Maar sinds vandaag hier ook wat bruinverlies. Erg vroeg, als ik pas zaterdag (op z’n vroegst) m’n ongi verwacht…

Zo voel ik m’n (.)(.) ook steeds en blijven die puistjes ook maar komen :sick:

Ik hoop gewoon dat 't voor 'n goed doel is, maar ben me er erg bewust van dat 't ook wat anders kan betekenen!!! Tis en blijft afwachten…

Moet nog wel ff kwijt dat ik 't erg lief vinden dat jullie zo voor ons duimen hoor!!!

Dikke kus,

Kaatje

Kaatje dat is wel erg spannend zeg. Kan een teken zijn van een naderende menstruatie maar kan ook van de innesteling komen. Ik had het ook een paar dagen voor mijn nod. Ik was al aan het balen, maar het zette niet door.

Mar, ik zou het even bespreken met de arbo arts en ook het gesprek met de gyn afwachten. Misschien zegt die wel dat je het even rustig aan moet doen.

Mouse, wel lekker een weekje vrij. Wij hebben dan carnavalsvakantie (maandag en dinsdag dicht). Ik plak er nog een dagje aan vast en ga donderdag dan pas werken. Even bijslapen.

Ja, gelukkig was ik bij Kian meteen zwanger van de eerste ronde clomid. Maar ik hoor zo vaak dat het bij een 2e langer kan duren (zie meteen weer alle beren op de weg).

Ik heb een keizersnede gekregen omdat de ontsluiting niet wilde vorderen (de bevalling heeft uiteindelijk 64,5 uur geduurd en ik heb daarvan 26,5 uur regelmatige weeen gehad. Zo’n bevalling wil ik echt niet meer meemaken. Zelfs nu komen nog de tranen als ik er aan denk. Heb het absoluut nog niet verwerkt. De gyn denkt dat ik een smal bekken heb, waardoor ik meer kans heb op een 2e keizersnede.

Tjee…ik heb weer eens een forum/babydipje gehad en dan schrijft iedereen ineens keiveel!

Dat krijg ik niet allemaal bijgelezen hoor, zoveel bladzijden!!!

MAAR ik schrik wel even van het nieuws van Mar, van dat bloedverlies. Doe maar mooi rustig aan meid! Maar denk ik dan, zolang het geen echt rood is en geen echte krampen hoeft er helemaal niks ana t handje te zijn! Zo vrijdag!!! Kop op!!

En de rest…even een paar reacties hoor, sorry als ik niet iedereen uitgebreid bespreek…dan ben ik vanavond nog niet klaar! :oops:

kaatje, mijn duimen draaien door hoor, zou zomaar kunnen natuurlijk dta het wle goed is, dat bruin…!!!

Jippie, succes met de eerste stappen richting IVF!

Rest van de meiden: :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Hier verder alles wel oke, ik ga e rmaar niet vanuit dat die cyste straks weg is, dan valt t alleen maar mee (gewoon stukje zelfbescherming denk ik, want stiekem moet dat ding van mij NU verdwijnen!)

En morgen mag ik alweer ana de provera, dan is dta weer een stapje vooruit in plaats van op d eplaats. Als ik maar niet teveel ga mopperen en puisten krijg…het is tenslotte bijna carnaval!!!

Tot snel weer!!!

x wienie

Paikea, wienie, thanx… :-*

Helaas, 't mocht weer niet zo zijn…

Ben er best wat bedroefd door :cry:

Morgen afspraak maken met de fert.arts voor 'n uitgangsecho. Ik vraag dan meteen of we deze ronde 'n samenlevingstest krijgen. Wie weet is 't wel heel logisch dat 't niet lukt.

Liefs,

Kaatje

Hoi allemaal,

Kaatjes: Getver, meid! Maar ben je dan nu al ongi geworden? Ik dacht dat je nog een paar dagen moest wachten? Echt weer ongelooflijk balen!!! :wall: Heel veel sterkte & moed houden, hoorrr! Er komt een dag dat jij ook aan de beurt bent! Hopelijk komt die heel gauw! :hug:

Wienie: Hooiii, ben jij er ook weer? Geeft niks dat je een forumdipje had, hoor! Ik hoop met je mee dat de cyste inmiddels verdwenen is, of in elk geval heel snel de benen neemt!

Paikea: Ik hoop dat je weer net zo snel zwanger bent als bij Kian, als jullie gaan beginnen voor een tweede!

Egni: Ik vind dat ook wel moeilijk als je een verjaardag hebt en er komen baby’s of zwangere vrouwen. Ik heb het meeste moeite met kleine beebjes en dikke buiken. Ik wil gewoon ook zoooo graag een keer in mijn leven een zwangerschap meemaken, ookal zou het er maar eentje zijn! En een beebje van onszelf! Ik denk dan ook altijd: Zou mijn buik er dan ook zo uitzien? Ik zoek onbewust ook altijd zwangere vrouwen die hetzelfde postuur hebben als ik, en dan denk ik: Hoe zou mijn buik eruit zien? Fijn dat je deze keer waarschijnlijk een goede eisprong hebt gehad! Is je bloedverlies inmiddels weer over? Heel veel succes met de wachtweken!

Angeltje, Woezel & Bagheera: Hoestie met jullie en de beebs?

Mouse: Gaat het nu weer wat beter met je?

Mar: Is het bloedverlies helemaal over nu? Hoe laat moet je vrijdag voor de echo? Wel spannend! Ik zou echt weken niet slapen, als het bij ons eenmaal zo ver is. Maar het zit vast allemaal goed, meid! Ik ben wel erg benieuwd hoeveel beebjes in de maak zijn! Een topic-twins zou ook niet verkeerd zijn! :mrgreen:

Puck: Hoe gaat het met je? Nog twee weken en dan krijgen jullie de uitslagen, toch?

Janine: Alles goed met jou? Zie je alles weer wat zitten?

Ik heb jullie trouwfoto ook gezien in het showforum. Mooie meid ben je, hoor! En ook een erg mooie jurk! :inlove:

Verder nog iemand vergeten?

Hier alles goed. Morgen gaat de eerste Lucrin-injectie erin voor de IVF. :shifty: Ik denk dat ik vandaag ongi ben geworden. Een beetje moeilijk inschatten, omdat ik de laatste 2,5 week al bloedverlies had door de pil. Alleen was het de laatste dagen bijna helemaal weg, en het was voornamelijk bruinverlies. En sinds vandaag is het weer meer en ook weer rood. Dus ik denk dat vandaag dag 1 is. Nou ja, maakt niet uit. Ik heb een prikschema gekregen met data, dus het maakt niet uit wanneer het dag 1 is. Zal niet op een dag komen, anders hadden ze het wel gezegd.

Liefs,

Jippie

he kaatje das balen…maar het komt vast ooit goed, ook voor jullie hoor! Maar dan ben je wel erg vroeg ongi toch…eigenlijk pas zaterdag? Dan zat je pas op dag 25 ofzo?

jippie, spannend nu gaat t echt van start he! Zet m op en laat je niet kisten!!!

Liefs wienie

Heeee meiden,

Jippie: :thumbup: het gaat nu dus echt beginnen voor je!! Ik hoop echt onwijs dat het gelijk raak is de 1e poging!! Maar eerst voor een mooie groei en niet al te pijnlijke punctie! Krijg je verdoving eigenlijk en hoe gaat zoiets? Ik denk veel aan je en hoop dat voor jullie eindelijk ook een eind komt aan die kl**te MMM!! Veel sterkte en zet 'm op he! :-

Kaatje: Hier nogmaals een dikke :hug: Laat je niet kisten hoor! De aanhouder wint, echt waar!!!

Wienie: Ook nogmaals hier, veel succes met de provera kuur! Als die maar eenmaal weer achter de rug is zul je zien hoe snel het weer gaat! En je cyste is vast en zeker weg nu hoor! Ik had er toen 4 en die waren ook weg na zo’n kuurtje! Enne ga je nog uitbundig carnaval vieren? Hi hi mag je iig een glaasje drinken :wink: Ga je nog verkleed?

Paikea: :shock: een bevalling van in z’n totaliteit 64.5 uur! En dan ook nog es meer dan 26 u. weeën…Pffff jeetje wat heftig zeg!!

Kan me heel goed voorstellen dat je dat nog niet helemaal verwerkt hebt en bij een evt. vlgde zw.schap zal je het er misschien ook wel weer zwaar mee krijgen… Wil je zelf nu ook niet liever een keizersnee bij een 2e daardoor?

Egni: Nog gefeliciteerd met je hub! Heb je hem goed verwend? Kan me heel goed voorstellen dat je het even te zwaar had als er 2 kleine baby’tjes in jullie huis zijn hoor waar alle aandacht dan heen gaat… Het blijft ook zo ontzettend moeilijk… Wel fijn dat ze ook nog vroegen hoe het met jou gaat… Fijn dat je ei gesprongen is en succes met bloedprikken morgen!

@ the rest: Hoe is het met jullie?

Met mij gaat het goed nu. Geen bloedverlies meer gehad en ben al een paar keer goed misselijk geweest en vooral erg moe!

Het gesprek op mn werk ging ook top.

Arbo arts zat erbij en was zo blij voor me toen ik vertelde dat ik zwanger ben. Hij zei het aan me te kunnen zien ha ha ik moest daar wel om lachen. Heb zeker mn onzekerheid uitgesproken wbt het bloedverlies en mag het rustig aan doen en hoef nog niet gauw weer te beginnen. Zowel mn baas als hij vond dat ik eerst het eea moest verwerken en vooral moest gaan genieten van mn zwangerschap nu. Wilde zelf natuurlijk weer zsm beginnen, maar ze willen pas dat ik dat doe als het grootste gevaar geweken is. Als ik 9 weken zwanger ben weer een gesprek en tot die tijd hoef ik alleen maar op arbeidstherapeutische basis een paar uurjtes te komen. Echt super joh! Wat een medeleven! Sinds dat gesprek achter de rug is ben ik echt zoveel rustiger en wonder boven wonder is sindsdien ook het bloedverlies gestopt. Zal wel toeval zijn maar toch…

Nog 1 nachtje slapen!!! Ooooo ik heb zulke kriebeldekriebeles!!! Hoeveel zouden het er zijn he? Ben al supergelukkig met eentje hoor… Hoop maar zo dat het goed zit. Echt spannend… Zal wel weinig slapen worden vannacht :wink:

Meiden, denk aan jullie kop op he!!

Dikke :-

Mar

Kaat, meis wat balen dat het niet raak is! Succes bij de gyn. Ik snap dat je je gaat afvragen of er andere dingen spelen. Ik zou idd om de samnelevingstest vragen, dan heb je daar ook uitsluitsel over.

Mar, goed nieuws dat je geen bloedverlies meer hebt gehad en fijn dat je baas en arbo-arts zo met je meeleven en voor je zorgen. Doe echt rustig aan joh! En probeer alvast een beetje te genieten. Ik hoop dat je ons morgen een mooie echo kunt laten zien van een heel klein wurmpie!!

Wienie, hahaha, tja er wordt veel gekletst hier. Ben je weer over je dippie heen meis? Wel hier kkomen hoor als je wilt klagen, doen we allemaal regelmatig toch?

Janine, WOW wat een mooie trouwfoto en hahah nu weet ik hoe je eruit ziet. Herken ik er vast 1 bij de meeting!!

Angeltje, Hoe gaat het met je boek? Vordert het of blijft nordin lekker veel van je tijd vragen??

Woezel, Hoe is het met Luna, al wat meer resultaat van de behandelingen? En hoe gaat het met jou meissie? Weer een beetje uitgerust?

Bagheera, Hoe is het met jullie?

Puck, hoe was het bij de gyn?

Hier gaat het goed. We zijn druk aan de klus en nog geen ei te spotten op dag 16, is ook nog een beetje aan de vroege kant. Ben benieuwd of mijn lijf nu weer in verwarring is door ineens weer clomid. Op werk is het gelukkig even wat rustiger. Verder leuk weekend in het vooruitzicht en daarna nog 1 week werken en dan vakantie!!

Mouse

Hai hai

Heey meiden bedankt voor de complimenten betreft mijn trouwfoto hahha

Verder kan ik niet veel tikken, heb een hele zere schouder…

Best vervelend zelfs zitten doet zeer…

Als het over is meer…

meiden ik breek even in met een vraagje

om maar even met de deur in huis te vallen…

kan het zijn dat de eisprong ook veel later kan uitvallen dan normaal en normaal versta ik dan onder ongeveer een week na je menstruatie…kan het ook zijn dat je de eisprong pas een week voor je menstruatie hebt?of iets daarboor? ik dacht nml altijd dat het bij iedereen ruim een week na de menstruatie was…wie kan me helpen?

Diana, gemiddeld komt de eisprong 7 dagen na je menstruatie (tenminste als je ook 7 dagen ongesteld bent geweest). Maar gemiddeldes werken bij ons niet. Ik bijvoorbeeld heb pas een eisprong 3 weken na de menstruatie en bij anderen kan het nog later zijn.

Mar, gelukkig is het bloedverlies gestopt. Wat een opluchting dat gesprek. Fijn zeg. Nu maar niet even aan werk denken. Ik ben benieuwd of ze morgen al iets kunnen zien eigenlijk. Het lijkt me zo vroeg.

Over een eventuele volgende bevalling. Ik zou graag op de natuurlijke manier willen bevallen. Ik vind een keizersnede maar niks. Je kind wordt meteen weggehaald en kun je niet zelf vasthouden (je ligt vast aan allerlei apparaten) en zo’n wonde doet heel lang zeer. Je kunt de eerste dagen echt niks.

Jippie, anders kun je toch het ziekenhuis bellen? Het lijkt wel dag 1. Oeh, nu wordt het extra spannend.

Kaatjes, kl.te zeg. Niks geworden. Sterkte. Sterkte vandaag. Raar dat je nog geen samenlevingstest hebt gehad. Wij kregen het meteen de eerste ronde. Hoewel, het wil ook nog niet alles zeggen.

Paikea dank je wel voor je antwoord…

ik vroeg het omdat ik vermoed dat er bij mij het zelfde speeld als bij jou dus pas 3 weken na de menstruatie…

bij mijn eerste kindje thomas kreeg ik met 11 weken een echo en toen bleek dat ik maar 9 weken zwanger was en nu zou ik 7 weken zwanger moeten zijn en ben ik amper 5 weekjes zwanger volgens de echo…ik verwachte gisteren dus een kloppend hartje te zien ,maar niet dus want er was nog niets te zien behalve het zakje waar het vruchtje in moet zitten en het dooierzakje…volgens de dokter is de kans dat het goedgaat nu 50% we wachten maar af,…

Hoi meiden,

Zo, ben weer ff niet geweest en heb meteen weer huiswerk :mrgreen: . Wat schrijven jullie veel zeg…

Diana: ik hoop voor je dat alles goed is!!! Wanneer heb je een 2e echo?

Janine: ik ga zo ook eens even spieken naar die foto hoor :mrgreen: . En sterkte met je schouder meis!!

Mouse: gelukkig dat het op je werk weer even wat rustiger is. Kun je weer een beetje bijkomen. En hopelijk komt je ei snel!!

Aan mijn boek ben ik nog niet veel toegekomen, maar ja, ben ook een beetje eigenwijs. Kom toch nog te vaak op het forum (hoe bedoel je verslaafd?? :oops: )

Mar: klinkt goed meis, dat het bloedverlies is gestopt!! Hoe laat moet je morgen? En wat super dat ze vanuit de arbo en je werk zo met je meedenken, echt heel fijn. Heel veel succes morgen!!!

Jippie: heel veel succes met de IVF, nu is het echt officieel hè? :thumbup:

Kaat: arme meid, wat rot weer zeg :cry: . Ik baal echt met je mee!!! Veel succes vandaag bij de fert.arts!!! Hopelijk worden jullie wat wijzer.

Wienie: wat ben je toch altijd lekker positief meis :mrgreen: . Ik hoop dat de puisten wegblijven en dat deze ronde goed uitpakt :thumbup: .

Paikea: jemig, ik kan me voorstellen dat zo’n bevalling je traumatiseert. Hopelijk verloopt het een 2e keer heel anders meis!!

Egni: rot is dat hè, op zo’n verjaardag. Altijd fijn als er dan toch nog mensen zijn die zien dat je het moeilijk hebt. En weer duimen begrijp ik? Ik doe mee!!!

Hier gaat alles zijn gangetje. Met Nordin gaat het op zich goed, maar zoals gezegd, ontlasting blijft drama. Nu heeft hij weer hele harde keutels waar hij echt heel hard op moet persen. Het doet hem behoorlijk zeer, echt heel zielig :cry: . En a.s dinsdag krijgt hij zijn eerste prikjes, ook niet iets om naar uit te kijken, maarja, het moet nu eenmaal gebeuren.

Nou meiden, ik ga even wat voor mezelf doen, het boefje slaapt :zzz: .

Liefs Angeltje

(Mar, deze is nog even voor jou, op de goede afloop morgen: :kaars: )

volgende week woensdag heb ik de tweede echo…volgens de arts is het dan erop of eronder…maar het is en blijft een streekziekenhuisje…ze hebben nml nooit nagekeken hoe mijn eisprong was…twenteborg zieke huis… :?

Ik kom snel weer reageren, maar wil nu alleen Mar even heel veel succes wensen morgen!!! Ik duim voor je dat het een geweldig mooie echo wordt met 1 (of meer…) mooi kloppend hartje!!! :thumbup: :pray: :kaars:

En dan nu… :zzz: Trusten!!!

Liefs Woezeltje

Mar: Heel veel succes morgen, ik zal aan je denken!

Laat je wel even weten hoe het gegaan is? :-*

Diana: Het kan inderdaad zo zijn dat je eisprong later is, dan je zelf denkt. Ik heb zelf een hele onregelmatige cyclus, dus bij mij is 'ie altijd veeeeel later. Maar je luteale fase (aantal dagen tussen eisprong en ongi) kan ook elke keer weer verschillen. Dus ookal heb je een regelmatige cyclus, dan nog kan je eisprong elke keer wel op een andere cyclusdag vallen. Ik vind het trouwens wel toevallig dat je bij Thomas ook precies twee weken minder lang zwanger was als bij deze zwangerschap. Misschien toch een teken dat je eisprong altijd ietsjes later is? Heel veel succes met de echo volgende week, en ik ga voor je duimen dat alles goed zit! :hug:

Ik ga later weer even wat uitgebreider op de andere dames reageren, hoor! Welterusten alvast!

Liefs,

Jippie