Meiden met een lange cyclus: deel 11

Hoi, kom ff snel typen, leef zeker met jullie mee sorry als ik me beter voel kom ik gauw op jullie reageren. Ik ben heel erg duizelig steeds dus hopelijk begrijpen jullie dat en denken jullie niet dat ik geen zin heb, dat is echt niet zo!!! :-*

Het verlies werd gisteravond heviger, 2 inlegkruisjes vol. Voor het slapen gaan werden het rode sliertjes, ik was zo ontzettend bang. Vannacht vrij hevige krampen gehad, maar geen bloed. Vanochtend ook niet en nu lijkt het rozeverlies weer terug te keren.Gelukkig heb ik nog geen stolsels verloren.Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken… Ik heb wel met mezelf afgesproken dat ik me niet helemaal gek ga maken, als het komt dan komt het hoe moeilijk dat ook is. Ik heb er zelf helaas geen invloed op en heb er alles aan gedaan. Dat stelt me gerust, hoe stom het ook klinkt…

Ik houd jullie op de hoogte en kom gauw bijschrijven, dat beloof ik

Mar

Hoi Mar,

Doe maar rustig aan, we zien je vanzelf wel verschijnen. Heel veel sterkte en de duimen draaien hier volop!

We hopen er het allerbeste van, meis! :hug:

Liefs,

Jippie

Ik blijf ook heel hard duimen Mar. Ik vind het knap dat je zo rustig blijft met alle onzekerheid. Meer als duimen en aan je denken kunnen we helaas niet voor je meis, dus laten we erop vertrouwen dat het goed komt en je een voorspoedige zwangerschap tegemoet gaat!!!

Hou je taai!!!

Liefs, Angeltje

Haai meiden,

Woezel, wat vervelend voor Luna, en voor jullie natuurlijk ook. Lijkt me zo moeilijk om zo machteloos toe te kijken naar je kindje vol pijn. Petje af voor Mama-Woezel hoor! Beterschap, ik hoop op gauw vordering!

Angeltje, met jou en Nordin gaat 't goed he? Fijn zeg!!

Jippie, sja, 10 dagen… 't wordt wel minder hoor! haha… Ik spuit nu 75 eenheden, de 1e en 2e ronde was 50 eenheden. 175 is idd wel veel ineens, maar je bent al 'n hele tijd met hormonen bezig, dus mss merk je er wel niet zo heel veel van. Ik kon 't mengen van de pregnyl ook wel zelf, maar 't zetten niet. Kreeg m’n hand niet stil. Met de prikpen gaat 't juist veel makkelijker, vind ik althans! Wanneer start je met de prikpen?

Mar… :hug:

:pray: :pray: :pray:

Ik denk aan je meissie!

Neem je tijd, we begrijpen 't wel!

Liefs,

Kaatje

Hoi Kaatjes,

Jaaa, nu zijn het nog maar 9 wachtdagen voor je! Dat schiet al op! :mrgreen:

Effies serieus, heb je er al een bepaald gevoel over?

Ik begin donderdag met de Lucrin en dan moet ik vanaf volgende week vrijdag daarbij Puregon gaan spuiten, dus dan begin ik met de prikpen. Eerlijk gezegd heb ik liever ampullen en dat je zelf kunt mengen. Ik hoop dat ik nog weet hoe de pen werkt, ik heb een paar weken geleden instructies gehad. Vergeleken met jou moet ik dan wel een flink aantal eenheden spuiten! Maar goed, ze kennen mijn reactie op hormonen. Ik heb ook twee keer bijna overstimulatie gehad met de Menopur. Dus ik neem aan dat ze weten wat ze doen. Het zal ook wel de laagste dosis zijn waarmee ze beginnen, want ik heb ook wel van IVF-ers gehoord dat ze 300 eenheden moesten spuiten! :shock: Ik ben benieuwd! Hoe lager de dosis, des te beter het is, natuurlijk. Maar ik hoop wel op een flink aantal follikels, dan heb je toch weer meer kans op meer goede eicellen. Afwachten maar!

Jij succes met de laatste wachtweek! En iedereen een fijn weekend!

Liefs :-* ,

Jippie

Egni: Hoe is het vandaag bij de gyn gegaan?

Heb je wat meer duidelijkheid gekregen?

Groetjes,

Jippie

Hey Jippie en de andere meiden,

Gister inderdaad bij de gyn geweest. hij zei dat hij het bloedverlies niet precies kon verklaren maar aangezien we [hij] er naast hebben gezeten wat betreft mijn eisprong en meten van progesteron kan het zijn dat ik vorige maand toch later mijn ei heb gehad en dus later ongesteld of eventueel een kleine bevruchting. Dat zullen we nooit precies weten maar ben nu iig niet zwanger en door het spuiten van puregon zit er nu een mooi ei van 16 mm en is mijn baarmoederslijmvlies ook nog mooi. Mag zondag dus pregnyl zetten.

Al met al dus wel goed nieuws. Ben alleen nog steeds aan het vloeien ben benieuwd wanneer dat ophoudt en hoe mijn ongi volgende keer gaat zijn of niet natuurlijk :wink: .

Had gisteravond na het spuiten van de puregon echt onwijze pijn rond mijn rechtereierstok nu nog wel een beetje. zou dat van de medicijnen zijn of is het toch al mijn ei geweest?

Nou ja we klussen nog maar even door!

Jippie, jeetje wat een gedoe met dat spuiten allemaal zeg! Maar jij bent inderdaad al wat gewend he 8)

Heel veel succes met spuiten en ik ga alvast voor je duimen hoor!!!

Kaatje, nog een paar daagjes!! Het wordt spannend bij jou!! :pray:

marr, hoe is het nu??? snap dat je even tijd voor jezelf nodig hebt hoor!! maar weet dat ik aan je denk en hoop op goed nieuws straks!! :-

Alle andere meiden :-

Ga nu even lekker hardlopen en dan vandaag mijn mannetjes verjaardag vieren!!

Egni

Haai meiden…

Mar… ik denk ook nog steeds aan je.

Duimpies draaien nog steeds voor je en ik tel af tot vrijdag, je afspraak bij de gyn :pray:

Jippie, ze weten vast en zeker wel wat de doen daar!! 300 eenheden :shock: Klinkt heel eng als je er ‘maar’ 75 hoeft te spuiten. maar zoals er zoveel goed reageren op de laagste dosis clomid, zullen er ook veel vrouwen niet reageren op zulke lage dosis puregon. Ieder mens is anders, en gelukkig maar (alleen niet in deze medische wereld… :mrgreen: ).

Ik vind mengen ook echt niet leuk, prikken is “zo gepiept” vind ik!

Egni, goh… op zich toch best positief nieuws, niet? 16mm is 'n mooi eitje, heb ik begrepen! Dat gevoel wat je beschrijft, kan ik wel 'n beetje plaatsen. Maar wat 't is, weet ik ook niet.

Wel goed werken dit weekend/begin volgende week he! :stuck_out_tongue:

Hier gaat alles goed. Voel me super, zolang ik uit de buurt van spiegels blijf (en dat valt niet mee als er 'n joekel in de woonkamer hangt :? ) Ik heb sinds de puberteit niet zoveel puistjes in m’n gezicht gehad, geloof ik. word er echt wat bedroefd door…

Heb dit ook nog niet zo gehad door de medicijnen, en had dit ook nooit voor ik ongesteld werd…

Verder voel ik niets, dus ik denk dat ik toch wel gewoon ongesteld ga worden. Volgende ronde beter, zullen we maar zeggen!!

Liefs,

Kaatje

nou Kaat niet zo negatief hoor!! :wink: :thumbup:

Wie weet…veel puistjes kan ook heel goed een zskwaaltje zijn hoor!!

Ik duim in ieder geval nog even door voor je!! :thumbup:

:-*

Halloooooooo

Owwwwwwwwww ik zit hier met een flinke kater…

Hoofdpijn misselijk… fijn hoor drank :?

Ben benieuwd hoe het met Mar is!

Hee hoi hoi,

Egni: Wat vreemd van je cyclus zeg. En dan ook nog zo’n vage positieve test en rare ongi vorige maand. Kan me voorstellen dat je daar knap onzeker van wordt… Veel succes met de Pregnyl vandaag, en het klussen :wink: en hopelijk is dit voor jou ook de laatste keer!! Duim heel hard voor je en leef met je mee. Wbt de pijn in je eierstok. Had ik ook hoor met Puregon, vlgs mijn gyn heeft het te maken dat het je eierstokken vrij krachtig stimuleerd en daarvan kan je pijn krijgen. Een eisprong voelt vaak wat trekkeriger aan (bij mij tenminste) Maak je niet al te ongerust dus daarover… :thumbup:

Janine: Heerlijk toch om je zo eens te misdragen :mrgreen: Nu mag het nog he, wie weet is het de laatste keer!!! 8) Hopelijk is het katertje niet al te erg, maar als ik dat zo lees, oei oei :hug:

Hoe is het verder met je nu? Ben je weer een beetje in balans met je gevoelens? Anders typ het lekker van je af, ik begrijp het wel hoor.

Jippie: Dus komende donderdag moet je met de Lucrin beginnen?

Is dat net zoiets als Decapeptyl? En dan moet je nog een week wachten voordat je met Puregon mag beginnen? Als je het niet snapt met de pen, bel me gerust hoor. Het is echt heel makkelijk. O schiet me net te binnen dat er vlgs mij zelfs instructies staan op http://www.puregon.nl

Meissie, ik leef echt met je mee hoor! Ik vind het reuze spannend allemaal. En hopelijk krijg je geen overstimulatie en lekker veel follies!

Hoe voel je je verder momenteel? Hele dikke :hug: :-

Woezeltje: O wat een onzekerheid zeg, het lijk me heel moeilijk om je kindje zo te zien lijden en je machteloos toekijkt voor je gevoel. Hoe gaat het nu met haar buikje? Lijkt er vordering te zijn? Ik denk aan je. Geef haar een dikke knuffel van me.

Angeltje: Bedankt voor je lieve berichtje hoor, het doet me goed. Hoe gaat het daar? Groeit Nordin ook zo goed? Het is echt een supermooi kindje en wat een lieve foto ook weer!! Weer er maar trots op. Hopelijk gaat het met jou ook gauw beter. Heb je erg veel last van je bloedarmoede?

Kaat: Ik duim ook mega hard voor jou hoor! Ik had de hele tijd het gevoel dat ik ongi ging worden en ook puistjes en alles en toch kwam er niks en teste ik positief! Hoop van jou vlgde week ook zo’n bericht te lezen hoor! Je gevoel kan je goed in de maling nemen… Duim voor je!

Wienie, Bagheera, Mouse: Hoe gaat het met jullie meiden??

Nou hier gaat het weer redelijk. Gisteren nog wel wat verlies gehad, maar het was al een stuk minder dan de voorgaande dagen en gelukkig niet helderrood. Het blijft erg spannend gewoon. Heb het idee dat het erger wordt naarmate ik meer dingen doe. Gisteren na het booschappen doen en fietsen begon het weer dus ik probeer wat rustiger aan te doen…

Wel heb ik sinds een paar dagen hele zere borsten en nog steeds duidelijke testen… Maar ik probeer voorzichtig te zijn en niet op de zaken vooruit te lopen, we zien het vrijdag!!

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Wij gaan vanmi. op visite bij mn schoonzusje. Die is helemaal door het dolle heen, moet haar echt afremmen haha maar wel leuk hoor…

Meiden, dikke kus en tot gauw

:-

Hey mar!

Wat fijn even wat van je te horen en gelukkig redelijk positeif nieuws!! Doe maar lekker rustig aan! Ik blijf voor je duimen dat het goed gaat hoor! nog een paar daagjes dan mag je naar de gyn!!

Heb je het je familie al verteld dan?

:-* Egni

Hee Egni,

Thnx, doe zeker rustig aan. Zonet nog wel wat rozige afscheiding gespot maar tis zo minimaal. Maar goed, tis gewoon niet fijn. Hopelijk blijft het gauw echt weg!

Hebben het al aan onze naaste fam. verteld. Iedereen zat te vissen of ik ongi geworden was. Dus we hebben het vorige wk al verteld. Heel duidelijk gezegd dat het nog heel pril is en dat ik door het bloedverlies erg onzeker ben. En dat we nog niks wilden hebben. Dat laatste lappen de meesten aan hun laars :naughty: Hebben al een babypakje, slabjes, 2 knuffels en een rammelaar gekregen :roll:

Ik weet het, het is goed bedoeld. Iedereen heeft zo enorm met ons meegeleefd… Mn vader hadden we voor de grap een fopspeen ingepakt en hij snapte het echt niet. Pas toen het doordrong was ie helemaal in tranen, heb 'm nog bijna nooit zo gezien!! We hopen maar dat het goed blijft gaan…

Hoi meiden,

Mar: Ik ben blij dat het beter met je gaat en het bloedverlies minder is geworden!

Op naar vrijdag naar een fantastische echo, meis! :-

Janine: Hoe gaat het met je kater? Gisteren een feestje gehad, ofzo?

Hoe gaat het verder met je? Ook last van de Clomid?

Kaatjes: Nu nog niet opgeven, hoor! Puistjes hoeven helemaal niet te betekenen dat het niet gelukt is!

Dus ik duim, eigenwijs als ik ben, nog lekker op volle snelheid door! :wink:

Egni: Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje! :-
Allemaal wel vaag, hoor… dat je nu bloedverlies hebt, en ook een follikel van 16 mm. Heel veel plezier met klussen en ik hoop op fantastisch nieuws over twee weken! :pray:

Mouse: Hoe gaat het eigenlijk met jou? Ik heb je al een tijdje niet gezien hier. Hopelijk is alles goed!

Hoe gaat het met alle andere meiden?

Yeeaaaah, gisteravond dan eindelijk de laatste pil genomen. Nu zijn we dan echt al een beetje begonnen met IVF. :shifty: Heel vreemd gevoel… We hebben heel veel hoop, maar ik vind het ook doodeng! Donderdag de eerste spuit erin en dan over 1,5 week de eerste fm, ik ben zooo benieuwd?!

Fijne avond nog!

Liefs,

Jippie

Mar:gefeliciteerd!!!Wat super om te lezen dat je zwanger bent MAR…wel heel spannend allemaal.volgens mij wil je het wel van de daken schreeuwen en is het nachtjes aftellen tot je naar het ziekenhuis mag voor de echo…

wanneer ben je uitgerekend?september?

Mijn vriend en ik staan nog helemaal aan het begin van het proces maar kijken er erg naar uit ook te kunnen vertellen dat we een kindje krijgen!

Maar heel veel geduld hebben,

Jippie wat spannend IVF is dit jullie eerste poging dmv IVF?

Woezel: neem de tijd voor je babytje maar ook voor jezelf. Gun het jezelf(als het mogelijk is) om even de deur uit te gaan.of even te slapen.

Niemand kan zonder slaap en een huilend kindje kost zoveel energie.liefs

Angeltje: Zijn jullie lang bezig geweest met het krijgen van NORDIN?

heb jij ook pcos als ik het vragen mag of was er iets anders waardoor het zwanger worden langer duurde?

Hoe gaat het met Paika,kaatje,janine en de andere meiden?

Hier gaat het prima. op verjaardagvisite geweest.wordt vaak gevraagt wanneer wij aan kinderen beginnen. goed bedoeld maar toch wel moeilijk. Ik wil niet aan iedereen vertellen dat we bezig zijn. een hele goeie vriendin van me weet het wel en daar kan ik er altijd wel even over praten.mijn mijn vriend zijn we vaak aan het fantaseren hoe het zal zijn als er een klein babytje zou komen.zo leuk vind ik dat… :slight_smile: MAar eerst even afwachten wat de uitslagen zijn de 21ste. nog een dikke twee weken.ben benieuwd of ik dan mag beginnen met clomid…hoop zo dat het zaad van mijn vriend goed ik anders word het nog ingewikkelder allemaal. hij is als kind wel twee keer geopeereerd aan een liesbreuk zou dat ook uitmaken voor de kwaliteit van het zaad?

Mar succes vrijdag ben heel benieuwd! :dance:

Meiden,

ff korte reactie. Mar, ik lees nu pas dat ik je heugelijke berichtje de vorige keer heb gemist, we hebben waarschijnlijk tegelijk zitten tikken. Meis, geweldig nieuws en ik duim dat het goed blijft!!! Wel spannend, nu en ik snap dat je erg onzeker bent daar door. Ik gun het je zo meis :-

Ik zal morgen nog wel uitgebreid op iedereen reageren, ben afgelopen woensdag ingestort. Zat doodmoe op werk en ben bij een vriendin even gaan bijslapen, maar durfde daarna niet meer naar huis te rijden. Ik zat er echt even doorheen. Alles kwam bijelkaar, te moe, laatste clomid, griepperig en al weken druk op werk. Ik ben dus vanaf woensdag plat gegaan en heb alleen maar geslapen. En overal spierpijn gehad en koorts. Nu weer enigszins herstelt, maar ga morgen en dinsdag nog neit aan de slag. Even weer op kracht komen. Nou dat was een snelle up-date van mij. TOt gauw, meiden :-
:-*

Mouse

Puck: Ik hoop ook dat je op de 21e goede uitslagen krijgt! En inderdaad, al die vragen of je al aan kinderen wilt beginnen zijn erg irritant! Ik vind het trouwens ook erg onfatsoenlijk om zoiets aan mensen te vragen, of ze nou wel of niet in de mm zitten. Zoiets is toch privé? :hand: Eigenlijk zou je dan een hele onfatsoenlijke persoonlijke vraag terug moeten stellen (ik ken ook wel mensen die dat doen, hihi, vragen aan de desbetreffende persoon of ze ook pasgeleden seks hebben gehad/ vraag over hun gewicht/ of iets dergelijks :mrgreen: )

Mouse: Jeetje, meis… Doe maar even lekker rustig aan, hoor! Heel veel sterkte & zet 'em op, hè? Dikke knuf! :hug:

Liefs,

Jippie

Hallo meiden,

Goed weekend gehad allemaal??

Mar: fijn om een redelijk positief bericht van je te lezen. Nogmaals, ik vind het echt knap dat je er zo nuchter onder blijft. Op naar de vrijdag meis, met hopelijk een hele mooie echo!!!

Jippie: succes, succes en nogmaals heel veel succes met alles. Met de 1e spuit donderdag, met de spanning, met alles. Ik hoop zo dat het nu met de IVF gaat lukken voor jullie. :pray:

Mouse: tjemig zeg, doe je wel een beetje rustig aan? Dat klinkt niet best… Ik hoop dat je je al weer wat beter voelt. Het is natuurlijk ook allemaal niet niks, het zwanger willen worden, drukke baan, voor Brent zorgen… Sterkte meis!!

Puck: Op de 1e pagina kun je de voorgeschiedenis lezen van alle meiden die hier meeschrijven. Ik zelf ben d.m.v. clomid zwanger geworden omdat ik geen eisprong van mezelf had en mijn cyclus een rommeltje was (geen pcos dus). Uiteindelijk zijn wij ruim 1,5 jaar bezig geweest, waarvan een jaar met ziekenhuisbegeleiding. En nu hebben wij een mooi, lief mannetje, dus er is hoop!!

En heel herkenbaar wat je schrijft over verjaardagen en de opmerkingen die mensen maken m.b.t. kinderen. Ik vond dat ook altijd heel erg moeilijk. Ik hoop dat jullie snel een reeële kans op een kindje hebben!!! Veel succes de 21!!!

Egni: wat een verwarrende cyclus heb jij dit keer zeg. Ik kan me voorstellen dat je er geen wijs uit kan. Ik hoop toch dat j nu je eisprong gehad hebt meis. Wie weet… :pray: :pray: :pray:

Janine: teveel gedronken?? :naughty

Nouje, als het maar gezellig was toch :mrgreen: . Hoe is het verder met je?

Kaat: puistjes kunnen idd ook op een zwangerschap duiden hoor. Ik hoop het zo voor je!!! Nog een klein weekje geduld houden. Ik duim voor je!!

Hier gaat het nog steeds goed. Nordin blijft last houden met zijn ontlasting, dus eens in de 3 dagen heeft hij echt een flinke jengeldag, die zijn best vermoeiend :shock: . Maar verder is het een voorbeeldig mannetje en kunnen we eindelijk een beetje van hem gaan genieten… Gisteren heeft hij ons zowaar op zijn eerste echte lachje getracteerd. Die foto wil ik jullie natuurlijk niet onthouden :lol: .

Lieve meiden, hopelijk kunnen jullie ook snel gaan schrijven over zwangerschappen en beebjes. Hou vol allemaal!!!

Liefs, Angeltje

Mouse, heel veel beterschap. Rust maar eens lekker goed uit.

Mar, ik hoop voor je dat het bloedverlies niks betekent. En dat je vrijdag goed nieuws krijgt.

Bij ons beginnen ze te vragen of en wanneer er een 2e komt. Ik vind het niet meer irritant en ben er nu heel open in. Zeg dat ik eerst een jaar wacht vanwege de keizersnede en dan wel zie wanneer omdat we het medische traject weer in moeten en ik er heel erg tegenop zie. Het lucht wel op. Bij Kian heb ik het niet verteld en krijg je van die domme opmerkingen. Nu zie je ze wel even slikken als ze weer wat doms zegt.

Hoi meiden,

Nou ben weer uitgerust hoor. Morgen weer aan de slag.

Mar, hoe gaat ie? Alles nog in orde en red je het nog een beetje, wat duurt het lang voordat het vrijdag is. Ik hoop dat je ons dan een mooie echo kunt laten zien :-

Jippie, het gaat nu dus beginnen je 1e ivf! Spannend hoor. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Het spuiten ken je, maar vooral de rest natuurlijk en straks die spannende wachtweken!

Angeltje eeeh wij noemen dat je tong uitsteken hoor :smiley: :inlove: Maar dat doet Nordin dan wel weer erg schattig! Vervelend dat hij eens in de 3 dagen een jengeldag heeft, maar wel fijn dat je weet waar het door komt. Dan kun je toch gerust zijn.

Paikea, jij bent hier ook weer lekker vaak te vinden! Begint het te kriebelen? Ik heb hetzelfde als jij. Bij Brent heb ik er ook niets voer gezegd en nu als ik een vraag krijg over een 2e zeg ik ook, ja we willen wel, maar het wil nog niet zo of ik zeg gewoon dat we al 2,5 jaar bezig zijn. Dan zie je ze schrikken, maar da’s dan jammer. Ik heb geen zin meer in flauwe opmerkingen.

Puck, hoop dat je goede uitslagen krijgt.

Kaat, ik had idd ook last van puistjes, dus hoop dat eht een goed teken is! IK :thumbup: :thumbup:

Woezel, Bagheera, hoe gaat ie meiden? Zijn de dames een beetje rustig?

Janine, oohw lekker hoor! Ik herken veel in je opmerkingen. Het valt ook allemaal niet mee en soms twijfel je dan aan alles. :-

Egni, wat balen dat je cyclus zo onduidelijk is. Ik hoop dat je snel meer weet.

Wienie, hoe gaat het met jou?

Nou zoals gezegd, redelijk hersteld. We hebben weer wat zaken op een rijtje gezet en Hubbie neemt wat regeldingen over, zodat ik wat minder hoef te rennen. Op de een of andere manier trek ik het dan toch weer naar me toe, dus daar moet ik nu goed op letten. En de komende weken wat minder zaken aannemen op werk. Nog 1,5 week en dan heb ik lekker een weekje vrij. GA allemaal leuke dingen doen dan. Kijk er nu al naar uit. Zou eigenlijk wel eens een maand niks willen, maar ja zo veel vakantiedagen heb ik niet :?

Kus, Mouse