Bedankt lieve meiden, ik leef ontzettend mee met jullie!!! En de rest ook natuurlijk! Ik strooi bij deze rijkelijk met hormoontjes voor jullie :: :: :: :: :-
Ik heb vanmorgen weer getest dit keer met CB digi en stond binnen 1 minuut zwanger. Mag er dus vanuit gaan dat het echt is!!
Vlgde week vrijdag krijg ik de 1e echo, om te kijken of het 1 of meerdere vruchtzakjes zijn en te overleggen hoe lang ik progestan moet doorgebruiken.
Ben echt superblij, maar ook erg bang en onzeker, maar dat hoort er vast bij…
Lieverds, ik denk aan jullie en hoop dat jullie ook gauw dit geluk mogen ervaren van zo’n positieve test!! Ze hadden mij echt bijna ‘opgegeven’ in het streekzhk en als ik naga hoe ik er een maand geleden compleet doorheen zat. Onvoorstelbaar! Geef niet op meiden!!!
Hele dikke :hug: :-
Mar
Hoi meiden,
Mar: spannend hoor, volgende week de 1e echo!!! En ja, die onzekerheid hoort er idd bij. Ik vind het echt zo geweldig voor je. Zeker nu je er zo doorheen zat is dit echt een geschenk!!! Ik hoop dat er snel nog andere meiden hier zullen volgen.
Kaatje: haha, een broodje kroket op zijn tijd is idd ook best lekker. Volgens mij heb je het gewoon expres gedaan :naughty: .
Jippie: 8 feb. komt nu hard dichterbij he? Hou je het nog een beetje met de spanning? Ik duim heel hard voor je dat het gaat lukken!!! Gezellie samen zwanger met Mar, dat zou mooi zijn he? :thumbup:
Janientje: waarom zit je in de knoop, lucht je hart meis… Hopelijk niets ernstigs?
Wienie: balen meis, echt @!@!$#. Kan me voorstellen dat je het even gehad hebt. Hopleijk vind je snel weer wat energie om verder te gaan. Kijk naar Mar, dat geeft toch ook weer hoop? Sterkte meis!!
Mouse: klinkt leuk, die kamer van Brent. Nu idd maar hopen dat hij niet als Tarzan aan de lamp gaat slingeren, hahaha :mrgreen: .
O,o Nordin-alarm!!! Ik kom later terug…
Liefs, Angeltje
Beetje in de knoop zit ik wel ja…
nu ik weer ben begonnen met de clomid enzo spelen gevoelens weer hoog op… we gaan er weer voor wat het tegelijkertijd zo spannend maakt!
Ik ben verdrietig, dan weer blij. Soms denk ik dat het aan onze relatie ligt (er is niks hoor tussen ons, bedoel geen ruzie ofzo) terwijl we voor elkaar gaan.
En iedereen wordt zwanger…(bij ons in de buurt) en dat maakt het zo moeilijk… Het gaat de godganse dag over kinderen. Mar, je moet dit niet naar jou trekken wat ik nu tik hoor, want ik gun het je zo van harte!! Ik begrijp precies hoe je je voelt! Heerlijk die roze wolk…
Meiden, mijn wens is dat hier iedereen met de wens een kindje te krijgen, dat dit ook uit komt!!
Jullie zijn schatten van meiden, jammer dat jullie niet bij mij in het rijtje wonen… hoefden we niet meer zo veel te tikken
Ha ledies,
Mar… :-*
je bent 'n kanjer!
Woezeltje, idd, daar hopen we op he! 't eerste schaap is over de dam! :mrgreen:
Over luna moet je gewoon blijven schrijven, meis! Dat is de reden waarom ik de moed niet opgeef, omdat ik jullie zie stralen! En toen 't me rond de kerstdagen/jaarwisseling even enorm tegen zat, heb ik 't forum gemeden, verteld waarom ik even 'n forumstop hield en dat werkte super! Dus als ik 't niet wil lezen omdat 't pijn doet, dan doe ik 't ook niet. Ik bedoel, zo makkelijk is 'n forum dan: je kunt ook selectief lezen
Angeltje, beterschap met de bloedarmoede. krijg je hier nu iets voor?
Janine, :hug:
Geef die rothormonen maar de schuld, doe ik ook als ik niet te genieten of depri ben! Komt goed, je bent weer “in the race”, geef niet op he!
Liefs,
Kaatje
Daar was mij weer :mrgreen: . Weer even een momentje gevonden tussen de flesje en de poepluiers door . Nee hoor, alle gekheid op een stokje, het gaat hier hartstikke goed de laatste week. Nordin slaapt goed (zowel 's nachts als overdag). Wel komt hij nog voor zijn nachtvoeding, maar goed, dat hoort er nu eenmaal bij… Verder groeit het kereltje prima en komt hij lekker aan, dus helemaal toppie!!
Kaat: ik moet een maand ijzertableten slikken tegen de bloedarmoede en dan de hb weer even laten checken. Hopelijk is het dan over…
Janine: het is niet gek hoor, dat je je af en toe heen en weer geslingerd voelt tussen je gevoelens. Het is ook niet niks, waar jullie (jij en je hub) voor staan. Blijf met je mannetje praten over je gevoelens, zodat hij weet wat er in je omgaat. Dat is zo belangrijk. En verder lekker hier je hart luchten meis!! Dikke knuffel voor jou :-* .
Woezel: hoe is het nu met Luna? Gaat het al wat beter overdag? Je klinkt positief. En wat een heerlijke foto :inlove: , echt een poepie!!
Nou, ik ga weer even verder. Even achterstallige administratie wegwerken, bleh. Ik hoop dat Nordin snel gaat huilen :oops: .
Kus, Angeltje
hoi meiden,
Zo ben ik ook weer eens!
Sorry maar trek het de laatste tijd iets minder goed om hier te zijn :oops: en heb nog steeds last van mijn schouder vandaar dat het een beetje stil rond mij is.
Marr, ik vind het echt zo geweldig voor je!!! Laat het maar snel 9/2 zijn voor de echo!!
:-
Ik heb deze maand echt een hele rare cyclus ik zie eigenlijk even door de bomen het bos niet meer. ik begrijp dat jullie er ook geen antwoordt op weten maar wil het toch even delen.
Ben na een vorige cyclus van 28 dagen ongesteld geworden. Bloed was niet goed dus geen eisprong?? al dacht de gyn van wel??
Ben 2, 5 dag ongi geweest toen paar dagen niks en toen weer een paar dagen spotting.Afgelopen dagen weer even niks. Nu dag 15 weer rood/rossig bloed bij het afvegen.
Snap er echt niks meer van
Moet morgen weer voor een FM. zit inmiddels op 100 eenheden puregon omdat het met 75 niet genoeg groeide.
:- egni
Daar ben ik al weer!! Weet het nu echt niet meer ben echt een beetje radeloos.
vandaag[dag 15] weer een beetje bloedverlies. vraag me niet waarom maar voor we naar de gyn gingen heb ik een test gedaan en ja hoor een licht maar wel echt zichtbaar tweede streepje!!!
zou dan de eerste bloeding 2 weken geleden een innesteling zijn geweest??? en heb ik dan nu een soort van miskraam want ik ben net echt ongesteld geworden???!!!
Mocht in het ziekenhuis nog een test doen maar die was negatief!
Kan een zwangerschapstest zomaar positief aangeven???
Hoop dat jullie mijn verhaal nog snappen.
O ja had vanochtend in zh nog wel 2 eitjes van 14 mm. ga dus maar gewoon door met spuiten??? Moet vrijdag weer naar de gyn???
:eh: :think: :eh: :think:
Egni
Ohh Egni wat een onzekerheid! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid heb!! Hopelijk weet je snel meer!!
Hier gaat alles weer zijn gangetje. Na een paar rare dagen betreft mijn gevoelens is het tij weer gekeerd geloof ik. Niet dat mijn gevoelens weg zijn, maar ik doe er nu niks meer mee…
Vaag wel heh een beetje!?
Ik ga douchen… nog ffies boodschappen doen en dan strijken en weer werken…
Janine, neem je tijd. Weet je door die hormonen kan je af en toe jezelf niet zijn. Ze hebben zoveel invloed.
Egni, wat een onduidelijkheid. Ik heb wel eens gehad dat een test vals positief was. Probeer je te concentreren op de eitjes die nu weer aan het groeien zijn. Hopelijk wordt dit de goede poging.
Angeltje wat een schatje is die Nordin. Kian kan soms ook zo boos kijken hoor.
Vriend begint een beetje te wennen aan het idee van een 2e. Alleen maken we ons weer zorgen over het medische traject. Beiden willen we het niet, maar de kans is groot dat het wel moet. Eerst maar nog lekker genieten van Kian.
Hoi hoi,
Ben erg bang dat het misgaat
Heb dinsdagmi. roze verlies gehad wat aanhield tot gistermorgen. Toen stopte het en kwam het 's avonds terug met een klein stipje rood zelfs. Vandaag hele dag goed gegaan tot een uur of half 4. Weer steeds roze-verlies. Nu ook een heel zeurderig ongi-gevoel in mn buik. T voelt niet goed
Heb het zkh al gebeld, mag de dosis progestan verhogen, maar daar ligt het waarsch. niet aan. Als het niet goed gaat dan is er iets mis met het vruchtje en wordt het sowieso afgestoten… Maar dan heb ik er tenminste alles aan gedaan. Had vanochtend nog wel een hele positieve test, maar dat zegt vlgs mij ook niet veel. Ben echt heel erg bang…
Hoi lieve meiden,
Mar: Lieverd, ik hoop zo dat het goed zal gaan! Ik duim en teen me suf voor je! Maar je hoort wel een hoop zwangeren over een ongi-gevoel en zo nu en dan wat roze verlies. Dus geef de hoop niet op, hoorrr! Het hoeft helemaal niks verkeerds te betekenen. Maar ik snap dat dat je erg bang bent. Zet 'em op & ik denk aan je! Dikke knuf! :hug:
Egni: Jeetje, meis… wat een onzekerheid allemaal. Kan me voorstellen dat je nu helemaal de draad kwijt bent. Ik kan je helaas ook niet helpen. Het zou een vals positieve test kunnen zijn, maar je kunt ook een streepje krijgen als je bijv een (vroege) mk hebt gehad. Ik weet alleen wel dat er niet twee follikels van 14 mm kunnen groeien als je zwanger bent. Maar wat er dan wel aan de hand is? Ik hoop dat je bij de gyn wat meer duidelijkheid hebt gekregen. Maar helaas kunnen ze er vaaks niks zinnigs over zeggen. Sterkte, meid!
Paikea: Heel logisch dat je er tegenop ziet om weer de mm in te gaan! Wanneer gaan jullie voor een 2e?
Heel veel succes!
Janine: Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt op alle vlakken! Je bent nu toch weer met Clomid begonnen? Moet je ook voor een fm?
Angeltje: Ik ben blij dat het zo goed met jullie gaat! En leuke foto’s van Nordin! :inlove:
Geniet maar lekker van jullie klein ventje!
Kaatjes: Hoe gaat het met jou? Selectief lezen doe ik ook wel, hoor! Soms heb je gewoon even geen zin om mee te genieten met een ander zijn/haar geluk. Ik lees meestal wel altijd mee op het forum, maar soms heb ik gewoon geen zin om te reageren. Dus lekker komen kleppen als jij daar zin in hebt, hoor!
Woezeltje: Hoe gaat het nu met jullie? Gaat het al een beetje beter met Luna?
Doe maar lekker rustig aan & we zien je hier vanzelf wel weer verschijnen!
Ik moet nog drie dagen de pil slikken en dan eindelijk stoppen. Wat heb ik er een last van gehad, zeg! Ik heb nu al ruim 1,5 week bloedverlies, wat pas zal stoppen als ik met de pil stop. Echt heel irritant! :wall: Ook heb ik constant hoofdpijn, wat ik anders nooit heb. Ik slik dat ding nooit weer zo lang (vanaf december aan één stuk door)! Als het weer een keer moet ivm een behandeling dan hooguit één strip, want ik wil die troep niet weer in m’n lichaam! Na het weekend moet ik dus eerst nog officieel ongi worden en dan gaat over precies een week de eerste spuit Lucrin erin (dat is om je eigen cyclus helemaal plat te leggen) en een dag later moet ik daarbij ook nog Puregon spuiten. Wel spannend allemaal, maar we zijn er nu ook wel aan toe om te beginnen! :shifty:
Succes & sterkte allemaal!
Liefs :-* ,
Jippie
Hallo!!!
Angeltje:
Gelukkig, je krijgt tenminste wat om 't te verbeteren! Hoop dat 't helpt.
Wat is 't toch 'n knap ventje zeg! Ook al zo’eentje die je vast moet binden voor z’n 16e levensjaar! :mrgreen:
Egni:
wat 'n gedoe zeg. Kan me voorstellen dat je er even van in de war bent. Dat zou ik dus ook zijn. Ik zal m’n duimpjes voor je laten draaien, zodat je morgen goed nieuws krijgt, in ieder geval dat je zekerheid hebt, want dit is echt niets he. Take care!
Mar… :hug:
Kun je niet vragen om de afspraak te vervroegen? Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Alsof je nog niet genoeg meegemaakt hebt. Meis, geef de moed niet op, 't kan toch ook onschuldig zijn? En je test was nog positief, dus ik duim overuren voor je! Houd je taai he!
Jippie:
Vind ik soms ook heerlijk, genieten van andermans geluk. Zeker als je al even met ze kletst, net als hier! Maar soms dan is 't allemaal even wat te veel en dan houd ik me wat afzijdig. Werkt prima!
Jeks, zo lang doorslikken is idd niet leuk. Hopen dat 't gauw over is. Heb je nog nooit gespoten? Ik vond 't allemaal reuze meevallen. Alleen de pregnyl lukt me zelf niet. Dat is dan ook door hub en de assistente in 't ziekenhuis geplaatst!
Hier niet veel noemswaardig nieuws! Schrok vandaag alleen even, want ik voel me dus de hele week al op en top, ondanks m’n rsi-nek en verstopte neus. Ik kreeg ineens 'n kramp in m’n onderbuik. De eerste gedachte was “ik word ongesteld”, maar dat zou wel erg fout zijn. En dat is dus ook niet, daarna niets meer gevoeld overigens.
De ene keer denk ik 'goh, zou ‘t dan toch misschien…’, andere keer ben ik er heilig van overtuigd dat 't niets is. Ach, kan 't alleen maar meevallen!
Liefs,
Kaatje
Mar: o lieve meid… Ik duim zo hard dat het gewoon het innestellen van het vruchtje is!!! Ik kan me voorstellen dat je je heel veel zorgen maakt!!
Dat ongi gevoel ken ik ook (ik heb de hele zwangerschap erge buikpijn en ongi buikpijn gehad) en ook regelmatig bloedverlies. Het hoeft dus idd niets te betekenen!!! Maar ik maakte me ook steeds zorgen, dus ik snap je heel goed en er is niemand die je nu zekerheid kan geven! Geef de moed niet op Mar!!! Ik duim heel hard voor je, dat het gewoon onschuldig is!
:hug: :hug: :hug:
Liefs Woezeltje
Egni: ik weet het ook niet meid… Ik hoop echt dat het vals positief was! De testen in het zh zijn eigenlijk wel heel betrouwbaar… Dikke :hug: meid!!!
Paikea: ja, ik denk ook wel eens na over hoe het zal gaan als we ooit een tweede willen… Waarschijnlijk weer de mmm in ja… Maar ook dat zou ik er direct weer voor over hebben!
Jippie: pfff… dat je zoveel last hebt van de pil zeg! Lijkt me idd niet erg prettig!! Het wordt nu echt spannend he… Het komt allemaal zo dichtbij!
Ik duim me echt suf voor jullie!!! :-*
Janine: Rustig aan he meid! Denk aan jezelf! Ik hoop dat je gevoelens een plekje kunnen krijgen en je weer een beetje kunt genieten! En ja, zwangerschappen blijven moeilijk… dat vond ik toen ook! Ik hoop echt dat voor jullie de tijd ook snel is aangebroken dat zich weer een wondertje aandient!!! Denk er maar aan dat wolken komen en gaan, dus ook die donkere wolken!! :-
Angeltje: fijn dat het met Nordin zo goed gaat!!! Hopelijk blijft het echt zo gaan, dat hebben jullie wel verdient!!! Lieve foto’s!!! Hij is echt al flink gegroeid hoor!!! :inlove:
Dus je hebt nog steeds bloedarmoede? Krijg je nu staaltabletten?
Ik wil je de hele week al bellen, maar het komt er steeds niet van… Ga het morgen echt proberen… :-
We dachten dat het beter ging, maar dat was dus niet zo… 's Avonds laat en de nachten doet Luna goed, maar de rest van de dag is het nog steeds niet geweldig. Ze slaapt nu wel zo nu en dan een uurtje tussen de voedingen, maar in dat uur word ze ook wel 2 keer wakker. Het inwikkelen van Luna helpt niet echt, het gaat wel iets beter daardoor, maar niet zoals we wensen…
Verder hefet ze echt nog steeds zoveel last van haar buikje… Als haar buikje geen pijn meer zou doen, zou het allemaal super gaan met haar, want ze kan meestal niet slapen van de krampen . De osteopaat heeft dus niet geholpen. We hebben wel een voedingssuplement voorgeschreven gekregen voor haar darmflora (orthiflor heet het). We zijn er nu 3 dagen mee bezig, maar het helpt nog niets. Daarnaast spuugt ze echt gigantisch op het moment en ik ben dan weer zo bang dat het door dat spul komt (alhoewel ze van te voren ook al spuugde, maar nu komen er echt hele voedingen uit… ).
Gister bij de kinderarts was alles verder goed. Luna weegt al 5890 gram (hahaha, lekkere hollandse meid…) en is nu rond de 60 cm lang (ze hebben niet exact gemeten). Ook over het spugen gehad. We moeten het in de gaten houden. Mocht het zo blijven dan kan het tot de mogelijkheid behoren dat Luna een dagje wordt opgenomen om de zuurtegraad te meten omdat zoveel spugen niet goed is. (bij de kinderarts spuugde ze ook heel veel) Voor het spugen moeten we nu eerst Nutriton gaan gebruiken, nou dat is dus geen succes. Ze vind het echt vreselijk vies en ipv dat het het spugen tegen zou gaan, spuugt ze gewoon door.
De buikpijn komt waarschijnlijk toch door haar gevoeligheid en de nog wat onrijpe darmen. En kinderen kunnen bij bv iedere luier ontlasting kunnen hebben, maar ook 1 keer per week. Aangezien Luna bijna iedere luier ontlasting heeft, moeten haar darmen zoveel werken, dat het gaat irriteren. En vanwege haar gevoeligheid voelt ze alle krampjes… Hij hoopt dat het met een maand of 3 a 4 wel over is…
Over 4 weken hebben we weer telefonisch contact met de kinderarts, maar mocht het spugen zo doorgaan, dan bel ik hem volgende week weer op…
Al met al zijn we lekker aan het “kwakkelen”. Ik ben nog steeds vreselijk moe en het huilen staat me vaak nader dan het lachen, maar ik geef het niet op!!! Ik ben er voor Luna en cijfer mezelf daar nu maar even voor weg. Misschien kan ik dan over een tijdje wel bijtanken, als het beter gaat met Luna.
Sorry meiden, heel verhaal… Maar moest het even kwijt…
Liefs Woezeltje
oooh nee Mar ik kan me voorstellen dat je nu heel bang bent! Maar blijf positief en houdt de moed hoor!! Hoop echt dat het niks erg is
Duim heel hard voor je!!!
:hug: :-*
Egni
Hoi meiden,
Ojee, Mar. Ik duim me echt helemaal rot in de hoop dat alles goed is. Erg he, die onzekerheid. Zoals Woezel al zei, helaas kan niemand die voor je wegnemen en zul je moeten wahten tot de echo. Maar er zijn zat meiden die ongi-achtige buikpijn hebben en ook wat bloedverlies, dus het hoeft echt niets te betekenen. Ik hoop zo voor je dat het goed is .
Woezeltje: jemig zeg, rot dat jullie zo blijven kwakkelen met Luna. Gelukkig groeit ze wel goed en komt ze goed aan. Ik kan me voorstellen dat het spugen je zorgen baart, hopelijk is het van korte duur… En als je het niet vertrouwt idd gewoon de kinderarts bellen hoor. Ik hoop echt dat het snel beter gaat meis, die vermoeidheid is echt niet leuk (ookal heb je het voor haar over). Dikke knuf!!
Egni: ik hoop dat de gyn je snel wat meer zekerheid kan geven, wat een onzekerheid allemaal zeg!!! Echt niet leuk om een positieve test te hebben en dan vervolgens weer niet. Trek je het nog een beetje? Veel sterkte bij de gyn morgen.
Nou, ik laat het hier even bij als jullie het niet erg vinden. Ga maar vroeg naar bed, want straks moet ik er weer uit voor meneer zijn flesje :mrgreen: .
Liefs, Angeltje
Woezeltje: Wat vervelend dat het nog niet beter met jullie gaat! Wat zullen jullie je machteloos voelen als je Luna zo ziet lijden, en je lijdt zelf ook mee natuurlijk. Ik hoop echt dat er snel iets gevonden wordt, waardoor ze minder last heeft. Want als dit nog 3-4 maanden doorgaat, dat hou je ook niet vol zo. Groot gelijk dat je aan de bel blijft trekken als er geen verbetering komt! Een hele dikke knuf & zet 'em op, hè? :hug:
Angeltje: Welterusten!
Egni: Hoe gaat het nu met je? Succes bij de gyn morgen!
Ik dacht dat je vandaag moest, dus ik was vergeten je succes te wensen! :-*
Kaatjes: Dus nog 10 dagen wachten, wat laaaanngg! Ik wil het nu weten! :mrgreen:
Vreemd dat je ineens die kramp had, ik hoop dat het de innesteling was! De duimpies draaien hier, hoor!
Wat het spuiten betreft: Ik spuit al een jaar Menopur, dus gelukkig is dat niks nieuws. Dat moest ik trouwens zelf mengen met ampullen, en ook zelf zetten met een injectiespuit. De Puregon die ik nu ga krijgen zit in een prikpen. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. De Lucrin die ik elke dag dan ook moet zetten, moet ik elke dag uit een grote ampul halen. Dat moet ook met een gewone injectie. De Pregnyl zette ik ook allemaal zelf, maar ik was het mengen natuurlijk ook al gewend. Zelf mengen is helemaal niet moeilijk, hoor! Ik ben blij dat al dat prikken niks nieuws is, en dat alles bij ons stapje voor stapje is gegaan. Dan kun je wat beter wennen, dat lijkt me gemakkelijker dan als je ineens vanuit het niets IVF/ICSI moet gaan doen en het zelf injecteren. Ik ben wel erg benieuwd naar de bijwerkingen van de Puregon. Mag ik je vragen hoeveel eenheden jij per dag spuit? Voor IVF is de dosis natuurlijk flink hoger, omdat er meer follikels moeten groeien. Ik begin met 175 eenheden per dag. Ik hoop dat ik niet al te veel last krijg (en ontzettend ga aankomen… :? )
Doei xxx,
Jippie
Ojee Mar… mijn duimen draaien hard dat er niks aan de hand is!!!
Mar, ik duim ook voor je. Hopelijk heeft het nog te maken met de innesteling. Ik verloor toen ook bloed. Hoe gaat het nu?
Jippie, wat een traject ga jij in. Ik heb bewondering voor je dat je dit doorstaat.
Woezeltje, zielig hoor. Kian heeft ook een paar weken last gehad van krampjes na de voeding en je voelt je zo machteloos als je er niks aan kan doen. Jullie gebruiken al omneo? Hebben ze al gecontroleerd op reflux? Heel veel sterkte.
We weten nog niet wanneer we voor de 2e gaan. Eerst maar eens zijn 1e verjaardag vieren. Ik vind het wel goed dat ze zeggen dat je een jaar moet wachten na een keizersnede. Je lichaam moet echt wel herstellen van die buikoperatie. En we gaan ook nog eerst op vakantie in mei. Daarna zien we wel.
ships nog niks gehoord van Mar… hopelijk is geen nieuws ook goed nieuws!!