Meiden met een lange cyclus: deel 11

nu mijn banner nog…

vrijdagavond rond half 9 ongi, is dan vrijdag dag 1 of zaterdag?

Wieniex: ik denk vrijdag (als het toen tenminste echt rood bloedverlies was).

Liefs Woezeltje

Hoooooi

Wienie: Fijn dat je ongi geworden bent meis! Kun je weer verder en nu maar hopen dat je niet gelijk weer zoveel eitjes hebt! Hoeveel ga je deze ronde spuiten, 50 eenheden ofzo?? O en indd vrijdag dag 1 als het helderrood verlies was! Alles voor 0.00 is dag 1! Zie trouwens dat het je gelukt is met de lettertjes, t is nog goed te lezen hoor! Wbt je vraag over zaadkwaliteit en antibiotica daar kan ik je niet mee helpen denk ik, ik heb geen idee. Hopelijk andere meiden meer…

Woezeltje: Wat een skeeeeeeeeeeeeeeettie Luna :inlove: Echt schattig die lieve bolle toet!!

Verder neem lekker je tijd wanneer je bij komt schrijven, vind het superlief van je dat je wel op ons allemaal reageerd!! Maar ben ook zeer benieuwd hoe het bij jullie gaat! Hoe zit het eigenlijk met je cyclus na de bevalling? Ben je alweer ongi geweest eigenlijk?

O enne die buikpijn da’s dus niet heel raar dat ik dat heb. Ik was er al vanuit gegaan dat deze maand kansloos was, zulke menstruatiekrampen steeds maar gelukkig nog geen bloed te zien!! Gevoelsmatig zeg ik echt nee, maar ja moet maar afwachten…

Meiden, fijne zondag nog allemaal!!

:-*

Mar

hallo allemaal…

Hier ben ik eindelijk weer PUCK

Heb net al jullie verhalen gelezen. Ik vind het heel mooi om jullie leventjes een beetje te volgen. Het is wel moeilijk het allemaal bij te houden volgens mijn zijn er wel 20 meiden op dit forum.

ik ga maar even opschrijven op een briefje wie wie is dan kan ik de volgende keer ook op jullie verhalen reageren HA HA

Ik zit nog helemaal in het beginstadium van het zwanger worden

Heb nu 12 dagen primolut geslikt en ben ongesteld geworden. Op dag drie heb ik bloed laten prikken…Nu heb ik ook echt het gevoel dat ik een beetje bezig ben met het zwanger worden. Het duurt allemaal zo lang na mijn gevoel. Maar ik weet dat ik nog veel meer geduld zal moeten hebben voordat het echt zover is.Mijn vriend heeft vorige week zaad naar het lab gebracht dat zal ook worden onderzocht> de 21ste kunnen we weer naar de gyn. die gaat ons alle uitslagen geven ik hoop zo dat ik dan ook met Clomid mag gaan beginnen

Hoe gaat dat eigenlijk. moet je elke dag een pilletje nemen. en op welke dag moet je daar meebeginnen.

Ik las ook iets over folikel meten. is dat om te zien of je eitjes niet te snel groeien door de clomit?

Weet jullie omgeving ook dat jullie bezig zijn met zwanger worden?

heel wat vragen alvast bedankt voor het reageren.LIefs PUCK

Meiden …

:shock: :shock: :shock:

Ik kon het niet laten, heb zo’n buikpijn steeds… Dus toch maar een testje gedaan vanmorgen… En ja hoor binnen 3 min. 2 streepjes!! Hub en ik zijn helemaal beduusd. Ik kan het gewoon echt niet geloven. Het kan overigens niet meer van de Pregnyl zijn, want had vrijdag getest om ervan overtuigd te zijn dat de pregnyl uitgewerkt was en die was negatief…

Ooooooo zou het dan echt???

Ik kan het niet bevatten, zit gwoon helemaal te shaken!!![/img]

Hoihoi,

Mar, spannend!! Ik duim voor je meis.

Janine, nee je bent geen gek mens! En wat eend rukte weer. Ik zit nu op dag 4 van de clomid, dus cd 6. Voglens mij gaan we dan redelijk gelijk op nu. Ik heb weer 50 mg meegekregen, omdat ik al zoveel ben afgevallen, zou een lagere dosis goed kunnen werken ovlgens de gyn.

Woezel, wat een liefie is Luna! FIjn dat het al beter gaat met haar!

Bagheera, leuk dat Jan Smit zo’n succes was en groot gelijkd at je dat vaker gaat doen effies lekker weg!

Wienie, hoe was je uitgangsecho?

Puck, ik moest beginnen met 50 mg clomid van dag 3 tot en emt dag 7 iedere dag 1 tabletje. MAar de gyn zal je uitleggen wanneer je ze moet nemen. Iig succes!

Kaat, snap het hoor, dat een meeting nog even een ver van ej bed show is, maar een aantal van ons schrijft hier al lang en is nieuwsgierig naar elkaar. Wellicht dat we een volgende meeting elkaar wel treffen, voor het schrijven hier maakt het niet uit. Juist de steun die je elkaar kunt bieden is van belang, vind ik en daar hoeft van mij niet perse een gezicht bij.

Wat betreft je ei, mooi resultaat, ik duim dat het raak is. LAstig hè die aftelweken, ik loop mezelf altijd ontzettend te stressen als ik denk dat we een goede kans maken.

Nou Brent is nu echt baby af!! :dance: Hij heeft vannacht voor het eerst in een groot bed geslapen :smiley: Vrijdag was ik met hem naar Ikea geweest om een bed te zoeken en gelukkig vond hij hetzelfde bed als mama leuk! Een omkeerbed. Nu met het bed beneden en straks als halfhoogslaper. Het thema dieren, dat hij ook op zijn babykamer had hebben we doorgevoerd en nu is eht een jungle kamer. Bij zijn bed van die grote bladeren erboven, apen hangen aan de bovenkant van het bed en een grote krokodil op het voeteneind. Ziet er erg leuk uit al zeg ik het zelf en het mooie is, hij is niet een keer uit zijn bed gekomen de afgelopen nacht :inlove: !!

Greetz, Mouse

Haai meiden,

Mar, OHHHHHHHHH… ik had 'n heel verhaal getypt voor je en heb 't maar gewist, want dit is SUPERDESUPERDESUPERgoed nieuws. Wat ben ik blij voor jullie: HARTELIJK GEFELICITEERD

Eindelijk…

Janine, lekker goed volgepland! Goed zo! Genieten, dat is heel belangrijk. Lekker zeg, ardennen. Ik wil ook wel :wink:

Hoop dat je de dollydots met 'n buikje mee kan maken, zou mooi zijn he!

:dance: wienie :dance: super. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Nog 'n guusje-fan?? Hier ook!!! :mrgreen:

Hoe ging de echo vandaag? Was alles prima?

Je onderschrift is gelukt, zie ik!

Woezeltje, fijn te horen dat jullie 't wat beter maken!

Wat 'n dotje is 't toch zeg!

Puck, volgens mij had ik je nog niet ver’welkom’d! Dus bij deze dan maar :wink:

Ik kan je alleen mijn geval vertellen: ik slikte comid op dag 3 t/m 7 en had dan op dag 10 'n echo om te zien of er eitjes groeien. Bij mij dus niets, met alle 3 de doseringen niet en ben toen overgestapt op puregon (spuiten), gelukkig slaat dat wel aan!

Alleen mijn ouders en schoonouders weten van 't zwangerworden af, en een vriendin van me. Verder niemand (als iedereen zich braaf aan de belofte gehouden heeft, moeders is toch al zo’n klepkont!). Ik heb ook op 't werk niets verteld, overigens.

Mouse, super van Brent! Leuk dat hij mee mocht uitzoeken en jullie smaak hetzelfde is! Logisch dat hij er niet uit wilde komen, hij is nu wel Tarzan hoor! :wink:

Was eigenlijk best trots op m’n eitje… maar toen… werk aan de winkel, woensdag ging prima :inlove: maar donderdag… hubbie had net donderdag en vrijdag enorme drukke dagen, dus is 't de mist in gegaan (was echt niet leuk, hij voelde zich erg schuldig volgens mij).

Toen hebben we 't zaterdag maar even voor de fun ingehaald :lol: Denk dus dat er niet veel gaat gebeuren, maar dat maakt mss 't wachten wel makkelijker :stuck_out_tongue: We shall see, wanne!!!

Vandaag ben ik aan 't spijbelen. Had al dagen last van m’n nek en rug en ben vanochtend maar even naar de ha gegaan. heb me ziekgemeld op 't werk. Nu komt 't waarschijnlijk door de slechte bureaustoel op 't werk, dus zal ik daar even over moeten praten een dezer dagen.

Maar voor vandaag: lekker niksen, wasje draaien ofzo en wat kokken, denk ik!

Liefs,

Kaatje

Is er dan toch nog hoop…?

Volgens 'n site waar je kunt uitrekenen wanneer je eisprong is en zo (zal geen reclame maken!), staat dat de 27e m’n eisprong was. Dat was zaterdag en toen hebben we weer aan onze relatie gewerkt! :shifty:

Ik lees op diverse plaatsen dat pregnyl ‘wat’ doet met testen. Ik las 't al in 'n berichtje van Mar en nu ook weer ergens anders dat iemand pas met 5 dagen overtijd mocht testen ivm pregnyl (die was op cd 14 gezet).

wat doet dit dan eigenlijk?

Ik heb op cd 12 de pregnyl gespoten. Ik was van plan om niet voor 11 febr. te testen (m’n nod is op 10 febr., was vorige keer ook 1 dag later dan ik berekend heb, dus die heb ik er alvast maar bijgeteld!). Mss is het zelfs beter om nog wat langer te wachten, mocht 't pas dinsdags ofzo doorzetten…

:oops: Jemig, ik kan ook al ego-berichtjes plaatsen… :oops:

Sollie… :shifty:

Hey Kaat, thnx meis!! Moet zelf nog wel heel erg aan het idee wennen hoor en geloof het denk ik pas echt als ik het gezien heb haha.

Pregnyl werkt bij mij altijd maar 10 dagen, dat is aleens bewezen door een bloedtest, als de pregnyl bij mij uitwerkte werd ik direct ongi. Nu zit ik op 14 dagen na de pregnyl en vrijdag was de test van hetzelfde merk hartstikke negatief… Ik had toen onwijze buikkrampen en dacht echt dat ik dwars door de progstan heen ongi ging worden.

Maar aangezien de buikpijn aanhield en tepels steeds pijnlijker worden toch maar getest…

Maar het is bij iedereen verschillend hoe lang het blijft doorwerken, het zou best kunnen dat jouw lichaam het langer vasthoudt… Ik mocht overigens gewoon testen 14 dagen na de pregnyl… Meis, ik duim voor je ik hoop het echt!!

Mouse: Brent wordt nu een echte grote vent zeg! Wat goed dat hij voor het eerst in een groot bed geslapen heeft… (en zelfs de hele nacht er niet uitgekomen is) En wat stoer zeg, een eigen jungle kamer :mrgreen:

Hoe is het met jou nu??

Kus

Mar

Mar22: hij is echt positief hoor!!! Een streepje is een streepje!!!

Alvast heel voorzichtig… GEFELICITEERD!!! Duim voor je dat het echie is!!! :pray: :pray: :pray: Spannend!!! :-*

Wauwie… helemaal super!!! Ben enorm blij voor jullie!! Ik zou maar snel de gyn bellen voor een afspraak voor een echo! :thumbup:

Liefs Woezeltje

Mar22: Toen ik keek deed de foto het hier niet, maar tegen mij zeiden ze: een streepje is een streepje! Dus ook hier alvast heel voorzichtig gefeliciteerd!

Wat een goed nieuws zeg!

AAAAAAAAH MAR,

Ik zit nooit op mijn werk op KOK maar vond het nu zo spannend met je dat ik even ging kijken en… niet te geloven zeg!!!

Onwijs Gefeliciteerd!!!

Ik ben echt onwijs blij voor je!!!:dance: :dance: :dance:

Maar ook jaloers hoor! :oops:

Ben benieuwd hoeveel het er nu zijn je had toch drie eitjes???

Geniet van het goede nieuws!!!

:-* egni

Mar, jaaaaa ik hoop het zo. Alvast gefeliciteerd. Heeft die progestan goed zijn werk gedaan.

Mar, ik denk dan toch…

VAN HARTE!!!

Sorry, meer komt er even niet uit, want bij mij is t gewoon echt even op, ben er even helemaal klaar mee. elke keer maar positief blijven en stoer alles verbergen voor de buitenwereld en toch weer op niks uitkomen…

echo geweest. heb inmiddels een cyste zitten van 6 cm…die gaat of vanzelf weg, of niet…ze zei dat het 9 van de 10 keer weggaat, maar dat de kans aanwezig is dat ie dat niet vanzelf doet en dan is t operatief verwijderen…dusse het houdt nu gewoon weer even op, weer geen kans. Mag niet aan de puregon. mag dag 14 starten met provera en dan als ik ongi wordt terugkomen…en als ik tussendoor buikpijn krijg dan is dat ding dus gesprongen… :frowning:

sorry, dat ik even op niemand reageer en mar, ben echt wel blij voor je hoor…maar…ach je snapt t dnek ik zelf wel wat ik bedoel…maar ik gun het je van harte!!!

liefs wienie

Mar ik zie geen foto maar super gefeliciteerd!!!

TOPPIE TOPPIE TOPPIE

Zelf zit ik een beetje in de knoop de laatste 3 dagen…

Lieve Mar,

Ik zie geen foto, maar een streepje is een streepje!

En door de Pregnyl kan het niet meer komen, al helemaal niet als je vrijdag een negatieve test had.

Van harte, meid! Ik ben echt ontzettend blij voor je! :-*

Liefs,

Jippie

ps Op de andere meiden reageer ik later, hoor! Knuf voor jullie allemaal! :hug:

wienie :hug: :-

Ik ken 't gevoel, had dit vlak voor kerst ook en heb toen geloof ik wel zo’n 2 weken 't forum vermeden. Kon 't gewoon niet opbrengen, later werd 't “geen behoefte” en nu word ik toch weer nieuwsgierig.

Laat 't maar even gaan, hoe moeilijk 't ook is om van je af te zetten.

Straks weer met 'n schone lei verder, laten we daarop hopen :-

m’n boerenkoolstamp is mislukt :? tegen m’n verstandje in 't recept gevolgd (was de pittige uit de Allerhande) en nu issie te droog. Dus we smijten 't hele zooitje in de kliko en gaan lekker broodje kroket eten :mrgreen: Zo heeft elk nadeel z’n voordeel :lol:

Kus,

Kaatje

Wienie: Ik las net het stukje wat Jody voor je geschreven heeft in het andere topic. Indd niks is onmogelijk meid. Ik snap je gevoel en hoe kl*te met een hoofdletter K het is dat je nu cycstes hebt. Ik had ze voor een paar maand terug ook weet je dat nog? Alles leek zo zwart en zie nu. Zelfs een maand geleden rond deze tijd zat ik er compleet door een leek zwanger worden verder dan ver voor me. Blijf doorzetten he! Wie weet komende maand?!! Ik duim voor je!

Kaatje: Wat balen dat de boerenkool mislukt is. Maar ja, een lekkere vette hap op zn tijd is ook niet verkeerd toch?! :mrgreen:

Lieve meiden, allemaal onwijs bedankt voor jullie -voorzichtige- felicitaties!! Het begint een klein btje door te dringen, maar tis zo onwerkelijk net alsof het over iemand anders gaat… Morgen zou ik mn gyn bellen en dan maken we een afspraak over hoe verder (aangezien ik progestan gebruik). Denk dat ik dan ook wel vrij rap mag komen voor een echo en dat ze bloed laat prikken… spannend… Trouwens, de foto doet het weer!

Ik vind het echt heel moeilijk voor jullie dat ik nu waarsch. zwanger ben… Ik gun het jullie allemaal zo!! Echt waar, ik weet hoe zo’n pijn het doet en ik hoop dat ook echt met alle geluk van de wereld dat jullie ook gauw een positieve test in handen zullen hebben!!! Ik bedoel, blijf hoop houden niks is onmogelijk dat blijkt dus wel weer. Ik denk echt aan jullie allemaal en blijf ontzettend meeleven en schrijven natuurlijk!!

Hele dikke knuf

Mar

Ja, het is en blijft gewoon heel moeilijk om hier te vertellen dat je zwanger bent. Dat vond ik ook. En nu vind ik het nog steeds moeilijk om over Luna hier te schrijven of foto’s te plaatsen. Want ook ik weet hoeveel pijn het doet dat te moeten lezen, ook al gun je het iedereen ontzettend erg!!!

Lieve, lieve meiden, ik hoop echt iedere maand weer met jullie mee en laten we hopen dat de zwangerschap van Mar een nieuwe start is voor heel veel zwangerschappen dit jaar!!!

Dikke :hug: voor jullie allemaal!

Liefs Woezeltje

Hoi meiden,

Eigenlijk zou ik naar mijn bedje moeten, want ik ben echt ontzettend moe, maar ik had een gevoel dat ik hier toch even moest spieken. En wat lees ik, Mar ZWANGER!!!

JOEPIE, JOEPIE, JOEPIE!!!

Ik snap dat je nog een beetje angstig bent, maar een streepje is een streepje hoor. Van harte meis, het is je zo gegund!!!

Ik kom snel weer een keertje op de rest reageren.

(Sorry, ben echt ontzettend moe en bij de nacontrole bij de verloskundige bleek ik ook behoorlijk bloedarmoede te hebben, dus dat werkt helaas ook niet mee tegen de vermoeidheid :? )

Tot gauw,

Angeltje