Hoi allemaal,
Wienie: De lettertjes kleiner maken doe je zo: De regel/stuk tekst selecteren en dan boven je berichtje bij lettergrootte klein/heel klein aanklikken. Als het goed is, is dan de tekst klein. Op die manier kun je de tekst ook groter maken of de kleur wijzigen. Als je het als onderschrift wilt hebben, dan gaat het wat anders, bedenk ik me ineens. Misschien dat je dan de codes voor en achter het stuk tekst moet toevoegen?
Fijn dat je ongi aan het worden bent! Normaal wens je toch het tegenovergestelde, dus dat is wel wat vreemd. Maar goed, dan kun je weer verder in elk geval. Ik weet eigenlijk niet hoe lang het duurt voordat je eierstokken weer rustig zijn. Ik heb ook wel eens tegen overstimulatie aan gezeten en dat we een meervoudige eisprong hebben gehad. Wij mochten die ronde daarna meteen door, en hebben zelfs geen uitgangsecho gehad. Dus ik denk dat het wel goed komt, hoor!
Mar: Fijn dat het weer wat beter met je gaat! En spannend, hoor! Ik hoop zo voor je dat jullie nu eindelijk zwanger zijn, ik gun het jullie zo!!! Nog een week wachten? Gelukkig heb je wel wat afleiding, dat scheelt. Heel veel plezier de komende dagen met je vriendinnen! :-
Mouse: Knap klte, meid! :wall: Ik zat ook al helemaal voor jullie te hopen en te duimen… Heel veel sterkte! :hug:
Kaatjes: Fijn dat je er weer bent, meid! Ik begon me al zorgen te maken. Super dat de spuiten nu goed lijken aan te slaan, ik hoop ook dat jullie met z’n drietjes gaan verhuizen! Succes met je fm morgen en hopelijk kom je over een week of twee met goed nieuws!
Woezeltje: Echt niet leuk hoe het nu gaat met jullie en Luna! Je voelt je zo machteloos.
Ik hoop echt dat het heel snel beter met jullie gaat! Heel veel sterkte! :hug:
Janine: Ook alweer ongi… Dus jullie mogen nu eindelijk ook weer verder?
Is je hubbie momenteel thuis en de komende weken? Wanneer moet hij weer naar het buitenland?
Hoestie met Angeltje, Bagheera en de rest?
Met ons gaat het wel goed. Nog eventjes en we gaan met IVF beginnen. Alleen zit ik nu weer met het volgende: Ik slik sinds half december de pil als voorbereiding op de IVF, ik ben nu bijna klaar met de 2e strip en ik moet de pil doorslikken t/m 3 februari en dan stoppen. Alleen heb ik sinds een dag of 3 bloedverlies. Ik weet dat je met het doorslikken wel een doorbraakbloeding kunt krijgen en als je lichaam nog niet aan de pil gewend is, maar dit lijkt meer op een ongi. Het meeste is wel bruinverlies, maar soms zit er ook helderrood door met stolseltjes, heel irritant… :wall: En ik heb zo nu en dan ook ongikrampen. Zou dit gewoon door de pil komen? Of zal ik de gyn maar even bellen? :roll: Heb ik weer… Zit je je daar weer druk over te maken. :?
Liefs,
Jippie
Winie: Nee ik heb nog geen inwendige echo gehad terwijl ik ongi was, maar ik denk ook dat de gyn daar niet raar van op kijkt. Mijn gyn heeft tijdens een echo/onderzoek altijd handschoenen aan en doet een soort condoom om dat echo dingetje, dus het zal wel meevallen denk ik.
Toen mijn vliezen gebroken waren en ik een onderzoek kreeg, legden ze gewoon een extra matje onder mijn billen, dus ook daar denken ze aan.
Mar22: Ja we hebben weer foto’s, zal ze zo even erbij zetten. Sterkte met afwachten hè? Fijn dat het gesprek met de Arbo zo goed verlopen is, en nu inderdaad leuke dingen doen en echt aan jezelf denken! Veel plezier in Groningen.
Egni: Fijn dat het al beter gaat met je schouder! Succes vrijdag bji de gyn, hopelijk kan hij je gerust stellen en duidelijke antwoorden geven op je vraag.
Wieniex: Goed dat je toch bent gegaan, fijn dat er nu weer een hoop duidelijk is. Ik zou ook afwachten tot vrijdag hoor, hopelijk krijg je gauw je ongi!
JanineB: Fijn dat je ongi geworden bent! En leuk dat je home cinema set werkt, misschien kun je de gebruiksaanwijzing erbij pakken?
Woezeltje: Ik snap heel goed dat je Luna haar pijn weg wilt nemen en je machteloos voelt omdat je dat niet kunt. Maar meis, je doet toch alles wat je kunt? Je gaat ook al naar een osteopaat, dus je doet al zoveel je kunt hoor :hug:
Kaatjes: GEeft niet dat je veel meiden overslaat, doe maar rustig aan, fijn dat je weer wat van je laat weten!
Mouse: Ow wat balen voor je zeg! Inderdaad wat Mar al zegt: balen dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Kan me voorstellen dat je het even niet meer weet hoor. Meis, ik weet hoe het voelt, een hele dikke knuffel voor jou :hug:
Jippie: IVF, spannend meis, ik hoop voor je en zal kaarsjes branden! En als je het niet weet of je ongi bent of dat het een doorbraakbloeding is zou ik gewoon even bellen hoor, hun zijn er om je gerust te stellen en je te helpen!
Nou, wij zijn vandaag naar het buro geweest…
Kimberly is goedgekeurd
Met haar gewicht en lengte zit ze ruim boven het gemiddelde en met haar hoofdomtrek net ietsje erboven.
Ze weegt 4840 gram, is 56 cm lang en de omtrek van haar hoofdje is 37,2 cm.
Als ze 's avonds honger heeft moeten we haar laten huilen of proberen te troosten met een speentje ofzo.
Ja doei, als ze dorst heeft krijgt ze gewoon een paar slokjes hoor, wij pakken toch ook een glas drinken als we dorst hebben?
En als we dan 's avonds bij de tv zitten pakken wij toch ook een snack,chips of andere lekkere hap?
Dus dan leg ik Kimberly gewoon even aan, ik heb liever dat ze 4 keer een klein beetje drinkt dan dat ik haar een uur lang moet laten krijsen tot ze vuurrood ziet van het over haar toeren raken.
Ze is nu verkouden aan het worden en ik heb een zoutoplossing gehaald. Ook mocht ik kinderparacetamol halen voor vanaf 3 maanden omdat ze als ze de entingen moet, dan vast die 160 gram wel aangekomen zal zijn en dus 5 kilo zal wegen.
Ook moeten we ALWEER overstappen naar grotere luiers, de premature en newborn van de Kruidvat zijn te klein en van Pampers kan ze de eerste maat ook al niet meer aan…
Het gaat inderdaad snel ik heb weer een hele lading kleertjes in een doos kunnen doen omdat ze te klein zijn geworden :inlove: :mrgreen:
En dan de beloofde foto’s:
aloha,
ik krijg mijn onderschrit niet kleiner, want dat bedoelde ik idd. Kunt daarbij ook niet voor tekstgrootte kiezen. Iemand ervaren?
jippie, fijn dat je bijna aan d eIVf kan beginnen. Ik hoop dat t goed komt! Wel spannend allemaal. Ik zou je gyn bellen, hoewel het idd wel vaker kan doorbraakbloedingen. Ik heb t zelf alleen nooit gehad, en slikte altijd heel lang door(ik vraag me zelfs wel eens af of dat PCO daar deels niet een gevolg van is ofzo.)
bagheera wat ene schatje!!! En dat nijntje truitje…I’m in love!!!
Ik snap er werkelijk waar niks nakkes nada meer van! Na die krampen en bruinverlies gister dacht ik echt, het gata komen. Meestal heb ik een paar dagen bruinverlies en dat wordt dan steeds meer en dan begint t. Maar, nu is t weer niks meer, en dat is dna weer zo gek! Alles weg, geen bruinverlies meer, geen krampen niks. Maar goed, ik heb ook liever dat het vrijdag of zaterdag pas doorbreekt, dat komt me maandag beter uit, ivm ziekenhuis bezoek.
Maar, mijn lijf weet denk ik gewoon niet zo goed wat t wil ofzo…
Ik wacht verder en ga een wasje doen!!!
Groeten!!!
Heeeeeeeeeeeeey meiden!
Zo ben ik er nooit, en zo ben ik er 2 keer in 3 dagen! Moet niet gekker worden heh?
Mar, ik snap je uitleg nu wel met smo smi en sav. Bij ons op het werk gebruiken we dus o, m of a. Bijv: OT is ochtendtemperatuur. Toen ik dat nog niet wist dacht ik dat OT oksel temp was, AT anaal temp maar de MT?? tja, ik dacht mond maar dat klopte weer niet met anaal, want dan had het oraal moeten zijn blablablabla
Woezeltje, heh wat rot dat luna veel last heeft. Wat voor voeding krijgt ze? Heeft ze geen koemelk allergie?
Heey mouse, ik zit nu ook weer aan de clomid, wat toevallig zeg! Hoeveel heb jij? Ik zit nu op de 50.
Wienie, ben je al ongi geworden??
Jippie, mijn man hoeft niet meer naar het buitenland. Hij heeft heel braaf geluisterd naar mij! Maar ffies betreft de pil slikken… vaak heb je toch geen eisprong als je de pil slikt?? of zie ik dat nou verkeerd??
Bagheera, van de gebruiksaanwijzing snap ik niet zoveel. In plaats van dat ze het nou in Jip en Janneke taal schrijven???!!! dan snap ik het wel!
Enneh, wat een heerlijk meid. En dat gebreide vestje… niet echt mijn smaak… het is net wat je zegt, alleen voor de foto!
Wienie, voor klein gebruik je deze code:
voor nog kleiner deze:
Je moet dan tussen dit haakje ] je tekst zetten en dan weer dit haakje [
Succes ermee!
Meiden, ben ff douchen, heb net gesport en zometeen een teamvergadering! bleghhhhhhh
heey meiden,
ik zit ergens mee, misschien willen jullie het lezen…
het staat bij relaties en dan: verliefd op iemand anders.
Hopelijk gaan jullie mij niet zo zien als een gek mens ofzo, want …ach lees maar.
Sorry meiden maar ik zit er zo ontzettend mee…
Haai!!!
Mouse, bah toch… gvdikke… vervelend dat de :twisted: steeds weer langskomen. 't moest 'ns afgelopen zijn he!
Dank je voor de uitnodiging (meeting) maar ik ben daar zelf (nog) niet aan toe om mee te gaan, dus ik sla het af als dat mag. Maar wel erg lief dat ik welkom ben!!
Mar, 't was zelfs paars :shock: Maar 't trekt al weg hoor
Hoe was je avond gisteren? Heb je lekker alles wat van je af kunnen zetten en kunnen genieten?
En je gesprek vanochtend?
Wienie… heeft t doorgezet??
Over die kleine lettertjes: idd zoals jippie zegt, en dan die tekst in 'n antwoord kopieren en in je profiel plakken. zo doe ik 't althans!
Jippie, ik zou bellen hoor… beter te vaak gebeld en gerustgesteld dan de hele tijd in de onzekerheid. Ze zijn 't wel gewend daar hoor.
Bagheera, wat 'n mooi meisje is die dochter van jullie!!! Heerlijk!
Kijk je wel uit dat ze geen hazenoren krijgt, met dat “genijn”
Pfff, Janine… Heb wel ooit zoiets van “lekker ding daar” of dat ik er over nadenk hoe het met 'n ander zou zijn, maar niet specifiek, of dat ik me er niet vanaf kan zetten. tis meer als ‘wat eten we vandaag’, maar dan niet zo frequent (of zeg ik nu iets doms).
Maar gek mens… nee, dat vind ik je niet hoor!!
Gisteren mocht ik weer terug naar t ziekenhuis voor 'n fm!
:dance: :dance: :dance: 18mm :dance: :dance: :dance:
Dus meteen de pregnyl gezet en gisterenavond en vanavond aan onze relatie gewerkt althans, vanavond moet natuurlijk nog, maar dat komt wel goed! hihi.
Ik werd vorige ronde (die met twee eitjes was) na 15 dagen ongesteld, dus nu houd ik maar ruim 16 aan, denk dus dat ik rond de 11e februari ongi wordt (maar hoop van niet!).
Kunnen we weer aftellen. Ben er wel stukken nuchterder onder dan 'n paar weken geleden, toen dacht ik dat ik die 2 weken nooit door zou komen, en nu heb ik 't gevoel dat ze voorbij zullen vliegen
Ik ga even lekker onder de zonnebank
Liefs,
Kaatje
We zijn gisteravond naar Jan Smit in Den Bosch geweest! Het was echt geweldig, even er tussenuit met mijn moeder en mijn zus. We gaan vaker zo’n meidendagje afspreken, want we zien elkaar veel te weinig en mijn zus heeft ook een druk huishouden.
Het concert was geweldig en een hoop foto’s zijn redelijk goed gelukt, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen!
Wieniex Goh, jee wat onduidelijk van je lichaam weer meis! Hopelijk heb je gauw duidelijkheid of dat nou je ongi was of toch niet :hug:
JanineB: Owjee, zo’n onduidelijke-taal-gebruiksaanwijzing! Kan je man er geen wijs uit? Meestal zijn de mannen een stuk technischer en pielen zonder gebruiksaanwijzing met het apparaat en komen er dan vrij snel wel uit hoe het werkt… En anders misschien bij de winkel informeren of ze het een beetje kunnen uitleggen?
Over je vraag: Goh, moeilijk voor je zeg. Maar zie jij je zelf op 80 jarige leeftijd nog met je man? Ik denk dat dat wel een belangrijk punt is. Tuurlijk, ik heb ook weleens een man gezien waarvan ik denk: Wow, daar zou ik best een beschuitje mee willen eten. Maar met mijn hubbie wil ik samen de 80 jaar passeren hoor!
Ik denk ook dat als je onzeker bent over je relatie en je komt dan zo’n leuke man tegen, dat je dan nog meer gaat twijfelen over je relatie.
Hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid! :hug:
Kaatjes: Ja het is maar een klein beetje duidelijk wat mijn lievelingsdieren zijn hè?
Hee 18 mm!? Wat een goed nieuws zeg, hopelijk werkt het “werken aan jullie relatie!” :dance: Werk ze vanavond
En tja, het gebreide vestje is ook niet echt mijn smaak, maar dat was jullie al duidelijk hè? Ik geeft ze het aan, maak er een foto van en dan ineens komt er toevallig “per ongeluk” melk op… of het is nat als ze op het moment plast dat ik net haar luier ga verschonen en ze dus over het aankleedkussen plast… Ik voel me wel schuldig hoor, maar ik vind het zo lief dat dat vrouwtje zo haar best gedaan heeft op dat vestje, dat ik eigenlijk niet durfde te zeggen dat ik het niet echt “dagelijks aan zou geven” zeg maar… :oops:
En zo ziet ze dat Kimberly het aan heeft gehad, en dus iedereen weer tevreden :mrgreen:
bovendien: Kimberly plast ook heel vaak net op het moment dat ik de vuile luier uit doe, dus ik verkleed ze zowiezo al soms 3 keer per dag.
We hebben zoveel leuke kleertjes en pakjes dat ik dat helemaal niet erg vind. Er zijn alweer kleertjes te klein geworden, dus het gaat sneller dan ik verwacht had. Ben benieuwd hoelang ze dat leuke rokje nog aan kan.
Aangezien wij ook in die medische mallenmolen hebben gezeten, geniet ik misschien wel extra van ons kleine meisje. Ik wil jullie echt de ogen niet uitsteken, maar ik denk elke dag nog aan die onzekere tijden waar wij ook in hebben gezeten. Daarom leef ik zo met jullie mee, al die gevoelens zijn gewoon zo herkenbaar.
Ik vind dat we hier een super gezellig clubje hebben en fijn dat we hier ons lief maar ook leed een beetje kwijt kunnen en elkaar daarbij kunnen steunen, jullie zijn echt geweldige meiden! Dikke :-* voor jullie allemaal!
Hoi hoi
Dat stukje is niet zoals ik het ongeveer bedoeld had.
Ik vroeg me eerst af aan de mede kokkers hoe hun ermee om gingen.
Volgens mij is het heel normaal om soms iemand leuk te vinden buiten je eigen relatie.
Maar waar het mij om ging is dat ik mij ontzettend schaamde voor het feit dat mij dat nou ook overkwam.
Natuurlijk kies ik voor mijn man, en wil ik samen doodgaan met hem.
Helaas werd het op gegeven moment verkeerd opgevat door sommige.
Hai hai
net een weekendje weg geboekt naar de ardennen!
23 maart gaan we erheen dus hopelijk ligt er dan nog sneeuw! Zou leuk zijn!!
Even weer een relatieboost! :mrgreen:
Liefs, Janine
Janine, dat kan gebeuren op een forum. Soms lastig te verwoorden in een geschreven stukje. Natuurlijk heeft iedereen hier wel eens dat ze ‘verlekkerd’ kijken naar een andere man, maar uiteindelijk wil je maar met 1 man kinderen krijgen. Dat vind ik doorslaggevend.
Ho ihoi
Tja, soms denk ik had ik het maar nooit over begonnen
Maar ik ben het nu wel kwijt en ik heb weer meer rust!
JanineB: sorry als ik het verkeerd begrepen heb, schaam :oops:
Goed dat je in ieder geval met hubbie een uitje gepland hebt, alvast veel plezier!
heey maakt niet uit… ik had het ook raar geschreven…
zo ik heb wel leuke dingen in het verschiet:
2 februari Jorgen Rayman
eind maart naar de ardennen samen met leendert
ergens in april naar een musical over een band uit het westland (de kromme jongens)
in april met bewoners naar k3 de musical de 3 biggetjes (we hebben droomplaatsen vlak bij het podium)
begin mei naar frans bauer
half mei een weekend weg met de bewoners
23 mei Jan smit in de discotheek
begin juni naar Toppers
heb er nu al weer zin in!
Heeeee meiden,
Hoe is het hier??
Bagheera: :inlove: oooo ik ben jaloers hoor, wat een mooie beebs hebben jullie toch allemaal!! Mooie foto’s hoor meis!
En indd ze groeit vast als kool dus dan is het ook niet heel erg dat je zoveel kleertjes hebt en vaker moet verkleden hihi :mrgreen: Verder vind ik ook dat je helemaal gelijk hebt dat je haar wat laat drinken s avonds ook al mag het mss niet vlgs het cb. Indd beter steeds een btje dan in een keer alles onder dwang. Hoe is het met de verkoudheid?
Jippie: Hoe is ie nu meis? Heb je de gyn nog gebeld? T kan best een doorbraakbloeding zijn, had ik ook vaak toen ik nog aan de pil was en meer dan 1 strip nam… Ik hoop dat je niet echt ongi geworden bent, dan is vast het hele schema in de war of niet?? Sterkte!!
Ooo haha ik was vorige wk nog bij jullie in het dorp, zo grappig was met hub mee onderdelen voor de solex halen vlakbij jullie en zag het bordje met plaatsnaam en dacht heeeeee waar zou Jippie wonen… :mrgreen:
Wienie: Hoest nu dan? Is je ongi er al of nog steeds niet? Anders zou ik er echt es een testje aan wagen hoor. Je weet maar nooit toch? Als hubbielief goede zaadjes heeft kun je het niet uitsluiten zelfs als er meer dan 3 dagen tussen hebben gezeten… Hoop gauw wat van je te lezen, ben erg benieuwd!!
Janine: Meis, wat naar he dat je soms anders overkomt dan je zelf bedoeld. Ik snap je probleem overigens wel denk ik en vind het ook niet raar ofzo dat je kriebeltjes voor een ander hebt. Zulke dingen overkomen je gewoon, daar kies je zelf niet voor. Heb niet je hele verhaal kunnen lezen want zag dat je ge-edit had in je topic… Uit ervaring weet ik dat het echt wel overwaaid als het niet al te serieuze vormen aan gaat nemen. Goed dat je zoveel leuke dingen gepland hebt samen de komende tijd! En nog veel succes deze ronde! Eindelijk gaan jouw kansen weer komen!
Kaat: En vliegt de tijd al voorbij, hihi! Ik hoop het hoor, maarre aan jullie inbreng kan het vast niet gelegen hebben Duim voor je, super dat je eindelijk weer een kans hebt! Heb je nu 75e gespoten?
Woezel, Angel, Mouse, Egni: Hoe is het met jullie meiden??
Ff een vraagje voor jullie hoor, met name de ex-zwangeren…
Ik moet nog 3 dagen wachten, maar zoals jullie weten komt mijn ongi ALTIJD te vroeg! Daarom dus ook die progestan. Ik heb soms behoorlijke steken in mn buik en denk dan gelijk ooooo jeeeeee :roll: maar er komt gelukkig niets hoor! Verder is temp ook nog mooi hoog dus ben ook niet bang dat het ineens uitbreekt ofzo. Maar stel dat het raak zou zijn heh (wat ik overigens niet verwacht) wat voelden jullie een paar dagen voor je NOD? Merkten jullie ook al veranderingen aan je lichaam en dan met name aan je borsten? Want ik lees overal dat je tepels anders gaan staan enzo (maak mezelf lekker gek :lol: ) maar t ziet er niks noppes nada anders uit dan anders…
Nja, gewoon ff nieuwschierig dus…
kussss
Ow verder heb ik wel hele zere tepels (ondanks dat er niks bijzonders aan te zien is), echt pijnlijk als ik eraan zit. (Blijf er dan ook af!! ) en momenteel een echt ongi-gevoel in mn buik…
Ik word gek ben k bang hahaha vind het gwoon best spannend worden nu… Heb iig al 1 dag luteale winst :mrgreen:
Sorry voor mn gezeur, ik val jullie maar lastig want mn hub snap er maar niets van… :shifty:
Mar, spannend voor jou!!
Ik draai mijn duimen hard voor je!!
Niu ik word daarnet gebelt, ik geloof dat ik ook nog naar de dollydots ga… hahaha druk druk druk hopelijk met een buikje!!
halllooo!
Eerst even dit: BEN MEGA ONGI!!! YESYESYES!!! Zo niet normaal, zo hevig is t in jaren al niet meer geweest. En buikkrampen…jeetje, dat heb ik normaal nooit! Altijd wat last van rug, maar geloof me ik weet vanaf nu waar mijn baarmoeder zit hoor! Maar ik ben al lang blij!!! Alleen is e rnu iets bijgekomen…heeft antibiotica invloedt op zaadkwaliteit??? Lees maar eens dat topic van mij daarover…ik hoop zo van niet…
Zo dit moest ik effen kwijt!
janine, die uitleg over kleinere letters in onderschrift was deels weggevallen! en ik vind je niet raar…ik denk wel heel herkenbaar voor velen. Het hangt er gewoon vanaf wat je met die “info” doet. Zoals Guus zingt:
Niemand zei dat t eenvoudig zou zijn, niemand heeft beloofd dat t vanzelf zou gaan. jij bent bijzonder en wij zijn t waard dus ik vecht tot de lucht is geklaard… MAar dat werken aan dat doe je wel volgens mij!!!
Kaatjes, wow goed gewerkt??? Ik duim!!!
bagheera, dikke kus terug hoor!
mar…toch wel spannend zeg!! In ieder geval al goed dat t er nu nog niet is!!! Ik duim!!!
En de andere dames, hoe is t daarmee???
Morgen uitgangsecho…ik hoop zo dat d eboel rustig is!! Mar, hoe lang duurde t bij jou voordat d eboel weer rustig was en je verder mocht?
Doei!!!
x wienie
Mar22: ik had alleen maar mega veel buikpijn. Aangezien ik dat eigenlijk steeds had, dacht ik dus dat ik gewoon ongi zou worden. Maar niet dus!!! Verder voelde ik op dat moment nog helemaal niets. Pas na een week of 6 kreeg ik last van mijn borsten. (de buikpijn is vervolgens de hele zwangerschap gebleven) Alles is dus mogelijk!
Ik duim voor je meid!!! :thumbup:
Wieniex: super meid!! :thumbup: Hoop dat je er snelw eer voor mag gaan!!!
Janine: ik vind het niet raar hoor dat je dat geschreven hebt bij dat topic. Het is jou gevoel en ik denk dat het best normaal is als je al lang bij iemand bent, dat je best weleens wat voor een ander kunt voelen. Je bent toch ook gewoon een mens van vlees en bloed en vooral met veel gevoelens??? Maar idd als je veel van je hubbie houd, geef je er niet aan toe. :-
Jippie: meid, de IVF poging komt al snel dichterbij!! Ik denk vaak aan je en hoop zo dat het gped gaat komen!!! :-
Meiden, ik kom snel weer meer reageren. Het gaat op het moment best goed met me en Luna doet het ook al een stuk beter. Kom snel het hele verhaal vertellen!
Liefs Woezeltje
Onze schat!!! :mrgreen: (lekker he, die bolle wangen… :inlove: )
zien jullie mijn onderschrift nog…? Wat een gepuzzel, ga het weer proberen hoor!