Janine: Wat ben jij een maf mens, zeg! :mrgreen: :-*
Liefs,
Jippie
Fijn dat je ons een teken van leven geeft Janine :lol: Ik maakte me al ongerust…
HA meiden,
wat mij betreft ook even hoi en doei. Net jullie berichtjes gelezen, maar morgen drukkke dag, dus ik meld morgenavond uitgebreid. Feestje was leuk, maar Brent niet te stuiten dus pa en moe liggen nu voor pampus op de bank!
Dikke zoen, Mouse.
he hallo rare meiden haha.
Ik heb even tijd over, heb besloten dat ik toch naar het ziekenhuis ga, ondanks dat ik nog niet ongi ben. Ik snap er namelijk even niks meer van, en die afspraak staat toch en heb t met school ook allemaal al geregeld. Ik zit nu op dag 30, het heeft vorige week wel gerommeld in mijn buik, maar nu helemaal niks meer. Misschien stuurt die arts me wel weg met ene lachertje en vinden ze het stom dat ik kom, maar dan moeten ze maar even zeggen dat het allemaal klopt zo. Als ik een vroege eisprong heb gehad had ik toch al lang ongi moeten worden? waarschijnlijk ei op dag 12, dan had ik dus ongi verwacht op dag 26 ofzo. Ik wil gewoon even gerustgesteld worden, maar of ze daar wel blij mee zijn. Zouden ze het erg vinden?
Ik zie wel, desnoods ga ik van de week gewoon terug als ik toch nog ongi wordt.
Wat ene gedoe he…vinden jullie me stom?
fijne dag?
Hoi Wienie,
Ik vind je helemaal niet stom, meid! :-* De artsen zijn er ook om je gerust te stellen als je je zorgen maakt. En als jij je eisprong al op dag 12 hebt gehad, dan zou je inderdaad nu wel eens ongi moeten zijn. Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Of mocht je niet klussen vanwege een meervoudige eisprong? (ik weet het niet meer zo goed, sorry)
Ik hoop dat je inmiddels meer duidelijkheid hebt. Laat je nog wel even weten hoe het gegaan is?
Groetjes,
Jippie
@Jippie wrote:
Janine: Wat ben jij een maf mens, zeg! :mrgreen: :-*
Liefs,
Jippie
En bedankt heh???
Ben vanaf morgen weer 4 dagen vrij dus dan bereid je alvast maar voor…
ik ben zo langzamerhand verslaafd aan kokken en mijn mannetje neemt vanavond de laptop mee (gaat oppassen op zijn mamaatjedus nu even snel!!!
Dus even snel over mijn gynbezoekje van vandaag, ondanks dat ik niet ongi ben. Ze vonden t niet raar dat ik kwam maar juist goed dat ik toch gekomen was. Op zich kan t met een meervoudige eisprong iets langer duren voor je ongi wordt, omdat de boel dan wat onrustig kan blijven.
Maar goed, ik verhaal uitgelegd en echo gehad. Mijn gevoel was juist, dat ik een eisprong heb gehad en dat ik mijn ongi nog niet onderweg dacht.
Ene eierstok is weer normaal, andere nog erg onrustig, daar is t een bloederige massa, van al die eitjes of zoiets. Baarmoeder is wel klaar om boel af te gaan stoten. Ik moest eigenlijk nu met provera gana opwekken(maar dna ben ik weer meteen 2 weken verder), maar mag wachten tot uiterlijk vrijdag, omdat d ekans wel groot is dat het vanzelf nog komt. En dan wacht ik liever nu even, want als t nu nog komt kan ik meteen door. Komt t niet, dan ben ik straks wel weer 3 weken verder voor ik ongi ben dus weer een maand weg. Wanneer gaat t eens goedkomen???
Maar ben blij dat ik gegaan ben, ze heeft me echt gerustgesteld en ik hoop dat t deze week nog op gang komt. Ik moet dna wel weer terug voor een uitgenagsecho of d eboel rustig is.
Al met al vindik t toch wel goed nieuws voor nu!
Zo, hoe is ie met jullie?
Was ie weer, druk druk druk!!!
Groenten!!!
oh ja wel allemaal duimen dan he dat ik deze week nog ongi wordt!!! pleeeaaaase!!!
thanks!!!
hoihoi,
Wienie, goed dat je gegaan bent! En natuurlijk si eht niet stom! Dat bleek ook wel uit hun reactie. Ik ga ontzettend duimen dat je ongi vanzelf komt en je snel naar de volgende ronde mag!
Jippie, hoe gaat het bij jou, ben je al begonnen met spuiten?
Janine, kom maar op hoor, ik zit klaar :lol:
Egni, fijn dat je schouder weer wat beter is. Ik hoop dat je op dag 10 een goede uitgansecho hebt.
Hier een heel druk weekend gehad. Wel gezellig, maar zo veel te doen. Vandaag op werk ook weer erg druk en ipv dat mijn buro wat elger wordt valt er iedere dag meer werk op :wall: heb net een weekje vrij geregeld voor half feb. wellicht ga ik dan ook nog met een vriendin naar Zuid-Frankrijk voor een paar dagen. heb er nu al zin in 8)
Verder beetje onrustig nu, had gisteren ongesteld moeten worden, maar en het nog niet. Wel al 2 weken pijnlijke (.) (.) 's avonds, maar ik heb dat wel eerder gehad. Mijn lutale fase verschilt weleens dan weer 14 dagen, dan 16. Gerekend met 16 dagen zou ik pas woensdag ongesteld moetern worden. Durf ook niet goed te testen nu. Op de een of andere manier vind ik het toch erger om een neg. test te hebben dan dat ik merk dat ik ongi word. Ik denk dat ik donderdag of vrijdag ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Greetz, Mouse
Heeee meiden,
Mouse: Ooooo spannend joh! Tuurlijk wil je geen teleurstelling te verwerken krijgen, maar t gaat toch kriebelen nu he Ik :thumbup: voor je, dat zou echt geweldig zijn!!
Wienie: Ik vind het ook alleen maar goed dat je gegaan bent hoor! Helemaal omdat je ongi gewoon niet kwam, je wilt toch weten wat er aan de hand is dan. Fijn dat je gerustgesteld bent en hoop dat alles lekker tot rust komt daarbinnen zodat je zodra de ongi komt weer verder kunt. Veel sterkte!
Janine: Ha ha gezellig!! We zien, correctie, lezen het wel…
Gister ben ik weer bij de arbo arts geweest en t was een superfijn gesprek. Ik heb alles kunnen zeggen wat me dwars zat mbt mn werk. Zoals dat ik bijv. nooit verlof krijg voor het vele zkh bezoek, maar alles van mn snipperuren afgaat, waardoor ik nu echt door mn dagen heen raak. Ook het onbegrip onder sommige collega’s aangekaart. En dat ik het heel moeilijk vind na slecht nieuws gelijk door te stomen naar mn werk en de representatieve meid loop uit te hangen. Echt geweldig met die man gepraat en wat een begrip kreeg ik! Ik mag van hem nog niet aan het werk (ik wilde zelf het liefst weer beginnen zsm) maar hij vind dat er eerst een gesprek moet komen met mij en mn leidinggevende en 9 februari moet ik naar hem terug en dan gaan we een plan opstellen van hoe en wat. Tot die tijd moet ik lekker dingen doen die ik leuk vind en aan mezelf gaan werken (samen met de psycholoog)… En vooral mn rust nemen. Voel me altijd heel snel bezwaard, maar na gister viel er echt ff een last van me af… Ik wil echt voor 100% terugkomen straks en niet weer helemaal over mn toeren raken…
Verder nog een weekje in spanning nu! Ik weet niet of het door de progestan komt, maar sinds een paar dagen voel ik steeds zulke steekjes afwisselend links en rechts in mn buik, ook een trekkerig gevoel in mn baarmoeder… Maar ik probeer er niet teveel aandacht aan te schenken… Ik ben altijd bang dat ik het me inbeeld… Tijd is de enige remedie!!
:-*
Mar
Hallooooooooooooooooooooooo
Hier ben ik dan :mrgreen:
Mar, fijn dat er toch nog een ander middel is dan provera en primolut. En vooral fijn dat het voor jou ook werkt! Maar wat is smo smi en sav? Tja, en wat betreft de miskraam, ik heb hel allang een plekje kunnen geven, alleen merk ik dat ik het soms nog niet helemaal verwerkt heb. Ben benieuwd hoor!! 3 eitjes??? Met hoeveel mm springen eitjes eigenlijk? Weet iemand dat?
Bagheera, fijn hoor dat je meid af en toe al doorslaapt! Is denk best lekker voor de ouders!!
Mouse, het is een beetje al te laat, maar toch nog van harte met je zoon! Heeft hij genoten van zijn verjaardag? En nog belangrijker, is het verwent??
Angeltje, ik heb wel positieve verhalen gehoord over inbakeren! Mijn buurvrouw werkte in een kdv en zij vertelde dat het bij veel kindjes hielp.
Heey en wat een schatje!!! Leuk dekbedje ook!!!
Wienie, idd een maffe situatie met dat mailtje! En nee, ik vind je niet stom. Gewoon naar het ziekenhuis gaan meid! Al is het alleen maar voor de zekerheid! Het geeft dan ook meer rust in je koppie!
Egni, is je schouder al weer wat beter?
Jippie, ik hoop zo voor jullie dat alle uitslagen goed zijn en dat de eerste ivf poging mag gaan lukken!!!
Woezeltje, veel succes met de kleine meid! Als je maar wel af en toe een teken van leven geeft hoor!
Nou, het aansluiten van de nieuwe home cinema set is gelukt… maar nu hebben we een volgend probleem. Er zitten zoveeeeeeeeeeeeeeel functies op dat ik door de bomen het bos niet meer zie!
Vandaag ongesteld geworden :dance: na 10 dagen provera geslikt te hebben. Vrijdag slikte ik de laatste en vandaag ongesteld, vind ik vrij snel. Donderdag dus weer beginnen met de clomid. Wel weer spannend allemaal. Toen Leendert net weer fantsoenlijk thuis was van het buitenland raakte ik gelijk zwanger met deze dosis!
Hoef pas weer zaterdag te werken, dus kan weer volop typen!
Liefs, Janine
Heey mar, ik zie net dat wij ons op dezelfde dag hebben geregistreerd! Cool heh?
Joh, da’s zeeer cool zelfs… 8) Jij zat toch ook eerst bij de aug-05 stoppers?? Of zit je daar nog?
Enne smo, smi en sav is 3 x per dag!! :lol: Ha ha snappie?
Spannend ook voor jou nu weer, eindelijk kun je verder. Wbt de grootte van een follikel voordat ie springt, normaal tussen de 20 en 25 mm. Maar als je clomid gebruikt duurt het vaak wat langer voordat ze springen en kunnen ze nog verder doorgroeien…
Slik jij ook 100 mg clomid?
liefs
Lieve meiden,
Ik ben er nog steeds hoor en lees ook wel een beetje mee, maar reageren lukt gewoon nog niet…
Het gaat nog niet zo lekker met Luna. Op zich doet ze het 's nachts best aardig (komt om de 4 uur voor haar voeding) (op het moment soms wat meer om de 3 uur). Maar overdag gaat het gewoon niet goed. Ze heeft nog steeds veel last van haar buik en slaapt heel weinig. Ik zie soms gewoon echt dat ze zo ontzettend moe is, maar het slapen lukt haar gewoon niet!! Ik laat haar steeds meer en langer huilen (wat helemaal tegen mijn gevoel in gaat, maar ja…), maar dan valt ze uitgeput in slaap o m vervolgens na 15-30 minuten weer wakker te worden en het hele ritueel weer opnieuw te laten beginnen… Gister hebben we haar zo lang laten huilen, dat de oude voeding er met golf bewegingen uit kwam… Dat doe ik dus ook nooit meer!!! Het CB kan me wat met hun: “laat maar een half uur huilen”. :x
De osteopaat heeft haar behandeld, maar waarschijnlijk heeft hij haar vorige week overbehandeld. Het weekend was echt vreselijk… Gister zijn we teruggegaan (nadat ik hem had gebeld dat het alleen maar erger was geworden) en heeft hij haar weer behandeld om rustig te worden (hij gaf aan haar waarschijnlijk te veel prikkels te hebben meegegegven vorige week donderdag). Nu zou ze rustiger moeten zijn. Op het moment merken we er nog niet veel van… Morgen zou hij mij weer bellen om te vragen hoe het gaat en als het niet beter gaat, gaan we kijken hoe het verder aan te pakken.
Ik ben echt vreselijk moe en ben de hele dag alleen met Luna bezig. Ik vind het ook zo erg voor haar! Ze krijgt zo weinig rust en heeft echt last van haar buikje… Ik voel me echt machteloos!!! Ik denk dan de hele tijd: ik ben toch haar mama? ik moet de pijn toch weg kunnen nemen en haar rust even?? Maar hoe zeer ik ook weet dat het niet aan mij ligt, ik vind het zo moeilijk!!! Ik hou zoveel van haar, wil gewoon dat ze rust heeft en lekker in de box kan spelen… Hopelijk gaan de behandelingen van de osteopaat nog aanslaan.
Volgende week ook weer terug naar de kinderarts, mocht het dan nog zo zijn, dan wil ik gewoon echt dat hij Luna verder onderzoekt, want dit gaat zo niet langer: voor haar niet, maar ook voor ons niet…
Liefs Woezeltje
Woezel, :-* :hug: Meis wat een toestand! Ik snap zo goed dat je je rot voelt omdat je de pijn van Luna niet kunt wegnemen. Tuurlijk snap je rationeel wel dat je er niets aan kunt doen, maar zo voelt het niet hè. Maar neem maar van me aan, ze kan zich geen betere moeder wensen dan jij! En ze voelt echt wel wat je voor haar zou willen doen. Ik hoop dat de osteopaat snel resultaat oplevert, want dit is geen doen joh. Een hele dikke knuffel voor jou en Luna
Janine, Brent heeft zich enorm vermaakt en is erg verwend. Hij heeft een aantal spelletjes gekregen en een piratenmuts, waarmee hij nu zingend door het huis loopt :“Piet piraat Piet Piraat, schip awoi, woi, woi” Ahoy lukt nog niet zo. Echt heel snoepig!
Mar, ja het is wel spannend. Vooral iedere keer als ik naar dewc ga, je kent het wel Ja het kriebelt wel, maar heb geen testen in huis. Doe ik expres niet meer. Dus kan pas donderdagavond kopen.
Greetz, Mouse
Haai meiden,
Hier ben ik!!!
Heb een paar laatste berichten gelezen, maar kan niet alles bijbenen hoor! Hoop toch weer de draad op te kunnen pikken!
Woezeltje, snap je heel goed ook al ben ik kinderloos
Sterkte ermee en vooral beterschap :hug:
Wienie, nee je bent niet stom! goed zelfs dat je gegaan bent. Ik op je ongi!!!
Mar, wat lees ik!!! Whoeoeoeoeoe, superdesuper… ik duim voor je meis! Hoop dat dit goed gaat komen!
Fijn dat de gesprekken zo fijn zijn. En luisteren he: vooral niet gaan werken. Wat dat betreft wil ik wel ruilen…
Mouse, spannend!!!
Voor jou ook Janine!
Angeltje, wat 'n lekker ventje zeg!
Ik sla zoveel meiden over geloof ik, weet ook de helft nog maar van wat jullie hebben geschreven.
Ik ga proberen weer wat meer mee te doen, maar kan me er nog niet echt zo goed toe zetten. Al is het baal-gevoel wel weg!
Gisteren weer 'n fm gehad. spuit nu 75 UI en heb alweer 1 blauwe plek (en HOE). Tis al minder dan de volgende ronde :lol:
Maar de fm was dus best positief, maar nog niet voldoende voor de pregnyl. Morgenochtend mag ik terugkomen voor nog 'n fm en dan hoop ik dat ie goed gegroeid is. mocht ook morgen echt niet spuiten, want misschien was 't dan wel te veel gegroeid!
Geeft me toch weer wat hoop zoiets!!! Wie weet verhuizen we toch niet met z’n tweetjes (ja, nog maar 'n paar weken!). Zou wel super zijn.
Schoonmams is er ook zo mee bezig en zei al dat ik maar veel aan 't verhuizen moest denken. Dus ik zei al “dan komt er nooit wat, want ik moet wel aan m’n spuiten denken hoor”. Ze moest wel ff lachen!!
Komt vast goed.
Brrr, is 't overal zo koud? m’n oren vroren er vanochtend haast af :?
Wordt 't toch nog echt winter he!
Knuffeltijd :lol:
Kus,
Ka
Ha Kaat,
Goed joh om weer wat van je te horen. Hoop dat je weer lekker mee schrijft hier. We zijn ook nog bezig een meeting te plannen, dus als je ook zin hebt dan moet je maar even bij de meeting topic kijken. Spannend, ik hoop dat je morgen pregnyl mag spuiten en dan je best doen hè!
Nou hier toch weer die :twisted: het is begonnen. Over 2 dagen clomid en dan maar weer afwachten. Ik baal zo dat ik toch weer liep te hopen, maar had nog nooit zoveel last gehad van (.) (.) dus dacht wie weet. :wall: aargh! Ik weet het niet meer hoor.
Mouse
Mouse: AAAAAAAARRRRGGGH!!! Ooo meis, wat BALEN met een vette hoofdletter!! Wat kan je lichaam je soms foppen he! Ik vind het zwaar **** voor je, echt!! Probeer moed te houden he!! Denk aan je :hug: :kaars: :-
Woezeltje: Wat ontzettend naar, je zult er wel helemaal bekaf van zijn. Je voelt je zo machteloos, dat kan ik me zo goed voorstellen. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Hoop dat de osteopaat het kan verzachten en het gauw beter gaat en anders indd maar es helemaal laten onderzoeken. Snap je twijfel meis, neem je tijd hoor. Voel je niet verplicht op iedereen te reageren. Hele dikke :-
Kaatje: Leuk dat je er weer bent
Mooi blauw is niet lelijk haha Als het maar ergens toe leidt!! Ik duim voor je en hoop dat je gauw de Pregnyl zetten mag!
Leuk dat je zo’n leuke schoonmama hebt, dat kan ook anders!! Enne hopelijk verhuizen jullie met z’n drietjes!! :lol: Of laat je hub achter hihi
Nou verder geen nieuws hier… Morgen lekker met een goede vriendin uit eten en donderdag eerst naar de psych en daarna middagje Groningen met andere vriendin. Doet me echt ff goed zoveel afleiding te hebben…
jippiee!!! volgens mij gaat mijn ongi komen!!! Ik durf t bijna nog niet hardop te zeggen…maar toch!
mouse, balen zeg…kop op en een virtuele knuf voor jou!!
mar, spannend hoor zo’n gevoel in je buik…wanneer is je nod? Fijn dat je gesprekken fijn gaan!
janine, fijn he, ongi worden, dan kun je fijn weer door in ieder geval ondanks dat het niet gelukt is.
woezeltje, lijkt me heel erg balen dat je beebje zo’n last heeft. Laat je niet kisten!!!
kaatjes fijn dat je er weer bent!!! hoeveel eitjes had je? hoop dat t goed gaat!
Maar goed, ik heb nu dus net wat bruinverlies gehad en dat is toch wel t teken dat t gaat komen. Ik heb ook al sinds vanavond gerommel in mijn buik, dus ik heb goede hoop. Alleen…nu vraag ik me dan wel af, stel ik moet vrijdag naar zkh, zou dan die eierstok wel weer rustig zijn? Weet iemand hoe lang dat duurt na een eisprong van meerdere eitjes? MAR???
Oh als ik maar door mag, weer wachten trek ik echt even niet hoor, dna verstop ik me het hele weekend onder t dekbed!
Maar stapje voor stapje…
Doei!!!
oh ja en hoe krijgen jullie de lettertjes onderaan je tekst kleiner???