Mar, dat is goed zeg 3 eitjes. Hoe lang was je luteale fase dan? Die van mij is aan de korte kant (9 dagen) en heb ook al de tip gekregen van progestand. Ben erg benieuwd of het bij jullie werkt.
Meiden, ik blijf voor jullie duimen en hopen.
Paikea, lief dat je ons zo in de gaten houd en af en toe reageert. Kian alweer 6 maanden!! Gaat hard hĆĀØ
Mar, eerst een hele dikke virtuele knuffel voor je!! :-
Ben echt blij dat je zoān goed gesprek hebt gehad bij de Fiom, maar vind dat het gesprek bij de Arbo ook goed is gegaan toch. OkĆĀ© je hebt jezelf niet onder controle gehouden, maar moet dat dan? En de arbo arts heeft ook begrepen hoe erg je kinderwens en vruchtbaarheidsproblemen ingrijpen in je leven. Ik vind het juist goed dat je je emotie toont, anders krop je het maar op en soms gebeurt dat nou eenmaal juist bij āvreemdenā. Ik denk dat de gevoelens en emoties voor ieder hier heel herkenbaar zijn en ik vind je ook echt geen zeurkous!!! Moet zeggen dat ik het zelf ook moeilijk vind en regelmatig van een goede vriendin op mān kop krijg dat ik te veel in mijn eentje wil dragen.
Nou ben gestopt met mān dansje en duim nu dat jullie 'harde werken :lol: resultaat heeft opgeleverd! :-
JanineB: Ja, Kimberly heeft inderdaad blonde haartjes, er worden er steeds meer zo licht.
Knap dat jij Saw 3 hebt kunnen kijken! Alleen bij het horen waar Saw 1 over ging, liepen bij mij al de rillingen over mn rug, ik zou dat niet durven kijken! En al helemaal niet in de bioscoop, ik zou nachtenlang nachtmerries hebben denk ik :mrgreen:
Mouse: Gefeliciteerd met Brent!
Hoe was de progestron test maandag?
Mar22: Wat een goed nieuws tijdens de fm meting! En de bedrijfsarts, het geeft toch niet dat je daar overstuur raakte, zo zag die man dat je er echt mee zit. En volgens mij hebben die mensen standaart een doos met tissues op het buro staan, dus ze zijn het wel gewend hoor :hug:
Bovendien ben jij het dan ook een beetje kwijt. Fijn dat je nu je verhaal bij het Fiom kwijt kunt, tuurlijk mag je verdrietig zijn en je machteloos voelen. Het is gewoon zo herkenbaar hier in ons clubje, en we vinden je zeker geen zeikerd hoor!
Angeltje: Ja inderdaad, dachten we dat we Kimberly op een aardig voedingsschema hadden, komt madam ineens na een half uur alweerā¦
Helpt het bij Nordin niet om een t-shirt van jou onder zijn hoofdje te leggen? Bij Kimberly helpt dat wel als we ze in bed leggen en ze begint meteen te huilen. Ze wil dan gewoon bij ons zijn en niet slapen. Ze ruikt ze toch mij of hubbie en dan kalmeert ze en valt in slaap.
Wat een schattige foto van Nordin zeg, en wat een leuk setje heb je erop :inlove:
Wieniex: Goh, dat lijkt me inderdaad vreemd als zoān mailtje per ongeluk naar iedereen gaat, maarja, misschien is het voor jou inderdaad ook wel fijn als iedereen het weet. Ik heb er met mijn collegaās gewoon over gepraat en toen bleek dat er meerdere collegaās waren die in hetzelfde traject als wij hebben gezeten! Dus veel herkenning en veel meer begrip als ik weer eens later op school was vanwege de broege FM metingen.
En het is ook wel te begrijpen hoor, dat je een meeting te āechtā vindt. Ik vind het wel erg spannend, ik geloof dat ik ook niet meteen weet wie bij welke forumnaam hoort met welk verhaalā¦
Egni: Wat vervelend allemaal zeg. Wel fijn dat je voorgevoel toch klopte.
Jippie: Ik kan het me goed voorstellen dat je met gemengde gevoelens van dat gesprek af kwam. Het is ook niet niks wat er allemaal besproken is. En misschien is dat ook wel het beste om alles gewoon maar op je af te laten komen, hoe spannend het ook is.
We zijn bji de huisarts geweest. Er is niks aan de hand met Kimberly, ze heeft gewoon een voorkeur voor mijn rechter borst. :? Vorige keer krijste ze zo hard, dat ik ze bijna uit mijn handen liet vallen van schrik! Dus ik blijf ze eerst links aanleggen en dan daarna mag ze nog even bij haar favoriet drinken.
Verder was alles goed. Ook heeft ze geen ontstoken oogje, maar haar traanbuisje begint te werken en daarom heeft ze elke morgen een vies oogje. Gisteren is er de eerste traan uit gekomen!
Bij mij heelt het litteken ook goed, ik kan bijna alles weer doen, behalve de echt zware dingen zoals dweilen en ramen zemen.
Bah, het stormt hier echt loeihard, de katten waren binnen 10 minuten weer binnen! Stormt het bij jullie ook zo?
hallo meiden
even weer een berichtje van mij puck dus. Heb nu 7 dagen primulut geslikt nog een paar te gaan.door het slikken van de pilletjes heb ik toch het gevoel en beetje bezig te zijn met het zwanger worden. De 21ste weer baar het ziekenhuis. Het duurt allemaal zo lang na mijn gevoel maar dat komt natuurlijk om dat ik er zelf zo mee bezig ben.Ik lees jullie berichten ook steeds om jullie een beetje te leren kennen.heb nog niet echt op jullie gereageerd omdat ik niet precies weet wat jullie bezig houd en waarom het bij jullie langer duurd. maar leef wel mee hoor met jullie verhalenā¦
Waardoor komt het dat jullie een lange cycles hebben?
Wat een mooie baby hebben jullie angeltje.echt een droom om een kindje te krijgen.hopenlijk komt die droom voor ons allemaal uit.
:lol:
Jeee wat een stormā¦en ik op mijn fietsje moest er echt door naar huis, kan moeilijk bij de ha blijven zitten!
mijn mannetje heeft cursus en moet daar overnachten, gelukkig maar anders ha die d eweg op gemoeten. en ik vond t echt gevaarlijk!
mouse, gefeliciteerd met brent! ik denk idd ook dat mensen die er zelf niet in zitten er ook niet zoān "weetāvan hebben.
mar, tocg goed zo, het gesprek? Oke, snap dat je t rot vind dat je overstuur raakte,maar zo weten ze wel dat het āmenensā is! Goed van je hoor, dat je stappen hebt gezet! en 3 eitjes goed!!! hopelijk wordt t een baby, of 2 of 3!!! (zou je dat willen?) Ik duimdraai hier door!
bagheera, houd die katten maar binnen joh!!! En ze weten niet waarom ik naar t zieknhuis moet, dat scheelt al, heb nu een goede kno smoes bedacht! Wel vroegen anderen zioch af of ik al bezig was, maar dat verwachten ze volgens mij ook nog niet echt. Fijn dat t bij ha met kimberly goed was en met jouw eigen herstel!
puck, ja als je bezig bent met medicatie ga je de goede kant op, dat gevoel had ik ook altijd. Hopelijk helpt t snel! Ik heb een lange cyclus door PCO, heb gene eisprong.
Ben dus toch maar naar ha geweest ivm rug. Houding enz in orde. Moet vanzelf overgaan. Is waarschijnlijk gekomen door te zware belasting, die er later pas uitkwam, of spanning, bijv hoge werkdruk. Ik denk zelf dat t misschien dus wel eens kan liggen aan de medische molen, en drukke periode voor kerstvak. zat in kerstcom en was even druk en tegelijkertijd ook nog eens starten met spuiten waar ik erg tegenop zag. Hoop dat het nu dus steeds minder wordt.
Verder nog niet ongi. Volgens mijn eisprong idee had ik dat vandaag moeten worden, nog geen enkel teken terwijl ik altijd eerst paar dagen bruinverlies heb tegenwoordig. Maar goed, misschien dus toch en latere eisprong? Hoewel, dan zou t uiterlijk morgen moeten zijn als ze 2 mm per dag groeien. Ik weet t dus niet, ik wacht maar weer af. Als ik maar ongi ben, dan kan ik tenminste weer door, als alles dna maar weg is. of zouden die zwemmertjes toch 3 of 4 dagen overleefd hebben???
Jee ben ik blij dat ik binnen ben, iedereen wordt geadviseerd binnen te blijven, ook als je niet op plaats van bestemming bent en anders een schuilplek te zoeken en storm uit te zitten!!! das toch keiheftig! en wij zijn gewoon toto half 4 op school geweest, bij mij moest e ren kind zelfs alleen naar huisā¦ wel zijn middelbare scholen eerder naar huis gestuurd.
ik kruip maar lekker vroeg mijn bedje in denk ik, zonder mijn mannetje, die heeft cursus met overnachting.
Toedels, misschien nog even tot vanavond!!!
x Wienie
Zo meiden, even een kok-momentje. Het hele huis verkeert hier in diepe rust. Poesjes lekker uitgestrekt op de bank en Nordin vredig in zijn bedje. Zuchtā¦ :mrgreen:
Wienie: ik hoop dat je ongi niet al te lang op zich laat wachten meid. Als je weet dat het toch niets kan worden deze ronde dan wil je ook zo snel mogelijk verder hĆĀØ? We gaan gewoon voor de 2e ronde en heel hard duimen dat het nu beter gaat!!! En heeft je mannetje nog een beetje kunnen slapen? Wat een toestand hĆĀØ? Ik was gisteravond blij dat mijn hubje weer veilig thuis was. Hij is namelijk vrachtwagenchauffeur, dus ik had het niet naar mijn zin :?
Puck: iedereen hier kent het gevoel dat het zo lang duurt. Toen ik nog aan de clomid was leefde ik echt van ziekenhuisafspraak naar ziekenhuisafspraak. Soms leek het wel alsof er niets anders meer wasā¦ Ik hoop ook dat je droom snel uit mag komen (van jullie allemaal!!) want het is het echt dubbel en dwars waard hoor :inlove: .
Bagheera: fijn dat er niets aan de hand was met Kimberly. En die voorkeur, dat had Nordin ook toen ik nog bv gaf. Mijn rechterborst is ook iets groter dan de linker, misschien had het daar mee te maken . en ontstoken oogje heeft Nordin ook gehad, maar het ging niet zo snel over bij hem. Ik heb toen een gel gehad (ficuthalmic o.i.d.) en toen was het met een paar dagen over. En wat een heerlijk meissie is Kimberly met die blonde haartjes zeg!!!
Paikea: hoe is het met jou en Kian?? Vertel ook eens wat over jezelf meid, altijd zo bescheidenā¦
Mar: fijn dat je even thuis bent van je werk, even tijd om bij te tanken. Het is ook allemaal niet niks wat je te verduren hebt. Mensen die er zelf niet mee te maken hebben begrijpen dat vaak niet helaasā¦ Maar goed dat je nu beseft dat je je niet altijd maar leuk en gezellig hoeft op te stellen als je je helemaal niet zo voelt. Het beseffen van het āprobleemā is vaak al het halve werk!!! Je komt er echt wel meis, ik vind het al zo ontzettend dapper van je dat je deze stappen hebt durven nemen. En ik blijf natuurlijk ook weer heel hard duimen voor je deze ronde :thumbup: .
Mouse: hoe was de verjaardag van Brent?? Ik ben echt zo benieuwd hoe je ventje eruit ziet. Als we de meeting hebben neem je toch wel een paar fotootjes mee hĆĀØ? En hoe is het verder??
Jippie: ik kan me voorstellen dat het allemaal heel dubbel aanvoelt meis. Aan de ene kant de hoop dat het nu toch ĆĀØcht gaat gebeuren en aan de andere kant die angst en die druk dat het niet gaat lukken en dat het dan voorbij isā¦ Ik kan je wel zeggen dat je je energie alleen maar in het positieve moet stoppen (en dat is ook het beste) maar ik weet dat dat heel moeilijk is. Het enige wat ik kan doen is zeggen dat ik zo ontzettend hoop en bid dat het met IVF gaat lukken bij jullie en dat eindelijk die langverwachte wens mag uitkomen!!! Ik zal regelmatig een kaarsje voor jullie aansteken :kaars: .
O, klein Nordin alarm. Ik ga even kijken wat er aan de hand isā¦
Liefs, Angeltje
Hihi, helemaal niets aan de hand. Meneer was gewoon een beetje luidruchtig in zijn slaap :mrgreen: .
Hier gaat het sinds gisteren een heel stuk beter. Eergisteren waren we echt radeloos. Hij had na mijn laatste berichtje 5 uur liggen brullen (totaal ontroostbaar) voor hij eindelijk om 00:30 uur in slaap viel. Hij had zoān last van zijn buikjeā¦ Ik ben ook gister meteen met hem naar de huisarts geweest, want het werd me echt te gortig. Die constateerde dat hij erg veel lucht in zijn buikje had omdat hij zo gulzig drinkt en daar komen ook de vieze scheetjes vandaan :oops: . Zelf waren we ook echt niet tevreden over de voeding die we nu hadden, maar het consultatiebureau had gezegd dat we beter niet konden wisselen omdat zijn darmen dat niet aankunnen. Nou, ik weet dat zijn darmen het nu ook niet aankonden, dus we zijn op ons gevoel afgegaan en hebben toch andere voeding gehaald gisteren en indikmiddel zodat hij wat langzamer drinkt. En wat denk je?? Nordin heeft vannacht als een roosje geslapen en komt meteen zoveel rustiger over :dance: :dance: :dance: .
Dus we gaan lekker door met deze voeding en hopen dat deze positieve trend zich voort blijft zettenā¦
Meiden, dikke knuffel allemaal en alvast een fijn weekend!!!
Liefs, Angeltje
(nog een fotootje om het af te leren. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden, ben gewoon zo trots op mijn mannetjeā¦ :oops: :mrgreen: :oops: )
Dag lieve meiden!!
Ik ben er voorlopig wat minder. Ik ben echt ontzettend moe. Luna is overdag veel aanwezig en de avonden slaapt ze bijna helemaal niet. Pas tegen 00:00 uur/01:00 uur gaat ze wat slapen, maar ook niet heel veel uur achter elkaar. Ze heeft ontzettend veel last van haar buik.
We zijn gister bij de osteopaat geweest en die heeft Luna behandeld. Over 10 dagen moeten we weer terug komen. Nu is het de komende dagen afwachten of het aanslaat. Vandaag dus nog nietā¦
Ik kom gewoon zelf nergens aan toe en al helemaal niet aan rustenā¦ wat zou ik graag 8 uur achter elkaar slapen (wat zeg ikā¦ zou 5 uur al genoeg vindenā¦).
Maar ik klaag niet over Luna hoor, want ik zou haar niet kunnen missen. Als ze me aankijkt met die oogjes van haar, smelt ik gewoon! Ik wilde alleen dat ze zelf wat rust kreeg en geen pijn meer in haar buikje hadā¦ Ik vind het gewoon zo zielig voor haar! Ik heb het er echt wel voor over hoor om zo moe te zijn, als ik maar wist dat het allemaal snel lekkerder gaat met haar!
Hopelijk kan ik snel weer echt goed meeschrijven! Sorry! Ik denk echt heel veel aan jullie!!!
Jippie: meid, succes met het IVF traject! Het zal wel zwaar worden! Ik hoop zo dat het gaat lukken! Duim heel hard voor je!!!
Liefs Woezeltje
Woezel,
Heel begrijpelijk dat het weinige slapen je opbreekt. Zeker omdat Luna ook nog pijn in haar buik heeft. DAt helpt natuurlijk ook niet, omdat je je dan ook nog zorgen maakt. Is het niet mogelijk om Luna een middagje of dagje uit te besteden, zodat je eens lekker bij kunt slapen? Ik heb ook weleens de kleine van een vriendin hier gehad, omdat die ook zooo moe was en gek werd van eht huilen. Tja, dat huilen was voor mij ook niet alles natuurlijk, maar eht scheelt wel als je weet dat ze na een paar uur weer worden opgehaald. Zij was echt opgeknapt daardoor. Ik hoop dat de behandeling van de osteopaat aanslaat. :-*
Angeltje, was een heerlijk ventje is eht toch!! Tuurlijk zal ik bij de meeting wat fotoās laten zien. ben ook trotse mama!
Meiden, dank voor de felicitaties, Brent vond zijn verjaardag erg leuk, nu nog zijn feestje morgen!
Kus, Mouse
Mouse, veel plezier morgen en alsnog gefeliciteerd. Al weer 3 jaar, een hele jongen. Heeft Brent nu ook ālastā gehad van de peuterpubertijd? Alvast aan het voorbereiden op wat gaat komen. :lol:
Angeltje, ik voel me wel bezwaard om hier iets over Kian te schrijven. Niet dat anderen me dit idee geven, maar dat komt uit mezelf. Met ons gaat alles prima. Gebroken nachten zijn nu soms ook nog aan de orde. Moeder zijn is echt de vergrotende trap van moe. Vooral als hij dan weer verkouden is. En dat is hij vaak. En uitslapen, wat is dat ook al weer??? Maar verder geniet ik volop van Kian. Hij groeit goed (lengte 74,5 cm en gewicht 9.960 gram, boven gemiddeld) en hij weet rollend overal te komen (ja ook de dvd speler en de planten).
Fijn weekend alvast.
Hoi meiden,
Paikea: Hey leuk dat je wat meer komt schrijven hier! En alles mag hiet natuurlijk gepost worden, voel je niet bezwaard. O ja nog even over mijn luteale fase, die is zoān 9 a 10 dagen, vandaar ook Progestan. Moet zeggen, t is een enorm geklieder :shifty: maar als het helpt dan heb ik het er zeker voor over!!! Indd een eisprong gehad van 3 deze maand, dus wel weer spannend. Gaan jullie al bezig voor een tweede? En is jouw luteale fase altijd zo kort?
Bagheera: Fijn te horen dat er niks mis is met jullie meisje. Kan me je ongerustheid overigens erg goed indenken hoor! Typ alles hier maar lekker neer!
Puck: Hopelijk mag je gauw weer naar het zkh! En ik heb zoān lange cyclus omdat ik PCO hebā¦ Jij ook veel succes met alles!!
Wienie: Veel sterkte met je rug! Mss moet je eens naar de fysio om aan je houding te werken? Als dat helpt natuurlijk. Hoest verder dan?
Angeltje: :inlove: Wat een scheet jullie mooie Nordin, kan me zeker voorstellen dat je zo trots op hem bent! Heb je ook alle reden toe :mrgreen: Vind het zo lief dat je regelmatig een :kaars: voor ons wilt aansteken!!
Woezeltje: Ik snap het meis, neem lekker je tijd het is ook allemaal heel hectisch voor jullie. En ik hoop dat Luna gauw minder last krijgt van haar buikje. Lijkt me zo moeilijk als je ziet dat ze pijn heeft. Veel sterkte ermee meid!
Mouse: Fijn te horen dat Brent een leuke verjaardag gehad heeft en veel plezier met het feestje morgen!!! Is het een kinderfeestje? En komen er veel?
Nou ik heb gister nog een nieuwtje gekregen. De nicht van hub is al jaren bezig met zwanger worden en aangezien haar vriend heel slecht zaad heeft hebben ze het zelfs met IUI niet voormekaar gekregen (6 behandelingen) en nu stond ze op de wachtlijst voor IVF maar werd ze maar niet ongi. Ze mocht deze week beginnen met spuitenā¦ en wat denk jeā¦ Zwanger!!! Zomaar spontaan. Terwijl dat absoluut uitgesloten zou zijnā¦ Ongelooflijk toch?
Zulke berichten geven zeker weer moed!
Fijn weekend meiden!
Liefs
Mar
Paikea: Leuk dat je weer meer komt schrijven hier!
Mar: Jee, dat zijn inderdaad de nieuwtjes waar je weer hoop van krijgt hĆĀØ?
Angeltje: wat een schattige foto zeg! :inlove:
Mouse: Fijn dat Brent zijn verjaardag zo leuk was!
Wij zijn vandaag met Kimberly voor het eerst naar een feest geweest. Een echtpaar was heel veel jaar getrouwd en vierde dat. Het was echt super gezellig en ook met Kimberly ging het heel goed, ze sliep overal doorheen!
Maar hoe later het werd, hoe harder die zanger zijn installatie zette en na 2 uurtjes hadden wij dus een in en in verdrietige Kimberly, totaal ontroostbaarā¦
Ik had er dus ineens genoeg van en we zijn meteen weg gegaan. Hubbie is achterin gaan zitten om Kimberly te troosten. Zodra ik de bus startte, was het goed. Thuis gekomen nog even aangelegd en nu ligt ze heerlijk te slapen. Ze had gewoon last van de herrie, net als ik.
Mijn schoonfamilie was er ook en hoewel ik naast mijn schoonmoeder zat, heb ik gewoon een schorre keel en keelpijn van het harde schreeuwen, anders was ik gewoon onverstaanbaar op het laatst.
Best jammer, want het was heel gezellig en het is goed gegaan, ik mocht in het restaurant afkolven en achter de bar de flessewarmer aan zetten.
Het was een prachtig zaaltje met een heel lekker buffet en personeel wat heel vriendelijk was.
waar blijft mijn ongi??? Volgens mij eisprong idee ha dik al lang ongi moeten worden! Maar volgens gyn duurde t 3 tot 3 weken, dus kan nog tot dinsdagā¦ik blijf maar wachtenā¦ik wil door!
Gister lekker gegeten met 2 bevriende stellen. Ook hun kleintje was erbij, dus erg leuk, alleen heeft ze maar even geslapenā¦ze wilde niet. Manlief had erg lekker gekookt!
Hoe is t hier?
angeltje, jouw mannetje dus altijd op de weg. Moet hij dan ook naar het buitenland? En t nordin alarm viel mee? Lijkt me zoān mooi moment, zo 's nacchts ene slapend kindje in t bedje!
woezel, denk aan jezelf hoor! Ook al ben je er minder, wij denken wel aan jou!
mouse, leuk feestje geweest?
paikea, ik ken jou nog niet, maar je mag best hier vertellen hoor! de andere meiden vertellen ook over hun beebs, das alleen maar leuk!
mar, ik ben bij ha geweest en mijn houding is prima, het is of overbelast of spanning en ik denk combinatie, dat spuiten vond ik erg heftig en was rond die tijd, plus drukke kersttijd op schgool. het ene moment gaat t beter, dan weer minder, maar ik moet zelf aanvoelen hoe t gaat en dan moet t vanzelf over gaan. Hoe is t met je drie aanstaande babies haha! Ik hoop echt dat deze ronde iets voor je wordt! Hoe sta je tegenover een drielin g? Hebben ze ook aangegeven wat de kansen in % zijn voor het krijgen van een een, twee of drieling nu? Daar ben ik wle benieuwd naar! Toi toi!
bagheera, fijn dat een feestje goed begon. Maar die harde muziekā¦dat vind toch niemand fijn!
Hoe is t met de rest? En kaatje? die heb ik al zo lang niet meer gezien! Gaat t goed met je kaatje? Waar ben je???
Heeft iemand hier al eens een inwendige echo gehad terwijl je ongi was? Dat moet ik dus gaan krjgen op dag 2ā¦maar lijkt me een erg vieze bedoeningā¦
Tot snel!
x wienie
Hey hallootjes op deze vroege zondagmorgen
(behalve voor de mamaās onder ons, die zijn t wel gewend inmiddels dacht ik zo :mrgreen: )
Bagheera: Fijn dat het begin van het feest goed ging en je ervan hebt kunnen genieten, en logisch dat jullie gelijk naar huis zijn gegaan toen die zanger steeds harder ging inzetten. Fijn dat ze nog even lekker bij je heeft gedronken na tijd! Heb je al nwe fotoās??
Wienie: Hey meis, enne hebben jullie echt niet heel stiekem geklust?? :naughty:
Hi hi een 7-ling, nee zonder gekheid, maar jullie hebben je wel echt gehouden aan de onthouding zeg maar? Zoān uitgangsecho krijg ik ook elke maand, door die overstimulatie die ik in oktober gehad heb en ook omdat ik nu dus weer een 3-sprong hadā¦ Tja wat kan ik ervan zeggen, t is niet echt heel erg fris maar je gyn is echt heeel wat gewend!!
Wbt mijn kansen, tja helaas is daar geen zinnig woord over te zeggen. Als Progestan goed zn werk doet zou dat betekenen dat we nu voor het eerst een goede kans zouden hebben. Dit omdat dus tussen mijn ei en ongi altijd hooguit 10 dagen zitā¦ Ben heel benieuwd hoor! Ik heb wel sinds vannacht dat ik steeds mn baarmoeder voel ātrekkenā heel vervelend gevoel maar dat kan dus ook door die Progestan komen natuurlijkā¦ Zit niks anders op dan gewoon afwachtenā¦
liefs
Hey meiden,
Zo ben ik ook weer even!! Het gaat wel een stukje beter met mijn schouder maar merk dat als ik achter de pc kruip het toch weer ga voelendus houdt ik het kort en ben er nog steeds iets minder. Lees overgens wel hoor!!
Ik ben netjes na 28 dagen ongi geworden. De dag dat volgens mijn gyn mijn eisprong was [14e dag] zou dan dus kloppen maar waarom was de progesteron in mijn bloed een week voor mijn ongi dan zo laag???
Ga ik vrijdag maar vragen moet dan weer naar de gyn namelijk is dag 10.
marr, hoe is het met je? nog lekker thuis?
Ik hoop zo dat de progestan zijn werk doet! Nog 9 dagen zag ik?! spannend!!
Wienie, raar dat je ongi nu weg blijft :think: Waarom kon het volgens de gyn ook 3 weken duren??
Hoop dat het snel komt en dan weer op naar de volgende ronde!!
Bagheera, fijn dat het zo goed gaat met kimberly. Wat zielig als ze echt zo verdrietig is he?!
jippie, het gaat nu steeds dichterbij komen he de ivf! spannend. Probeer er heel positief over te denken en geloof dat het goed komt. misschien helpt het. Hoop het zo!!
Tot gauw!!
kus Egni
he mar, ik hoop dat deze echte kans t dan wel waard is!! en waar voel je dat je baarmoeder trekken? vraag me altijd af op welke hoogte ik iets zou moeten voelen als ik daar iets aan zou voelen. Welke dag zit je nu?
We hebben geheel onthouding gedaan vanaf dag van meeting, op dinsdag. Wel de zondag van tevoren nog geklust, maar daar heeft d egyn helemaal niks over gezegd/gevraagd. Zelf denk ik dat mijn sprong op woe of don was, maar denk niet dat die zwemmers t zo lang overleefd hebben. Dan zou t echt een wonder zijn.
Wanneer is je nod? Ik blijf duimen!
Egni, vervelend je schouder. Maar luister maar goed naar je lijf, want anders word t misschien wel erger. Beterschap! Een cyclus van 28 dagen is heel netjes toch. Wat betekent dat progesteron? Hopelijk gaat t vanaf nu alleen maar beter!
Ik vind t ook vreemd dat die duivels weg blijven. De gyn zei gewoon dat t 2 tot 3 weken kon duren, dat z ehet niet precies kon zeggen, dus waarom weet ik niet. Ik dnek omdat we toen niet wisten op welke dag mijn eitjes zouden springen?
Ik ga er weer vantussen!!!
Toedels!!
Groeten!!!
Mar, bedankt voor je antwoord. Ik had voordat ik zwanger was een luteale fase van 10 of 11 dagen en clomid heeft wel ervoor gezorgd dat de lf in die ronde wel langer was. Nu dus maar 9 dagen.
We weten nog niet wanneer we voor een 2e gaan. We beginnen juist in een lekker ritme te belanden en weer wat meer tijd voor onze relatie te krijgen. In mei gaan we nog op vakantie en voor die tijd zeker niet.
fijne zondag nog.
even snel, weten jullie, mar bijv. die uitgangsecho, kan dat ook op dag 1? Ik moet vanavond mijn baas bellen of ik wle of niet kom morgenvroeg, maar nu denk ik dus van wel omdat ik nu niet ongi ben, maar toen dacht ik, als ik nou morgenvroeg ongi ben, kan ik dna die afspraak niet laten staan? ze zeiden bellen op dag 1 en dag 2 of 3 komen, maar als ik toch al zou gaan. Maakt dat verschil uit? Uitgangsecho op dag 1 of 2?
Groeten!!!
Hey Wienie,
Ben bang van niet meis, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Ik mag alleen op dag 3,4, of 5ā¦
Dit, omdat als er wel cystes zijn ze vaak ook nog kunnen worden āmeegespoeldā met je menstruatie. Dus dag 1 is niet zo betrouwbaarā¦ Je kunt het natuurlijk laten staan, maar dan zit er een kans in dat je terug moet komenā¦ Succes!
Hoi meiden!
Doei meiden! :mrgreen:
Druk druk druk haha