Hoi lieve meiden,
Had ik net een lang verhaal getypt, druk ik op een verkeerde knop, mijn bericht foetsie… :wall: Begin ik maar weer overnieuw.
Ik wil iedereen een heel gelukkig en gezond 2007 toewensen. Hopelijk mogen al jullie dromen en wensen dit jaar uitkomen! Het wordt wel eens tijd voor een babyboom op dit topic! :-
Egni: Tuttebel, het is toch helemaal niet erg dat je niet op mijn berichtje hebt gereageerd! Ik had het ook meer opgeschreven om mijn hart te luchten, hihi. Heel veel succes vrijdag met je fm. Ik hoop dat er dan een flinke vooruitgang te bespeuren is!
Wienie: Balen dat je nu door het spuiten tegen overstimulatie aanzit! :wall: Was het te laat om nog een eisprong op te wekken mbv Pregnyl, of zaten ze allemaal al over de 15 mm-grens? Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt!
Janine: Wat vreselijk naar te lezen dat het nu opeens zo slecht met je schoonmoeder gaat! Hoe gaat het nu met haar?
Heel veel sterkte, ook voor je hubbie!
Bagheera: Een beetje onzekerheid hoort er bij, denk ik. Ik weet zeker dat je een supermama bent, jullie meid doet het vast erg goed! Ik hoop dat ze snel wat langer doorslaapt, zodat jullie misschien ook wat meer rust krijgen.
Woezeltje: Je bent een schat! Dat je ook zo aan ons moest denken met de jaarwisseling. Dikke kus! :- Heel erg logisch dat het een emotioneel moment was, je had vorig jaar vast niet gedacht dat je dit jaar met jullie lieve meid de jaarwisseling zouden vieren. Ik hoop dat jullie er lekker van hebben genoten! Dat hebben jullie wel verdiend! :-
Angeltje: Ik ben ook erg benieuwd naar je geboortekaartje! Alles goed met jullie en Nordin?
Mouse: Heel erg logisch dat het toch even moeilijk voor je was om Ralf vast te houden. Je wilt zelf ook zo graag nog een kindje en als je dan ook nog ziet hoe Brent met zo’n kindje omgaat, dan is dat toch wel confronterend. Ik hoop dat er dit jaar nog een hoop mensen bij jullie op kraamvisite mogen komen! :-
Mar: Hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een leuke jaarwisseling hebt gehad!
Heel veel sterkte met alles, meis!
Paikea: Lief dat je hier zo nu en dan nog komt mee schrijven! Alles goed met jullie en Kian?
Kaatjes: Hoe gaat het nu met jou?
Ben ik nu nog iemand vergeten? Ik hoop het niet!
Met ons gaat het wel weer. Ik probeer al het gedoe met mijn ouders een plaatsje te geven. Tot nu toe lukt dat wel aardig. We hebben nu heel erg bewust voor onszelf gekozen, en dat bevalt prima eigenlijk. Nu eerst maar een poosje maar geen contact met ze hebben, dan zien we later dit jaar wel weer hoe het verder gaat. Voor de rest was voor ons de jaarwisseling ook best wel emotioneel, ik moest ook wel even een traantje wegpinken. 2007 gaat voor ons een heel moeilijk en beslissend jaar worden. We gaan over een week of 4 met IVF/ICSI beginnen en dat is voor ons het eindstation. Ik ben echt heel bang dat ze gaan zeggen dat IVF voor ons ook geen optie is, omdat er bijv geen bevruchting optreedt of geen verdere deling van een embryootje, dat de kwaliteit te slecht is om het terug te plaatsen, of iets dergelijks. Dat is gewoon een angstbeeld wat je hebt, ik weet dat ik daar niet over moet nadenken. Maar onbewust doe je het toch. Of dat we meerdere pogingen doen, en dat het alsnog niet lukt, enz. Maar goed, het kan ook gewoon wel lukken natuurlijk. Zeker is dat het dit jaar erg zwaar gaat worden, dus daar zien we wel tegenop. Maar we hopen er het beste van! Wie weet gaat het dit jaar dan toch nog eindelijk lukken…
Hopelijk tot gauw weer & liefs,
Jippie
Hoi hoi,
het rotgevoel is al wat minder. ik bekijk het nu maar zo, beter dit dan helemaal geen reactie, het spul doet tenminste iets. En als het deze ronde wel tot een goede eisprong was gekomen, maar ik zou niet zwanger zijn geraakt, dna werd ik rond zelfde tijd ongi, nu zelfs misschien wel eerder, dus dan doe ik maar net alsof dat niet zoveel uitmaakt. Als alles dan maar weg is!
Jippie, balen zeg van je schoonmoeder. Heel veel sterkte, wat zijn de vooruitzichten nu? Ik mag nu gene pregnyl zetten, omdat ze allemaal 14 of 15 waren (ik geloof 4 15) De kans dat ze dan allemaal springen en ik een 7ling zou kunnen krijgen is te groot. ZE gaan nu vanzelf springen als t goed is, maar mag dus niet raak klussen.
Ze noemde het nu nog gene overstimulatie, snap jij dat? Ik las wel net ergens dat je pas overstimulatie kan krijgen na pregnyl (hcg) injectie of juist als ik nu zwnager zou worden, vanwege het hcg gehalte. Dus ik hoop dat het dat nu niet wordt! Sterkte met je schoonmoeders! En met het gedoe met je eigen ouders…
egni, ik sppot 75 en volgende rond wordt dat 50. Hoe snel worden eitjes cystes? En hoe snel gaan die dingen dan weer weg?
Ik hoop dat jouw eitje mooi doorgroeit! Welke dag was dit voor jou?
Hoe is t met de rest van de meiden?
Liefs wienie
Lieve allemaal, de allerbeste wensen voor 2007! Dat het een superjaar mag worden voor jullie allemaal!!!
Nog een krap weekje en dan mogen wij, gewapend met een hele vragenlijst, voor controle na de operatie naar de gyn die mij geopereerd heeft. Wij zijn erg benieuwd. Gelukkig zijn we het er allebei over eens dat we niet meer met ons laten sollen. We willen duidelijkheid en actie. Na 1,5 jaar alleen maar wachten op niets (en nu dan de operatie) willen we dat er eindelijk een keer iets gaat gebeuren.
Kan deze gyn niets voor ons doen dan gaan we meteen een dubbele afspraak maken bij onze behandelend gyn om de boel helemaal door te spreken. (Ik ben door een ander geopereerd… overigens een schat, vandaar dat we goede hoop hebben op hulp van hem). We laten het niet meer op z’n beloop. Het wordt tijd dat er iets gaat gebeuren nu.
Meiden, ik hoop dat ik nu wel mailtjes ga krijgen wanneer er reacties zijn, want anders is het niet bij te benen voor me. Ik had weer niets gehad en daardoor liep ik weer 6 pagina’s achter. Sorry… maar da’s (bijna) niet te doen. Ik denk aan jullie allemaal.
Liefs,
wendyD
Hoi meiden,
Daar zijn we weer, in een heel nieuw jaar!!! Dat dit voor jullie allemaal ‘het’ jaar mag worden meiden!!!
Wendy: logisch dat jullie duidelijkheid willen. Ik hoop dat de gyn die jullie volgende week kan geven!!!
Wienie: goed van je dat je positief blijft. Het is toch enorm balen!!! Ik hoop dat het de volgende ronde beter gaat meis, daar gaan we voor!!
Jippie: logisch dat je het jaar 2007 met gemengde gevoelend ingaat. Wat een spannend jar zal het voor jullie (allemaal) worden. Maar blijf hopen en vertrouwen he? Het is niet erg af en toe bij je angsten stil te staan, maar laat ze niet overheersen!!! Het gaat gewoon lukken dit jaar .
Egni: dat zou mooi zijn, dit weekend een eisprong. Heel veel succes vrijdag!!! :thumbup:
Janine: hoe gaat het nu met je schoonmoeder?? Hopelijk weer wat beter… Heel veel sterkte voor jou en je hub!!!
Bagheera: ook hier is het drama met het slapen, dus ik herken de onzekerheid… Maar bedenk ook dat het heel wat is om geboren te worden. Ineens na 9 maanden warmte en beschutting wordt je aan vanalles blootgesteld. Sommige kindjes hebben nu eenmaal wat langer nodig om te wennen. Geef het de tijd meis!! :-*
Woezeltje: hoe was het vandaag bij de kinderarts?? Ik hoop dat alles goed was met jullie mooie meid :thumbup: .
Mouse, Mar, Kaatje, hoe is het met jullie?
Zoals gezegd, het slapen 's nachts is hier nog steeds een drama!! Hub en ik zijn inmiddels zo moe dat we wissel van de wacht hebben ingesteld. Hij is nu een paar uurtjes maffen tot ik straks Nordin in bad heb gedaan en zijn voeding heb gegeven en daarna mag ik lekker een paar uurtjes achter elkaar slapen .
Gister was echt weer huilen met de pet op. Om 20:30 uur ging Nordin in bad, daarna lekker insmeren, knuffelen en flesje. Om 22:00 uur lag hij uiteindelijk in zijn bedje. Vervolgens is hij tot 00:00 uur bezig geweest met jengelen (en wij dus met heen en weer wandelen, luiers controleren, speentjes erin enz…). Toen is hij gaan slapen tot 03: 00 uur en vervolgens is hij weer tot 07:30 beziggeweest!!! Ik had het vanochtend echt even gehad, 3 weken grof slaapgebrek gaat nu echt parten spelen…
Maar goed, vandaar maar even het slapen in diensten… Ik hoop wel dat er snel wat verbetering komt, want volgende week moet hub ook weer aan het werk :shock: . Nou ja, we zien wel. Ons knulletje heeft gewoon even de tijd nodig.
Ik ga nog even genieten van de rust hier (zowel hub als uk op bed en poesjes ook in coma, heerlijk ).
Liefs, Angeltje
HA Meiden,
Nou weer een heel jaar voor ons, dat het maar alles mag brengen dat we wensen!!
Wienie, balen joh! Lijkt me erg moeilijk als je ineens moet stoppen omdat het te goed aanslaat. Ik hoop dat de volgende ronde alles goed loopt!
Egni, succes morgen bij de gyn! Kom op ei . . .SPRING!!
Wendy, groot gelijk dat je duidelijkheid wilt. Ik heb me dat 2 weken geleden ook gerealiseerd, dat ik eigenlijk niet weet wat er de 12e gaat gebeuren. Ik ben gewoon 3 maanden naar huis gestuurd in sept. Waarbij gemeld werd dat als ik in 3 maanden niet zwanger zou zijn ik weer terug moest komen. Dus ik ga de 12e ook gewapend met vragen naar de gyn en hub gaat mee! Succes en ik hoop dat je antwoord krijgt op je vragen!!
Janine, wat eens chrik dat het ineens weer slechter ging met je schoonmoeder. Ik hoop dat ze weer wat opgeknapt is en jij en hub sterkte!
Jippie, spannend jaar wordt het ook voor jullie hè. Ik heb zelf ook zo’n gevoel, als het dit jaar niet lukt dan . . . Volgens mij sta ik ook op de drempel van iui of ivf. We zullen het volgende week weten. Ik duim voor je.
Angeltje, lastig hè en zo vermoeiend dat niet door kunt slapen. Slim om het af te wisselen, wij hebben ook een tijdje iets dergelijks gedaan, als Brent zijn vroege avondfles had gehad, gingen wij ook slapen en dat stond de wekker voor de late avondfles zo rond half 1. Tja, je moet echt alle uurtjes rust nemen nu hoor. Hoop dat je nog even hebt genoten van de rust!
Woezel, hoe is het met Luna? Kon de kinderarts duidelijkheid geven? Hoop dat ze snel opknapt!
Bagheera, jij ook al zo weinig slapen. Tja, die kleintjes zetten je wereld echt op z’n kop hè. Nu is het nog aanpassen aan hun ritme, maar dat wijzigt straks vanzelf. En die onzekerheid hoort er ook bij, moet zeggen dat ik dat echt verveledn vond, niet snappen waarom Brent huilde.
Mar, Kaat, hoe gaat het bij jullie??
Hier weinig nieuws, nog geen ei te spotten. Wel ben ik weer even terug gegaan naar de strenge fase van mijn dieet en zit ik zonder koolhydraten. Wel grappig, nu neem ik salade mee naar werk als lunch, omdat ik geen brood mag. Zittren al mijn collega’s jaloers te kijken naar mijn salade met feta en olijven :lol: Tja, soms is dieten nog niet zo rot!
Groet, Mouse
Hey meiden,
Hoe is ie hier? T is een klein btje stil of niet?
Ff bijlezen hoor…
Woezel: Kan me voorstellen dat het een emotionele o&n was voor jullie. Maar wat heerlijk dat jullie nu zo’n mooi prinsesje hebben! Jij en Angel en Bagheera zijn echt het levende bewijs dat hoe donker het ook lijkt, het altijd weer licht wordt en hoe! Haha ik word btje zweverig, maar het is ons allemaal hopelijk ook gegund hier! En wat goed dat ze door het vuurwerk heen is geslapen zeg!
Bagheera: Hoe is het met Kimberley nu? Gaat het slapen wat beter en lukt het afgolven ook goed allemaal? Hopelijk slaapt ze gauw s nachts wat meer en overdag wat minder. Succes met alles!!
Angeltje: Hoe is het met jou en Nordin (en je hub natuurlijk ) Kan me indenken dat jullie goed kapot zijn door het slaapgebrek zeg. Wat vervelend ook he, je voelt je senl schuldig als hij zomaar huilt en je niet weet wat er precies is (kan ik me levend indenken) JE wilt zo graag wat doen dan he.Hopelijk slaapt hij ook gauw beter en jullie ook natuurlijk!! Hoe doet ie het verder?
Janine: Wat erg van je schoonmama. Hoe gaat het nu met haar? Sterkte meis, en hoe is het met jou verder?
Wienie: O o wat balen meis, en helaas herkenbaar. Echt goed kt is dat he. Je menstruatie kan heviger zijn, maar dat zal dan al moeten zijn doordat er door die vele eicellen dikker slijmvlies is opgebouwd. Dat was niet het geval bij mij trouwens, ik had heel veel pijn omdat ik cystes had gekregen na de eisrpong. Heb je nu helemaal geen controle meer dan om te kijken hoeveel er zijn doorgegroeid? En die steken herken ik ook, maar dat hoeft nog niet je eisprong te betekenen, het is gewoon de druk die erop je eierstokken staat. Sterkte!
Jippie: Heel veel sterkte gewenst de komende tijd. Het is echt niet niks wat jullie doormaken. En logisch dat de jaarwisseling extra emotioneel was meis. Hebben jullie het samen uitgezeten? Veel sterkte nogmaals met het gedoe rondom je familie. Dat lijkt me extra zwaar, het is en blijft toch je moeder maar heel verstandig dat jullie nu eerst voor jezelf kiezen. Lieverd, hele dikke :hug: en :- en hoop snel weer wat van je te horen!!
Wendy: Leuk dat je ook nog even een berichtje achterlaat! Heel veel succes vlgde week bij de controle!
Egni: Jij moest vandaag toch weer naar de gyn? Hoe is het gegaan? Is er in ieder geval 1tje doorgegroeid?? Het wordt voor jullie nu ook weleens tijd hoor, zoveel ellende ook achter de rug. Duim voor je :-*
Kaat: Meis, hoest met jou? Lees zo weinig meer van je!Hopelijk gaat het allemaal oke…
Mouse: Hmmmz salade met feta en olijven :drool: Ik ben ook echt een groenvoerkauwer hihi maar toch anders als je geen brood enzo mag! Heel knap joh dat je dat volhoudt! Hopelijk werpt het gauw zn vruchten af. Wel balen van je lange cyclus weer. Hoe lang moest je nu nog zelf proberen? Of hoor je dat ook vlgde week allemaal?
Nou meiden, Ik mag het toch nog een ronde proberen met Clomid 100 en optimale luteale onderstuning (Pregnyl & Progestan…)
Ik had altijd een eisprong alleen de fase tussen ei en ongi is maar 10 dagen. Na mijn Pregnylspuit krijg ik dan 3 x per dag progestan dat moet ervoor zorgen dat mijn baarmoederslijmvlies in optimale conditie blijft. Puregon heeft in die zin niet zoveel meerwaarde gehad, en daar was het hoofdzakelijk om te doen. Het baarmoederslijmvlies is eigenlijk te dun voor een goede innesteling (het is met hakken over de sloot 6 mm.)Dus als het echt geen zin heeft kappen we hier en wordt het sowieso een bezoekje aan de endocrinoloog in Groningen (UMCG)… Maar is dit maar eens proberen, wie weet wat Progestan doet.
Verder gaat het eigenlijk niet zo geweldig, ik ben ook ff thuisgebleven van mn werk (maar da’s ook omdat ik nogal grieperig ben afgelopen dagen)
Vlgde week donderdag heb ik mn 1e afspraak bij de psygoloog (verbonden aan het FIOM, weet niet of julie dat wat zegt??) Even een btje tot rust komen enzo.
Als jullie allemaal nog zin hebben in een nieuwe meeting (ik wel!!) dan wil ik er wel een topic over openen in het meetinggedeelte! Lijkt me echt heel leuk, hihi maar voor we er zijn zijn we vast weer een paar maand verder
Veel liefs
Mar
Hey meiden,
Marr,goed dat je een afspraak gemaakt heb bij een psycholoog! hoop dat het je gaat helpen! wel even goed dat je ziek thuis bent gebleven ook al is het vanwege een griepje je kan nu lekker uitrusten!!
Ik ga ook weer voor een meeting hoor!!! Dus openen maar dat topic!
Ik ben net bij de gyn geweest. Het eitje was weg!?!? De gyn denkt dat hij al gesprongen is vanwege mijn dikke en iets verkleurde baarmoederslijmvlies. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Heb de laatste dagen wel heel veel gevoelt maar nu ook nog wel.
Moet nu progesteron prikken om te kijken of hij echt is gesprongen?
Even een vraagje: Hoeveel dagen na je ei moet je ook al weer progesteron laten prikken? En hoe hoog moet die zijn voor een goed eisprong?
Liefs Egni
Heeeey Egni,
Wat is je ei gauw gesprongen dan zeg! Hopen dat jullie nog op tijd hebben geklust natuurlijk!! Wanneer mag je bellen voor je progesteron??
Denk dat het lastig is om te bepalen hoe hoog het nu moet zijn, omdat je niet precies weet wanneer je eisprong geweest is… Normaal hoor het 7 dagen na je eisprong 30 te zijn dacht ik… Maar vlgs mij heb ik ook een keertje 3 dagen na mn ei laten prikken en was het toen iets van 12 ofzo, weet het niet meer zeker. Moet je nog een keer herhalen dan vlgde week ofzo?
Heb je ook nog lekker vakantie nu trouwens??
Hey Mar,
Nee heb geen vakantie meer hoor maar vrijdag is altijd mijn vrije dag.[werk 4 dagen] Had eerst op donderdag vrij maar nu even op vrijdag.
We hebben woensdag avond nog geklust dat dat zou theoretisch moeten kunnen. maar heb er niet zo’n goed gevoel over hoor.
Ik hoef maar een keer bloed te laten prikken. Denk dat ik dinsdag of woensdag ga. Als mijn ei gister is gesprongen dan is dat 5 of 6 dagen erna. En dan weer een paar dagen daarna de uitslag. Hoop dat de arts gelijk heeft en ik inderdaad al een eisprong heb gehad!
Egni
Dames, check het meeting-hoekje!!!
Mar: heb al gereageerd in het meeting-topic :mrgreen: .
En ik hoop dat het gaat lukken om je luteale fase nu eens wat te verlengen, dat zou mooi zijn. En het zou natuurlijk nog veel mooier zijn als er ook een eitje bevrucht raakt!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Egni: ik hoop ook dat de arts gelijk heeft hoor, laten we duimen op een super-eisprong!!!
Mouse: mjammie, klinkt idd lekker die salade!! Ik hou op zich ook wel van groenvoer en fruit enzo hoor. Ik hoop dat je het een beetje vol kunt houden en dat je snel resultaat van je dieet hebt!!
Hier nog steeds hetzelfde liedje. Overdag hebben we een voorbeeldig kindje wat weinig huilt, de meest gekke grimassen kan trekken en lekker slaapt. En 's nachts hebben we een klein spookje die als hobby heeft papa en mama zo lang mogelijk wakker te houden, zucht…
En zelfs dan (als we weer naast zijn bedje staan te rillen in onze ochtendjas) liggen we nog helemaal dubbel om de gekke bekken die hij kan trekken.
Deze foto wilde ik jullie daarom ook niet onthouden :mrgreen: .
Liefs, Angeltje
Heeyhai meiden!
Wienie, 7 eitjes?? Maar waarom mag je dan niet zwanger raken?? Omdat dan de kans groter is een meerling te krijgen??
Egni, ik hoop voor je dat het eitje gesprongen is! Heb je wel geklust de afgelopen dagen …? Ben benieuwd hoor! Wanneer hoor je de uitslag van het bloedprikken?
Jippie, voor jou een hele dikke :hug: . En veel sterkte met je ouders!
Mouse, succes met dieeten!! Ik ben met Sonja Bakker bezig en moet zeggen dat het toch wel helpt!
Mar, jeetje meid, wat een gedoe ook maar fijn dat je met clomid mag
beginnen!!
Angeltje, wat een heerlijk manneke ook! En dan al die frons rimpels haha
Met mijn schoonmoeder gaat het met ups and downs. Ze heeft van de week nog een tweede maagbloeding gehad. Maar gister was ze best helder maar ze zat ook weer onzin uit te kramen. Ze vroeg of mijn kindje nog goed groeide en wees naar mijn buik. :think: tja, wat moet je daar nu van denken… Of ze leeft 5 maanden geleden, of het is telephatie en misschien ben ik wel zwanger… wie weet??
Donderdag bloed wezen prikken, dinsdag hoor ik de uitslag. Ik ben erg benieuwd of ik een eisprong heb gehad. Als ik nou een eisprong heb gehad, dan ga ik donderdag de 11e een test doen. (Het is dan ook precies een maand geleden dat ik ongesteld ben geworden uit mij zelf) Dit omdat ik dan naar de tandarts moet die mijn grijze vullingen gaat vervangen in witte. Als ik geen eisprong heb gehad begin ik weer met het opwekken van een menstuatie en mag dan weer aan de 50 clomid. Dan moet ik weer de 21e cd bloed laten prikken om te kijken of ik een ei heb gehad. Heb ik nou wel een eisprong gehad maar een negatieve test, dan denk ik dat ik daarna jullie even om raad vraag, maar ik denk dat ik dan het beste kan wachten nog een poossie.
Op mijn werk hadden ze een donatie gekregen van 100 laptops. Ook ik heb er 1 gekregen. Het is dan wel een gebruikte, maar als ik er mee kan internetten is het allang best natuurlijk. Dus ik ben er nu windows aan het op zetten. Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken!
Meiden, alvast een fijn weekend!
Liefs, Janine
JanineB: Jee das schrikken van je schoonmoeder, gaat het nu al beter met haar? Best wel confronterend lijkt me dat wat ze zei. Nou ik hoop voor je op het laatste. Beterschap met je schoonmoeder en sterkte voor jou ( en je hubbie) ik hoop dat je een eisprong hebt gehad!:hug:
Wienix: Jee ook al rottig nieuws gehad :hug: Wel knap da tje nog positief bent, dat het middel inderdaad wel iets doet!
Moet je de volgende keer minder spuiten dan, omdat je nu zoveel eitjes hebt? ( En ik dacht ook dat dat overstimulatie heette hoor.)
Egni: Jee, wat raar dat je ei zomaar weg is :? Ik kan je vragen niet beantwoorden, maar ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt! :hug:
Jippie: Je bent een schat. En inderdaad, dit zal best een zwaar jaar worden voor jullie als ik het zo lees. Allereerst alvast goed dat je voor jezelf gekozen hebt, w.b je ouders, heel knap! En dan over de ICSI/IVF: misschien heb jij dit jaar ook nog een beebje in je armen, meid ik hoop het zo voor je! :hug:
Angeltje: Daar heb je ook gelijk in, het is idd ook niet niks voor een beebje om ineens geboren te worden. Gelukkig hebben we het forum om die onzekerheid te delen. Dan voel je je niet zo “alleen” in je onzekerheid.
Maar vervelend dat Nordin blijft jengelen 's nachts. Ik hoop met je mee dat hij komende week beter door kan slapen :hug:
Mouse: succes met je dieet. En hopelijk heb je gauw een goed ei!
Mar: Wat lief wat je over Woezeltje, Angeltje en mij schrijft zeg!
:-* Goed dat je het daardoor positief blijft in zien. Ja, het Fiom zegt mij wel degelijk wat, veel succes. En een heel leuk idee om de meeting wee rop te pakken, ik heb al gereageerd.
Hopelijk dat deze ronde wel goed gaat, ik blijf voor jullie allemaal duimen hoor!
We kregen tijdens het kennismakingsgesprek met iemand van het consultatieburo de tip om als Kimberly wakker is 's avonds, om ze dan aan te leggen aan de kant waar ze daarvoor het MEEST uit gedronken heeft. Het kan zijn dat ze de dunne voormelk eerst drinkt, dan in slaap valt en dan leg ik ze aan aan de andere kant. Daar drinkt ze dan ook weer de dunne melk en valt weer in slaap. Dus het kan zijn dat ze dus 's avonds weinig dikkere achtermelk binnen krijgt. De dunne melk is eerder verteerd waardoor ze eerder wakker wordt van de honger.
Dus dat heb ik geprobeerd en inderdaad, de nachtelijke uurtjes zijn verschoven naar de avond ( vanaf een uur of 6 ) en de tussen pozen zijn al langer. Kwam ze eerst nog om de 3 kwartier of om het uur, nu is het vanaf ongeveer 18.00 uur tot ongeveer 23.00 uur om de anderhalf uur tot 2 uur. Tot nu toe slaapt ze dan tot een uurtje of 4 en daarna ook weer tot een uur of 8 's morgens. Dus de afgelopen dagen ( oke, nachten dan ) is ze maar 1 keer wakker geworden!
Ik heb nog een lieve foto van tijdens de borstvoeding van 2e kerstdag, ik weet niet of ik die hier al geplaatst had.
Meiden, alvast een prettig weekend!
hallo allemaal, alles goed hier?
wendyd, succes bij de gyn, en goed dat je niet met je wil laten sollen!
angeltje, balen dat het slapen zo moeilijk gaat, maar ik denk dat het slapen in “ploegendienst” misschien voor jullie al wel scheelt. Succes ermee!
mouse, lekker joh zo’n salade!!!
mar, goed dat je met iemand gaat praten, hoop dat het helpt! bij jou was t toen overstimulatie geworden, doordat je d epregnyl ook gezet had toch? die mocht ik al niet meer zetten. hopelijk doet die combinatie die je nu hebt iets goed voor je!
egni, hoohp dat je ei is gesprongenen dat je goe dgeklust hebt!
janine, ik mag nu niet zwanger woden omdat d ekans op ene flinke meerling dan te groot is, evenals de kans dat er iets zou zijn met de dan ontstane kindjes. succes met alles!!!
bagheera, fijn dat jullie nu wat meer slaap krijgen! wat ene schatje!!1
verder nog iemand vergeten? solly dan!!!
ik heb vandag laatste dag vakantie. wil nog vanalles doen hier thuis omdat ik hele vakantie niks gedaan heb door mijn rug. dus nu keek ik hie heel vaak, maar dta zal vanaf nu weer minder worden denk ik.
Fijne zondag nog!!!
ik heb in t meetinghoekje gekeken, ik hoor wel wat het wordt en of ik dan kan!
Groetjes wienie
Hai hai
Bagheera, wat een snoes zeg!!! Heerlijk!!
Wienie, geniet van je laatste vrije dag, ondanks dat je je huissie moet doen…
Fijne zondag alvast en misschien tot later!
Hoi meiden,
Ik ben er ook nog steeds, maar heb heel weinig puf om te schrijven… het spijt me! Luna heeft nog steeds ontzettend veel last van haar buikje. Vooral onder en na het voeden is het het ergste, maar ze perst, steunt en kreunt de hele dag door tot huilens toe! Erg vermoeiend voor haar, maar ook voor ons…
Ik heb besloten morgen de osteopaat te bellen en te kijken of hij misschien iets kan betekenen hierin. Dit kost Luna gewoon veel te veel energie en te weinig slaap. Overdag slaapt ze namelijk bijna niet in haar eigen bedje, omdat ze door de buikpijn erg op zoek is naar geborgenheid. De nachten gaan wel goed, dan slaapt ze lekker in haar wiegje bij ons op de kamer en komt ze om de 3,5 a 4 uur voor de voedingen.
Morgen naar het cb, Luna krijgt dan haar eerste prikje. Ben benieuwd…
Ik kom snel weer reageren op iedereen, sorry meiden, heb even de energie niet.
Maar ik denk echt aan jullie!!! :-* Ook ik heb gereageerd bij het meeting topic!
Liefs Woezeltje
Hoihoi,
Woezel, logisch toch dat je even wat minder puf hebt. Is ook niet niks als Luna zo’n last heeft van haar buikje. Hoe was het bij het CB? Viel het je mee dat ze een prikje kreeg of vond je dat lastig?
Bagheera, fijn dat de tip van het CB lijkt te werken. Knap hoor dat Kimberly nu nog maar 1 keer wakker wordt. Komen jullie ook aan je rust toe!!
Mar, goed dat je even rust neemt en naar de psycholoog gaat. Ik hoop dat het je goed doet! en Succes met de volgende ronde, ik :thumbup: dat het dan raak is! :-*
Egni, tjee toch nog gesprongen je ei!! En ook nog goed geklust! Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!
Wendy, hoe was het bij de gyn??? Heb je nu duidelijkheid gekregen ovre de verdere stappen? Hoopd at je goed nieuws hebt!
Jippie, spannend hoor het traject dat jullie nu ingaan. ZIjn daar weer testen aan verbonden of heb je die inmiddels al allemaal gehad?? Hoe gaat het verder met jou?
Wienie, ik heb nooit overstimulatie gehad, dus weet niet wat voor effect dat heeft. Wel gunstig dat je het de volgende ronde nog een keer mag proberen en dat het niet meteen betekent dat je weer aan andere behandelingen moet.
Angeltje, wat een guppie :inlove: Ja ik begrijp dat je dan moet lachen! Ook al sta je te klappertanden in je badjas!
Janine, Spannend! Ik hoop dat je morgen een goede progesteronwaarde hebt en over een week een positieve test!! :kaars:
Nou hier is de cyclus weer korter dan de vorige, had gisterochtend ineens een positieve ovulatietest in mijn handen Nog een smiley ook! Rekenend kom ik deze keer dan op 37 dagen uit ipv 41. Dus da’s gunstig. Vrijdag naar de gyn, denk dat hij me dan ook progesteron zal laten prikken, om te kijken of het een goede eisprong is geweest. Daan hoor ik ook verder hoe en wat. Wat me overigens opvalt is dat bij een aantal van jullie de dikte van het baarmoederslijm wordt/is gemeten. Ik neem aan dat dat met een echo gebeurd? Bij mij is dat volgens mij nog nooit gebeurd en ik ga dat vrijdag navragen, want als daar het probleem zit, zou alleen clomid dus niet voldoende zijn. Overigens krijg ik in ieder geval geen clomid meer, maar zal ik over moeten naar andere hormonen als ze me nog met hormonen gaan behandelen. Is nu natuurlijk een beetje de vraag omdat ik de afgelopen maanden zonder hormonen wel een cyclus had. Ga nog even naar de meetingtopic, want ja ook ik wil jullie zien!!!
Kus, Mouse
Hallo meiden!
Ik breek hier even in.
Ik heb namelijk een vraagje: wat wordt er nou echt verstaan onder lange cyclus?
:eh: :think:
Begin 2006 was ik zwanger van een tweeling, helaas is onze tweeling met 28 weken geboren en daardoor overleden. Twee jongetjes Tycho :: en Tijmen :: (misschien kennen jullie mijn verhaal wel?)
In ieder geval voor mijn zwangerschap was ik behoorlijk onregelmatig ongi en cyclussen van min. 35 dagen.
Na de zwangerschap nu tweemaal een cyclus van 38 dagen gehad en de laatste was 43 dagen!!! Ik vind dit zelf behoorlijk lang. En ben me een klein beetje aan het verdiepen in “de lange Cyclus”.
Erg vrolijk werd ik er niet van, aangezien we heel graag opnieuw zwanger willen worden.
Ben benieuwd of jullie vinden dat ik een lange cuclus heb of niet?
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Ha Tallie,
Ik heb je verhaal inderdaad gelezen en wil je iig sterkte wensen. Wat vreselijk wat jullie is overkomen en wat een schatjes zijn het!
Wat een lange cyclus is, ik heb ooit van mijn gyn begrepen dat een cyclus tussen de 28 en 35 dagen als ‘normaal’ wordt gezien. Zelf heb ik ook wisselende cycly, de afgelopen 3 waren 32, 32, 41 en nu waarschijnlijk 37 dagen. Voordat ik onder behandeling was had ik geen cyclus na het stoppen van de pil, totdat ik zwanger werd van mijn zoontje en daarna wisselde het van 28 dagen (helaas 1-malig) tot 45, 56 en uiteindelijk 80 dagen. Ik ben toen terug gegaan naar de gyn en nu is mijn cyclus behoorlijk verkort. Dus ik zou bij een cyclus van 38 of 43 dagen ook spreken van een lange cyclus. Maar het is natuurlijk ook hoe het voor jou voelt.
Hoop dat je vraag zo een beetje beantwoord is.
Mouse
Hoi mouse; dank je voor je reactie! :mrgreen:
Tja, voor mij voelt het behoorlijk lang!! Ik zou graag een cyclus van 28 dagen hebben, maar ja zo zijn er wel meer die dat willen!
Ik zit volgens mij net op zo’n grens. Ik weet niet of ze met deze cyclus bijv. al medicatie zouden geven om de cyclus te verkorten???
Ik ga iig na deze maand even babbelen met de huisarts. Om te kijken of hij me gerust kan stellen of toch zoiets heeft van ga maar door naar je Gyn.
Ik bedoel hoe eerder een nette cyclus hoe groter de kans op een zwangerschap…
Of kan ik niet verwachten dat ze mijn cyclus zouden verkorten?? is dat misschien teveel gevraagd, zeg maar? Want het zou natuurlijk nog langer kunnen!!
Ik ben gewoon ongeduldig! en heb het maar liefst snel voor elkaar…
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder: