Meiden met een lange cyclus-deel 10!

Hai hai meiden!

Mouse, balen zeg dan de :evil: ! Wel goed dat je weer 3 kilo kwijt bent geraakt! Petje af!! Gefeliciteerd met de doop van Brent!! Heej en gaaf hoor Euro Disney!! Hoe lang ga je? Welk hotel?? Wij gaan eind november met de bewoners! (mag ik niet meer in de achtbanen boehoe)

Mar22, ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt! Meid, ik hoop dat het ook snel voor jou komt! Dit hoop ik overigens voor iedereen die nog niet zwanger zijn.

Egni, een beetje laat maar toch nog van harte gefeliciteerd!!

Woezeltje, balen zeg van je harde buiken. Maar zo te lezen luister je goed naar je lichaam!

Wienie, dat is een tijd geleden!! Leuk dat je weer meeleest! Als ik deze ronde niet zwanger geraakt zou zijn zou ook de dosis clomid hoger moeten. Ik zou dan de 6e ronde in gaan. Maar wat bedoel je met: er was geen ei te spotten? Heb je echo’s gehad? Want je moet toch een ei hebben gehad als je al 2 rondes clomid heb gebruikt? Bedankt voor de felicitatie!

Angeltje, het gaat inderdaad hard he? Voor je het weet heb je verlof en dan daarna je beeb in je armen!! :inlove:

Mandy, balen zeg dat je nog steeds geen zekerheid heb! Hebben ze al onderzoeken gedaan??

Hier gaat alles oké. Moet deze week een reeks van 6 dagen werken. Donderdag alweer de laatste dag, en dan ook vakantie!!! Morgen is mijn vader jarig. Geen idee wat we moeten geven, heb in ieder geval al lekkere doucheschuim gekocht van Esprit. Verder was ik gister lekker misselijk, heel de dag. Heb ook sporten afgebeld. Vandaag ging het beter en ben ik wezen sporten. Merk wel dat ik bij inspanning wel misselijk wordt. Hopelijk gaat dat snel over. Gisteren wel een negen maanden dagboek gekocht. Best leuk!

Vrijdag vertrekken we voor een weekend naar Renesse met mijn schoonouders en zwager + vrouw en kinderen. Maandag komen wij terug. Woensdag dan naar de gyn en donderdag op vakantie!!

Jahoeeeeeeeeeeee!!!

Welnee joh helemaal niks joh ze doen pas iets als er een jaar voorbij is dus ik moet nog ongeveer 4 maanden wachten dan is het januari en is mijn jaar voorbij :? tegen die tijd kun je me opbergen in èèn of ander gesticht ofzo

Hoi meiden,

Mandy: ik kan me voorstellen hoe frustrerend het voor je is om het gevoel te hebben dat er helemaal niets gedaan wordt. Ik ben je voorgeschiedenis alleen even kwijt :oops: . Was je nu al wel bij een gyn geweest? Misschien is het anders is een idee om naar een andere gyn te gaan en aan te geven hoezeer dit alles je frustreert… Sterkte hoor!!

Janine: ja meis, dan mag je ineens niet meer in de achtbanen… Wie had dat kunnen denken he? Maar ondanks dat twijfel ik er niet aan dat je het naar je zin zult hebben hoor, ze hebben daar ook zulke lieve babykleertjes :mrgreen: .

Mouse: heerlijk dat jullie naar Eurodisney gaan. Wat zal dat genieten zijn voor Brent!! We hebben idd alles al uitgezocht voor de babykamer. Als het goed is wordt het uiterlijk begin oktober geleverd, dus ik moet nog even geduld hebben… Als alles klaar is, komer er zeker foto’s hoor!!

Verder gaat het hier even wat minder, ik ben geveld door de griep!!! Gisteren voelde ik het al aankomen, maar sinds gistermiddag/avond was het echt goed mis. Kortom, ik ben nu lekker thuis en doe het rustig aan. Lekker op de bank met een boekje/laptop en af en toe even slapen tussendoor. Het beebje trappelt vrolijk verder, dus dat gaat in ieder geval goed :inlove: .

Liefs Angeltje

@Mandy wrote:

tegen die tijd kun je me opbergen in èèn of ander gesticht ofzo

waar ik werk hebben we op het moment nog bedden vrij :lol:

nee maar even serieus als je het idee hebt dat je daar niet goed geholpen wordt gewoon een ander zoeken. sommige artsen hebben nogal een gebrek aan inlevingsvermogen en vinden dat patienten alleen maar braaf ja en amen mogen knikken.

Hoi hoi,

lekker weertje he? Ik had me vanalles voorgenomen, maar lig eigenlijk tot nu toe aleen maar lekker te genieten van het zonnetje!

mar, ik hoop dat je niet zo snel ongi wordt, maar aan de andere kant, ik denk dat je wel blij mag zijn dat je in ieder geval een ei hebt! Dan komt het vast met spuiten desnoods wel goed!

egni, beeetje laat, maar nog van harte met je verjaardag!!! Hoop dat het een leuke dag was!

woezeltje, naar zeg die harde buiken, lekker uitrusten dan maar! Beebje is het belangrijkst toch…en jijzelf natuurlijk!

mouse, apart een doop met ouder kindje, lijkt me wel bijzonder. Kijkopertaie is al snel zeg, komt vast goed!!! Ik had idd al op de gyn site opgezocht, na clomid hebben ze andere medicatie, met spuiten… hopelijk komt het niet zover! hoeveel keer heb je welke dosis clomid gehad?

angeltje, de uitrust tijd komt dus al bijna! het gaat zeker snel! voordat je het weet heb je een klein wondertje in je armen! enne beterschap!

mandy, balen zeg, ik ken het helaas, nu al 10 maanden nog geen normale ongi van mezelf gehad…dus ik zou zeggen, keep on smiling,k ben ervan overtuigd dat het bij ons allemaal goed komt!

En waar ben je al wel of niet geweest? Mijn huisdarts wilde me na 4 maanden al doorsturen voor mijn eigen zekerheid, maar ik had niet alleen geen ongi, maar ook wel weken bloedverlies, wat dna weer geen ongi was, vandaar.

Flink aanhouden, dan “win” je!

janine, welke dosis clomid had je steeds?

ik heb nu 2 rondes clomid gehad, 50 mog, en ook aantal echo’s maar er is geen eisprong geweest, geen eitje wat zich genoodzaakt voelde om groter te groeien…na 1e ronde soort van ongi, maar was dus geen eisprong geweest. 2e ronde, nu dus, heb ik na deze echo’s, provera gekregen om weer goede ongi te krijgen en daarna gaat de dosis omhoog, hopend dat 100 aanslaat, want 50 deed dus niks. Dus over een dag 0f 7 kan ik ongo verwachten, want dan is provera klaar en dan aan de 100 en dan moet ik dag 10 alweer komen voor echo. Snap je?

Was ik weer, nu nog even de zon in! Nog paar dagen provera en dan ongi en dan weer aan de “rotzooi” en op en neer naar het ziekenhuis…mijn baas is vast blij met me!

He Wienie,

Ik hoop dat je gauw een nieuwe ronde in kan en dat het nu wel aanslaat meid!! Het is zo vervelend als je gewoon geen kansen krijgt. Ik ga voor je duimen :pray:

Weet je werkgever er eigenlijk van? Dat maakt het misschien voor jou wat makkelijker om vrij te kunnen krijgen steeds. Ik vond het heel moeilijk om te vertellen, maar het blijft onder 4 ogen en ik heb de vrije hand dat ik weg kan wanneer ik moet. Succes!!

Angeltje: Ahhh geveld door de griep. Rust maar lekker uit, hopelijk knap je gauw op!! Fijn dat je beebje lekker beweeglijk is, die voelt zich vast stukken beter dan jij :wink:

Janine: Morgen lekker je laatste werkdagje en dan vakantie!! Heerlijk meid, neem het er maar lekker van! Kun je het al een beetje meer bevatten dat je nu echt zwanger bent? Vind het zoooo leuk voor je, hoop dat wij gauw mogen volgen hoor!!

Mandy: Kun je echt niet nog een keer goed met je ha in gesprek gaan? Het is erg vervelend als je in zo’n uitzichtloze situatie zit. Ik zou gewoon nog een afspraak maken en je gevoelens hierover duidelijk aangeven. Ik werd ook naar huis gestuurd vorig jaar november met de mededeling dat ik pas in augustus terug mocht komen. Ik ben toen tot een compromis gekomen met mijn ha dat ik nog 3 maanden aan zou kijken. Uiteindelijk ben ik in februari doorgestuurd. Sterkte hoor, ik weet hoe het voelt!!

Nou met mij gaat het best goed eigenlijk, op een kleine gebeurtenis na vandaag…

Ik heb het de laatste tijd hartstikke druk op mn werk, komt er een (mannelijke)collega binnen die ziet dat ik het druk hebt, en wat zegt hij.

‘Weet je wat jij moet doen? Zwanger worden!’ :D:D

Kun je lekker een dagje minder werken!!!

Oké, dat kan ik nog handelen, zo’n teer zieltje ben ik ook niet, maar hij gaat er maar over door.

En? Hebben jullie al plannen? Ben je al gestopt met de pil? (hoe brutaal om zoiets te vragen)…

Dus ik zeg tegen heug en meug dat het wel komt als het komt. En wat zegt hij: ’ Ja, het kan weleens sneller gaan dan je zelf denkt Mar!!! :wall:

O ik zat echt te trillen gewoon even, kan zulke opmerkingen gewoon niet hebben! Gelukkig dat ik niet net ongi was, want dan weet ik niet wat ik eruit gefloept zou hebben :wink:

Gooi het maar op onwetenheid, maar soms… :roll:

Verder gaat het prima hoor!! Ik voel me echt goed en heb er ook wat meer vertrouwen in. Weet niet, gewoon een gevoel. En nog steeds niet ongi! Mijn record :smiley: Heb ook nog niet het gevoel dat ik het ga worden dus ik zou al enorm blij zijn als ik het eens netjes na 14 dagen werd, liever helemaal niet natuurlijk :mrgreen:

Hoe is het met alle andere meiden?? Jullie zijn zo rustig!!

xxx Mar

Wienie: het kan idd schelen om het met je werkgever te bespreken hoor. Je hoeft je dan ook niet zo schuldig te voelen als je weer naar het ziekenhuis moet. Ik hoop dat het binnenkort snel gedaan is voor je met de ziekenhuisbezoeken en dat het alleen nog maar bezoeken aan de verloskundige zijn :mrgreen:

Mar: wat vreselijk zeg!! Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Ik was ook altijd compleet van slag als zo’n situatie zich weer eens voordeed. Wat een onbenul van sommige mensen he, om zoiets te vragen… Ik hoop dat je het een beetje van je af kan zetten en je realiseert dat een hoop mensen nog steeds niet begrijpen dat je kindjes niet zomaar even ’ neemt’. Kop op he!!

En super dat je je verder zo goed voelt. Ik hoop het zo voor je meis :pray: .

Liefs Angeltje

Wienie, ik heb 3x clomid 50 en 6 x clomid 100 gehad. Bij 50 had ik wel een eisprong, maar een heel lange cyclus. Bij 100 wel goede eisprongen, maar helaas, steeds neit raak. Heb nu te horen gekregen dat ik geen clomid meer mag, omdat ik in mijn laatste cyclus een cyste had.

Mar, wat een vragen zeg!! Zou niet weten wat ik gedaan had. Maar goed dat je cyclus nu langer wordt, met de pregnyl (toch?). Ik :thumbup: voor je, misschien is dit wel precies wat je nodig hebt!

Angeltje, balen joh de griep. Ziek maar goed uit. Wat ik wel grappig vond is dat je lichaam nu helemaal in het teken van je kindje staat, dus hoe ziek jij ook bent, beebje merkt er niks van en groeit gewoon door. Mooi toch van de natuur!

Mandy, tja, ik sluit me aan bij de andere meiden. Probeer toch nog een keer via je ha een doorverwijzing te krijgen naar een gyn en vraag dan ook in welk ziekenhuis ze expertise hebben met vruchtbaarheidsproblemen. Mijn ha heeft dat toen aangegeven en in het ziekenhuis waar ik nu zit, wordt erg met je meegedacht. Overigens moest ik van mijn ha 6 maanden wachten. Het is zo frustrerend als je niets kunt doen. Sterkte!

Janine, fijne vakantie!!! Wij zitten in Davy Crocket, dan hebben we tenminste een aparte slaapkamer zodat we niet tegelijk met Brent naar bed hoeven. Kijk je nog even in je pb ivm carpoolen?

Woezel, Bagheera, Egni, alles goed??

Dikke zoen, Mouse

Bedankt voor jullie lieve berichten meiden :slight_smile:

Mijn huisarts is iemand waar je niet makkelijk een gesprek mee voert en heb zelfs een keer een staand gesprek gehad met hem van 1.5 minuut

Ik wil zo graag eens goed boos worden op hem maar ik vrees dat ik daar niks mee opschiet .

Iets houd me momenteel tegen om erheen te gaan (vraag me niet wat) Helaas zal ik het toch zelf moeten doen !! Ik zeg iedere keer dat ik erheen ga en dan stel ik het weer uit pfffff en tsja dat zal ik ook niet moeten doen . Ik zit vandaag op dag 108 en het wordt er gewoon niet beter op . Als het door de stress weg was gebleven had het er inmiddels toch moeten zijn en er is gewoon niks en ook niks in aantocht ofzo

Ben benieuwt hoelang dit nog kan gaan duren ? :wall:

ola,

mar, mijn werkgever weet ervan. Ze zijn ook heel makkelijk, en vinden het voor mij vervelender dan voor de school. Want dat is dus het punt, ik sta voor de klas en dus moet er steeds vervanging geregeld worden. Komt bij dat ik geen vervoer heb en dat het zkh hier in mijn woonplaats niet altijd te bereiken is voor deze bezoekjes. Dus het kost veel tijd en ik laat mijn cluppie kids steeds in de steek. Dat maakt het voor mij moeilijk. en de open sfeer op school, belangstellende collegae die zich afvragen waar ik was… dus op zich is werk geen probleem, maar voel ik me wel beetje schuldig. Ik plan, iedereen trouwens, altijd alles buiten de schooltijden, maar dat kanhierbij niet vandaar.

die collega…ik weet een goed weerwoord. Als iemand zegt: “En nog niet zwanger, of ben je zwnager” Gewoon de bal terug kaatsen: Ën jij? Nog lekkere sex gehad gister? Welk standje? Je lacht je rot, dan staan ze met een bek vol tanden hihi. Hoorde ik laatst als tip,maar heb het nog niet gedurfdd. Zie het maar als onwetendheid van mensen, en probeer je er niks van aan te trekken hoor!!!

Mouse, een cyste, lijkt me niks, dan is het toch heel groot geworden zonder te springen? En wat doen ze daar dan aan, gaat dat vanzelf weg? Ik was zo blij van de rotzooi van de pil af te zijn, maar volgens mij is dit ook rotzooi. Ben niet mezelf. Van provera lichtelijk sip en chag, van clomid wordt ik hyper met veel energie en vrolijkheid. Dat scheelt weer…en mijn huid…ieee! Had je last van bijwerkingen?

Mandy, vraag een andere huisarts om advies?! En is dit je eerste ongi na de pil waar je op wacht? Want eerlijk gezegd…mijn ha zei ook dat dat wel eens kon na de pil…succes!!! Leer voor jezelf op te komen hoor, zeker in het medische citcuit, anders nemen ze een loopje met je! Zet m op!

Zo ladies, de groenten weer!

wienie

hey meiden,

marr, wat goed dat je nog niet ongi bent. Het gaat gewoon helemaal volgens het boekje dit keer, hoop het echt!!! En misschien zelfs wel meer. :thumbup:

Wat een lastige situatie met je collega zeg!! Ik zou denk ik ook niet zo gauw weten wat je moet zeggen. De oplossing van wienie is wel goed haha maar of ik dat durf :think:

Omdat ik afgelopen week jarig was weten er nu meer ouders [van de kinderen waar ik mee werk] hoe oud ik ben. En 27 is blijkbaar een leeftijd waarop je toch zo langzamer hand een kindje verwacht. Krijg dus ook steeds meer vragen of vage toespelingen.

Janine, een hele fijne vakantie! Hoop dat je wat minder misselijk wordt zo wel fijn zijn toch!?

Geniet ervan!!!

Angeltje, hoe is het nu?

Nog steeds griepig? Er heerst weer wat merk ik bij mij op m’n werk ook.

Fijn dat het goed gaat met halve dagen werken!

Wienie, veel succes deze ronde!!! Hoop dat de clomid goed z’n werk doet :thumbup:

Lastig he dat je steeds weg moet van je werk! en helemaal als je collega’s het merken en vragen gaan stellen. had ik ook hoor. Bij mij weet iedereen er nu van vind ik eigenlijk wel lekker zo.

Mouse, heel veel plezier in euro disney!!! En als je terug komt is de operatie al bijna. Probeer er maar niet te veel aan te denken en gewoon lekker te genieten!!!

Mandy, wat een narigheid. Al zo lang niet ongi! Het is inderdaad echt frustrerend dat de arts er nog niks mee wil. als je de moed kan verzamellen zou ik gewoon nog een keer naar hem toe gaan en zeggen [eisen] dat je een doorverwijzing naar de gyn wil.

Toen ik zo lang niet ongi was zei mijn arts zelf dat dat niet goed was en stuurde me door.

Duim voor je :thumbup:

Woezeltje, hoe is het nu? nog veel last van harde buiken? Ik hoop het niet. Doe maar lekker rustig aan! Heb je nog leuke ritje gemaakt in je rolstoel? :wink:

Ik heb lekker een paar daagjes vrij [van do tot ma] en het toeval wil dat het erg lekker weer is 8) We gaan ook lekker een aantal leuke dingen doen. vandaag shoppen in alkmaar, morgen naar blof in spaarnwoude en zondag hoop ik naar het strand met een vriendin.

We zijn ook weer druk aan de klus :mrgreen: Zit nu op dag 15.

liefs Egni

He meiden,

Net een heel verhaal getypt, komen er 2 collega’s binen, nu dus maar weer overnieuw :roll: :wink:

Wienie: Lastig he, zo’n situatie. Je wilt ook niet dat iedereen ervan weet, maar ja wat moet je steeds zeggen? Heel herkenbaar hoor. Hopelijk slaat clomid gauw aan meid! En die opmerking, ik zou dat mn bek niet uitkrijgen haha, maar het zou weleens goed zijn om mensen op zo’n manier op hun plek te zetten!

Mandy: Ik weet het ook niet meer hoe het nu zit bij jou. Is dit je eerste cyclus na het stoppen met de pil? Ik hoop dat je niet zo lang als mij hoeft te wachten, ik werd namelijk pas na 8 maanden weer ongi. Sterkte!!

Mouse: Hoe is het met jou? Zie je tegen de operatie op of is het juist een opluchting?

Egni: Lekker zeg dat je ff een paar daagjes vrij bent! En indd zulk mooi weer, ben jaloers :wink: Zet 'm op he deze ronde!!! Duimpjes draaien volop! En die vragen van ouders lijken mij ook heel moeilijk. Wat zeg jij op zo’n moment? Laat je het ook een beetje in het midden zeg maar? Veel plezier met alle leuke dingen die je in het vooruitzicht hebt!

Woezeltje, Bagheera, Jippie en alle andere dames. Hoe is het met jullie???

Hier gaat het wel goed eigenlijk, ben vanmorgen voor de 2e keer wezen bloedprikken, nu alleen nog maandag en dan hopen dat de duiveltjes niet weer vroegtijdig komen. Maar moet zeggen dat het de goede kan op lijkt te gaan, wbt de luteale fase. Heb toch maar even de thermo uit de kast gepakt en m’n temp is nog nooit zo hoog geweest na m’n ei. Dat geeft weer moed he! Ik heb zelfs weer een bannertje durven aanmaken :mrgreen:

Liefs,

Marjo

Nee hoor dat was niet de eerste keer na het stoppen van de pil dat ik ongesteld werdt

Ik werdt na januari nog in februari , april en dus in mei nog ongesteld en nu is het dus al bijna vier maanden geleden dat ik ongesteld ben geweest …

Nou weet je wat het is ? Mijn Gyneacoloog schuift het af op mijn overgewicht en verder doet hij liever geen moeite voor …

Volgende week neem ik de stap om naar de huisarts te gaan want gister flipte ik echt even goed door de hele situatie

Bedankt meiden voor jullie lieve reacties

Hallo meiden!!

Jeetje… ik zie dat ik hier voor het laatst op maandag heb geschreven… :oops: Dat is nog nooit voorgekomen… Sorry!!!

Maar ben er weer!!! :mrgreen:

Wienie: het is iig fijn dat je laat weten hoe het met je gaat! Logisch dat je niet altijd tijd en zin hebt om te schrijven!!!

Mouse: hoe staat het met de voorbereidingen voor Euro Disney?? Ik ben wel jaloers op je hoor!!! Ik wil daar ook wel weer eens naar toe, dat is echt al zeker 10 jaar geleden… Leuk dat Brent er zo mee bezig is!

Mandy: vervelend hoor dat je je er zo beroerd onder voelt! Anders toch actie gaan ondernemen, misschien idd via je huisarts! Ik hoop echt dat je snel geholpen gaat worden!!!

Janine: veel plezier in Renesse dit weekend!!! En heerlijk dat je zo met vakantie gaat! Waar ging je ook al weer naar toe??

Angeltje: Beterschap meid!!!

Mar22: jeetje, wat een botte opmerking van je collega!!! Het beste kan je er idd maar niet op reageren, maar het doet ondertussen heel veel pijn! Dat snap ik heel goed. Sommige mensen snappen gewoon niet dat je zoiets niet vraagt, dat je daar mensen heel veel pijn mee kunt doen!

Ik ben wel blij dat het goed met je gaat! En super dat je ongesteldheid nog steeds uitblijft!!! Ik hoop dat je een hele mooie cyclus hebt deze keer, of gewoon niet meer ongi wordt… :kaars: :pray:

Egni: lekker een paar daagjes vrij! En ga maar fijn genieten van leuke dingen! Vooral shoppen… :mrgreen:

Enne… klus ze!!! Duim voor je!!! :kaars: :pray:

Hier is alles nog steeds hetzelfde. Op zich zijn de harde buiken wel minder, maar ook sterk afhankelijk van wat ik doe. Slapen gaat ook nog steeds niet geweldig, heb steeds last van mijn buik, heupen, rug en harde buiken. Maar goed. Ik kan al wat meer uurtjes slapen dan in het begin van de week! Elk uurtje is meegenomen!

Beebje beweegt goed, dus daar gaat het prima mee!!! En daar geniet ik heel intens van!!! :inlove:

Gister een winterjas gekocht (ja, in de rolstoel… :mrgreen: )! Ben er blij mee! Ik heb een poncho/mantel gekocht, omdat ik het jammer zou vinden nu een jas te moeten kopen 2 maten groter ofzo en die dan na de zwangerschap niet meer aan te kunnen. En een poncho/mantel kan altijd (en ruimte genoeg voor een groeiende buik)!

Babykamer ligt even stil. We zijn in afwachting van de meubeltjes, als het goed is eind van deze maand!

Meiden, fijn weekend!!!

Liefs Woezeltje

Oja, wat ik nog wilde vragen: hoelaat hebben we 15 oktober afgesproken?? Ik heb de vraag ook gesteld in het meetinghoekje, maar misschien komen we daar niet zo vaak meer, dus dan ook maar even hier! Wel handig om te weten…

Angeltje: misschien kan jij het beste aangeven wanneer je ons verwacht??? :mrgreen:

Liefs Woezeltje

Hoi meiden,

Woezeltje: shame on you!! (geintje hoor :mrgreen: )

Ik hoop dat je snel bericht krijgt over de meubeltjes, is weer wat leuks om naar uit te kijken hè. Ben benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden!

Mandy: goed dat je hebt besloten de stap te nemen toch naar je huisarts te gaan. Alvast heel veel succes!!

Mar: klinkt goed joh!! Ik blijf heel hard door :thumbup: en dat het zo blijft!!! In ieder geval fijn dat je er zo’n positief gevoel over hebt.

Egni: geniet van je vrije dagen, even lekker bijtanken. En heel veel succes met klussen :wink: .

Wienie: ik snap je gevoel, maar je hebt niets om je schuldig over te voelen. Jij hebt hier toch ook niet om gevraagd?

Mouse: nog even en dan gaan jullie lekker naar Euro Disney. Wanneer gaan jullie precies? En is Brent nog een beetje te stuiten of is hij echt nachtjes aan het aftellen?

Hier gaat het eindelijk weer ietsje beter. Na een behoorlijke dip vannacht en vanochtend (wat slaapgebrek in combinatie met griep al niet met een mens kan doen :? ) voel ik me nu al weer iets fitter. Ik ben vanochtend even naar de huisarts geweest omdat ik me toch ook erg zorgen maakte om ons kindje daar hij sinds gisteren zo rustig is. Hij heeft me gelukkig gerustgesteld dat de griep en het gebruik van paracetamol (met mate) geen kwaad kan voor het kindje. Al met al, nog even goed uitzieken, maar het gaat weer de goede kant op…

Ik heb in het meetinghoekje al gereageerd :lol: .

Liefs Angeltje

Hoi meiden,

Daar ben ik dan eindelijk ook weer effies! Sorry, hoor! Maar we hebben het echt zoo druk met ons huis. We hebben nu sinds een week de sleutel en sindsdien zijn we alleen maar bezig met klussen. We hebben al een hele hoop gedaan, maar willen we het een beetje af hebben als we verhuizen (over drie weken) dan moeten we wel in dit tempo doorwerken. En dat betekent gemiddeld 12 uren op een dag in het huis bezig, en verder thuis nog tijd zien te maken om op te ruimen en in te pakken. Dus dan blijft er niet zo veel tijd over om nog hier mee te schrijven. Maar ik lees wel mee, hoooorr! :wink:

Angeltje: Balen dat je griep hebt en ook niet goed kunt slapen. Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt!

Wel rustig aandoen, hoor!

Woezeltje: Wel vervelend dat je steeds harde buiken hebt en ook al niet goed kunt slapen! :? Kun je de dagen een beetje doorkomen, als je steeds rust moet nemen? Als de meubeltjes komen, dan wel showen hoor!

Mandy: Wat een nare situatie! Echt balen, ik herken het ook van mezelf. Alleen had ik wel een hele meegaande huisarts en werd ik meteen doorverwezen naar de gyn, die me ook meteen Clomid ed voorschreef om alles een beetje op gang te helpen. Je overgewicht zou misschien enig effect kunnen hebben op je cyclus, maar dat hoeft helemaal niet. Dus ik vind het erg vreemd dat de gyn je zo vervelend behandelt. Kun je niet overstappen naar een andere gyn? Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel geholpen wordt!

Mar: Gelukkig nog steeds niet ongi! Ik hoop dat je luteale fase deze keer heeeeel erg lang gaat duren! :lol: Die hoge temperatuur klinkt wel spannend, meid! Wat zou het leuk zijn als je nu zwanger zou zijn. Ik duim me helemaal suf voor jullie! Succes met het bloedprikken, wanneer krijg je daar de uitslagen dan van?

Egni: Allemaal leuke dingen gepland dit weekend zo te lezen! Geniet er maar lekker van, meid! Wel mazzel dat het zomerweer wordt volgende week! Hoe gaat het trouwens met je moeder?

Wienie: Ik heb eerst ook bijna twee jaar Clomid geslikt en bij mij had het een wisselende werking. De ene keer sloeg een lage dosis aan, een andere keer pas bij 150 mg. Geen peil op te trekken en later werd ik er resistent voor. Ik ben begin dit jaar daarom overgestapt op Menopur-injecties. Dit is een puur hormoon en daarmee kunnen ze vrijwel altijd een eisprong tot stand laten komen. Er zijn verschillende soorten van die hormonen, Menopur en Puregon, dus nog genoeg mogelijkheden als Clomid niet optimaal werkt!

Mouse: Die rotduivels! :evil: Echt balen, ik had zo voor je gehoopt dat je geen kijkoperatie meer nodig zou hebben! Gelukkig kun je al vrij snel terecht en hoef je eerst niet op een hele lange wachtlijst. Wel spannend allemaal. Ik hoop dat ze verder geen vreemde obstakels vinden, maar dat zal toch wel niet? En gaan jullie na die kijkoperatie dan ook verder de mm in? Sterkte met alles!

Janine: Hoe gaat het met je? Voel je je al lekker zwanger? Dus ook nog een weekendje weg naar Zeeland? Gingen jullie nou ook nog op vakantie, of niet? Heel veel plezier dit weekend! En laat je volgende week wel even weten hoe het bij de gyn is gegaan? Krijg je dan ook meteen een echo?

Voor de rest eigenlijk niet zoveel nieuws. Ik zit inmiddels op cyclusdag 48 en ben nog steeds niet ongi. Dit was de eerste cyclus sinds heel erg lang, dat ik helemaal geen hormonen heb gehad. Dus ik heb geen flauw idee wat er daarbinnen allemaal gebeurt. :roll: Als ik ongi geworden ben, willen we wel weer beginnen met de hormooninjecties zodat we voor de 9e IUI kunnen gaan. Op zich hebben we daar niet zo veel vertrouwen meer in, maar we mogen tot de IVF doorgaan hiermee en het is toch een kansje. Altijd het proberen waard, wie weet…

Prettig weekend allemaal!

Liefs,

Jippie

Hoihoi,

Mandy, veel succes bij de ha. Ik hoop dat je dit keer wel een luisterend oor vind en dat er wat aan gedaan wordt.

Mar, goed zeg, een hoge temp en nog geen :evil: , ik :thumbup: :kaars: voor je. Hoop dat dit net het zetje was dat je nodig had!

Janine, fijne vakantie!!

Woezel, klinkt goed een poncho. IK had bij Brent uiteindelijk een jas die nog op 1 knoop dicht kon, tja, vond het ook zonde om een jas te kopen die ik daarna nooit meer aan deed. gewoon grote sjaal erbij en het viel niemand op.

Angeltje, fijn dat je weer wat herstelt bent. Goed uitzieken hoor!

Egni, succes met klussen. Hoe is het met je moeder? Zien jullie erg op tegen de volgende operatie?

Jippie, wow, da’s flink aanpoten zeg. Heel begrijpelijk dat je evn minder op kok komt. Hoop dat je snel weer ongi wordt, zodat jullie weer verder kunnen. Zit nu zelf ook in mijn eerste cyclus zonder hormonen. BEn benieuwd hoe lang die gaat duren.

Hier verder weinig te melden. Ben zo zoetjes aan dingen aan eht wassen en inpakken voor EuroDisney. We gaan van dinsdag tot donderdag. Brent telt nog niet echt af, dat snapt ie nog niet, maar vraagt wel regelmatig; “Mickey Muis??” Hij zei vanochtend dat hij Mickey Muis ook een handjegaat geven, zal mij benieuwen. VOglens mij schrikt ie zich rot als hij zo’n grote Mickey Muis ziet. Weet niet meer wie het vroeg, maar ja ik zie erg tegen de operatie op. Ik heb eigenlijk nog nooit iets gehad, behalve een gebroken neus en daar is toen niets aan gedaan, dus het idee dat ze in mijn lijfs gaan snijen brrrr! En ja daarna wordt bekeken wat de verdere mogelijkheden zijn, aangezien de clomid niet werkt. Afhankelijk van wat de kijkoperatie met zich meebrengt, zal dan verdere behandeling worden afgesproken. Zo ga even lekker genieten van de zin!

Groet, Mouse

Hey meiden,

Ik was dat die dat aan je vroeg Mouse. Het is heel begrijpelijk dat je er tegenop ziet hoor dat zou ik ook doen. Gelukkig gaan jullie eerst nog even lekker weg. Leuk hoor naar Disney! En ben benieuwd of Brent het ook aandurft Mickey Mouse een handje te geven. :smiley:

Probeer je er niet al te druk om te maken (ik weet het, da’s makkelijk gezegd) en het over je heen te laten komen. Anders vraag om een soort roesje voor de echte narcose dat je wat rustiger bent misschien. Ik ga aan je denken en heel hard hopen op een positieve uitkomst en een brusje voor Brent in 2007!!! :kaars:

Het woordje zin in je vorige post moest trouwens vast zon zijn of niet, hahaha het krijgt zo’n andere betekenis anders he…:mrgreen:

Woezeltje: Hey meis, het geeft toch niet als je een keertje wat minder schrijft!! Jeetje dat zou wat zijn zeg, gewoon hier komen omdat het leuk is hoor niet omdat je denkt dat het elke dag moet!!! En je moet rust houden he, denk er goed om :naughty:

:wink:

Leuk een poncho trouwens, lijkt me ook lastig om nu een jas te moeten kopen hoor dus handige oplossing!!

Angeltje: Ben blij te horen dat het wat beter met je gaat. En goed dat je even langs de ha bent geweest, ben je nu toch een stuk geruster erop lijkt me… Lekker rustig aan doen he ook!!!

Jippie: Wat een drukke tijd zeg met alles wat er moet gebeuren in jullie huisje! Ga daar nu maar eerst lekker jullie aandacht op vestigen hoor! Je hoeft je echt niet te verontschuldigen!!! Ik hoop dat je cyclus niet meer te lang op zich laat wachten. En logisch dat jullie het alsnog met IUI proberen hoor, je hebt toch altijd een kans. Moed houden he :-

Nou hier weinig nieuws te melden. Kijken jullie ook naar schaatsen eigenlijk? Ik moet nu echt gaan kiezen van hub, of op rtl of sbs haha. Hij is het helemaal zat! :roll: :wink:

Nou meiden, geniet nog lekker van het weekend het wordt heerlijk weer morgen!!

Dikke kus,

Mar :-

Hai hai

Wienie, ik slikte ook 50 mg, maar zou naar de 100 gaan. Toestand allemaal heh? Ik hoop dat jij binnenkort ook mooie eitjes hebt!!

Mar, balen zeg van die collega! De eerste vraag… oké, maar inderdaad die andere vragen, hoe haaltie het in zijn hoofd!! Dikke knuffel meis!!

Mandy, balen zeg dat de gyn dat zegt! Ik heb zelf ook overgewicht maar ik wordt wel geholpen.

Angeltje, voel je je weer wat beter??

Jippie, lukt het allemaal met de verbouwing?? Balen dat je ongi weer zo lang uitblijft!!

Alle andere meiden, hoe gaat het??

Weer een weekendje Renesse erop zitten. Erg gezellig maar ook zeer vermoeiend (6 volwassenen en 2 kinderen van 3 en 5). Ben samen met mijn nichtje uit bed gevallen, we verloren ons evenwicht. Ben ik met mijn achterhoofd op een nachtkastje gevallen. Zo dat deed zeer. Verder gewinkeld. Moest nog korte broeken hebben maar dat kan je niet meer vinden deze tijd van het jaar. Die andere pas ik niet meer zo :oops: dan maar een elastiek er tussen. Ben ook een beetje gaan kijken voor zwangerschapskleding, maar in mijn maat is dat nog knap lastig.

Donderdag vertrekken we naar Kos, dus ben ik hier weer een lange poos niet (11 dagen).

Woensdag een echo, hopelijk wijst deze dan toch echt aan dat ik zwanger bent (ik geloof het nog steeds niet) bijna geen last van kwaaltjes. Op die misselijke maandag van vorige week na!

Nou dat was het voorlopig weer!

Groetjes Janine