Hoi meiden,
Janine: ik kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal durft te geloven. Wacht maar tot je woensdag dat kloppende hartje voor het eerst hebt gezien, zo bijzonder!! Heel veel plezier en succes woensdag en ook alvast een hele fijne vakantie. (en niet meer uit bedden vallen hè :naughty: )
Mar: hou je het nog een beetej uit tot aan je NOD? Ik ben nog steeds hard aan het duimen hoor!! Ik kijk heel af en toe eens even een flard van het schaatsen, omdat ik het toch wel een beetje ‘overkill’ vind allemaal. Dus ik leef een beetje met je hub mee :mrgreen: .
Mouse: alvast heel veel plezier in Eurodisney!! Maar ik denk dat dat vast wel gaat lukken. Neem je de 15e foto’s mee?? En dat je best opziet tegen de
k-o is logisch. Het is sowieso natuurlijk al best eng, maar toch ook de angst dat ze wat zullen vinden. Nog even niet te veel aan denken hoor, eerst genieten!!!
Jippie: jemig, jullie hebben het er maar druk mee!! Is het wel allemaal nog een beetje te bolwerken? En wat betreft je cyclus, lijkt me best vreemd om nu ineens helemaal niet te weten hoe of wat. Ik hoop dat je aangenaam verrast wordt meis!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hier gaat het op het moment belabberd, nog steeds niet helemaal bijgekomen van de griep. En vandaag op het werk bleek het echt chaos te zijn (mede dus doordat ik me vorige week ziekgemeld heb en er niemand anders was), waardoor ik me vandaag weer veel te druk gemaakt heb en veel te veel gedaan heb. En nu mag ik dat dus weer bekopen met pijn in mijn rug en buik . En vannacht ookal weer waardeloos geslapen door de rugpijn…
Ik hoop dat jullie meiden het mij en Woezeltje niet kwalijk nemen dat we af en toe even ‘zeuren’ over het slechte slapen enz. Ik kan me zooooo voorstellen dat dat op zijn tijd best moeilijk is en dat jullie denken ‘ik zou zo met jullie ruilen’. Maar geloof ons meiden, er is niets ter wereld waar wij gelukkiger mee zijn als de zwangerschappen en de wondertjes in onze buiken. Maar het is helaas niet altijd rozengeur en maneschijn… Het is af en toe best lastig als er zoveel van je verwacht wordt (werk e.d.) en je het lichamelijk en psyschisch gewoon even niet trekt… Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat we af en toe hier ons hart even luchten. (En ik hoop dat jij het niet erg vindt dat ik gelijk even voor jou spreek, Woezeltje :mrgreen: :oops: )
Lieve meiden, fijne avond nog!!
Angeltje
Angeltje: ja meid, ik sluit me aan bij wat je schrijft! Ik ervaar het precies hetzelfde!!! Ik zou dit niet willen missen, absoluut niet, maar die hele korte nachten met rugpijn, bandenpijn en harde buiken zijn echt dodelijk vermoeiend en uitputtend… Maar ook ik geniet intens! Dat staat overduidelijk voorop!!
Janine: fijn dat je een leuk weekend hebt gehad!!! Uit bed vallen?? hahaha, niet erg slim!!!
En ja meid, spannend woensdag!!! Kan me voorstellen dat je er zo naar uit ziet en het erg spannend vind! Dat had ik ook!!! Al vast heel veel succes!!
Enne… geniet op Kos meid!!! Heerlijk hoor!
Mouse: heel veel plezier in Disneyland!!! Geniet ervan en ik ben benieuwd hoe Brent het vind!
Wat de operatie betreft… ja, kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet! Ik hoop dat het allemaal goed gaat verlopen en dat je er weinig last van zult hebben!! :-
Jippie: Zo meis, 12 uur per dag bezig met het huis :shock: Dat zijn lange dagen!! Logisch dat je niet zo veel tijd hebt om te schrijven hoor!!! Maak er maar een droompaleisje van!!!
Dus jullie gaan starten als je ongi wordt? Knap hoor meid!!! Ik vind je nog steeds een bikkel, echt, ik kan niet vaak genoeg zeggen dat ik zoveel ontzag voor je heb!!! :-
Hier verder alles hetzelfde. Erg druk (maar leuk!) weekend gehad: gordijnen uitgezocht voor in de aanbouw, nieuw fototoestel gekocht, met mijn neefje naar de speeltuin geweest, pannenkoeken gegeten, terrasjes gepikt… al met al leuk, leuk, leuk, maar ozo vermoeiend… Te veel eigenlijk… heb het ieder avond weer flink moeten bekopen! Maar… ik heb wel leuke dingen gedaan en dat mag ook wel een keer!
Net als Angeltje slaap ik ook weinig door rugklachten, bandenpijn en harde buiken… ben dus ook een beetje een wrakje… Achja… hoort er allemaal bij en ons beebje trapt er lustig op los, dus dat gaat prima!!! :inlove:
Morgenavond weer starten met de cursus Healing, erg veel zin in!!! Woensdagmiddag naar de gyn voor controle en 's avonds een bijeenkomst over borstvoeding! Ben benieuwd!!!
Liefs Woezeltje
Mouse: Fijn dat de doop zo leuk is gegaan ( mag ik dat zo zeggen?)
En ik kan het me voorstellen dat het spannend is voor de kijkoperatie, ik was er ook wel wat zenuwachtig voor.
Maar daarna zal wel duidelijk worden hoe het precies is in je buik toch? Dan weet je tenminste iets… Vervelend dat ze die cyste gezien hebben, hopelijk kunnen ze er iets aan doen tijdens de kijkoperatie.
Veel plezier in disney!
Mar22: Groot gelijk dat je de thermometer achter wege laat, ik werd er op een gegeven moment ook gek van! Geniet van je boek. Welke lees je trouwens?
Vervelend van die collega, weet die niet dat het helemaal niet zo vanzelf gaat bij jullie?
Wienie: vervelend dat er geen ei te spotten was, hopelijk volgende keer beter nieuws!
Mandy: vervelend voor je zeg! Ik snap dat je er van baalt! Veel sterkte meis, en laat je niet gek maken… :hug:
Janine: veel plezier op vakantie!
Egni: en, hoe was het afgelopen weekend? Leuk zeg, al die dingen! hopelijk heb je er van genoten.
Marjo: ow wat spannend! Ik :thumbup: voor je!
Angeltje en Woezeltje: vervelend van die pijn, hopelijk wordt het snel weer beter.
Ik heb even een aantal dagen rust genomen, ik zat niet lekker in mijn vel, veel buikpijn dus weer erg onzeker en aangezien ik zoveel moeite had gedaan om een meeting met de decembermama’s te doen en uiteindelijk op 2 na iedereen afzei, kon ik het even niet meer opbrengen om op het forum te komen.
Maar deze meeting ben ik er zeker bij hoor, ik verheug me er al erg op!
Hey meiden,
Angeltje en Woezeltje: Ik vind het heel begrijpelijk dat jullie het zo nu en dan even gehad hebben hoor. Daarin mag je gerust eerlijk zijn, het lijkt me soms ook best zwaar voor jullie :-
En tuurlijk betekent dat niet dat jullie er minder van zouden genieten!!
Angeltje, doe je wel rustig aan? Wat voor werk doe je eigenlijk? Veel staand werk of kun je ook even zitten? Hopelijk voel je je gauw wat beter!!
Hetzelfde voor Woezeltje hoor! Zo te lezen heb je wel een heel erg leuk weekend gehad. Veel plezier met je nieuwe cursus, wat houdt het precies in??
Bagheera: Vervelend zeg dat je je ook niet zo lekker voelde. En kan me voorstellen dat het niet echt leuk is als je ergens tijd in steekt en dat iedereen dan afzegd. Hopelijk voelen jullie je alledrie gauw wat beter meiden!!
Hier is het weer exit ben ik bang
Vanmorgen rood bloed verloren. Daarna voelde ik me zo ontzettend klte dat ik maar weer op bed gegaan ben en nu is het even over… :?
Zou dus betekenen dat ik weer 4 dagen te vroeg ongi ben geworden, ik kijk het nog even aan of het doorzet, maar de voortekenen zijn niet echt goed…
Liefs,
Marjo
Heej meiden,
Mar: Wat vreselijk klte, meid! Ik heb me echt suf geduimd dat het raak zou zijn! En zolang het niet doorzet, geef ik de moed nog niet voor je op, hoor! Wie weet is het toch nog lekker raak en is het een innestelingsbloeding of zoiets.
Maar zou je dan nu 10 dagen na je eisprong zitten? Op zich is je luteale fase dan nu wel lang genoeg. Het zou misschien nog ietsjes langer kunnen, maar 10 dagen is nog wel normaal en daarmee kun je ook gewoon zwanger worden. Dus op zich is het wel een goed teken en gaat het nu wel de goede kant op, meid! Oke, ik snap dat het een magere troost is. Maar ikzelf probeer altijd de positieve dingen er maar weer uit te halen, op die manier is het misschien ietsjes beter te verwerken.
Een hele dikke knuffel voor jou en de moed nog niet opgeven, hoor! :-
Angeltje, Woezeltje & Bagheera: Ik snap dat een zwangerschap best zwaar kan zijn, dus ik verwijt jullie helemaal niks. Je kunt zo merken dat jullie er ondanks alles intens van genieten en ook super dankbaar zijn dat jullie nu een kindje verwachten. Ook blijven jullie de andere meiden volgen en steunen. Dus ik heb er helemaaaal geen moeite mee als jullie zo nu en dan eventjes jullie hart luchten (klagen wil ik het niet eens noemen). Dus lekker blijven schrijven! :-*
Ik ga later weer even op de anderen reageren als dat goed is. Zodadelijk voor de verandering maar weer eens naar het huis, waar hubbie alweer een poosje bezig is. We zijn nu weer aan het opbouwen begonnen, we zijn alles aan het verven, enz. Maar ik moet zeggen dat we het nu wel een beetje zat zijn. :roll: Elke dag zoveel uren daar druk bezig, alles moet snel en we hebben amper tijd om te slapen en te eten. En zo gaat het al weken en we hebben ook nog wel 3 weken werk. Ik merk gewoon dat we nu wel erg moe beginnen te worden. Maar ja, om het allemaal af te krijgen en hier thuis alles klaar te maken voor de verhuizing over ruim twee weken, moeten we ook 's avonds en het hele weekend doorwerken. Maar goed, tanden opelkaar en doorbikkelen! Het gaat allemaal prachtig worden, dat is zeker! We wilden alleen dat het al zover was…
Succes & sterkte iedereen!
Groetjes,
Jippie
Hey Jippie, loop je jezelf niet voorbij meid :shock: ? Het is altijd meer werk dan je van te voren dacht, tenminste dat was bij ons wel zo.
Maar af en toe mag je best even rustig ademhalen hoor!! :mrgreen:
Ik snap dat jullie ook willen doorbikkelen nu, helemaal als je nog maar 3 weken hebt. Ben benieuwd naar het resultaat straks hoor!! Heel veel succes voor nu! Hoe is het met je cyclus eigenlijk? Al voortekenen van de duiveltjes of nog helemaal niets?
Bedankt voor je steun, maar het is nu echt doorgezet hoor, helaas
Ik kan amper lopen van de pijn, heb het nog nooit zo erg gehad.Maar op naar de vlde ronde!! Mijn gyn was tevreden bij een luteale fase van 12 dagen zei ze vorige keer, dus ik denk dat ik straks bij moet gaan spuiten of met progestan moet gaan knoeien. Vlgde meting staat gepland voor de 22e… En dan is dit ook gelijk de laatste ronde met clomid, hierna moet ik overgaan op puregon.
We zullen het zien…
Liefs,
Marjo
Wat balen, Mar! Ik had zo gehoopt dat het niet door zou zetten!
Wat je luteale fase betreft, 10 dagen is voldoende, maar het is wel net op de ondergrens. Ik denk dat jouw gyn voor de zekerheid 12 dagen wil aanhouden, omdat je dan nog wat speling hebt. Maar in principe kun je met een fase van 10 dagen gewoon zwanger worden, dus het gaat de goede kant op, meid! Hopelijk is het de volgende keer nog ietsjes langer (of heeeeeeel lang! ). Maar de Clomid slaat gelukkig wel goed aan, dat je een eisprong hebt. Dat is wel een goed teken, hoor! :thumbup:
Hier nog steeds geen enkel teken van de duiveltjes. Ik heb soms wel wat krampies. Ik hoop dat het nu toch echt bijna gaat komen, anders moet ik weer om Primolut vragen. Zou toch beter zijn als het zonder kan, en dan kunnen we ook weer met de Menopur beginnen. Nou ja, afwachten maar weer. En anders aan het eind van de week maar even de gyn bellen.
Liefs,
Jippie
Mar22: o meis… balen dat de ongi heeft doorgezet! Ik had zo gehoopt van niet… En op zich is het idd een goed teken dat de luteale fase wat langer is, dat heb je wel weer mooi bereikt! Misschien voor de gyn niet langgenoeg, maar toch al heel wat opgeschoven!! Lieve meid, ik hoop echt dat deze ronde een nog mooiere luteale fase laat zien (en het liefst dat je niet meer ongi word!). Ik denk aan je en hoop met heel mijn hard dat het nu gewoon goed zal gaan!!!
Jippie: kan me voorstellen dat het opbreekt al dat klussen aan je huis! Je weet wel waar je het voor doet, maar het is dodelijk vermoeiend en je komt vrijwel nergens anders aan toe! Ik ken het… dat hadden wij met dit huis ook toen we het kochten!
Ik kan wel zeggen “doe rustig aan” maar dat schiet niet op… je wilt het toch zo snel mogelijk af hebben!! Succes en ik weet zeker dat het heel mooi gaat worden!
Bagheera: geeft niets dat je even niet bent geweest! Goed van je om even gas terug te nemen! Het is niet leuk hoe het is gegaan bij de andere meeting, maar probeer er niet te veel mee te zitten!!!
Gaat het al wat beter met je buik?
Hier weinig te melden. Morgen weer naar de gyn. Ben benieuwd! Mijn beste vriendin gaat mee (zij zijn zelf ook bezig met zwanger worden, wat nog steeds niet lukt en lopen ook in de mmm). Hoop dat ze het leuk gaat vinden. Ze geeft aan dat ze erg graag mee wil en het echt leuk vind, dus daar ga ik dan ook maar vanuit!! Want ik heb haar gezegd dat ze het anders ook moet zeggen! No hard feelings!
Liefs Woezeltje
Hallo allemaal,
Woezeltje: leuk dat je vriendin morgen met je meegaat. En als ze zegt dat ze het echt leuk vindt, moet je daar idd ook maar vanuit gaan. Het zal best moeilijk voor haar zijn, maar dat wil niet zeggen dat ze niet met jou kan meegenieten . Veel plezier!! (en ik duim nog steeds op een wondertje wat betreft de placenta, you never know :thumbup: )
Jippie: ik hoop dat de duiveltjes wegblijven en dat je veel beter nieuws hebt binnenkort. En verder nog even volhouden met het klussen hè, het is zwaar, maar het zal vast en zeker mooi worden.
Mar: wat ongelooflijk balen weer zeg!!! Wel een schrale troost dat je luteale fase nu in principe goed genoeg is, dat is in ieder geval iets toch? Wie weet wat de volgende ronde brengt meis. Hou vol hè?
Dikke knuffel voor jou :-* !!!
Bagheera: goed dat je even wat gas hebt terug genomen, goed om jezelf denken hoor!! En ja, het is idd teleurstellend als je ergens tijd en moeite in stopt en het loopt zo, maar helaas, het is niet anders. De 15e gaat vast en zeker heel leuk en gezellig worden!!
Janine: heel veel plezier en succes morgen. Laat je weten hoe het gegaan is??? Geniet ervan hoor!!
Zo, Mouse zit inmiddels in Eurodisney. Ben zo benieuwd hoe ze het hebben. En hoe is het met de andere meiden?
Hier gaat het vandaag weer een stuk lekkerder. Vannacht best goed geslapen, op mijn werk vandaag gewoon lekker overal sch**t aan gehad (om het maar even op zijn Rotterdams te zeggen :mrgreen: ) en het rustig aan gedaan. Ik had zelfs nog de puf om thuis even te stofzuigen en te poetsen. Vanavond nog even lekker ontspannen met zwangerschapszwemmen en ik zie aan mijn banner dat het grote aftellen vanaf de 100 dagen begonnen is… Joepie!!!
Fijne avond allemaal.
Liefs Angeltje
Janine: Heel veel succes met je echo morgen!
Ik hoop dat je een mooie beeb in de maak ziet met een kloppend hartje!
Laat je hier even weten hoe het gegaan is?
Liefs,
Jippie
Hallo,
Janine, heel veel plezier ensucces morgen!! geniet ervan!
Woezel, ook veel plezier en succes bij de gyn morgen!! Krijg je een echo of niet? leuk dat je vriendin meegaat en knap van haar.
Je hebt het druk gehad de laatste dagen. doe je wel rustig aan!?
Jippie, hoop dat de ongi nu snel doorzet!
jullie zijn hard aan het werk zo te lezen. Hoop dat je nu gauw mooi resultaat gaat zien dan weet je waarvoor je het doet!
marr, wat balen dat je nu al weer ongi bent geworden! Het had eigenlijk nog effies moet wachten. Maar 10 dagen is zoals de andere dames ook zeggen al wel heel goed hoor. Je kunt er zwanger mee worden!
Hoop dat je buikpijn snel over gaat en dat het volgende ronde nog beter gaat!
Angeltje, fijn dat je helemaal bent opgeknapt! Goed van je dat je het lekker rustig aan deed op je werk! :thumbup:
Enne je mag best even zeuren hoor!
Met mij gaat het lekker! Heb het de laatste tijd druk met veel leuke dingen. Moet zeggen dat ik daardoor ietsje minder met zwanger worden bezig ben. Vergeet ook steeds op welke dag ik eigenlijk zit en zoek het dan ook bewust niet op.
Mijn mannetje is nu voor drie dagen naar engeland voor zijn werk. wel gek we zijn eigenlijk nog nooit echt zonder elkaar naar het buitenland geweest. Voor ik het weet is het al weer om.
Met mijn moeder gaat het nu heel goed. ze is zelf al weer aan het poetsen in haar huis. wel moet ze nog wat aankomen voor de volgende operatie.
Ik en ik denk wij allemaal zien er toch iets minder tegen op als vorige keer. we weten nu meer wat we kunnen verwachten. Maar nu krijgt ze natuurlijk ook meteen chemo en het is afwachten wat dat met haar gaat doen.
Liefs Egni
Mar: ooh wat klote dat je bloedverlies hebt gekregen en er zo’n pijn bij hebt Ik had nog zo gehoopt dat het deze keer raak was geweest… Sterkte meid, denk je een beetje aan je zelf?
Enne blijf hoop houden hoor, ik blijf duimen voor jullie!
Jippie: Ik kan het me voorstellen dat je het beu begint te raken! Maar het is wel voor een goed doel: jullie hebben strakjes een prachtig huis!
Maar ook jij moet aan jezelf blijven denken hoor!
Woezeltje: Succes bij de gyn! Wat lief van je dat je vriendin mee mag, kan me voorstellen dat het toch wel pijnlijk kan zijn voor haar. Goed dat je zo duidelijk hebt laten blijken dat ze het eerlijk kan zeggen als ze het niet/minder leuk vindt.
Angeltje: Gefeliciteerd met je aftelling vanaf de 100! Ik ben ook pas de 100 gepasseerd en ik vond het toch wel een beetje als een “mijlpaal” voelen.
Fij ndat het alweer beter met je gaat en dat je schijt hebt aan je werk, je beebje is het belangrijkste toch?
Egni: pfff gelukkig dat het al weer beter gaat met je moeder! Sterkte.
En fijn dat het met jou ook lekker gaat, hou vol!
De buikpijn is weer over hoor, ik denk dat het door de stress kwam. Ik zat er toch wel een paar dagen mee in mijn maag van die meeting, maar nu heb ik dat naast me neer gelegd.
Er zijn twee soorten bacteriën gevonden bij mij, maar 1 was gelukkig in mindere mate. Dus vrijdag moet ik weer bellen want ze hebben de bacteriën op “kweek” gezet… :think:
Maar ik heb geen buikpijn meer, dus het zal wel meevallen.
Ik heb het babybedje geverfd en een “proeftekening” gemaakt die strakjes op een houten plaat op het voeten eind komt. Het bedje wordt in Teigetje stijl.
Als jullie foto’s willen en kunnen zien dan laat het maar weten, maar kan me voorstellen dat het niet zo leuk is voor jullie om zo pats poem een foto van een baby bedje te zien staan…
Meiden ik ga zo mn nestje op zoeken, alvast welteruste
Nou heb vanmorgen eindelijk met heel veel zenuwen een afspraak gemaakt bij mijn huisarts en ik kan om 11.10 terecht
Ik kon het wel langer uitstellen maar dat maakt het voor mezelf ook niet makkelijker en de zenuwen die blijven toch wel of ik nu vandaag ga of volgende maand
Ik zit op dag 114 vandaag en vind het nu wel welletjes geweest
Ben erg benieuwt wat hij gaat zeggen en ik meld me weer zodra ik terug ben
Ahhhh shit zit ik alles te tikken druk ik op het kruisje!! Dom dom dom
Had naar iedereen wat persoonlijk getikt… heb ik nu geen zin meer in om het nog een keer te doen hoor (Sorry sorry sorry mijn welgemeedne excuses)
Vanmorgen naar het zh geweest. De gyn zag bij de echo direct een ring, dat betekend dat de zwangerschap in de baarmoeder is. We zagen ook hartactiviteit. Zo mooi om te zien (nog te vroeg om te luisteren) Maar… we zagen nog een 2e ring. De gyn kon nog niet zeggen wat dat was. Of het kan een foetus zijn zonder hartactiviteit, of een gesprongen bloedvat. Het is nog erg vroeg (6 weken en 5 dagen) dus over 2 weken moet ik terug komen. Bijgaand wat fotoos, hopelijk kunnen jullie het een beetje zien.
Nou ik had vanmorgen om 11.10 een afspraak bij de huisarts en ik moet zeggen hij was heel erg aardig (had hem nog nooit zo gezien eerlijk gezegt ) en dat deed me heel erg goed eerlijk gezegt …
Nou ik kwam dus binnen en toen vertelde hij me dus iets wat de gyneacoloog me 7 maanden geleden al had moeten vertellen …
Ik heb cystes in mijn eierstokken zitten (weet niet hoeveel maar wel meerdere)
En dat is dus ook waarom ik geen eisprong heb (kan dus ook stoppen met tellen) en daar heb ik dus ook die buikpijn van (vroeg het meteen )
De kans dat ik zwanger kan worden is dus bijna niet aanwezig (dat heb ik hem gevraagt) en daar komt dus ook mijn gewicht nog eens bij en hij heeft me nu dus een medicijn gegeven om aftevallen (moet hem daarover over een maand terug bellen)
Maar goed ik moet er nu dus gewoon serieus rekening mee gaan houden dat ik gewoon nooit een kind zal krijgen
Ik ga zoiezo een klacht indienen tegen de gyneacoloog hier in het ziekenhuis wegens nalatigheid want dat is het …
En het is echt maar goed dat hij niet voor mijn voeten stond toen ik het hoorde want wat ik met hem had gedaan dat wil je nu even niet weten …
Ik ga zoiezo een verwijsbrief vragen bij de huisarts om naar een andere gyneacoloog te gaan in een ander ziekenhuis . Want ik wil ze er zoiezo uitlaten halen
pffffffffffffffffffffffffff
Ik vraag me momenteel wel af hoeveel een mens kan hebben en hoeveel ik nog kan hebben
Dus ik denk dat ik hier maar afscheid kom nemen want het valt bij mij dus niet meer onder een lange cyclus
Janine: super dat er een klein beebje met een kloppend hartje was!!! Ik vond dat zo geweldig emotioneel!!!
Jeetje, ja, op de foto is idd nog een soort van vruchtzakje te zien… Daar zag de gyn dus niets in??? Ben wel benieuwd wat het is…
Geniet van je echo meid!
Mandy: jeetje… ja, dat komt even heel hard op je dak… Maar cystes hoeven toch geen problemen te geven om zwanger te kunnen worden (als je ze tenminste weg kunt halen)? Mogelijk is het goed als ze ze weghalen. Daar zitten natuurlijk ook risico’s aan, maar toch… Heel veel sterkte meid en laat je wel zo nu en dan horen hoe het met je gaat??? Op zich hoor je hier toch nog steeds een beetje thuis hoor! Je hebt eigenlijk toch een hele lange cyclus! Maar de keus is aan jou!! Hopelijk laat je zo nu en dan wat horen!
Bagheera: ben toch benieuwd wat er vrijdag uit de kweek komt!
Egni: echt heel fijn dat het zo goed met je gaat!!! Afleiding doet heel veel, dat is waar, maar toch, ik vind het echt super voor je!!!
En fijn dat het met je moeder iets beter gaat. Ik hoop echt dat het helemaal goed gaat komen!!
3 dagen zonder je hubbie… ja dat zal wel erg wennen zijn!!! Kom maar lekker hier kletsen als je je eenzaam voelt… hahahaha :mrgreen:
Vandaag weer naar de gyn geweest. Alles was weer prima! Bloeddruk 120/60 en de baarmoeder lengte is nu 26 cm. Het groeit echt heel hard! In 2 weken bijna 2 cm gegroeid!!!
Het hartje klopte weer heel mooi!! Beebje ligt in stuit, hoofdje ligt lekker tegen mijn maag aan… en de beentjes/voetjes op mijn blaas… Hoe komt het toch dat ik zo vaak moet plassen…
Op 3 oktober hebben we een nieuwe afspraak staan. Dan krijg ik weer een groeiecho en een inwendige echo. De inwendige echo om de ligging van de placenta weer te bekijken. Ze gelooft niet dat hij nog verschuiven zal, dus tot nu toe blijft het bij een keizersnede. We gaan 3 oktober dan ook definitief bekijken hoe en wat. Mocht het een keizersnede worden, dan gaan we die 3 oktober ook meteen plannen. Raar idee om dan al te weten wanneer je kindje geboren gaat worden…
Maar goed, wie weet verschuift hij nog!!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!! (blijven dromen he… :mrgreen: )
Liefs Woezeltje
Nou mijn ha zei dat ik gewoon rekening moet houden met dat ik dus nooit zwanger zal worden en het aantal % dat hij noemde was ook nihil
Ik ga volgende week een verwijsbrief naar een andere gyn vragen want ik wil gewoon wat meer duidelijkheid en vooral eerlijkheid
Ik wil ook eigenlijk helemaal geen afscheid nemen van jullie
Bedankt voor je lieve woorden Woezeltje doet me echt even goed :-*
En ik zal natuurlijk wel blijven meelezen en jullie blijven volgen hoor
Liefs Mandy
Hoi meiden,
Janine: helemaal toppie dat jullie beebje te zien was en dat het hartje klopte. Bijzonder hè? Ook ik ben erg benieuwd wat het andere is dat te zien is op de echo. Op naar de volgende echo!!!
Mandy: ik heb even een beetje zitten Googelen omdat ik echt schrok van je verhaal. Maar ik lees zat verhalen over mensen met cystes die toch zwanger zijn geworden hoor. Cystes zijn prima te verwijderen. ik wil je dus echt aanraden om je eens te laten informeren door een goede gyneacoloog. Niet de moed opgeven dus!! Dikke knuffel meis, ik kan me voorstellen dat je het even helemaal gehad hebt .
Woezeltje: ik heb je al gemaild :mrgreen:
Bagheera: ik hoop idd dat het meevalt, maar het is in ieder geval fijn dat de buikpijn over is hè. En ik heb je tekening van teigetje gezien op het dec. topic. Helemaal leuk joh!! Ik heb een kraambord (waar de naam van ons kindje op komt te staan als hij geboren is) gemaakt van Winnie the Pooh. Ons babykamertje wordt ook Winnie the Pooh. (ben dus al net zo’n fanaat als jij :shock: :mrgreen: )
Egni: fijn dat je het zo druk hebt met leuke dingen. Afleiding is vaak de beste remedie hè? En helemaal geweldig dat het met je moeder goed gaat!!! Ik hoop dat de volgende chemo ook goed aan gaat slaan.
Hier gaat alles zijn gangetje, weinig bijzonders te melden eigenlijk :lol:
Liefs Angeltje
Ja dat weet ik wel maar ik heb mijn overgewicht ook niet mee en mijn kans dat ik momenteel zwanger raak (= momenteel 0% omdat ik geen eisprong heb) Ik heb dus geen eisprong door die cystes in mijn eierstokken en de kans dat ik zoiezo ooit kinderen krijg is ongeveer 15%
Maar ik ga een afspraak maken in een ander ziekenhuis die me is aangeraden door een vriendin dus dan maar eens horen wat zij te zeggen heeft erover en wat mijn kansen op een eventuele zwangerschap zijn (en dan wel eerlijk) :wall:
Hee Mandy,
Ik schrik een beetje van jouw nieuws. Ook omdat ik net als de dames hierboven van mening ben dat je best zwanger kunt worden waarschijnlijk.
Cystes op de eierstokken hoeven geen probleem te zijn en zijn voornamelijk een teken wat bij PCOS hoort. Ik heb van mezelf ook minder vaak een eisprong, en dat is mbv hormonen op te lossen, of met Clomid of met hormooninjecties. Ik ken hier van het forum meerdere personen die hetzelfde als jou hebben en die zijn bijvoorbeeld mbv IVF toch zwanger geworden. Ik vind het heel vreemd dat een gewone huisarts tegen je zegt dat je waarschijnlijk nooit zwanger zult worden, of dat de kans nihil is. Hij is daar namelijk niet in gespecialiseerd, daarvoor moet je bij een fertiliteitsarts/gyn zijn. Nu op het moment is de kans inderdaad klein, omdat je geen eisprong hebt. Maar misschien mbv hormonen kun je wel een eisprong tot stand brengen en misschien wel zwanger worden.
Mijn dringende advies is om naar een gespecialiseerde gyn/fertilteitsarts te gaan en eens naar de mogelijkheden te informeren. Ik weet zeker dat die er wel degelijk zijn! Dus richt je niet te veel op wat jouw huisarts zegt, want ik denk dat dat niet al te betrouwbaar is. Ik vind sowieso dat een huisarts nooit zulke uitspraken mag doen! :? :wall: Sorry, ben een beetje boos… Ik vind niet dat je mensen met zulk nieuws naar huis kunt sturen, als je er niet eens (of tenminste minder) verstand van hebt en er niet in gespecialiseerd bent!
Ik wil je heel veel sterkte wensen en geef de moed alsjeblieft niet op, meid! Er zijn vast nog genoeg mogelijkheden voor jullie! Probeer dat uit te zoeken en je daar op te richten en niet op het nieuws wat je vandaag gekregen hebt! Hele dikke knuffel voor jou!
Groetjes,
Jippie