Meiden met een lange cyclus-deel 10!

Hoi allemaal,

Hier weer een nieuw deeltje.

Veel kletsplezier! :-*

Voorgeschiedenis van iedereen:

Angeltje

Eerst begonnen met 50 mg Clomid, maar dit sloeg niet goed aan. Daarna overgestapt op 100 mg. Dit slaat wel aan! Nog t/m juni '06 zelf proberen zwanger te worden, daarna de mm in. Zwanger geworden, uitgerekend in december '06.

Bagheera

In juni '04 gestopt met de pil. In september '04 zwanger geworden, ondanks endometriose. Helaas is deze zwangerschap geëindigd in een mk na 7 weken. Daarna Primolut en Lucrin gehad, omdat de cyclus niet weer op gang kwam. Ook een kijkoperatie gehad, waarbij verklevingen in de eileiders weggehaald zijn. Nu bezig met de tweede ronde Clomid, 100 mg. Zwanger geworden in april en uitgerekend in december '06.

Celtje

Lange cyclus, daarom begonnen met 50 mg Clomid.

Cis78

Gestopt mei 2005, 2 keer ongesteld geweest, sinds juli '05 niet meer. Wacht nog even af en gaat dan naar de ha.

Egni

Heeft PCOS. Verschillende doses Clomid sloegen niet aan. Op 5 aug. '05 een LEO-behandeling gehad en nu spontaan een eisprong. Cyclus van 35 dagen en een korte luteale fase. Weer Clomid voorgeschreven gekregen.

Iris

Lange cyclus, waarschijnlijk PCOS. Zwanger geworden in april en waarschijnlijk uitgerekend in december '06.

JanineB

Eerst onregelmatige cyclus, soms opgewekt met Primolut. In december '05 ongi geweest. Bloedonderzoek gedaan, is inmiddels begonnen met Clomid. Zwanger geworden augustus en uitgerekend in mei '07.

Jippie

In het begin cyclus van een halfjaar. Clomid sloeg zo nu en dan aan. Sinds december '04, na een gewichtsverlies van 22 kg, weer een eigen cyclus van rond de 40 dagen. Nu aan de Menopur-injecties en bezig met IUI. Ook al bezig met het voortraject van IVF/ICSI, staan nu op de wachtlijst en zijn in februari 2007 aan de beurt voor de eerste behandeling.

Knuffeltje

Regelmatige cyclus, wel cystes op eierstokken, maar een late of geen eisprong. Verdere onderzoeken oa ook naar zaadkwaliteit.

Mar22

Sinds stoppen met anticonceptie in aug. '05 nog geen menstruatie gehad. Hormoonwaardes verschillen heel erg. Dmv echo-onderzoek PCOS geconstateerd in maart '06. In mei begonnen met Clomid.

Mirrie

Gestopt in maart '05. Slechts twee keer ongi geweest waarvan één keer mbv Primolut. Doorverwijzing naar de gyn.

Mouse

Een kindje mbv Clomid gekregen. Nu bezig voor de tweede. Lange en onregelmatige cyclus.Op 20 september een kijkoperatie en daarna nieuw behandelplan.

Niekje

Heeft PCOS. Te heftige reactie op Menopur, 2x overstimulatie gehad. Clomid sloeg pas aan bij 200 mg. Zwanger geworden na de eerste IVF-poging!

Nonnie

Heeft al een kindje, gaat nu voor de tweede. In januari 2006 met anticonceptie gestopt. Zwanger geworden in april-mei ‘06.

Tata

Heeft PCOS. Clomid sloeg niet aan. Daarna overgestapt op Clomid in combinatie met Metformine. Dit heeft wel effect. Zwanger geworden in maart’ 06, uitgerekend in november '06!

Vrede121

Onregelmatige cyclus. Bij de gyn geweest en gebruikt nu 50 mg Clomid. Dit heeft wel effect. Eind februari '06 zwanger geworden!

WendyD

Heeft PCOS ,vleesbomen en een poliep en moet hiervoor een buikoperatie ondergaan. Gebruikt Metformine. Moet eerst afvallen voordat er begonnen mag worden met de buikoperatie en eventuele hormonen. Inmiddels op het streefgewicht!

Wienie

In november '05 met de pil gestopt. Zo nu en dan bloedverlies, echo lijkt op PCOS te wijzen. Primolut gehad om de menstruatie op te wekken en daarna met 50 mg Clomid begonnen. Nu afwachten of het aanslaat.

Woezeltje

Missed abortion en curretage gehad in april '05. Onregelmatige cyclus. Tot eind maart '06 aan de Clomid (50 mg). In maart zwanger geworden en in december '06 uitgerekend!

ZWANGER!

• Angeltje: Mbv Clomid zwanger geworden. Uitgerekend in december '06.
  • Bagheera: Zwanger geworden mbv Clomid, uitgerekend in december '06.
  • Faiza:Na twee keer een hele lange cyclus zwanger. Uitgerekend op 22 september '06.
  • Indessa: Mbv 50 mg Clomid meteen de eerste ronde zwanger geraakt. Bevallen van dochtertje Zoë op 4 jan. '06.
  • Iris: Waarschijnlijk PCOS, zwanger geworden in april en uitgerekend in december-januari '06-'07.
  • Judith2: Na onregelmatige en lange cycli spontaan zwanger. Uitgerekend op 3 mei '06.
  • Kaat79: Heeft al een kindje. Had geen eisprong, mbv 100 mg Clomid zwanger van tweede. Uitgerekend op 11 april '06.

Bevallen van dochter Lieke op 3 april '06.
  • Maja: Mbv 50 mg Clomid zwanger geraakt van eerste kindje. Uitgerekend op 2 april '06. Op 8 april '06 bevallen van dochter Noëmi.
  • Marieke28: Na eerste Clomidkuur zwanger geraakt, helaas geëindigd in een miskraam. Nu opnieuw zwanger. Uitgerekend in oktober '06.
  • Neeltje: PCOS, Clomid sloeg niet goed aan. Spontaan zwanger, uitgerekend op 4 juni '06.
  • Niekje: PCOS, zwanger geworden mbv IVF, bij de eerste keer raak! Uitgerekend in maart '07?
  • Nonnie: Lange onregelmatige cyclus, zwanegr geworden in april/mei '06.
  • Paikea: Meteen zwanger na eerste Clomidkuur. Uitgerekend op 6 april '06. Op 11 april '06 bevallen van zoontje Kian.
  • Puk: Lange cyclus 40-50 dagen, spontaan zwanger in ronde 4! Uitgerekend 27 augustus '06.Met 19 weken bevallen van kindje Cees :**: .
  • Syts: Na stoppen met pil direct zwanger, helaas geëindigd in miskraam na 11 weken. Daarna onregelmatige cyclus, spontaan zwanger.

Uitgerekend op 7 mei '06.
  • Tata: Na Clomidgebruik in combinatie met Metformine zwanger geraakt in maart '06. Uitgerekend in november '06.
  • Truusdemier: Onregelmatige cyclus, miskraam gehad in juli '05. Nu opnieuw zwanger.
  • Vrede121: Na onregelmatige cyclus en Clomidgebruik in februari '06 zwanger geworden. Uitgerekend in november '06.
  • Woezeltje: Na missed abortion in maart '05 precies een jaar later weer zwanger geworden. Uitgerekend in december '06.
  • Whitedolfin: Heeft al vier kinderen, waarvan 3 mbv Clomid. Spontaan zwanger van 5e kindje. Uitgerekend op 3 augustus '06.

Op 12 juli bevallen van zoon Karim!

Angeltje: Gefeliciteerd, een zoon, geweldig!!! ( :mrgreen: doe het gewoon nog een keer en dadelijk bij de 9 maanden mama´s nog een keer!). Super dat je voorgevoel juist was!! Nu word ik ook echt heel nieuwsgierig of mijn voorgevoel klopt… Maar ik probeer nog steeds voet bij stuk te houden door het een verrassing te laten zijn…

Geniet er van en nu lekker jongenskleertjes shoppen!!! 8)

Liefs Woezeltje

Ha meiden,

Woezel, wordt je nu toch nieuwsgierig??? Ik kon het toen ook niet afwachten en wilde ook weten of mijn voorgevoel juist was. Met Reiki heb ik de afgelopen tijd neit zoveel gedaan, zat een beetje in een dip en dan heb ik er niet zo’n zin in, terwijl ik het dan juist zou moeten doen. Denk erover om in het najaar weer een cursus te volgen, maar ben nog een beetje zoekende wat.

Angeltje, een zoon!! :dance: Gefeliciteerd! Echt geweldig hoor een klein knulletje! Wat goed dat je het zelf al ‘wist’.

Janine, hoe was het bij de gyn? Eitjes nog gegroeid??

Egni, alle feesten goed doorstaan? Ik hoop dat je ondanks alles wel hebt kunnen genieten.

Mar, heerlijk 3,5 weken vakantie! Ga je nog weg? Ik he het er al op zitten, maar ga in sept. en okt. nog een weekje weg.

Jippie, fijn dat je een nieuw deeltje hebt geopend. Hoe gaat ie meis, heb het idee dat je een beetje stilletjes bent de laatste dagen?

Moest zelf eigenlijk ook erg diep zuchten toen de :evil: er weer waren. Was alleen een beetje tegendraads toen ik het opschreef. Vanmorgen weer begonnen met clomid. Op cd 14 nog een FM en de laatste dingen voor mijn kijkoperatie regelen. Dank voor jullie reacties en het meeleven. Jullie zijn topmeiden! :-*

Mouse

ff weer melden hiero.

Sorry, heb geen tijd om even wat te tikken dus ff mijn update,

ben gisteren naar de gyn geweest, eitje was toch groter geworden dus moet vrijdag weer terug. Ze wil toch deze cyclus in de gaten houden. Hopelijk kunnen we dan weer een samenlevingstest doen, en anders wordt het weer maandag!

Angeltje: Wat leuk een jongetje :smiley: :smiley: Gefeliciteerd!! Je hoort het wel vaker he, dat vrouwen een voorgevoel hebben wat het gaat worden. Nu weet je welke kleur de babykamer moet worden he :wink:

Fijn dat alles goed was op de screeningsecho, is ook wel een beetje een geruststelling of niet? Geniet er maar lekker van nu!

Woezeltje: Knap hoor dat jullie het als verrassing laten komen! Ik zou het niet kunnen denk ik, ben veel te nieuwschierig :mrgreen:

Mouse: Dat reiki klinkt erg interessant moet ik zeggen, ik ben ook best spiritueel aangelegd. Hoe lang duurt een cursus eigenlijk?

Jammer he, het is zo’n domper elke keer weer als de ongi doorkomt :frowning:

Welke dosis clomid gebruik jij ook alweer??

Janine: De eitjes waren dus nog niet groot genoeg. Hoe groot waren ze nu? En heeft hij ook al gekekgen of het slijmvlies mooi opbouwt? Hopelijk vrijdag goed bericht! Duim voor je!

Jippie: Alles oke met jou? Lees zo weinig van je! Maar je hebt het vast beredruk met het regelen van een hypotheek en spulletjes uitzoeken voor jullie huisje! Geniet er maar lekker van hoor!

O ja voor de meiden die nog vroegen of ik op vakantie ga. Yeps, op honeynoon naar Algarve :smiley:

Waren jullie dat alweer vergeten :naughty:

We gaan vlgde week vrijdag trouwen (de 11e) en dan 14 augustus vertrekt ons vliegtuig richting de zon :smiley: :smiley:

Zo’n zin in meiden, moet ook zeggen dat we het ook wel druk hebben met het regelen nu, we houden het vrij besloten maar 's avonds wel een leuk feestje en lekker eten!!

(heb alleen 14 aug, 5 uur voor vertrek nog een afspraak gemaakt bij mijn gyn ( :oops: ) om het eea door te spreken over die korte luteale fase… Romantisch begin of niet :wink:

Liefs,

Marjo

Hee Marjo,

Spannend joh, over een paar dagen je bruiloft en daarna honeymoon!! Was me even ontgaan, moet ik zeggen. Je zult het nu wel druk hebben dan met het regelen van de laatste zaakjes. Geniet ervan, want het is zo weer voorbij!

Een Reiki cursus duurt over het algemeen 2 dagen, en vaak heb je daarna nog een terugkomdag. In die dagen krijg je de inwijding, uitleg over Reiki en hoe je jezelf en anderen kunt behandelen. En vaak ook nog algemene informatie over chakra’s etc. Ik kan het je zeker aanraden! Op KOK is ook een onderwerp over spiritualiteit, onder Contact en dan gezellig zweverig spiritueel topic.

Janine, fijn dat je eitjes toch gegroeid zijn, ik duim voor je dat je vrijdag de test kunt doen!!

Groet, Mouse

Hoi allemaal,

Ben ik weer even. Sorry dat ik zo weinig schrijf op het moment! We hebben het echt razenddruk en ik ben amper thuis, dus dan schiet het meeschrijven er wel eens bij in.

Angeltje: Gefeliciteerd met jullie ventje! Je hoort inderdaad erg vaak dat het voorgevoel van de moeder klopt. Zo heb ik zelf al jaren het gevoel dat we twee meiden gaan krijgen, hopelijk gaat het uitkomen. :roll: Ik ben blij dat uit de screeningsecho bleek dat alles goed is met de beeb! Super, zeg. En lekker je blijdcshap hier tonen, hoor! We zijn alleen maar blij voor je! :-

Mar: Nog een paar daagjes en dan heb je vakantie! Jeetje, wat erg… ik wist dus helemaal niet dat je volgende week vrijdag gaat trouwen. :oops: Dan heb ik iets vreselijk gemist, ben ik bang (of ik was het jammer genoeg weer vergeten), sorry!!! Moet er verder nog een hoop geregeld worden voor de trouwdag, hoe groot gaan jullie het houden? Heb je wel een trouwjurk? (SHOWEN!) Spannend allemaal, zeg! Ben je inmiddels weer met Clomid begonnen of wordt alles nu een cyclus uitgesteld?

Woezeltje: Jij dus ook bijna vakantie, lekker zeg! Jullie gaan niet op vakantie? En met de babykamer bezig, we willen wel foto’s zien, hoor! Wat zegt je gevoel eigenlijk welk geslacht de beeb is? Ik denk namelijk dat jullie een meid gaan krijgen! :angel:

O ja, wat de luxaflexen betreft: Ik weet niet of je een bad hebt, maar ik leg de luxaflexen in het bad en dan even in de week in water met schoonmaakmiddel. Daarna afsproeien met de douchekop, soms nog even met een doekje/spons beter schoonmaken en dan laat ik ze uitdruppen en hang ik ze weer op en laat ik ze zo drogen. Als je geen bad hebt zou je ze misschien in de badkamer/buiten ergens aan op kunnen hangen en dan afsproeien met de douchekop/tuinslang, afnemen met een doekje/spons, uit laten druppen en ze zijn weer schoon. Zo doe ik het tenminste. Als je elke strip bij langs moet met een doekje, terwijl ze voor de ramen hangen, is echt kl
tewerk! Je kunt er niet bij, je kunt niet lekker schrobben en als je metalen luxaflexen hebt, snijd je je ook nog eens… Hihhi, dit zijn mijn schoonmaaktips voor deze week! :mrgreen:

Janine: Fijn dat er gisteren groei te zien was! Hoe groot zijn de follikels nu dan? Dus vrijdag weer voor een fm en wordt dan misschien weer een samenlevingstest gepland? Aankomend weekend gaan jullie naar Valkenburg? Leuk, zeg! Waar gaan jullie naar toe en al leuke uitstapjes gepland? Wij hebben wel iets speciaals met Valkenburg. Toen hubbie en ik net samen waren (alweer bijna 10 jaar geleden) hebben we onze allereerste vakantie in Valkenburg gevierd. Sindsdien komen we er zo nu en dan nog, wij wonen in Friesland dus het is niet echt in de buurt. Maar we zijn wel weekendjes weggeweest naar Limburg, afgelopen december zijn we vlak voor de kerst een weekend naar Valkenburg geweest. Dan heb je kerstmarkten in de grotten, ook een aanrader! Maar zomers is het er wel wat gezelliger, vind ik. Alvast heel veel plezier!

Mouse: We zijn helemaal niet opgelucht dat je hier nog meeschrijft, scheer je weg!!! Wegwezen, vertrek maar lekker naar de april-mama’s! :mrgreen: :wink: Effies serieus, echt weer balen dat het deze ronde weer niet gelukt is. Inderdaad, met zo’n goede progesteronwaarde heb je meer hoop, dat is logisch. Dus dan is het dubbel sht! Dus deze ronde nog met Clomid en dan die ronde daarna een kijkoperatie en misschien verder kijken? Heb ik het zo goed begrepen? IUI zou inderdaad de volgende stap zijn. Je hebt dan alle onderzoeken gehad, dus dan zou IUI misschien iets voor jullie kunnen zijn. Zou je dat zelf ook willen, of wil je niet verder de mm in?

Egni: Hoe gaat het nu met je? Hoe gaat het met je moeder zo na de operatie? Herstelt ze goed van de ingreep? Wanneer krijgen jullie de uitslag van het weefsel wat er verder nog uitgehaald is, of hoefde dat niet verder onderzocht te worden? Wat de zwangerschap in je vriendenkring betreft, je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen dat je niet blij voor hen kunt zijn. Natuurlijk gun je het ze, en ik zie het zelf ook niet als jaloezie. Het is meer dat je zelf dan weer even met de neus op de feiten wordt gedrukt en natuurlijk gun je het jezelf nog het meest, al helemaal als je al zo lang bezig bent. Dus je niet voor schamen, hoor! Sterkte met alles, meid! :-

Hier verder weinig nieuws. Zoals ik al schreef, hebben we het razenddruk met het regelen van vanalles mbt het huis. We zijn met de hypotheek bezig, we hebben al gordijnen en een keuken uitgezocht. Verder moeten we even bekijken wat er aan het huis moet gebeuren. We willen misschien de badkamer ook op korte termijn opknappen en de tuin moet gedaan worden, want de vorige bewoner heeft alle schuttingen en tegels meegenomen, dus de achtertuin is één grote zandbak en is nu helemaal open. Voordat we gaan verven moet er iets aan de tuin gedaan worden, anders heb je binnen kozijnen en muren met zandstructuur! :doh: We moeten dus nu gaan uitzoeken wat de badkamer zou gaan kosten, de tuin, enz. En dan valt nog niet mee, want de kosten van al het benodigde materiaal moet je ook meetellen, enz. Dus een heel gedoe! Maar goed, het gaat vast een paleisje worden! Verder hebben we maandag over een week het intakegesprek voor IVF, ook wel weer spannend!

Liefs,

Jippie

Ha Jippie,

Nou je hebt het weer ingehaald hoor, wat een verhaal!! Snap dat je het druk hebt met je huisje, maar werd een beetje bezorgd omdat je gewoonlijk regelmatig schrijft, vandaar. Nou dat wordt nog flink klussen in de tuin en badkamer. Hou je daar een beetje van of heb je net als ik 2 linkerhanden?

Tja aprilmama’s gaat het niet worden, maar mei is ook goed :wink: . Je hebt het inderdaad goed begrepen wat betreft de mm. Ik ga wel door denk ik, mijn wens is immers groot, maar vind het wel moeilijk dat de conceptie dan zo’n klinisch verhaal wordt. Ik vraag me ook af hoe ik eea emotioneel zal vinden. Enerzijds wil ik nog niet aan iui denken, anderzijds geloof ik er niet meer in dat het toch nog lukt deze cyclus. Op dit moment kan ik mijn wens nog niet laten gaan, ik denk dat ik stapje voor stapje besluit wat ik wel of niet wil en waar de grens ligt. Je weet het toch niet voordat je ervoor staat.

Greetz, Mouse

Mouse: Ja, ik ben zeer nieuwsgierig, maar ik doe het niet… Ik wil gewoon echt dat het een verrassing is!!! Hopelijk hou ik dit vol… :mrgreen:

Ik snap wat je bedoelt dat je even minder met Reiki bezig bent. Ik ben op het moment ook even heel weinig bezig met Reiki en hetgeen ik geleerd heb op de cursus Intuítieve Ontwikkeling. Jammer eigenlijk, maar heb er geen puf voor… Begin september begint mijn healing cursus weer, dus dan kan ik me er weer helemaal op storten!!!

Groot is je wens he als je zo graag (nog) een kind wilt. Ook ik zou er heel ver in zijn gegaan, en dat zou ik ook doen bij een 2e kindje. Maar het is idd heel eerlijk en reeël naar jezelf toe om het stapje voor stapje te doen. :-*

Janine: succes vrijdag meid! Hopelijk is het eitje nog meer, zo niet voldoende, gegroeid! :thumbup:

Mar22: oja… ik was het dus wel vergeten :oops: Je gaat 11 augustus trouwen!! Geweldig!!! Ja en ook ik wil foto’s van de trouwjurk zien hoor!!! Hopelijk hebben jullie een geweldige dag!!

En daarna lekker met vakantie… heerlijk hoor!!!

Jippie: ja, een nieuw huis kost zoveel tijd en al helemaal als je veel op moet knappen en veranderen! Ik hoop dat je er wel lekker van geniet!

En ja, het intakegesprek over IVF zal idd erg spannend zijn! :thumbup:

En wat mijn gevoel zegt? Ik denk dat we een jongen krijgen… dus ben benieuwd…

Morgen nog een half dagje werken en dan lekker vakantie!!! Heerlijk 3 hele weken!!! En nee, we gaan niet met vakantie. Hubbie heeft maar 2 weken (moet dagen sparen voor december :mrgreen: ) en de aanbouw en babykamer vragen nu gewoon echt even onze aandacht. Ook moeten we een heel nieuw terras aanleggen voor de aanbouw, dus al met al werk genoeg. Natuurlijk gaan we wel een keer een dagje weg, maar dat zal niet zo vaak zijn! Ach, ik vermaak me toch wel! Beetje shoppen, boekje lezen enz. Komt helemaal goed!!

Liefs Woezeltje

He meiden,

Joh geen paniek dat jullie het zijn vergeten hoor!! Ik heb het ook maar 1 keer genoemd vlgs mij, we hebben het ook niet al maanden van te voren gepland! Het wordt geen grote bruiloft, we hebben sinds 3 jaar een geregistreerd partnerschap dat is eigenlijk gelijk een een huwelijk. Hebben elkaar daarvoor destijds ook al het ja-woord gegeven op het gemeentehuis incl. getuigen. Het word dus meer een soort van omzetting, getuigen hoeven we niet eens meer. Maar omdat we toch graag ‘echt’ wilden trouwen hebben we ervoor gekozen het zo te doen. En hebben echt supermooie ringen uitgezocht!! Ik durf geen foto’s te plaatsen hoor :oops: maar misschien dat ik mn hoofd er gewoon afknip dan haha :wink:

Woezeltje: Heerlijk nog maar een half dagje werken en dan ook lekker 3 week vrij! En het is voor een goed doel dat jullie nu niet op vakantie gaan he :inlove: Jullie hebben nog genoeg te doen (wou zeggen klussen, maar sinds ik hier kom heeft dat woord zo’n andere betekenis, heel vreemd :think: :mrgreen: )

Veel succes alvast, ben ook heel benieuwd hoe jullie kamertje eruit gaat zien!!

Mouse: Hoop blijven houden meid! Waarom zou het niet lukken zo? Ik ga heel hard voor je duimen deze ronde!

Jippie: Zo wat een drukte zeg! Wel leuke drukte maar moeilijk he als je ineens beslissingen moet maken hoe je het straks wilt hebben allemaal. Je hebt er niet echt een beeld van nog, dat had ik tenminste toen we gingen verhuizen. Je moet er een beetje doorheen kijken nu of niet? En muren met zandstructuur, dat is eens wat anders he :mrgreen:

Het gaat vast heel mooi worden! De 14e moet hebben jullie dus de intake voor IVF. Ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan!! Hoe lang zijn de wachtlijsten bij jullie? (sorry als je dat al verteld had, kan het zo niet herinneren)

Egni: Ben ook benieuwd hoe de operatie is verlopen en of de uitslagen allemaal binnen zijn nu. En naar hoe het met jou gaat natuurlijk!

Liefs,

Marjo

Hallo allemaal,

Mar: wat spannend joh, ookal zijn jullie in principe al een soort van getrouwd. Maak er een mooie dag van en daarna lekker gaan genieten van de vakantie!!!

Mouse: we duimen gewoon door voor de mei-mama’s hoor. Ik heb het je al vaak gezegd, maar ik gun het je zo ontzettend!!! Verstandig dat je stapje bij stapje besluit wat jullie gaan doen, je weet toch nooit wat de toekomst brengt. Het ene moment denk je misschien nog na over wel of geen IVI (ik noem maar wat) en het volgende moment ben je ineens zwanger… Niet de moed opgeven hoor. :-*

Jippie: gelukkig, je bent er nog :mrgreen: . Gelukkig is je afwezigheid alleen maar door leuke dingen geweest lees ik. Wat een hoop geregel hè, zo’n huis. Maar het is wat je zegt, als het straks af is hebben julie echt een paleisje om nog jaren en jaren van te genieten (met een hoop kindergetrappel meis, dat hoop ik van harte. :pray: ).

Janine: we duimen gewoon door voor de vrijdag. Hopelijk is het eitje dan volgroeid genoeg om te springen!!! Een supersprong dit keer :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hier gaat verder alles goed. Wel ontzettend druk op het werk, dus ik ga zometeen ook lekker vroeg naar bed, ben helemaal op… Verder begint de buik echt behoorlijk vorm aan te nemen, krijg er ook een hoop opmerkingen over nu :mrgreen: . Ik zal snel weer een fotootje plaatsen…

Liefs Angeltje

Meiden, wat een stilte hier vandaag, dat ben ik niet van jullie gewend hoor :shock: .

Ik wilde toch nog even mijn 20-weken buikje laten zien (niet schrikken hoor :oops: )

Liefs Angeltje

Wow mooooooi Angeltje :inlove:

Ben jaloers hoor hihi, had ik nog niet gezegd ook :silenced:

Je kunt het nu echt goed zien hoor, en hoezo zouden wij schrikken?! Niet zo gek doen hoor :naughty: Je mag er trots op zijn!! :-*

Alles goed met je verder? lekker kunnen bijslapen afgelopen nacht?

Waar zijn jullie toch allemaal?? Het is hier zo stil!!

Ik zit vandaag op cd 12, vanmorgen was m’n temp ineens 0.4 graden hoger dan gister :o Ben wel klein beetje verkouden en last van buikpijn dus denk dat ik een virusje ofzo onder de leden heb. Het lijkt me nog geen eisprongtijd, vorige maand pas op cd 24… maar wel apart he…

Ben benieuwd wat mn thermometertje morgen aan gaat geven. Verder geen nieuws eigenlijk, nog 1 dagje werken morgen en dan hoef ik heerlijk een paar weekjes niet meer heen :mrgreen:

Liefs,

Marjo

Angeltje: :thumbup: Mooie buikfoto weer!!! Het groeit goed he!! Heerlijk hoor!

Mar22: Ja, we hebben idd genoeg te doen in de vakantie!! Geeft niets, allemaal leuke dingen!

Hoe was je temp vanochtend??? Ben erg benieuwd hoor…

Ik wilde ook mijn buikfoto plaatsen van 22 weken, maar de camera doet raar… hij start de overdracht naar de computer niet op… Hubbie al gebeld, maar die weet het zo ook niet, dus meiden, ik hoop dat ik hem vanavond dan kan plaatsen! Nog even geduld…

En ja, nu eindelijk vakantie! Vandaag lekker ook al vrij. Gewoon 3 weken niet naar je werk hoeven… heerlijk!!! (ik vind mijn werk leuk hoor, dat is het niet, maar een paar weekjes vrij is toch ook altijd wel erg lekker!!)

Meiden, hoop dat het allemaal goed gaat met jullie!

Liefs Woezeltje

Wow, een nieuw deel al weer! Ik kan het oude nieteens meer terug vinden…

Angeltje: wat leuk een zoon! En je hebt een mooie buik hoor! :thumbup:

Mouse: succes met de kijkoperatie.

Ik heb ook reiki gedaan maar meot zeggen dat ik er niet meer zoveel mee bezig ben. Ik heb het 2 keer geprobeerd bij mensen en hun merkten er niks van, maar ikzelf wel :wall:

En aangezien ik het dan al opgeef, ben iuk er niet meer zo veel mee bezig.

Ik ga nu kijken voor haptonomische zwangerschapsbegeleiding.

JanineB: Succes vandaag bij de gyn!

Mar22: Leuk zeg, de 11e trouwen en de 14e op huwelijksreis! 2 jaar geleden hadden wij precies hetzelfde: 11 juni trouwen en 14 juni op (mini)huwelijksreis. Alleen ging onze reis naar Port Aventura in Spanje :inlove:

Sinds 4 jaar weer alleen met “hubbie” :inlove: op vakantie…

Fijne vakantie, veel plezier 11 augustus, met je reis met jouw hubbie ( ! ) en succes bij de gyn!

Jippie: wat een goede tips van die luxaflex! Ik heb zo’n soort kammetje met flodderdoekjes gekocht, maar aangezien ik het zo’n rotwerk vind, heb ik dat ding nog niet uit geprobeerd :oops:

Ik zal eens kijken of ik de luxaflexen eraf kan krijgen, het hele huis hing er hier vol mee toen we het kochten…

Ik heb voor jou nog wel een tip over de keuken: laat alles zwart op wit zetten. Ook hoe de betaling gaat.

Bij ons werd er in de winkel gezegd dat we de voor de levering de bon kregen die we naar de makelaar ( is ook onze hypotheekadviseur enzo) konden sturen, en die zou het uit het bouwdepot betalen. Dan hoefden wij niet met zoveel geld over straat. De montage moest apart betaald worden en dat konden we via acceptgiro/internetbankieren over maken.

Op de dag van de levering wilden ze de keuken dus NIET achterlaten omdat wij dus geen 3500 € in contanten in huis hadden :x

Ik moest vlug vlug naar de bank om dat geld op te halen. Mijn man moest bij de bezorgers blijven, hij mocht niet mee, dus snel iemand mee gesleurd want ik ga niet alleen met zo’n bedrag over straat! Bij de pin automaat kun je maar max. 1000 € ophalen, dus dat was een gigantisch gedoe. We moesten tekenen dat alles compleet was. Bleek achteraf dat er geen tussenstuk van de kraan bijzat, deurtjes waren gestuiterd, geen afdekstrip voor de randjes, enz enz enz… Gelukkig na 4 maanden kregen we uiteindelijk die onderdelen alsnog…

Toen de montage: ik was op mn werk en hubbie was die dag vrij. Ik had de bankpas ( met het geld voor het nieuwe huis) in mijn portomonnee, vanwege die keuken. Wilden ze de keuken niet monteren want er moest contant betaald worden…

Toen heeft mijn man ze maar weg gestuurd. Toen hebben die mannen overlegd en vonden het wel erg sneu wat er al gebeurd was met die *** keuken dat ze 'm toch maar gemonteerd hebben.

Tijdens de montage bleken er dus onderdelen kapot of gewoon helemaal niet aanwezig te zijn.

En: ze bouwen de keuken wel ,maar alle aansluitingen moet je zelf doen…

De keuken winkel deed niet moeilijk over die onderdelen, maar het duurde wel ruim 4 maanden voor alles daar aanwezig was en de monteurs die spullen kwamen monteren.

Dus vandaar mijn tip: laat alles zwart op wit zetten zodat ze jullie ook niet beduvelen.

Wat een goed nieuws dat je een intake hebt voor IVF. Succes met jullie nieuwe leuke plannen, ik hoop dat het geluk nu aan jullie kant staat! :-*

Woezeltje: een hele fijne vakantie, geniet ervan, je hebt in ieder geval leuke plannen lees ik!

Lieve meiden,

Ik schaam me. Doordat ik geen mailtje meer kreeg dat er hier gereageerd was en door alle drukte en commotie in mijn privé-leven ben ik jullie helemaal uit het oog verloren. Oeps! Sorry, sorry, sorry!!!

Ik kan wel melden dat ik nog steeds aan het afvallen ben. Inmiddels is er 17,4 kg af. Ik woog vanmorgen 80,8 kg (begonnen op 98,2 kg).

Ik heb jullie weer gevonden en zal proberen zo snel mogelijk de boel bij te lezen.

Verder ben ik 26/6 weer naar de gyn geweest. We waren voor het eerst bij de “echte” gyn. Het afgelopen jaar hebben we steeds arts-assistenten gehad. De arts-assistenten hadden de myomen gezien en het over laparoscopie + hysteroscopie (kijkoperatie) gehad. (Maar omdat het afvallen zo moeizaam ging het eventueel dan toch maar over een buikOK gehad). Maar nu ik dan toch zo goed was afgevallen had ik goeie hoop op een kijkoperatie omdat ik op het gestelde gewicht zat (tegen alle verwachtingen in).

De gyn wilde weten wat ik nu woog. Ik vertelde dit heel trots, maar hij was niet erg onder de indruk. Totdat hij ontdekte dat ik dus al 16 kg was afgevallen. Oké… dan konden we nu wel aan een operatie gaan denken. Maar hij wilde eerst zelf even kijken of dit wel een kijkoperatie kon zijn. Dus hup… een echo. Waarbij hij zich bijna wezenloos schrok. Geen kans op een kijkoperatie dus. Daar zijn ze veel te groot voor. Verdrietig. Het ging vanaf dat moment zo snel. Ik moet dus een buikoperatie gaan krijgen waarbij de myomen én de poliep verwijderd gaan worden. Maar nu komt de vakantieperiode eraan. Lastig voor mij op het werk én met mijn eigen vakantie. Vooral omdat wij nét onze reis naar de VS geboekt hebben.

De operatie is dus half oktober gepland. Tja… het duurt helaas nog even. Maar dit kon dus niet anders. Grrrr. Het is een best zware operatie waarbij ik een aantal weken uit de running zal zijn. Dus dat is best lastig te plannen. En ik wil wél naar de VS.

Ik was behoorlijk van slag moet ik zeggen. En mijn eerste vraag aan de gyn. was dan ook of mijn baarmoeder wel gespaard kon blijven. Hij kon dit niet garanderen, maar dat kans dat ik hem zou verliezen is heel klein vertelde hij. Phew!

Maar het is nogal wat allemaal. Ergens ben ik ook wel blij dat er iets gebeurt namelijk. Ik heb zo’n last van die myomen. En daarnaast zitten ze een zwangerschap ook in de weg. Dus wat dat betreft… Maar ik vind het verder doodeng!!!

Liefs,

wendyD

Wendy: jeetje meid… je krijgt nog veel te voorduren zeg… Zo’n buikoperatie is idd erg zwaar en daar moet je echt lang van herstellen! Ik hoop echt met heel mijn hart dat het allemaal goed zal gaan, goed zal genezen en jullie dan eindelijk een eerlijke kans krijgen op het proberen krijgen van een kindje! Sterkte meid! :-*

Wel knap dat het afvallen zo goed gaat! Petje af hoor!!! :thumbup:

Wat een rust hier zeg… Hopelijk genieten jullie allemaal van een rustig weekend. Ik iig wel. De foto’s zijn nog steeds niet gelukt, dus nog even geduld… hopelijk krijgen we het vandaag voor elkaar…

Gister echt begonnen met de babykamer. Geschuurd en wat dingen afgekit en vanaf morgen schilderen en sauzen!!

Nou meiden, fijne zondag verder en hopelijk gaat het goed met jullie!

Liefs Woezeltje

Hallo allemaal!

Zo ik ben er weer! Terug van een heerlijke vakantie, lekker genoeten en eens niet steeds aan zwanger worden gedacht. Dat doet toch wel goed, want soms ben ik er veel te veel mee bezig.

Ik heb alles bijgelezen, maar het is zoveel!!! Ik ga niet op iedereen reageren deze x, sorry, maar na 3 weken weg is dat echt niet te doen, dan zit ik hier vannacht nog volgens mij!

Maar goed, even in het algemeen, hoe is t met iedereen? Gaat t goed met de zwangeren en wachtenden? Deze week nog heel druk thuis en dan het gewone drukke werkleven weer in. Ben wel toe aan weer een beetje regelmaat eerlijk gezegd!

Ik ben inmiddels aan het wachten of ik wel of niet ongi wordt. 1e keertje clomd achter de rug. Nu dus 3 opties: geen ongi en zwanger (dit wil ik t liefst, maar daar ga ik maar niet vanuit) wel ongi en dus wel een ei gehad(dan ben ik ook wle bloij, wnat dna heb ik tenminste een ei!) en niks en niet zwnager…dan baal ik wel, en hoop dat ik dna niet van d egyn weer lang moet wachten.

Ik ga ervanuit dat het nu niet in 1 keer raak is. Heb wel het idee dat ik een ei heb gehad, en voel me wel beetje raar laatste dagen. Ook last gehad van steekjes in mijn buik en ben ook steeds misselijk. Maar het lijkt me erg stug dat dat zou wijzen op zwnager zijn. Ik sta er wat dat betreft wel vrij nuchter in, maar het wordt nu wel spannender. Bij een gewone cyclus van 28 dagen zou ik morgen ongi moeten worden.

Maar, ik heb geen cyclus van mezelf…dus weet iemand hoe dat dan zit? Als de clomid aangeslagen is, he je dan netjes een cyclus van 28 dagen?

Maar goed, ik probeer weer vaker te kletsen hier nu!

Fijne zondagavond nog!!

Groetjes wienie

Hola!!

Wendy: Allereerst een dikke pluim voor jou! Wat onwijs goed dat je zoveel bent afgevallen! Je hebt een behoorlijk zware operatie voor de deur staan zeg. Ik hoop ook dat het allemaal goed gaat, dat ze je myomen weg kunnen halen en je geen pijn meer hebt. En natuurlijk eindelijk eens eerlijke kansen. Maar het is emotioneel wel een zware tijd voor je nu natuurlijk. Is je kaak weer helemaal geheeld? Niet veel last gehad van napijnen of wel? Slik jij nu ook metformine of ben ik in de war met iemand anders? Heel veel sterkte de komende tijd meis!

Wienie: WB! Ik hoop ook dat je je eisprong hebt gehad!

En wbt je vraag over de cycluslengte met Clomid. Ik heb van mezelf helemaal geen cyclus en toen Clomid aansloeg had ik mijn eisprong pas op dag 24. Dat zou dus een ‘normale’ cyuclus zijn van 37 dagen, helaas werd ik 5 dagen na m’n ei al ongi :frowning: Dus had ik wel een cyclus van 29 dagen, alleen heel laat een eisprong. Hopelijk heb jij hem wel eerder gehad, het verschilt zo per persoon dat er niet echt richtlijnen voor zijn zeg maar.

Waar ben je ook alweer naartoe geweest op vakantie?

Ik heb geen idee of ik nu al wel of niet m’n eisprong gehad heb, m’n borsten zijn wel veel voller vlgs mij, had ik vorige keer ook en zo’n last van ‘harde schijven’. Maar m’n temp is weer 36.5 erg onduidelijk. Ach het is gewoon weer afwachten nu… Hopelijk maak ik nu wel progesteron aan, anders zou je zien dat ik een deze dagen alweer ongi word :doh:

Hoe is het met all of the other ladies? Ik mis julie wel een beetje hoor hier!! Maar jullie genieten allemaal zeker van het mooi weer! Groot gelijk hoor! Hoop gauw goed nieuws te horen hier, er zijn al een tijdje geen zwangere dames bijgekomen!!

Liefs,

Marjo

Wienie: welkom terug!!! Heerlijk dat je genoten hebt van je vakantie en dat je tijdens de vakantie niet te veel met zwanger worden bezig bent geweest!!

Ik hoop dat je deze week positief nieuws voor ons hebt! Ik duim iig heel hard voor je! :thumbup:

Mar22: wat een rust he hier… Iedereen zal wel aan het genieten zijn van het mooie weer!!!

Nou het is gelukt met de foto’s. Bij deze mijn buikfoto van afgelopen donderdagochtend, 22 weken.

Liefs Woezeltje