Moooooooi :inlove:
Gaat best snel nu of niet? En willen jullie nog steeds niet weten wat het gaat worden of begint het toch te kriebelen?
Heey dames!
Angeltje, leuk zeg een jongen!! (al het het een meisje geweest had ik het ook erg leuk gevonden!!) Mooi buikje hoor!
Mouse, balen meid dat die stomme :twisted: weer gearriveerd waren!! Hoeveel Clomid gebruik je nou?
Marjo, bij deze wens ik jou en je toekomstige man een ontzettende toffe dag toe! Geniet ervan!!
Jippie, geeft niet hoor dat je niet zo veel komt tikken! Als je ons maar niet vergeet Succes met alles regelen voor je huis!!
Woezeltje, geniet maar van je vakantie! En succes met de babykamer uiteraard!! Ook jij heb een mooie buik hoor!!
Wendy, goed zeg dat je zoveel bent afgevallen! Hoe doe je dat toch (tips tips tips) En dan een buikoperatie in oktober, jeetje meid! Sterkte alvast!
Wienie, welkom terug! Ik ben erg benieuwd hoe je eerste ronde met Clomid uitpakt!
Vrijdagochtend weer naar de gyn geweest. Eitjes waren nog niet gesprongen maar er zat wel schot in (hoe zeg je dat), zelf bij de andere eierstok was er nu ook 1 aan het groeien. Ze verwacht dat deze week een ei zal springen. In iedergeval is er toch een samenlevingstest afgenomen! En die was positief!! Ze zwommen!! Jihaaa! Ik dus lekker opgelucht! Ook zag ze dat het baarmoederslijmvlies mooi helder was. Ook heeft ze de Ph waarden gemeten, die was goed (7,5) Geen idee hoor wat een beetje standaard is. Vaak als je Clomid gebruikt worden die waarden anders. In ieder geval hoef ik nu niet meer terug te komen en krijg ik nu 100 mg clomid ipv 50 omdat de cyclus steeds langer ging duren wat typerend is voor Clomidgebruikers. Als ik dus weer ongi wordt moet ik meer Clomid gebruiken en dan weer de 12e cyclusdag terug komen voor eventueel weer een test. 15 augustus moet ik Leendert zijn zwemmertjes wegbrengen, maar we weten al wel in ieder geval dat ze zwemmen!
Ik liep dus met een grote glimlach het ziekenhuis uit!
Van het weekend dus naar Valkenburg geweest. Ik wilde niet weg zo gezellig was het! We hebben 4 dingen bezocht, en dus lang nog niet alles. Dus in de toekomst weer een keer terug!! Het was echt toppie.
Heel verhaal weer! Sorry
Hoi meiden,
Janine: helemaal toppie dat het zo gezellig was in Valkenburg, leuke stad he? En wat super dat er nu wel vooruitgang zat in de eitjes. Ik ga heel hard duimen voor een super-eisprong deze week!!!
Woezeltje: ik had het al gezegd (maar doe het lekker nog een keer :mrgreen: ): mooie buik!!! En veel plezier weer morgen bij de haptonomie (toch? :oops: )
Marjo: wat is dat wachten toch elke keer weer killing he? Ik hoop het echt voor je hoor, dat het nu raak is!!! Sowieso heb je in in ieder geval een hele leuke, spannende week voor de boeg. Maar het zou het wel helemaal afmaken he? Terugkomen van de huwelijksreis en dan een positieve test. Ik duim voor je voor het allermooiste huwelijkscadeau dat er bestaat!!!
Wienie: fijn dat je zo’n lekkere onbezorgde vakantie hebt gehad. Dat doet een mens goed. En hopelijk ook een heel mooi resultaat van de 1e clomidronde. Ik :thumbup: voor je!!!
Wendy: jee, weer een zware operatie voor de deur. Je hebt nog een zware tijd te gaan. Hopelijk sla je je er helemaal goed doorheen en kunnen jullie daarna ook eindelijk echt serieus voor een kindje beginnen. Je hebt ook zo hard gewerkt met het afvallen, echt heel erg knap!!!
Bagheera: Hoe gaat ’ ie? Weer een beetje bekomen van alle emoties? Ik hoop dat je de rest van je zwangerschap lekker onbezorgd door kunt brengen meis!!!
Jippie: hoe gaat ’ ie meis? Nog druk met het huis?
Mouse: met jou ook alles goed?
Hier gaat alles goed. Wel behoorlijk wat bandenpijn de laatste dagen, ik kan goed merken dat alles aan het oprekken is daarbinnen. Maargoed, zolang ik weet dat onze kleine frummel het daarbinnen nog prima naar zijn zin heeft (en dat laat ’ ie regelmatig merken :inlove: ) vind ik het allemaal prima!! Ik ben er ook al helemaal mee vertrouwd dat we een zoontje gaan krijgen, zo geweldig!! Vrijdag alvast wat lieve kleertjes gekocht en gister van mijn schoonzus ook een heel leuk setje gekregen met leuke sportschoentjes erbij. Kortom, helemaal happy!!!
Ik hoop echt van harte dat er hier ook snel weer een paar zwangere dames zullen zijn. Kunnen jullie niet gewoon in 1 x met zijn allen verhuizen naar de mei-mama’s? Dan sluiten Woezel en ik ons daar wel gewoon bij aan :lol: . Ik duim echt heel hard voor jullie allemaal!!!
Liefs Angeltje :-*
Mar22: nee, we willen nog steeds niet weten wat het gaat worden! Ik hoop echt dat we dit vast kunnen houden!!
Janine: geweldig dat er schot zit in de groei van je eitjes!!! Dat er deze week maar een hele mooie mag springen!!! Ik duim voor je! :thumbup:
Fijn dat je zo genoten hebt in Valkenburg!
Angeltje: geniet maar lekker van jullie mannetje!!! :-*
Ik heb vandaag een beetje een rotdag gehad. Ik heb al een hele tijd last van mijn banden vooral 's nachts, vreselijk, ik word steeds weer wakker van de pijn als ik wil draaien. Ik heb wel een voedingskussen die ik gebruik om alles te ondersteunen, maar ik draai veel 's nachts, dus dan moet dat kussen ook steeds meedraaien. Al met al heb kan ik al weinig hebben vanwege de slechte nachtrust.
Vandaag heb ik best veel harde buiken gehad, daar word ik dan ook weer onzeker van, ook al beweegt beebje als een gek! Ik hou het morgen nog even in de gaten en als het morgen weer zo is bel ik toch even de gyn!
Daarnaast ben ik gebeten door ons konijn… aangezien ik al weinig kan hebben nu, heb ik zo hard staan huilen, kon niet stoppen (terwijl het een heel klein sneetje is…). Hormonen… Toch een beetje ongerust gebleven, dus toch even de huisartsenpost gebeld, omdat je meestal een tetanisprik moet halen als je gebeten bent door o.a. een konijn. Dus hup in de auto naar de huisartsenpost. Gelukkig zat mijn eigen ha er, dus dat praatte wel prettig. Ik heb geen prik gehad, omdat ze het risico (ook al is die maar klein) van zo’n prik tijdens de zwangerschap groter vond zijn dan het risico dat ik een bacterie in me zou hebben van de beet, omdat het maar een klein wondje is. (daarnaast zou ik dan toch een DKTP spuit hebben gekregen ipv tetanus, omdat de vloeistof in DKTP minder schadelijk is) Het heeft iig even gebloed en ik heb het afgespoeld onder de kraan, dus op zich voorzorgsmaatregelen genomen. Net nog even in de Badedas gezeten, dus hopelijk heb ik er niets aan over gehouden.
Echt een enoverende dag… pfff… ben er helemaal moe van! Ga lekker op de bank hangen nu. Wat kan zo’n dag aan je vreten zeg… bah :wall:
Liefs Woezeltje
Oja en het leuke nieuws: de babykamer schiet op!!! Het oranje en rode vierkant staan al op de muur, de latten aan de zijkanten van het plafond zijn al wit geschilderd en morgen gaat hubbie sauzen (wit). De vierkanten dekken niet in een keer, maar het ziet er nu al leuk uit!! Zodra het klaar is, zal ik het jullie laten zien!!
Liefs Woezeltje
HA Meiden,
Marjo, nog een paar dagen en dan ben je de bruid!! Balen hè dat wachten (niet op je trouwdag, da’s alleen amar leuk). Ik duim dat jullie stiekem met z’n 3-en trouwen!
Janine, goed nieuws zeg! Fijn dat de smanelevingstest goed was en deze week je ei, ik duim voor je! Ik zit nu ook op 100 mg clomid.
Woezel, mooi buikje! En je kinderkamer klinkt erg leuk, ben benieuwd naar de foto’s!
Angeltje, leuk hè als je al weet wat het wordt, kun je daar met je inkopen al rekening mee houden. Ik vind die stoere kleertjes in kleine maatjes zo schattig!! Brent is nu eindelijk echt uit de babymaten, hij had van het weekend ineens maat 92 nodig.
Wienie, welkom terug van je vakantie. Lekker hoor dat je zo hebt genoten en fijn hè om even helemaal emt andere dingen bezig te zijn.
Wendy, voor jou!!! Wat goed zeg 16 kg eraf!! Bij mij gaat het afvallen ook nog goed, ik zit nu op 9,5 kg eraf. Dus nu mag je starten bij de gyn?
Hier nog weinig nieuws, nog een week ongeveer voor mijn ei. Vrijdag heb ik een bijeenkomst van het ‘project’ in Voorburg en maandag moet ik naar de gyn voor een FM. Zonder de koolhydraten ebn ik 3 kg afgevallen en nu mag ik in ieder geval 's ochtends weer brood, verder wel beperkt koolhydraten.
Mouse
Meiden, bedankt voor jullie lieve en steunende berichten. Doet me goed!
Mouse, helaas dus nog geen starten voor mij. (Lees nog even mijn bericht verder bovenaan deze pagina). Eind oktober buikOK ivm myomen. Het duurt dus nog langer eer we kunnen beginnen.
Marjo, mijn kaak is helemaal geheeld (op wat kraken na). Dat gaat dus allemaal goed. En ik slik inderdaad Metformine ja… Goed onthouden…
Fijn om te lezen dat het met de zwangeren hier zo goed gaat. (aan de buikjes te zien in elk geval… )
Ik ben blij dat ik jullie weer gevonden heb!
Liefs,
WendyD
Hallo meiden,
hier ben ik weer een keer!
woezeltje mooie buik hoor! Balen dat je zo’n last hebt van je banden en harde buiken. Gelukkig gaat het goed met het kindje!
Leuk he zo’n konijn Gelukkig valt de beet mee!
Angeltje wat leuk een zoon! Ik zou het ook willen weten hoor. Soms weet je het zonder echo ook wel he?! mijn schoonzus weet het niet maar iedereen en zij zelf ook gaan uit van een zoon. Ik ging laatst kleertjes voor haar kopen en meed gewoon vanzelf de meisjes kleren grappig he?
Misschien vergissen we ons wel allemaal :oops:
Marr, Ik hoop dat je inmiddels een goede eisprong hebt gehad! Krijg je dit keer geen FM?
Ik wens je een hele fijne dag vrijdag!!! Geniet ervan! En een hele fijne vakantie!
Wendy, jeetje komt er weer een zware operatie aan! Je hebt wat te verduren zeg!
Wat goed dat het afvallen zo goed gaat!
Janine fijn dat je eitjes nu toch groeien! Ik ga voor je duimen!
Ik zit inmiddels weer op dag 14 maar heb nog geen ei gespot op mijn ovulatietesten. Het zijn steeds heel lichte streepjes.
vind het nu toch moeilijk om er op te vertrouwen dat ik een goede cyclus heb hoor! Maar het kan nog hoop dat ik morgen of overmorgen positief test!
Mijn moeder is weer thuis en al een stuk opgeknapt!
Donderdag krijgen we uitslagen en weten we meer!
liefs Egni
Mouse: succes vrijdag meid!!!
Super dat je al 3 kilo bent afgevallen! Wel fijn dat je weer wat brood mag!! Ik zou niet zonder kunnen! :oops:
Hopelijk heb je maandag een positieve fm en groeit er een mooi eitje!!
Wendy: En wij zijn blij dat je weer meeschrijft meid!!
Egni: hopelijk heb je een dezer dagen een vette positieve ovulatietest!! Ik duim echt heel hard voor je! De moed niet opgeven :-* :-* !!
:thumbup: Fijn dat je moeder weer thuis is en wat meer is opgeknapt! Ik hoop dat de uitslagen goed zijn!!!
Vandaag ging het weer een stuk beter met me. Wel nog steeds erg slecht geslapen, maar ja, dat zal er voorlopig wel bijhoren! Harde buiken waren vandaag een stuk minder. Blijbaar heb ik me gister toch wel erg druk gemaakt…
Lieve meiden, ik denk veel aan jullie!! Hopelijk hebben jullie snel heel goed nieuws!!! :-*
Veel liefs en dikke kus,
Woezeltje
Hey meiden,
Eindelijk weer een beetje leven in dit topic!!
Janine: Hehe eindelijk een positieve samenlevingstest!! Logisch dat je met een big smile het ziekenhuis uitkwam! Hopelijk zijn de zaadjes van je hubbie dik in orde!
Angeltje: Vervelend die bandenpijn. Wat een leuk kado’tje van je schoonzusje die sportschoentjes, lief!! Wie weet wordt het wel een echt voetballertje :mrgreen:
En ik teken gelijk voor de mei-mama’s hoor :thumbup:
Woezeltje: Die vervelende hormonen ook! Jij dus ook al zo’n last van bandenpijn, hopelijk wordt het snel minder! Is jullie konijntje weer lief nu? En hoe is het met de beet, valt het mee nu?
Mouse: Wat goed joh al 3 kilo kwijt!! En weer lekker brood eten 's morgens, ik zou ook niet zonder m’n broodje chocopasta kunnen hoor!!
Succes in Voorburg!!
Egni: Fijn dat je moeder weer thuis is en dat de operatie goed is verlopen. Hopelijk is het gauw donderdag voor jullie.
Ik hoop dat je gauw je ei mag spotten zodat je cyclus niet langer gaat worden!!
Wendy: Fijn dat het helemaal oke gaat nu met je kaak!! Heb je geen last van bijwerkingen van metformine??
Jippie: Hoe is het met jou? Druk, druk met alles nog steeds zeker? Hopelijk gaat het goed met je!!
Ik zit hier op de bank met een laptop die we even in bruikleen hebben, relaxt!! Wil ik ook vind super handig :mrgreen:
De kriebeltjes beginnen nu wel te komen hoor voor vrijdag, maar hebben er zo’n zin in!! En dan maandag lekker op honeymoon, kijken er zo naar uit! Hopelijk doet het ons goed. Verder geen nieuws, heb geen idee of ik nu wel of niet al een eisprong heb gehad… Afwachten dus maar, probeer er niet zoveel mee bezig te zijn en dat gaat best goed tot nu toe!
Liefs,
Marjo
Marjo: spannend meid!!! Kan me voorstellen dat je al een beetje kriebeltjes hebt!! Maar het zal geweldig zijn! En daarna lekker genieten van jullie huwelijksreis!!! Heerlijk! :inlove: nomen nu
Goed van je dat je voor je gevoel een beetje afstand hebt genomen van wel of geen eisprong hebben gehad! Je hebt nu natuurlijk ook wel hele leuke dingen aan je hoofd!!! :-*
Vanochtend naar de haptonoom geweest. Was weer erg leerzaam. Beebje vond het “wiegen” van de buik erg leuk! Begon flink te schoppen!
Ook wat oefeningen meegekregen voor de bandenpijn en rugpijn. Ik moet iig op een andere manier opstaan en gaan zitten en eventueel een band om doen.
Bij één oefening reageerde mijn buik weer direct door keihard te worden. Ze vond dat ik erg gevoelig ben voor harde buiken. Kan op zich geen kwaad gaf ze aan, maar wel mezelf ontzien als mijn buik zo reageert bij bepaalde aanrakeningen en volgende week met de gyn bespreken (maar dat was ik toch al van plan!).
Liefs Woezeltje
Hallo weer,
leuk dat er weer veel geschreven is!
Heb vanmorgen weer hard gewerkt al, volgende week komen de kids weer! En nu is het vies weer, dus lekker even achter de pc.
woezeltje, doe maar lekker rustig aan dan, want ahrde buiken lijken me niet fijn! Grappig zeg dat zo’n beebje op zulke dingen reageert!
Leuk klinkt die kamer! Ik ben benieuwd! Ik weet al precies hoe ik d ebabykamer wil en ben nog niet eens zwanger… :oops:
mar, spannend bijna trouwen! Ik merk ook dat het me goed doet om niet zo veel met die eitje sof ongi worden bezig te zijn, daarom ben ik hier ook wat minder, maar het lijkt me beter want was er teveel mee bezig. Komt vanzelf goed hoor!! Wie weet wordt je wel zwanger op je honymoon?!!!
egni fijn dat je moeder weer wat opknapt, hopelijk zijn de uitsalgen guntig. ik duim voor je!
wendy, hopelijk kun je snel geopereerd worden en gaat t allemaal goed!!!
mouse, welk “project” bedoel je precies? wel fijn dat je wel weer brood mag!
janine, leuk he valkenburg? En goed nieuws, kan me voorstellen dat je dara blij om bent. Hopelijk levert t een mooi eitje op!
Zo, hopelijk ben ik niemand vergeten.
Ik ben nog steeds niet ongi. Zit nu op dag 31. Heb gyn gebeld. Ze zeggen dat ik uit moet gaan van een cyclus van 28 dagen en of ik al getest had? …Nee dus, durfde nog niet was bang dta het te vroeg was door misschien wel langere cyclus.
Ik ga morgenochtend testen en daarna moet ik terug bellen. Of ik heb dan nieuws voor hun, anders hebben ze nieuws voor mij hoe lang ik op ongi moet wachten of wat we anders doen. Dus nu vind ik het wel heel spannend worden!!!
Dus ik zoek flink afleiding, wantik vind t allemaal maar vreemd!!!
Tot snel!!!
Liefs, wienie
Wienie: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Spannend meid!!! O, ik duim me suf voor je!!! Ik hoop dat je goed nieuws hebt morgenvroeg!!!
En wat betreft dat je al weet hoe de babykamer eruit gaat zien: dat wist ik ook al heel lang voor ik zwanger werd hoor! Dus schaam je niet!!! Het is gewoon heerlijk om daar al een beetje over te mijmeren… :-*
Liefs Woezeltje
Marjo, ik heb geen bijwerkingen van de Metformine. Maar ik slik het dan ook al ruim een jaar nu. Ik slik 3x 500 mg en dat gaat prima. Ik heb een tijdje 3x 850 mg geslikt en daar was ik hondsberoerd van. (Waardoor ik weer eetbuien kreeg omdat ik me zo rot voelde) Dus dat heb ik heel snel weer teruggeschroefd naar 3x 500 mg. En nu gaat het prima. Dus dat hou ik wel lekker zo voorlopig.
Liefs,
WendyD
Wienie, spannend, ik duim voor je, we kunnen wel weer eens een zwangere gebruiken hier! Met project bedoel ik een gezamenlijk aanpak door gyn, internist en dietist bij aanpak bij vrouwen met overgewicht en een kinderwens, die niet op de natuurlijke wijze zwanger worden.
Woezel, die haptonomie klinkt erg goed zeg. Fijn dat je dan contact hebt met je beebje!
Marjo, nog 2 nachtjes!!! Ik heb oveirgens net als Wendy ook 3x 500 mg metformine, heb ook geen last van bijwerkingen.
Greetz, Mouse
Hey meiden,
Wienie: Heb je al getest?? Ik ben zo benieuwd!! Hoop dat ie positief is!
Wendy: Fijn dat je nu geen last hebt van bijwerkingen met deze dosis Merformine. Mijn gyn heeft het laatst ook eens laten vallen dat ze het zou kunnen bijgeven als clomid alleen niet goed genoeg aanslaat. Misschien een stomme vraag hoor, maar moet je overgewicht hebben om insulineresistent te zijn of maakt dat niks uit? Ik ben zelf aan de lichte kant namelijk en het is niet de bedoeling om af te vallen en dat hoor ik zoveel dat metformine daar juist gunstig voor is… Heb het er niet meer met mn gyn over gehad daarna, maar je hoort het veel he dat vrouwen met PCO insulineresistent zijn dus ben er wel in geinteresseerd…
Mouse: Fijn dat jij ook geen last van bijwerkingen hebt van metformine! Wanneer moet je nu ook alweer naar Voorburg toe? Heel veel succes, hoop echt dat je er wat aan gaat hebben!!
Woezeltje: Fijn te horen dat die haptonomie je zo goed bevalt! Lijkt me heel speciaal als ik dat zo lees. Hopelijk heb je wat aan de oefeningen die je mee hebt gekregen en neemt de bandenpijn en harde buiken gauw af.
O,o,o ik begin de kriebeltjes te krijgen voor morgen nu hoor :inlove:
Maar hebben er zo’n zin in!! Houden het absoluut niet groot, maar gewoon het idee dat we echt getrouwd zijn morgen. Heb net nog even stiekem m’n ring bekeken, kan niet wachten tot ik hem om mag doen :mrgreen:
Liefs,
Marjo
Marjo,
Onwijs veel plezier morgen, geniet ervan meis!
Enneh… wel vertellen hoe het was he?
Lieve Marjo,
Ik hoop dat je morgen eens chitterende dag hebt! Geniet ervan!
Kus Mouse
Marjo: heel veel plezier morgen!! Dat jullie maar een fantastische dag mogen hebben! :-*
Wienie: hoe is het meid???
Liefs Woezeltje
Hoi hoi, fijn dat jullie zo hard geduimd hebben…maar het heeft niet geholpen. Al vroeg getest en was niks. Maar had ik eigenlijk ook niet verwacht, na 1 keer clomid. Was niet eens zo erg teleurgeteld dus maar toen ik daarna gyn ging bellen was ik wel erg boos…teleurgesteld. Ik kreeg namelijk de mededeling of op dag 13 komen voor echo, of wachten tot 5!!! weken overtijd te zijn en dan mocht ik weer bellen. Oh ja, en volgende week nog maar een testje doen zeiden ze, alsof ik dat steeds voor mijn lol doe!
Maar goed, herkent iemand dat? Na clomid weer zo lang moeten wachten? Ik weet dat ik van mezelf geen cylus heb dus was pissig. Maar gelukkig om het lange verhaal kort te maken heb ik heel poeslief en dom gespeeld terug gebeld. Kortom, het is een andere gyn die gewoon antwoord geeft op mijn vraag zonder verder iets te weten en die zegt dat dan. Nu mag ik over anderhalve week naar mijn eigen gyn, heb gewoon gevraagd of ik haar kon spreken en dat kon. Lekker puh.
Dus volgende week nog een keer testen? Zie ik dan wel, maar of t nut heeft? En dan mag ik in ieder geval eerder dan 5 weken terug, kan ik weer al mijn vragen stellen en heb ik niet t idee dat ik weer alleen maar moet wachten zonder enig kans op een ei.
Zo lang verhaal, maar moest ik even kwijt! Nu hoop ik dus dat ik misschien later een ei heb gekregen, dus dat ik te vroeg heb getest, anders hoop ik voor de gyn zelf nog ongi te worden en anders heb ik in ieder geval al snel weer een afspraak staan.
Maar eigenlijk moet ik niet zo zeuren, er zijn er hier genoeg die al veel langer wachten…alle respect voor jullie hoor!!! Ik wordt alleen zo moe van het wachten terwijl ik niet eens kans maak. Dit was de eerste maand dat ik dacht een kansje te maken en ik weet dat het nu misschien ook wel en jaar kan duren, maar na 9 maanden wachten op ongi’s van mezelf die niet kwamen had ik hier zoveel hoop op en nu moest ik dan weer wachten en toen was t even genoeg.
Maar ik vind het zo knap dat jullie dit allemaal zo knap volhouden!!!
En nu ga k boodschapkes doen!
Hele fijne dag morgen Mar, geniet er met volle teugen van!!!
Leifs wienie