Meiden met een lange cyclus-deel 10!

Wienie, balen meis! En wat een toestand dat ze je bij de gyn eerst 5 weken willen laten wachten. Groot gelijk dat je een afspraak bij je eigen gyn hebt gemaakt. Het zou inderdaad nog kunnen zijn dat je te vroeg hebt getest, of nog neit voldoende HCG aanmaakt, maar bij mij was dat nooit eht geval. Ik zou als je niet ongi bent voor je naar de gyn gaat toch nog een keer testen, als het dan weer negatief is kun je dat iig meedelen en als ze primolut of iets dergelijsk wil voorschrijven om ongi op te wekken, moet je toch eerst testen voor de zekerheid.

En wil je je niet verontschuldigen, tuurlijk baal je, da’s logisch. Het is dan wel je 1e ronde clomid, maar daarvoor was je ook al een tijd bezig. Ieder van ons baalt en dat was de eerste ronden echt neit anders dan nu hoor als ik naar mezelf kijk. Wordt alleen ongeduldiger nu.

Mouse

He wat een naar gedoe zeg Wienie :frowning: Sommige assistentes daar zijn ook zo onbegripvol, ik heb ook weleens met dat bijltje gehakt, heel frustrerend! Gelukkig kreeg je de 2e keer een ander aan de lijn die wel meer begrip toont! Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt hoor! En indd elke ronde dat het niet gelukit is is weer een teleurstelling, dus dat het nu voor jou de 1e is maakt het niet minder erg hoor!!

Meiden, bedankt voor jullie gelukswensen trouwens!

Liefs,

Marjo

Lieve Mar,

Een hele fijne dag morgen! Ik hoop dat het een prachtige ceremonie en feest wordt, en dat het weer een beetje meezit. Geniet ervan, dat heb je wel verdiend! Ik hoop dat je voor maandag nog even laat weten hoe het geweest is, maar ik snap het ook als je daar geen tijd voor hebt! Hihihi! :inlove: :wink: Dus als ik je niet meer spreek, dan ook maar een hele fijne huwelijksreis toegewenst! En dat je maar met heel goed nieuws thuis mag komen!

Hele dikke knuf :-* ,

Jippie

Wienie, he wat jammer van de negatieve test :frowning: had het je gegund hoor!

Heb je geen fm gehad bij de clomid dan? zou daar volgende keer om vragen hoor!

Goed van je dat je gewoon terug gebeld hebt naar de gyn. Ik heb afgelopen tijd ook wel geleerd dat ik gewoon moet doorzetten en me niet laten afschepen door de assistentes.

Fijn dat je nu wat eerder bij je eigen gyn terecht kunt! Succes!

Marr, een beetje zenuwen voor morgen!? is gezond hoor had ik ook!

Heb je een mooie jurk?

Ik hoop dat het weer wat beter is morgen bij jou hier lijkt het wel herfst.

Een hele fijne dag morgen!!! :-*

Hier nog geen ei gespot op dag16. vanochtend wel licht positief hoop dus morgen een vette positieve test te hebben!

Liefs Egni

@Mar22 wrote:

Wendy: Fijn dat je nu geen last hebt van bijwerkingen met deze dosis Merformine. Mijn gyn heeft het laatst ook eens laten vallen dat ze het zou kunnen bijgeven als clomid alleen niet goed genoeg aanslaat. Misschien een stomme vraag hoor, maar moet je overgewicht hebben om insulineresistent te zijn of maakt dat niks uit? Ik ben zelf aan de lichte kant namelijk en het is niet de bedoeling om af te vallen en dat hoor ik zoveel dat metformine daar juist gunstig voor is… Heb het er niet meer met mn gyn over gehad daarna, maar je hoort het veel he dat vrouwen met PCO insulineresistent zijn dus ben er wel in geinteresseerd…

Marjo, ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij kun je ook insulineresistent zijn zonder overgewicht. En ik heb zelfs weleens gehoord dat het ook de andere kant op schijnt te werken. Dus juist als je te licht bent. Maar dat weet ik dus ook niet helemaal zeker.
Ja, Metformine kan gunstig zijn om af te vallen, maar daar wordt het zeker niet voor gegeven hoor. Het zou een leuke bijkomstigheid zijn. Maar de Metformine wordt gegeven voor de hulp die het kan bieden bij de ontwikkeling van de eicel en daarbij de eisprong. En in geval van insulineresistentie helpt het dus ook nog eens om het lichaam de insuline beter te laten opnemen en daardoor niet nog meer te laten aanmaken.

Kortom... In jouw geval zou de Metformine zijn om je lichaam beter te laten reageren op de Clomid en daarbij de ontwikkeling van de eicel te helpen en daarbij te zorgen voor een eisprong. Garanties heb je niet, maar als je nu niet reageert op Clomid alleen...

Meid, ik wens je een hele fijne dag morgen!!!! Geniet ervan, want hij is (helaas) zo voorbij...

Veel liefs,
wendyD

Marjo:

Heel veel plezier en een hele fijne dag morgen met heel veel L :inlove: VE en een hoop :lol: :lol: :lol: !!!En geniet van je huwelijksreis hè!!! Wij duimen ondertussen voor je door, dan hoef je daar eventjes niet aan te denken…

(andere meiden, ik kom snel weer meeschrijven hoor, heb het een beetje druk de afgelopen week, druk op het werk, onze kat is ziek enz… Maar ik meld me spoedig weer :mrgreen: )

Veel liefs,

Angeltje

Wat is het hier rustig… :o

Wienie: Balen meid… En ook al is het pas je eerste rond Clomid, het is logisch dat je baalt hoor meid! Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen! Sterkte!!!

Egni: heb je al een positieve ovutest gehad???

Marjo: hoe was je bruiloft meid???

Hopelijk horen we het nog voordat je vertrekt op honeymoon!!!

Hier verder weinig te melden. Hubbie is lekker aan het sauzen op de babykamer, dus ik blijf er maar uit de buurt… Het stinkt zo vreselijk!!! Wel balen dat ik niet kan helpen… :mrgreen: :liar:

Fijn weekend!!

Liefs Woezeltje

He woezeltje,

Nee nog geen echt positieve ovutest maar heb sinds gister ook niet meer kunnen testen. Had maar 1 pakje testen besteld en die waren al weer op! :oops: Ging er namelijk niet van uit dat m’n ei ook wel een later kon komen.

Wel afgelopen dagen nog steeds steken en een opgeblazen gevoel aan 1 kant dus verwacht hem vandaag of morgen toch wel.

Ik moet er ook maar op vertrouwen dat m’n ei netjes springt. Dag 18 is op zich nog netjes toch?

Ga volgende cyclus maar weer tempen.

Marr, hoe was het???

Liefs egni

Hoi meiden,

Ik heb even een vraagje. Ik ben er nog niet aan toe gekomen om jullie verhalen te lezen, maar dat gaat snel komen. Ik ben in juni gestopt met de pil, 25 dg later werd ik ongi, dat was op 7 juli. Na deze datum nog niet weer ongi geworden, maar ook niet zwanger :frowning: Ik zit dus nu op 37dg overtijd… Op zich is dat natuurlijk nog niet zo vreselijk… Maar voordat ik aan de pil was, was ik ook welles 3mnd of zelfs wel een half jaar niet ongi… Toen natuurlijk nog niet bezig om zwanger te worden, dus maakt het niet zoveel uit. Nu ben ik zo bang dat deze trend zich weer voortzet…

Wat raden jullie mij aan? Moet ik gewoon afwachten of hebben jullie tips om de ongi op gang te brengen… Naar de dokter gaan lijkt me nog erg vroeg. Wat is straks wanneer ik wel ongi wordt aan te raden. Temperaturen of ovulatietesten of iets anders?

Het allerbelangrijkste is om me niet zo druk te maken… ik weet’t. Maar dat valt niet mee… Hoop op reactie!

groetjes van een onzeker famke

Hoi Famke,

Welkom hier!

Tja het is nog moeilijk te zeggen hoor. na het stoppen met de pil kan je lichaam een aantal maanden nodig hebben om zijn ritme te vinden. Maar wat jij schrijft dat je met de pil ook wel eens niet ongi werd dat ken ik niet en vind ik ook wel vreemd. Weet je hoe dat komt of niet?

Ik zou nog even een paar maanden geduld hebben en als je ongi word kun je inderdaad gaan tempen dan kun je zien of je wel gewoon een eisprong hebt.

Veel succes!

Egni

He meiden,

Hoe is het met jullie allemaal? Ik wilde even laten weten dat we een topdag gehad hebben vrijdag!! :inlove:

Nu is het officieel m’n hub!!! :mrgreen:

Morgenochtend moet ik om 8.00 bij de gyn zijn, heb vlgs mij wel weer een eisprong gehad alleen wil mn temp niet verder stijgen net zoals vorige ronde :x Denk dus progesteron tekort en hoop dat ik op tijd ben voor progestan!! Dan word ik niet ongi op onze honeymoon!

Dit wordt wel mijn laatste berichtje voor de vakantie, heb morgen geen tijd meer, het is doorpezen want moeten om 10 uur in de auto zitten richting vliegveld!!

Sorry dat ik nu niet op jullie allemaal reageer, ga ik zsm doen als ik terugben. Denk aan jullie allemaal, echt waar!!! Hele dikke kus van mij en tot vlgde week maandag :-*

Liefs, Marjo

Heej Mar,

Ik ben blij dat jullie een mooie huwelijksdag hebben gehad. Na je vakantie willen we uitgebreid verslag, hoor! En misschien een fotootje van je jurk? :wink: Ik hoop dat je wat aan het gynbezoek hebt morgen. Een hele fijne honeymoon toegewenst, geniet ervan en we zien je hier over ruim een week weer!

Groetjes :-*

Jippie

Heeej meiden,

Famke: Welkom, hier! Wat je vraag betreft, je lichaam kan nog even op gang moeten komen na het stoppen met de pil. Vaak duurt het wat langer voordat alles weer wat op regel is. Maar ik snap je angst, het is helaas wel mogelijk dat je die onregelmatigheid blijft houden, als je dat vaker hebt. Maar dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Je zou natuurlijk altijd even naar de huisarts kunnen gaan, als je daar behoefte aan hebt, eens vragen wat die ervan vindt. Maar meestal is het zo dat ze eerst een tijdje willen afwachten hoe het gaat, omdat het ook nog door de pil kan komen. Maar misschien kan de huisarts al wel aangeven hoe lang je moet afwachten en wat de mogelijkheden verder zijn. Ik ben zelf na een halfjaar naar de huisarts gegaan en toen meteen doorverwezen naar de gyn. Sindsdien heb ik Clomid en Menopur gebruikt om een eisprong tot stand te brengen. Ik heb eigenlijk geen tips om de ongi op gang te brengen, je zult helaas moeten afwachten. Je kunt zoiets zelf niet opwekken. Wat je daarna wilt, moet je helemaal zelf beslissen. Je zou kunnen temperaturen/ov-testen kunnen doen, maar in hoeverre wil je op die manier met het zwanger worden bezig zijn? Misschien kun je op die manier wel wat meer duidelijkheid in je cyclus krijgen, maar je zou ook kunnen afwachten. Maar net wat je zelf wilt!

Egni: Heb je inmiddels een positieve ov-test gehad, of heb je niet meer getest? Een eisprong rond dag 18 is prima, hoor! :thumbup:

Hoe gaat het verder met je? Hoe waren de uitslagen van de operatie van je moeder? Hopelijk hebben jullie goed nieuws gehad.

Succes & sterkte met alles, meid! :-

Woezeltje: Is de babykamer al helemaal gesausd? Fotoootjesssss! Ookal is het nog niet af, we zijn wel benieuwd hoor!

Hoe gaat het met je? Heb je veel aan de haptonomische zwangerschapsbegeleiding?

Angeltje: Hoe gaat het met jou? Ook al druk bezig met de baykamer, of nog niet? Ook showen!!!

Hoe gaat het met je kat, ik hoop dat die inmiddels weer beter is. En heb je het nog steeds zo druk?

Wendy: Fijn dat je er ook weer bent, ik had je al gemist! Wat vreselijk balen dat je een buikoperatie moet ondergaan om de myomen en poliep te verwijderen… En altijd hetzelfde met zulk soort dingen, je moet altijd langer dan gepland wachten totdat je aan de beurt bent. :doh: En hoe zal het daarna dan verder gaan qua zwanger worden?

Mouse: Hoestie met jou? Heb je inmiddels alweer een eisprong gespot? Hopelijk is het deze ronde lekker raak, meid! Ik duim voor je! En hoe gaat het met het afvallen?

Wienie: Balen dat je niet zwanger bent (of je moet te vroeg getest hebben). Ik moet zeggen dat ik de werkwijze van jouw gyn heel vreemd vind. Ik vind het sowieso al vreemd dat ze totaal geen controle’s doen, terwijl je voor het eerst Clomid hebt gebruikt. Dus niemand weet nu waar 'ie aan toe is. Heb je nu wel of niet een eisprong gehad? En dan ook nog even zeggen dat je maar 5 weken moet wachten als je overtijd bent? :naughty: Ik vind dat niet kunnen, zo ga je toch niet met mensen om? Maar goed, dat is mijn mening. Gelukkig ben je voor jezelf opgekomen en mag je deze week alsnog langskomen! Zet al je vragen op papier en stel ze allemaal, meid! Ik hoop dat je met een hoop antwoorden thuis zult komen! Succes!

Janine: Fijn dat jullie een goede uitslag van de samenlevingstest hebben gehad! Ze zwemmen gelukkig, nu alleen nog heel erg snel de goede kant op! :angel: En ook nog een eisprong in zicht, hopelijk gaat het gewoon lekker raak zijn! En morgen dus een zaadonderzoek? Heel erg veel succes!

Hier gaat alles goed. We hebben vanochtend het intakegesprek voor IVF gehad. Jammer genoeg moet er nog een keer een zaadonderzoek gedaan worden, ze hadden niet alles getest, alleen het aantal en dus niet de beweeglijkheid na bewerking. Dus nu moeten we nog een keer. :doh: Maar het is in elk geval zeker dat we IVF/ICSI kunnen en mogen doen. Waarschijnlijk gaat het IVF worden. Stel dat we daarmee geen bevruchting hebben, dan kunnen we later nog overstappen op ICSI. Gelukkig mochten we vandaag al wel op de wachtlijst voordat het zaadonderzoek gedaan is. Zoals nu afgesproken is, zijn we in week 6 aan de beurt (eerste week van februari). Dat staat al vast, half december krijg ik nadere instructies, de recepten voor de hormonen, enz. Dus nog wel een paar maanden wachten, maar gelukkig mogen we in de tussentijd gewoon doorgaan met IUI. Eind september, als het huis klaar is, willen we weer verder gaan daarmee. En we blijven toch stiekem hopen dat het nog met IUI gaat lukken, en we de IVF kunnen afzeggen, maar we rekenen er maar niet op. Maar je weet maar nooit, toch?

Succes & sterkte iedereen en tot snel!

Liefs :-

Jippie

Famke: ik denk dat Jippie je vraag heel goed heeft beantwoord! Ik sluit me bij haar aan! Succes meid!

Egni: nou meis, hopelijk heb je je eisprong idd gehad!! En ja, dag 18 is heel erg mooi!! Duim voor je!

Mar22: tot over een weekje, geniet van je honeymoon!!! Hopelijk is het toch een goede eisprong geweest en wordt je niet meer ongi!! :thumbup:

En ik ben het ook wel eens met Jippie… Wij willen foto’s van je jurk!!!

Jippie: spannend meid, al die onderzoeken! Ik hoop ook echt dat jullie geen IVF nodig hebben en dat het in september met IUI alsnog gaat lukken!! Je weet dat ik ontzettend hard voor je duim!! :-

Hoe is het met het huis??? Schiet het al op?

Het gaat verder wel goed met me. Veel last van mijn banden (slaap nog steeds vreselijk slecht…) en last van harde buiken. Geen fijn gevoel… Maar beebje beweegt ontzettend goed, dus dat geeft rust.

Morgen naar de gyn voor de screeningsecho. Ben heel benieuwd!! Ik vraag dan maar meteen hoe het zit met die harde buiken, want ik heb er soms echt heel veel in 1 uur!! Of als ik maar even buk wordt het al hard.

Hopelijk kan ik morgen weer een foto showen…

En ja meiden, de babykamer is helemaal gesausd… Wat het schilderen betreft is het dus af. Nu wachten op de meubeltjes half/eind september. Daarna kunnen we het verder aan gaan kleden en af gaan werken. Zal een foto plaatsen van het schilderwerk (en het wiegje dat straks op onze kamer komt te staan)!

Het schilderij dat in het midden hangt, heeft mijn zusje gemaakt van mozaïek, nadat ik mijn missed abortion heb gehad vorig jaar. Het heeft voor mij dan ook een hele bijzondere betekenis! Vandaar de prominente plaats. Op die manier is ons andere wondertje altijd heel dichtbij ons beebje!

Hopelijk gaat het goed met jullie!!! :-

Liefs Woezeltje

Hoi meiden,

Woezeltje: ik had het je al gezegd, maar doe het lekker nog een keer. Echt heel erg mooi gaat het worden hoor, jullie babykamer!! En prachtig dat het schilderijtje van je zus zo’n mooie plek in de kamer heeft. Heel veel plezier en succes morgen!!!

Jippie: goed dat er vooruitgang zit in de IVF-plannen. Ook ik hoop natuurlijk van harte dat het allemaal niet nodig zal zijn en dat het in de tussentijd gaat lukken, maar het is in ieder geval fijn dat jullie nu vast op de wachtlijst mogen. En hoe gaat het met het huisje? Schiet het al een beetje op?

Mar: super dat jullie zo’n mooie dag hebben gehad vrijdag!!! En ook ik ben erg benieuwd naar een fotootje van je jurk hoor (wat een aagjes hier he? :mrgreen: ). Veel succes morgen in het ziekenhuis en een hele fijne vakantie meis!!!

Famke: ik sluit me ook aan bij Egni hoor. Ik zou het nog even aankijken en als het over een paar maanden nog steeds zo is de dokter eens bellen. Maar hopelijk is dat allemaal niet nodig. Veel succes!!

Egni: dag 18 zou heel netjes zijn voor de eisprong hoor. Ik hoop dat het inmiddels gebeurd is en dat er deze maand een mooi resultaat uit mag komen :thumbup: . Hoe is het met je moeder?

Wienie: ik kan je teleurstelling echt goed begrijpen hoor. Of het nu de 1e ronde is of de 10e, uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde. Je hoeft je daar echt niet voor te verontschuldigen. Ik hoop dat je nog te vroeg was met testen en dat je toch nog een kansje hebt!!

Mouse: hoe is het met jou? Zo’n beetje rond je eisprong geloof ik he? Ik duim weer heel erg hard voor je deze maand!!!

Janine: wat is het stil van jouw kantje. Gaat alles goed? Hopelijk heb je het gewoon gezellig druk :mrgreen: .

Wendy: met jou ook alles goed? En het afvallen, gaat dat ook nog? Echt super hoor, zoveel als dat je al afgevallen bent!! Nogmaals, petje af!!!

Hier gaat ook alles goed. De kat is gelukkig weer helemaal beter. De dierenarts dacht wel dat ie iets van een virusje gehad had, omdat hij toen we er vrijdag waren ook nog wat verhoging had. Maar gelukkig is hij sinds vrijdag/zaterdag weer helemaal in orde!!!

Met het beebje gaat ook alles goed. Hij schopt er regelmatig lekker op los en laat graag weten dat ie er is :inlove: . Van de babykamer zijn helaas nog geen foto’s. Als het goed is worden deze week de muren gestucd, van het weekend of volgend weekend behangen en dan is het wachten op de meubeltjes. Maar zodra er foto’s zijn laat ik ze ook zeker zien hoor :wink: .

Liefs Angeltje

HA meiden,

wienie, hoe gaat ie? al meer duidelijkheid?

Egni al je ei gespot?

Jippie, fijn dat ivf een optie is, maar tuurlijk duimen we dat het niet nodig zal zijn.

Marjo, fijn dat je een heerlijke huwelijksdag hebt gehad, geniet van je honneymoon!

Woezel, ziet er mooi uit het kamertje en wat een mooi schilderij dat je zus heeft gemaakt. Erg bijzonder1

Nou hier een enorme domper vandaag. Ben voor een follikelmeting geweest en nu heb ik een cyste,dus moet direct stoppen met clomid. Volgens de gyn (andere ivm doorverwijzing)gaat het niet lukken met clomid en doet het meer kwaad dan goed. Dit laatste werd dus bevestigd door de cyste. Het is nu maar de vraag of ik deze cyclus een ei zal hebben en hoe lang deze cyclus duurt. Dan kijkoperatie en pas als zeker is dat ik geen verklevingen of andere ’ problemen’ heb, wordt er verder gekeken naar behandelingen. Als er wel verklevingen zijn, dan betekent dat dat alleen ivf nog een optie is. De kans op verklevingen is aanwezig volgens de gyn, omdat mijn menstruatie steeds minder wordt. Het goede nieuws was dat ik wel genoeg eitjes heb. Ik moet wel doorgaan met metformine en afvallen. Daarvoor heb ik afgelopen vrijdag ook nog een ander medicijn gekregen. de metformine zou kunnen helpen omdat ik een teveel aan insuline produceer, wat een eisprong bemoeilijkt en ook de nnesteling. Heb het even helemaal gehad op het moment. Had verwacht een goed groeiende follikel te hebben, en dan dit. PFFFFFFF. Over 6 weken moet ik iig weer terug om te kijken of de cyste is verdwenen. Ik weet het ook niet meer. Ik hoop dat de kijkoperatie snel kan plaatsvinden, sta al wel op de wachtlijst. Dan weten we tenminste iets meer. Sorry is een heel verhaal geworden, maar moest het effe kwijt.

Liefs, Mouse

Heeej Mouse,

Hè meid, wat een tegenslag weer. Het zit je ook niet mee… Logisch dat je het even helemaal gehad hebt! :wall: Je had toch steeds een eisprong met Clomid en zo’n goede progesteronwaarde, dan verwacht je dit niet. Hoe groot is de cyste eigenlijk? Verwachten ze dat die vanzelf weer verdwijnt, of gaan ze die tegelijk met de kijkoperatie verwijderen?

Dus je weet nu ook nog niet hoe het verder zal gaan na de kijkoperatie? Als er verklevingen zijn dan zou het IVF worden? En anders andere hormonen misschien in combinatie met IUI? Jeetje, wordt dan wel heel medisch allemaal. Willen jullie eigenlijk wel zo ver de mm in?

Ik vind het echt ontzettend balen voor je, meid! Ik ken het gevoel, ga je met goede verwachtingen naar het ziekenhuis en dan wordt alles weer de grond ingeslagen… Echt ^%$#! :evil:

Heel veel sterkte en de moed niet opgeven, hoor! Ik denk aan je, en je mag me altijd pb-en als je even je hart wilt luchten!

Groetjes :-

Jippie

Heey meiden!

Tijdje geleden weer, ik schaam me diep… druk met werk… sorry :oops:

Wienie, jeetje meid wat vervelend allemaal! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid heb!

Femke26, welkom hier! Je hebt al wat antwoorden gekregen op je vraag zo te zien. Veel succes!

Marjo, fijne huwelijksreis met een hoop geklus!! :slight_smile:

Jippie, wat duurt het dan nog lang voor je gevoel heh? Maar voor je het weet is het februari. Ik leef met je mee! Heel veel succes met de voortrajecten enzo!!

Woezeltje, hoe was de echo? Balen dat je last heb van kwaaltjes, maar ach, het is voor een goed doel toch? Leuke kamer trouwens!!!

Angeltje, ja ik heb het zoals gewoonlijk weer druk!! Erg he? Fijn dat je de beeb druk voelt bewegen!!

Mouse, balen zeg!! Dikke knuffel!!

Vanmorgen Leendert zijn zwemmertjes weggebracht. Ik hoor pas de uitslag bij de volgende keer dat ik naar de gyn moet en dat is de 12e dag van de nieuwe cyclus. Geen idee wanneer dat is dus we wachten maar af.

Eindelijk na 7 dagen werken, 3 vrij. Van de week is het feest in het naastgelegen dorp. Vanavond treedt Tineke Schouten op, dus als het weer meezit, gaan we daar even naar toe.

Vorige week donderdag met de bewoners naar K3 geweest, was best wel leuk! En die ene heeft al een buik, ik vind het knap dat ze nog op de planken staat. Wel huppelde ze minder dan de andere 2 meiden hoor, maar dat is logisch.

Zaterdagavond is mijn buurvrouw bevallen van een zoon: Jack. Ben gelijk wezen kijken. Heerlijk hoor!!

Dat wassie weer!! Groetjesss!!

Hoi meiden,

Mouse: wat ontzettend balen weer zeg!!! Ik kan me voorstellen dat het het even helemaal gehad hebt. Zoveel onzekerheid en tegenslag. Dus voorlopig is het weer even afwachten geblazen als ik het goed begrijp… Ik hoop toch van harte dat deze cyclus nog een beetje normaal zal verlopen. Is de kans op een zwangerschap deze ronde meteen helemaal verkeken of is er nog hoop?? Ik duim gewoon voor je door hoor. En als je even lekker van je af wilt schrijven, daar zijn we voor hoor!!! Dikke knuffel meis :-* .

Janine: hahaha, weer ouderwets druk als altijd, ik hoor het al :mrgreen: . Veel plezier bij Tineke Schouten!!

Liefs Angeltje

Angeltje: thanks! :-* Fijn dat je je weer goed voelt!!

Mouse: Jeetje meid, wat een rotdag gister!! Ik kan me hele goed voorstellen dat je ontzettend baalt en het even niet meer ziet zitten!! O lieve meid, ik leef echt heel erg met je mee!! Hopelijk verdwijnt de cyste en ben je snel aan de beurt voor de kijkoperatie!! Dat kan maar achter de rug zijn!! Ik denk aan je lieve schat!!! :-*

Janine: hopelijk zijn de zwemmertjes van je hubbie prima in orde!!!

Vandaag de screeningsecho gehad. Alles zag er goed uit! Beebje groeit goed, ligt mooi op schema. Alles zit er op en aan en niets wijst tot nu toe op afwijkingen. Op een bepaald moment draaide beeb het hoofdje naar ons toe, zo mooi!

De gyn vroeg van te voren of we wilden weten wat het werd als ze het kon zien. We hebben voet bij stuk gehouden: nee, we willen het niet weten!

De placenta lag nog steeds voor de baarmoedermond, maar de gyn gaf aan dat ze met 30 weken pas met zekerheid kan zeggen wat dit voor de bevalling gaat betekenen. Het kan nog verschuiven. Met 30 weken krijg ik dus een inwendige echo, zodat ze beter kan zien hoe en wat. Afwachten dus nog even! En hopelijk werkt de placenta mee…

Verder moet ik echt rustiger aan gaan doen van de gyn, vanwege de harde buiken. Het is niet goed dat ik dit zo vaak heb. Meer rust houden dus! Na de vakantie mag ik geen hele dagen meer gaan werken, maar halve dagen tot aan mijn verlof… Ik moet het goed in de gaten houden van haar. Mocht het meer pijn gaan doen of nog erger worden, dan moet ik bellen. Ik ben zoals ze zei, erg gevoelig voor harde buiken.

Hoe is het met de andere meiden??

Liefs Woezeltje