Jippie bedankt voor je uitleg! En je hebt helemaal gelijk, zwanger worden moet ook niet een obsessie worden, maar ja… :oops: soms lukt dat niet zo erg… Eigenlijk schaam ik me nu ook vreselijk… nu na 37 dagen (valt achteraf natuurlijk reuze mee) ongi geworden. Nu denk ik ook, stommerd, maar je toch niet zo druk… Maar ja das achteraf hè…
Mouse, wat een verhaal… vreselijk! Ik hoop voor je dat het toch een keertje goed mag komen! Een vriendin van mijn zus heeft een jongetje en 2jr later een meisje gekregen d.m.v. IFV dus blijf hoop houden ook al valt het op dit moment niet mee, ik leef met je mee meid!
Fijn dat je je beebje hebt gezien Woezeltje en dat alles goed gaat!
Hallooo,
Famke: Ik bedoelde niet dat je obsessief met het zwanger worden bezig bent, hoor! :-* Helemaal niet, ik begrijp je volkomen. Ik heb in precies dezelfde situatie gezeten. Ik bedoelde meer te zeggen dat je voor jezelf moet beslissen of je wilt gaan temperaturen of ovulatietesten wilt gaan doen. Mijn ervaring is dat je er dan erg mee bezig bent. Ik heb zelf nooit getempt, maar wel met ov-testen gewerkt. Ik vond het een heel gedoe, want het mag niet met ochtendurine, het moet elke dag op hetzelfde tijdstip, je mag minimaal 4 uren voordat je de test doet niet plassen (en dan sta je op springen en moet je het nog een tijd inhouden :sick: ) en je mag ook niet teveel drinken, enz. Dus ik vond het best belastend en als het niet hoeft, ga ik niet elke dag die testen doen. Op zich kun je er soms wel veel informatie uit halen, maar ik merkte dat ik er dan de hele dag mee bezig ben, omdat je er toch rekening mee moet houden. En dat staat mij een beetje tegen. Maar dat hoef jij natuurlijk niet te vinden en je kunt het altijd proberen! Dus het was geen verwijt, hoooorrr! Ik ben blij dat je eindelijk ongi geworden bent! Een cyclus van 37 dagen is nog best redelijk, hoor! Ik denk dat het langzamerhand wel weer wat korter gaat worden. Ik zou het even aankijken hoe de volgende cycli zijn en dan kun je altijd nog even bij de huisarts langsgaan, toch? Maar ik vind je helemaal geen stommerd, niet meer dan logisch dat je met vragen zit! Blijf je hier trouwens wel meekletsen? Als je ook in het lijstje op de eerste pagina opgenomen wilt worden, moet je mij even een pb-tje sturen met je gegevens.
Woezeltje: Gefeliciteerd met de goede uitslag van de screeningsecho! :-* Goed van jullie dat jullie voet bij stuk hebben gehouden en niet hebben gekeken wat het wordt! :thumbup: Als wij zwanger zouden zijn, willen we het in eerste instantie ook niet weten. Een verrassing is wel zo leuk. Maar ik kan me ook voorstellen dat je heeeeel nieuwsgierig bent en er al een voorgevoel over hebt. En als je dan even kunt kijken, dan is dat wel verleidelijk. Vervelend dat de placenta nog steeds voor de bm-mond ligt. Als die daar blijft liggen, gaat het toch een keizersnede worden, of niet? Ik hoop voor je dat 'ie nog gaat verschuiven de komende weken. En meid, ga je het wel rustig aandoen? Je eigen gezondheid en die van de beeb zijn het allerbelangrijkste, dus dan maar minder werken en laat je maar lekker verwennen door je hubbie! Hopelijk worden de harde buiken dan snel minder! Trouwens, een heel mooi kamertje is het al geworden! Ik vind het idee van de vlinder op de muur super! En qua kleuren ook helemaal mijn stijl. Dus als je meer foto’s hebt, dan weer showen, hoorrr!
Janine: Alles goed gegaan met het inleveren van de zaadjes? Balen dat je dan zo lang moet wachten op de uitslag! Mag je niet bellen voor de uitslag of eerder een afspraak maken met de gyn? Wel spannend, hoor! Was dit jullie eerste zaadonderzoek? Ik hoop dat de zwemmertjes goed hun best doen!
Mouse: Hoe gaat het nu met je, meid? Gaat het weer een beetje?
Sterkte & een dikke knuffel! :-*
Angeltje: Ik ben blij dat de kat weer helemaal beter is! Gelukkig maar, want er is niks erger dan dat je huisdier ziek is (of je kind natuurlijk, maar die hebben we nog niet…) Dus ook al druk bezig met de babykamer? Als julle behangen hebben, dan willen we fotootjes zien, hoor! Anders gaan we je stalken! :lol:
Hier alles goed. Zijn druk bezig om thuis al vanalles op te ruimen en in te pakken. Ik ben alle kasten bij langs geweest en heb de hele zolder gesorteerd. Een kennis van ons verzamelt spullen voor de rommelmarkt en kleding voor Polen/Roemenië. Vanavond hebben we de auto met allerlei spullen ingeladen en vier zakken kleding. We waren tot aan de nok toe afgeladen met rommel, het mens is zich vast doodgeschrokken toen ze ons aan zag komen. :mrgreen: Maar goed, ze was er erg blij mee en wij nog veel meer, want wij zijn van de troep af! Verder gaan we morgen hier thuis alle schuttingen om de achtertuin heen weghalen. En dan gaan we die het weekend om de achtertuin van het nieuwe huis plaatsen. Alles is nu open en het huis staat al enige tijd leeg, en zo nu en dan worden er dingen gesloopt in de achtertuin door jongelui, dat is niet echt de bedoeling! :? Dus dan alvast de schuttingen maar verhuizen, een tuindeur erin en dan zijn we daar van af, hoop ik. Verder zal de overdracht over ongeveer twee weken zijn, dus dat schiet ook alweer op.
Welterusten allemaal!
Groetjes,
Jippie
Hoi ik ben nieuw op deze topic en hier terecht gekomen dankzij Woezeltje (dankje wel hoor Woezeltje)
Ik zal me even voorstellen
Mijn naam is mandy 30 jaar en ben in januari gestopt met de pil
na januari ben ik pas drie keer ongesteld geweest
- 19 februari
-20 april
-23 mei
Momenteel zit ik op dag 87 van mijn cyclus (als je het nog een cyclus kan noemen)
Naar de huisarts gaan heeft geen zin want die zegt dat hij pas iets doet na een jaar stoppen met de pil dat is dus in Januari
en mijn Gyn doet ook niks omdat hij zegt dat ik af moet vallen en dat het komt door mijn overgewicht …
Ik wordt momenteel met de dag moedelozer en wordt er erg onzeker van …
Goed dat was even mijn verhaal in het kort
Hello ladies,
hoe is t hier? Jullie merken misschien wel dat ik er wat minder ben de laatste tijd. Misschien beetje lullig, en ik ben jullie echt niet vergeten, maar ik wil wat minder met dit hele gebeuren bezig zijn. Dat kost me zonder forum al moeite genoeg, vandaar dat ik mijn “verslaving” een beetje in de hand probeer te houden.
Hoe is t verder met iedereen?
En de zwangeren, gaat t goed? En nog goed nieuws over eitjes en ongi’s?
Ik had een afspraak gemaakt, en nu lijkt t erop dat ik toch ongi ben. Het is helder, dus het zal wel, maar het is erg minimaal. Morgen dus wel weer met clomid beginnen, en de 28e moet ik dan voor een fm. Is t gek dat ik morgen toch eerst nog een testje wil doen? Dat “moest” van de gyn deze week nog eens en het is zo minimaal dat bloed weer, net als voorgaande keren, (maar gelukkig nu wel helder) en ik wil het toch even zeker weten vordat ik die clommid weer neem, want dat is zo’n slecht spul als je evt zwanger bent.
Zo, ander keertje reageer ik weer op iedereen persoonlijk!
Groetjes wienie
Meiden, 1000x sorry dat ik me 4 pagina’s niet heb laten horen. :oops:
Mar22: gefeliciteerd met je huwelijk!
Morgen reageer ik op iedereen persoonlijk. Ik dacht dat ik “geabonneerd” was op dit onderwerp, maar schijnbaar niet dus…
Hier is alles nog goed, gisteren weer een echo gehad en ons meisje groeit goed. Ze is nu ongeveer 28 cm van dr hoofdje tot dr stuitje.
Als jullie willen, dan wil ik wel foto’s plaatsen.
Jippie: heerlijk dat je zo met het huis bezig bent!!! Ik hoop echt dat het straks helemaal is geworden wat jullie willen en dat je je er helemaal thuis gaat voelen!!
En tuurlijk, als ik meer foto’s heb van de kamer plaats ik ze! (maar dat wordt pas september/oktober). :-
Mandy: welkom meid!!! Gezellig als je hier mee gaat schrijven!
Wienie: ik vind het niet gek dat je toch nog even een test doet! Je kunt het maar beter uitsluiten als je niet zwanger bent, toch?
En geeft niets dat je er wat minder bent. Soms is het goed om afstand te nemen! Sterkte meid, we zijn er voor je, als je dat maar weet! :-
Bagheera: :naughty: hahaha, grapje!!! Kan toch dat je eens wat minder komt?
Hier verder alles zijn gangetje (incl. alle pijnklachten). Vandaag rustig aan gedaan. We hebben het geboortekaartje uitgezocht en krijgen volgende week de proefdrukken. Ben benieuwd.
Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! :-*
Liefs Woezeltje
Hoi meiden,
Woezeltje: ik heb al op je gereageerd bij de dec-mama’s :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bagheera: geeft toch niets meis!!!
Wienie: balen meis, dat je nu toch ongi bent!!! En echt niet gek dat je toch nog getest hebt hoor, je wilt niet weten hoe vaak ik dat heb gedaan toen ik nog in de clomid-tijd zat… Sterkte en ik hoop dat deze ronde je meer geluk zal brengen!!
Mandy: Welkom hier. Vervelend hè, al die onzekere gevoelens!!! En zeker als je dan zo botweg door je gyn wordt afgewezen op basis van overgewicht… Natuurlijk kan het een rol spelen, maar het is niet zo dat jij even in je vingers kunt knippen en maar even wat kilo’s afvalt (hoe graag je dat misschien ook zou willen). Ik hoop dat je hier in ieder geval je hart zult kunnen luchten de komende tijd en dat je snel zwanger zult zijn!!
Jippie: pffff, druk, druk, druk met de verhuizing zeg!! Ik hoop dat jullie snel lekker in jullie nieuwe stekkie kunnen trekken en heerlijk kunnen gaan genieten van jullie nieuwe huis!!! En de babykamerfoto’s komen zeker hoor, maar voorlopig is het nog een kale bedoeling. Als het meezit wordt er volgende week behangen en dan kan ik vast wat laten zien :mrgreen:
Mouse, Famke, Egni, Janine, Wendy, hoe is het met jullie?
Mar, ik hoop dat je nog lekker aan het genieten bent van je vakantie!!
Hier gaat alles goed. Wel vanochtend ook weer rosig slijm toen ik moest poepen. Het lijkt er dus toch op dat er een ader gesprongen is en dat dit bij alles waarbij er druk op de buik komt (niesen, vrijen, poepen) wat gaat bloeden. Maandag maar meteen even met de VK bespreken… Maar beebje beweegt verder prima, dus vooralsnog maak ik me geen zorgen!!
Meiden, fijn weekend!!!
Liefs Angeltje
Ben ik nog even…
Ik was mijn pc een beetje aan het ‘opruimen’ en kwam een gedichtje tegen wat ik vorig jaar heb gemaakt. Ik wilde het toch graag even met jullie delen om aan te geven hoe ik me toen voelde en het verschil aan te tonen met hoe het nu is… Ik hoop dat deze droom voor jullie ook allemaal snel mag uitkomen!!!
Al maanden leef jij in onze dromen en gedachten,
En steeds stellen we weer de vraag, hoelang moeten we nog wachten?
Hoelang gaat dit nog duren en hoe ver reikt het geduld?
Wanneer wordt nu ook eens onze grootste droom vervuld?
Pijn en verdriet om iets wat er niet is,
Een brandend verlangen en een gevoel van gemis.
Elke feestdag en kraamvisite voelen we het weer,
Jij bent er nog steeds niet, wat doet dat zeer.
Met het verstrijken van de maanden groeit ook het verdriet,
Wanhoop en angst zijn ons bekend geworden en verlaten ons niet.
De omgeving begrijpt er steeds minder van en weet niet wat te zeggen,
Hoe kunnen zij ook weten hoe dit voelt, het is niet in woorden uit te leggen.
Maar ik heb vertrouwen en geloof in jou, ons lieve ongeboren kind.
Ik weet dat je er zal komen en dat er dan een heel nieuw leven begint.
Er komen nieuwe gevoelens in de plaats voor de pijn en het gemis,
We zullen op je wachten, zo lang als het nog nodig is!!!
Liefs Angeltje
Angeltje: jeetje… de tranen springen in mijn ogen bij het lezen van jou gedicht! Wat ontzettend mooi en ontroerend!!! Echt, ik voel bij het lezen gewoon de pijn… Lieve meid, super dat je dat met ons deelt!!!
En ook ik hoop dat de droom van alle meiden hier heel snel uit mag komen!!! :-*
Liefs Woezeltje
Ha meiden,
Allemaal bedankt voor jullie steun en vragen :-
Angeltje, wat een mooi egdicht, ik moest ook echt even slikken toen ik het net las. Lief dat je het met ons wilt delen, zoiets is toch heel persoonlijk. :-
Woezel, ik hoop dat je pijn klachten toch snel minder worden. Doe je wel rustig aan? Daar kan het ook een beetje aan liggen nl. Leuk dat jullie het geboortekaartje al hebben uitgezocht. Ben er heel benieuwd naar, vind dat altijd erg leuk. Maar we zien hem tzt wel, toch?
Bagheera, geeft toch niks joh, altijd fijn om te horen dat het goed gaat. Fijn dat je zo van je zwangerschap geniet en leuk dat je je beebje weer hebt gezien!
Jippie, Tja, het gaat wel weer hoor. Heb van de week een goede vriendin gebeld voor een Reikibehandeling, dus alle energie is weer op peil. Kreeg enorm op mijn kop omdat ik zo lang gewacht had voor ik erover was begonnen. Verder concentreer ik me nu echt op de kijkoperatie en het afvallen, dat laatste gaat echt supergoed. HEb vandaag een geheel nieuwe garderobe aangeschaf, echt heeeeel vervelend Hoe is het met jullie huis? Al weer verder gevorderd?? En nog maar even voor jullie weer een iui doen, toch?Of vergis ik me nu een maand?
Janine, hoe gaat ie? Zoals gewoonlijk weer druk? EN hoe is het met je hubbie? Is hij nu wel thuis of zit ie weer regelmatig in het buitenland?? Al uitslagf van de zwemmertjes?
Egni, hoe is het?
Famke, dank voor je lieve woorden en inderdaad, uit het verhaal van je vriendin put ik zeker moed!
Mandy, wat ontzettend balen dat je huisarts en gyn zo reageren. Ik ben na het stoppen met de pil niet ongi geworden en moest 6 maanden wachten voor ik werd doorverwezen. Dat vond ik al zo lang. Daarnaast heb ik ook overgewicht, maar mijn gyn begon gelukkig wel de behandeling, al moet ik wel afvallen. Ik doe nu mee aan een project in Voorburg, waarbij gyn, internist en dietist samenwerken om vrouwen emt overgewicht en kinderwens te begeleiden. Daar zitten ook een aantal vrouwen die door de gyn pas behandeld gaan worden als ze zijn afgevallen, maar ze worden wel begeleid bij het afvallen. Wellicht dat zoiets bij jou in de buurt ook aanwezig is. Als je meer info wilt pb me maar!
Wienie, hahaha ik ken het kan alleen m’n kok-verslaving niet genoeg onderdrukken! Maar je hebt wel gelijk, soms lijkt het wel of eht je hele leven beheerst en dat moeten we toch een beetje voorkomen. Ik zou toch ook een test doen hoor, als ik twijfel doe ik toch nog een test voor ik met clomid begin.
Nou hier zijn we weer opgekrabbeld. Mede door de Reiki behandeling en het feit dat ik al zoveel ben afgevallen dat ik gewoon niet meer in mijn kleren pas. Had van de week 3 broeken aangetrokken die allemaal te wijd waren. Heb vandaag geshopt en ben reuze geslaagd. Daarnaast ook mijn kast opgeruimd en gekeken welke kleding nog of weer past. Kwam erg leuke dingen tegen
Kus, Mouse
Lieve Mouse: wat ben ik blij te horen dat je lekker bent opgekrabbeld!!! Echt dat doet me zo goed!! Reiki is idd heerlijk als je je niet happy voelt (maar anders ook hoor!!). En geweldig dat je nu al nieuwe kleding hebt aan moeten schaffen! Je bent een geweldige meid!!! Ik gun het je zo om gelukkig te zijn en lekker in je vel te zitten!! :-*
En tzt zien jullie natuurlijk het geboortekaartje!!
Ik heb me weer een middag achter de rug…
Zoals jullie weten heb ik ontzettend veel last van harde buiken.
Afgelopen nacht deed het gewoon weer zo ontzettend pijn!! Vanmiddag had ik er een paar achter elkaar en toen heb ik ziekenhuis gebeld op advies van mijn zus (ik wilde eerst niet, omdat ik me een aansteller vond…). Daar waren ze heel vriendelijk en ik moest direct langskomen.
Eenmaal daar heeft de arts-assistent een echo gemaakt (alles zag er goed uit, hartje klopte goed, beebje super beweeglijk en voldoende vruchtwater). Daarna heeft ze een inwendige echo gemaakt om de baarmoedermond te bekijken en ook dat zag er gelukkig goed uit: mooi lang en helemaal gesloten. De harde buiken hebben dus gelukkig (nog) geen invloed gehad op verweking van de baarmoedermond! Vervolgens ben ik aan het CTG gelegd en hebben ze 1 uur en 15 minuten gemeten hoeveel harde buiken ik kreeg.
De arts assistente zei daarna dat het veel harde buiken zijn, maar dat het niets hoeft te betekenen. Ik ben waarschijnlijk heel gevoelig voor harde buiken, vooral omdat ik ze allemaal voel (zelfs kleine)! Maar het mag dus eigenlijk geen pijn doen! Nu moet ik dus rust houden en mag geen activiteiten ondernemen. Geen bedrust, maar wel op de bank met boekje e.d. Ik mag voorlopig dus even heel weinig doen. Alleen een beetje in huis rommelen (maar ook niet hevig gaan opruimen en poetsen e.d.) Kijken of op deze manier de buiken minder worden en in ieder geval minder pijnlijk. Mocht het dus niet minder worden binnen een paar weekjes, dan moet ik weer terug.
Ik moet dus op advies van de gyn voorlopig alle activiteiten staken. Zelfs werken (heb nu gelukkig nog 1 weekje vakantie)… Als het minder word, mag ik wel weer dingen gaan doen, maar nu dus even niet!
Dit zal niet meevallen, want ik vind het vreselijk om stil te zitten! Ik wil ook altijd meehelpen, dus kon het net ook al niet aanzien dat hubbie aan het stofzuigen was en mijn zusje aan het stoffen… Maar het moet nu gewoon, beebje is belangrijker! En als ik het niet doe krijg ik dadelijk wel bedrust aan mijn broek!!
Liefs Woezeltje
Hai hai meiden!
Wat een regen he? Athans, hier komt het met bakken uit de hemel zetten!
Woezeltje, fijn dat de screeningsecho goed was! Hopelijk verschuif je placenta nog! Balen zeg dat je rust moet houden! Maar het is voor een goed doel toch?
Jippie, dit was inderdaad de eerste zaadonderzoek. Ik hoor het pas bij de volgende keer bij de gyn (12e dag van de volgende dyclus) maar geen idee wanneer dat dus is. Dus ik denk dat ik even eerder en afspraak maakt. Veel succes met inpakken enzo!!
Mandy, welkom! Meid, hier kan je alles mededelen en je hart luchten!
Bagheera, fijn dat alles goed gaat met jullie meissie!! En je bent alweer lang en breed over de helft! Wat gaat dat snel he?
Angeltje, wat en onwijs mooi gedichtje! Zo voel ik me ook inderdaad, mooit verwoord!
Mouse, mijn hubbie is verlopig nog thuis (gelukkig), hij heeft het er wel weer over om in november te gaan, maar ik zeg dan: zo wordt ik noooooit zwanger. Dus geen idee of dat doorgaat. Gaaf dat het zo goed gaat met afvallen! hoeveel ben je nu afgevallen?
Om 2 uur moet ik weer werken, morgen ook. Heb niet zoveel zin, maar meestal als ik er weer ben valt het wel mee.
Fijne zondag nog!
Dankjullie wel hoor meiden voor het warme welkom Vandaag zit ik op dag 90 en ik moet zeggen dat ik er inmiddels echt een beetje knetter van wordt eerlijk gezegt … Ik heb de vorige keer een cyclus van 62 dagen gehad maar dit is werkelijk het ultimatum bijna 100 dagen Moet zeggen dat ik inmiddels niet echt meer weet wat ik ermee aanmoet en heb iedere keer wel het idee dat ik ongi kan worden buikpijn onderin mijn buik maar daar houd het dan ook mee op
Nou dat was de update van het moment + dat ik waarschijnlijk maar op zoek ga naar een andere gyn 1 die me wel serieus neem maar of dat zin heeft zal tot dan een groot :?: blijven vrees ik
Heey meiden:
onder de (ex)clomid gebruikers onder ons:
Zijn jullie weleens misselijk, ook als je de clomid al weken geleden heb geslikt? Ik ben af en toe misselijk, vooral als ik me inspan! PFfff
Woezeltje: Wat leuk zeg, de geboortekaartjes uitgezocht! Ik liet hubbie er een paar zien die ik van internet gehaald had en we hebben allebei dezelfde smaak :inlove:
Vervelend zijn die harde buiken hè? Ik heb er sinds een paar dagen ook last van…
Angeltje: Vervelend van die ader die gesprongen is, hopelijk blijf je er niet te lang last van houden!
Wat een prachtig gedicht, lief dat je dat met ons wilt delen…
Mouse: Wat goed dat je zoveel bent afgevallen! Bovendien: shoppen met zo’n rede is altijd goed natuurlijk 8)
JanineB: Wat vervelend dat je het pas hoort bij het voglende gyn bezoek, ik zou inderdaad ook even bellen of proberen eerder langs te mogen komen.
Over Clomid: nee ik was er niet extra misselijk door. Ik was en ben zowiezo geregeld misselijk maar het is niet erger geworden door deClomid. Vervelend dat ji jdaar wel misselijk van wordt, kan je daar niks tegen krijgen van de HA?
Mandy: allereerst welkom.
Wat vervelend dat je cyclus steeds langer duurt, daar kun je zo moedeloos van worden… Groot gleijk dat je naar een andere gyn stapt, want zo weet je toch ook niet wanneer je eisprong is?
Sterkte meid!
Hey meiden,
Ik ben terug uit Algarve! Hebben het best leuk gehad op een ding na dan…
Ik ben voor mijn vakantie dus nog bij m’n gyn geweest en ze wilde eerst deze ronde nog eens aankijken. Ik heb vorige week zondag mn eisprong gehad ( op dag 22 dit keer) en ja hoor donderdag tijdens onze vakantie kwam de ongi al weer!! :? Om moedeloos van te worden zo! Deze keer dus weeeeeeeer een luteale fase van maar 4 dagen!!
Zo hebben we geen eerlijke kansen he
Moet nu woensdag weer terugkomen en krijg vanaf nu sowieso elke ronde Pregnyl. Ben vandaag weer met clomid begonnen, moet vanaf nu op dag 5 beginnen steeds… Ik heb er steeds meer de pest in, sorry als ik overkom als een pessimist nu, ik weet dat jullie het ook onwijs moeilijk hebben (gehad) !!! Wil ook graag vrolijk zijn.
Maar ik voel me zo down, op vakantie ging het nog wel maar nu we thuis zijn zit ik er echt even door heen. Ik ben zo bang dat Pregnyl ook niet (goed genoeg) gaat helpen, en dan??! Hebben we uberhaupt wel kansen?
Voel me echt super klote en niks heeft op het moment even zin meer.
Ik lees dat het met sommige van jullie ook niet zo lekker gaat, ik kom morgen wat meer schrijven ben ook kapot van de terugreis, vannacht maar 2 uurtjes geslapen. Maar wilde even laten weten dat ik terugben. Heb echt veel aan jullie gedacht tijdens de vakantie, vind het heel fijn dat er zo’n forum is, heb echt veel aan jullie!!
Voor nu dikke kus :-*
Marjo
Mar22: heel begrijpelijk hoor, dat je je zo voelt. Ik snap heel goed wat je voelt, wij hebben ook steeds weer die teleurstellingen gehad…
Lucht hier lekker je hart en weet: wij begrijpen hoe je je voelt.
Een hele dikke :-* en knuffff
Ha Marjo,
Je bent er weer! Zoals je hebt kunnen lezen, had ik vorige week precies hetzelfde. Ook een enorme dip. Het gaat nou eenmaal emt peiken en dalen en de ene keer kun je beter tegen ‘slecht’ nieuws dan de andere is mijn ervaring. Hoopd at je wel een heerlijke honeymoon hebt gehad! Ontzettend balen dat je zo’n korte lutale fase hebt. Wel fijn dat je deze cyclus met pregnyl mag beginnen, verlengt dat de lutale fase? Ik duim voor je dat het gaat werken. :-*
Janine, ik werd ook niet misselijk van de clomid, wel erg sjacherijnig af en toe. En wat betreft de uitslag, ik zou ook kijken of het niet eerder kan.
Mandy, heb je ge-pbt. Hoop dat je er wat aanhebt.
Hier weinig nieuws.
Groet, Mouse
Dankje wel hoor Mouse
Ik heb het net even doorgelezen en ik hoop dat ze er iets mee kunnen
Janine: misselijkheid had ik eigenlijk geen last van toen ik Clomid slikte… Maar de bijwerkingen kan bij iedereen weer anders zijn!
Mar22: Welkom terug!!! Fijn dat het een leuke vakantie is geweest!!
Wat ik wel erg voor je vind is dat je weer ongi bent geworden met weer zo’n korte luteale fase… Jeetje meis, kan me voorstellen dat je een dip hebt!! En je bent absoluut geen pessimist!!! Het is gewoon zo moeilijk! En het zal steeds met ups en downs gaan! Zoals je zelf al aangeeft: op deze manier heb je geen eerlijke kans om zwanger te raken! Dat is erg genoeg toch?! Lieve meid, ik hoop echt dat het deze ronde beter gaat en dat anders de gyn een behandeling weet die wel aan zal slaan!! Ik duim heel hard voor je en je weet het he: we zijn er voor je!!! :-* en dikke knuffel!!
Hier gaat alles zijn gangetje. Nog steeds bankrust en moet zeggen dat ik vandaag (zo kort als dat nog maar is, dat wel) het idee heb dat het wat beter gaat… Wel wat harde buiken gehad, maar niet zoveel als gister en de dagen daarvoor. Ik hoop dat de bankrust dan eindelijk zoden aan de dijk gaat zetten!
Liefs Woezeltje