Thnx meiden voor jullie berichtjes :-
Mouse: Pff jeetje he meid, heb net even goed je posts gelezen van afgelopen week en dat is niet niks zeg. Kan me goed voorstellen dat je het even niet meer zag zitten. Ik hoop dat er geen verklevingen zijn meis! En wat goed dat je zo lekker gaat met afvallen! Fijn is dat he een nieuwe garderobe mogen aanschaffen. Hopelijk heb je veel aan je reiki behandeling straks, kom denk ik ook even spieken binnenkort in jullie andere topicje, klinkt erg interessant. Hoe gaat het nu met je? Nog steeds een beetje opwaarts? Het klopt echt wat je zegt dat het de ene keer makkelijker te verwerken is dann een andere keer. Deze hele weg is gewoon enorm zwaar. Wanneer weet je of de cycste weg is??
Woezeltje: Dus je moet rust houden nu. Wat balen zeg dat je niet lekker je dingetjes kunt doen en steeds harde buiken hebt. Fijn om te horen dat de echo die gemaakt is helemaal goed was. Maar indd het rusten is voor het goede doel! En je lekker laten vertroetelen nu he door je hub :thumbup: Lekker kalmpjes aan doen nu!!! Je hoeft je niet schuldig te voelen :- Ben ook heel benieuwd naar jullie geboortekaartje tzt
Angeltje: Wat een moooi gedichtje zeg! Echt heel fijn dat je zoiets intiems met ons wilt delen. Heel erg herkenbaar!
Hoe gaat het verder bij jou? Alles goed?
Bagheera: Fijn om jouw naam ook weer te zien hier! Verloopt je zwangerschap voorspoedig?
Janine: Ik ben eigenlijk nooit misselijk tijdens clomid, wel erg draaierig en altijd opvliegers. Misschien is het wat anders!!!
Egni: Hoe gaat het met jou? Jij zit vlgs mij ook weer in de wachtweekjes nu of heb ik het verkeerd?
Jippie: Dus grote opruiming gehouden! Ik had die uitdrukking van die vrouw wel willen zien toen jullie met zoveel aankwamen zetten :mrgreen: Voor het goede doel toch? En jullie zijn er mooi weer vanaf nu!
Ik kan het zo snel niet vinden maar wanneer gaan jullie beginnen aan de volgende IUI? Nu heb je nog even rust ingepland toch? Hoe ben je er verder onder nu? Kun je je aandacht een beetje verzetten met het regelen van alles voor jullie nieuwe huisje? Ik denk veel aan je, heb echt bewondering voor je doorzettingsvermogen (ja het word eentonig sorry ) maar het is echt zo!! Las dat jullie eeste IVF gepland staat voor februari, dat is nog eventje weg dus, natuurlijk blijf je hopen dat het niet nodig is! Ik hoop het ook ontzettend voor jullie :-*
Wanneer moet er nu weer een zaadonderzoek gedaan worden? Raar dat ze niet alles gelijk hebben getest indd.
Wienie: Ik kan echt helemaal in je teleurstelling komen, het is zo balen als je weer ongi word!! Hopelijk deze ronde een goede kans!!
Famke: Welkom hier! Het kan indd even duren voordat je hormonen weer in balans zijn na het stoppen. Maar als je je niet gerust voelt kun je altijd je ha even bellen voor een afspraak. Misschien kun je eerst een kuurtje primolut krijgen om de boel op te schonen en mocht het dan nog niet goed op gang komen een doorverwijzing na een tijdje. Ik werd na 7 maanden doorgestuurd na aandringen van mijn kant. Sterkte!
Mandy: Ook welkom hier! Mijn ha wilde mij ook eerst niet doorverwijzen, ben vorig jaar augustus gestopt met de pil en ik werd helemaal niet meer ongesteld. Ze wilde het eerst 1 jaar aankijken, maar na lang aandringen en 3 bezoekjes mocht ik in maart eindelijk naar de gyn. Het is zo vervelend he als je niet echt begrepen word, het ligt allemaal al zo beladen vind ik… Maar jij bent al onder behandeling van de gyn begrijp ik?
Hoeveel moet je van hem eerst afvallen nu dan? (als je dat wilt vertellen natuurlijk). Heel veel sterkte, hopelijk krijg je gauw meer duidelijkheid want die onzekerheid is indd ‘killing’!
Hoop dat ik nu niemand over geslagen heb!! Met mij gaat het echt zo klote gewoon op het moment, ik heb enorme last van de clomid weer, de hele dag down moet om alles huilen, en ook een beetje heimwee terug naar Portugal
Het gaat hopelijk gauw weer over, morgen moet ik om 8.00 weer naar de gyn en het schijnt dus dat ze met Pregnyl de luteale fase kunnen verlengen, clomid zonder pregnyl is nu echt van de baan en als dat ook niet voldoende is weet ik eigenlijk niet was ze nog kunen doen. Misschien progestan bijgeven?? Ik zal het morgen eens goed overleggen en laat het wel even weten!
Liefs,
Marjo
Hoi meiden,
Mar: potverdorie meis!! Dat het hele ‘zwanger-worden-gebeuren’ dan toch weer zo’n stempel op je vakantie moet drukken. Echt onwijs klte!!!
Ik kan me goed voorstellen dat je je nu erg down voelt, je hebt alweer geen eerlijke kans gehad. Lieve meid, probeer er toch vertrouwen in te houden hè. Misschien is de pregnyl net dat zetje extra wat je nodig hebt. Ik ga er heel hard voor duimen!!! Dikke knuffel :-
Woezeltje: fijn dat de bankrust toch al wat effect heeft, dat is een goed teken!!! Ik zie je morgen :mrgreen:
Janine: ik was wel eens misselijk tijdens de clomiddagen, maar daarna was het ook wel meteen over moet ik zeggen… Ik zou het gewoon eens aan je gyn vragen.
Mandy: als je het gevoel hebt niet serieus genomen te worden door je gyn, kan ik je zeker aanraden om een andere te zoeken. Wij hebben onze eerste gyn-maanden ook doorgebracht met een gyn/ziekenhuis wat ons totaal niet lag. Vreselijk was dat. We zijn overgestapt en het was werkelijk een wereld van verschil in het andere ziekenhuis. Gewoon doen dus hoor, het is belangrijk dat je je bij je gyn op je gemak voelt en het idee hebt dat er wat gebeurt!!!
Bagheera: rot hè, die harde buiken? Ik wil echt niet klagen hoor, maar af en toe doet het best zeer…
Met mij gaat het op zich goed. Maandag naar de VK geweest en in principe was alles prima (bloeddruk, ijzerwaarde, groei baarmoeder, hartje van frummel). Ook het rosige slijmverlies vond ze niet zorgelijk omdat het zo gerelateerd was aan bepaalde acties waarbij er druk op de buik komt. Omdat alles nu zo goed doorbloed is daar, hoef ik me volgens haar echt geen zorgen te maken. Alleen het feit dat ik al zo veel last van harde buiken heb vond ze niet in orde. 8 keer op een dag een harde buik is vrij normaal in deze fase van de zwangerschap, maar 8 keer in een uur absoluut niet!! Ze heeft me echt aangeraden op mijn werk aan te kaarten het rustiger aan te gaan doen, daar dat waarschijnliojk toch de hoofdoorzaak is. Het is zo druk geweest de laatste maanden… Maar goed, momenteel is mijn manager net 3 weken met vakantie, dus ik zit er behoorlijk mee in mijn maag hoe ik dit ga aanpakken…
Liefs Angeltje
Hoi Angeltje
Ja ik ga inderdaad op zoek naar een andere gyn maar ze doen toch niks voordat het jaar voorbij is dus of dit op dit moment zin heeft om te doen weet ik ook niet eerlijk gezegt .
Ik ken ook niet zoveel ziekenhuizen hier in de buurt (deurne) dus dat is ook wel moeilijk + dat het op de scooter te doen moet zijn …
Hey meiden,
Jeetje wat een verhalen allemaal weer en helaas niet allemaal even positief!
Woezeltje wat vervelend dat je helemaal niks meer mag! Als je zo de verdere zwangerschap door moet is zeker geen pretje maar alles voor het kindje. Gelukkig voel je je iets beter als je rust houdt!
Denk maar even lekker alleen aan jezelf en het kindje hoor!
Angeltje jij ook al harde buiken?! Jullie gaan wel gelijk op zeg
Vind het voor jou ook heel vervelend. Hoop dat het snel beter gaat.
Doe rustig aan en zorg goed voor jezelf en de kleine!
Bagheera ook jij rustig aan hoor!!!
Marr, jeetje wat is dit balen zeg en dan nog wel op vakantie! Kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zit nu!
Ik hoop zo dat de pregnyl je luteale fase gaat verlengen :thumbup:
Kop op!
Schrijf het maar lekker van je af hoor!
Knuffel van mij!
Ik zit inderdaad weer in de wachtweekjes dwz met de cyclus van afgelopen twee maanden moet ik morgen ongi worden maar ga ervan uit dat ik mijn ei deze maand iets later heb gehad dus denk van het weekend.
Voel me weer het zelfde als de andere keren voor ik ongi werd.
Voor de zwangeren: voelde jullie je nou echt anders toen je zwanger was?
Ik heb namelijk altijd van die standaard kwaaltjes: eerst zere tepels, dan zere rechter borst, vette haren, pukkels en dan ongi.
Ben nu ook wel erg moe maar dat kan net zo goed PMS zijn!
Jullie horen het wel weer!
Liefs Egni
Hoi Egni: ja, dat is idd het lastige. De kwalen van PMS zijn zo gelijk aan zwangerschapskwalen. Dus als je ok maar iets denkt te voelen begint de hoop meteen te groeien…
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk al heel snel na de bevruchting het gevoel had dat het deze keer ‘anders’ voelde. Niet zozeer door specifieke zwangerschapskwaaltjes, maar gewoon een gevoel (lekker vaag hè ). Natuurlijk wist ik niets zeker en durfde ik ook niet aan dat gevoel toe te geven, maar gelukkig bleek het zo te zijn… Wat ik wel had (en met PMS nooit gehad had) was dat mijn onderbuik keihard was vanaf ongeveer een week na de bevruchting.
Meis, ik ga heel hard voor je duimen. Ik hoop zooooooooooo dat het dit keer raak is!!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Angeltje
O Egni, ik hoop het zo voor jullie
Het is je gegund meis!!!
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of je nu echt kunt voelen dat je zwanger bent. Las hier laatst een berichtje van iemand die het merkte tijdens de bevruchting, dat lijkt me dan wel weer erg sterk, maar ja ik heb er helaas geen ervaring mee
Angeltje: Voor jezelf kiezen hoor nu! Lekker rustiger aan gaan doen als de vk het zegt. Vervelend dat jij ook zo’n last hebt van harde buiken. Heeft je manager ook een vervanger waar je eerst alles mee door kunt spreken?
Sterkte!
Net weer bij de gyn geweest. Vlgs haar moet het lukken om de luteale fase te verlengen met Pregnyl. Eerst 500 eenheden en als dat niet genoeg is de vlgde cyclus verhogen plus bijspuiten 6 en 9 dagen na de eisprong of progestan tabletjes vaginaal inbrengen. Maar eerst wil ze de dosering zo laag mogelijk houden omdat ik wel steeds goede eisprongen heb… Nu twijfel ik alleen of het 500 of 5000 was, maar moet dinsdag weer heen voor een meting… Hopelijk nu eens een normale cyclus!!!
Liefs,
Marjo
Heey meiden!
Had een paar dagen geen internet, ik had lopen klojen met de verbindingen!
Ik lees vrijdag bij… geen tijd weer heh? hihi
Egni: nou ik wist absoluut niet dat ik zwanger was in de maand dat ik zwanger ben geraakt. Ik had dezelfde erge buikpijn als altijd en verder helemaal geen kwaaltjes die op zwangerschap zouden wijzen! Ik had dus alleen de kwaal die ik altijd had als ik ongesteld moest worden. Wist pas dat ik zwanger was toen ik een test deed op mijn NOD en was hevig verbaasd!
Duim voor je!!! :thumbup: :thumbup:
Marjo: nou meis, ik hoop ook echt dat je luteale fase nu lang genoeg is!!! Duim heel hard voor je deze ronde! :thumbup: :thumbup:
Hier alles zijn gangetje. Afgelopen nacht de hele nacht niet geslapen, en nu echt de hele nacht niet… misschien totaal 1 uurtje… Pfff… vreselijk. Vandaag overdag ging het goed met mijn buik (wel regelmatig harde buiken, maar niet zoveel als normaal), maar nu voel ik me niet helemaal happy. Hopelijk helpt het weer even dat ik op de bank lig…
Maar maakt niet uit, heb het er echt wel voor over!
Angeltje en ik hebben elkaar vandaag voor het eerst in het echie ontmoet! Was spannend hoor (zal ik daarvan de hele nacht niet hebben geslapen??? :mrgreen: )! We hebben elkaar hier bij dit topic ontmoet en mailen iedere dag en bellen zo nu en dan, maar ontmoeten is dan toch weer wat anders. Maar ik vond het super geslaagd!!! Het was echt gezellig en we hebben lekker zitten kletsen. Het klikte m.i. echt. Hopelijk denkt Angeltje er hetzelfde over… :mrgreen:
Dus meiden… zo kan het ook lopen!!!
Liefs Woezeltje
Hallo meiden!
Wil even met jullie delen dat ik vandaag tante ben geworden!!! Mijn schoonzus is vanmiddag bevallen.
We waren er allemaal haast van overtuigd dat het een jongen zou zijn maar tegendeel bleek waar.
Ze heet Joy Vlinder en alles is goed met haar!
We gaan straks heel even kijken.
egni
Egni: GEFELICITEERD!!! Wat ontzettend leuk!!! En geweldig dat iedereen denkt dat het een jongen wordt en dat het uiteindelijk toch een meid blijkt te zijn!!! Veel kijk plezier straks!!!
Liefs Woezeltje
Nou… ben vanmiddag weer in het zh geweest… Afgelopen nacht was weer vreselijk, zoveel buikpijn, harde buiken, gewoon niet fijn, dacht echt dat mijn buik ontplofte!! Dus maar weer zh gebeld. Alles is nog steeds goed. Ook de uitgebreide urine controle gaf niets verontrustends aan. Gelukkig… Ik moet nu wel even wat vaker komen voor controle om alles in de gaten te houden. Volgende week donderdag heb ik weer een extra controle. Want het is nog steeds niet goed dat ik dit zoveel heb.
Het rustig aan doen blijft van kracht. Niets sjouwen, niet te lang en ver lopen, niet sporten, niet winkelen ( :wall: :mrgreen: ) enz. Wat het werken betreft moet ik zelf kijken wat goed voelt. Iig halve dagen en gaat dat niet dan bijv om de dag een halve dag werken en dus tussendoor een dag rust. Maandag maar even bespreken op het werk. Ik moet iig heel goed mezelf in de gaten houden en als het blijft of erger wordt bellen! Al met al is het actief zijn er wel vanaf. Rust is nu het sleutelwoord. Ik moest echt aan mezelf en de baby denken zei de arts en verder nergens aan. Wel fijn dat een arts dat even zegt, dat voelt dan toch goed… en is voor mij makkelijker te accepteren!
Liefs Woezeltje
Egni van harte gefeliciteerd meis!! Wat een mooie originele naam ook! Ben je nu voor het eerst tante geworden? Veel plezier op kraamvisite!
Woezeltje: Wat fijn dat er niks verontrustends gevonden is, maar toch erg naar zeg dat je zo’n last hebt van harde buiken steeds. En de dok heeft helemaal gelijk, jij bent nu het belangrijkste!! Lekker met de beentjes omhoog en laat je hub je maar lekker vertroetelen :mrgreen:
Kalm aan doen he meis!!
Liefs,
Marjo
Mar22: ja alles loopt goed, behalve dan de harde buiken en buikpijn. Het kan zij ndat de kuur tegne de blaasontsteking niet goed gewerkt heeft, dus moet morgen even opnieuw laten onderzoeken.
Fijn dat Pregnyl kan helpen!
Toen ik eindelijk zwanger bleek te zijn heb ik zo vroeg mogelijk gebeld naar moeders voor moeders zodat ik op tijd kon beginnen met “opvangen.” Ik hield speciaal op als ik naar huis wilde gaan, zodat ik zelfs dat nog thuis in de groene fles kon doen
Ik hoop en blijf hopen dat iedereen die het kan, dat ook doet. 8)
Angeltje: Ik kan wel tegen je zeggen dat je rustig aan moet doen, maar ik kan het zelf ( ook) niet hoor!
Ik heb er moeite mee als mensen mij dingen uit mijn handen nemen omdat ik zwanger ben, maar ik laat het nu wel vaker toe, hoe moeilijk ik dat ook vind :oops:
Mandy: vervelend hoor, dat je dit jaa rniet geholpen wordt. Ik hoop dat je snel een andere gyn in de buurt vindt!
Egni: ik heb altijd van die vage kwaaltjes voordat ik ongi word gehad. Dus ik merkte er niks van dat ik zwanger was. De gyn had zelfs na de samnelevingstest tegen mij gezegd dat van mijn BM het slijm te weinig en te dik was om iets door te laten…
Ik zou een onderzoek krijgen met contrastvloeistof om te kijken of alles goed was gebleven na de kijkoperatie, ze hebben toen endometriose weg gehaald en verklevingen.
Dus ik had de hoop voor die maand al opgegeven en bereidde me met angst en beven op dat onderzoek voor.
En tja, toen bleek het dus wel “raak” te zijn.
Maar je wilt niet weten hoeveel testen ik al gedaan heb die allemaal niet de uitslag gaven die ik wilde…
Nog gefeliciteerd da tje tante bent geworden.
Ik hoop echt dat het bij jullie allemaal binnenkort lukt hoor meiden! :-* voor iedereen!
Woezeltje: van 1 kant fijn dat er niks gevonden is, maar aan de andere kant wel vervelend dat je die harde buiken steeds hebt. Knuffff voor jou en :-*
Hoi meiden,
Bagheera: ik weet dat ik het rustiger aan moet doen en ik doe daar ook echt mijn best voor. Het beebje in mijn buik is echt het allerbelangrijkst voor me. Maar ik vind het af en toe zo moeilijk mijn grenzen te bepalen. Dan denk ik na het stofzuigen, het lukt ook nog wel om even te dweilen. Vervolgens zit ik dan weer heel de avond met rugpijn op de bank :wall: . Als ons knulletje ook zo eigenwijs is, staat ons nog heel wat te wachten :shock: . Is het bij jou al wat beter met de harde buiken?
Woezeltje: ik heb je net weer uitgebreid gemaild :mrgreen: . Ik vraag me echt wel eens af hoeveel we al niet afgekletst hebben… En m.b.t. tot onze ontmoeting, ik vond het ook superleuk en gezellig!!! Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Egni: van harte gefeliciteerd, wat leuk!! Ik hoop dat het niet al te moeilijk voor je is (ookal gun je het anderen van harte).
Janine: weer even druk als altijd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mar: fijn dat gyn er vertrouwen in heeft. Ik hoop echt dat deze ronde je meer geluk zal brengen en dat het niet al teveel rompslomp geeft met alle injecties enzo. Ik duim voor je meis!!
Jippie: hoe is het met jullie huis, bijna klaar?? Als je foto’s hebt, ben erg benieuwd hoor :mrgreen:
Mouse: met jou ook alles goed?
Hier gaat het goed. Wel veel last van mijn rug, het begint nu ook al bij het zitten op mijn bureaustoel op het werk. Dus morgen gaat er een kussentje mee naar het werk :mrgreen: . Verder is alles prima met mij en de kleine spruit.
Liefs Angeltje
Egni, gefeliciteerd! Leuk hè om tante te zijn. En wat een mooie naam. Hoe is het bij jou? Al tekenen?
Woezel, lieve meis doe echt rustig aan hoor! Wel fijn dat alles in ieder geval goed is en probeer te voorkomen dat je echt volledige bedrust krijgt voorgeschreven. Alhoewel je dan natuurlijk wel de hele dag kunt kokken en je kan natuurlijk ook op internet shoppen
Angeltje, ook voor jou niet te veel doen hoor. Ik had bij Brent last van bekkeninstabiliteit en dat merk je ook pas een uur of zo later, dus dan had ik een middag lopen shoppen en had ik 's avonds ontzettend pijn.
Bagheera, jij ook al zoveel harde buiken, zijn jullei toevallig een stelletje stresskipjes? Maar fijn dat alles behalve de harde buiken goed gaat. Ik zag dat jij een kijkoperatie hebt gehad. Hoe vond je dat viel het mee of tegen? Ik zit er enorm tegen aan te hikken en hoor graag van iemand die het heeft ondergaan hoe het was.
Janine, heb je je man al verboden weer naar het buitenland te gaan?
Marjo, ik duim voor je dat de pregnyl helpt en je lutale fase verlengd
Mandy, hoe gaat ie? lukt het met het vinden van een andere gyn?
Femke, hoe is het met jou?
Jippie, waar zit je??? Druk met jullie huis? Zijn er al foto’s? BEn helemaal niet nieuwsgierig :mrgreen:
Wij hebben vandaag een voorbereidingsavond gehad voor de doop van Brendan. Hebben uiteindelijk toch besloten hem te gaan dopen. Volgende week zondag is het zo ver. Vanavond was wel interessant, ging over geloofsbeleving en waarom je wilde dopen. ik vind dat altijd interessante onderwerpen om met anderen van gedachten over te wisselen. Verder niet veel te melden. Zit nog in de wachtdagen.
Groet, Mouse
Ik moet eerst naar de ha om een verwijsbrief te vragen en dan ga ik waarschijnlijk naar een Gyn in een andere stad want ik wil gewoon helemaal van ziekenhuis switchen maar ik moet niet te ver want ik moet zoiezo bij een eventuele zwangerschap in het ziekenhuis bevallen .En dan moet ik natuurlijk niet te ver moeten rijden (nou mijn man dan)
Ik zit vandaag op dag 95 :shock: van mijn cyclus en ik moet zeggen dat ik dit niet eerder heb gehad zo’n cyclus
Thanks, lieve meiden, voor jullie lieve woorden!!!
Ik doe ook echt rustig aan, beebje is me te lief en daar heb ik alles, maar dan ook alles voor over!
Ik heb vandaag wel een rolstoel gehaald bij de Thuiszorg, zodat ik toch zo nu en dan even wat langer er op uit kan. Dus echt puur en alleen voor de lange afstanden (keer naar de stad, dierentuin, lekker lange wandeling e.d.). Verder gebruik ik dat ding echt niet, want ik wil wel blijven bewegen. Maar op deze manier kan ik tenminste nog eens echt weg zonder me te veel te belasten en me zorgen te moeten maken om beebje!
Mandy: succes meid, het valt allemaal niet mee! Hopelijk heb je snel een verwijzing!
Mouse: wat grappig dat je nu toch nog beslist om Brendan te laten dopen! Mag ik vragen waarom jullie dat vlak na de geboorte niet hebben gedaan? (hoef je geen antwoord op te geven hoor, als je het te privé vind!!). Wij laten ons kindje namelijk ook dopen.
Hoe gaat het verder met je?
Lieve meiden, fijne dag verder!!!
Liefs Woezeltje
Hoi meiden,
Gisteravond even naar mijn nieuwe nichtje geweest. Ben inderdaad voor het eerst tante geworden.
Het is echt een super mooi kindje. ze was al helemaal aan het kijken en duimen :inlove:
Ik moet zeggen dat ik het er op dat moment echt niet moelijk mee had.
Vanochtend kwam wel even het dubbele gevoel toen bleek dat ik ongi was geworden
Had het zo mooi gevonden om nu te kunnen zeggen dat ze er een neefje of nichtje bij kreeg.
Heb er dit keer ook behoorlijk last van. Helaas is mijn mannetje er het hele weekend niet dus moet ik het alleen verwerken. nou ja het ergste is alweer voorbij hoor heb vanochtend even een traantje gelaten.
Goh wat klink ik weer zielig haha.
Ga nu even eten maar reageer snel op jullie verhalen!
Liefs Egni
Egni: Ik vind het zo vervelend dat je weer ongi geworden bent. Alweer een nieuwe ronde :x Voel ontzettend met je mee Wat een contrast dan he, de vreugde om een nieuw leventje en tegelijkertijd weer die harde confrontatie… Fijn dat je toch hebt kunnen genieten van je kersverse nichtje! Ik vind het heel moeilijk om te zeggen, maar bij de kinderen van mijn schoonzusje heb ik het soms erg moeilijk. Dan zijn we op visite en zie ik hun als zo’n hecht gezinnetje met kleine lieve kindjes dat ik vaak traantjes krijg als we naar huis rijden. En ik gun het ze echt zo, het zijn super lieve mensen, alleen dan komen wij thuis in een ‘leeg’ huis en zo voel ik me dan ook.
Waar is je hubbie heen als ik vragen mag? Komt ie wel snel weer terug?het is niet fijn om alleen te zitten als je zo verdrietig bent! je mag me altijd een pb’t je sturen he, of mailen dat weet je! Sterkte :-*
Bagheera: Wat naar van die harde buiken en buikpijn steeds, maar fijn dat verder alles goed gaat! En wat goed dat je gelijk hebt aangemeld voor MvM! Ik ga dat ook zeker doen als ik zwanger mag worden, het is zo fijn dat er zoveel vrouwen zijn die zich hiervoor inzetten! Ik weet dat ze hier niet komen, omdat wij in een buitendorp wonen, maar ik ga er gerust 10 km. voor om rijden! Helemaal nu ik zelf die hormonen zo hard nodig ga hebben, het is niet iets vanzelfsprekends! Goed van je hoor!
Wanneer weet je zeker of je blaasontsteking over is dan? Jij ook rustig aan doen he! Dat je maar een gezond beebje op de wereld mag zetten strakjes!
Mouse: Ik vind het ook leuk dat jullie hem alsnog laat dopen, ben net als Woezeltje ook wel benieuwd waarom nu pas. Dat is geen verwijt hoor, helemaal niet zelfs, gewoon gezonde nieuwschierigheid! Maar je hoeft er geen antwoord op te geven natuurlijk!! Wanneer wordt hij precies gedoopt? En hoe lang moet je nog op het wachtbankje nu? Ik denk aan je en duim me suf!!
Mandy: Hopelijk heb je gauw je verwijsbrief in handen en vind je een ziekenhuis waar je je wel thuis voelt!
Woezeltje: Goed dat je een rolstoel hebt geregeld zeg! Dan kun je tenminste toch nog even uit huis en spaar je jullie beebje waar het maar kan! Ik kan me voorstellen dat de muren tegen je zullen opkomen op sommige momenten hoor. Je wilt het allerbeste voor jullie kindje alleen je weet zelf niet meer wat je moet doen van verveling lijkt me. Dus een goed alternatief voor lange afstanden!
Angeltje: Jij ook rustig aan blijven doen nu he! En neem maar fijn een kussentje mee naar je werk!! Hoeveel uur werk je per week nu?
Hier slaat de twijfel een beetje toe. Zit vandaag op cd 9 en tevens de laatste clomid dag (thank god :roll: ) Maar nu lees ik overal dat 5000 eenheden Pregnyl de luteale fase met maximaal een week kan verlengen en dat is voor mij dus te kort. Moet dinsdag weer naar mijn gyn, maar dit keer moet ik alleen en klap dan vaak helemaal dicht omdat ik niet voor eigen dokter wil gaan spelen, maar wil ook mijn twijfels kunnen uitspreken. Ben zo bang dat dit nu weer een verloren maand gaat worden…
Ik weet nu niet wat te doen en voel me zo onzeker. Ben al bang dat als ik eindelijk zwanger mag raken dat ik een miskraam ga krijgen doordat ik niet uit mezelf progesteron aanmaak. Heb er gewoon totaal geen vertrouwen meer in op het moment :oops:
Liefs,
Marjo
Hai hai meiden!!
Thanks voor de antwoorden die ik van jullie kreeg over misselijk zijn met clomidgebruik.
Marjo, fijn dat je een leuke vakantie heb gehad! Alleen weer balen van het andere zeg!!! Ik kan me inderdaad voorstellen dat je er zo moedeloos van wordt! Wat een toestand zeg he, met al die medicijnen! Dikke knuffel!
Woezeltje, vervelend hoor harde buiken! Misschien een hele rare vraag: maar wat houdt dat nou precies in?? Ook jij een dikke knuffel!
Angeltje, fijn dat alles goed gaat met de beeb! Alleen jammer dat jij ook last heb van harde buiken! Hopelijk spreek je snel je leidinggevende zodat je een regeling kan treffen!
Egni, gefeliciteerd met het tante-schap! Leuk hoor!!
Mouse, leuk dat je Brent laten dopen!! Gefeliciteerd!! (of hoe moet je iemand geluk wensen als diegeen zijn kind laat dopen???)
Ik las dat Woezeltje en Angeltje elkaar ontmoet hadden! Misschien is het leuk om eens een ‘grotere’ ontmoeting te doen?? Ik hoor de reacties wel!!
Afgelopen week weer lekker druk gehad! Gewerkt en weer een uitje geboekt naar Euro Disney!! Met de bewoners!! We gaan 17 november dus dat wordt gezellig in de kerstperiode!
Verder hebben wij de gehele week internet afgestruind voor een vakantie naar de zon! En we hebben wat gevonden!!
14 september gaan we voor 11 dagen naar Kos, lekker in een all inclusive hotel!! oooo kan niet wachten dus!!
Verder zit ik nu op dag 45, de vorige cyclus was 41 dagen. Ik ben nog wel met vlagen misselijk, maar ik hou me daar niet aan vast, ik bedoel, dat het een zwangerschapskwaal is, denk ik er maar niet al te veel bij na bij dat misselijk zijn!
Meiden, fijn weekend!!!