Meiden met een lange cyclus-deel 10!

Jeetje Janine, je maakt het wel erg spannend meid!! Heb je deze ronde nu ook fm’s gehad dan? Ik kan het me namelijk zo niet herinneren. Maar die misselijkheid had je die vorige rondes ook? Hoop van niet natuurlijk hihi! Wanneer ga je testen???

Hopelijk zitten jullie lekker met zn drieen in het vliegtuig richting Kos straks, dat zou was zijn zeg!

Ik lees nu net pas dat Angeltje en Woezeltje gemeet hebben, wat leuk!! En hoe was het dames, wat hebben jullie gedaan? Ben ook niet nieuwschierig hoor :mrgreen:

Lijkt mij ook wel erg leuk (ook wel spannend moet ik zeggen) om jullie eens in het echt te ontmoeten. Dus ik ben er wel voor in!!

Nou gisteren gelukkig de laatste clomidjes gehad, ik zie steeds lichtflitsen door dat spul best eng, vooral als ik 's avonds in de auto zit, eigenlijk niet vertrouwd zelf te gaan rijden dan. Maar het zit er weer in :wink:

Fijn weekend allemaal!

Liefs,

Marjo

Mar, zoiezo zitten we met zijn drie-en in het vliegtuig, er gaat namelijk nog iemand mee!! Maar dat had ik niet vermeld hihi

Marr,dankje voor je lieve berichtje. het gaat nu wel weer hoor, maar baal er nog wel stevig van.

Ik ga me nu maar instellen op het spuiten van hormonen. Mag nu nog 3 mnd clomid namelijk. Ik weet echt dat het in die maanden nog kan maar ben er nu even niet zo positief over. Misschien dat mijn lichaam iets anders nodig heeft.

Daarbij komt ook dat aankomende maand waarschijnlijk weg gegooid is ivm een zakenreisje van mijn man.

mijn mannetje heeft nu een vrijgezellenfeest op texel een heel weekend lang :roll: waarom dat nou zo lang moet geen idee, maar morgen is ie er weer! :inlove:

janine, wanneer ga je testen!! het klinkt wel goed hoor! Duim voor je :thumbup:

Een meeting lijkt mij ook wel erg leuk, maar ook erg spannend. Waar wonen jullie eigenlijk allemaal? volgens mij niet echt bij mij in de buurt. [Haarlem]

Woezel, vind het stoer van je dat je een rolstoel hebt gehuurd! zo denk je aan jezelf en de baby!

Nou morgen weer aan de clomid en ga ook maar weer tempen.

Liefs egni

Egni: :cry: Ja meid, kan me zo voorstellen dat je een dubbel gevoel had toen je ongesteld bleek te zijn de volgende ochtend… Dit is even keihard!! Ik hoop dat je snel weer je positiviteit terug krijgt lieve schat! En hopelijk kan je je schoonzusje heel snel vertellen dat je nichtje een neefje of nichtje erbij krijgt!!! Ik gun het je zo ontzettend!! Dikke kus! :-*

Marjo: ja meis, kan me ook jou twijfel zo goed voorstellen!! Probeer echt vertrouwen te hebben en te houden (ik weet het… lekker makkelijk gezegd…). We duimen allemaal dat het deze ronde helemaal goed gaat en je luteale fase mooi lang is!!! En meis, als je lang bezig bent voor een kindje, is iedereen bang om een miskraam te krijgen mocht je zwanger zijn… dus dat gevoel is echt niet vreemd, vooral omdat je uit jezelf niet voldoende progesteron aanmaakt!!! Kop op lieve meid, ik hoop met je mee op een hele goede cyclus deze maand!!! :pray:

Janine: mijn duimen draaien nog steeds hoor!!!

Lekker dat jullie een vakantie hebben geboekt!! Groot gelijk om de zon op te gaan zoeken. Het weer hier is vreselijk…

En wat de meeting tussen Angeltje en mij betreft: we hebben gewoon bij mij thuis afgesproken, omdat ik rust moest houden (daarnaast kan Angeltje ook niet te lang lopen!!). Eigenlijk zouden we gaan shoppen in Rotterdam, maar dat werd gewoon niets. Dat doen we nog wel een keer. We hebben bij mij dus lekker een broodje gegeten en wat gedronken en vooral heerlijk zitten kletsen!

En wat het meeten betreft met jullie? Nou, als wij als zwangeren ook mee mogen… dan ben ik daar zeker voor in!!! Ik vind jullie allemaal super meiden en voel een band met jullie allemaal!! Iedereen is hier zo lief voor elkaar!

Maar als jullie zelf een ontmoeting willen, zonder de zwangeren, dan is dat ook prima hoor! Dat zou ik ook zeker snappen en me er echt niet vervelend onder voelen!!!

Liefs Woezeltje

He Egni, gelukkig is je hubbie morgen weer thuis meis! En ik voel echt zo met je mee, dat weet je he!! Ik gun het je ontzettend!! Wat jammer dat je komende cyclus misschien geen goede klusdagen zult hebben, maar probeer te blijven focussen op de toekomst he! Maar je zegt dat je misschien moet overgaan op spuiten, mag ik vragen waarom? Want je hebt nu natuurlijk wel steeds een goede eisprong, toch? Ik dacht dat ze altijd pas gingen spuiten als het met Clomid niet lukte om een eisprong op te wekken, maar kan het natuurlijk ook verkeerd hebben!! Iig mega veel succes weer en een super dikke knuffel van mij!! kop op he! Je bent een toppertje :-*

Janine: Dan ga ik gewoon duimen op een retourtje met z’n vieren :mrgreen: Ben je nog steeds zo misselijk??

Woezeltje: Dankje voor je lieve berichtje. Het is moeilijk om eerlijk antwoord te geven, maar momenteel heb ik er even geen vertrouwen meer in. Heb het gevoel dat mijn lichaam me zo in de steek laat elke ronde dat ik zo hoop dat het nu eens een eerlijke kans gaat worden. Maar goed, we zitten nu officieel in de 13e maand, dus niet echt een geluksgetal he :roll: Nee grapje zo bijgelovig ben ik nu ook weer niet hoor, ik ga dinsdag een goed gesprek aan met mijn gyn en hoop dat ze me eerlijk te woord zal staan mbt onze kansen in de mmm!

En dan hoop ik ook dat ze ziet dat het me teveel wordt om steeds zo aan te blijven modderen…

Fijn dat je ontmoeting met Angeltje zo geslaagd was, ondanks dat het bij jou thuis was. Dat kan ook super gezellig zijn natuurlijk!

En wbt de meeting van ons clupje hier,

Ik zou het helemaal super vinden natuurlijk als jullie ook zouden komen, bedacht me later alleen dat het voor jullie nu wat moeilijker wordt omdat jullie rust moeten houden. Dus ik wil het ook wel uitstellen hoor, zodat iedereen er bij zou kunnen zijn!!! Of gewoon wat verder reizen desnoods, echt waar het maakt me niks uit dat Angeltje en Bagheera en jij zwanger zijn, jullie weten wat wij doormaken!! En ben ook heel benieuwd naar jullie en leef net zo goed mee! Het is jullie zo gegund!

Ik kom trouwens uit Drenthe, dus dat zou wel helemaal uit de richting zijn :mrgreen: Maar heb wel een rijbewijs en autootje en geen accent btw :wink:

Liefs,

Marjo

He marr, ik mocht van mijn gyn nog maar 5 maanden aan de clomid. Langer dan 8 totaal wil hij het niet voorschrijven. hij wil dan wat anders proberen.Vandaar.

Ik hoop voor jou ook echt dat je dit keer een goede luteale fase hebt of natuurlijk nog beter zwanger!

Probeer van het positieve uit te gaan, geloof dat je lichaam je niet in de steek laat en het goed gaat doen![wordt ook tegen mij gezegd] maar is erg moelijk ik weet het.

Als we een meeting houden dan ook met de zwangere dames hoor :!:

woezel, dankje wel :-* terug

Liefs Egni

Zwangere dames mogen ook gewoon mee hoor!!

Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Ik was ook gewoon benieuwd of er animo voor is!

Ha meiden,

Egni wat vreselijk balen weer en dan ook nog alleen in het weekend. Gelukkig komt je hubbie vandaag weer terug. Sterkte meis. Ik weet nog goed hoe ik me voelde toen ik nog 3 ronden had. Zit nu in de laatste en met iedere ronde minder vertrouwen dat het toch zou lukken. Ik duim voor je! :-*

Janine, wat leuk dat je naar Eurodisney gaat, wij gaan ovr 2 weken 3 dagen, heb er nu al zin in en dan ook nog lekker naar de zon!! Geniet ervan hoor!

Woezel, goed dat je een rolstoel hebt geregeld, kun tenminste ook wat langer de deur uit, anders wordt je nog claustrofobisch!

Marjo, hahaha geen accent, nou gelukkig maar, dan kunnen we je tenminste verstaand :wink: Ik hoop dat de pregnyl zijn werk doet en succes dinsdag bij de gyn, altijd lastig als je alleen gaat. Ik had ook zo vaak dat ik buitenstond en oh dat wou ik ook nog vragen. ik maak nu standaard een lijstje, anders vergeet ik weer wat.

Mandy, ik hoop dat het nieuwe ziekenhuis wel goed bevalt.

Dank voor jullie reacties op Brent’s doop. Waarom nu pas? Nou eigenlijk omdat mijn man niet zo kerkelijk is en we ook niet in de kerk getrouwd zijn. Toen ik in verwachting was speelde het niet zo voor mij, maar dat veranderde eigenlijk toen Brent eenmaal geboren was. Ik ben van huis uit wel katholiek opgevoed en merkte dat ik hem dat toch ook graag wilde meegeven. HEb daar nog een tijdje mee rond gelopen voordat ik het er met hubbie over had en had voor mezelf bedacht dat doen we dan wel gelijk met nr. 2, maar ja die wil maar niet komen. Uiteindelijk hebben we toen we een keuze gingen maken voor de basisschool het er uitgebreid over gehad en voor een katholieke school gekozen, omdat we beiden wel belangrijk vinden dat Brent kennis eheft over het geloof. Zit zo verweven in onze maatschappij. Toen werd het ook logisch om dan te laten dopen. Dus dat gebeurd aanstaande zondag.

Wat betreft een meeting ben ik helemaal voor. En tuurlijk mogen de zwangeren ook, jullie zijn zulke trouwe schrijfsters en meeleefsters, dat jullie wat mij betreft echt bij het clubbie horen! Juist omdat jullie in hetzelfde schuitje hebben gezeten ben ik alleen maar blij dat jullie nu kunnen genieten en in december een beebje in je armen mogen houden!

Kus Mouse

Heej meiden,

Als er een meeting gehouden wordt, wil ik ook wel komen. Het hangt er alleen wel een beetje vanaf waar het gehouden wordt en wanneer. Ik woon in Friesland, dus ik moet sowieso verder rijden (maar dan zou ik Mar onderweg natuurlijk wel op kunnen pikken in Drenthe!) En we zitten de komende tijd met ons nieuwe huis. Ook vind ik dat Angeltje, Woezeltje en Bagheera ook van de partij “moeten” zijn! :wink: Maar ik kan me goed voorstellen dat ze niet willen/kunnen vanwege de zwangerschap, maar het zou wel leuk zijn! Dus dan moeten zij maar aangeven of ze nog voor december iets willen afspreken, of liever daarna.

Meiden, ik kom gauw weer even iets schrijven en persoonlijk op jullie reageren! We hebben het zooo druk met alles. Donderdag kunnen we dan eindelijk alles gaan ondertekenen en is het huis van ons! :dance: Dus ik ben hier thuis al alles aan het opruimen en inpakken en dan kunnen we vanaf volgende week in het huis aan de gang. Maar ik lees wel iedere dag mee en blijf jullie volgen. En hopelijk kan ik zo nu en dan even iets schrijven.

Heel veel succes iedereen & een dikke knuf voor jullie allemaal! :-*

Liefs,

Jippie

Marjo: ik snap je gevoel heel goed meis! Je raakt op deze manier ook echt het vertrouwen in je lichaam kwijt. Ik hoop alleen dat dat vertrouwen echt heel snel hersteld zal worden!! :-*

Mouse: lief dat je toch aangeeft waarom jullie nu alsnog voor een doop kiezen! Een hele duidelijke reden! En spannend voor Brent! Hoop dat het a.s. zondag een mooie doop gaat worden!

Hoe gaat het verder met je?

Jippie: heerlijk dat het huis dadelijk echt van jullie is!!! En logisch dat je het daar druk mee hebt toch?? Ik hoop dat het echt helemaal jullie plekje gaat worden!!!

Leuk hoor meiden dat jullie willen dat wij ook mee gaan!!! Ik vind het echt super!!! Ik vind jullie gewoon geweldige meiden en zou het echt fijn vinden jullie eens te ontmoeten!

Wat mij betreft mag het ook best voor december hoor! Als we niet te veel gaan wandelen e.d. dan trek ik dat wel (en wie weet gaat het tegen die tijd wel weer beter!). Op een stoel zitten is ook rusten!

Moeten we alleen even bekijken in welke maand we het willen plannen. Dan kunnen we meteen wat data noteren en kijken wanneer iedereen kan. Ik heb er echt enorm veel zin in om jullie te ontmoeten!!

Liefs Woezeltje

Ik heb een vraagje aan jullie allemaal en dat is : Wat is jullie langste cyclus ? En wat hebben ze bij jullie gedaan (arts gyn enz enz)

Ik zit morgen op 98 dagen namelijk en ik wil wel naar de ha maar iets houd me tegen (misschien zijn houding )

Mouse: Ik vond de kijkoperatie wel mee vallen. Het “fijne” was dat ze dan weten wat er aan de hand is! En inderdaad, ik had endometriose haarden en verklevingen. Dit hebben ze zoveel mogelijk weg gehaald. Na de eerste kijkoperatie ( inmiddels een jaar of 4 geleden) had ik een soort lichte pijn die van mijn rug naar mijn linker schouderblad ging. Dit had de dokter me al verteld, dat komt van het gas wat ze in je buik spuiten om ruimte te krijgen.

Na de 2e kijkoperatie heb ik hier helemaal geen last van gehad. Het enigste wat me wel tegen viel, was dat ik ondanks de drie kleine snipjes in mn buik niet veel kon doen.

En deze periode viel tegen want ik had het idee dat ik zo weer opgeknapt was en kon gaan zwemmen enzo. Maar verder vond ik er helemaal niks vervelends aan. De gyn had het me keurig uitgelegd en met paracetamol was het best uit te houden.

Ik nam expres geen sterkere pijnstiller, omdat je dan je grens niet meer voelt. En natuurlijk doet het zeer na de operatie, maar het was goed uit te houden.

Veel succes!

Egni: wat vervelend dat je weer ongi bent geworden en dat je dan ook nog alleen zit. Gaat het nu al weer een beetje? Sterkte meid.

Mar22: Jeetje meid, wat vervelend al die twijfels! Als ik je een tip mag geven: schrijf je vragen en twijfels op en lees ze dan voor bij de gyn.

Zelf heb ik altijd het rare dat wanneer ik de dokter/gyn kamer instap, ik meteen al mijn vragen spontaan vergeten ben :? dus vandaar dat ik het opschrijf vantevoren. En bij twijfels breng ik het op de manier van:“zou het niet kunnen zijn dat…” Dan kom je niet als een beterweter over en spreek je meteen je twijfels en onzekerheid uit. Daar zijn ze ook voor, om jou gerust te stellen hoor! Gewoon vragen!

En over MvM: ook na de miskraam 3 jaar terug heb ik zolang mogelijk nog mee gedaan, ik dacht dat ik het nog 2 weken volgehouden heb. Daarna werd het te zwaar en te pijnlijk. Later hoorde ik dat die hormonen ongeveer na die tijd wel uit mn urine waren, dus had het daarna toch geen zin meer gehad.

JanineB: Leuk dat je op vakantie gaat! Veel plezier. Ik :thumbup: en :pray: voor je dat je deze keer wel goed nieuws hebt! Voor iedereen doe ik dat hoor!

Mar22: wat akelig dat je die lichtflitsen ziet door Clomid! Heb je het er al met je gyn over gehad? Gelukkig zijn je Clomid dagen weer voorbij. En over dat gevoel: ik heb dat ook gehad dat gevoel dat mijn lichaam me in de steek liet. Steeds weer die teleurstelling… Meid, ik denk aan je en hoop ook voor jou dat je binnenkort goed nieuws zult hebben. Dikke :-* voor jou.

Janine en Mouse: heel veel plezier in Disney! :inlove:

Jippie: Spannend zeg! Bijna is het huis echt van jullie, hartelijk gefeliciteerd! Succes met inpakken, uitpakken en verbouwen!

Mij lijkt een meeting ook leuk, maar ik zal echt niet beledigd zijn als jullie liever zonder de zwangeren gaan hoor, dat is heeeeel begrijpelijk!

Alleen: dan moet iedereen het wel gewoon eerlijk zeggen, want ik wil jullie echt geen “ogen uitsteken” of wat dan ook.

Zoals jullie weten heben wij ook de MMM gedaan, dus ik begrijp het heel goed dat het toch pijn doet als er een meeting komt en ik ben erbij. Want mijn buikje begint ineens snel te groeien, dus ik kan het niet heel erg onopvallend meer houden.

Erg lief dat jullie ons er bij willen hebben :-*

Maar ook de anderen mogen het zeggen als ze denken dat het te pijnlijk is hoor!

Maakt mij niet uit wanneer de meeting is, ik kom uit de omgeving Rotterdam/Dordrecht.

De blaasontsteking is gelukkig over. Ik moest nog een keer urine laten controleren en die was schoon. Van 1 kant: fijn, aan de andere kant: nu weet ik nog niet waar die buikpijn vandaan komt. Het is wel een stuk minder nu. Heb de VK gebeld en die zei dat ik het nog even moest afwachten en als de harde buiken en de buikpijn niet minder werden, dat ik dan begin komende week weer even moest bellen. Het kon dan nog van 2 dingen komen: te veel sjouwen/druk maken of dat ons kleintje een groeispurt heeft waar mijn baarmoeder op reageert.

Bagheera: Natuurlijk zal het confronterend voor anderen zijn als jullie ook mee zijn met jullie dikke buikies. Dat zal het toch altijd blijven als je een ander met een zwangere buik ziet, daar ben ik wel heel eerlijk in. Alleen heb ik daar persoonlijk bij jullie geen moeite mee. Jullie zijn zulke lieve meiden, jullie blijven hier meeleven en dat vind ik echt super. Jullie hebben ons nooit in de steek gelaten en tonen ook zo vreselijk veel begrip! :clap: En ookal willen jullie graag mee, nog willen jullie om de rest van de meiden thuisblijven om anderen niet te kwetsen. Dat vind ik echt zoooo lief! :-* Ik vind gewoon dat jullie drietjes bij het cluppie horen, jullie hebben hetzelfde meegemaakt als de rest van ons! Dus lekker meegaan als je daar zin in hebt!

Trouwens: de nieuwe meiden zijn ook van harte uitgenodigd, hoor! Dus dat geldt ook voor Wienie en Mandy!

Ikzelf zou het leuk vinden als we met z’n allen iets leuks gaan doen. Het leek mij in principe wel leuk om bijvoorbeeld in de Efteling (of iets dergelijks) af te spreken. Maar dat is natuurlijk wel duur. En de zwangeren onder ons kunnen misschien niet zo veel lopen. Dus dan kunnen we misschien beter iets anders bedenken. Maar iets in die trant lijkt me wel leuk. Dan doen we ook werkelijk iets met zijn allen. Anders zit je misschien alleen maar te kleppen boven een bakkie koffie, en is het misschien heel onwennig allemaal. Dat doorbreek je dan weer door misschien actief iets te doen. Maar goed, het maakt mij verder niet uit. Ik was alleen maar even aan het brainstormen, hihhi.

Ik zou het best in oktober-november kunnen, dan zijn we inmiddels verhuisd en komt het ietsjes beter uit.

Maarrr goed, anders moeten we even één persoon aanwijzen die iedereen gaat benaderen en alles op een rijtje zet. Anders wordt het weer zo’n gedoe door elkaar heen op dit topic.

Groetjes,

Jippie

Mandy,

Mijn langste cyclus was toen ik stopte met de pil omdat we zwanger wilden worden. Toen ben ik 6 maanden niet ongesteld geworden. Na doorverwijzing naar de gyn kreeg ik premolut om ongesteldheid op te wekken en daarna clomid. Dit was nadat de gyn een inwendige echo had gedaan en had geconstateerd dat ik wel voldoende eitjes had, maar dat die niet vanzelf groeiden. Vorige jaar heb ik nog een cyclus van 80 dagen gehad, terwijl ik daarvoor en daarna tussen de 58 en 37 dagen zat.

Ik heb voordat ik zwanger werd van brent ook erg moeten ‘zeuren’ bij de huisarts, ze wilde persé een half jaar tot jaar wachten. NA zes maanden ben ik weer teruggegaan en heb ik om een doorverwijzing gevraagd. Die heb ik toen ook gekregen.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Groet, Mouse

Meiden,

Ik heb in de meetinghoek een topic geopend voor een meeting van ons clubje. Ik zou zeggen meld je daar en laat weten waar en wanneer je kunt.

Greetz, Mouse

Heej Mouse,

Ik heb daar al een berichtje achtergelaten!

Groetjes,

Jippie

Hey Mouse, fijn dat je een topic geopend hebt, ik heb ook al even gereageerd, hopelijk kan iedereen komen ben zo benieuwd naar jullie!! En dus ook naar de zwangere dames, echt ik zou het jammer vinden als jullie er niet bij zouden zijn. Jippie heeft het mooi verwoordt, zo voelt het voor mij ook.

O ja de nieuwe meiden zijn natuurlijk ook van harte welkom, wil ik nogmaals even benadrukken!!

Nou meiden, ik ga even met mijn hubbie een hapje eten buiten de deur, als afsluitertje van de vakantie, gaat helaas veel te snel voorbij altijd!!

Kom vanavond nog ff meer schrijven!

Liefs,

Marjo

Lief dat jullie vinden dat wij er ook bij horen, dikke kus voor jullie :-*

Ik ga snel kijken in het meetinghoekje!

Ik heb me vanmiddag ook al aangemeld!!! Gezellig hoor meiden dat we mee mogen!!!

Ook een dikke kus van mij voor jullie!!! :-* :inlove:

Liefs Woezeltje

Hoi meiden,

Allereerst, dikke kus voor jullie allemaal. Wat een lieve meiden zijn jullie!!! Ik zit gewoon met tranen van ontroering in mijn ogen m.b.t. jullie opmerkingen over de meeting en dat jullie ons zwangeren er heel graag bij willen hebben. Ik kan me echt goed voorstellen dat het toch ook een keerzijde heeft, daarom vind ik het zo lief van jullie!!! Ik ga zo meteen naar het meetingtopic!!! :-* :-* :-

Mar: heb je lekker gegeten met je hubbie? ik hoop dat je je inmiddels ook al weer iets beter voelt meis. Maar ook als het niet zo is, je kan niet altijd positief blijven. Soms is het gewoon ‘teveel’ allemaal. Laat dat gevoel er ook gewoon zijn hè? Wij duimen ondertussen allemaal hard voor je door!!!

Bagheera: fijn dat de blaasontsteking in ieder geval over is. Wat betreft de harde buiken, same here. Het enige medicijn is rustig aan doen, hoe moeilijk dat af en toe ook is :wink:

Mandy: mijn langste cyclus was geloof ik rond de 45 dagen. Het probleem bij mij toen ik met de pil stopte was dat ik eigenlijk continue bleef vloeien. Ik ben meteen naar de ha gestapt. Dus doe wat je gevoel je ingeeft. Nee heb je, ja kun je krijgen… Succes meid!!

Jippie: leuk dat jullie donderdag gaan tekenen!!! Succes met alles inpakken en we zien je vanzelf wel weer verschijnen hoor :-

Mouse: heel veel plezier/succes alvast bij de doop aanstaande zondag!!!

En die nr. 2 komt er echt, blijf erop vertrouwen hè!!!

Egni: echt weer heel erg balen meis. En het wordt steeds moeilijker om vertrouwen te blijven houden hè!! Maar hetzelfde als wat ik tegen Mar zei, je kunt niet altijd positief blijven… Het komt echt wel weer!!! En wij duimen ook voor jou hard door natuurlijk :thumbup: .

Janine: heerlijk, die vakantie. Lekker naar de zon toe!! en hopelijk dan niet met zijn drietjes, maar met zijn viertjes :wink:

Met mij gaat het goed. Eindelijk heb ik gisteren op mijn werk de stoute schoenen aangetrokken en de rayonmanager gebeld dat het niet zo best ging met harde buiken en rugpijn. Ze is 's middags meteen langsgekomen voor een gesprekje en de komende weken ga ik elke dag tot 15:00 uur werken i.p.v. tot 17:00 uur. Na een paar weekjes kijken we weer hoe het dan gaat. Al met al, een hele opluchting!!!

Liefs Angeltje