Meiden met een lange cyclus-deel 10!

He meiden,

Ik vind het gewoon geweldig hoe we hier mekaar steunen en dat jullie als zwangeren zo trouw mee blijven schrijven en voor on klaar staan!! Dus harstikke leuk dat jullie erbij zijn :smiley:

Fijn dat je manager het zo goed oppakt Angeltje, en je nu tot 15.00 mag werken. Een hele opluchting vlgs mij, want je hikte er best tegenaan had ik het idee. Hoe gaat het verder met de harde buiken?

Met mij gaat het echt veel beter, het zijn grotendeels ook de hormonen waar ik last van heb, de bekende clomidblues :mrgreen:

Vanmorgen ben ik weer geweest voor een fm. Al 3!! mooie eitjes! De grootsten waren 16 en een beetje. Moet vrijdag terugkomen voor prikinstructies en dan mag ik vrijdagavond of zaterdag de Pregnyl gaan zetten. Ik heb een tijdje met mn gyn gepraat en nu toch weer een stuk meer vertrouwen :slight_smile: En voel me sowieso stukken beter, raar he dat je in zo’n achtbaan van emoties kunt zitten soms. Maar goed, het hoort erbij denk ik :wink: Hub en ik hebben gisteren heerlijk gegeten in een bistro restaurantje, lekker glaasje wijn erbij (nu mag het nog) en lekker gekletst. Morgen weer werken, dat zal wel even weer wennen zijn na zo’n lange vakantie!!

Hoe is het met jullie verder?

Liefs,

Marjo

Hoi mar,

Super toch, dat we zoveel aan elkaar hebben hier!!!

Hoe mijn manager het oppakt weet ik nog niet, die is nog 2 weken met vakantie. Ik heb het met de rayonmanager besproken, dus ben benieuwd… Maar het voelt voor nu in ieder geval als een hele opluchting. Verder heb ik best nog wel last van de harde buiken en rugpijn, maar dit wijt ik ook wel deels aan mijn eigen eigenwijze gedrag af en toe. Dus ik probeer echt zoveel mogelijk om het vanaf nu rustig aan te doen. Alles voor het beebje!!!

En ja, die achtbaan van emoties, vreselijk hè. Net als je denkt dat het weer goed met je gaat schiet je in een dip of andersom. Helemaal super dat het met jou nu weer beter gaat en dat je al zulke mooie eitjes hebt!!! Ik hoop dfat je snel mag gaan prikken (met succesvol resultaat natuurlijk!!). Veel sterkte ook met weer aan het werk gaan.

Liefs Angeltje

Angeltje wat goed dat je het ter sprake hebt gebracht en fijn dat je nu korter werk! kun je na je werk thuis lekker even je bed in!

Marr, fijn dat je je weer beter voelt. Het is ook normaal dat je soms verdrietig bent en soms er in eens weer vertrouwen in hebt dat heb ik ook hoor.

Ik merk momenteel dat mijn kinderwens alleen maar sterker wordt en dat betekend helaas ook dat ik er meer mee bezig ben. iK bedenk me hoe het zo zijn als…

Ga er dus ergens wel van uit dat het goed komt maar tegerlijk ook die angst wat als het nou deze maand weer niet lukt en de volgende en de volgende. Moet daar maar niet te veel aan denken. Maar zo wordt je heen en weer geslingert.

Zaterdag vier ik mijn verjaardag 27 alweer :wink:

ik ben een beetje bang dat het een babyverjaardag wordt. Als ik het zo bekijk krijg ik 2 zwangere en 1 pas bevallen dame op bezoek. Weet eigenlijk niet of ik dat wel zo leuk vind als het de hele avond over babies gaat :oops:

Liefs Egni

Angeltje: heb al op je gereageerd, maar vind het super van je dat het het op werk hebt aangekaart!!! Lekker rustig aan doen hoor!

En je spreekt met je lieve lovende woorden tegen alle meiden ook namens mij hoor! Zo voel ik het ook!!!

Mar22: Ik ben zo blij voor je dat het beter met je gaat!!! Zet hem op meid!!! :-* Fijn dat je zo’n goed gesprek hebt gehad met je gyn en vooral dat je dat weer vertrouwen heeft gegeven!!! Duimen draaien weer voor deze ronde!!!

Egni: Kan me voorstellen meid, dat je het moeilijk vind als er op je verjaardag zoveel over babies gepraat gaat worden! Ik weet niet of zij weten dat jullie al een hele tij dbezig zijn, maar als dat zo is kan je ze ook vragen om rekening met je te houden. Als het echte vriendinnen zijn, dan doen ze dat echt wel! Helemaal er onderuit komen zal je wel niet, maar ze kunnen zich toch aanpassen! Ik wil je toch wel veel plezier wensen!!

Wij zullen tijdens onze ontmoeting alleen vertellen hoe het gaat en verder niet over babies praten (tenzij jullie er naar vragen)!!! Dat zou ik ook niet leuk vinden! Erewoord!!! We maken het gewoon heel gezellig!!! :inlove:

Ik ken het wel hoor meid, dat je in een keer weer heel erg bezig bent met zwanger worden en zo weer een tijdje wat minder! Je wens is en blijft zo groot, dan is het toch ook niet raar??? Ik hoop dat het iig wel een beetje te handelen is voor je en anders zijn we er hier voor je om naar je te luisteren en te steunen!! :-*

Hier gaat het wel wat beter. Vandaag voor het eerst weer een paar uurtjes gewerkt. Het viel me niet tegen moet ik zeggen. Wel meer harde buiken dan anders 's ochtends, maar mijn lichaam zal ook wel aan het “nieuwe” ritme moeten wennen! Hopelijk kan ik het zo een paar uurtjes per dag volhouden. Ik blijf therapeutisch werken, zodat ik me niet steeds of beter of ziek hoef te melden en zelf een beetje kan bepalen hoeveel ik werk. Als het dan eens een dagje niet gaat, kan ik ook thuisblijven. Gelukkig krijg ik veel steun en alle medewerking op het werk!

Donderdag naar de bedrijfsarts, ben benieuwd, ben daar nog nooit geweest…

De verbouwing vlot nu ook lekker. Vandaag hebben ze de muren afgesmeerd, morgen het plafond en donderdag gaan ze de betonvloer afstorten. Dan is het nog een kwestie van drogen en dan kan eindelijk de saus op de muren en de vloer erin!!! Eindelijk… dan kunnen we de boel gaan inruimen!

Liefs Woezeltje

Hey woezel, ja mijn vrienden weten er allemaal van hoor! Normaal gesproken vind ik het ook niet erg om over baby’s te praten en doe gezellig mee, maar op mijn verjaardag voelt het gewoon iets anders, weet niet precies hoe ik het moet uitleggen.

Tijdens de meeting zullen we wel zoveel babbelen dat we niet eens meer tijd hebben om over babies te praten haha.

Nee ik vind over babies praten ook heel leuk hoor! Werk er tenslotte mee dus dat komt wel goed!

Neem die echo foto’s dus gewoon mee hoor we willen ze zien!!! :-*

Heey meiden!

Ik zit hier te shaken en te huilen!

Ik heb positief getest!! Ik kan het niet bevatten!!

Heb ik gister nog een afspraak gemaakt voor de uitslag van het sperma onderzoen!! Kan ik nu afbellen en bellen voor de gyn!!

Ik kan het niet bevatten!!!

YES YES YES!!! Janine, gefeliciteerd!! Wat heerlijk joh dat je zwanger bent!! :dance:

Eindelijk weer een zwangere onder ons. :pray: Geniet ervan meis! En super dat je nu niet meer in hoeft te zitten over de zaadkwaliteit! Wanneer ben je uitgerekend? Ergens in mei?

Dikke zoen,

Mouse

En dat is nog het gekke,

Ik heb eergister een afspraak gemaakt om langs te komen in het zh voor de uitslag van het zaadonderzoek.

Die bel ik straks maar weer af en dan maak ik een afspraak met de gyn!

Janine: GEFELICITEERD!!! Joepie we hebben weer een zwangere!!! :dance: :dance: :dance:

O, meis, geniet ervan! Kan me voorstellen hoe onwerkelijk het is, maar als de test zegt dat het zo is, dan is het echt zo!!!

Dikke kus,

Woezeltje

Ik kom even snel spieken vanaf mn werk,en wat zie ik. JANINE ZWANGER!!! Van harte gefeliciteerd!!!

Wat onwerkelijk moet dat zijn nu zeg! Ik wens je een hele fijne zwangerschap, geniet ervan!

Liefs,

Marjo

Bedankt voor de felicitaties meiden!

Nog steeds vind ik het zo raar! Het idee dat er nu wat in je buik groeit.

Zaadonderzoekuitslagafspraak (wat een woord) heb ik afgezegd en ik mag nu 13 september naar de gyn. Dan gaan ze kijken of de bevruchtig goed is verlopen (zo zei de telefoondame dat). Dat is op de valreep want donderdags gaan we dan op vakantie.

Als ik van mijn vorige cyclus uitgaat, zou ik 1 mei uitgerekend zijn en zou ik nu dus 5 weken en 1 dag ver zijn.

Vandaag zit ik dus eigenlijk op cyclusdag 45, als ik dat aanhoud kom ik op 5 mei uit en zou ik 4 weken en 4 dagen zwanger zijn.

Maar omdag de cyclussen steeds langer werden, heb ik dus geen idee wanneer het bevrucht zou kunnen zijn. De gyn dacht toen met al die echo’s dat ik in de week van 7 augustus een eisprong zou hebben.

We wachten dus af! Waar ik me meer drukker om maakt is of het allemaal we goed is!

Bijgevoegd nog een foto hoe de test er uit zag vanmorgen!

(Beetje standaard maar ik wil het toch met jullie delen!)

Ik hoop dat er snel nog meer meiden volgen!!

Zo zag mijn test er ook uit… :inlove: O, dat weet ik ook nog zo goed… Ook ik zat helemaal te shaken en te huilen… Kon het ook niet geloven!!

Vertrouwen houden meid dat het goed is en blijft gaan!! :kaars:

Maar het blijft spannend, de hele zwangerschap lang!!!

Liefs Woezeltje

Super gefeliciteerd Janine wat een fantastisch nieuws meis

Toppie hoor en geniet lekker van je zwangerschap

Ik heb 4 data in het Meeting topic gezet. Het zijn 3 zondagen en 1 zaterdag. Hopelijk komen we er nu wel uit… hahahaha. Geven jullie even aan wanneer je kunt, dan hou ik het wel even in een lijstje bij.

dit is de link: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=25703

Liefs Woezeltje

P.S: Janine: 13 september naar de gyn? Dat is al heel snel! Fijn hoor! Kan je het al een beetje bevatten??[/url]

Gefeliciteerd, Janine!!!

Echt fantastisch nieuws, meid! Geniet er maar lekker van!

Liefs,

Jippie

De kat komt even over mn toetsenbord gesjouwd, moet ik weer opnieuw beginnen met alle reacties! :naughty:

Oke, poging 2: :wink:

Mar22: Vervelend van die clomidblues! Wat een goed nieuws dat je 3 follikels al zo groot zijn, meid ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: en succes als je vrijdag of zaterdag de spuiten mag zetten.

Angeltje: Goed dat je het met je rayonmanager besproken hebt, ik kan me voorstellen dat je je nu opgelucht voelt! Hopelijk komt er snel een oplossing voor je.

Egni: Zo herkenbaar! Ik had ook dat de kinderwens alleen maar sterker werd, en dan zeggen buitenstaanders: je moet er niet zoveel mee bezig zijn!

Nou, ik was op den duur zo pissed dat ik zei: wijs mij dan es die knop in mn hoofd om dat uit te zetten! Dan doe ik dat meteen!

Achteraf voelde ik me daar ook wel weer vervelend over, maar die persoon heeft het niet meer gezegd.

Als ik je een tip mag geven: koop een spel voor je pc ( zoals de Sims :wink: ) waar je lekker mee bezig kunt zijn met je verstand op nul…

Zelf vond ik dat echt heerlijk. En dan geen bestaande namen van familie ofzo, maar zelf verzonnen namen zodat je zeker even lekker niet bezig bent met het dagelijkse leven!

Zo kon ik het af en toe even van me af zetten.

En alvast gefelicteerd emt je verjaardag!

Maar zouden die 3 het niet begrijpen dat dat bij jou zeer doet als het daar de hele tijd over gaat?

Ik praat er ook niet uit mezelf over in het bijzijn van mijn schoonzusje en daar is ze erg blij om.

Woezeltje: fijn dat het werken goed gegaan is! Fijn dat je huis zo lekker opschiet! :dance:

Dat komt helemaal goed als ik het zo lees!

JanineB: Wat een goed nieuws! HARTELIJK GEFELICITEERD! :-* :-* :-*

Het voordeel dat je het niet zeker weet is dat je wel een termijnecho mag laten maken :wink: :dance:

JOEPIE, JOEPIE, JOEPIE!!!

JANINE, GEFELICITEERD

:dance: :lol: :dance: :lol: :dance: :lol: :dance: :lol:

Eindelijk weer een zwangere erbij!! Ik weet hoe onwerkelijk het allemaal is in het begin meis, maar het gaat echt goedkomen. En 13 september, dat is al lekker snel. Echt van harte hoor!!! Ik hoop dat er snel meer dames volgen!!!

Liefs Angeltje

Wauw janine!!! :dance:

Ik had er al zo’n goed gevoel over!!!

Van harte gefeliciteerd!!!

Ik vind het echt geweldig voor je!

Liefs Egni

Hey allemaal,

Ik breek even in hier, aangezien ik geen lange cyclus heb, maar bij de gyn bleek wel dat ik op dag 21 mijn eisprong nog niet eens had gehad.

Wel was het vaginaal slijm “vruchtbaar”, baarmoederslijmvlies goede dikte voor vruchtbare tijd en een follikel op springen (juiste grootte enzo).

Maar omdat ik enkele cystes in mijn eierstok heb (maar wellicht niet genoeg om het PCO te noemen), denkt de gyn dat deze cystes zorgen voor een eerdere ongi dan zou moeten. Zo zou een eventuele vrucht geen kans hebben voor innesteling.

Hebben jullie hier ervaring mee?

Liefs, Dominique

Janine, dat is fantastisch nieuws. Gefeliciteerd.

eindelijk weer eens goed nieuws hier. Hopelijk geeft dit de andere meiden moed.