Woezel,
Fijn dat je even laat weten hoe het met Angeltje is. gelukkig is ze er zelf positief onder, dat scheelt een hoop. Lijkt me erg zwaar om totale bedrust te hebben pfff.
Mouse
Lief dat jullie zo meeleven!!!
Ik bel haar straks nog even in het zh. Dan laat ik jullie de laatste stand van zaken weten! :-*
Hoe gaat het verder met jullie meiden?
Hier op zich goed. Ben wel ontzettend moe, het was ook een druk weekend en het slapen gaat nog steeds niet geweldig, dus dat alles tesamen maakt me een beetje gammel. En daardoor weer een emotionele tijdbom… hahaha… kan zo weinig hebben… Nou ja, het zij zo, hopelijk gaat het snel weer beter!
Ons beebje doet het verder goed (is nadrukkelijk aanwezig) en ik hoef nog maar 1,5 week te werken! Heerlijk!!!
Liefs Woezeltje
ik kan pas eind decmebre bij de gyn terecht dus ik baal even als een stekker
Oei, das even schrikken van angeltje! Wens haar heel veel sterkte!
Fijn te horen hoe het met Angeltje gaat, nu maar hopen dat 't zo bergop gaat en alles goed verloopt.
Lief dat je ons op de hoogte houdt, Woezeltje!
mama2, jammer zeg. Maar ook dat is zo, kun je er even aan “wennen”.
Deze menstruatie is echt vreemd. Ik heb op de dagen dat 't 't heftigst (wat je heftig kunt noemen… :? ) was, totaal geen last van rug of buik, maar daarvoor 3 dagen des te meer. nu komen de laatste loodjes in aantocht en krijg ik weer rug- en buikpijn…
Clomid-gebruikers: hoe ‘vlug’ na 't slikken van je 1e tabletje in de cyclus kreeg je last van bijwerkingen? Dezelfde dag nog, dag erna, etc.?
Liefs,
Kaat
Hoi meiden,
Hier ben ik ook weer eventjes… Gelukkig had ik een smsje van Mar gehad, want we hebben nog steeds geen internet en telefoon.
Woezeltje: Wil je Angeltje heel veel sterkte wensen? Ik schrok enorm van het bericht, ik hoop echt dat de weeenremmers goed gaan aanslaan en dat de bmmond weer dichtgaat! Beeb moet toch echt nog even blijven zitten een paar weekjes, hoorrr! Ik maak me wel zorgen, hopelijk gaat alles goedkomen met ons topic-vriendinnetje! Een hele dikke knuffel voor Angeltje! :hug: :-*
Alle andere meiden heel veel sterkte & succes met alles! Als we weer online zijn kan ik weer persoonlijk op iedereen reageren. Ik mis jullie wel, hoorrr! Echt balen dat ik zo lang niet met jullie mee kan kletsen. :evil:
Hier verder alles goed. Ik moet vrijdag voor de eerste fm, dan zit ik op dag 13. Ik ben wel heel benieuwd of de Menopur goed aanslaat, na zo’n lange cyclus zonder hormonen. Voor de rest begint eindelijk het einde in zicht te komen wat betreft het klussen in ons huissie. Vandaag komt het sierpleister op de muren en de keuken is ook bijna klaar. Daarna nog wat dingetjes afverven en de vloer erin en dan kunnen we eindelijk gaan genieten.
Liefs & groetjes xxx,
Jippie
Hey meiden,
Kaatje: Ik kreeg tijdens de clomiddagen eigenlijk gelijk last van bijwerkingen, met name warmteaanvallen 's nachtes en had heel erg last van de overgang van een donkere naar lichte ruitme. Zag dan allerlei flikkeringen voor mn ogen. Mijn menstruaties verschillen ook altijd erg hoor dus zou me er niet te druk om maken!
Succes deze ronde, hopelijk slaat het eens aan zodat je eerlijke kansen gaat krijgen :thumbup:
Jippie: Fijn weer wat van je te horen meid!
Het einde is gelukkig in zicht, wat een gedoe is het geweest allemaal of niet, je zult straks wel helemaal kapot zijn! Maar dan kun je ook eindelijk echt genieten van jullie nieuwe stekkie!! Krijgen we nog een paar foto’tjes te zien? Ik= nieuwschierig :mrgreen:
Hoop dat de Menopur weer goed z’n werk doet en je gauw voor de inseminatie mag!!
Woezeltje: Doe jij ook lekker rustig aan meissie? Alles op zien tied dan breekt het lijntje niet, op z’n Drents haha
Nee zonder gekheid, denk aan jezelf en je beeb!! Echt fijn dat je nog maar 1,5 week hoeft te werken dan eindelijk je welverdiende verloft begint! Hoe is het nu met Angeltje? Heb je haar nog gesproken gisteraaf?
Hoe is het met alle andere lieve meiden hier?
Hier geen nieuws, vandaag zit ik op cd 10, ik probeer er wat minder mee bezig te zijn overdag en hoop te houden dat onze tijd ook gaat komen. Moet zeggen dat het aardig lukt, probeer het zo min mogelijk per maand te bekijken maar op langere termijn en dat geeft toch wat meer rust.
Dikke :-* voor jullie!!
Liefs
Mar
Kaatjes: ik had ook geen bijwerkingen van Clomid, ook niet toen ik van 50 naar 100 ging. Dus ik kan je niet helpen, sterkte.
Jippie: Fijn dat het op begint te schieten in jullie huis, idd ben ik ook nieuwsgierig naar foto’s 8) Ik voor een goed ei vrijdag!
Hier gaat alles zn gangetje, ik heb nu een week herfstvakantie en daarna nog 2 weken en dan stop ik helemaal.
Ondanks de vakantie toch vaker dan ik verwacht had harde buiken, dus maar rustig aan doen.
Niet komende vrijdag maar de week daarop hebben we een afspraak bij de gyn, waarmee we precies gaan bespreken hoe en wat er gaat gebeuren tijdens de bevalling om besmetting van ons kleintje zoveel mogelijk te voorkomen en welke spullen hij daarvoor klaar meot zetten. Uiteraard ook wat wij mee moeten nemen dan. Nou, ik ben benieuwd.
Jippie: fijn wat van je te horen!!! En ik zal het overbrengen aan Angeltje!!
Kaatjes: ik had wel meteen bijwerkingen van de Clomid, vanaf de dag dat ik het slikte, totdat ik weer moest stoppen. Ik had altijd een erg kortlontje die dagen, opvliegers, hoofdpijn.
Bagheera: spannend meid je afspraak bij de gyn. Hopelijk schept het veel duidelijkheid!
Ik heb Angeltje net gesproken. Ze is sinds gisteravond van de weeënremmers af. Vanochtend heeft ze een echo gehad en daaruit bleek dat de baarmoedermond nu iig weer dichtzit. Ze heeft wel weer veel last van harde buiken. Dus het is vandaag en morgen nog even afwachten hoe het gaat. Waarschijnlijk hoort ze morgen meer.
Mocht ze naar huis mogen, dan zal ze heel veel rust moeten houden. Maar goed, zoals gezegd, eerst nog even de rest van de dag afwachten en morgen.
Ze is nog steeds erg positief, erg fijn dus! Echt een bikkel!!! :mrgreen: :-
En… ze is vandaag ook nog eens jarig! Bezoek en gebak in het zh dus! Angeltje: nogmaals gefeliciteerd meid!!! :- :-* :-*
Liefs Woezeltje
Angeltje: Gefeliciteerd met je verjaardag, meid! Ik hoop lekker dat je geen beeb als cadeau op je verjaardag krijgt, gemeen hè? Nee, effies serieus… Ik hoop dat je alsnog een leuke verjaardag hebt gehad, laat je maar lekker verwennen! En ik ben heel erg blij te lezen dat de bmmond in elk geval weer dicht zit! Heel veel sterkte verder en een dikke knuf! :-*
Mar: Das toevallig, ik zit vandaag ook op cyclusdag 10! Gaan we precies tegelijk op.
Zullen we dan ook maar tegelijk zwanger worden? :mrgreen:
Fijne avond iedereen & hopelijk tot snel!
Liefs,
Jippie
hoihoi,
Angeltje, gefeliciteerd!! :-* En geweldig nieuws dat de weeenremmers hebben geholpen. ik :thumbup: dat het zo blijft.
Woezel, dank weer voor de up-date. Hoe is het met jou?? Fijn hoor nog 2 weken en dan lekker verlof, gaat snel hè!
Bagheera, Rustig aan blijven doen hoor en lekker genieten van je vakantie. Jij daarna ook nog maar 2 weken werken, lekker.
Mar, hier ook weinig nieuws, zit op cd 13 en er is nog niets te bekennen.
Jippie, fijn dat je er weer bent (zo af en toe). Nog even en dan is jullie huisje klaar, ikke ook nieuwsgierig :mrgreen: mogen we please foto???
Moet je het nog erg lang stellen zonder internet?
MAr, Jippie, ik doe gezellig met jullie mee hoor, met z’n 3-en zwanger wel zo leuk, toch :inlove:
Kus, Mouse
Ooooo wat ben ik lekker vergeetachtig zeg :doh:
Angeltje: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Hopelijk hebben ze je een beetje verwend vandaag in het zkh!! Fijn te horen dat de weeënremmers iig aan geslagen zijn. Hou je taai he!!
Mouse, Jippie: Hihi we gaan deze ronde vrolijk door als de 3 musketiers :mrgreen:
Lopen lekker gelijk op met z’n drieën, nu maar hopen op eindelijk eens positief bericht
Liefs
Mar
Hallo!
Angeltje, van harte proficiat nog! Hopelijk gaat alles beter met het beebje nu de baarmoedermond weer dicht zit. Mooi dat ie nog even blijft zitten!
Kan ik me ok nog aansluiten bij de 3 musketeers? :lol: Lopen jullie zo mooi gelijk nu? Ik moet di de 24e voor een fm, dat is voor mij dag 11, dus ik denk dat jullie wel een beetje op me voorlopen! Maar dan houd ik er de spanning gewoon wat langer in haha!
Ik zit hier nu trouwens superdeluxe te genieten van alles wat bijna klaar is met onze verbouwing…open haard brandt, laptopje (ook al gloedje nieuw) op schoot zonder draadjes…klinkt aso, maar voelt heerlijk haha!
Tot snel weer!
Groetjes wienie
Hoi meiden,
I’m back! En vanmorgen op de weegschaal 81,9 kg. Viel me nog best mee, de schade. Na 3,5 week USA, waar dus echt niet normaal te eten is, vind ik dat 9 ons aankomen niet slecht is. Toch??? Nu weer vol goede moed aan de slag. En dat meen ik. Want ik wil er weer echt tegenaan.
Dat zou niet gaan omdat ik volgende week geopereerd zou worden aan mijn myomen, maar dat was de eerste tegenslag van het normale leven. Er lag nog steeds geen oproep van het ziekenhuis in de bus. Ik ben dus maar aan het bellen geslagen vanorgen. Poli gynecologie Voorburg (waar ik bekend ben) verwees me naar de Opname in Voorburg. Deze verwezen me zondermeer door naar Opname in Delft (zelfde ziekenhuis, andere locatie), omdat de anesthesist had ingevuld dat ik in Delft geopereerd moest worden. Toen ik zei dat hij dat had ingevuld omdat dat mijn voorkeur was kreeg ik een snauw dat ze daarover niet met mij in discussie ging. Ze verbond mij door met de Opname in Delft. Daar kreeg ik te horen dat ik met de opname in Voorburg moest bellen omdat mijn gyn niet in Delft opereert. Kortom… hoe bedoel je kastje naar de muur.
Uiteindelijk ben ik teruggebeld door de man van de opname. Het blijkt zo te zijn dat mijn gyn inderdaad niet in Delft opereert en dat hij dan patienten uitwisselt met een andere gyn, die wel in Delft opereert. En omdat de anesthesist wil dat ik in Delft wordt geopereerd moet dat dus gebeuren. Maar de vraag was dus nog steeds of dit was omdat het mijn voorkeur was of iets anders. En het leuke is dat hij me nog geen datum kon noemen omdat het rooster van deze gyn voor december nog niet bekend is. December??? Juist… ik wordt dus niet volgende week geopereerd maar in December. Hoe vindt je die!!! Laaiend, pissed, verdrietig, kwaad, teleurgesteld, emotioneel. Alles bij elkaar.
Omdat ik toch in de buurt was ben ik vanmiddag met manlief even bij de poli gyn langsgegaan in Voorburg om verheldering te vragen. Het blijkt inderdaad dat de anesthesist wil dat ik in Delft geopereerd wordt. A) ivm de narcose B) ivm mijn astma C) ivm mijn nog net iets te hoge BMI. Kortom… het gaat echt niet eerder dan december worden. Huilen
Ik heb alles geregeld… mijn sportabonnement bevroren, mijn werk, afspraken pas in januari (na mijn herstel). En nu… nu moet ik alles weer opnieuw gaan plannen en regelen. Terwijl ik in augustus al bij de anesthesist geweest ben. Dan hadden ze dat toen al kunnen regelen. Ik ben zo kwaad. (En moe van de jetlag, waardoor alles dubbel zo hard aankomt). zucht
Nou, jullie zijn weer helemaal op de hoogte.
Liefs,
WendyD
Gelukkig gaat het al beter met Angeltje. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!
Leuk dat jullie met je cyclus zo goed als tegelijk zitten, succes allemaal, ik voor jullie!
WendyD: ik vind het eerlijk gezegd schandalig zoals ze je behandelen daar. Ik kan me voorstellen dat je er zo de balen van hebt, je rekent er toch op dat die operatie doorgaat… enne bovendien: over een anderhalve maand zitten we al in december, vreemd dat ze het dan nu nog steeds niet weten…
Sterkte meid en hopelijk heb je wel een geweldige vakantie gehad!
We moeten een andere commode halen :?
die we al hadden blijkt niet compleet te zijn en doordattie van hout is en al 30 jaar oud is, is het hout hier en daar uitgezet, dus nu ik m helemaal geschilderd heb, blijkt ie niet netjes meer dicht te kunnen…
en een commode die aan de achterkant bijna een centimeter open staat ziet er nou niet echt netjes uit…
We hadden wel gekeken offie paste, en dat leek dus wel zo te zijn, maar nu ik de schroeven aangedraaid heb, dus niet :?
gisteren weer naar de zwangerschapsbegeleiding geweest.
Ik kruip op mn knieën het bed in en dat was de beste manier om je rug te ontlasten zei ze.
Gelukkig, want ik heb nogal es last van mijn rug, zowel boven als onderin.
Ook mijn zithouding is goed. Ik mocht even op zo’n grote bal zitten, maar dat zat wel heel lekker :mrgreen:
Volgende week is de cabriofix binnen voor in de auto: :dance:
Dit is 'm geworden:
En we gaan voor de wandelwagen bij de Etos, die gaan we ook bestellen. We hebben er hier wel 1 staan, die hebben we gekregen, maar eigenlijk vinden we 'm allebei toch niet zo heel erg leuk…
Daarnet hebben ze van Orange gebeld en ik heb voor de Nokia 6111 gekozen:
Een heel klein schattig toestel waar ook navigatie op kan :dance:
Ook zit er blue tooth op dus kan ik van internet dingetjes gratis halen.
En ook the Sims kan ik er dan op zetten, ik ben daar verder niet verslaafd aan hoor :liar:
Hoi meiden!!!
Ik ben er weer, joepie!!! Vanochtend kreeg ik te horen dat ik vandaag weer lekker naar huissie toe mocht, ben echt zo blij :lol: .
En wat ontzettend hartverwarmend om jullie lieve reacties te lezen meiden, ik zit echt met tranen in mijn ogen. Jullie zijn stuk voor stuk schatten. Zelfs heb ik van sommige van jullie kaartjes en sms-jes ontvangen, dat heeft me zo goed gedaan!!! Dikke kus voor jullie allemaal. En Woezeltje, jij natuurlijk ook hartstikke bedankt dat je iedereen zo lief op de hoogte hebt gehouden en meteen zondag bent gekomen: :inlove:!!!
Op zich gaat het nu goed met mij en met de uk gaat het al helemaal goed (gelukkig!!!). De eerste paar nachten in het ziekenhuis waren best spannend omdat de situatie niet echt veranderde en het bloedverlies (niet veel hoor) aan bleef houden. Gelukkig is mijn buikje de laatste 2 dagen wat rustiger geworden en bleef beeb het al die tijd gewoon supergoed doen. Vandaar dat ik het nu toch weer thuis mocht gaan proberen.
Wel is het zo dat ik het heel erg rustig aan zal moeten doen de komende tijd. De eerste paar dagen moet ik echt doen alsof ik nog in het ziekenhuis lig en daarna langzaam weer wat dingetjes opbouwen en goed naar mijn lijf luisteren. Maar bijvorbeeld stofzuigen of wasmanden tillen ofzo, dat is er echt niet meer bij… Dus het zal best lastig worden de komende tijd om te bepalen wat wel en wat niet kan, maar ons frummeltje gaat natuurlijk voor alles. En hoe langer hij bij me blijft hoe beter!!! Als ik weer een beetje bekomen ben van alles en weer een beetje uitgerust, kom ik weer lekker meetypen hoor!!! Ik denk ook aan jullie allemaal en leef nog steeds erg met jullie mee.
En dames van de meeting, dat gaan we ook nog wel een keertje regelen hoor. Al die chocolaatjes die we nu zijn misgelopen . Nee, even alle gekheid op een stokje, het duurt nu misschien ietsje langer allemaal, maar het gaat er echt nog wel van komen!!!
Dikke knuffel allemaal.
Liefs Angeltje
Wendy: welkom terug meis!!! Hoop dat genoten hebt!
Maar wat een tegenvaller nu je weer terug bent! Ik kan me voorstellen dat je daar erg van overstuur bent!! Dit is ook geen goede gang van zaken! Je hebt je ergens op ingesteld en dan loopt het totaal anders! Sterkte!!! :hug:
Bagheera: mooi maxi cosi en telefoon!! Wij hebben ook de maxi cosi cabrio fik. En al getest in de auto natuurlijk… echt ideaal!!! Geen ruzie meer met de gordel!!
Wel balen van de commode! Hopelijk vinden jullie snel een nieuwe naar jullie zin!
Angeltje: :-*
Slapen gaat hier nog steeds erg slecht. Ben echt op… Ik denk dat ik maandag toch maar eens naar de huisarts ga om te vragen of er niet iets is dat ik mag nu ik zwanger ben (homeopatisch ofzo??)
Ik ga natuurlijk niet iets slikken dat gevaar opleverd voor ons kindje, want dan slaap ik maar slecht, dat doe ik dan 10 keer liever!!!
Liefs Woezeltje
Lieve meiden, tnx voor jullie lieve reacties! Inmiddels ben ik een beetje gekalmeerd, al ben ik nog steeds heel kwaad. Maar ja… ik kan er niets aan veranderen. Helaas.
Ik ben het inderdaad in mijn berichtje vergeten te vermelden, maar ik heb een supervakantie gehad! We hebben het enorm naar ons zin gehad.
Liefs,
WendyD
Hey meiden,
Wendy: Welkom terug meis! En jeetje kan me voorstellen dat je er even goed doorheen zit als je zo van het kastje naar de muur wordt gestuurd, echt een domper :?
Sterkte met alles meid! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, is ook heel wat waard!
Bagheera: Balen joh van de commode. Hoop ook dat jullie gauw een nieuwe vinden! Mooie foon zeg! En de maxi cosi ook :thumbup:
Angeltje: Hey meissie!! Fijn wat van je te horen! We hebben ons echt zorgen om je gemaakt, fijn dat het nu weer rustig is daarbinnen, jullie ventje moet nog even bij mama blijven hoor :-*
Heel rustig aan doen nu he! En we begrijpen het maar al te goed dat je hier nu niet zo vaak komt reageren. En de meeting komt nog wel een keer, eerst moeten jullie straks maar eens bevallen alledrie!!
Woezeltje: Wat naar dat je zo slecht slaapt. Indd verstandig om naar de ha te stappen. Ik weet van melatonine dat het goed kan helpen maar geen idee of jij dat ook mag gebruiken. Zou even goed informeren! Sterkte hoor
strooit wat slaapstraaltjes je richting op :**:
Hoe is het met de rest?
Ik ben vanmorgen bij de vervangende gyn geweest, wat een sympathieke man was dat zeg! Hij had wel een giga Duits accent waardoor ie wat moeilijk te verstaan was maar hij nam echt de tijd voor me. Ik reageer gelukkig super op deze lage dosis Puregon! Zat rechts een follikel van 15 mm. en het baarmoederslijmvlies bouwt zich zoveel beter op dan met clomid. Heb er wel een goed gevoel over. Zaterdagmorgen wil hij zelfs even een bezoekje voor mij inplannen (wat niet gebruikelijk is hier in het zkh) dan wil ie nog even kijken en bepalen wanneer ik de Pregnyl mag zetten. En dan wordt het weer klussen geblazen… 8)
Kus xx
Mar
Hallo,
Ik voel me niet zo lekker, dus ik reageer vandaag wat kort.
Hopelijk nemen jullie 't me niet kwalijk
Mar, Goed nieuws zeg!!!
Even over je eerdere berichtje richting mij: nu je het zegt: ik denk al dagen dat ik lampen zie knipperen, dat ik draadjes zie langs dingen of dat de zon o.i.d. in 'n horloge of glas schijnt, dat rare beeld, dat herken ik goed.
Warmte-aanvallen en bloedheet in bed: heel herkenbaar!
Dit is voor 't eerst sinds ik clomid gebruik, dat ik 't merk… zou 't dan toch…?!
Morgen weten we meer!
Angeltje, blij te horen dat je weer thuis bent! Doe rustig aan, meid.
Liefs,
Kaat