Meiden met een lange cyclus-deel 10!

Nou ik denk niet dat hij er tussendoor is geglipt al is dat wel een leuk idee. Ik heb al eerder tijden tetempt en toen kon je duidelijk wel wat zien. Ik heb van mezelf gewoon hele lange cyclussen en misschien beetje dom en naiief dat ik de hoop had dat het nu beter zou zijn. Ik ben bang dat ik de stap naar de gyn tocvh maar weer moet zetten ook al zie ik er tegenop en wil ik nu zeker niet meteen aan de hele apotheek beginnen. Maar eens kijken wat ze zo kunnen doen is misschien een optie

Hey meiden!

Vreemd idee wel he, dat we morgen van de meesten van ons zullen weten hoe we eruit zien enzo :mrgreen:

Leuk, leuk!

Wienie: Balen zeg dat je ongi geworden bent, maar het slaat wel mooi aan nu! Best netjes, een cyclus van 31 dagen toch? Heb je erge buikpijn of valt het mee? Op naar de vlgde ronde met hopelijk een prachtresultaat!

Kaatje: Hey meis, probeer moed te houden hoor! Ik hoop natuurlijk voor je dat 150 mg. gewoon aanslaat en dat je niet hoeft te spuiten, maar als het toch zover komt dan kan ik je er dan van alles over vertellen en je erdoor slepen hoor!! En heb jij Provera gehad om je ongi op te wekken? Ik werd daar namelijk nooit ongi van, slechts 1 ochtendje bloedverlies. Het is dus best goed mogelijk dat het erg weinig is. Toi toi toi!!!

Leuk jullie verhuisplannen!! Is het een vrijstaand huisje? Lekker dagdromen bij hoe het gaat worden als het doorgaat is altijd leuk he…

Bagheera: Zelfde voor jou als Angeltje lieve meid, probeer rustig aan te doen he!! Het is niet makkelijk als je zoveel aan je hoofd hebt, dan kunnen wij zeggen wat we willen dat snap ik. Vreemd dat je buik zo’n rare vorm aannam zeg, maar indd misschien lag jullie kindje gewoon een beetje uitgestrekt.

Mouse: Hier ook een emo-bommetje hoor, dus wat dat betreft :wink:

Hoe is het verder met je?

Janine: Gedsie wat naar van die kiespijn zeg :? Ben je al bij de tandarts geweest inmiddels en wat heeft ie gezegd? En een wortelkanaalbehandeling is buiten de kosten om gewoon geen pretje, maar als je pijn blijft houden moet je het wel doen hoor!! Kun je het niet indienen bij je verzekering?

Woezeltje: Gelukkig, je bent er nog meis :mrgreen: Hoe gaat het vandaag met je? Nog nieuws?

Mama2: Veel succes en sterkte met het nemen van een beslissing!

Nou meiden, ik las mijn berichtje van gisteren nog eens en het klonk wel heel depri hoor :shifty:

Werd me op dat moment gewoon even te veel allemaal + druk op mn werk omdat mijn naaste collega’s van niets weten. Ga het denk ik toch maar vertellen vlgde week, moet nu zo vaak op controle komen dat ik hun onbegrip moeilijk kan verdragen. Verder voel ik me een stuk beter hoor vandaag! Hebben vandaag nogal wat uurtjes in de auto doorgebracht, hub heeft zijn Solex opgehaald en is zo blij als een klein kind, mannen :roll: :mrgreen:

Maar goed, het is lekker rustig binnen, want hij is al 2 uur in de garage aan het knooien haha.

Tot morgen meiden!! (de meesten dan en voor de anderen dikke :-* )

Liefs

Mar

hoi hoi

Er is gelukkig maar een verstandskies getrokken. Was gelukkig minder in de kosten. Moest nou maar 85 euries betalen, dus dat weer even declareren bij het ziekenfonds.

Voel heel kaak en neus niet meer, maf gevoel hoor hahaha

O gelukkig dat dat het dan was, nou ja gelukkig. Ben voor 2 jaar terug ook van mn verstand :mrgreen: afgeholpen en weet nog wel dat het geen pretje was!! Moeten we je morgen maar vloeibare chocola enzo voeren haha grapje :wink: Als de verdoving uit gaat werken neem gerust ibuprofen hoor, heb je dat nog meegekregen van het zkh? Die dikke 600’s werken het beste! Sterkte hoor!

:-*

Mama2, als je al eerder 'n eisprong hebt gelocaliseerd, denk ik niet dat 'ie er nu tussendoor is geglipt, idd.

Waarom ga je niet gewoon naar de huisarts voor 'n doorverwijzing, en wanneer 't je te veel wordt naar je zin, kun je toch gewoon ook weer stoppen met de bezoeken?

Ik vind 't wel meevallen met de medicijnen hoor! Maar da’s mijn mening.

Mar, ik heb idd provera gehad. waarempel dat vanmiddag ineens de ongi flink was, vergeleken met de dagen ervoor. Ik start toch gewoon vandaag met de clomid, omdat ik donderdag al rood bloed verloor.

Je hebt er goed aan gedaan om je verhaal hier ff te dumpen, toen 't je even hoog zat. Daar zijn we toch ook voor, nu je 't kwijt bent gaat 't al stukken beter zo te lezen!

Jij ook positief blijven he!!

Janine, fijn dat de kosten niet de spuigaten uit hebben gelopen en dat 't nu achter de rug is. Dat gevoel komt wel terug hoor :wink: Hoop voor je dat de pijn wat wegblijft!!!

Mar, je vroeg naar 't huisje: het is niet veel groter dan waar we nu wonen, maar 't is twee-onder-een-kap, en aan de vrije ruimte is het echt heel vrij, het zit op de hoek van 'n rotonde en heeft 'n mega tuin!

Idd lekker dromen, het is nog lang niet zeker dat alles doorgaat! We shall see.

heb vanmiddag bij de etos het boekje Mama en Baby gehaald, is 'n gratis “folder” over zwangerschap, baby, peuter, etc., errug leuk. Had de vorige versie ook al ergens weggeskoept, en zag op tv dat de nieuwe uit was. Die ligt nu te pronken om gelezen te worden!!! :inlove:

Effe lekker dromen bij de spulletjes en fotootjes!

Trouwens, vandaag weer ergens bij 'n stapeltje bij schoonmams wat foto’s gevonden van de tijd dat hubbie nog beeb was. Als onze kleine hummel strakkies zo wordt, dan doe ik 't ervoor hoor!!! Hij was toen nog :inlove: dan nu! :mrgreen:

Kus,

Kaat

Kaatje de verwijzing ligt al klaar heb hem alleen nog steeds niet opgehaald :oops:

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal!!!

Vandaag ging het op zich weer goed. Minder last van mijn buik, geen roze-verlies meer gehad, gewoon weer een ‘normale’ dag dus. Maar nu net nu ik naar het toilet ging zat er toch weer een behoorlijke nate plek in mijn onderbroek, die niet echt roze te noemen is, maar ook niet helder. M.a.w., ik loop nu weer om de 10 minuten naar het toilet om te kijken of er al wat veranderd is. Ik word er gek van!!! Hubbie is ook niet thuis en ik voel me zo onzeker :cry:

Mama2: ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in de MMM. Maar als ik je zo hoor stik je nu ook steeds van de onzekerheid en dat is ook niet fijn. Ook al is het niet prettig, ik zou toch die verwijzing ophalen. Maar het is en blijft natuurlijk jouw keuze. Sterkte met je beslissing!!

Kaat: wat een heerlijk voruitzicht dat jullie misschien gaan verhuizen. Het klinkt idd erg aantrekkelijk hoor, super!! Balen dat je ongi is gekomen meis en zeker als het dan zo weinig is en je gaat twijfelen of het wel echt is… Maar helderrood bloedverlies lijkt me toch echt wel je ongi. Ik hoop dat het deze ronde gaat lukken met de 150 mg. Ookal heb je er zelf weinig vertrouwen in, wij duimen gewoon lekker eigenwijs voor je hoor :thumbup: .

Janine: getsie meis, klinkt niet fijn. Heb je er veel last van?? Hopelijk voel je je morgen niet beroerd. Anders wel eerlijk zeggen hè? Sterkte!!!

Mar: is toch niet vreemd dat je gisteren een beetje depri was? Lijkt me niet fijn om 2 uur tussen de zwangeren te zitten en zo met je neus op de feiten gedrukt te worden!!! Ook balen dat er niets te zien was. Ik hoop dat het toch gewoon gaat lukken met de 75 ie deze ronde en dat je snel zekerheid hebt over de kosten!!! Het is een hoop geld en ik kan me voorstellen dat het niet fijn voelt om niet te weten waar je aan toe bent. Hou je taai hè? :-*

Bagheera: rustig aan hè!!! Ik weet nu inmiddels wat stress met je lijf kan doen en dat is niet prettig. Maarja, het is ook zo ongrijpbaar. Als we nu gewoon een anti-stressknopje hadden wat we gewoon even om konden zetten :wink: . Maar doe aub rustig aan en als je ergens aan twijfelt de vk bellen!!!

Mouse: neem ook jij je hormoontjes maar gewoon mee hoor. We hebben al zoveel met elkaar gedeeld hier, dat vindt echt niemand erg :wink: . Tot morgen!!!

Wienie: balen van je ongi. Knap van je dat je het meteen van de positieve kant bekijkt ondanks de teleurstelling!!! Hopelijk brengt de volgende ronde meer succes :thumbup: :thumbup: :thumbup: .

Zo, dat was hem geloof ik weer even…

Meiden, ik heb heel veel zin in morgen. Hubbie zet morgen tafel+ stoelen e.d. klaar, dus ik hou me alleen maar bezig met theekopjes enzo. Dat gaat echt wel lukken hoor!!! Ik heb er enorm veel zin in. Tot morgen!!!

Liefs Angeltje

mama2, ik zou 'm ophalen hoor! Maar net wat Angeltje zegt, 't is jouw beslissing. De onzekerheid is niet prettig, en wie weet krijg je 'n tabletje en slaat 't meteen de goede richting in. Dan heb je nu weken zitten twijfelen en in onzekerheid gezeten.

Denk er nog even lekker over na, wat je wilt!

Angeltje, 't gaat nog steeds niet goed zo te lezen. Bah zeg… kan me voorstellen dat je heel onzeker wordt daarvan, zeker als je ventje er niet bij is om je gerust te stellen of wat dan ook. Hopelijk komt ie gauw thuis, zodat je niet meer alleen bent. hang on, meis!

't is niet erg hoor, ongi worden. 't moet toch om door te gaan met clomid, als 't niet aanslaat. Ik hoop ook dat 't wat gaat doen, maar m’n gevoel geeft weinig hoop! Mss ook zelfbescherming :wink:

Je kijkt echt uit naar jullie meeting van morgen!

Geniet ervan he!

Liefs,

Kaat

SPOEDBERICHT!!!

Lieve meiden,

Ik hoop zo dat degene die naar de meeting komen dit nog lezen. Ik zal jullie vanavond voor de zekerheid ook een bericht sturen naar jullie privé mail, maar jullie mailadressen stuurt de man van Angeltje mij nog toe!

Meiden: de meeting gaat morgen niet door!!!

Angeltje wordt vanavond opgenomen in het ziekenhuis. Ze had vanavond weer buikpijn en verlies van vocht. Na contact te hebben gehad met de vk, is gebleken dat de baarmoedermond nu iets openstaat. M.a.w. ze moet naar het ziekenhuis en waarschijnlijk aan de weeënremmers. Ze weet verder nog niet hoe en wat, maar dat laat ze me nog weten.

Jullie snappen dat het morgen dan dus echt niet door kan gaan!!! Ik hoop zo dat we iedereen nog kunnen bereiken… Het is iig echt overmacht.

Meiden laten we duimen voor Angeltje dat de weeënremmers aanslaan en ze de zwangerschap “gewoon” uit kan zingen!!! Iig nog tot 33 weken!!!

Als jullie Angeltje iets willen zeggen of wat dan ook: laat het mij dan weten. Ik hou contact met haar!

Liefs Woezeltje

Wens haar maar beterschap en sterkte. Laten we hopen dat beebje nog even lekker en gezond blijft zitten en dat Angeltje gauw weer thuis is.

:pray:

Dat is even schrikken, sterkte ! :kaars:

Nou meiden, ik kreeg gisteravond om 23:45 nog telefoon van de man van Angeltje. Hij was net terug uit het zh.

Angeltje ligt idd aan de weeënremmers en ze gaan dit nu eerst 48 uur doen. Ze hopen dat dit voldoende is om de baarmoedermond te laten sluiten. Ze heeft iig bedrust opgelegd gekregen. Hopelijk slaat het de komende 48 uur aan en mag ze straks gewoon weer lekker naar huis! (met bedrust!!!).

Ik hou jullie op de hoogte! Ik ga vanmiddag even naar haar toe.

Ik heb gelukkig met mijn mailacties Bagheera, Janine en Mar22 kunnen bereiken. Hopelijk kan Mar22, Jippie bereiken, omdat zij samen zouden rijden. Nu alleen nog hopen dat Mouse haar mail nog checkt… Dan weet iig iedereen dat het niet doorgaat en rijdt niemand voor niets…

Liefs Woezeltje

Hoi hoi

Ik heb het nummer van Mouse, heb haar al geprobeerd te bellen, maar ze neemt niet op. Ik bel strakkies nog een keer.

Groetjes Janine

hallo allemaal,

Wat erg voor Angeltje zeg!!! :frowning:

Ik hoop echt dat die weeen remmers hun werk goed doen en dat de beeb netjes nog een paar weken blijft zitten! :pray:

woezel, wens haar maar heel veel sterkte van mij!!! iK denk aan haar!

Liefs egni

Janine: fijn dat je het nog even wilt proberen!! En helemaal super dat je het telefoonnummer van Mouse hebt! Dank je wel!!

Meiden,. ik doe haar de groeten van jullie allemaal en het zal haar goed doen dat jullie zo met haar meeleven!!!

Liefs Woezeltje

Ojee, woezeltje, wat schrikken zeg.

Zou je haar heeeeel erg veel sterkte willen wensen van me?

Liefs,

Kaat

Hoi meiden,

Ben net terug van mijn bezoek aan Angeltje. Alles gaat (naar omstandigheden) best goed met haar. Ze voelt zich rustig, is best opgewekt en is in goede handen in het ziekenhuis. De harde buiken zijn afgenomen en ook de buikpijn. Vanochtend is de gyn geweest en het blijkt nog wel dat de situatie nog niet is verandert. M.a.w. de baarmoedermond staat nog steeds een stukje open. Maar goed, ze ligt ook nog maar 1 klein dagje aan de weeënremmers, dus het kan nog!! Ze is zelf erg positief, dus dat is een goed teken!!! Ze heeft echte bedrust, mag er voor niets uit, dus dat is wel even wennen!

Jullie krijgen allemaal de groetjes!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Woezeltje

Bedankt dat je ons op de hoogte houdt!

In het ziekenhuis is ze zeker in goede handen en als ze zelf al zo opgewekt is, is dat alleen maar fijn voor haar.

Nu maar hopen dat de weeënremmers helpen.

Hoi lieve meiden,

Woezeltje, heb je nog bericht gehad na gisteren van Angeltje?

Hoop heel hard dat de weeenremmers goed hun werk zullen doen, ze heeft dus complete rust, moet ze dan ook in het zkh bijven zolang?

Liefs

Mar

Oh, dat is schrikken. Hopelijk gaat alles goed zeg. Gelukkig kan de kleine het overleven als hij al geboren wordt. Maar hopelijk blijft hij nog een aantal weken lekker warm binnen zitten. Sterkte.