Hallo meiden,
Ik zit lekker op t bankje vanavond, vakantie bijna voorbij. Heb wel veel nuttige dingen gedaan en toch ook lekker niks, dat voelt erg lekker!
wendyd, wat ontzettend balen zeg, zoiets kunnen ze toch niet zomaar doen denk ik dan, maar de realiteit is toch wel erg, ziekenhuizen doen maar waar ze zin in hebben, evenals klusjesmannen enz. En ik op school me maar braaf aan afspraken houden met overhaaste ouders…anders worden ze boos…dat is niet overal goed geregeld.
Maar j emoet maar zo denken, als je flink boos op ze bent geweest…dat december toch wel heel snel is, echt waar! Doe maar veel leuke dingen, dan vliegt de tijd voorbij!
bagheera, hadden jullie een oude commode gekregen? Wel vervelend dat ie stuk is, maar je komt vast wel een leuek nieuwe tegen. Mooi die maxi cosi en mobiel!
angeltje, fijn dat je er weer bent! En nu lekker rustig aan, denk aan je beebje!
woezeltje…heb je al geprobeerd te dromen over je beebje en fantasie eromheen? Als ik niet kan slapen, denk ik altijd aan leuke dingen, die ik bijv graag wil ofzo…misschien helpt t?
mar, fijn zeg die goede resultaten! Succes met klussen! Krijg jij dan ook een advies wanneer?
kaat, ik had die bijwerkingen niet bij de eerste 2 rondes van 50 mg, wel bij 100, en de 50 sloeg ook niet aan en 100 1e keer wel, dus het lijkt me bij jou ook wel een goed teken! Ik heb ook last van vlekken en licht zweetaanvallen, zomaar ineens overdag en 's nachts. En mijn stemming is wel een beetje wisselend, maar of dat daar ana ligt?
Ik heb zelf nu die bijwerkingen weer, dus ik dnek zelf dat ik dadelijk wel weer een ei ga krijgen. Ik hoop voor jou ook!!! Als het werkt, krijg je dan ook een vrij-advies? Succes morgen!!!
Liefs wienie
Hoi,
Angeltje, fijn dat je weer lekker thuis zit en het zo goed gaat! Gelukkig zit beebje nog lekker bij je, houden zo!! En wat betreft die meeting, dat komt wel een keer. :-*
Woezel, handjes op je buik, meis een boven en een onder je navel, laat de reiki maar zijn werk doen, zul jij heerlijk slapen
Bagheera, wow, wat een mooie maxicosi en telefoon!! Balen van je commode, zeker omdat je hem al helemaal had geschilderd.
Wieni, jij zit er ook lekker bij zeg!! Geniet ervan! En ik ben voor 4 musketiers hoor
Mar, spannend! fijn dat je vervang gyn zo bevalt en dat hij je nog inpland, zodat je echt een goede kans gaat maken deze cyclus mijn :thumbup: :thumbup: draaien volop voor je.
Jippie hoe is het bij jou? Al mooie eitjes??
Wendy, welkom terug!! Fijn dat je vakantie leuk is geweest, maar wat een domper zeg!! Ik loop zelf ook in het RdGG in Delft/Voorburg en heb het zelfde gehad met mijn kijkoperatie. Ik stond ingepland voor 20 aug. Wordt ik op vakantie gebeld (week voor de operatie) met de mededeling dat ik niet in Voorburg geopereerd kon worden (ook ivm mijn BMI), wel in Delft. Gelukkig hadden ze bij opname al een plekje gereserveerd voor 18 aug. als ik dat wilde. Tja, dan maar 2 dagen eerder, maar wel alles opnieuw regelen pfff. Bij jou helemaal balen omdat je ook nog langer moet wachten! Even vraagje, ben een aagje :mrgreen: doe jij ook mee met het ‘project’ in Voorburg voor vrouwen met zwangerschapswens en overgwicht? Niet, dan is het misschien iets voor je, als je me pbt stuur ik je meer gedetailleerde info. Ik hoop dat ze je toch nog eerder kunnen inplannen dan december. Ik zit nu ook in de wacht tot december, omdat mijn kijkoperatie geen bijzonderheden opleverde, wilde de gyn het nog 3 maanden aankijken zonder behandeling (clomid mag ik niet meer) en moest ik ook nog verder afvallen.
Verder niet veel te melden hier meiden. Morgen lekker weekend. Ga ik eens lekker van genieten!
Kus, Mouse
Heey meiden,
Sorry dat ik alweer een tijdje niet heb getikt, druk druk druk druk
Vanavond een feessie, dus zo nog ff het bedje in
Vanavond even helemaal los, hopelijk kan ik de drank binnen de perken houden houden :eh: hihi
Morgen tik ik weer verder, als ik geen kater heb hahaha
Liefs, Janine
Heey meiden, dit haal ik trouwens net bij een andere topic vandaan:
Gaat over Bagheera:
heb geen idee of ik hier goed zit met het posten van dit bericht maar zoniet dan zullen de modderators hem wel verplaatsten
Renate is gisterenavond opgenomen in het ziekenhuis. Ze had de hele dag al last van harde buiken en op een gegeven moment begon het ook gewoon echt zeer tedoen… Ze heeft de vrloskundige gebelt. Die kwam meteen langs om tekijken wat er loos zou kunnen zijn.
Ze dacht zelf aan een blaas ontsteking (weer) maar wilde het toch zeker weten. Na gevoelt te hebben bleek de baarmoedermond nog dicht tezijn. Ze was wel “week”.
Toch maar naar het ziekenhuis voor controle. 2 banden op der buik, 1 voor het meten van de harde buiken en 1 voor het hartfilmpje van de kleine, Waar trouwens niets mee aan de hand is…
Ze wilde ze ter observatie toch in het ziekenhuis houden, mocht er iets fout zijn dat ze meteen kunnen ingrijpen.
Renate heeft net gebelt en ze heeft weer een scan gehad… Ze heeft nog steeds last van harde buiken elke x.
Voor de rest nog geen nieuws.
Dit is trouwens de man van renate( jos) en ik zal zolang ze er ligt de boel een beetje up to date houden.
Ik denk dat als er dit weekend geen stijging te zien is in de temperatuur en die druk in mijn buik (die weer terug is) door gaat zetten dat ik dan maandag de huisarts nog eens ga bellen want wachten tot eind december vind ik zo geen optie en dan moet hij anders maar eens een ongi opwekker gaan geven.
Weten jullie of een huisarts wel eens ongi opwekkers en clomid geeft ?
En weet iemand welk hormoon een ovu test opspoord en welk hormoon een zwangerschapstest opspoord ?
Hellow,
Ik begrijp dat Bagheera Renate heet in de “echte wereld” ?!
Arme meid, ik hoop dat 't gauw beterder met haar gaat.
Sterkte meis…
Mama2: groot gelijk: gewoon bellen!
Janine veel plezier vanavond!!!
Mouse, geniet ervan, je weekend is begonnen
Ik heb vanmiddag weer 'n fm gehad.
De vorige keren zeiden de artsen (heb 2 verschillende, maar superlieve) volmondig “er groeit niets” en nu zei ze dat ze niet helemaal kon vaststellen of er iets ging groeien. Maar ze kon ook niet zeggen of 't nog 'tzelfde was als voorheen rond deze tijd. Donderdag mag ik terugkomen en kijkt ze opnieuw.
Ik hoop dat er dan goed nieuws komt.
Liefs,
Kaat
Bagheera is indd Renate. Meid, schrik ervan zeg! Ook al zo’n last van harde buiken en zelfs een weeëe bmmond! Meissie, heel veel sterkte!!! Doe het rustig aan he! Maak me zo’n zorgen om jullie! De beebjes mogen niet eerder dan Sinterklaas zich laten zien, deal?!! Vind het fijn te horen dat het hartfilmpje in orde was trouwens! Dikke kus van mij!
Mama2: Indd gewoon bellen, december is nog best een eind weg en ik zou ook willen weten waar ik aan toe ben. Succes!!
Janine: Hihi nog even bijslapen, doe ik ook vaak hoor als ik 's avonds nog wat heb. Mijn ogen vallen vaak ronde 22.30 vanzelf dicht, best erg he
En geniet er maar eens van lieve meid, dan maar eens wat meer alcohol voor een keertje maakt dat niets uit! Laat je maar es lekker gaan!
Mouse: Meid, voor jou hoop ik ook zo dat de hele verdere mik mak jullie bespaard blijft en je lichaam eens meewerkt!! Duim voor die felbegeerde posi test!!! En dat je die maar in handen mag hebben voor dat het december is!
Jippie: Hoe was het vandaag bij de gyn?? Heeft de menopur z’n werk gedaan? En hoe is het verder met je/ jullie en het nieuwe huis?
Wienie: Hihi dan kom jij niet uit het noorden als jouw vakantie alweer bijna om is :mrgreen:
Hier begint komende week de herfstvakantie, krijg waarschijnlijk een nichtje te logeren, vind ik erg leuk trouwens. Gezellig een dagje dierentuin inplannen!! Hoe gaat het verder met je? Zin om weer aan de slag te gaan komende week?
Kaatje: :? Wat naar dat je geen duidelijkheid hebt gekregen meis. Welke cyclusdag zit je vandaag? En weet je toevallig de grootte van de grootste follikel? Ik weet namelijk uit ervaring dat als er eentje boven de 14 mm. zit deze heeeeeel vaak doorgroeid en tot een eisprong leidt!!!
Meid, ik duim voor je, dat het maar gauw donderdag mag zijn!
Hier alles oké! Morgen om 10.00 de 2e fm en dan krijg ik als het goed is groen licht voor de Pregnyl! Zal mij echt benieuwen of mijn te korte luteale fases echt een bijwerking zijn geweest van de Clomid. Kom er sowieso binnen nu en 14 dagen achter! Best een beetje spannend!
Veel liefs,
Mar
wat zouden jullie doen:
Potverdorie, weer geen temp stijging en ik heb nu steeds meer buikpijn. Ik weet nu bijna zeker dat er cystes aan het groeien zijn dat kan niet anders en eigenlijk heb ik de neiging om maar even aan te kloppen bij de dkoterspost maar ja eigenlijk is die alleen voor echt mega spoed natuurlijk en ik verga nog niet van de pijn al is het wel echt onprettig.
Meiden, ik heb echt even jullie hulp nodig!!!
Kom net uit het zkh voor een fm om te kijken wanneer ik Pregnyl mag zetten, blijkt dat ik ineens te goed reageer op Puregon.
Zitten 3 follikels van 18 mm.!
De arts raad ons af om Pregnyl te zetten, maar hoe groot is nu die kans op een drieling? Ikzelf neig meer naar toch doen, we zijn al zo lang bezig en een tweeling bijvoorbeeld zou meer dan welkom zijn!
Wat vinden jullie? Toch de Pregnyl zetten?
Heey meiden!!
Hoe issie??
Woezeltje, hoe is het? Slaap je al wat beterder??
Jippie, ik ben wel erg benieuwd hoor naar ja huissie! Hoe was het bij de fm?
Angeltje, een beetje erg laat, maar bij deze toch nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Leuk om weer van je te lezen!! Hopelijk blijft de beeb nog ff zitten!!
WendyD, welkom terug! Tof dat je het leuk heb gehad!! En die paar onsjes… daar zou ik me niet druk om maken! Wat een gedoe ook weer zeg in het ziekenhuis! Pff, laat je niet gek maken!
Kaatje, al weer wat beter?
Wienie, hoe is het met jou?
Bagheera, een hele dikke :hug:, ik ben erg geschrokken. Hopelijk gaat alles goed en heb je al wat minder last van harde buiken! Knuffel!
Marjo, 3 follikels!! :shock: Wow top zeg! Tja, een moeilijke keuze. Ik denk zelf dat ik er toch wel voor zou gaan! Ik wens je heel veel succes met het maken van je keuze! Luister naar je hart!
Feest was gisteren een giga flop, normaal zijn er zo’n 200, nu maar 50. Tjonge jonge zeg. Maar na 5 breezers was het toch best gezellig. Lekker een intiem clubje dus weer nieuwe mensen leren kennen. Ik lan om 14.00 in mijn mandje en vanmorgen om 10.30 er weer uit. Van alles weer gedaan. Gelukkig een vrij weekend!
Meiden, goed weekend en tot tiks!
Liefs, Janine
Bagheera: sterkte meis!!! Ik hoop dat ook bij jou beebje nog even blijft zitten!!! Laat je beebje maar even luisteren naar Angeltje haar beebje! :kaars: :kaars:
Wienie: nee, aan leuke dingen denken helpt niet… dan lukt slapen me helemaal niet… Maar thanks voor de tip!
Mouse: ik doe mijn best idd Reiki te geven, maar soms ben ik er te onrustig voor!!! Maar ik ga het nu wel iedere avond proberen!!! Ook het “stromen” zoals ik het op de cursus heb geleerd doe ik mee. Hopelijk gaat me dat helpen! :-
Janine: Jammer dat het feestje flop was! Maar ik kan me voorstellen dat het na een paar Breezers gezellig wordt… hahahaha :mrgreen: Geen kater eraan over gehouden???
Mama2: ik weet iig dat de ha geen Clomid geeft, hoe het zit me ongi op wekkers weet ik niet. Daar heb ik geen ervaring mee! Sterkte meis!
Wat je buikpijn betreft… tja, als het je geen goed gevoel geeft moet je bellen! Zij beoordelen wel of het spoed is of niet!
Kaat: Nou, hopelijk zien ze donderdag wel wat!! Ik duim voor je dat er een mooie follikel zit! :thumbup:
Mar22: Ik zou het risico dus gewoon lopen… ik vraag me af of de kans op een drieling dan zo groot is… Tuurlijk de kans zit er in en een drieling zwangerschap brengt veel risico met zich mee, maar ik geloof dat ik het toch zou wagen… Maar je moet altijd doen wat je gevoel je ingeeft! Als je goed naar je gevoel luistert (intuïtie) dan weet ik zeker dat je het voor jou juiste besluit neemt!
Succes meis! :-
Afgelopen nacht iets meer uurtjes gemaakt, maar zeker niet voldoende… Maar goed, ik ga me er maar niet meer druk om maken. Dan 's middags maar even plat…
Verder gaat alles prima. Lekker met een vriendin naar een babyzaak geweest. Ik heb wel niets meer nodig, maar is toch altijd leuk en ze wilde zo graag weer eens met me naar een babyzaak! Was erg gezellig en wel hebben heerlijk rond lopen neuzen. Ze heeft een lieve giraffe voor me gekocht in de kleuren van het boxkleed (blauw/groen).
Verder druk in het huis geweest (gaat ook gewoon door…) en de laatste hand gelegd aan de babykamer (schap in de inbouwkast en lamp opgehangen).
Ik moet nog 4 (halve) dagen werken en heb dan verlof! Echt heerlijk!!! Ik zie er wel naar uit. Heb best een stresserige baan zo nu en dan. Maar ook ik zal het moeilijk vinden het los te laten… dat weet ik nu al…
Maandag komt de kraamzorg langs voor het intakegesprek, ben benieuwd. En donderdag weer naar de gyn… ben benieuwd of het keizersnede blijft en zo ja, wat de geplande datum gaat worden… spannend!
Vanavond lekker bankhangen!!! Heerlijk!!!
Liefs Woezeltje
Ha meiden,
ik ga zo sinds maanden weer een keer lekker met de meiden op stap. Heb er zin in!
Mouse, geniet je al lekker van je weekend?
janineb, wat een nieuws over bagheera, jeetje. Breezers zijn lekker he! Dus wel een leuke avond gehad?
Bagheera heel veel sterkte!!!
mama2, mijn ha geeft wel ongo opwekkers, geen clomid. En probeer je wel ook aan leuek dingen te denken? Begrijp me niet verkeerd, maar ik zie van jou steeds korte berichtjes alleen over hoe “slecht” het gaat, en ik denk dat het goed is om ook eens aan de leuke dingen te denken. We zijn hier om elkaar allemaal te steunen toch aan het schrijven? Daar horen minder leuke dingen bij, maar ook leuke dingen…en een beetje succes wensen aan elkaar mag toch ook! (Sorry als dit wat lullig overkomt, zo is het in eerste instantie niet bedoeld!) Komt goed, heb vertrouwen!
kaatje, vorige keer had ik ook niks en toen wel iets, dus ik duim voor je dat het zo ook bij jou is! Vast wel! En voel je je al wat beter?
mar, nee, ik kom idd niet van boven! Ik woon in het brabantse land! Ik heb wel zin om weer aan de slag te gaan, hoewel ik wel ik t ook wle lekker vind om thuis een beetje te rommelen! En wauw…3 eitjes…ik weet dat ze dan idd bijv al geen iui meer doen, maar je mag dus wel pregnyl zetten? Ik zou ook zeggen, volg je gevoel. Maar een drieling heeft wel veel risico’s…maar ik denk dan ook hoe groot is de kans…ik zou er denk ik voor gaan, je wacht al zo lang, je kunt het ook gewoon zo zien: deze maand 3 keer zoveel kans! dus geen 20 % maar 60%! Moeilijk, maar anders zou ik arts eens vragen om meer cijfers van kansen enzo. Succes met beslissen!
woezeltje bijna verlof! lekker! Wat voor werk doe je eigenlijk? Ik wil ook zo graag babyshoppen! En misschien helpt dit…zoals meneer d euil altijd zei; oogjes dicht en snaveltjes toe…en droom maar lekker weg!!! slaap ze!
Zo ik ga lekker de deur uit! Als ik geen dikke vette kater heb(want ik laat even zien dat ik vanavond gewoon mag drinken haha) tot morgen en anders tot snel!!!
]
Liefs wienie
En daar ben ik eigenlijk bij iedereen wel benieuwd naar, wat doen jullie verder in het dagelijkse leven, werk, hobby’s enz…?
Hoi meiden,
Jemig, het gaat niet echt lekker met de zwangere meiden van ons cluppie hè? Wat een naar bericht weer over Bagheera…
Ik hoop dat jullie beebje ook nog een poosje blijft zitten en dat het snel weer beter met je gaat!!! We denken aan je meis!!!
:kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
Wienie: veel plezier met stappen vanavond/vannacht/vanochtend :mrgreen: . Niet teveel drinken hè :sick: .
Woezeltje: kom nou eens van die bank af meid, dat kan toch niet :mrgreen: . :-
Janine: jammer dat het feestje tegenviel. Maargoed, een paar breezertjes kunnen toch nog een hoop doen hè :mrgreen: . Geniet verder lekker van je vrije weekend!!
Mar: ik kan me vanuit medisch oogpunt de opmerking van je arts voorstellen, maar als ik jou was zou ik lekker naar je hart luisteren. Als jij het gevoel hebt dat je deze kans moet pakken, gewoon doen!!! Succes met je beslissing :- .
Mama2: als het gaat met de pijn zou ik even tot maandag wachten. Als het te erg wordt, niet twijfelen, meteen bellen… Sterkte!!
Kaat: ik duim voor je op beter nieuws a.s. donderdag :thumbup: :thumbup:
Mouse: lekker aan het genieten van je weekend?
Wendy: fijn dat je je al weer wat rustiger voelt. Het is en blijft kl*te, maar helaas kun je er niets aan doen . Fijn dat de vakantie in ieder geval erg leuk was!!
Hier gaat het redelijk. Vandaag toch wel weer het een en ander gedaan en dat ging allemaal prima. Toch 's avonds weer een plek in mijn slipje (bruinig) dus het blijft schipperen hier. Ik wil nu ook niet voor elk wissewasje de VK gaan bellen (maandag mag ik gelukkig weer komen) maar het maakt me wel erg onzeker. Zo rot dat je niet op je eigen lijf kunt vertrouwen. Morgen maar weer een ultrarustige dag plannen…
Liefs Angeltje
Haai,
Mar, sja, wat zou ik doen? zetten die spuit, denk ik. Is 'n 3ling ook zo erg? Ik zou er in eerste instantie aan moeten wennen, maar dat komt echt wel goed toch?! (of vergeet ik iets?). En dan erbij: hoe groot is de kans dat ze alledrie bevrucht worden? Als er al 1 bevrucht wordt zou 't al super zijn he!
Succes met 't nemen van je beslissing, en vooral doen wat iedereen zegt: volg je hart, meis!
Mijn :thumbup: -jes draaien voor je hoor
Mama2: maandag direct in actie komen en naar de huisarts gaan. Succes meid en laat je ons weten hoe het afloopt?
Janine, dat klinkt als desondanks toch geslaagd, 't feestje! Heb je wat kunnen bijslapen inmiddels?
Woezeltje, time flies zeg! Nog maar 4 (halve) dagen werken en dan al verlof! Leuk dat je vriendin mee wilde naar de babyzaak, en ook heel lief dat ze je 'n cadeau gaf!!
Wienie, hoe was je meidenavond? Katertje??
Angeltje, doe rustig aan meid… je lichaam is belangrijk en rust des te meer. Ik hoop dat je morgen weer 'n geruststellend bericht krijgt! Ik denk aan je.
Weet iemand inmiddels alweer iets van Bagheera?
Ik hoop zo dat 't goed met haar gaat.
Lief dat jullie allemaal voor me duimen donderdag! Doet me erg goed!
Mar, je vroeg nog of ik wist hoe groot de follikels waren, maar ik wist ook eigenlijk niet dat ze misschien wel ietsje gegroeid zouden kunnen zijn, maar dat 't dan nog niet zeker is dat 't een eisprong zal worden. Ik zal dat de volgende keer 'ns vragen, als ze weer zo’n “vaag” antwoord geeft!
Ik heb niet meer 't gevoel dat deze ronde wat gaat doen, maar ook niet echt dat 't wel 'ns wel wat kan gaan doen. Ik heb wel ietsjepietsje hoop gekregen hoor
Mar, wienie (en andere clomid gebruikers), ik zit nu op dag 11 en heb nog steeds met tijden dat ik enorme hitteaanvallen krijg (ben iig voorbereid op de overgang, da’s zeker!), en die flikkeringen in m’n ogen zie (dat lampenknipper/zon-in-horloge-glas/spinnenweb -idee). Hadden jullie dat ook nog op dag 11?
Hoe lang hield dat bij jullie aan?
Ik ga weer hard studeren. Mag morgen examen doen, en knijp em best wel :shifty: Dus ik moet er nu nog even hard aan trekken!
Fijne zondag nog, meiden!
Dikke kus,
Kaat
Hoi meiden,
Even een vraagje voor jullie: Hoelang is bij jullie de cyclus??? En wat word eraan gedaan?
Ik ben namelijk 3 maanden geleden voor het laatst ongesteld geweest. En mijn vorige cyclus was ook 3 maanden. Als mijn cyclus over 6 mnd nog niet korter is krijg ik een verwijzing naar de gyn. Hebben jullie hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
:-* Mootje
Hoi,
Bagheera, jee het zit niet mee! Ik schrik wel van dit berichtje. Hoop dat je snel weer naar huis mag en gelukkig is alles goed met de beeb. Ik duim dat ie nog lekker blijft zitten :hug: :-
Janine, zo te horen heb je wel genoten, maar was het anders dan verwacht. Ach paar breezers en de wereld ziet er meteen leuker uit. Vind ze ook zo lekker
Mama2, een ovulatietst spoort het luteiserend hormoon op (geeft aan dat je binnen 24-36 uur een eisprong krijgt) een zwanerschapstest het HCG hormoon. Mijn huisarst schreef ook geen ongi-opwekkers voor, die verwees na 6 maanden door naar de gyn.
Wienie, succes dinsdag! Ik duim voor je
Mar, lastig zeg ik zou het niet zo snel weten. Is er nog een moelijkhied om wat meer te horen over de kansberekening, zodat je wat mee weet. En wat de rest ook zegt, luister naar je gevoel en dan niet alleen je gevoel bij een vergrote kans op zwangerschap maar stel je ook eens voor hoe het zou zijn als je er ineens 3 krijgt. Wat betekent dat, hoe ga je dat doen. Sterkte met het maken van een beslissing. Volg je hart, dan komt het vast goed. :-
Woezel, groot gelijk dat je 's middags een dutje doet en straks als je verlof hebt kun je misschien wat langer blijven liggen. ik kon 's avonds/'snachts ook slecht slapen op het einde van mijn zwangerschap, maar 's ochtends uitslapen lukte wel, stom hè.
Angeltje, rustig aan blijven doen hoor! Fijn dat je morgen weer naar de vk kunt.
Kaat, ik had met clomid pas rond dag 20/21 een ei, dus op dag 11 was er bij mij nog niets te zien. Wellicht dat het bij jou ook pas later is.
Wendy, heb je terug ge-pbt Hoop dat je er wat aan hebt.
Jippie, hoe was je FM?? Kunnen we al duimen voor de iui?
Egni, hoe gaat ie?
Mootje, mijn cyclus kwam de 1e na stoppen met de pil niet opgang en toen mocht ik na 6 maanden door naar de gyn. Daarna niet meer aan de pil geweest, maar wisselende cycli van 56, 47, 40 en 80 dagen. De huisarts heeft me doorgestuurd en van de gyn heb ik een middeltje gekregen om ongi op te wekken (premolut) en omdat zij constateerde dat er geen eitjes groeiden ook clomid om dit te bevorderen. Daarmee kreeg ik wel een eisprong, maar na 1 jaar nog niet raak.
Nou ik geniet van mijn weekend! Net mijn 2 mannen de deur uitgestuurd, dus ik ben heerlijk aan het rommelen en een boekje aan het lezen. Verder goed nieuws, heb dit weekend mijn eisprong gehad. Ik voelde het heel duidelijk! Lijkt erop dat mijn lichaam nu toch gaat doen wat het moet doen. Dus we maken deze maand kans!
Groet, mouse
Zou me graag bij jullie aan willen sluiten.
Ik heb geen idee hoelang mijn cylcus is maar voordat ik aan de pil was was dat wel langer dan 28 dagen. We zullen zien.
Groetjes Ellen
Welkom Ellen!
Mootje, ik weet niet hoe m’n cyclus in elkaar steekt. Ik werd heel normaal ongesteld (cyclus van 42 dagen) toen ik 'n koperspiraaltje had, en na verwijderen ineens niet meer.
Ik heb toen lang aangedrongen bij de huisarts voor 'n echo, en hieruit bleek dat er wel veel verschijnselen van PCO waren.
Nu ben ik bezig met clomid op de eisprong op te wekken, maar 't slaat nog niet aan.
Mouse, klinkt positief zeg! Ik duim voor je!
Je geeft me overigens wel hoop, is wel erg lief van je!!
Liefs,
Kaat
Zo, ik ben er even…voel me nu wel weer beetje levend, maar de rest van de dag had ik een lichte kater en was ik tot ongenoegen van vriendlief een beetje mopperig…nee dat ben ik niet alleen als ik ongi ben haha!
angeltje, vervelend dat je nu weer ergens last van hebt. Doe maar extra rustig aan. Kan me wel voorstellen dat je er onzeker van wordt, komt vast goed! (enne…heb wel beetje veel gedronken…ben niks meer gewend…nu mag het nog hihi!)
kaatje, die bijwerkingen duren bij mij volgens mij alleen tijdens het slikken…ik heb nu nergens meer last van volgens mij…maar heb t vannacht wel ook heel warm gehad, dus weet t eigenlijk niet, ik zit op dag 9. Anders vraag eens aan je gyn? En als je er heel veel last van hebt, misschien heeft ze daar tips voor, of een ander medicijn?
En als je nu op dag 11 zit, dan kan e rbest nog iets gaan groeien hoor! Wat voor examen doe je? Succes!!!
mootje, welkom, als je terug leest zie je wel wat e rbij ons allemaal gedaan wordt. Ik werd na stoppen met d epil niet ongi, alleen soms weken bruinverlies. dus ik was al na 5 maanden bij de gyn omdat ik helemaal niet ongi werd. Inmiddels bijna jaar verder, nog steeds geen ongi van mezelf, nu wel ongi door kuurtjes en clomid, wat eispong opwekt. Ik bleek namelijk zelf geen eisprong te hebben. Maar het is idd wel normaal om pas na half jaar of jaar doorverwezen te worden, ik mocht alleen eerder door het weken durende bruinverlies.
mouse, lekker he beetje rommele thuis. Ik ga duimen voor die superkans van je!
ellen, welkom, was je wel weer aan d epil? want het kan ook wel even duren voor het op gang is, ondanks dat het eerste keer zo snel ging. hoe oud is je dochtertje?
Zo ik ga lekker vroeg naar bed vandaag, een beetje extra slaap kan ik wle gebruiken hihi!
Welterusten!!!
Liefs wienie
Was 't wel leuk geweest, Wienie?
Ik heb niet zo drastisch veel last dat ik op andere medicijnen kan overstappen, maar misschien is 't wel handig om te vragen of 't normaal is!
Jullie geven me wel meer hoop, ik vind 't toch wel spannend voor donderdag.
examen? voor 'n hondentoiletteerbedrijf (hondentrimsalon), theorie dan wel.
Liefs,
Kaat