Meiden met een lange cyclus-deel 10!

Heey meiden,

bedankt voor jullie medeleven! Hier even een ego-berichtje.

Ik zou me gisteren om 13.30 melden, maar ze belden of ik een uur eerder kon komen. Natuurlijk deed ik dat, des te eerder was ik er van af!

Manlief heeft me weggebracht en is weer gaan werken. Ik werd gelijk geholpen en werd dus gelijk naar de ok gebracht. (erg charmant met zo een leuk blauw ding van het zh). Daar op de operatietafel kreeg ik een infuus en op gegeven moment kwamen toch wel de tranen van de zenuwen. Gelukkig werd ik erg gerustgesteld. Natuurlijk werd ik afgeleid en vroegen ze waar ik op vakantie was geweest want ik was zo bruin. Ik natuurlijk vertellen dat we naar Kos waren geweest. Op gegeven moment werd er een slaapmiddel ingespoten en zei de arts dat ik maar aan Kos moest denken. Ik nog: Nee, ik heb me voorgenomen om aan Robbie Williams te denken :mrgreen: Hij weer: Nou, Kos lijkt me dan toch wel leuker om aan te denken. En ik voelde dat spul en ik zeg nog: Zo… en werd ik weer 30 minuten later wakker met het gevoel dat ik een gat in de nacht geslapen had. Geen pijn en geen misselijkheid. Ik werd gelijk weer naar de zaal gereden. Ik had erge dorst en kreeg water, snel daarna thee en toen mocht ik eindelijk brood. Dus ik zat om half 3 met mijn ontbijt. Ondertussen was manlief gebeld, die zou om een uurtje of half 6 komen. De arts zou om half 5 komen maar dat werd half 7, al met al dus te lang in het zh geweest maar dat gaf niet, ik heb ontzettend gelachen met die mensen op zaal. Vertel ik volgende week wel! Daarna lekker naar huis, kreeg een mooie bos bloemen van de buurvrouw en na Prisonbreak naar bed gegaan, waar ik slecht in slaap kwam. Nu is het ook pas 7 uur en voel me uitgerust.

Het is mij 100 procent meegevallen, en al zou ik ooit nog een keer onder narcose moeten voor wat dan ook, ik maak me denk niet meer zo druk als gisteren :slight_smile:

Dit boek kan ik dichtslaan, ik begin weer aan een nieuw verhaal!

Fijn weekend,

Liefs Janine

Lieve Janine,

Wat fijn om even van je te horen meis. Ik ben blij dat de ingreep je is ‘meegevallen’. Fijn dat je een uur eerder mocht komen, je loopt er toch erg tegenaan te hikken en kan me voorstellen dat je blij bent als het achter de rug is. Ik vind je echt heel sterk!!!

Heel erg veel sterkte de komende tijd, want emotioneel lijkt het me echt zwaar als je zoiets meemaakt. Wij zijn er voor je :-*

Ik hoop dat je gauw een gezonde zwangerschap mag voldragen :kaars:

Dikke knuf :hug:

Mar

Hoi meiden,

Ik heb me even wat minder gemeld de afgelopen week. Ik heb het ontzettend druk en zit door omstandigheden momenteel niet echt lekker in mijn vel. Het is een heel verhaal om te vertellen, dus dat horen jullie allemaal nog wel met de meeting. Met de beeb gaat in ieder geval alles goed, dat is het belangrijkste :inlove: .

Maar ik hou het dus wel even kort als jullie het niet erg vinden…

Mar: wat ontzettend schrikken van je moeder!!! Ik hoop dat ze snel tot rust komt en dat het allemaal mee blijkt te vallen. Ze moet een beetje zuinig zijn op zichzelf hoor!! En jij nog heel veel succes met de laatste wacht-daagjes. Ik hoop het zo voor je meis!!

Egni: no hard feelings als je niet kunt hoor. Het is geheel vrijblijvend. Wel zouden we het natuurlijk allemaal jammer vinden, maar het is jouw beslissing en die respecteren we!!!

Janine: Fijn dat het zo is meegevallen meis!! En ook fijn dat je er zo nuchter onder bent. Maar stop je gevoelens niet weg hè, als het verdriet er is moet je het wel toelaten. Je kunt hier altijd je verhaal kwijt!!!

Mouse: fijne vakantie en tot volgende week!!

Mama2: welkom hier :wink:

Woezeltje: hoe gaat het met je, het is zo stilletjes :frowning: . Hopelijk is alles goed en heb je positief bericht ontvangen over het kamertje vandaag!!!

Meiden, fijn weekend!!!

Liefs Angeltje

Goedemorgen!

Mama2, Toen ik nog de pil slikte, had ik altijd netjes 'n cyclus van 28 dagen. Toen ik 't spiraaltje had, kwamen er steeds wat dagen bij, tot ik op 'n constante cyclus van 42 dagen eindigde. Dit heb ik 'n paar maanden gehad, voordat ik 't spiraaltje liet weghalen.

Janine, fijn dat 't je meegevallen is. Je hebt 't goed doorstaan, toppie meid! Wat ben jij toch 'n sterke vrouw.

:-*

Angeltje, denk aan je zelf he!!!

Ik voel me beroerd, ben 'n beetje misselijk en draaierig.

Dit is nu de 3e keer dat ik provera heb geslikt, en ik heb 't nog nooit meegemaakt dat ik me na de kuur (heb woe de laatste tablet genomen) beroerd, draaierig en slapjes voel. Gisteren had ik er ook al wat last van, maar niet zo opvallend als vandaag.

Ik hoop niet dat ik ziek aan 't worden ben :?

Fijn weekend meiden (dat moet vast wel lukken met dit zonnetje!!)

Kus,

Kaat

Kaat, ik hoop ook dat je niet ziek wordt natuurlijk.

Heb nog een vraagje die jullie misschien weten, kan je de banner ook op je buroblad plaatsen ?

Mouse: Ja de meeting, volgens mij was het ook allemaal rond, ik verheug me er wel op hoor! Fijne vakantie in Portugal!

JanineB: Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! :dance:

Goh, was wel sensatie in de buurt dan, met die fietser en die auto!

Mar22: leuk dat jullie zijn gaan shoppen, en helemaal dat je moeder en zus het wilden betalen, lief zeg! :inlove:

Vervelend dat het minder gaat met je moeder zeg, hopelijk komt het snel weer goed met haar… :hug:

Woezeltje: denk een beetje aan jezelf meid! :hug: Fijn dat je het nu al beter een plekje kunt geven.

Angeltje: schiet het al op met jullie badkamer? Enne: ook jij moet aan jezelf denken hoor! :hug:

mama2: tuurlijk is het goed dat je mee komt schrijven, geselli!

Egni: geeft niks dat je neit kunt komen. Wel erg jammer natuurlijk, maar als je dit al langer afgesproken hebt, kan ik het me voorstellen dat je niet komt.

Kaatjes: vervelend van die steken zeg! Ik heb geen provera gehad dus ik ken dat ook niet. Beterschap ermee.

Nog een keer voor Janine: Fijn dat het is meegevallen meid!

Hoi meiden,

Er is weer mail op het meetingtopic :mrgreen:

Liefs, Angeltje

Heb al even gereageerd Angeltje :mrgreen:

Bagheera: Wat lief dat je op ons allemaal reageerd, maar hoe is het met jou???

Kaatje: Ik werd nooit misselijk van provera, maar wel altijd echt zo’n ‘bwugh’-gevoel. Futloos, huilerig en had het altijd steenkoud tijdens zo’n kuurtje. Hoop echt voor je dat de 150 mg. wel aanslaat! Dat vond ik zo’n voordeel toen Clomid eingelijk aansloeg, wel onwijs balen dat je ongi werd maar dag 3 kon je weer beginnen, zonder 10 dagen provera of primolut te moeten slikken. Succes!

Mama2: Geen idee of dat kan? Iemand anders misschien? Hoe gaat het met jou?

Hier wel oké, nog steeds geen voorgevoel van een naderende ongi. Ben wel enorm duizelig, bijna flauwgevallen vanmorgen toen ik opstond. Verder nergens last van eigenlijk, we wachten het af. Ben allang blij dat dit shot pregnyl blijkbaar wel z’n werk doet. Alhoewel ik dat met zekerheid overmorgen kan zeggen natuurlijk.

Liefs

Mar

Hallo meiden,

even kort berichtje, voel me al de hele week niet lekker. Heb al vanaf het weekend hoofdpijn, dus niet zo’n zin om achter de pc te kruipen.

Hoe is t hier? Mar is dus ook net als ik in spanning aan het wachten! Ik ben er niet eens zo zenuwachtig voor ofzo, heb zoiets van ik zie het wel. Komt het dan komt het en dan ben ik allang blij. Woe of don is dus mijn nod. Voel niks bijzonders, wel gevoelige borsten af en toe en buikpijntjes en dus al week hoofdpijn, en kan heel erg mopperen om niks. Maar misschien zijn dit wel de dingen die een normaal mens met eispring altijd wel voelt bij een ongi, en ken ik dat gevoel niet eens. We zullen zien!

Ik reageer een ander keertje wel op jullie allemaal weer, wel even een persoonlijke boodschap voor Janine: hopelijk voel je je snel weer de oude en kan je het een plekje geven! Kop op!

Tot snel weer! Ik ga mijn bedje in!

x wienie

En ik heb dit nog niet getypt of ik word g&^$dmme weer ongi :cry:

Weer te vroeg dus, ik zit er gewoon even helemaal doorheen nu. Morgen maar weer bellen wat nu de bedoeling is.

Dat is balen mar22, zo te lezen zit je in de MMM of niet ?

Hoi meiden,

Hier weer even een berichtje van mij. We zijn inmiddels verhuisd, maar we hebben nog steeds geen internet en telefoon, wat een gedoe! :wall: Dus nu ben ik even online bij mijn schoonouders.

Mar: Wat vreselijk balen weer, meid! Na hoeveel dagen ben je nu ongi geworden? Is je luteale fase weer wat langer geworden, of is het weer veel te vroeg? Echt klte, ik had er toch wel een goed gevoel over. :frowning: Gaat het inmiddels weer een beetje beter met je moeder?

Mama2: Welkom hier! Maakt niet uit dat je niet heel actief gaat meeschrijven, al leuk dat je zo nu en dan even een berichtje post!

Wienie: Spannend, zeg! Heel veel succes met afwachten en ik duim voor goed nieuws! :pray:

Angeltje: Hoe gaat het met je? Ik zal zo even op het meetingtopic kijken. Stuur je van de week nog wel even de routebeschrijving? Kan ik van tevoren even uitzoeken hoe ik het beste kan rijden.

Bagheera: Kwam jij nou ook naar de meeting? Hoe gaat het voor de rest met je, ook nog last van harde buiken? Hebben jullie het wiegje al afgeschilderd?

Kaatjes: Ik was van de week ook met de laatste tabletten Primolut bezig en ik was een paar dagen misselijk. Dus ik denk wel dat het bijwerkingen zijn. Maar elke keer is weer anders, dus geen peil op te trekken. Voel je je inmiddels weer wat beter?

Janine: Heel veel sterkte, meid! Ik denk nog steeds aan je, een dikke knuf! :-

Woezeltje: Vervelend dat het toch op een keizersnede uitdraait. Maar ik ben blij dat je er inmiddels een beetje vrede mee hebt. Maar ik kan me zo voorstellen dat het wel een flinke teleurstelling is. Knuf voor jou! :hug:

Mouse: Fijne vakantie en tot later!

Ben ik nu nog iemand vergeten? Ik hoop het niet! Hier gaat alles wel goed. Ik ben vandaag ongi geworden na een Primolutkuur. Dus we kunnen eindelijk weer met een nieuwe ronde beginnen, de vorige cyclus was ergens in de 70 dagen. :? Ik ga dinsdag weer met de Menopur-injecties beginnen en dan hebben we hopelijk over ruim twee weken weer een IUI. Toch wel weer spannend, ookal verwachten we er niet al te veel van. En verder zijn we nog druk in ons nieuwe huis aan het klussen, de keuken is van de week geplaatst en die is al erg mooi geworden! De woonkamer is nog niet af, maar het einde begint in zicht te komen, EINDELIJK!!!

Nou meiden, tot snel! En ik hoop dat ik van de week nog even online kan komen.

Liefs xxx,

Jippie

Mar22: Goh, is dat een bijwerking van pregnyl dan, dat je bijna flauw valt? :shock:

Goh meis, wat rot dat je weer en zo snel ongi bent geworden! :hug:

Heb je al gebeld?

Wienie: Beterschap meid, hopelijk voel je je snel weer beter! :hug:

Jippie: Ja ik kom ook naar de meeting komend weekend, spannend! En ja we hebben al geschilderd maar ik denk dat he tnog een keertje over moet. Als de zon erop schijnt lijkt het of de verf niet goed gedekt heeft.

Fijn dat het op begint te schieten in jullie huis. Ik hoop dat je cyclus na die primolut kuur beter gaat worden.

Ja hier verder alles goed. Wel veel moe en weinig puf om iets te doen, maar dat heb ik elk jaar in de herfst en zo rond februari.

De harde buiken zijn een stuk minder nu ik de middagen niet meer werk, dus dat heeft wel geholpen.

Hoi meiden,

Mar: wat klte weer zeg!!! En dat is nog zwak uitgedrukt!!! Ik kan me voorstellen dat je het even helemaal gehad hebt. Ook ik had deze ronde zo’n goed voorgevoel voor je (maarja, daar schiet je natuurlijk niets mee op :cry: ). Hoe lang was je luteale fase nu dit keer? En heb je al gebeld met de gyn? Ik hoop dat je snel wat weet… Het was je echt zo gegund meis, heel veel sterkte en dikke :- !!!

Bagheera: fijn dat de harde buiken geminderd zijn, dat is al heel wat!! En wat betreft de moeheid en geen puf hebben, erg herkenbaar. We zijn nu toch echt het laatste trimester ingegaan hè, het wordt ook allemaal best wat zwaarder nu hoor. Nog eventjes volhouden meis!!! :wink:

Jippie: super dat het einde van de verhuizing/verbouwing in zicht begint te komen en dat het zo naar jullie zin wordt!!! En ook weer een nieuwe IUI poging op stapel. Ik ga nu al vast beginnen met duimen :thumbup: . (ben je bijna klaar met klussen, ‘moet’ je weer op die manier gaan klussen :mrgreen: ) Wat betreft de routebeschrijving moet je even op het meetingtopic kijken.

Wienie: hopelijk voel je je weer wat lekkerder… Doe rustig aan hè. Laat je mannetje je maar lekker verwennen met kopjes thee enzo :stuck_out_tongue: . Beterschap!!

Kaat: voel jij je ook al weer wat beter? Ik heb zelf nog nooit provera geslikt, dus ik weet niet of het daarvan kan zijn. Bij twijfel gewoon je gyn bellen hoor!!

Met mij gaat het nog steeds niet lekker. De afgelopen week werd het me al teveel allemaal. (verbouwing badkamer die enorm tegenzat, hubbie een naar bericht in het ziekenhuis over zijn enkel ontvangen, veeeeeeeeel te druk en te stressie op het werk, labiel van de hormonen enz…), maar gisteravond kwam toch wel de klapper op de vuurpijl!! Een vriend van ons heeft afgelopen zaterdag de douchebak in de badkamer weer teruggeplaatst en afgekit enz. en we mochten dus gisteravond weer douchen. Dat hadden we dus allebei lekker gedaan. Vervolgens ging ik beneden nog even wat te drinken pakken, bleek heel de gang blank te staan!!! Ik ging echt compleet door het lint, we hebben al zoveel ellende met die badkamer gehad. Al met al weer heel de nacht niet geslapen en vandaag op het werk was het ook weer pet. Zo chaotisch en druk. Op een gegeven moment stond ik buiten praktisch te janken toen iemand aan me vroeg of het een beetje ging. Mijn manager zag dat en het enige wat hij dan zegt is dat ik me ‘niet druk moet maken’ en 'dat ik er ook ‘niets aan kan doen’ dat het zo chaotisch is. Ja, geweldig dat hij zo begripvol is, maar ik zit zo niet in elkaar, dat ik me ‘gewoon’ niet druk maak :wall: . Gelukkig werd het in de loop van de dag weer wat rustiger, maar ik weet niet hoe lang ik dit op deze manier nog vol ga houden.

Nou moet ik volgende week ook nog eens naar de arbo-arts op spreekuur komen i.v.m. het feit dat ik elke dag tot 15:00 uur werk i.p.v. tot 17:00 uur. Dat houdt in dat ik een uur met het openbaar vervoer daar naar toe moet (ik moet er om half 12 zijn) en een uur terug, terwijl ik last heb van harde buiken en pijn in mijn rug. Dat zal vast erg lekker zitten in de metro, zoeken naar dat kantoor, ik weet niet hoe lang in de wachtkamer zitten enz… GRRRRRRRR. En dat terwijl het dan nog 3,5 weken voor mijn verlof is, slaat echt nergens op!!! Plus dat er weer een groot deel van een werkdag wegvalt, waardoor ik het de volgende dag weer extra druk heb.

Sorry meiden voor het lange verhaal over mezelf, maar ik moest het even een beetje van me af schrijven…

Liefs Angeltje

Hallo allemaal,

marr, nee he wat erg zeg weer ongi wanneer houdt het nou eens op voor jou en krijg je een keer een goede cyclus!! :wall:

Het leek zo goed te gaan dit keer! Ik vind het heel naar voor je!!

hoelang was je luteale fase nu? Wat zei de gyn?

Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt maar het is begrijpelijk dat je je nu even klote voelt!

Knuffel en :-* van mij

Angeltje, doe het alsjeblieft rustig aan hoor! Al die drukte en tegenslagen. Blijf goed op jezelf letten hoor!

Wat vervelend dat je helemaal naar die arbo arts toe moet kan hij niet naar jou komen je werkt toch niet voor niks minder? Ik zou ze bellen hoor!

Hoop dat je badkamer snel weer goed gemaakt wordt! :hug:

Bagheera,fijn dat de harde buiken wat minder zijn.

Het wordt nu echt hefst he!

Ik heb er nog niet zoveel last van omdat ik weet dat ik volgende week nog even lekker naar de zon ga. Daarna zal mijn hefstdipje ook wel komen.

wienie, hoelang moet je nog? Ik duim voor je!!!

Janine, Fijn dat de ingreep mee viel. Hoe voel je je nu zo achteraf?

Liefs egni

Hey meiden,

Angeltje: Meis, ik maak me echt een beetje zorgen om je hoor! :-*

Probeer het rustig aan te blijven doen he, laat je niet gek maken, ik weet het dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Balen van jullie badkamer. ik hoop ook dat het snel gemaakt wordt. En indd wat Egni zegt, kan de arbo arts niet naar jou toekomen. Dat je opbelt en de situatie voorlegd? Want ik vind het gewoon schunnig dat ze een zwangere vrouw die zo’n harde buiken heeft steeds zo’n eind daarvoor laten reizen!! Hou je taai he meis :hug:

Egni: Hoe gaat het met jou nu? Waar ga je ook alweer heen vlgde week? Lekker hoor eve naar de zon!

Bagheera: Fijn dat het je goed doet de middagen vrij te zijn! Hoop dat de harde buiken aanzienlijk minder worden! Hoe is het verder?

Jippie: Heb je gepm’ed hoor! Balen joh dat je cyclus toch niet zelf op gang kwam, maar nu kunnen jullie weer lekker verder. De moed niet opgeven hoor, ik duim weer als vanouds voor jullie! Hopelijk voel je je gauw echt thuis op jullie nieuwe stekkie!

Wienie: Meis, voor jou word het nu heel spannend zeg! Hoe voel je je? Al verdachte kwaaltjes enzo? Hopelijk is je hoofdpijn wat minder!

Woezeltje: Jij nog nieuws? Hoe gaat het?

Nou meiden, heb vanmiddag even met mn gyn gebeld. Heb morgenmiddag om 3 uur een afspraak. Ze snapt er niks van dat ik gister ongi ben geworden want mijn progesteron was vrijdag nog over de 60!! :shock:

Nu denkt ze dus dat het toch een bijwerking is van de clomid dat mijn luteale fase zo kort is, dit keer was ie 10 dagen dus op zich wel verlengd maar nog niet genoeg.

Ik moet overgaan op Puregon. Ze wil nog steeds geen progestan voorschrijven, omdat dat vlgs haar de ‘eindstap’ is …

Wat vinden jullie daarvan? Het zit me een beetje dwars namelijk…

Kussss

Egni: ook no hard feelings van mijn kant hoor!! Doe wat goed voor je voelt!! Wie weet organiseren we nog wel eens een meeting en kom je dan!! :-

Mama2: ik heb ik maart 2005 een missed abortion gehad en ben daarna na bijna exact 1 jaar Clomid gebruik opnieuw zwanger geraakt van dit kindje.

Mouse: chips… kan je geen fijne vakantie meer wensen… Stiekem doe ik het toch… Ik hoop dat je echt heerlijk aan het genieten bent!!! :-

Mar: goed dat je tegen je moeder hebt gezegd dat je maar 1 moeder hebt en er nog lang van wilt genieten!! Ik hoop echt dat ze dat oppikt en rustiger aan gaat doen!! Sterkte meis, hopelijk komt het allemaal snel goed! :hug:

Maar wat erg dat je weer ongi bent geworden… :cry: Dus morgen mag je al naar de gyn toe? Wel erg fijn dat het zo snel kan!! Jeetje, dus je luteale fase is dan nog maar 10 dagen… ik dacht dat het nu al meer was… Wat ze zegt over “eindstation”, ik weet niet hoe dat zit, kan je niet helpen… Sterkte lieve meid! :-* Ik duim voor je!!

Jippie: super dat jullie al zijn verhuisd!!! Heerlijk zeg dat het toch allemaal best vlot! Hopelijk zitten jullie er snel “helemaal in”!!!

En spannend zeg over twee weken weer IUI, ik ga me suf duimen voor je, echt!!! :pray:

Kaatjes: ik heb nooit Provera gebruikt, dus kan je niet helpen!! Sterkte!

Ik volg(de) trouwens een Healing opleiding. In januari ga ik weer fris van start!!!

Janine: meid, wat ben jij sterk zeg!!! Ik heb echt zoveel respect voor je!! Hoe 1000 keer anders is het mij vergaan toen… Wat bijzonder hoe verschillend mensen in elkaar zitten en er mee omgaan! Ik vind je echt een hele sterke meid!!! :-

Ook ik hoop dat je heel snel een hele mooie zwangerschap zult mogen ervaren!!! :kaars:

Angeltje: ik heb je net nog gesproken. Hele dikke :hug: van mij!!! :-

Wienie: sterkte meis, hopelijk is je hoofdpijn een stuk minder!!

Hier verder alles goed. Buikpijn, rugpijn, pijn aan de heupen, slecht slapen enz. enz. Het is er allemaal, maar ondanks dat voel ik me gewoon heel erg sterk!! Ik voel me gewoon happy en daarmee worden “de kwaaltjes” ook meteen een stuk draaglijker!

De babykamer (en box, wandelwagen, maxicosi enz) is zaterdag binnengekomen!! Het is nog niet helemaal klaar, maar het ziet er nu al super uit: precies zoals ik had gehoopt!

Liefs Woezeltje

Nou heb hier het gevoel dat het ook wel weer eens een hele lange cyclus kan worden :?

Hey meiden!

Willen jullie even in het meeting topicje kijken?? :-*

Woezeltje: Wat goed dat je je ondanks alle klachten zo sterk voelt meis!

Wat fijn dat de babykamer en andere benodigdheden allemaal binnen zijn! Je zult er vast lekker bij weg dromen hoe het straks allemaal zal zijn! Nog eventjes wachten!! Je kunt nu wel echt beginnen met aftellen!

Mama2: Welke cd zit je nu dan?

Heb vanmiddag prikinstructies voor de Puregon gehad en het is gelukkig met zo’n prikpen. Valt best mee, maar omdat ik nogal slank ben heb ik haast geen vet op mn buik. Dus dat wordt nog wel een beetje een lastige, ga maar veel chocola eten de komende tijd 8) Nee zonder gekheid, als het echt niet meer wil dan mag ik ook in mn bovenbeen prikken. Vrijdag moet ik weer voor fm komen en heb dan de komende 2 weken een andere gyn omdat mijn eigen op vakantie gaat. Hoop dat dat niet voor verwarring gaat zorgen.

Verder heeft zij al hele goede resultaten geboekt hiermee, ook met andere vrouwen waarbij de luteale fase tekort bleek met clomid. Dit is rechtstreeks FSH, geen bijwerkingen dus dat is ook mooi meegenomen. Waarschijnlijk is het echt een bijwerking van de clomid, mocht dat niet zo zijn mag ik vanaf vlgde maand ook progestan gaan nemen. Het is meer dan 50% kans vlgs haar dat dat niet nodig is. Ben dus benieuwd…

Kus

Mar

Hoi meiden,

Mar: nou, ik ga echt heel hard duimen dat dit nu gaat werken. Je bent al zo lang aan het aftobben met de medicatie!! En wat dat vet betreft, extra chocola en zoetigheid voor jou dus zondag :mrgreen: :mrgreen:

Hou je taai hè? Hoe is het met je moeder??

Woezeltje: :hug: terug!!!

Mama2: hopelijk weet je snel waar je aan toe bent!!!

Egni: ben je er al over uit wat je zondag doet? En hoe is het met jouw moeder momenteel, weet je al wanneer ze geopereerd wordt? Ook jij veel sterkte hè? :-*

Kus aan alle andere meiden!!

Hier gaat het vandaag redelijk. Gelukkig was het vandaag iets minder hectisch op het werk. Of eigenlijk zeg ik dat niet goed, het is nog steeds superhectisch en veel te druk, maar gelukkig lukte het me vandaag beter om me er niet te druk om te maken. De rayonmanager kwam langs en mijn collega en ik hebben bij haar ook nog even aangegeven dat het veel te druk is, maar er wordt niet eens op gereageerd!!! Waarom zou ik me dan druk maken??? :wall:

En wat betreft de arbo, ik het het dus via pz aangegeven dat het erg zwaar voor me is om nu momenteel daar naartoe te gaan, maar het kon volgens hen niet anders. Nou, prima, dan ga ik wel hoor. Maar ik ben nu wel van plan om daar eens een boekje open te doen hoe het werkt bij ons binnen het bedrijf en dat het me al heel veel moeite kost om tot 15:00 uur te werken elke dag en dat er niets aan gedaan wordt!!! Kijken wat ze dan zeggen… Disndag moet ik ook weer naar de VK, ik zal het ook zeker bij haar aankaarten, ben het echt zo zat :x .

Nou meiden,

Fijne avond en tot gauw weer!!!

(p.s. ik mis alleen Bagheera nog voor het mailadres - zie meetingtopic. En Mouse natuurlijk, maar die is met vakantie. Weet iemand wanneer ze terugkomt trouwens??)