Meiden met een lange cyclus-deel 10!

Heey meiden,

Nou vandaag het armbandje gekregen, want ja, ik ben weer een jaar ouder…(26 nu)

Daarnet belde de gyn nog op dat ik toch niet met de clomid mag beginnen na de curettage, want het kan soms zo zijn dat je een cyclus herstel hebt na een zwangerschap.

Daarnet was er weer wat heftigs gebeurd in de straat. We hoorden ineens een klap. Ik als sensatiezoeker gelijk kijken natuurlijk. Stond er een gloednieuwe Audi nogwat cabrio tegen de brug aan geparkeerd, de bestuurderskant aardig gekrast en de lampen kapot. Wat bleek, had iemand wat uit zijn auto gestolen en hij is toen met een noodgang achter de dief gereden (die zat op een fiets) en heeft die fietser klem gereden, maar die fietser viel met fiets en al de sloot in waar hij vervolgens uitklom en het op een rennen zetten. Een vriend van die bestuurder van de Audi is er achter aan gerent, en hoe het verder is afgelopen weet ik niet. Er kwam een tussenpersoon langs die al onze financiele dingen regelt dus getsie weet ik het einde niet. (hihi is ook weer niet zo een ramp) En we zijn nog wel een nette buurt ook! :mrgreen:

Dat wassie weer!

Liefs, Janine

Janine:

Krijg je nog visite vandaag? Wat een dag zeg!! En ik ben blij voor je dat je je armbandje hebt.

Nogmaals heel veel sterkte donderdag!!!

Angeltje: He dat ik toch alleen maar fijn om te horen dat je er zo naar uitkijkt meis!! Het lijkt nu nog zo onwerkelijk, maar nog een paar maand en je mag jullie beebje in je armen sluiten!

En jij bent ook al zo handig met routebeschrijvingen lees ik, zal wel een vrouwenkwaaltje zijn :mrgreen:

Jippie: Hopelijk heb je alles gauw op plek! Jij ook veel succes! Wanneer begin je nu met primolut?

Wienie: Ik ben een beetje een geval apart :wink: Net voor en na mijn eisprong had ik altijd zere tepels, maar zonder Pregnyl heb ik maar een luteale fase van zo’n 4-5 dagen dus tot aan mijn ongi hield het aan.

Hoe is het er nu mee dan?

Bagheera: Goed dat je naar de VK geweest bent en het duidelijk uit gelegd heb. Doe maar lekker rustig aan, je werk blijft wel! Hoe is het gesprek gegaan met je leidinggevende?

Ik hoop dat het allemaal goed gaat met de bevalling en jij en je beebje niet lang in het zkh hoeven blijven!

Hier gaat het best goed! Ik ben gisteren echt asociaal wezen shoppen 8)

Was met mn moeder en zus winkelen en mn moeder stond erop dat ze bijna alles voor ons betaalde, kwam steeds met truitjes enzo aanzetten, echt super lief! Hebben haar daarna lekker mee uit eten genomen! Was een geslaagd dagje, wel helemal gaar toen ik thuis kwam, maar was vandaag gelukkig ook nog vrij :slight_smile: Heb even grote opruiming gehouden in m’n klerenkast, werd nodig tijd!!!

Verder voel ik nog niet veel bijzonders eigenlijk, wel bij vlagen zere borsten… Nog een dikke week wachten!

Kus,

Mar

Lieve meiden,

Ik reagereer morgen weer op jullie!! Ga nu even een egoberichtje plaatsen…

Vandaag weer controle bij de gyn…

Tja, we hebben te horen gekregen wat we al verwacht hadden… Het wordt definitief een keizersnede… Ook al had ik me erop voorbereid, ik heb in de auto toch wel zitten huilen en voel me nu nog een beetje verdrietig. Ook al weet ik dat het okee is zo, het valt toch tegen.

Met ons beebje is alles goed, weegt nu ongeveer 1850 gram (op basis van metingen)! Mijn baarmoeder was 29 cm en de bloeddruk heel goed: 120/60.

We hebben nog geen afspraak gemaakt over wanneer de keizersnede gaat plaatsvinden. De gyn wil het graag met de andere gyn’s bespreken in een gezamelijke patiënten bespreking: gaan we het met 36 of 37 weken halen?. Dat horen we de volgende keer, 26 oktober.

Klinkt mischien raar, maar ik moet echt even bijkomen, ben heel erg emotioneel en moet het even een plekje gaan geven. We hadden het ons toch heel anders voorgesteld, er komt zo ontzettend veel kijken bij een keizersnede!!!. Maar goed, het komt allemaal wel goed! Ik moet het even verwerken en dan gaan we er volledig voor!!!

Ben ook even helemaal op… Al die nachten niet slapen en vandaag heeft me ook veel energie gekost… Ik ga zo lekker mijn oogjes al dichtdoen!!

Liefs Woezeltje

Janine: wil je wel even feliciteren met je verjaardag!! :-* :-* :-*

Liefs Woezeltje

Hoi,

Janine, GEFELICITEERD!!!

Wat 'n enorm mooi gebaar en verjaardagscadeau! Ik ben er echt stil van, nu zijn je engeltjes elke dag bij je.

Toppertje!

Laat die mensen maar l*llen, ze zien niet hoe sterk je bent maar daar komen ze wel achter.

Mar, lief dat je 't vraagt. Het gaat op zich wel, met ups en downs. B’tje last van stemmingswisselingen! Ik ben maar blij dat ik zo’n lieve hubby heb, hij “pikt” ook alles vandaag de dag, de schat!

Je hebt je lekker laten verwennen door je mams! Goed gedaan, je verdient 't ook!!!

Woezeltje, logisch dat je even verdrietig bent. Da’s volgens mij ook heel normaal. Geef 't tijd en 'n goed plekje, zodat je straks lekker geniet van je hummeltje… en op tijd gaan rusten he! Al is 't maar met 'n mooi filmpje of boek op de bank!

Wienie, Ik denk dat 'n wijntje geen kwaad kan, maar je lazerus drinken of elke dag 'n paar glaasjes lijkt me ook niet echt goed. Maar je kunt natuurlijk altijd zeggen dat je 's ochtends enorme hoofdpijn had en 'n paracetamol hebt genomen (paracetamol en alcohol gaat echt niet samen). Sterkte met ‘wachten’ tot 11/10. Ik :pray: voor je!

En natuurlijk ook voor jou, Mar!

Jippie, leuk dat je je ‘neusje’ even laat zien! Succes met verhuizen, meid!

Angeltje, je doet niemand pijn door te zeggen dat je zo geniet van 't kamertje en ook droomt! Ik persoonlijk vind zulke dingen erg fijn om te lezen, ik ben zelf ook zo’n dromerd dus snap goed hoe je je voelt!

Ik heb weet-niet-hoevaak al de 2handse kinderwagen uitgeklapt, gewoon om 'm effe te zien! Haha… Geniet ervan meis, en van mijn part mag je 't lekker delen met ons!

Euh, meeting? Ik mis geloof ik wat…

Maar ik houd me liever wat op 'n afstand, als jullie dat niet erg vinden. Hopelijk begrijpen jullie dat?!

Bagheera, wat klinkt 't toch medisch, die bacterie! Ik denk aan je…

Hoe reageerde je leidinggevende?

Mouse, hopelijk heeft 't gauw nut, het niet-tempen en niet-testen!

Succes!!

Liefs,

Kaat

Hoi meiden,

Janine: hieperdepiep!!!

Van harte gefeliciteerd meis, hopelijk ben je lekker in de watten gelegd.

En nou, idd apart verhaal zeg. Wilde achtervolgingen bij jou daar in de straat :mrgreen: .

Ook vast veel sterkte voor morgen hè?

Kaat: prima hoor, als je de meeting nog even ‘teveel’ vindt. We schrijven hier met een aantal meiden al zo lang dat we nu maar eens besloten hebben om elkaar in het echie te gaan ontmoeten. Lekker doen wat voor jou goed voelt, ik wilde je alleen laten weten dat als je zou willen je van harte welkom bent :wink: .

Woezeltje: hele dikke knuffel voor jou meis. Ik heb je net al een mail gestuurd… Doe lekker rustig aan en laat het allemaal even bezinken. Ik weet zeker dat je de kracht in je hebt om het een plekje te geven en er weer vol positiviteit voor te gaan :-* .

Marjo: heerlijk zeg, je even zo laten gaan op shop-gebied!! Daar is niets mis mee :mrgreen: . Lief dat jullie je moeder daarna mee uit eten hebben genomen. Heel veel sterkte met het ‘uitzitten’ van je wachtweek :thumbup: .

Mouse: fijn dat het weer wat beter met je gaat. Het is weer opkrabbelen en moed verzamelen iedere keer hè. Ik hoop dat het nu toch echt de laatste keer is geweest :pray: .

Bagheera: heftig allemaal hoor. Wel fijn dat je zo duidelijke uitleg krijgt en dat je nu precies weet hoe of wat. En harde buiken van een paar uur :shock: . Dat is idd niet best hoor. Pas goed op jezelf hè?

Wienie: ook jij nog even volhouden met wachten. Veel hier typen, gaat de tijd sneller :mrgreen:

Wat betreft de meeting, de routebeschrijving is er nog niet. Hubbie is druk bezig met een kleine verbouwing in de badkamer deze week, dus wordt nog vervolgd hoor :lol: .

Ik ga lekker mijn bedje opzoeken :zzz: :zzz: :zzz:

Liefs Angeltje

Hey meiden,

Janine: Heb je nog een leuke verjaardag gehad gisteren?

Ik denk aan je hoor morgen :-

Woezeltje: Jeetje, dat is ook niet niks als het dan toch bevestigd wordt. Want ondanks dat je wel een vermoeden had dat het op een keizersnee zou uitdraaien had je toch nog de hoop om op natuurlijke wijze te bevallen. Meid, laat het even bezinken. Wel erg fijn om te horen dat je beebje mooi op schema ligt en je een prachtige bloeddruk hebt. Heb je lekker geslapen vannacht?

Kaatje: Die hormonen die in volle toeren door je heen gieren zijn ook niet niks. Ik herken het maar al te goed. Fijn dat jij ook zo’n meegaande hub hebt!! Ze hebben soms wat te verduren met ons lopende hormoonbommetjes :wink:

Angeltje: Doe maar rustig aan hoor, zolang we de routebeschrijving maar voor de 14e hebben he. Lijkt me wel zo handig :lol:

Schiet het kamertje mooi op?

Ik had gisteravond zo’n raar gevoel in mn buik, echt het idee dat ik ongi ging worden dus zat alweer helemaal in de stress. Maar nu is het gelukkig helemaal over. Wel heb ik behoorlijke pijnlijke borsten sinds gistermiddag en al de hele dag een soort witte vlokjes in m’n urine. Herkent iemand dat? Heb ik nog nooit gehad vlgs mij :think:

Maar ik blijf heel nuchter hoor!! Je weet natuurlijk ook niet wat zo’n pregnylspuit allemaal met je lijf kan doen.

Ik wacht braaf af :angel:

Kus :-

Mar

Hoi,

Janine, alsnog gefeliciteerd!

Woezel, :hug: meis, ik kan me voorstellen dat het toch tegenvalt. Het is zo anders dan verwacht en je herstel gaat inderdaad ook langzamer. Maar ik weet zeker dat je je schouders er straks weer onder zet. juist goed om even die teleurstelling toe te laten en daarna weer verder te gaan. (“bekijk het, voel het en laat het los”). Een dikke :-*

Kaat, zoals Angeltje zegt, we waren met een stel nieuwsgierig naar wie er achter al die namen zitten. Maar kan em voorstellen dat je het nog een beetje vroeg vind.

Angeltje, rustig aan hoor met die routebeschrijving, het duurt nog ruim een week! Heb er zo’n zin in!

MAr, spannend nog een week wachten. Ik duim voor je

Wienie, voor jou ook natuurlijk.

Net de uitslag gehad van mijn progesterontesten, die waren goed, dus toch een ei gehad, op dag 25, dus nu een cyclus van 41 dagen. Dus bij mij ook nog ongeveer een week. Na de operatie echter niet geklust, dus dat wordt niks deze maand.

Groet, mouse

Mouse: je zin “bekijk het, voel het en laat het los” raakte me meteen toen ik het net las!! Net alsof je me hebt aangevoeld… Ik ben hier vannacht idd heel erg mee bezig geweest! Heb heel intensief met mezelf gecommuniceerd en vooral ook met beebje. Door die dialoog aan te gaan werd ik eerst heel onrustig en door echt bij mezelf en beebje te blijven kon ik er anders naar kijken, het ervaren en een plek geven: en daarmee loslaten. Vanochtend voelde ik me echt ontzettend goed. Het is okee zo. Beebje en ik gaan er samen voor. Ik ben er van overtuigd dat we hier beide iets uit te leren hebben en dat we daarom een keizersnede mee gaan maken. Dat doen we samen, waardoor we er voor elkaar kunnen zijn. Dus dank je voor je lieve woorden! Zo fijn hoe je me toch vaak aanvoelt. :-

Ik ben blij voor je dat de bloeduitslag goed was! Dat is iig een hele geruststelling! Ik denk aan je en hoop echt snel op positief nieuws! :-

Mar: braaf afwachten… :liar: hahaha, dat gaat bijna niet en al helemaal niet als je ook nog eens van alles voelt in je lichaam! Ik hoop het iig heel erg voor je! Ik duim nog even flink door! :thumbup:

En heerlijk dat je zo lekker bent wezen shoppen!!! Dat doet een mens altijd goed he! Lief van je moeder zeg om bijna alles te betalen! :thumbup:

Janine: wat fijn dat je je armbandje hebt gekregen! Ik vind het nog steeds een heel mooi aandenken!!!

En wat een sensatie zeg… :shock: Ik zou ook uit het raam hebben gekeken hoor!!! :wink:

Hoe was je verjaardag? Hopelijk heb je toch een beetje genoten…

Hier zoals gezegd alles weer rustig. Ik heb me er bij neergelegd en het is okee zo! We wachten gewoon 26 oktober weer even af en gaan er gewoon voor!

Ik ben wel gestopt met de cursus. Ik heb er nu gewoon geen energie voor en kan me zo moeilijk concentreren. Ik heb gewoon het gevoel dat ik me daardoor niet helemaal kan geven en dat zou ik jammer vinden! Daarnaast mis ik sowieso minimaal 3 lessen vanwege de keizersnede en zou ik de cursus toch weer opnieuw moeten doen (dat moet bij het missen van 3 lessen of meer)

Ik heb afgesproken in januari weer met frisse moed te beginnen, zonder extra kosten, dus erg netjes!

Ik vind het erg jammer, maar dit voelt beter voor me.

Liefs Woezeltje

Lieve Janine,

Even nog een apart berichtje voor jou. Ik wil je heel veel sterkte wensen morgen! Ik denk aan je en steek een kaarsje voor je aan! Ik hoop echt dat het allemaal voorspoedig zal verlopen en dat je er niet te veel last van zult hebben!! Sterkte meid! We zijn er voor je!

Liefs Woezeltje

Ik heb van mezelf ook een hele lnage cyclus en dacht ik ga eens mee lezen hier, mag dat meiden ?

Meiden, nu even een ego-berichtje van mij.

Ben al vanaf 3.30 vannacht op. Telefoon ging ineens, nou ik kan je vertellen dat je dan rechtop in bed zit! Hub nam gauw op, het was m’n zusje.

Mijn moeder is niet goed geworden vannacht, ze lijdt al maanden aan slaapgebrek, slaapt sinds 4 maand hooguit 3-4 uur per nacht. En gaat gewoon dagen van 9 uur werken vervolgens. Ze had zo’n last van hartritmestoornissen dat de dokter vannacht om half 4 gekomen is. Bloeddruk was veel te hoog en ze moet vandaag voor een extra controle terugkomen.

Het was per ongeluk dat ze mn zusje hadden gebeld, papa wou de huisartsenpost bellen, maar belde per ongeluk mijn zusje waarop zij mij weer belde. Wat een paniek zeg! Ik maak me echt zorgen om mn mams, ze houdt zich altijd zo groot voor ons, maar heb haar gezegd daar mee te stoppen. We zijn allemaal volwassen mensen inmiddels! Ik hoop dat de dokter nogmaals goed met haar gaat praten en ze een tijdje thuis blijft, want anders ben ik bang dat het misschien wel helemaal verkeerd gaat :frowning:

Pff even van me aftypen hoor…

Mama2: tuurlijk mag dat! Welkom!!!

Mar: jeetje meis… Wat een toestand! Ik kan me voorstellen dat je je ontzettend veel zorgen maakt! Ik hoop dat je moeder idd rustiger aan gaat doen en zich even om haarzelf gaat bekommeren!! Doe rustig aan he! En je kunt hier altijd je verhaal kwijt! Heel veel sterkte! :hug:

Laat je weten hoe het vandaag met je moeder gaat? (en met jou natuurlijk!) :-* :-* :-*

Liefs Woezeltje

Hoihoi,

Mam2, tuurlijk welkom!

MAr, jakkes wat zul je geschrokken zijn. Ik hoop dat de huisarts je moeder kan overtuigen rustig aan te doen. Logisch dat je je zorgen maakt. Die moeders ook hè. De mijne was ook altijd pas ziek als de kids naar bed waren, maar ja dat kan natuurlijk niet altijd. Sterkte en ik hoop dat jullie snel goed nieuws hebben. Rust een beetje uit vandaag, je zult wel gebroken zijn na zo’n nacht! :hug:

Woezel, hahaha, wat grappig, dat dat zinnetje het goed verwoorde. Ik las je berichtje en moest aan dat zinnetje denken, is de titel van een boek dat ik heb gelezen, maar moest het op de een of andere manier neer zetten voor je. Goed dat je voor jezelf de bslissing hebt genomen om je opleiding even te stoppen. Er komt zo veel op je af nu. Fijn dat ze het zo goed hebben opgelost. :-*

Mouse

Hallo meiden,

Marr, jeetje dat is schrikken zeg!!En dan nog midden in de nacht.

Ze zal nu echt wel beter op zich zelf moeten gaan letten, hoop ook dat de dok haar dat verteld. Gezondheid is het belangrijkste!!!

Veel sterkte! :-*

Ik duim ook voor je hoor wie weet is het nu wel gewoon raak…!

Woezel, toch een keizersnee dat is wel even flink balen natuurlijk.

Wat goed dat je er met jezelf en de beeb nu al bent uitgekomen dat het het beste is. knap hoor! :thumbup:

Nu kun je wel zelf de datum een beetje bepalen toch? Spannend hoor!

Geniet nog maar even van de zwangerschap, zonder al te veel pijntjes hoop ik!

Janine, ik denk aan je vandaag hoor!!! Ik hoop dat de ingreep meevalt! en doe daarna maar even lekker rustig aan!

Mamma2, welkom. Natuurlijk mag je mee lezen en meeschrijven. Kun je wat meer over jezelf evrtellen? Ben je al lang bezig? Loop je al bij de gyn?

Bagheera, hoe nam je leidinggevende het op dat je minder gaat werken?

Mouse, veel plezier in portugal!!!

Lieve meiden ik ga nu even heel eerlijk tegen jullie zijn :shifty:

Ik zit erg in twijfel over de meeting. Het lijkt me aan de ene kant erg leuk, begrijp me niet verkeerd maar heb aan de andere kant wat punten die me doen twijfellen te komen.

Ik heb waarschijnlijk niet de beschikking over een auto en zie het niet zitten met het openbaar vervoer te komen.

Daarnaast heb ik al heel lang met mijn vader afgesproken de 10 km van de marathon in amsterdam te gaan lopen en realiseerde me van de week pas dat dat ook op de 15e is.

Ik ben nog een beetje in twijfel en zeg dus niet direct nee maar de kans is groot dat ik niet kom. Ik hoop dat jullie niet boos op me zijn en dat ik hier gezellig mag mee blijven schrijven :oops:

Liefs Egni

Ik ben mama van 2 kindjes en ben aan het bedenken of ik echt wel of echt niet een derde wil. Bij de eerste in de MMM geweest, toen voor een tweede weer maar dat is uiteindelijk niet goed afgelopen helaas. Toen een tijd niks gedaan en toen spontaan weer zwanger.

Nu weet ik niet of ik weer die MMM in ga stappen of dat ik hoop dat het weer een wonder kan worden of dat ik beslis helemaal niet meer zwanger te worden.

Zijn jullie allemaal al lang bezig ?

Janine, hoe gaat ie meis? Is het meegevallen vandaag? :hug:

Egni, wat mij betreft geen probleem hoor, het is geen verplichting om naar de meeting te komen! Als het niet uitkomt, dan niet. Kijk maar wat goed voelt.

Mama2: Ik heb een zoontje, Brent van nu ruim 2,5 jaar. Die is gekomen met behulp van clomid. Nu zijn we al weer 2 jaar bezig voor een 2e. Eerst een jaar buiten de mm en nu alweer een jaar in de mm. Clomid sloeg wel aan, maar leidde niet tot zwangerschap. HSG en kijkoperatie waren beiden goed, nu 3 maanden aankijken en verder afvallen. Als ik dan nog niet zwanger ben krijgen we verdere vruchtbaarheidsbehandelingen. Heb jij jongens/meisjes of van beiden 1??

Dames, dit zal voorlopig mijn laatste berichtje zijn hier. Ik vertrek vanacht om 2.00 uur naar Schiphol. Ben erg benieuwd hoe Brent zich zal houden als ie midden in de nacht zijn bed uit moet. Ik ben volgende week vrijdag weer terug en dan is het nog 2 dagen tot onze meeting. Kijk er al naar uit. Dus ladies, tot over een week of tot de 15e!

Groet, Mouse 8)

Mouse: Fijne vakantie gewenst!! Ga er maar lekker van genieten dan zien we je de 15e vast lekker uitgerust verschijnen!!

Egni: Ik vind het knap dat je zo eerlijk bent, ik vind het ook geen probleem hoor, wel erg jammer :wink: ben zo benieuwd naar je!! En ik moet ook errug lang reizen, ik woon in de buurt van Emmen kun je nagaan hihi! Meid, doe waar je je goed bij voelt. No hard feelings!!

Mama2: Welkom hier en sterkte met het nemen van een beslissing!!

Als je onze voorgeschiedenis wilt lezen moet je even teruggaan naar pagina 1. Het is niet helemaal up to date maar dan heb je een beetje een beeld bij iedereen.

Woezeltje: :-* Hoe is het met jou?

Janine: Lieve meid, hoe is het je vergaan vandaag? Ik denk aan je :kaars: Hele dikke knuffel :hug:

Ik kom net bij mn mams vandaan, ben gelijk heengereden uit mn werk en heb even goed met haar gepraat. Ze is behoorlijk over haar toeren en zit midden in de overgang + de combinatie van elke nacht 3-4 uur slapen eist nu echt z’n tol. Ze blijft gelukkig thuis voorlopig en heeft morgen een gesprek met de arbo-arts. Ze schijnt het ook nogal zwaar te hebben op het werk en dat neemt ze ook allemaal mee naar huis. Kortom, het is een samenloop van vervelende omstandigheden.

Ik heb gezegd dat ik maar 1 moeder heb en hoop die nog een hele tijd te houden en dat ze zich tegen ons niet groot hoeft te houden!! Vlgs mij is het wel over gekomen, ze ziet er ook echt niet goed uit viel me net op.

Verder hier weinig nieuws, vanmorgen nog even wezen progesteron prikken, het zal me benieuwen… Moet maandag nog ff weer en dan mag ik de 10e bellen voor de uitslagen.

Liefs

Mar

hellow,

Janine, hoe is vandaag verlopen?

Ik hoop dat je geen pijn hebt en je gauw weer op de been bent.

Dikke :-* en beterschap, meis!

Toch bedankt Angeltje. Ik vind het wel erg lief dat je aan me dacht.

Ohh, Mar, wat spannend zeg. ik kan natuurlijk niet meepraten over vlokjes, maar toch duim ik voor je. Nog 6 daagjes, aftellen…

Jemig, wat schrikken zeg van je moeder. Hoe gaat 't nu met haar? Sterkte.

Mouse, jij ook bedankt voor de uitnodiging!

Positief dat je toch 'n ei hebt gehad. Ondanks dat je zegt dat 't niets is deze maand, duim ik ook voor jou!

Fijne vakantie!!

Woezeltje, erg knap van je dat je er zo mee omgaat, dat je 't een plekje geeft en 't los kunt laten. En ook erg mooi zoals je 't omschrijft! Dit gaan jullie samen maken!

Jammer van je cursus, maar in januari inderdaad weer met frisse moed starten. Wat voor cursus volg je eigenlijk?

Mama2, welkom!!

Wij zijn pas sinds april dit jaar bezig, maar mijn menstruatie na het verwijderen van het koperspiraaltje kwam niet meer. Ik heb toen lang aangedrongen op 'n echo en toen ik die uiteindelijk kreeg, zag de gyn veel symptomen van PCO. Daardoor zijn we doorverwezen naar de fertiliteitsafdeling in het ziekenhuis. Ik ga nu starten met clomid 150mg, de vorige dosissen (50 en 100 mg) sloegen helaas niet aan. Nu is 't hopen dat deze dosis 't wel doet en ik gauw 'n eisprong krijg!

Heb ineens sinds vanmiddag pijn in m’n onderrug en steken in m’n onderbuik. Die is overigens ook erg opgezet (buik). Ik had dit tijdens de 2e ronde provera ook erg, maar nu heb ik de kuur er al helemaal op zitten en komt 't pas. Wie kent dit, bij 't gebruik van provera? Elke kuur heeft voor m’n gevoel weer andere bijwerkingen.

Naja, nog ff 'n weekje afwachten op de ongi, dan zal 't wel overzijn!

Liefs,

Kaatje

Bedankt voor jullie welkom. Ik denk dat ik niet heel actief mee kan kletsen hoor maar vind het wle leuk af en toe eens wat te lezen en misschien te laten horen.

Kaatje, had je vor je de spiraal hebt laten plaatsen ook al last van een lange cyclus ?